Pereiti prie turinio

Variklio čipavimas pačiam


Rekomenduojami pranešimai

Galimos pasėkmės, sugadintas eeprom'as, nei galios nieko tu iš jų negausi ir gali nesitikėti :D

O kiek pradinė įranga su priėjimu ir redagavimu prie ECU, senesniems modeliams kainuoja? Gal aliexpresse yra ko rimčiau, ne už 10$ ?

 

Kuo daugiau tokiu "cipuotoju", tuo daugiau brangaus darbo normaliems specams.

 

Tie patys čipuotojai gimė su įrangomis rankose? :) gyveni ir mokaisi, man tokie dalykai patinka, yra potraukis domėjimuisi, kažkada žaisdavau su telefonų softais :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O kiek pradinė įranga su priėjimu ir redagavimu prie ECU, senesniems modeliams kainuoja? Gal aliexpresse yra ko rimčiau, ne už 10$ ?

 

 

 

Tie patys čipuotojai gimė su įrangomis rankose? :) gyveni ir mokaisi, man tokie dalykai patinka, yra potraukis domėjimuisi, kažkada žaisdavau su telefonų softais :)

 

 

Kiek esu girdėjąs iš vietinių, ir taip žmonių kas bandė tai nei vienas nėra laimingas, žmonės užsiemantys tuo dalyku ne šiaip sau perkasi newgenius, failai taip pat nuo 60e pradžia padorių , nemokamai nieko nėra, tik tai su kuo gali sugadinti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kol nusicipuosi, jau geriau zmogui duoti, kuris moka (nors aisku yra ir kreivarankiu, kurie tik pedalo jautruma padidina, kad butu "pojautis").... Tevo pazystami moka cipuoti (ir pats turi irangos), netgti atsiunte mano masinai failus , kad galeciau palyginti kaip buvo daryta. Tai galiu pasakyti taip, vien map'u atpazinimas galvos skausmas kaip pradziai yra, nes daugelis panasus yra :D. Dar klausimas ar verta? Kaip pirmas kartas, didele tikimybe jog suvarysi ECU (arba masina neuzsikurs, arba gris prie defaultiniu, nes blokuos kiti nustatymai, kuriuos neradai) arba kaip tiki minejo masina i lauzyna bus.

P.S. Pats domejausi (rusu webuose daug info yra, su Winols bandziau), bet pusiaukelyje supratau jog tai ne man ir tiesiog meciau as.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kiek esu girdėjąs iš vietinių, ir taip žmonių kas bandė tai nei vienas nėra laimingas, žmonės užsiemantys tuo dalyku ne šiaip sau perkasi newgenius, failai taip pat nuo 60e pradžia padorių , nemokamai nieko nėra, tik tai su kuo gali sugadinti.

Pastebėjau, kad kaip ieškau failų, tai visur meta eurus mokėt :D

 

Kol nusicipuosi, jau geriau zmogui duoti, kuris moka (nors aisku yra ir kreivarankiu, kurie tik pedalo jautruma padidina, kad butu "pojautis").... Tevo pazystami moka cipuoti (ir pats turi irangos), netgti atsiunte mano masinai failus , kad galeciau palyginti kaip buvo daryta. Tai galiu pasakyti taip, vien map'u atpazinimas galvos skausmas kaip pradziai yra, nes daugelis panasus yra :D. Dar klausimas ar verta? Kaip pirmas kartas, didele tikimybe jog suvarysi ECU (arba masina neuzsikurs, arba gris prie defaultiniu, nes blokuos kiti nustatymai, kuriuos neradai) arba kaip tiki minejo masina i lauzyna bus.

P.S. Pats domejausi (rusu webuose daug info yra, su Winols bandziau), bet pusiaukelyje supratau jog tai ne man ir tiesiog meciau as.

 

Nu čia reikia mokintis suprasti tas bangeles, kaip ir kas ten yra.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu nežinau, kodas turi būti pritaikytas kiekvienai mašinai, svarbiausias faktorius pritaikyta pagal mašinos nusidevėjimą, nes mašina spėju ne šių metu. Rizika pačiam nemokant to daryti. Neskaitant to jog dar didesnė rizika netaisyklingai įrašyti koda, o tada remontas ne 10$, baisūs pinigai.

