Pereiti prie turinio

Rekomenduojami pranešimai

Mėgstu rašyti straipsnius, paskui juos analizuoti, o vėliau – parašyti ką nors, kas būtų visiškai priešinga tam, ką paprastai rašau. Pirmąjį tokį eksperimentą padariau, kai parašiau straipsnį apie tai, kaip turi atrodyti pirmasis gyvenimo aprašymas. Sekantis mano bandymas buvo straipsnis apie merginą, kuri ieško vyro-milijonieriaus. Abu eksperimentai yra pavykę (na, bent jau dabar, žiūrint į Google Analytics duomenis) ir šiandien mane užplūdusi nuotaika parašyti kai ką, kas nebūdinga šiam portalui – apie tai, kaip sugadinti savo verslą. Juokauju, žinoma. Straipsnio pavadinimas skamba tikrai apgaulingai, bet tai nėra DELFI ar klubas.lt stilius, kad gauti daugiau paspaudimų. Greičiau - straipsnis yra su sarkazmo gaidele. Gal net rasite jame humoro. Bet paskaityti vis tiek verta.

 

Taigi, kaip garantuoti, kad Jūsų verslas žlugtų (dar net nepradėtas)?

 

Užkniskite visus Jus supančius žmones

 

Šitas punktas yra vienas iš akivaizdžiausių. Akivaizdu ir tai, kad negalima to daryti. Atrodo, kad visi tai suprantame, tačiau Jūs nustebtumėte, kaip lengva padaryti būtent tai.

 

Kad neužknistumėte žmonių – nereikia lankyti kažkokio specialaus kurso “Gerumo Akademijoje” (tikrai nežinau, ar tokia egzistuoja, bet atsižvelgiant į tai, kad kuo toliau – tuo daugiau mus supa visokio plauko “koučeriai” – neabejočiau, jog jeigu tokios nėra, tai greitu metu bus), juk tai ir taip suprantama. Tiesiog nebūkite grubūs kitiems, nedraugiški; stenkitės susilaikyti nuo komentaro diskusijos ar ginčo įkarštyje. Net tada, kai Jūsų pašnekovas yra neteisus (Jūsų nuomone) ar elgiasi netinkamai (vėlgi – Jūsų nuomone).

 

Visuomet stenkitės užtikrinti, kad Jūsų atsakymas į bet kokią situaciją bus laikomas profesionaliu. Atsiminkite – didžioji dauguma naujų klientų atsiranda rekomendacijų dėka. Jeigu apie Jus kalbės, kad esate chamas – tai, greičiausiai, neatneš Jums naujų klientų. Nebent esate Daktaras Hausas. Bet Jūs ne Hausas…

 

Nedarykite niekam paslaugų (ir niekada neatsakykite paslauga į paslaugą)

 

Gero verslo praktika yra paremta bendradarbiavimu ir bendravimu su kitais (verslu ar individais). Jeigu nebendradarbiaujate su kitais ir nebendraujate su jais – kaip iš viso dirbate?

 

Jeigu Jums kažkas padėjo – padėkite ir jiems. Nebūtinai “už tokią pat vertę”, “tiek pat laiko” ir “vedini pareigos”. Na, ir neduokite/neimkite kyšių. Ne apie legalumą dabar kalbu. Tiesiog nereikia to daryti.

 

Paslauga nebūtinai turi būti kažkas grandioziško. Tiesiog parodykite, kad palaikote Jums padėjusius žmones. Padėkite jiems, net jeigu jie to iš Jūsų nesitiki ar neprašo. Paminėkite juos (ar jų teikiamas paslaugas), jeigu netyčia išgirdote, kad kažkam to reikia. Tegul tie, kam paminėjote apie kitą verslą/žmogų, pasako, jog kontaktuoja dėl Jūsų rekomendacijos. Galima tokią rekomendaciją atlikti ir naudojantis socialiniais tinklais, nors asmeniškai aš nerekomenduoju to. Geriau jau pasakyti apie tai tinkamu laiku, tinkamam žmogui.

