Pereiti prie turinio

Perku auto iki 3000e


Rekomenduojami pranešimai

Ne, nu tai tu konkreciai isvardink, kuriose cia naujose masinose blogos tos built-in navigacijos. Nes dabar vel tik sneki bile sneket, skleidi dezinformacija. Aisku zmogus pirkdamas 2005 m. auto gali nesitiket geros navigacijos, plius tokiu metu kai kuriom masinom net LT zemelapiu nera. O tu konkreciai minejai visiskai naujas masinas, i kurias mano auto nepretenduoja, taciau vistiek turi gera built-in navigacija su laisvu ranku iranga (telefonas risasi per BT).

 

Na TomTom'as pirktas ne siemet, GO 500 modelis. Didelio skirtumo tarp tureto seno TomTom'o nematau: lago problemos is esmes islikusios, gps palydovus taip pat kartais ilgai gaudo, ziema palikus per salcius masinoj susigliucina, ilgai isijungineja, buna dinges garsas. Vienintelis pliusas, kuri izvelgiu tai kad ant TomTom'o turiu lifetime maps updeitus. O i masina is esmes jeigu nori tureti up-to-date zemelapius turi kiekvienais metais pirkti nauja SD kortele (Ford'o zemelapiu nulauztu nera).

 

Del telefono, nesigincysiu, gal ten viskas sukasi greitai ir funkciju daugiau yra, bet yra papildomi nepatogumai: pakankamai mazas ekranas, kiekviena karta kaip paprasta navigacija reikia nuimti/uzdeti ant laikiklio, masinoje nepaliksi. Ir esminis klausimas: kaip skambini, kai vaziuoji su telefono navigacija?

Čia tu mėgsti bele šnekėt.

Ford, Opel, Kia, Škoda ir panašios klasės naujos auto kurias duoda nuomos kompanijos. BMW, Audi ir kitų priemium klasės neteko nuomotis, tai apie juos nzn.

Tarkim auto 2015m. gamybos, bet pats modelis gali būti prasidėjęs ir 2011m., o pradėtas proektuoti dar 2009m. O dabar išsitrauk iš stalčiaus kokią nors 2009m. navigaciją. Norėsi naudotis? Manau ne.

Visų pirma visur ekranai ne capactive, o resistive, kas reiškia, kad į paprastą prisilietimą nereaguoja, o turi daužyti į ekraną nagu. Paspaudus kiekvieną kartą sėdi ir lauki ir nežinai ar čia kraunasi, ar čia tiesiog nepasispaudė. Meniu sudėtingas ir nepatogus, kol suvedi adresą atrodo jau būtum nuvažiavęs. Hardware išvis nokia 3310 lygio, atsibos laukti kol apskaičiuos maršrutą. Per žemėlapį vaikščioti praktiškai neįmanoma, pastūmus ar atzuminus lauksi amžinybę, kol jį nupaišys iš naujo.

Telefone nustatau maršrutą, iš karto pavaikštau per žemėlapį, kad pasitikrinti ar per lankas neveda, palyginu su alternatyviais maršrutais, per kelioliką sekundžių įsivedu kokį tarpinį tašką, pvz., degalinę ar parduotuvę. Su automobiline integruota navigacija tai būtų misija neįmanoma. Nebent tau užtenka įvesti adresą ir važiuoti aklai kur veda.

 

Tai Tu gali pasakyt plačiau kuo išlaikymas žymiai brangesnis už BMW. :)

Nors aš pats asmeniškai netikėčiau,jog skirtumas gali būti toks didelis. Šis BMW nėra kažkokios prangangos serija,o ir Avensis nėra 4 golfas :)

Pradėkim nuo to, kad BMW techniškai žymiai sudėtingesnė auto nei Toyota. Net jeigu jų kokybė būtų vienoda - bmw gestų dažniau, nes turi daugiau gendančių mazgų. Eksploatacinės dalys taip pat brangesnės. Avensio eksploatacija manau pigesnė nei 4 golfo. BMW turi daug daugiau ligų nei Toyota, kuri jų turbūt išvis neturi.

