Pereiti prie turinio

Automobilis uz 8000LT


Rekomenduojami pranešimai

Tikrasis šio variklio pavadinimas JTD. Fiat'o grupės variklis. Tikrai smagus ir daug potencialo turintis variklis, kuris yra tikrai patikimas. Savo akimis mačiau su 1.2 mln rida, be problemų važiuojantį. Tiesa, senesnė variklio versija (8V).

 

Dėl remap'o potencialo - gan neblogas gyvas pavyzdys (modifikacijas vardint pradeda nuo 3:20). Tik atsidarykit per youtube, kad matytumėt subtitrus:

Tik dar vienas irodymas, kad italai moka gaminti motorus :) o sita alfa.... Kai pirma karta pamaciau tuos video, tai reakcija buvo OMG. :D I WANT ONE. :D

Is seni patikimi ir laiko patikrinti palikciau tik seni. Nieko ten gero ir patikimo lyginant su 1.9, nei galios nei ekonomijos, o uzkurus girdes kaimynai kitam gatves gale, man sie varikliai nepatinka visai. Nebereikalo tiek saabai tiek opeliai su 2.2 kainuoja zenkliai pigiau nei 1.9 ar netgi benzininiai.

 

Sitoj vietoj galbut labai itakoja sena karti patirtis, bet as nepirkciau antro 2.2 TiD ir niekam jo nerekomenduociau.

Taip, jie garsiai dirba, bet jie tikrai nera tokie labai baisus. Neluzta ten niekas baisiai. Tuo atzvilgiu jie patikimi. Daug kas giria, bet as pats vien del garso ir rinkausi tik is 1.9.. :) (o kas del kainu, opeliai bent jau, kainuoja pigiau, nes 1.9 praktiskai pradejo eiti po facelifto, kartais islenda pre-facelift'ai, bet del motoro kaina aukstesne, sutinku. :) Ir siaip 1.9 (110kw) labai megsta turbos rekt, kai motoras dar neuzsiles. (ech, tie garrettai... :D)

 

Ka manot apie ford focus, ford mondeo? Iki 8k variantu pilna ir geru metu.

metus perki ar masina? Is principo geros masinos, tik kad dyzeliai, kaikurie, turi problemu su siurbliais, purkstukais.

Redagavo z0ne
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Perskaičiau visų jūsų pasisakymus ir tikrai nesitikėjau, kad tiek žmonių siūlo imti BENZINĄ. Aišku tai privertė susimastyti, bet labai kyla nerimas, kad labai teks graužtis dėl to ir taupyti ant dujų įrangos. Tesiog turiu baimę, benzino kainai :D.

 

Dėl Opeliu, tai teko ir su Vectra važinėti ir su Signumu, tai jos man asmeniškai šiek tiek atrodo labai plastmasinės, jeigu sėdint viduje atrodo, kad tuoj ims kokia plastmasė barškėti, na bet čia tik mano pastebėjimas, tačiau kaip mašina nebloga ir ta mėlyną visai nieko, kur buvo kolega numetęs.

 

Dėl Golfuku, ačiū jums už patarimus, bet visai susidomėjau Boromis (vis ne golfas :D).

 

Fiatai, alfos visos dėja NE

 

Tai viska reziumavus, lieka spresti DYZELIS ar BENZINAS :). Mašina bus naudojama kartais į darbą, pagrinde pas draugę nulėkt ir gryžt į gimtinę į mėnesį porą kartų. Apie 160 km nuo Kauno :))

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei per metus neissuksi bent 50k arba saliarkos svaros pigiai negausi - net negalvok apie dyzeli. Ka tu sutaupysi, sukisi i masinos islaikyma. :) Smagraciai, egr'ai, turbinos, t.t. ir panasiai... Kas del signumu ir vectru. Pats vazineju su signumu (2006, pilnas), tai tikrai nepasakyciau, kad plastmasine dezute ar kas barsketu :) Pradejo saldytuvas vibruot po to, kai vaziuokle sukietinom, bet ir tai lengvai isspresta - isimtas. :D uzteks ir saldomo bardacioko ^^

Redagavo z0ne
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Perskaičiau visų jūsų pasisakymus ir tikrai nesitikėjau, kad tiek žmonių siūlo imti BENZINĄ. Aišku tai privertė susimastyti, bet labai kyla nerimas, kad labai teks graužtis dėl to ir taupyti ant dujų įrangos. Tesiog turiu baimę, benzino kainai :D.