 

Geri darbai grįžta Jums. Ne tik versle.

 

Už viską imkite kuo didesnius pinigus. Ir mainais duokite kuo mažiau

 

Kokia dar nuolaida? Čia tau kas – turgus? Kokios garantijos? Nori garantijos – nusipirk mikrobanginę!

 

Išgirdę panašius išsireiškimus – ne tik kad negrįšite pas tokį “verslininką”, bet, greičiausiai, atsisakysite iš jo pirkti tai, ko Jums reikia. Net jeigu jis vienintelis visoje šalyje tai turi. Nieko, ne saloje gyvename.

 

Buvimas “plėšiku” versle garantuoja labai greitai sugadinamą reputaciją. O atsižvelgiant į tai, kad apie 80% verslo sudaro pastovūs klientai – apiplėšdami juos, Jūs praktiškai šaudote sau į kojas. Visuomet imkite tiek, kiek laikote teisinga kaina abiem sandorio dalyviams (t.y Jums ir Jūsų klientui). Net tuomet, kai galvojate, jog galėtumėte paimti ir daugiau.

 

Čia ne branduolinė fizika. Būkime “biedni, bet teisingi” – Jūs tikrai žinote, kada sakote per didelę kainą.

 

Pažadėkite, bet nedarykite

 

Kai gyvenau JAV – girdėjau labai gerą posakį (jautriems žmonėms – neskaitykite sekančių dviejų sakinių ir pereikite prie pastraipos žemiau): “don’t let your mouth issue a cheque your ###### can’t cash later” (neleisk savo burnai išrašyti čekio, kurio paskui tavo užpakalis negalės išgryninti).

 

Būkite sąžiningi su savo klientais. Nežadėkite jiems terminų, į kuriuos niekaip negalėsite įsisprausti. Nesakykite, kad padarysite tai, ko nedarote (o tuo labiau – ko niekada nesate darę). Tai, kad pasakysite klientui, jog negalėsite per jo norimą laiką atlikti darbo ar negalite to padaryti, nes nelendate ten, kur nesuprantate – nebus nusikaltimas.

 

Parduokite savo produktą pigiau nei bet kas kitas

 

Čia man, kažkodėl, iškyla vienas pokalbis iš mano patirties. Sėdžiu vieno savo kliento kabinete, vedame pokalbį apie mano paslaugas ir jų kainą, ir jis man sako:

 

- Nežinau, kaip Tau paaiškinti, nes gali žiauriai grubiai nuskambėti…

 

Aš jam atsakau, kad jis sakytų man viską, kaip yra, nes tik tada mes susikalbėsime. Ir sekantis sakinys mane “nužudo”:

 

- Gerai, – sako man jis. – Na, Tu kaip elitinė prostitutė (šitoje vietoje, iš šoko, mano žandikaulis atsivėpia) – viskas žiauriai gerai, bet aš nenoriu susigundyti ir sužinoti, kad negaliu įpirkti Tavo paslaugų…

 

Palyginimas tikrai grubus (gal straipsnio pradžioje reikėjo parašyti, kad silpnų nervų žmonėms skaityti nerekomenduojama?), nes net ir galint įpirkti mano paslaugas – aš neleidžiu daryti su manimi ką nori :) Bet ne apie tai eina kalba…

 

Kalba eina apie tai, kad dauguma žmonių (o ypač – tik pradedančių verslą) leidžia sau tokią prabangą, kaip žemiausios kainos siūlymas ir savo paslaugų nuvertinimas. Nedarykite to. Nedarykite to ne todėl, kad priversite visus kitus tą kainą irgi mažinti (kai kas tai vadina sveika konkurencija), o todėl, kad tapus “pigia mergele” – “elitine” tapti jau nebeįmanoma.

 

Turite žinoti savo vertę rinkoje. Žinokite savo prekių ir paslaugų kainą. Jeigu Jūsų potencialus klientas negali sau to leisti – geriau jau tegul jis netampa Jūsų klientu. Tai sukelia neigiamus ekonomikos efektus visoms sandorio pusėms.