Kita vertus tavo mašina, daryk ką nori, gal paeis. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu nežinau, kodas turi būti pritaikytas kiekvienai mašinai, svarbiausias faktorius pritaikyta pagal mašinos nusidevėjimą, nes mašina spėju ne šių metu. Rizika pačiam nemokant to daryti. Neskaitant to jog dar didesnė rizika netaisyklingai įrašyti koda, o tada remontas ne 10$, baisūs pinigai.

Kita vertus tavo mašina, daryk ką nori, gal paeis. :)

Jeigu jus manot kad Vimota kiekvienai masinai individualu faila raso "pagal audo nusidevejima" (spidometro parodymus, ar pagal ka?), tai sakyciau jus labai klistat... Galiu tik tiek pasakyt, kad nei i pati varikli, nei i sankaba neilysi (vienas dazniausiai gedimu po chipavimu, kai per daug galios ir nusisuka smagratis, kuris pries tai "ant smerciaus" buvo). Raso ten jie visiems standarta ir tiek, tik daug sneka. Nes kaip ir minejau, kazkoki individualu varianta padaryti nelabai imanoma. Aisku jeigu zmogus atvaziuoja ir pasako, kad va cia laisva ismetima pasidariau, sportini filtra isimeciau ir noriu daugiau galios, tai gal ir iraso ta "individualu" faila, kuris tarp chipuotoju tiesiog "stage 2" vadinamas... Arba tiesiog buna power/economy remapai, ko irgi negalima individualumu pavadinti.

 

Teko man pora masinu pacipuot, tiksliau nepacipuot, o tiesiog irasyt faila. Yra patikimu svetainiu, kur failai kainuoja pigiau negu nuvaryt pas juos. Asmeniskai rekomenduociau thefileservice.co.uk, - failas 100GBP, uz ta pacia kaina jei reikia gali isprogramuot ir dpf/fap. Aisku Vimotoj ant stendo pravarys, parodys galia, matysi skaicius. Mano atveju paspaudus pedala skirtumas buvo akivaizdus, tai "razinu skaiciuot" nematau tikslo. :)

 

Kas del kabeliu, tai as rimtesni hardware'a pirkau. Aisku ne originala, o clona, bet ne uz 10$...

Redagavo neprisimenu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jeigu jus manot kad Vimota kiekvienai masinai individualu faila raso "pagal audo nusidevejima" (spidometro parodymus, ar pagal ka?), tai sakyciau jus labai klistat... Galiu tik tiek pasakyt, kad nei i pati varikli, nei i sankaba neilysi (vienas dazniausiai gedimu po chipavimu, kai per daug galios ir nusisuka smagratis, kuris pries tai "ant smerciaus" buvo). Raso ten jie visiems standarta ir tiek, tik daug sneka. Nes kaip ir minejau, kazkoki individualu varianta padaryti nelabai imanoma. Aisku jeigu zmogus atvaziuoja ir pasako, kad va cia laisva ismetima pasidariau, sportini filtra isimeciau ir noriu daugiau galios, tai gal ir iraso ta "individualu" faila, kuris tarp chipuotoju tiesiog "stage 2" vadinamas... Arba tiesiog buna power/economy remapai, ko irgi negalima individualumu pavadinti.

 

Teko man pora masinu pacipuot, tiksliau nepacipuot, o tiesiog irasyt faila. Yra patikimu svetainiu, kur failai kainuoja pigiau negu nuvaryt pas juos. Asmeniskai rekomenduociau thefileservice.co.uk, - failas 100GBP, uz ta pacia kaina jei reikia gali isprogramuot ir dpf/fap. Aisku Vimotoj ant stendo pravarys, parodys galia, matysi skaicius. Mano atveju paspaudus pedala skirtumas buvo akivaizdus, tai "razinu skaiciuot" nematau tikslo. :)

 

Kas del kabeliu, tai as rimtesni hardware'a pirkau. Aisku ne originala, o clona, bet ne uz 10$...

