Pereiti prie turinio

Rekomenduojami pranešimai

Sveiki, gal kas turit auto su rwd ir galit pasidalinti žiemos ypatumais? Žadu pirkti bmw 330d ir labai atgrasina galiniai varomi, beto pats dar nesu labai patyrės vairuotojas dar tik 3 metai ir niekad nesu turėjęs rwd. Tai va norėčiau išgirsti iš jūsų ar labai jau nesaugu ar visai normaliai? Nes kiek googlinau tai nedaug kas patenkintas rwd žiemoje. Kiekvieno nuomonė laukiama , dėkui už atsakymus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveikas, esu BMW auto megėjas tai ir pasimėgaut jais nevengiu. Būtent tavo pasirinktas auto yra žiemai saugus tol kol neatjungi DSC ar kitų kontrolės sistemų. Žiema tiesiog šios funkcijos neleidžia slyst, suktis ratam ar panašiai (bandant išprovokuot variklis automatiškai slopinamas ir pan. ...) Kas dėl įklimpimo tai geros Žieminės padangos tau padės, todėl čia pinigų taupyt neverta, tad būk pasiruošes prieš pirkdamas e46 pasilikt bent tūkstantuka gerom padangom.

Redagavo Gerrio
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveikas, turėjau ir nebuvo jokių bėdų, svarbiausia geros padangos, ir su protu važiuot, o tavo paminėtam auto dar visokios traukos kontrolės sistemos, esp tai didelio skirtumo nėra. Sunkiau tik atbulam ant ledo pajudėt iš vietos, nes galas labai lengvas. Pradžioj kokioj aikštelėj pasisukinėji ant ledo ir pradedi jaust automobilį.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tikrai nėra taip sudėtinga. Mano pirma mašina buvo ir tebėra e39 2,5 benzinas ir pirkdamas taip pat galvojau kaip bus žiemą. Tai galiu pasakyt, kad tikrai nieko ypatingo, gal tik pačioj pradžioj, kai pirmą kartą gerai pasnigo, buvo sunkiau priprast važiuot su išjungtu ASC, bet keletą valandėlių pavažinėjus pripratau ir visą žiemą sėkmingai (tfu tfu tfu) pravažinėjau. ASC ar DSC palengvina kažkiek - neleidžia prasisukt ratams, bet reikia jį su protu naudot, kad nepadarytų atvirkščiai nei tu nori. Padangos nebuvo iš gerųjų - naujai atrestauruotos (400lt už visas keturias), bet tikrai užteko, per visą žiemą vieną kartą stumt tereikėjo :D Užmetimų neprognozuotų taip pat nelabai buvo.

 

 

P.S. man tai abydna būtų turint bmw vežiotis žvyro maišą ar kąstuvą bagažinėj :D Blogiausiu atveju į sodybą už 20km važiuojant pasikviesi draugą, kad ištemptų. Čia nebent extra atveju, kai važiuojama į tolimą kelionę, kur gali būt blogų kelių :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tikrai nėra taip sudėtinga. Mano pirma mašina buvo ir tebėra e39 2,5 benzinas ir pirkdamas taip pat galvojau kaip bus žiemą. Tai galiu pasakyt, kad tikrai nieko ypatingo, gal tik pačioj pradžioj, kai pirmą kartą gerai pasnigo, buvo sunkiau priprast važiuot su išjungtu ASC, bet keletą valandėlių pavažinėjus pripratau ir visą žiemą sėkmingai (tfu tfu tfu) pravažinėjau. ASC ar DSC palengvina kažkiek - neleidžia prasisukt ratams, bet reikia jį su protu naudot, kad nepadarytų atvirkščiai nei tu nori. Padangos nebuvo iš gerųjų - naujai atrestauruotos (400lt už visas keturias), bet tikrai užteko, per visą žiemą vieną kartą stumt tereikėjo :D Užmetimų neprognozuotų taip pat nelabai buvo.

 

 

P.S. man tai abydna būtų turint bmw vežiotis žvyro maišą ar kąstuvą bagažinėj :D Blogiausiu atveju į sodybą už 20km važiuojant pasikviesi draugą, kad ištemptų. Čia nebent extra atveju, kai važiuojama į tolimą kelionę, kur gali būt blogų kelių :D

Nereikia nei blogu keliu. Mokyklos laikais klasiokas prie mokyklos sugebedavo uzklimpt su krekzde :D aisku prekybcentriu aiksteles valomos kaip priklauso, taciau uztaikysi kur nepavalyta ir uzklimpsi. na bet rwd ir fwd turi savo privalumus bei trukumus. tikrai nera mirtis ziema su rwd, nebe tie laikai kad nenuvalyti pagrindiniai keliai butu.