 

Bet sau iš šių dviejų imčiau bmw, nes tiesiog tai daug smagesnė ir malonesnė auto :) Toyota važiuoja pigiai, patikimai, bet nuobodžiai :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Cia tu rasai tik is savo varpines, kas vien tau netinka ir yra blogai. Pliusu visiskai jokiu nevardini. Lygiai taip pat kaip tavo nusistatymas pries dyzelinius auto. Pasakysi tik minusus, juos sureiksminsi, suteiksi jiem isskirtine reiksme, o pliusus nutylesi. Vienintelis tavo paminetas realus minusas yra "ne capactive, o resistive" ekranas. :) taciau kaip ir pats sakai, jei navigacija suprojektuota 2010 m. tai elementaru kad ekranas nebus kaip iPhone. Marsruta skaiciuoja greiciau nei TomTom'as, lago kaip kad sakei – nera. Keista, lyg ir kalbam apie ta pacia navigacija (Ford'as tokiu metu turi tik viena touch screen navigacija), o nuomones skiriasi. Gal parodysi nuotrauka, apie kokia navigacija kalbama? Nes pradedu abejoti ar tu ja is tikro lietes.

 

Pliusai, kuriuos pamirsai: valdymas paprastesnis nei TomTom navigacijos (nesupratau kas ten tau sudetingo pasirode), navigacija puikiai valdoma nuo vairo, tad jei adresas yra "istorijoje" tai suplanuoti marsruta ar pakeisti ji gali bevaziuodamas mygtuku ant vairo ir vaizdo ant prietaisu skydelio pagalba. To nepadarysi nei ant telefono, nei ant iprastines navigacijos. Begales POI tasku, issirenki ko tau reikia: policija, greitoji, degaline, viestubis, maistas etc ir vaziuoji i kur nori. Navigacija i pievas niekada nera nuvedus, zinoma vaziuoju aklai, jei tos vietos nezinau. Visada nuveda tiesiai prie namo/pastato. Marsrutai alternatyvus, kaip ir ant visu navigaciju (greiciausias, arciausias ar custom). Vaziuojant ant ekrano net rodo kur alternatyviai gali sukti. Nereikia rupintis ir nuimineti navigacijos nuo stiklo, slepti ja bordacioke, kiekviena karta numirus baterijai laukti minute kol isijungs ir dar minute kol pasigaus palydova. Prisirisa telefonas per BT prie navigacijos bloko, matomi visi kontaktai ant prietaisu skydelio, skambinu vel gi vos poros mygtuku ant vairo paspaudimo pagalba ir kalbu kiek noriu. O tu, vaziuodamas paskambint niekam negali, nes telefonas uzimtas GPS'o appsu. Jei tau kas skambina, marsrutas turbut irgi laikinai dingsta, nes ji nustelbia skambutis.

 

Visumoj, as renkuosi built-in navigacija. Patogiau ir praktiskiau, o kad kazkokia funkcija nusileidzia siuolaikiniams telefonams, problemos nematau. I keliones tiksla nuveda taip pat. Jei varai masinas is Vokietijos, turetum zinot kad vokieciai vertina komplektacija ir masinos su GPS yra brangesnes, o tu lietuviam sakai, kad tai visiskai neverta demesio.

 

Jei tau patogu per telefona GPS naudotis tai dar nereiskia, kad visiem tai yra patogu, tad turek ir alternatyvia nuomone. Bet pas tave visad yra kitaip – turi tik viena savo teisinga nuomone, visos kitos kurios priestarauja tavajai – neteisingos. :)

Redagavo neprisimenu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Čia tu mėgsti bele šnekėt.

Ford, Opel, Kia, Škoda ir panašios klasės naujos auto kurias duoda nuomos kompanijos. BMW, Audi ir kitų priemium klasės neteko nuomotis, tai apie juos nzn.

Tarkim auto 2015m. gamybos, bet pats modelis gali būti prasidėjęs ir 2011m., o pradėtas proektuoti dar 2009m. O dabar išsitrauk iš stalčiaus kokią nors 2009m. navigaciją. Norėsi naudotis? Manau ne.