Pirmas normalus atsakymas. Ma šiaip pradžiai manau mpps ar galletto pakanka.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jeigu jus manot kad Vimota kiekvienai masinai individualu faila raso "pagal audo nusidevejima" (spidometro parodymus, ar pagal ka?), tai sakyciau jus labai klistat... Galiu tik tiek pasakyt, kad nei i pati varikli, nei i sankaba neilysi (vienas dazniausiai gedimu po chipavimu, kai per daug galios ir nusisuka smagratis, kuris pries tai "ant smerciaus" buvo). Raso ten jie visiems standarta ir tiek, tik daug sneka. Nes kaip ir minejau, kazkoki individualu varianta padaryti nelabai imanoma. Aisku jeigu zmogus atvaziuoja ir pasako, kad va cia laisva ismetima pasidariau, sportini filtra isimeciau ir noriu daugiau galios, tai gal ir iraso ta "individualu" faila, kuris tarp chipuotoju tiesiog "stage 2" vadinamas... Arba tiesiog buna power/economy remapai, ko irgi negalima individualumu pavadinti.

 

Teko man pora masinu pacipuot, tiksliau nepacipuot, o tiesiog irasyt faila. Yra patikimu svetainiu, kur failai kainuoja pigiau negu nuvaryt pas juos. Asmeniskai rekomenduociau thefileservice.co.uk, - failas 100GBP, uz ta pacia kaina jei reikia gali isprogramuot ir dpf/fap. Aisku Vimotoj ant stendo pravarys, parodys galia, matysi skaicius. Mano atveju paspaudus pedala skirtumas buvo akivaizdus, tai "razinu skaiciuot" nematau tikslo. :)

 

Kas del kabeliu, tai as rimtesni hardware'a pirkau. Aisku ne originala, o clona, bet ne uz 10$...

Ne individualų, ne nuo nulio.. to faktas jog nedaro, atlieka standarto korekcijas pagal mašinos nusidevėjimą arba nieko nedaro dėl pasileidusios turbinos, myžančių purkštukų, EGR, vakuumo problemų ir t.t. (mechaniškai niekas nelenda į variklį, tam yra elektrinė dalis kuri daug ką mato su atitinkama įranga(diagnostika)) arba jei viskas puiku surašo tą jūsų minėtą standartą. Nepaminėjau kai mašina custom made, šnekant apie variklio skyriu, na ten standartai netinka.. Tenka sedėt ir gimdyti tinkamiausia varianta.

Nelabai matau ką čia ginčytis, nes tai elementarūs dalykai. Ką Vimota daro aš nežinau, neturėjau su jais reikalų, bet Vimota man atrodo dar ne viskas.

Redagavo Nesako
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tiesiog norejau pasakyt, kad nereiktu cia iskelt ant ranku tos Vimotos, kaip cia minejo kad Lietuvoj tipo vieninteliai moka daryt (sprendziu is to, kad jie garsiausi ir turi daugiausiai "filialu") ir daro viska individualiai. Yra uzsienyje kompaniju, kurios gali padaryt faila pigiau ir sumokesi uz faila, o darba pasidarysi pats. Nera sudetinga. Aisku jeigu ten turi lavona su 500k rida, myzanciais purkstukais ir svilpiancia turbina, tai reikia paciam su galva pagalvot ar verta... Nereikia net i Vimota varyt, kad suprast jog nieko gero nebus.

 

Siaip kas laiko ir noro turi, patarciau neklausyt cia tu patarimu, o imt ir pabandyt. Yra toks forumas kaip mhhauto (pakvietimas 10usd kainuoja), ten zmones imeta savo originalu faila ir kartais atsiranda geradariu, kurie uz dyka pamodina faila. Aisku tai galbut neprofesionalus darbas, taciau paziurejus i atsiliepimus to zmogaus, gali buti kad vertas demesio. Susirast softa, ziuret kas pakeista, lygint ir mokytis. Aisku laiko cia zveriskai daug prireiks. Juolabiau, kiek teko skaityt dyzelinei auto ten nieko blogo nepadarysi, jeigu blog'as remapas bus, tiesiog blogai dirbs, valgys kuro daug. Tai ipusi originalu atgal ir psio. O va su benzu va kitaip, detonuot gali. :))