Redagavo neprisimenu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nereikia nei blogu keliu. Mokyklos laikais klasiokas prie mokyklos sugebedavo uzklimpt su krekzde :D aisku prekybcentriu aiksteles valomos kaip priklauso, taciau uztaikysi kur nepavalyta ir uzklimpsi. na bet rwd ir fwd turi savo privalumus bei trukumus. tikrai nera mirtis ziema su rwd, nebe tie laikai kad nenuvalyti pagrindiniai keliai butu.

 

Būtum pasakęs 3 klasės bmw dar nieko, bet dabar pasakei kregždė, tai iškart galvoj vaizdas kaip ji atrodo su pusplikėm vasarinėm padangom :D bet beveik neabejoju, kad taip ir buvo.

 

Manau nėra labai jau reikšmingas skirtumas pravažume ar mašina fwd ar rwd. Aišku, buvo vietų, ypač įkalnių į kurias neįvažiavau, bet iš paskos važiavusi audi taip pat liki nieko nepešusi :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Būtum pasakęs 3 klasės bmw dar nieko, bet dabar pasakei kregždė, tai iškart galvoj vaizdas kaip ji atrodo su pusplikėm vasarinėm padangom :D bet beveik neabejoju, kad taip ir buvo.

 

Manau nėra labai jau reikšmingas skirtumas pravažume ar mašina fwd ar rwd. Aišku, buvo vietų, ypač įkalnių į kurias neįvažiavau, bet iš paskos važiavusi audi taip pat liki nieko nepešusi :)

ten ta krekzde 328i, nenugainiota, priziureta, o pas ji pinigu islaikymui buvo. tad padangos tikrai plikos nebuvo, o ir i mokykla jau nuo 16m su masina vazinedavo, tad ir uz vairo visiskai zalias nebuvo.

 

kaip tai nera reiksminga pravazume? priekis traukia, galas stumia. ikrenti i pusni, galas lengvas, neprispaudzia ratu prie zemes pakankamai ir buksuoji ant vietos. pas mane FWD ziema isvis nebuvau niekur "ikrites", o jei ir pagaudavau kokia pusni kieme, tai "issiubuoji" ir issoki. kazkuria ziema turejau sipines padangas, tai apie uzklimpima isvis uzmirses buvau. kitas vaizdas buna bemwus kieme matyt. kad isvaziuotu is kiemo reikia talkos, kad pastumtu :D aisku cia nuo kiemo priklauso, bet pas mus tai ji nuvalyt per daug niekas nesivargindavo. pora kart per ziema susirinkdavo tik nukast.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

BMW svorio pasiskirstymas 50/50, taip kad reikia būt jau visišku žiopliu kad užklimpt. Draugas su e36 su dropu be jokių "saugumo" sistemų jau dvi žiemas atvažinėjo po Vilnių ir užmiestį - jokių užklimpimų, neplanuotų užnešimų ar kitokių bėdų nebuvo. Važiuoja labai stabiliai, jei kažkur specialiai eini šonu ant pilno gazo, užtenka vos vos akceleratorių atleist, mašina staigiai išsitiesina ir driftas baigiasi. Pas mane e46, tai išjungus ASC dar stabiliau važiuoja, o su įjungtu išvis joks slydimas neįmanomas. Aš asmeniškai daug saugiau jaučiuosi už bmw vairo, nei už kokios audi su savo žiauriai dideliu "understeer".

Aišku jei kalbėtumėm apie mašiną žiemai, tai Subaru arba audi quattro be kalbų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

BMW svorio pasiskirstymas 50/50, taip kad reikia būt jau visišku žiopliu kad užklimpt. Draugas su e36 su dropu be jokių "saugumo" sistemų jau dvi žiemas atvažinėjo po Vilnių ir užmiestį - jokių užklimpimų, neplanuotų užnešimų ar kitokių bėdų nebuvo. Važiuoja labai stabiliai, jei kažkur specialiai eini šonu ant pilno gazo, užtenka vos vos akceleratorių atleist, mašina staigiai išsitiesina ir driftas baigiasi. Pas mane e46, tai išjungus ASC dar stabiliau važiuoja, o su įjungtu išvis joks slydimas neįmanomas. Aš asmeniškai daug saugiau jaučiuosi už bmw vairo, nei už kokios audi su savo žiauriai dideliu "understeer".