Visų pirma visur ekranai ne capactive, o resistive, kas reiškia, kad į paprastą prisilietimą nereaguoja, o turi daužyti į ekraną nagu. Paspaudus kiekvieną kartą sėdi ir lauki ir nežinai ar čia kraunasi, ar čia tiesiog nepasispaudė. Meniu sudėtingas ir nepatogus, kol suvedi adresą atrodo jau būtum nuvažiavęs. Hardware išvis nokia 3310 lygio, atsibos laukti kol apskaičiuos maršrutą. Per žemėlapį vaikščioti praktiškai neįmanoma, pastūmus ar atzuminus lauksi amžinybę, kol jį nupaišys iš naujo.

Telefone nustatau maršrutą, iš karto pavaikštau per žemėlapį, kad pasitikrinti ar per lankas neveda, palyginu su alternatyviais maršrutais, per kelioliką sekundžių įsivedu kokį tarpinį tašką, pvz., degalinę ar parduotuvę. Su automobiline integruota navigacija tai būtų misija neįmanoma. Nebent tau užtenka įvesti adresą ir važiuoti aklai kur veda.

 

 

Pradėkim nuo to, kad BMW techniškai žymiai sudėtingesnė auto nei Toyota. Net jeigu jų kokybė būtų vienoda - bmw gestų dažniau, nes turi daugiau gendančių mazgų. Eksploatacinės dalys taip pat brangesnės. Avensio eksploatacija manau pigesnė nei 4 golfo. BMW turi daug daugiau ligų nei Toyota, kuri jų turbūt išvis neturi.

 

Bet sau iš šių dviejų imčiau bmw, nes tiesiog tai daug smagesnė ir malonesnė auto :) Toyota važiuoja pigiai, patikimai, bet nuobodžiai :)

 

Tačiau ar kainos tikrai laaabai daug skiriasi? :)

P.S Neimu visų BMW,tačiau ar pirmukas dažnai susiduria su elektros problemomis ir mačiau,jog pas visus tas START-STOP užkūrimo mygtukas yra,kaip jie?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip BMW nezinau, bet pas mane START-STOP stovi, problemu neturejau. nemanau, kad ir bmw turi problemu su tuo. beje, tai dar patogiau, pulteli kisenei turi, nereikia rakciuko kaisiot. bet Stanley ateis pasakys, kad gaidys. viskas ko nera jo pacio automobilyje yra slamstas, nepraktiska, genda. :)

Redagavo neprisimenu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip BMW nezinau, bet pas mane START-STOP stovi, problemu neturejau. nemanau, kad ir bmw turi problemu su tuo. beje, tai dar patogiau, pulteli kisenei turi, nereikia rakciuko kaisiot. bet Stanley ateis pasakys, kad gaidys. viskas ko nera jo pacio automobilyje yra slamstas, nepraktiska, genda. :)

 

Jeigu aš neklystu,tai čia reikia įdėti pultelį į stalčiuką tą ir tik tada užsikuria :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Del BMW nezinau, Fordui nereikia. Nors tavo minetas "stalciukas" yra, zagluske nusiima ir gali ideti. Cia gal tais atvejais kai baterija nuseda, kad uzkurti. Kartais prie start/stop buna ir uzrakinimas/atrakinimas beraktis (nereikia pultelio spausti). Iseidamas ant rankeneles paspaudi mygtuka ir uzsirakina, o atrakinant uztenka rankena patempti, jei pultelis salia - atsidaro.

Redagavo neprisimenu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Del BMW nezinau, Fordui nereikia. Nors tavo minetas "stalciukas" yra, zagluske nusiima ir gali ideti. Cia gal tais atvejais kai baterija nuseda, kad uzkurti. Kartais prie start/stop buna ir uzrakinimas/atrakinimas beraktis (nereikia pultelio spausti). Iseidamas ant rankeneles paspaudi mygtuka ir uzsirakina, o atrakinant uztenka rankena patempti, jei pultelis salia - atsidaro.

