Pereiti prie turinio

LABAS planas BEGALYBĖ visai ne begalybė.


Rekomenduojami pranešimai

Pats pildausi ir bėdų nematau :)

 

Kaip sakiau, vaikų žaidimai. Ateina sąskaita, pasidarai debeta mokėjimo ir viskas tvarkoje. Nesuki galvos.

 

Šiais laikais dar kas nors naudojasi SMS? :) WhatsApp, Viber ir Facebook messenger's patogiau, tik internetą tereikia turėti ir viskas :)

 

Žinoma, kad ne. Skambinu. SMS tik parašyt paklaust, ar žmogus neužsiėmęs ir nedirba. Vargu ar dirbantis ar užsiėmęs WhatsApp'ais ar Facebook'ais naudosis, kurie tiek, kaip minėjo vienas forumietis, baterija ėda žiauriai (neįsivaizduoju Facebook'o pajungto ant savo LG G3, baterijai viso gero, arba nespėčiau galinio dangtelio atidarinėt ir baterijų keist). Jei esi nepilnametis, kodėl gi ne. Ištemps nuo 8h iki 13 ar 14h, kol ten namo parsirasi. O ir klasėje ką veiksi.

Redagavo Plex
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Verlso rykliai susirinke...

Nexus 5 su ijungtu facebooku, skype visa diena pilnai istraukia. Sms rasau, naudojuosi labas, neuzilgo kopsiu i 4 desimti.

Abonento navarotas, pasirasei ir sedek su tuo ka turi. Papildymai dazniau akciju atrakciju sugalvoja

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Naudoju ir net nežadu pereiti prie visokių viberių ir t.t. :) Dar per mažai pažengusios telefonų baterijos, kad vertėtų pereiti prie internetinio susirašinėjimo. Nes pvz situacija pas mane: įjungiu mobilų internetą (2G, net ne 3G), tai per 10 min. dings kokie 10% jeigu normaliai naršysiu internete. Aišku tam įtakos turi, kad jau baterijai daugiau nei 2 metai, + neoriginali sistema telefone, bet vis tiek, man tai sukelia nepatogumų naudojant internetą ir dėl to renkuosi laiko patikrintą dalyką - SMS. :)

Ne baterijoje esmė, o OS. Pereik prie WP arba iOS ir nebeturėsi baterijos bėdų. Kitas variantas - Nexus telefonas, jeigu Android labai reikia.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne žaidimai. Pasipildau kažkokia suma, žinau, kad virš jos man niekas neiškalbės, nes tiesiog baigsis sąskaita. Turiu gerą planą, pakanka ir minučių, sms, o taip pat plane ir internetas + nemokamas FB.

Tai pas tave kaip ir abonentas, jei planas ir jo įkainis nekinta. Žaidimai yra kai "medžioji" tas akcijas, nes akcijos nebūna visam laikui ir paskui keičiasi plano įkainiai. Taipogi, turint abonentą galima pasidaryti sąskaitos limitą ir abonento pranašumas, jog jei skubiai reiktų pasiskambinti, nereik pergyventi ar neišnaudojai limito ar sąskaitoje nėra pinigų ir nereik ten ieškot tų akcijų, žiūrėt ar pakanka pinigų sąskaitoj ir t.t. Dabar tos ryšio paslaugos pigesnės nei bilietas į kiną....

Redagavo Edgardas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai pas tave kaip ir abonentas, jei planas ir jo įkainis nekinta. Žaidimai yra kai "medžioji" tas akcijas, nes akcijos nebūna visam laikui ir paskui keičiasi plano įkainiai. Taipogi, turint abonentą galima pasidaryti sąskaitos limitą ir abonento pranašumas, jog jei skubiai reiktų pasiskambinti, nereik pergyventi ar neišnaudojai limito ar sąskaitoje nėra pinigų ir nereik ten ieškot tų akcijų, žiūrėt ar pakanka pinigų sąskaitoj ir t.t. Dabar tos ryšio paslaugos pigesnės nei bilietas į kiną....

