Pereiti prie turinio

Klausimelis del mašinos kuro sanaudu


Rekomenduojami pranešimai

Turėjau omeny ne kiek valgo toks modelis, o kiek meluoja BC.

Kas antrą savaitę nuomojuosi automobilį užsienyje skirtingų markių, benzinus ir dyzelius, visi 2014-2015m. Su kiekvienu nuvažiuoju po kelis šimtus km, neretai virš tūkstančio. Ir tikrai galiu pasakyti, kad dyzelių BC labiau meluoja nei benzinų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Turėjau omeny ne kiek valgo toks modelis, o kiek meluoja BC.

Kas antrą savaitę nuomojuosi automobilį užsienyje skirtingų markių, benzinus ir dyzelius, visi 2014-2015m. Su kiekvienu nuvažiuoju po kelis šimtus km, neretai virš tūkstančio. Ir tikrai galiu pasakyti, kad dyzelių BC labiau meluoja nei benzinų.

Aha, pas mane dyzelis, kazkur turbut ant 1.5-2 litru gryba pjauna :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Diskutuodami apie sanaudas nepamirškite ir saugumo. " Avarijos atveju labai pavojingi yra ir benzininiai automobiliai, nes šių degalų savaiminio užsidegimo temperatūra siekia vos 150 laipsnių." (http://auto.lrytas.lt/technika/duju-iranga-automobilyje-ka-butina-zinoti.htm) o ką jau kalbėti apie automobilius su dujų įranga. Asmeniškai vairuoju benziną, bet kitas greičiausiai bus dyzelis. Tie paskaičiavimai kad nuo 15 k tik atsiperka dyzelis, atėję iš vakarų šalių, kur dyzeliniai automobiliai labiau apmokestinti už taršą. dėl patikimumo tai čia reikia žiūrėti konkrečiai modelius, nemažai benzininių variklių gali sukelti nemažų problemų. Kadangi jau užsiminėt apie BMW, tai paminėsiu 318, 316 atitinkamai su 105 ir 85kw varikliais, kurių nelaiko paskirstymo grandinės. Toyotos nemažai prigamino variklių kurie degindavo itin daug tepalo, nors pats gamintojas ir deklaravo kad tai normalu (Ant toyotų labai nepykstu, tarkim prius tikrai šaunus automobilis, jeigu gyvenčiau mieste tai tikriausiai tokį ir vairuočiau). Aišku yra ir daugiau pavyzdžių, bet kaip sakant kiekvienam savo ;)

Redagavo ice
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prius - gryna miesto mašina - užmiesty ir trasoj valgo daugiau nei mieste. Miesto sąnaudos gerokai mažesnės už dyzelio. Važiuoja tyliai, vietos normaliai, salonas pigus, šlykštus, bet gan patogus. Galios nulis, valdomumo nulis, stabilumo nulis, malonumo vairuojant nulis. Mašina tinka važiuojantiems iš taško A į tašką B pensininko režimu ir norintiems tai padaryti kuo pigiau. Nevairuotojo mašina.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prius - gryna miesto mašina - užmiesty ir trasoj valgo daugiau nei mieste. Miesto sąnaudos gerokai mažesnės už dyzelio. Važiuoja tyliai, vietos normaliai, salonas pigus, šlykštus, bet gan patogus. Galios nulis, valdomumo nulis, stabilumo nulis, malonumo vairuojant nulis. Mašina tinka važiuojantiems iš taško A į tašką B pensininko režimu ir norintiems tai padaryti kuo pigiau. Nevairuotojo mašina.

 

Iki 100 surenka per 10s https://www.youtube.com/watch?v=A-lkFfHikw8 iki 50 per maždaug 4. statyt nuo šviesoforo ir su Bmw kokiu negėda būtų. Man atrodo mieste jam galios per akis ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

<..>Toyotos nemažai prigamino variklių kurie degindavo itin daug tepalo, nors pats gamintojas ir deklaravo kad tai normalu (Ant toyotų labai nepykstu, tarkim prius tikrai šaunus automobilis, jeigu gyvenčiau mieste tai tikriausiai tokį ir vairuočiau). Aišku yra ir daugiau pavyzdžių, bet kaip sakant kiekvienam savo ;)

Kiek tas nemažai? Visas vienas benzininis motoras ar kelios jo atmainos (1.8 kubatūros), kurių bėdos išspręstos 2004 gale?

Mano ex Avensis jau kažkiek valgė 2.0D-4D, bet pagal savo ridą (virš 250k km), labai normaliai.

 

Nejuokauju, mieste jis tikrai turi daugiau privalumų nei dyzelis - erdvus, greitas (mieste), labai patikimas, na o sanaudos kaip dyzelio. Ko daugiau norėt ?

 

Kažin ar verta čia vargintis aiškinti. Visi čia širdyse kone Jeremy Clarkson'ai, iš ten pat ir susidarę nuostatas išankstines, visiems reikia "sielos" mašinoje, reikia nenuspėjamumo momento (nuobodu turbūt gyventi, kai patikimai visad važiuoji iš A į B). Prius mieste pakankamai adekvatu (Vilniuj galbūt ne, nes kiti nardys per šonus su "vairuotojų" mašinomis, gali būti sunku su tokiu srautu), technologiškai irgi labai įdomus daiktas su labai mažais išlaikymo kaštais (tuoj kas nors nusikliedės apie kosmines Prius baterijų kainas iš nežinojimo.. :)).