 

Viską darykite tik dėl pinigų

 

Šis teiginys gali atrodyti dviprasmiškai. Kam daugiau kurti verslą, jei ne dėl pinigų? Juk tam tai ir darome, ar ne? Kad uždirbti kuo daugiau!

 

O iš esmės – tai ne. Bent jau neturėtų taip būti. Verslo kūrimas (ir jo įgyvendinimas) turėtų būti ne tik dėl “pinigų darymo”. Tame procese turi būti ir tokios prekės/paslaugos pardavimas/teikimas, kuris yra žmonėms reikalingas ar padės jiems. O jeigu dar Jums ir patinka tai, ką darote (kaip man, pavyzdžiui) – tuomet tai yra iš viso fantastika. Tada net nejaučiate, kad dirbate. Kiekviena diena yra maloni ir gera.

 

Jeigu norite, kad Jūsų verslas būtų geras, perspektyvus ir augtų – darykite tai, kas parašyta neparyškintu tekstu. Na, o jeigu kreipiate dėmesį tik į ryškų tekstą ir visa kita Jums neįdomu – parašykite man asmeniškai ir suteiksiu Jums gero bankroto administratoriaus kontaktus.

 

Straipsnis patalpintas iš Verslo Guru svetainės.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Visada reik leist derėtis, nes būna žmogus iki nukritimo dėl 2lt derisi . O jei nenuleidi neperka, ir dar poto parašo kad nupirko už konkurentu už tą pačia kainą kokia pats siūlei.. :)

 

Nors ir pats toks žmogus esu kartais, jei man pardavėjas bent poros litu nenumeta galiu ir pas konkurentą pirkti prekę.. :)

Redagavo Lafas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nes darai pigiausiai ir visada turėsi klientų..

 

Gal teisingai tada parinkau straipsniui nuotrauką portale:

 

http://www.verslo.guru/wp-content/uploads/2014/10/mergele-700x525.jpg

 

:lol:

 

Tikrai nieko asmeniško...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na dėl nuolaidų tai nesutinku, čia teigi, kad REIKIA teikti nuolaidas, kad išlaikyti klientus, vėliau teigi - nereikia nuleisti kainų. Jei bus nuolaidos - bus ir žemesnės kainos:)

 

Nuolaidoms reikia užsitarnauti, jei klientas pas mane ateina ir iškarto prašo nuolaidų, mano atsakymas labai paprastas - nuolaidas reikia užsitarnauti ir jos suteikiamos tik tos, kokios nurodytos oficialiai.

 

 

Gaila, kad tai tik teorija, daugumoje.

Nes darai pigiausiai ir visada turėsi klientų, o kad ne kitaip ir vyksta į rinką pažiūrėjus akivaizdu, eišeina į gerą, bet 'gudrumu' visada reikia pasikliaut..

 

 

Nei viename versle nesitaukiau į pigumą, tik į kokybę, klientų būna žinoma mažiau, bet ir problemų mažiau, bet uždarbio atžvilgiu - kur kas daugiau uždirbama:)

 

Geriau 1 klientas su 1000lt/mėn nei 100 klientų su 10lt/mėn....

 

Automatiškai ir išlaikymui, ir supportui, ir daug kitur nereikalaujama papildomų išlaidų:)

Redagavo HOST321
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

HOST321 tavo pavyzdys gana radikalus, dėl to neparodo tikrovės :) Man patiko mintis pasakyta "Breaking bad": pirmiausia reikia įveikti konkurentus ir įsitvirtinti rinkoj, o tada galima kelti kainas ;)

 

Įsitvirtinti rinkoje su "kekšės" kainom lengva, bet pakelti tas "kekšiškas" kainas - užims daugiau laiko, nei iš karto bandyti įsitvirtinti rinkoje su kokybę atitinkančiom kainom.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Įsitvirtinti rinkoje su "kekšės" kainom lengva, bet pakelti tas "kekšiškas" kainas - užims daugiau laiko, nei iš karto bandyti įsitvirtinti rinkoje su kokybę atitinkančiom kainom.