Yra toks dalykas, kaip perlaidos, kurias gali dar pigiau gauti, tad mėnesinis mokestis už planus dar atpinga 50 proc. Aišku pasinaudoju ir akcijomis, taip pat nėra jokių įsipareigojimų ir niekam nepasirašau. Nes su visais abonentais vistiek reikia sutartis sudarinėt, o dabar esu laisvas ir man tas yra svarbiausia. Naudoju LABAS jau 10 metų. Buvo visko, tačiau visgi sutaupau su LABAS tikrai pakankamai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Yra toks dalykas, kaip perlaidos, kurias gali dar pigiau gauti, tad mėnesinis mokestis už planus dar atpinga 50 proc. Aišku pasinaudoju ir akcijomis, taip pat nėra jokių įsipareigojimų ir niekam nepasirašau. Nes su visais abonentais vistiek reikia sutartis sudarinėt, o dabar esu laisvas ir man tas yra svarbiausia. Naudoju LABAS jau 10 metų. Buvo visko, tačiau visgi sutaupau su LABAS tikrai pakankamai.

Na taip. Beja, būnant abonentu nereik sutarčių pasirašinėt, nebent imamas įrenginys ar labai geras plano pasiūlymas. Dabar turiu Omnitel planą Išmaniems už 30lt/mėn su neribotais pokalbiais, sms ir 2.3GB. Viršijus duomenų limitą ribojamas tik greitis, tai dažnai būna, kai išnaudoju 4GB, tik tuomet užmeta limitą. Kiek žiūrėjau, tai man su tais išankstiniais pigiau nesigautų.

Redagavo Edgardas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Naudoju ir net nežadu pereiti prie visokių viberių ir t.t. :) Dar per mažai pažengusios telefonų baterijos, kad vertėtų pereiti prie internetinio susirašinėjimo. Nes pvz situacija pas mane: įjungiu mobilų internetą (2G, net ne 3G), tai per 10 min. dings kokie 10% jeigu normaliai naršysiu internete. Aišku tam įtakos turi, kad jau baterijai daugiau nei 2 metai, + neoriginali sistema telefone, bet vis tiek, man tai sukelia nepatogumų naudojant internetą ir dėl to renkuosi laiko patikrintą dalyką - SMS. :)

 

Kaip sakiau, vaikų žaidimai. Ateina sąskaita, pasidarai debeta mokėjimo ir viskas tvarkoje. Nesuki galvos.

 

Žinoma, kad ne. Skambinu. SMS tik parašyt paklaust, ar žmogus neužsiėmęs ir nedirba. Vargu ar dirbantis ar užsiėmęs WhatsApp'ais ar Facebook'ais naudosis, kurie tiek, kaip minėjo vienas forumietis, baterija ėda žiauriai (neįsivaizduoju Facebook'o pajungto ant savo LG G3, baterijai viso gero, arba nespėčiau galinio dangtelio atidarinėt ir baterijų keist). Jei esi nepilnametis, kodėl gi ne. Ištemps nuo 8h iki 13 ar 14h, kol ten namo parsirasi. O ir klasėje ką veiksi.

 

O kas sakė, kad internetas turi būt nuolat įjungtas? Aš irgi nelaikau 24/7 įjungęs interneto ar prisijungęs prie WiFi. Įsijungiu kartą per valandą ar kai turiu laisvo laiko, jei kas nors parašo - atrašau. Ar labai dažnai žmonės rašo žinutes svarbiais klausimais ir jiems tuoj pat reikia atrašinėti? Neproduktyvu :) Nebent tau 14 metų ir žinutė "kas namų darbams?" yra high priority. Jei tai tikrai ASAP atvejis, žmonės skambina.