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jeigu jus manot kad Vimota kiekvienai masinai individualu faila raso "pagal audo nusidevejima" (spidometro parodymus, ar pagal ka?), tai sakyciau jus labai klistat... Galiu tik tiek pasakyt, kad nei i pati varikli, nei i sankaba neilysi (vienas dazniausiai gedimu po chipavimu, kai per daug galios ir nusisuka smagratis, kuris pries tai "ant smerciaus" buvo). Raso ten jie visiems standarta ir tiek, tik daug sneka. Nes kaip ir minejau, kazkoki individualu varianta padaryti nelabai imanoma. Aisku jeigu zmogus atvaziuoja ir pasako, kad va cia laisva ismetima pasidariau, sportini filtra isimeciau ir noriu daugiau galios, tai gal ir iraso ta "individualu" faila, kuris tarp chipuotoju tiesiog "stage 2" vadinamas... Arba tiesiog buna power/economy remapai, ko irgi negalima individualumu pavadinti.

 

Teko man pora masinu pacipuot, tiksliau nepacipuot, o tiesiog irasyt faila. Yra patikimu svetainiu, kur failai kainuoja pigiau negu nuvaryt pas juos. Asmeniskai rekomenduociau thefileservice.co.uk, - failas 100GBP, uz ta pacia kaina jei reikia gali isprogramuot ir dpf/fap. Aisku Vimotoj ant stendo pravarys, parodys galia, matysi skaicius. Mano atveju paspaudus pedala skirtumas buvo akivaizdus, tai "razinu skaiciuot" nematau tikslo. :)

 

Kas del kabeliu, tai as rimtesni hardware'a pirkau. Aisku ne originala, o clona, bet ne uz 10$...

 

O kaip tie klonai visokių k tag ir pan? Kas nors už 50, 100, 200$ jau išeina? bėja rimtas atsakymas, ačiū :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O kaip tie klonai visokių k tag ir pan? Kas nors už 50, 100, 200$ jau išeina? bėja rimtas atsakymas, ačiū :)

Tai vat, as ta Kess V2 klona ir turiu. Pilna ten laidu ir blokeliu, dar visko neisbandziau, tik ta pagrindini kur per OBD porta eina skaityt/rasyt. Mokejau virs 100$, dabar ziuriu nei simto nebekainuoja. Anksciau zaidziau dar su BDM (ar koks ten), bet ten ardyt ECU reikia, lituot, su juo viena kart rasant buvo kontaktas dinges, tai gavau errora ir nutruko rasymas. Galvojau bus bedos, bet paleidau is naujo ir isirase. O sitas Kess/k-tag berods turi viska, kad uzmaitint ECU ir prikabint laidus ir nusiskaityt be jokiu ardymu. Taigi su tiek galimybiu, palaiko labai daug auto, universalus tool'sas. Tai ji ir rekomenduociau, siuo metu nemanau kad kas nors geriau yra.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai vat, as ta Kess V2 klona ir turiu. Pilna ten laidu ir blokeliu, dar visko neisbandziau, tik ta pagrindini kur per OBD porta eina skaityt/rasyt. Mokejau virs 100$, dabar ziuriu nei simto nebekainuoja. Anksciau zaidziau dar su BDM (ar koks ten), bet ten ardyt ECU reikia, lituot, su juo viena kart rasant buvo kontaktas dinges, tai gavau errora ir nutruko rasymas. Galvojau bus bedos, bet paleidau is naujo ir isirase. O sitas Kess/k-tag berods turi viska, kad uzmaitint ECU ir prikabint laidus ir nusiskaityt be jokiu ardymu. Taigi su tiek galimybiu, palaiko labai daug auto, universalus tool'sas. Tai ji ir rekomenduociau, siuo metu nemanau kad kas nors geriau yra.

 

Be flash failų su juom galima trint klaidas, keist ridą ir pan nesudėtingai? :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Be flash failų su juom galima trint klaidas, keist ridą ir pan nesudėtingai? :)

Nezinau, skaityk aprasymus tool'o. Siaip asmeniskai pirma kart girdziu tai, kad su juo tokius dalykus butu galima daryti... Neuzsiemu tokiais dalykais. O diagnostikai turiu kita tool'a, - autocom cdp pro.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...