Aišku jei kalbėtumėm apie mašiną žiemai, tai Subaru arba audi quattro be kalbų.

Ka cia parasiai? Visose masinose priekis sunkesnis, kadangi variklis priekyje (nekalbant apie visokius excliusyvus kur gale variklis). Tai kaip gali buti svoris 50/50? Priekis zemiau uz gala stovi, nes priekis yra sunkesnis. Paprastas faktas: kodel dazniausiai tenka lyginti nuo linkimu tik priekinius ratus, o ne galinius? nes... PRIEKIS SUNKESNIS, ir per duobe gauna didesni smugi. Tad elementaru, kad pravazumas siek tiek geresnis yra vaziuojant su priekiniais varomais. Cia net skaiciavimu daryt nereikia, uztenka ziema paziuret kas dazniausiai pusny sedi ir viskas aisku.

 

Taip, naujos masinos turi visokias traukos kontroles, antipraslydimo sistemas, kurios ziema labai gelbeja. Is dalies sutinku, kad RWD nesukelia dideliu nepatogumu ziema. Bet teigti kad RWD pravazumas lygiai toks pat kaip FWD, yra klaidinga. Juolabiau sakyti, kad masinos priekis sveria lygiai tiek pat kiek galas...

 

Su RWD ziema smagiau vaziuoti, su FWD patogiau. Kas su kuo nori, tas su tuo vaziuoja.

Redagavo neprisimenu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gan stipriai nusišneki. Ta prasme kaip visada tokio tipo temose.

 

Pradžioj, svorio pasiskirstymui vien tai, kad variklis priekyje nepadaro 80/20 (priekis/galas) ar panašiai. Ne tik variklis mašinoje sveria. Pavarų dėžė, diferencialas - ne ką mažiau sveriančios detalės. Lietuvoj bene populiariausia e39 525i - 51.2/48.8 (f/r). Ir tokį svorio pasiskirstymą realiai turi didžioji dalis BMW. Jie laikosi 50/50 WD idealogijos.

 

Kas dėl pravažumo, esant tokiam svorio pasiskirstymui - padangos esminis dalykas. Numesiu kelis linkus žemiau, kur lyginamas BMW prieš FWD ir galiausiai tas pats BMW prieš AWD. Pats likau nustebęs, tačiau skirtumas akivaizdus. Šiuo atveju geros padangos tiesiogine prasme suvalgė net AWD.

 

RWD vs RWD ir RWD vs FWD:

 

RWD vs AWD:

 

Ramiai važinėjant, niekada nepajusit ar tai RWD ar FWD. Kas bijot važinėti su galu, siūlyčiau arba su priekiu pasipraktikuoti arba pirkti galą varomą žiemai. Greičiai mažesni, mažiau šansų užsimušti padarius klaidą. Tą pačią klaidą galima padaryti ir vasarą, tik, kad pasekmės bus kur kas skaudesnės. O jei vairavimas nesuteikia džiaugsmo, o mašina reikalinga nuvažiuoti iš taško A į tašką B, visada siūlau FWD. Kur kas paprastesnis valdymas ir net žaliam lapui be problemų galima „išsivartyti" iš kritinės situacijos, ko nepasakysi apie RWD ar tuo labiau AWD.

 

Na, o grįžtant prie temos: gal kas parduoda Ford Sierra 2.0? ph34r.gif

Redagavo Esnyper
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Niekas nesako, kad RWD geresnis pravažumas. Taip, FWD pravažumas geresnis, nes ant varančiųjų ratų tenka daugiau svorio ir juos galima sukioti. Bet važiuojant gatvėmis su vienodo tipo automobiliais su vienodom padangom to pravažumo skirtumo niekaip nepajausit. O jei lendat į bekelę ir pravažumas svarbu tai pirkit AWD.

Tiesiog visiems RWD siejasi su žiguliukais, kurie galėjo užklimpt ant sniego gniūžtės ar iš niekur nieko nuskrist į griovį ramiai važiuojant. Dabar taip tikrai nėra.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ka cia parasiai? Visose masinose priekis sunkesnis, kadangi variklis priekyje (nekalbant apie visokius excliusyvus kur gale variklis). Tai kaip gali buti svoris 50/50? Priekis zemiau uz gala stovi, nes priekis yra sunkesnis. Paprastas faktas: kodel dazniausiai tenka lyginti nuo linkimu tik priekinius ratus, o ne galinius? nes... PRIEKIS SUNKESNIS, ir per duobe gauna didesni smugi. Tad elementaru, kad pravazumas siek tiek geresnis yra vaziuojant su priekiniais varomais. Cia net skaiciavimu daryt nereikia, uztenka ziema paziuret kas dazniausiai pusny sedi ir viskas aisku.