 

O WhatsApp, Viber tikrai naudoja ne vien paaugliai. Pavyzdžiui gyvenu Anglijoje, tad daug patogiau su šeima ir draugais susirašyti per Viber. Nepamenu kada paskutinį kartą rašiau sms :)

Redagavo mr.eL
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O kas sakė, kad internetas turi būt nuolat įjungtas? Aš irgi nelaikau 24/7 įjungęs interneto ar prisijungęs prie WiFi. Įsijungiu kartą per valandą ar kai turiu laisvo laiko, jei kas nors parašo - atrašau. Ar labai dažnai žmonės rašo žinutes svarbiais klausimais ir jiems tuoj pat reikia atrašinėti? Neproduktyvu :) Nebent tau 14 metų ir žinutė "kas namų darbams?" yra high priority. Jei tai tikrai ASAP atvejis, žmonės skambina.

 

O WhatsApp, Viber tikrai naudoja ne vien paaugliai. Pavyzdžiui gyvenu Anglijoje, tad daug patogiau su šeima ir draugais susirašyti per Viber. Nepamenu kada paskutinį kartą rašiau sms :)

 

Tu neskiri vieno dalyko apie kurį kalbėjau - nelygink jau suaugusių žmonių, kurie rašo SMS tik iš reikalo, ir tų, kurie bendrauja tikrai daug per SMS. :) Aš kalbėjau apie būtent antrą variantą. O jaunimas būtent susirašinėja pastoviai, o ne kas valandą po vieną žinutę, todėl internetas turėtų būti įjungtas visą laiką. Dar per daug minusų internetinis susirašinėjimas turi, kad būtų verta jį naudoti.

Redagavo Blofeld
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Visokios sms programėlės skirtos šalims kuriose sms brangios. Pvz Vokietijoje sms kaina apie 0,09€, todėl watsapp ten naudoja beveik kiekvienas. Mums to nereikia, kadangi pas mus sms nemokamos, o programėlės siurbtų Mb, todėl tai jau taptų mokama. Prie to kaip jau minėjo dar akumas greičiau sėstų.

Ir juokinga klausyt tų, kuriems sms atseit nerimta. Man pvz, kaip tik patogiau jeigu kas nors rašo sms, nes dažnai vairuoju arba esu užsiėmęs. Ne vieną auto esu nupirkęs ir pardavęs per sms, kol kiti gyvena savo pasaulyje pavadinimu "sms tik vaikams" :). O su draugais stengiuosi bendrauti tik gyvai.

Kaip jau kažkas sakė - pildyk su planu "visi" ir jokių parkių. Nors daug kam ie "visiems300" užtenka.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Viskas su Bite yra gerai.

 

Sakykime apie neribotuos duomenų planus: Jie padarė, kad klientas visada jaustųsi saugus ir nesijaudintų dėl išnaudjimų. Paprastam vartotojui daug nereikia - pabūti feisbuke, panaršyti naujienas, pažiūrėti youtube ir parsisiųsti kokį appsą, tokie 98 - 99% klientų, kurie naudojasi sažiningai. Jeigu visi 100% būtų tokie, tada aplamai pasaulyje išnyktų bet kokie limitai. Bet ne, atsiranda 1 - 2%, kuriems būtinai reikia išnaudoti viską iki paskutinio, nes jiems ale priklauso. Jų vidurkiai ženkliai išsiskiria iš kitų ir jie ne tik kad tiekėjau nebeša pelno, bet neša jau riebų minusą. Todėl bet kokiu atveju jie gauna ragus ir turi būti pašalinti, kad visi kiti 98 - 99% vartotojų būtų patenkinti paslauga. Dideliems siuntimams yra namų internetas per kabelį, bet atsiranda gudručių, kurie po to žviegia nesavais basais. Ir tu sukurk kažką naujo ir padaryk kažką gero - ateis ir apšiks - va tokie kaip temos autorius, nes norėjo pigiai prasisukti ir gavo per kepurę. Kiekviena paslauga turi savo kainą.