 

Dėl Opeliu, tai teko ir su Vectra važinėti ir su Signumu, tai jos man asmeniškai šiek tiek atrodo labai plastmasinės, jeigu sėdint viduje atrodo, kad tuoj ims kokia plastmasė barškėti, na bet čia tik mano pastebėjimas, tačiau kaip mašina nebloga ir ta mėlyną visai nieko, kur buvo kolega numetęs.

 

Dėl Golfuku, ačiū jums už patarimus, bet visai susidomėjau Boromis (vis ne golfas :D).

 

Fiatai, alfos visos dėja NE

 

Tai viska reziumavus, lieka spresti DYZELIS ar BENZINAS :). Mašina bus naudojama kartais į darbą, pagrinde pas draugę nulėkt ir gryžt į gimtinę į mėnesį porą kartų. Apie 160 km nuo Kauno :))

 

 

Na tada imk borą jeigu patinka, jos nebrangios, geriau benzininę nes su tokiom ridom dyzelis nelabai ir atsipirks. ir dujas iš karto susidėk. nes boros nebrangios, už 5k kokias pasiimk, dar pora liks ant duju irangos, ir dar viena turėsi ant popierizmo, ar remonto.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Bent jau man nieko nėra geriau už benziną ir automatą :)

Saliarka kol dašyla ir reikia daugiau nuvažiuot, kad atsipirktų, o visgi romantikos nesudaro nei garsas, nei terliojimasis..

Ar dėt dujas vėlgi asmeninis reikalas, atsipirktų po +-5k km, tai nemanau, kad labai jau jom taupyt reiktų, o benzą mažiau nuvaikytą rasi vistiek :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei turi 8k mašinai, tai pirk ne daugiau nei už 6k. Net jei paimsi visiškai ledinę be jokių defektų - vistiek reikės pakeisti skysčius, filtrus, didelė tikimybė, kad ir padangas, stabdžių kaladėles ir diskus. Gal dar kokius lietnykus norėsi užsimest, magą įsidėt ir t.t. O dar draudimai, TA, registracijos.

Prieš tai rašei, kad turi galimybę pirkti mašiną Vokietijoj. Tokiu atveju pirk tik ten, lietuviškus grabus pamiršk. O jei nesigaus - galiu aš padėt.

Dėl modelio pasirinkimo - mažiau kreipk dėmesio į čia rašančių siūlymus. Daugelis tik giria savo turimą auto, realiai per gyvenimą turėjo tik 1-3 mašinas ir dar keliose pasėdėjo, bet dėl to jaučiasi visažiniais. Vienas nusipirko laužą ir visiems skundžiasi kad byra. Kitas į remontus įkišo begalę pinigų, bet vistiek giriasi kokia pas jį kokybiška auto ir niekas joje negenda. Ir valgo per pus mažiau nei gamintojas deklaravo. Pvz., čia kažkas rašė kad Omega komfortiška auto. Nėra ten jokio komforto. Na taip, spyruoklės labai minkštos, bet kas iš to jeigu duobes sugeria žymiai blogiau net už trečios klasės bmw. Nors ir galas varomas, bet stabilumo nėra, posūkiuose reikia į vairą abiem rankom įsikibt. Salono surinkimo kokybė prasta, medžiagos tragiškos kokybės. Garso izoliacija yra, bet kaip tokios klasės mašinai ji labai bloga. Teko kelias parvaryti iš Vokietijos - kelionėse su jom pavargau labiau nei su civiku. Omega net iš tolo neprimena komfortiškos mašinos - tai tiesiog didelis darbinis vežimas kroviniams vežti. O krovinių tilps labai daug, buvau sutalpinęs 18 ratų ir dar būtų tilpę kokie 6.

Reziumuojant - geriausia mašina yra ne ta už kurią daugiausia žmonių prabalsuos, o ta kuri patinka tau ir atitinka tavo poreikius.

Dėl kuro rūšies - imk benziną. Po to susitaupysi ir įsidėsi dujas. Turėsi mažiau galvos skausmo, važiuosi pigiau, maloniau ir ekologiškiau. Ir benzininės mašinos statistiškai žymiai geresnės būklės nei dyzelinės.