 

Taip, naujos masinos turi visokias traukos kontroles, antipraslydimo sistemas, kurios ziema labai gelbeja. Is dalies sutinku, kad RWD nesukelia dideliu nepatogumu ziema. Bet teigti kad RWD pravazumas lygiai toks pat kaip FWD, yra klaidinga. Juolabiau sakyti, kad masinos priekis sveria lygiai tiek pat kiek galas...

 

Su RWD ziema smagiau vaziuoti, su FWD patogiau. Kas su kuo nori, tas su tuo vaziuoja.

 

Priekis aliuminis galas metalinis, va tau 50/50

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gan stipriai nusišneki. Ta prasme kaip visada tokio tipo temose.

 

Pradžioj, svorio pasiskirstymui vien tai, kad variklis priekyje nepadaro 80/20 (priekis/galas) ar panašiai. Ne tik variklis mašinoje sveria. Pavarų dėžė, diferencialas - ne ką mažiau sveriančios detalės. Lietuvoj bene populiariausia e39 525i - 51.2/48.8 (f/r). Ir tokį svorio pasiskirstymą realiai turi didžioji dalis BMW. Jie laikosi 50/50 WD idealogijos.

 

Kas dėl pravažumo, esant tokiam svorio pasiskirstymui - padangos esminis dalykas. Numesiu kelis linkus žemiau, kur lyginamas BMW prieš FWD ir galiausiai tas pats BMW prieš AWD. Pats likau nustebęs, tačiau skirtumas akivaizdus. Šiuo atveju geros padangos tiesiogine prasme suvalgė net AWD.

 

RWD vs RWD ir RWD vs FWD:

 

RWD vs AWD:

 

Ramiai važinėjant, niekada nepajusit ar tai RWD ar FWD. Kas bijot važinėti su galu, siūlyčiau arba su priekiu pasipraktikuoti arba pirkti galą varomą žiemai. Greičiai mažesni, mažiau šansų užsimušti padarius klaidą. Tą pačią klaidą galima padaryti ir vasarą, tik, kad pasekmės bus kur kas skaudesnės. O jei vairavimas nesuteikia džiaugsmo, o mašina reikalinga nuvažiuoti iš taško A į tašką B, visada siūlau FWD. Kur kas paprastesnis valdymas ir net žaliam lapui be problemų galima „išsivartyti" iš kritinės situacijos, ko nepasakysi apie RWD ar tuo labiau AWD.

 

Na, o grįžtant prie temos: gal kas parduoda Ford Sierra 2.0? ph34r.gif

Niekas nesako, kad 80/20. BMW neturejau. Tiesiog kai ratus keiti, akivaizdu, kad dankratu priekis zymiai sunkiau keliasi negu galas. Tai sunku isivaizduoti, ka BMW ideda i gala, kad galas +/- atsvertu 6 ar daugiau cilindru varikli, pavaru deze. Tad visai realus skaiciai butu 65/35, gal siek tiek maziau i prieki.

 

Pats rasai, kad pavaru deze irgi sveria, tai jomajo, kur pagal tave pavaru deze: prieky ar gale, kad ji atsveria varikli? Toks jausmas, kad nezinai kur masinoj pavaru deze randasi. Gali duot saltini, kuriam nurodyti tavo "51.2/48.8 (f/r)"? Kas yra "diferencialas"?

 

Priekis aliuminis galas metalinis, va tau 50/50

jeigu lanzironai aliuminiai butu, tai po gana nedideles avarijos tavo smegenis gramdytu nuo asfalto. niekas kebulo is aliumo negamina...

 

Niekas nesako, kad RWD geresnis pravažumas. Taip, FWD pravažumas geresnis, nes ant varančiųjų ratų tenka daugiau svorio ir juos galima sukioti. Bet važiuojant gatvėmis su vienodo tipo automobiliais su vienodom padangom to pravažumo skirtumo niekaip nepajausit. O jei lendat į bekelę ir pravažumas svarbu tai pirkit AWD.

Tiesiog visiems RWD siejasi su žiguliukais, kurie galėjo užklimpt ant sniego gniūžtės ar iš niekur nieko nuskrist į griovį ramiai važiuojant. Dabar taip tikrai nėra.