 

Pas klasioką atsimenu irgi buvo 1 klasės BMW, tik kad ne hečbekas,o jau normalus coupe,tai visada dėdavo tą rakčiuką į stalčiuką. Pas tėvuką Quasquai 2015,tai irgi nereikia dėti jokių raktelių,svarbiausia turėti su savimi ir irgi ant spynelės yra mygtukas,tai nereikia atrakinėti ar užrakinėti bereikalingai traukiojant tą pultelį :)

PaŽiūrėjau dabar video,tai lyg ir visur čia kiša ta pultelį ir tik tada kuria :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Masina neuzgesta, ant skydelio uzsidega lempute, kad "key outside". Kokia tai reiksme turi nezinau, bet gali buti kad po kazkiek laiko kompas uzgesina ar kaip nors kitaip apsaugo, kad kas neturedamas raktelio nepavogtu uzkurtos masinos.

Redagavo neprisimenu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

neprisimenu, sveikinu, kad tau patinka tavo mondeo navigacija. Bet nereikia sakyti, kad visose auto integruotos navigacijos geresnės. Kai pračiupinėsi bent 10% mašinų keik aš - galėsim padiskutuot. O dabar matau tik nori tuščiai pasiginčyt. Tiek aš, tiek didžioji dalis kitų vairuotojų mieliau renkasi navigaciją telefone, nes tai tiesiog greičiau ir patikimiau, žemėlapiai visada naujausi. Skambinti ir naudotis navi tuo pat metu niekas netrukdo. Taip, nepatogu, kad kiekvieną kartą reikia galvoti kaip pritvirtinti ir t.t., bet man funkcionalumas svarbiau. O jeigu norisi, kad viskas būtų integruota ir valdymas nuo vairo - kaip jau sakiau gali parsisiųsti šiuolaikinę android multimediją pritaikytą būtent tavo mašinos modeliui, kuri bus kaip pilnavertė galinga planšėtė, galėsi įsimesti skirtingas navigacijų programas, žemėlapius, žiūrėti filmus, naršyti internete, pasijungti galinio vaizdo kamerą ir pan. Pavyzdys: http://www.aliexpress.com/item/Two-Color-Android-4-2-2-Din-Car-DVD-Player-For-FORD-FOCUS-2-2006-For/1977150171.html?spm=2114.01010208.3.10.sXW70r&ws_ab_test=searchweb201556_3,searchweb201644_4_505_506_503_504_502_10001_10002_9910_10016_10005_10006_10003_10004_62,searchweb201560_5,searchweb1451318400_6149,searchweb1451318411_6451&btsid=bf9d8243-2296-41b6-988a-01892df17676 Įmontavus niekas net nepastebės, kad čia neoriginalu.

Automobilių kainos taip pat didelis minusas, nes toks pats modelis su navigacija gali kainuoti net 1000€ brangiau nei be jos. Man būtų gaila mokėti tiek pinigų.

 

 

 

Nepainiokit Start-stop su keyless, tai skirtingos sistemos. Galite vadinti mane aborigenu, bet nei vienos jų neimčiau.

 

Start-stop skirta automatiškai užgesinti variklį sustojus sankryžoje ir užvesti nuspaudus gazą arba sankabą. Klausimas kiek tai sveika varikliui, nes kiekvieną kartą užgesinus tepalas nubėga žemyn. Neaišku kiek tarnaus starteris, paprastas akumuliatorius jau netinka. Realaus sąnaudų skirtumo nepajaučiau važiuojant su ja ar be jos. Čia reiktų mėnesiais skaičiuot, kad kažką pajaust. Dėl važiavimo, tai su mechanine dėže naudotis netrukdo - kol nuspaudi sankabą ir jungi bėgį variklis spėja užsivesti. Bet su automatu tragedija, nuspaudus gazą gali nueiti namo užsivirt arbatos kol mašina pradės važiuoti.

 