 

Rašei dėl bmw 328i - pats tokią turiu, klausk jei kas domina. Čia kažkiek aprašiau šį modelį. Dar neatmesčiau 325i ir 320i 2.2 125kw.

Redagavo Stanley
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

sitos Volvos gal ir zb aparatai,bet ju beda automatai, o butent 3 begis :)klausk belekokio pavaru meistro :)

 

Jo, bet galima rast nebloga ir mechanine ( kuriai net pats teikciau pirmenybe ) seip nesusidures su sitos markes masinom, bet jeigu kada duos dievas arba opel vectra arba volvo s60 ( kiek girdejas, kad daugiausiai problemu turi is elektronines puses )

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei turi 8k mašinai, tai pirk ne daugiau nei už 6k. Net jei paimsi visiškai ledinę be jokių defektų - vistiek reikės pakeisti skysčius, filtrus, didelė tikimybė, kad ir padangas, stabdžių kaladėles ir diskus. Gal dar kokius lietnykus norėsi užsimest, magą įsidėt ir t.t. O dar draudimai, TA, registracijos.

Prieš tai rašei, kad turi galimybę pirkti mašiną Vokietijoj. Tokiu atveju pirk tik ten, lietuviškus grabus pamiršk. O jei nesigaus - galiu aš padėt.

Dėl modelio pasirinkimo - mažiau kreipk dėmesio į čia rašančių siūlymus. Daugelis tik giria savo turimą auto, realiai per gyvenimą turėjo tik 1-3 mašinas ir dar keliose pasėdėjo, bet dėl to jaučiasi visažiniais. Vienas nusipirko laužą ir visiems skundžiasi kad byra. Kitas į remontus įkišo begalę pinigų, bet vistiek giriasi kokia pas jį kokybiška auto ir niekas joje negenda. Ir valgo per pus mažiau nei gamintojas deklaravo. Pvz., čia kažkas rašė kad Omega komfortiška auto. Nėra ten jokio komforto. Na taip, spyruoklės labai minkštos, bet kas iš to jeigu duobes sugeria žymiai blogiau net už trečios klasės bmw. Nors ir galas varomas, bet stabilumo nėra, posūkiuose reikia į vairą abiem rankom įsikibt. Salono surinkimo kokybė prasta, medžiagos tragiškos kokybės. Garso izoliacija yra, bet kaip tokios klasės mašinai ji labai bloga. Teko kelias parvaryti iš Vokietijos - kelionėse su jom pavargau labiau nei su civiku. Omega net iš tolo neprimena komfortiškos mašinos - tai tiesiog didelis darbinis vežimas kroviniams vežti. O krovinių tilps labai daug, buvau sutalpinęs 18 ratų ir dar būtų tilpę kokie 6.

Reziumuojant - geriausia mašina yra ne ta už kurią daugiausia žmonių prabalsuos, o ta kuri patinka tau ir atitinka tavo poreikius.

Dėl kuro rūšies - imk benziną. Po to susitaupysi ir įsidėsi dujas. Turėsi mažiau galvos skausmo, važiuosi pigiau, maloniau ir ekologiškiau. Ir benzininės mašinos statistiškai žymiai geresnės būklės nei dyzelinės.

 

Rašei dėl bmw 328i - pats tokią turiu, klausk jei kas domina. Čia kažkiek aprašiau šį modelį. Dar neatmesčiau 325i ir 320i 2.2 125kw.

 

Būtent paskaitęs tavo tą straipsnį ir susidomėjau 328i BMW :). Nes jos ir šiaip man patiko. Dėkui už patarima :)).

 

Mazda 6 neblogas variantas,retai genda ,nebrangi ir pakankamai geri metai,salone nebloga komplektacija...

 

Taigi rūdyja jos labai :(

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Mazda 6 neblogas variantas,retai genda ,nebrangi ir pakankamai geri metai,salone nebloga komplektacija...

Benzinas taip, iš techninės pusės labai patikimas ir gražus auto. Tik labai pavargsi kol rasi nesupuvusią ir reikės nuolat prižiūrėti kėbulo būklę. O komplektacija net ir geriausia neįpatinga, na nebent Bose aparatūra.