 

Kadangi labai "prilipo" lyginimas su kekšėmis - turiu pritarti HOST321. Kai rinkoje pasiūlysi žemas kainas - klientai pirks. Bet čia reikia labiau įsigilinti į HOST321 ankstesnį pasisakymą: "geriau vienas klientas už 1000, nei 100 klientų už 10". Ką reiškia toks palyginimas?

 

Visu pirma - tai, kad jeigu turi vieną klientą už 1000 - gali skirti jam dėmesį, suteikti puikų kliento aptarnavimą ir paslaugų kokybę (nes jis moka daug). Ko pasekoje - klientas gali atsivesti draugą už dar vieną 1000...

 

Kas bus, kai turėsi 100 klientų po 10? Faktiškos pajamos - tokios pačios. Tačiau, praktiškai nebus klientų aptarnavimo (juk tai - 100 žmonių, o ne vienas). O jeigu bus - tai turėsi samdyti tam žmones, kas kirs per pelną. Kitas faktorius - paslaugų/prekių kokybė...

 

Ir, staiga, Tu sugalvoji pakelti kainą 10%. Klientas, mokantis 10, nebenorės už ######ną aptarnavimą ir produktą mokėti 11, ir eis ieškoti laimės kitur. Kita vertus, klientas, mokantis 1000, gali sau leisti mokėti 1100, jeigu jam patinka produktas ir aptarnavimas.

 

Toks skirtumas tarp elitinės ir brangios kekšės. ;) Pigių baidyklių aplinkui yra daug. Ir net mažai joms mokantys vis žvalgosi į brangias, nes nori to, kas jiems atrodo geriau. Nors, teisybę pasakius, nuogos jos visos vienodos ;) Skirtumas yra pateikime ir klientūroje.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Įsitvirtinti rinkoje su "kekšės" kainom lengva, bet pakelti tas "kekšiškas" kainas - užims daugiau laiko, nei iš karto bandyti įsitvirtinti rinkoje su kokybę atitinkančiom kainom.

Mes šnekam truputį "iš skirtingų varpinių" :) Retai pačioje pradžioje verslas gali tiekti itin kokybiškas paslaugas, dažniausiai dėl to kaltas lėšų ar žinių trūkumas. O patekdamas į rinką tu konkuruoji su kitomis paslaugų tiekėjomis, kurios jau turi šioje sferoje ir patirties, ir kadangi dar egzistuoja, tai turbūt reiškia, jog dirba naudingai, taigi produkuoja kažkokias pajamas, dėl ko jos tampa laisvesnės, negu tu pradžioj.

Aš nekalbu, jog reikia pardavinėt savo paslaugas žemiau už savikainą ar su labai minimaliu pliusu, bet kad iškart atėjus bandyt užsikelt kainą tokią pat, kaip ir kiti nuo seno dirbantys šioje sferoje- tai kaip tu pritrauksi klientus? Turbūt paslaugų kokybe ( slidus dalykas, dažnai rinkoj paslaugos kokybės ar tiekiamos prekės skiriasi minimaliai, o bandydamas išsiskirti ir investuoti į kažką, kas tave išskirtų- labai labai stipriai rizikuoji, nes gali stipriai nudegti dar net rimtai nepradėjęs verslo) arba pritraukdamas narius akcijomis, dovanomis, nuolaidomis ir panašiai, kas rezultate sumažina gaunamą pelną iš tavo parduodamo produkto.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Mes šnekam truputį "iš skirtingų varpinių" :) Retai pačioje pradžioje verslas gali tiekti itin kokybiškas paslaugas, dažniausiai dėl to kaltas lėšų ar žinių trūkumas. O patekdamas į rinką tu konkuruoji su kitomis paslaugų tiekėjomis, kurios jau turi šioje sferoje ir patirties, ir kadangi dar egzistuoja, tai turbūt reiškia, jog dirba naudingai, taigi produkuoja kažkokias pajamas, dėl ko jos tampa laisvesnės, negu tu pradžioj.