 

Jeigu visi būtų normalūs, tai ir pokalbiai būtų visiškai nemokami ir be limitų. Bet ne kažkam reikės būtinai palikti įjungtą telefoną padėtą ant pakrovėjo, kad galėtų naudotis kaip raciją kiaurą parą.

 

Būtų SMS neriboti, bet kakam būtinai reikės pakurti servisą SMS siųsti per internetą, siųsti reklaminius sms ir kitaip išnaudoti dešimtimis tūkstančių sms.

 

Kaip jau minėjau - jei visi būtų normalūs ir naudotųsi sažiningai pagal poreikius ir išnaudodami daugiau savanoriškai mokėtų tiek kiek priklauso - pasaulyje nebūtų jokių limitų. Bet vat tokia žmogaus prigimtis, viskas tik sau ir tik maksimaliai prasisukti kuo pigiau.

 

Bitėje nedirbu,bet esu Bitės klientas. Internetas kartais palagina, bet veikia.

Redagavo FLSHS
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Viskas su Bite yra gerai.

 

Sakykime apie neribotuos duomenų planus: Jie padarė, kad klientas visada jaustųsi saugus ir nesijaudintų dėl išnaudjimų. Paprastam vartotojui daug nereikia - pabūti feisbuke, panaršyti naujienas, pažiūrėti youtube ir parsisiųsti kokį appsą, tokie 98 - 99% klientų, kurie naudojasi sažiningai. Jeigu visi 100% būtų tokie, tada aplamai pasaulyje išnyktų bet kokie limitai. Bet ne, atsiranda 1 - 2%, kuriems būtinai reikia išnaudoti viską iki paskutinio, nes jiems ale priklauso. Jų vidurkiai ženkliai išsiskiria iš kitų ir jie ne tik kad tiekėjau nebeša pelno, bet neša jau riebų minusą. Todėl bet kokiu atveju jie gauna ragus ir turi būti pašalinti, kad visi kiti 98 - 99% vartotojų būtų patenkinti paslauga. Dideliems siuntimams yra namų internetas per kabelį, bet atsiranda gudručių, kurie po to žviegia nesavais basais. Ir tu sukurk kažką naujo ir padaryk kažką gero - ateis ir apšiks - va tokie kaip temos autorius, nes norėjo pigiai prasisukti ir gavo per kepurę. Kiekviena paslauga turi savo kainą.

 

Jeigu visi būtų normalūs, tai ir pokalbiai būtų visiškai nemokami ir be limitų. Bet ne kažkam reikės būtinai palikti įjungtą telefoną padėtą ant pakrovėjo, kad galėtų naudotis kaip raciją kiaurą parą.

 

Būtų SMS neriboti, bet kakam būtinai reikės pakurti servisą SMS siųsti per internetą, siųsti reklaminius sms ir kitaip išnaudoti dešimtimis tūkstančių sms.

 

Kaip jau minėjau - jei visi būtų normalūs ir naudotųsi sažiningai pagal poreikius ir išnaudodami daugiau savanoriškai mokėtų tiek kiek priklauso - pasaulyje nebūtų jokių limitų. Bet vat tokia žmogaus prigimtis, viskas tik sau ir tik maksimaliai prasisukti kuo pigiau.

 

Bitėje nedirbu,bet esu Bitės klientas. Internetas kartais palagina, bet veikia.

 

Tai pala, pala, jeigu aš sumoku už paslaugą, tai man ją ir turi teikti ir koks man skirtumas, jei jiems minusas. Tuomet nereik teik tokios paslaugos, o dabar per visus kanalus giriasi, bet kai žmonės pradeda naudotis tom paslaugom, tai visokie apribojimai...Nekalbu apie ten tuos automatizuotus sms siuntimo sistemas ir pnš, o apie paprastą klientą.

Ir iš kur tokia statistika, kiek yra tokių "paprastų" vartotojų? Vien klausymasis muzikos per spotify kasdien tik po valandą ir taip visą mėnesį- apie 4GB duomenų sunaudoja, Youtube dar daugiau sunaudoja...