Keyless sistema skirta užsivesti turint raktą kišenėje. Kaikuriuose auto galima ir atsirakinti tiesiog priėjus prie auto ir paspaudus mygtuką ant rankenos. Naudotis patogu, bet nesaugu. Išlipus iš mašinos su raktu kišenėje kas nors gali įšokti ir nuvažiuoti. Vaikus mašinoje irgi baisu palikti. Kartą atidaviau žmogui mašiną, jis po pusės valandos skambina, sako "esu kitoje miesto pusėje, kažko mašina neužsiveda", aš pažiūriu, ogi raktai pas mane kišenėje :D Ir vagims bus lengviau nuvaryti, nes per OBD jie lengvai nulaužia visas apsaugos sistemas ir jokių mechaninių kliūčių jiems nebelieka, kaip būtų turint spynelę su normaliu raktu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nelabai supratau, kam tu man numetei ta kinietiska Blaupunkt'o Travelpilot FX kopija/analoga su papildomais pribombasais. Gal ne taip supratai, – pas mane viskas puikiai valdosi nuo vairo – tiek telefonas, tiek navigacija. Be to, pas mane stovi ne FX'as, o N(X)'as (su didesniu touchsreen ekranu bei integruotu klimatroniku – http://www.auto-power-girl.com/high-resolution-wallpapers/ford-mondeo-titanium-x-sport/ford-mondeo-titanium-x-sport-2008-9.jpg). Turbut tikrai neciupinejai sitos Mondeo NAV. Sito kinietisko analogo pas save net noredamas neisideciau, paprasciausiai skyle netinka, o ir reikalo nematau (ji gali idet vietoj 6000CD, Sony ar Travelpilot FX originalios Ford multimedijos). Prie N(X)'o irgi yra DVD player moduliu (montuojasi i bordacioka) bei galima pasijungti galinio vaizdo kamera. Facelift Mondeo modeliai (nuo 2012) jau originaliai turi tas galinio vaizdo kameras prie sito unit'o. Tad sitas N(X) unitas, kur stovi pas mane, tikrai funkcionalus. Tad manau susidarei klaidinga isankstine nuomone. Be to, Ford'o su Opelio nereiktu lyginti (daug kas tai daro). Bent jau interjero prasme Ford'as Opeli tikrai lenkia.

 

Be to, ant FX unit'o lietuvisku zemelapiu net nera (http://www.navmapstore.com/product/1475/TeleAtlas_Maps_by_TomTom_SD_Card_Ford_FX_Europe_2015). Kazkodel gamintojas Baltijos salis pamirso. Tad ta kinietiska, vietoj FX'o detis tikrai apsimoketu.

 

p.s. X'as skliausteliuose - nes forumas fiksuoja kaip keiksmazodi.

Redagavo neprisimenu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kažkaip man visiškai neįdomu ką čia man išvardinai :) Turėjau omenyje, kad vietoje to, kad už mašiną permokėti 1000€ vien dėl atgyvenusios navigacijos - geriau parsisiųst kinišką multimediją su androidu. Tai ne universalūs grotuvai, o pritaikyti kiekvienam modeliui atskirai. Nueini į aliexpress ir įvedi į paieška savo modelį + android. Tikrai rasi :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na jei neidomu, tai neidomu, bet tada nesnekek, kad ###### jei nesi butent tos navigacijos lietes, nei mates.

 

Na surask i mano masina kinietiska analoga su android, jei jau sakai kad "tikrai rasiu" (nuotrauka su mano NAV virsuj poste). http://www.aliexpress.com/wholesale?catId=0&initiative_id=SB_20160129120137&SearchText=mondeo+android - kazkaip nerandu. :) nera. ir negali buti, nes radija/navigacija isvien su klimatroniku eina. o kinieciai nesugalvojo dar pagamint tokios.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jeigu išvardinčiau visas auto kurias esu bandęs, tai pavargtum skaityt. O tavo sąrašas prasidėtų mondeo, juo ir pasibaigtų. Na gal dar kokią draugo mašiną įkištum. Nors abejoju ar su tokiu bendravimu išvis draugų turi :D Gal išeik į lauką nors kartą, pakvėpuok grynu oru, o tai dar pavargsi ginčytis su manim kiekvienoje temoje :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne, Mondeo nesibaigtu. I tavo sarasa nepretenduoju, bet priesingai nei tu, bent jau neprimetu kazko kuom nesu. :) taip kad apsiribok savo sarasu ir neiseik is ribu, nes kvailai atrodai kai prigaunamas esi.

 

beje, tipinis marozciko mastymas. pritruko argumentu, tai prasidejo tipines frazes: "neturi draugu, ikvepk oro, tu toks, tu anoks". :D gal kazka naujo sugalvok, nebestebini.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 2 savaičių...

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...