Aš nekalbu, jog reikia pardavinėt savo paslaugas žemiau už savikainą ar su labai minimaliu pliusu, bet kad iškart atėjus bandyt užsikelt kainą tokią pat, kaip ir kiti nuo seno dirbantys šioje sferoje- tai kaip tu pritrauksi klientus? Turbūt paslaugų kokybe ( slidus dalykas, dažnai rinkoj paslaugos kokybės ar tiekiamos prekės skiriasi minimaliai, o bandydamas išsiskirti ir investuoti į kažką, kas tave išskirtų- labai labai stipriai rizikuoji, nes gali stipriai nudegti dar net rimtai nepradėjęs verslo) arba pritraukdamas narius akcijomis, dovanomis, nuolaidomis ir panašiai, kas rezultate sumažina gaunamą pelną iš tavo parduodamo produkto.

 

Neturi finansų konkuruoti su kokybę atitinkamom kainom - nelįsk į verslą.

 

Pas mane nuo pat pradžių yra aukštos kainos, bet klientų turiu LABAI daug.

 

Palyginimui: IV moka už "universalų" planą 17lt, per metus, susidaro 204+pvm.

 

Tie patys plano turėtojai, perėjo pas mane, kadangi kokybė jau jiems užkniso iš IV pusės, ir pas mane moka 300eur+pvm/metams.

 

Skirtumas akivaizdus, bet ir kokybė akivaizdi.

 

Niekada neleidau savęs žeminti ir dirbti už "kapeikas", todėl eidamas į šią sritį turėjau ir žinių, ir praktikos, ir finansų kuriais galėjau padengti nuostolius per pirmą pusmetį.

 

Dar kartą kartoju - neturi finansų finansuoti pradžioje nuostolių - nelįsk į verslą, o tuo labiau, jei neišmanai srities.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip ir sakiau, kalbam "iš skirtingų varpinių" :) Džiaugiuos, jog tau sekas tavo versle, bet ar naudodamas šį pavyzdį gali kalbėt apie visus verslus? :) Taip, šiame forume dominuoja IT specialistai, bet visada viskas turi suktis tik apie juos? :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Verslo per kokybę neįtvirtinsi. Kas iš to, jeigu tavo prekės/paslaugos bus aukščiausios kokybės ir kainos bus atitinkamai didelės, jeigu tu esi naujas rinkoje ir klientai tavęs nežino? Pusė žmonių perka vardą, kita pusė perka kainą. Niekas neims nežinomo vardo už didelę kaina, nes jis nežinos ar ten yra ta kokybė ar nėra. Pradžioj darai žemas kainas, šitaip ateina klientų ir įgauni vardą. O tada jau keli kainas ir pas tave eis tie kam reikia kokybės.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

geri tipsai, tik tiek, kad jie naturaliai koreguotini, priklausomai nuo aplinkybiu, verslo tipo ir tt...

kzkas teisingai raso, nuolaidas reikia uzsitarnauti, tiksliau nuolaida, nera jokia nuolaida, tai tik adekvati kainaa adekvaciam klientui, pvz nuolatiniam, su kuriuo lengva bendraut ir susitart, jis taupo tavo laika ir nervus, kurie kainuoja tau pinigus, ta pinigu suma splitinat per puse, ir tau gerai, ir klientas gavo "nuolaida", klientai, kurie knisa prota "Del 2 lt nuolaidos" pas mane jos daznai negauna, kodel?, todel, kad senais laikais bebrokiariaujant ismokata tasykle "siuskite nepatinkancius klientus kuo toliau, ir skirkite savo laika geriems klientas, blogi grys, ir dar tokius pat draugus atsives, geriau tegu geri gryzta su savo draugais".

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Daug naudingos ir įdomios informacijos perskaičiau, iš kiekvieno pasiimsiu po truputį kas mano manymu atrodo teisinga ir reikalinga. :)

 

Yra parduotuvė X ir Y, abi jaunos ir vienodai konkurencingos, prekių kokybė ir kainos daug maž vienodos.