Daugelis išvyksta į sodybas, kur nėra atvestas laidinis internetas, irgi naudojasi mobiliuoju internetu dideliais kiekiais ir daug kitų situacijų, kur mobilus internetas priority no.1.

 

P.S. Omniteliui ir Tele2 problemų nekyla, tik kažkodėl Bitė daugiausiai giriasi, bet daugiausiai ir verkia.

Redagavo Edgardas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Viskas su Bite yra gerai.

 

Sakykime apie neribotuos duomenų planus: Jie padarė, kad klientas visada jaustųsi saugus ir nesijaudintų dėl išnaudjimų. Paprastam vartotojui daug nereikia - pabūti feisbuke, panaršyti naujienas, pažiūrėti youtube ir parsisiųsti kokį appsą, tokie 98 - 99% klientų, kurie naudojasi sažiningai. Jeigu visi 100% būtų tokie, tada aplamai pasaulyje išnyktų bet kokie limitai. Bet ne, atsiranda 1 - 2%, kuriems būtinai reikia išnaudoti viską iki paskutinio, nes jiems ale priklauso. Jų vidurkiai ženkliai išsiskiria iš kitų ir jie ne tik kad tiekėjau nebeša pelno, bet neša jau riebų minusą. Todėl bet kokiu atveju jie gauna ragus ir turi būti pašalinti, kad visi kiti 98 - 99% vartotojų būtų patenkinti paslauga. Dideliems siuntimams yra namų internetas per kabelį, bet atsiranda gudručių, kurie po to žviegia nesavais basais. Ir tu sukurk kažką naujo ir padaryk kažką gero - ateis ir apšiks - va tokie kaip temos autorius, nes norėjo pigiai prasisukti ir gavo per kepurę. Kiekviena paslauga turi savo kainą.

 

Jeigu visi būtų normalūs, tai ir pokalbiai būtų visiškai nemokami ir be limitų. Bet ne kažkam reikės būtinai palikti įjungtą telefoną padėtą ant pakrovėjo, kad galėtų naudotis kaip raciją kiaurą parą.

 

Būtų SMS neriboti, bet kakam būtinai reikės pakurti servisą SMS siųsti per internetą, siųsti reklaminius sms ir kitaip išnaudoti dešimtimis tūkstančių sms.

 

Kaip jau minėjau - jei visi būtų normalūs ir naudotųsi sažiningai pagal poreikius ir išnaudodami daugiau savanoriškai mokėtų tiek kiek priklauso - pasaulyje nebūtų jokių limitų. Bet vat tokia žmogaus prigimtis, viskas tik sau ir tik maksimaliai prasisukti kuo pigiau.

 

Bitėje nedirbu,bet esu Bitės klientas. Internetas kartais palagina, bet veikia.

 

Gal neskaitei pirmo pranešimo? Mano poreikiai palyginti kuklūs, apie 60 min. į parą, bet tikrai nežadu klausinėt man skambinančiųjų iš kokio tinklo jie skambina, kad tipo nepažeist pusiausvyros tarp įeinančių ir išeinančių skambučių. Bliamba, gi tam ir užsisakau neribota planą, kad neskaičiuot nieko.

O jei BITEI tokia paslauga neša ne pelną, bet nuostolį, tai reikia ne banint vartotojus, o brangint paslaugą arba jos atsisakyt.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

FLSHS - nusišnekėjai riebiai. Visų pirma ryšio tiekėjai dėl didesnio srauto jokių nuostolių nepatiria, kadangi visus pinigus jie investavo prieš daug metų kad įrengti mobilųjį ryšį, pastatyti bokštelius, įsteigti įmones ir t.t. Dabar viskas jau seniai atsipirko, todėl ryšys ir yra toks pigus, nes pinigai reikalingi tik įrangos priežiūrai.