O metai prie ko? Ant galinio lango didelėm raidėm užsirašysi kada mašina pagaminta? Tam pačiam modeliui metai visiškai nieko neįtakoja, tai tik bereikšmiai skaičiukai techniniame pase.

 

 

Jo, bet galima rast nebloga ir mechanine ( kuriai net pats teikciau pirmenybe ) seip nesusidures su sitos markes masinom, bet jeigu kada duos dievas arba opel vectra arba volvo s60 ( kiek girdejas, kad daugiausiai problemu turi is elektronines puses )

Vectra C panašiai kaip ir Omega prastai sugeria duobes ir turi nekokybišką saloną. S60 malonesnis, bet abiejų mašinų už 8k nepaimsi.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Būtų įdomu išgirsti ką Stanley pasiūlytų žmogui pirkt už tokią kainą, konkrečiais modeliais, E46? ką dar galima būtų žiūrėt.. Kad perdaug kišenės netuštinitų sanaudom, ir remonto saskaitom. Ir nepūtų taip baisiai kaip mazda 6 :D

 

Uz tokia suma e46 nenusipirksi normalaus, nebent kledara.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu cia kai raso, kad vazineja su masina sveriancia 1.5 tonos, 2.0 ar didesnio litrazo benziniu varikliu, automatine deze ir mieste pjaudami pila 12-13 litru benzo simtui kilometru tai juokas ima.

 

As turejau audi 80 2.0 16v 100kw, nors nedaug teko tureti, bet gerai uzsmaugiant mieste 15 benzo simtui be problemu isisavina... :D Beabejo sena masina ir t.t. bet jei tu pasimsi gera karve su 2.5-3 litru benzininiu varikliu ir dar neduok dieve automata tai keiksi save visa gyvenima, kad ja pirkai as tau galiu garantuot. Dabar vairuoju audi 100 c4 2.5 tdi, niekad neskaiciavau tiksliai, bet 10 litru simtui mieste isuka be problemu. Tai jei paimciau pvz tokia pat audi 100 c4 2.6 benza, mechanine, tai netikiu, kad ji man be 15 litru simtui vaziuotu mieste, o cia dar siulo automatus.

 

e46, e39 islaikymas yra tikrai ne studento kisenei. Aisku yra zmoniu kuriem per metus remontui tukstantis ar du yra mazi pinigai.

Redagavo 8000k
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

E46 benzą 98-99m. galima tilpti į biudžetą jei nebus žiūrima į komplektaciją. Bet pripažinkim, kad tai nėra pigaus išlaikymo auto pagal savo amžių. Vairavimo malonumas viską atperka, bet čia jau kita tema. Sau po Lietuvą važinėt imčiau bmw e23, e28, Volvo 240 ir t.t., bet čia jau mašinos ligoniams :D Pradžioj temos autorius tegu apsisprendžia kokios klasės automobilio jam reikia. Iš realių vidutinės klasės auto ekonomijai rekomenduočiau japoniškas. Subaru Legacy patikima ir kaip AWD labai mažai valganti (tikiuosi mitai apie nerealias dalių kainas ir jų deficitą jau seniai užgeso?). Honda Accord taupus, paprastas ir protingai sukonstruotas auto. Jeigu dizainas nesvarbu, tai galima imt Toyota Avensis pirmos kartos. Mazda 6 galima turėti ir be rūdžių, tik pradžioj reikės apžiūrėti kokias 10-20 parduodamų kad rast nesurūdijusią ir nešpakliuota, nupirkus iš karto padaryti antikoroziją, žiemą plauti mažiausiai kartą per savaitę, nedelsiant užtaisyt mažiausius dažų nuskilimus ir t.t. Šiaip tas naudinga visoms mašinoms, bet japoniškoms labiausiai, ypač Mazdoms.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

1 Nu cia kai raso, kad vazineja su masina sveriancia 1.5 tonos, 2.0 ar didesnio litrazo benziniu varikliu, automatine deze ir mieste pjaudami pila 12-13 litru benzo simtui kilometru tai juokas ima.

