Pereiti prie turinio

Kaip geriausia atsakyti į klientų klausimus?


Rekomenduojami pranešimai

Kilo toks klausimas:

Kaip geriausia atsakinėti į klientų turimus klausimus apie paslaugas/produktą: Telefonu, el. paštu, soc. tinkuose? Ar geriau pasiūlyti visus kontakto būdus?

Mano nuomone pirmai užklausai geriausia el. pašto atsakymas (pusiau automatinis), suteikiantis bazinę informaciją apie paslaugas. Jei klientui pagrindinės info neužtenka, tuomet pasiūlai paskambinti telefonu. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O toks variantas kaip komentarai ir atsakymai pyslapyje? kur lankytojai galėtų matyti kitų klausimus ir atsakymus į juos? Bandau suprasti kaip būtų produktyviau.

 

Produktyviau, ar kaip geriau klientui? Nes tai - dvi, visiškai skirtingos sąvokos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kilo toks klausimas:

Kaip geriausia atsakinėti į klientų turimus klausimus apie paslaugas/produktą: Telefonu, el. paštu, soc. tinkuose? Ar geriau pasiūlyti visus kontakto būdus?

 

 

Turėjau omenyje išsamios informacijos suteikimą klientui patogiai ir greitai :)

 

Jeigu apsispręstum - būtų lengviau atsakyti...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O toks variantas kaip komentarai ir atsakymai pyslapyje? kur lankytojai galėtų matyti kitų klausimus ir atsakymus į juos? Bandau suprasti kaip būtų produktyviau.

 

Visai nieko variantas, tik klausimai kartosis, gal geriau is tokiu klausimu sudaryt DUK ir prie kontaktu parasyti kazka tokio kaip - perskaitykite duk pries kreipdamiesi.

O atsakyti geriausiai kaip kreipiasi. Juk jei skambins nesakysi viso gero, atsakau telefonu, o jei rasys tai dazniausiai nepateiks tel. nr, kad paskambintum.

Nebent tu nori turet tik viena is siu variantu kas butu nesamone, nes abu privalomi.

Arba dar geriau - kontaktu formoje klientas pasirenka kaip nori gauti atsakyma - telefonu ar el. pastu.

Soc tinkluose atsakyti irgi privalu jei kasnors per ten parasys, jei gausi uzklausa g nesakysi - parasykit emeila ar paskambinkit, o iskart ir atsakysi.

 

Ir svarbiausia - reikia atsakyti maziausiai per 24 valandas. Nes pilna atveju kai atsako po 5 ar 12 dienu, o zmogus jau seniai buna pas konkurenta preke isigijes :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Populiaru šiuo metu

  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...