Srauto ribojimas skirtas tam, kad juo nepradėtų maksimaliai išnaudoti dauguma vartotojų, kitaip jis neatlaikys, kaip tai nutinka pvz. per naujus metus.

Tele2 šiuo atveju padarė protingą sprendimą - riboja sms kiekį jeigu jis naudojamas ne asmeninei paskirčiai, pvz siunčiant daug sms į skirtingus numerius.

Jeigu paslaugos tiekėjas žada neribotumą - jis ir turi būti suteiktas. O jeigu yra papildomos sąlygos - jos turi būti nurodytos iš anksto. Ir jokių išvedžiojimų šiuo klausimu neturi būt. Jeigu ryšio tiekėjas kažko nenumatė iš anksto - tai tik jo klaida, ne vartotojo.

Redagavo Stanley
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

FLSHS - nusišnekėjai riebiai. Visų pirma ryšio tiekėjai dėl didesnio srauto jokių nuostolių nepatiria, kadangi visus pinigus jie investavo prieš daug metų kad įrengti mobilųjį ryšį, pastatyti bokštelius, įsteigti įmones ir t.t. Dabar viskas jau seniai atsipirko, todėl ryšys ir yra toks pigus, nes pinigai reikalingi tik įrangos priežiūrai.

Srauto ribojimas skirtas tam, kad juo nepradėtų maksimaliai išnaudoti dauguma vartotojų, kitaip jis neatlaikys, kaip tai nutinka pvz. per naujus metus.

Tele2 šiuo atveju padarė protingą sprendimą - riboja sms kiekį jeigu jis naudojamas ne asmeninei paskirčiai, pvz siunčiant daug sms į skirtingus numerius.

Jeigu paslaugos tiekėjas žada neribotumą - jis ir turi būti suteiktas. O jeigu yra papildomos sąlygos - jos turi būti nurodytos iš anksto. Ir jokių išvedžiojimų šiuo klausimu neturi būt. Jeigu ryšio tiekėjas kažko nenumatė iš anksto - tai tik jo klaida, ne vartotojo.

Operatoriai kasmet dešimtim milijonų litų investuoja į įrangą, pvz: LTE diegimas, kuris reikalauja naujos įrangos. Taipogi, įranga ne amžina, kasmet pasitaiko gedimų dėl susidevėjimo ar gamtos kataklizmų. Taipogi, srautas kainuoja, kadangi operatoriai neturi savo tinklo, pagrinde nuomojasi iš TEO. Ryšio stiprinimo įranga taip pat labai brangi, modemo dydžio LTE extenderis kainuoja 3000 eurų. ;)

O pigus, nes lietuvių pajamos yra per mažos, nedidelis plotas ir arši konkurencija tokioje mažoje rinkoje.

Bitės problema, kad mažai klientų (skambinant į kitą tinklą, to tinklo operatoriui reik mokėt sujungimo mokestį), prasčiausias ryšio padengimas. Dėl to ir internetas striginėja ir vėluoja įdiegti LTE, nes tiesiog trūksta pinigų.

Redagavo Edgardas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 2 savaičių...

Apgailėtini tie LABAS. Dar kaip tik turiu pakuotę iš seniau nusipirkęs, pamaniau, jog galbūt reikėtų pereiti į jų tinklą. Žiūrinėjau jų puslapyje kokie planai vyrauja, ir tas _Begalybės_ planas toks įdomus iš kart pasirodė, o dar čia tą temą užmačiau, tai kaip ir aišku viskas dabar.

 

"Tokiu atveju draugas iš TELE2 taps dar brangesnis, nes už minutę pokalbio su juo tą dieną teks mokėti 0.17 €.". (čia tuo atveju, jeigu į Pildyk prakalbėsi daugiau nei 180 min)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Viskas čia gerai. Užtenka interneto kiek jie duoda, o dar + nemokamas naršymas facebook. Esat tikri lietuviai, norit visko ir nemokamai. Taip nebūna nei su vienu tinklu.