 

2 As turejau audi 80 2.0 16v 100kw, nors nedaug teko tureti, bet gerai uzsmaugiant mieste 15 benzo simtui be problemu isisavina... :D Beabejo sena masina ir t.t. bet jei tu pasimsi gera karve su 2.5-3 litru benzininiu varikliu ir dar neduok dieve automata tai keiksi save visa gyvenima, kad ja pirkai as tau galiu garantuot. Dabar vairuoju audi 100 c4 2.5 tdi, niekad neskaiciavau tiksliai, bet 10 litru simtui mieste isuka be problemu. Tai jei paimciau pvz tokia pat audi 100 c4 2.6 benza, mechanine, tai netikiu, kad ji man be 15 litru simtui vaziuotu mieste, o cia dar siulo automatus.

 

1 tai kai pasakė daug, manaiu tikrai parašys normaliai, o parašė, ganėtinai ekonominį skaičių, tai irgi nesupratau.. bet sąnaudų skaičiavimas yra asmeninis reikalas ir tiesos nerasi niekad

2 turėtum 2,3, imtų 13l su dujom, automatas ir tai eitum reguliuot jau :) o taviškis aparatas dar ir tepalų turėjo srėbt rolleyes.gif

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu cia kai raso, kad vazineja su masina sveriancia 1.5 tonos, 2.0 ar didesnio litrazo benziniu varikliu, automatine deze ir mieste pjaudami pila 12-13 litru benzo simtui kilometru tai juokas ima.

 

As turejau audi 80 2.0 16v 100kw, nors nedaug teko tureti, bet gerai uzsmaugiant mieste 15 benzo simtui be problemu isisavina... :D Beabejo sena masina ir t.t. bet jei tu pasimsi gera karve su 2.5-3 litru benzininiu varikliu ir dar neduok dieve automata tai keiksi save visa gyvenima, kad ja pirkai as tau galiu garantuot. Dabar vairuoju audi 100 c4 2.5 tdi, niekad neskaiciavau tiksliai, bet 10 litru simtui mieste isuka be problemu. Tai jei paimciau pvz tokia pat audi 100 c4 2.6 benza, mechanine, tai netikiu, kad ji man be 15 litru simtui vaziuotu mieste, o cia dar siulo automatus.

 

e46, e39 islaikymas yra tikrai ne studento kisenei. Aisku yra zmoniu kuriem per metus remontui tukstantis ar du yra mazi pinigai.

Tos bulkos valgo kibirais, nes varikliai per silpni :) Turėjau kažkada Audi 80 B4 2,0 66kw, vidurkis buvo 13l dujų smaugiant. Pakeičiau į Audi Coupe quattro 2.3 100kw vidurkis 11l dujų. Audi 100 C4 2.8 quattro mieste 13 benzo, 15 dujų.

Kas dėl bmw, tai visi 6 cilindrų varikliai valgo panašiai, tarp 2.0 ir 3.0 sąnaudų skirtumas gal 1l, max 2. Nes varikliai yra beveik identiški, skiriasi tik tūris.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Čia aišku kiek žmonių tiek nuomonių, aš tai siulyčiau kažką iš VW/Audi su 1,9 tdi 81kw, pasikeiti diržus tepalus ir gazuoji vargo nematydamas, pats turiu A6 C5, per mėn prasuku ~4-5k tai tik džiaugiuos, nepalyginsi su prieš tai turėtų w211 kur tik kišt pinigus reikėjo, nors aišku imiau realiai iš pigesnių variantų :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Modelio patikimumas lieka antroje vietoje, svarbiausia yra nusipirkti kuo tvarkingesnę. Tam reikia neskubet, apžiūrėt ne vieną variantą, nesidrovėt iškratyt servise, atlikt pilną diagnostiką, išmatuoti dažų storį. O geriausia išvis Lietuvoje nepirkt :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Koki modeli turi pats spręsti, koks labiau prie širdies traukia, visi turi trūkumu ir pliusu.

Dyzelis, benzinas ar benzinas/dujos? Čia priklauso nuo vairuotojo vairavimo įpročių ir atstumų.

Dyzelis pritaikytas daugiau didesniems atstumams ir ramesniam važiavimui, ilgiau užtrunka kol užšyla variklis.

Benzinas geriau važinėti trumpesnius atstumus arba kas mėgsta paspausti per greičio pedalą.

Dujos kartais pigiau negu su dyzeliu važinėti, bet čia atsiranda papildomos išlaidos priežiūrai ir užima vietos bagažinėj, ką dar kalbėt apie papildoma bomba bagažinėj.

Su dujom į darbą, jei trumpas atstumas, žiema maža nauda, nes esant šaltam varikliui daug valgo.