Dabar su tavo postu sutinku.

Redagavo neprisimenu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pirkčiau FWD bet jau atsibodo man jos, visus 3 metus pravažinėjau, norisi kažko naujo. Beto išmokus ir su galiniais važinėt turėsiu daugiau patirties, tai turbūt win win situacija :D O beto jai pirkt tai dygliuotas žieminės padangas? Ar geriau paprastas žiemines su 330d pvz? Ką manot?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

BMW daug ką padarė, kad perkelti kuo daugiau svorio į galą. Variklis įgrūstas kuo žemiau ir kuo labiau į saloną, taigi jis stovi beveik už priekinės ašies, o dėžė stovi dar toliau (skirtingai nei daugelyje FWD auto, kur variklis stovi skersai ir kartu su dėže randasi prieš ašį). Akumas bagažinėje, visos komforto įrangos, kaip navigacija, radijo modulis ir t.t. irgi bagažinėje, salone tik jų valdymas. Be to, nepamirškim, kad kardanas, reduktorius, granatos irgi sveria. Taigi pilnai tikiu, kad svoris 50/50 ar arti to. Netgi gamintojas rekomenduoja pūst ratus priekį 2,5bar, į galą 3,0. Ir kad pakeist priekinį ratą - domkratą galiu pasistatyt prie galinio.

 

Pirkčiau FWD bet jau atsibodo man jos, visus 3 metus pravažinėjau, norisi kažko naujo. Beto išmokus ir su galiniais važinėt turėsiu daugiau patirties, tai turbūt win win situacija :D O beto jai pirkt tai dygliuotas žieminės padangas? Ar geriau paprastas žiemines su 330d pvz? Ką manot?

Kadangi pas mus kelių niekas nevalo, tai saugu tik su dygliuotom. Bet jų minusas kad su jom į užsienį neišvažiuosi. Be dyglių minkšto mišinio irgi geros, bet jeigu pasitaikys šilta žiema, tai sudroši greit. Kieto mišinio ant šlapio asfalto super, ant sniego gerai, bet ant ledo kaip ant ledo :)

Redagavo Stanley
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pirkčiau FWD bet jau atsibodo man jos, visus 3 metus pravažinėjau, norisi kažko naujo. Beto išmokus ir su galiniais važinėt turėsiu daugiau patirties, tai turbūt win win situacija :D O beto jai pirkt tai dygliuotas žieminės padangas? Ar geriau paprastas žiemines su 330d pvz? Ką manot?

Jeigu planuoji draskytis, driftint, tai manau tau didzioji dalis shipu iseis lauk is padangu. Man ganetinai normaliai vazinejant keletas iskrito. Is esmes, ziurek kad padanga nebutu senesne negu 4-5 metai, guma turi buti minksta, tada bus geresnis sukibimas. Nors yra padangu tiek minksto, tiek kieto misinio. Kazkurios geriau ant ledo, o kitos ant sniego. Tad cia kazko idealaus nerasi, tad geriau pirk nesena padanga, su pakankamai "mesos". Su tais paciai shipais atsargiai, ant slapio asfalto stabdymo kelias ilgesnis negu su paprastom padangom.

 

BMW daug ką padarė, kad perkelti kuo daugiau svorio į galą. Variklis įgrūstas kuo žemiau ir kuo labiau į saloną, taigi jis stovi beveik už priekinės ašies, o dėžė stovi dar toliau (skirtingai nei daugelyje FWD auto, kur variklis stovi skersai ir kartu su dėže randasi prieš ašį). Akumas bagažinėje, visos komforto įrangos, kaip navigacija, radijo modulis ir t.t. irgi bagažinėje, salone tik jų valdymas. Be to, nepamirškim, kad kardanas, reduktorius, granatos irgi sveria. Taigi pilnai tikiu, kad svoris 50/50 ar arti to. Netgi gamintojas rekomenduoja pūst ratus priekį 2,5bar, į galą 3,0. Ir kad pakeist priekinį ratą - domkratą galiu pasistatyt prie galinio.

Nezinau, kiek verta toliau cia gincitis, bet variklio paslinkimas siek tiek link salono, jo svorio i gala nepermeta, jis vistiek lieka ant priekiens asies. Zinoma, tos kitos detales sveria, bet nemanau kad tiek kiek priekyje esancios. Kad nediskutuot veltui, geriau tegul Esnyper pateikia saltini, is kurio paime skaiciaus.

Redagavo neprisimenu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...