 

Ne apie internetą tema. Kalba apie tai, kad įsigijęs tam tikrą paslaugą, negali laisvai jaustis, nes kai kam gali pasirodyti, kad neši nuostolį, ir tave be jokių įspėjimų ir ceremonijų gali atjungti visam laikui.....

 

Mano nuomone tai visiškas absurdas, kai sukuriama paslauga, o ją įsigiję vartotojai, atrenkami pagal principą: pelningas - nepelningas. Nepelningus baninam. Lieka pelningi.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne apie internetą tema. Kalba apie tai, kad įsigijęs tam tikrą paslaugą, negali laisvai jaustis, nes kai kam gali pasirodyti, kad neši nuostolį, ir tave be jokių įspėjimų ir ceremonijų gali atjungti visam laikui.....

 

Mano nuomone tai visiškas absurdas, kai sukuriama paslauga, o ją įsigiję vartotojai, atrenkami pagal principą: pelningas - nepelningas. Nepelningus baninam. Lieka pelningi.

Atsiranda vienas žmogus iš šimto, kuriam taip nutinka. Likusiems 99 yra gerai, tam vartotojui vistiek paliekamos galimybės naudotis paslauga, tačiau arba jos šiek tiek apribojamos arba tiesiog galima tokiu atveju kreiptis į klientų aptarnavimo centrą ir visada galima tokią problemą išspręsti. Tiesiog yra taip, kad skųstis visi mėgsta, o šiek tiek pasidomėti ir pasiskambinus į aptarnavimo centrą susitvarkyti problemą ne kiekvienas sugeba. Na, jeigu patys nieko nedarysit, tai įmonė dėl to vieno žmogaus asmeniškai nedarys, nes 99 bus gerai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Atsiranda vienas žmogus iš šimto, kuriam taip nutinka. Likusiems 99 yra gerai, tam vartotojui vistiek paliekamos galimybės naudotis paslauga, tačiau arba jos šiek tiek apribojamos arba tiesiog galima tokiu atveju kreiptis į klientų aptarnavimo centrą ir visada galima tokią problemą išspręsti. Tiesiog yra taip, kad skųstis visi mėgsta, o šiek tiek pasidomėti ir pasiskambinus į aptarnavimo centrą susitvarkyti problemą ne kiekvienas sugeba. Na, jeigu patys nieko nedarysit, tai įmonė dėl to vieno žmogaus asmeniškai nedarys, nes 99 bus gerai.

Rimta imone del kekvieno kliento stengsis,o ce tu kaip labas atstovas ir gyni juos,kodel zmogus turi gaisti laika eit aiskintis ir pan del ju kaltes?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Rimta imone del kekvieno kliento stengsis,o ce tu kaip labas atstovas ir gyni juos,kodel zmogus turi gaisti laika eit aiskintis ir pan del ju kaltes?

 

Jeigu jiems kyla įtarimų, kad naudojamas planas komerciniams tikslams, tai jie ir uždraudžia jį naudoti. O jeigu tu tikrai naudoji tik savo reikmėms, o ne reklamai ir pnš., tada paskambini ir išsiaiškini viską. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Atsiranda vienas žmogus iš šimto, kuriam taip nutinka. Likusiems 99 yra gerai, tam vartotojui vistiek paliekamos galimybės naudotis paslauga, tačiau arba jos šiek tiek apribojamos arba tiesiog galima tokiu atveju kreiptis į klientų aptarnavimo centrą ir visada galima tokią problemą išspręsti. Tiesiog yra taip, kad skųstis visi mėgsta, o šiek tiek pasidomėti ir pasiskambinus į aptarnavimo centrą susitvarkyti problemą ne kiekvienas sugeba. Na, jeigu patys nieko nedarysit, tai įmonė dėl to vieno žmogaus asmeniškai nedarys, nes 99 bus gerai.

Tai tegu planą vadina ne "Begalybė", o "Begalybė su begalybe apribojimų" ir viskas visiems bus ok :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...