Seną, dyzeline mašina, su geru dyzeliniu varikliu, gali būti sudėtinga nusipirkti, nes jei daug pravažiuota gali būti problemų žiemą užkuriant.

Perkant geriau žiūrėti Lietuvoj nevažinėta.

Kai kas jau buvo sakę, kad perkant dar reiktu pasilikti 1-2 tūkstančius litų papildomos išlaidom, kaip tepalai, diržai, padangos.

Koki modeli geriau pirkti pasižiūrėk su kokiomis važinėja mieste. Kaip minėjo pigus išlaikymas volkswagen, audi, opel bet už populiarumą permoki. Patvarus, kai kurie volvo modeliai, tarkim v70 galima iki 1 mil. km. pravažiuot. Pagal metus pigesni modeliai kaip toyta, reno, mazda, peugeot..., bet tada už remontą gali daugiau tekti sumokėti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Koki modeli turi pats spręsti, koks labiau prie širdies traukia, visi turi trūkumu ir pliusu.

Dyzelis, benzinas ar benzinas/dujos? Čia priklauso nuo vairuotojo vairavimo įpročių ir atstumų.

Dyzelis pritaikytas daugiau didesniems atstumams ir ramesniam važiavimui, ilgiau užtrunka kol užšyla variklis.

Benzinas geriau važinėti trumpesnius atstumus arba kas mėgsta paspausti per greičio pedalą.

Dujos kartais pigiau negu su dyzeliu važinėti, bet čia atsiranda papildomos išlaidos priežiūrai ir užima vietos bagažinėj, ką dar kalbėt apie papildoma bomba bagažinėj.

Su dujom į darbą, jei trumpas atstumas, žiema maža nauda, nes esant šaltam varikliui daug valgo.

Seną, dyzeline mašina, su geru dyzeliniu varikliu, gali būti sudėtinga nusipirkti, nes jei daug pravažiuota gali būti problemų žiemą užkuriant.

Perkant geriau žiūrėti Lietuvoj nevažinėta.

Kai kas jau buvo sakę, kad perkant dar reiktu pasilikti 1-2 tūkstančius litų papildomos išlaidom, kaip tepalai, diržai, padangos.

Koki modeli geriau pirkti pasižiūrėk su kokiomis važinėja mieste. Kaip minėjo pigus išlaikymas volkswagen, audi, opel bet už populiarumą permoki. Patvarus, kai kurie volvo modeliai, tarkim v70 galima iki 1 mil. km. pravažiuot. Pagal metus pigesni modeliai kaip toyta, reno, mazda, peugeot..., bet tada už remontą gali daugiau tekti sumokėti.

 

 

Čia su dujomis truputuką persitengei. Visų pirma,tu turbūt kalbi apie tas šaudančias dujas ir netiesiogines. Pas mane šeimoje dar nebuvo nei vieno dyzelinio variklio,visi benzinas arbas benzinas/dujos. Dujos pas visas mašinas buvo dėtos tiesioginės (BRC). Su viena mašina dėl dujų nebuvo problemų išvis 10 metų,kol tiesiog jos nepardavėm,su kitomis išvis jokių problemų,nieko reguliuoti nereikia ir nereikėjo. Dujų šaltas variklis išvis nevalgo,nes jis valgo benziną,kol pakyla reikiama temp. iki dujų persijungimo. Žiemą man reikia pavažiuoti apie 3km,kad įsijungtų dujos. Jei dujas temos autorius dės pats,tai ir problemų su jomis neturės,o ir garantija joms galioja. Dėl vietos užimtumo mašinoje,galbūt. Dujų baliokas bus vistiek zapaskės vietoje,o ir tabletė neužima tiek daug bagažinės vietos. Žodžiu,as neperšu tikrai mašinų su dujomis,tačiau sau tikrai rinksiuosi būtent tokį variantą,nes nemėgstu traktoriukų,tyliai dirba,greičiau pašyla, o ir važiuoju lygiai taip pat pigiai,kaip ir su dyzelinu. Visos mano mašinos valgė 10 litrų dujų, o trasoje su autopilotu drąsiai tilpdavau į 8,5 - 9 litrus. Pasiskaičiuoti kainą su nuolaidomis nesunku. Sėkmės perkant automobilį :))

Redagavo Tuskis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...