Klausimas, kaip atkreiptumėte į save dėmesį ir atkreipus kokiais būdais stengtumėtės išlaikyti klientą?

 

Pavardinkite keletą pavyzdžių.

 

Manieji: nemokamas prekių pristatymas, ypatingas dėmesys klientui, dovanėles.

Redagavo loco
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Daug naudingos ir įdomios informacijos perskaičiau, iš kiekvieno pasiimsiu po truputį kas mano manymu atrodo teisinga ir reikalinga. :)

 

Įdomumo dėlei paklausiu, gal būt aukštas kompensuojant prekės / paslaugos pristatyme? Rodydami klientui ypatinga dėmesį ar taikydami nestandartinius sprendimus? :)

 

Atsiprašau, nelabai supratau klausimo...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Daug naudingos ir įdomios informacijos perskaičiau, iš kiekvieno pasiimsiu po truputį kas mano manymu atrodo teisinga ir reikalinga. :)

 

Yra parduotuvė X ir Y, abi jaunos ir vienodai konkurencingos, prekių kokybė ir kainos daug maž vienodos.

Klausimas, kaip atkreiptumėte į save dėmesį ir atkreipus kokiais būdais stengtumėtės išlaikyti klientą?

 

Pavardinkite keletą pavyzdžių.

 

Manieji: nemokamas prekių pristatymas, ypatingas dėmesys klientui, dovanėles.

O aš pabandysiu išsakyt savo nuomonę :) Iškart pasakau, jog neturiu dešimties verslų ar negyvenu iš nuosavo verslo, tiesiog su kai kuo esu susidūręs, kitką girdėjęs, o kai kas- tik mano subjektyvi nuomonė ( nors stengsiuos į viską žiūrėt objektyviai, tai tikiuos, kad mano subjektyvi nuomonė dažniausiai lygi objektyviai nuomonei).

Taigi, realiai svarbiausias pasirinkimas- kam bandysi atstovauti- daugumai, kuri yra "šykšti" iš prigimties, ar mažumai, kurios mąstymas žymiai pragmatiškesnis, bet visgi, tai mažuma. Aišku, visi atsakysime, jog nors ir tų pragmatiškų žmonių žymiai mažiau, tačiau su jais dirbti kur kas patogiau, kadangi jie įvertina kokybę, už ją sutinku mokėt atitinkamą kainą, dažniausiai yra lojalūs ir daug nereikalaujantys. Tačiau labai sudėtinga, tik sukūrus verslą iškart sėkmingai vykdyt verslo sandorius tik su jais. Dažniausiai reikalingas persigrupavimas, kuris irgi vyksta palaipsniui. Bet su pragmatiškaisiais irgi yra problemų, nes kaip sakiau prieš tai- jie lojalūs, taigi jie tavęs neieškos, o ir juos prisitraukt labai sudėtinga, nes juos dabartinės sąlygos pilnai tenkina, taigi nemato prasmės bėgioti iš vienur į kitur, ypač, kai nežino, kokios kokybės paslaugas gaus. O štai kalbant apie mano minėtą daugumą- jie visada ieško geriausios pasiūlymo. Dėl to jie bus lojalūs tol, kol pas tave bus geriausios sąlygos ( dažniausiai viską nulemia ekonominės sąlygos), nes jie nepabijos ieškoti naujovių. Taigi šį liaudis tikrai pasivargins kiekvieną kartą išsireikalaut kuo geresnių sąlygų, dažniausiai jiems vis tiek per brangu, nesvarbu, kad toji kaina būtų išties maža. Tiesiog jie tokie yra, ir nesvarbu, kokios kainos prašysi- jiems visada reikės žemesnės. Taigi, su šia dauguma mažiau ar daugiau susiduria visi, ypač verslo pradžioj. Su ja dirbti visada bus sudėtinga, tačiau didžiausias pliusas tai- jog nuo pat pradžių šios klientūros būna nemažai, taigi nors pavargti ir reikia, bet bent jau yra su kuo dirbti.

Apibūdinau dvi pagrindines pirkėjų grupes, išties svarbu žinoti, į kuriuos labiau esi orientuotas ( ne tik su kuriais nori bendradarbiauti, bet ir su kuriais labiau verta, nes kartais tai nesutampa, tada reikia žiūrėt, kam skiri prioritetus).

 

 

 

Jeigu kalbant apie nurodytą atvejį, tai kadangi tai jaunos įmonės, tad ir klientūra yra gana mišri, dažniausiai orientuota į kiekybę, o ne kokybę, nes jaunam verslui reikia išsilaikyt, tad ir "aria". Manau yra svarbūs keli aspektai. Pirmiausia ir svarbiausia- elgesys su klientais. Bet turiu omeny ne tik malonų bendravimą, kuris dažniausiai būna dirbtinis ir pastebimai netikras. Svarbu ir pasitikėt klientu, matuoti viską ne tik pinigais ir nauda, o kartais tiesiog draugiškai padėt, patart, sukurt artimą ryšį. Tai ypač svarbu jaunom, greičiausiai ir mažom įmonėm, jose pirkėjas turi jaustis jaukiai ir pajusti, kad jis yra svarbus. Tada net ir kaina gali būt didesnė, tikrai klientai sutiks ją sumokėti ir toiu būdų greitai renkami lojalūs klientai. Dovanėlės ar nemokami atvežimai ir panašiai- taip, tai gali būti irgi gera "premija" pirkėjui, tačiau, kaip ir minėjau, tuo apsiriboti nereikėtų. Žmogus greitai prie visko pripranta, tad jeigu bus nurodyta, jog už štai tokią kainą perkant jūs gausit tai arba nemokamą atvežimą- dažniausiai jūs taip sulauksit tik tų, kurie pražiūrėjo kelias parduotuves ir pastebėjo, jog TIK tą vieną kartą pas jus apsimoka labiau pirkti, tik tiek. O štai "premijos", kurios duodamos nenujaučiant- tai yra tai, kas žmones traukia. Tokius žmones pritrauksit pas jus pirkti ir toliau ir didelė tikimybė, jog jis rekomenduos jus ir kitiems pažįstamiems, kuriems svarbu kokybė/jaukumas/rūpinimasis klientu.

 

Taigi, gavosi truputį čia toks minčių kratinys, tiesiog ką gavojau, tą išsakiau tuo klausimu, galėčiau ir toliau rašyt, paliesdamas gal kiek kitas peripetijas, bet dabar pažiūrėjau iš šito kampo :)

 

P.S. Žinau, kad nusibos skaityti, per daug viskas suplakta :)

Redagavo Nynotetis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na, ar nebus daugiau nuomonių? Aš čia parašiau tik apie siaurą sritį, tai vien apie kitus dalykus galima tikrai prirašyti, taip pat, galima ir su manim nesutikt, gal išties aš ten tik teoriškai prirašiau, o praktika kitokia. O gal iš viso ten nesamonės, netylėkit, sakykit ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Taigi, realiai svarbiausias pasirinkimas- kam bandysi atstovauti- daugumai, kuri yra "šykšti" iš prigimties, ar mažumai, kurios mąstymas žymiai pragmatiškesnis, bet visgi, tai mažuma.

Daugumos jau kaip ir atsikandau... aišku, gerai, duoda litą kitą. Esu linkęs pereiti prie išskirtinumo ir brangumo. O kainom, akcijom, nemokamais pristatymais, nemokama arbata / kava galima, aišku, žaist, bet kad visi beveik aplink tuo žaidžia... man patiko viena reklama per TV: prie autosalono pora renkasi automobilį, išgirsta kainą, pana papučia lūpytes - nepirksim... - Todėl, kad per brangu? - Ne, todėl, kad nepakankamai brangu! :) Kaina - tai, aišku, irgi yra įvaizdžio dalis.

Redagavo Auksinis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...