Savo skarbonkės gal dar nekeisčiau į mk2 Prius, bet į mk3 ar Auris Hybrid - mielai. Visgi užmiesty mk2 silpnokas.

 

<..>Galios nulis, valdomumo nulis, stabilumo nulis, malonumo vairuojant nulis. Mašina tinka važiuojantiems iš taško A į tašką B pensininko režimu ir norintiems tai padaryti kuo pigiau. Nevairuotojo mašina.

Amen.

Būtų labai fitting punishment tiems stotelių vartytojams, kad kai atgaus teises tik tokias vadelioti.

Redagavo acidminde
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Čia tikrai taip bus ar dar tik svarstoma? Labai apsidžiaugčiau, gal nebereikės pečiuką glušint kiekvieną kartą paskui dyzelį važiuojant :D

 

 

Sėdėjęs visokio naujumo dyzeliuose. Nauji dyzeliai nei trauka nei sąnaudom nestebina, važiuoja kaip ir seni. Tik dirba tyliau, bet įdomu kaip jie dirbs kai prabėgs virš pusės milijono kaip visi tie kurie mūsų gatvėm važinėja. Nauji benzai ne ką geresni - primandravota visokių nesąmonių vardan marketingo, o pirkėjas gauna tas pačias charakteristikas tik daugiau problemų. Kai perki apynauję mašiną ir renkiesi tarp probleminio dyzelio ir probleminio benzino - gal jau tada ir dyzelis geriau. Bet renkantis 10-15m senumo mašiną geriau benzas/dujos, nes retai dar kas nors gero būna likę iš dyzelio.

Stenley pradzioj tave laikiau nusimananciu apie masinas. Taciau kuo daugiau tavo postu paskaitau tuo toliau sunku tylet darosi. Kam su kuo patinka tas su tuo vazineja. Mano sesta masina dyzelis ir kaip tu rasai apie duju kamuolius is dusleros ar pan tai tai gal kaime paskui belarusa daznai vaziuot tenka? Nes galiu atsiust triju dyzeliu savo kurios kieme stovi filmuota video ir tu tikrai neatskirsi kur benzas kur dyzelis pagal duminima. Islaidos dideles dyzeliam? Nezinau visom auto daugiau kaip zvakes ir tepalus keist prie variklio daugiau nk daryt nereikejo nors ir turejau ta pati prakeikciausia 2.5tdi c5 kebule, 2.0 hdi. 1.9tdi dbr 2.0tdi ir 2.5 tdi. Paskutine darbui 2001 dyzeli busa paemiau ir jau 60k prasukes apart tepalo nks nedaryta. Rugseji techas savo chodu is antro kart nes sarnyra keist reikejo nes 15metu masinai variklis senai iskrites pagal tave turejo but. Taip kad nereik varyt ant dyzeliu nes jie dar vaziuoja o tu laiku kad ir benzai dujos jau seniai po presu pakisti.

 

Ps. Kas neiperka dyzelio perks benza ir paskui kai reikia kur pavezt pastoviai bakas tuscias. Zinau ne viena ir ne du tokius veikejus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ps. Kas neiperka dyzelio perks benza ir paskui kai reikia kur pavezt pastoviai bakas tuscias. Zinau ne viena ir ne du tokius veikejus.

 

Stipru :) mano benzas kainuoja gerokai daugiau nei toks pat dyzelis. Ir naujas ir naudotas.

Redagavo Kanteris
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveikinu, kad pasisekė su mašinom. Deja ne visiems taip sekasi, mano pažįstamų tarpe visiems su dyzeliais nesiseka. Vienam tas pats 2.5V6 Tdi C5 kėbule po metų nuo pirkimo užsilenkė, variklio keitimas kainavo gal 80% mašinos vertės. Kitas vis su Nissan Almera Tino vargsta - tai dūmija, tai netraukia. Trečias irgi nusipirko Nissaną, po poros dienų siurblys užsilenkė. Nuneša į restauraciją - meistras žvengt pradėjo. Pasirodo tą patį siurblį jau buvo prieš savaitę atnešęs pardavėjas. Jo jau atrestauruoti nebeįmanoma, galima tik padaryti, kad kažkiek km nuvažiuotų. Naudoti nelaiko, o nauji kosmosą kainuoja, tai teko pardavinėti. Penktas turėjo B4 passatą su 1.9tdi, per metus pakeitė absoliučiai viską - turbiną, purkštukus, siurblį, žvakes ir t.t. Šenktas nusipirko Carismą dyzelinę vasarą - viskas ok, atėjo šalčiai ir vos užsiveda, reikia starterį sukt kokias 10s, ir užvedus mėlynas dūmų kamuolys, greičiausiai nėra kompresijos. Septintas nusipirko tą visų išgarbintąjį e39 530d - blogos pakaitinimo žvakės, du siurbliai iš trijų, keli purkštukai ir keli davikliai.

 

Dar vardint?

 

Su mašinom turiu patirties nemažai, taip kad mano nuomonė ne iš piršto laužta, kaip daugelio čia rašančiu nesąmones. O dūmijančių dyzelių Vilniuje vos ne kas trečias, nereik ir kolchozą važiuot.

Beje, kiek tenka apžiūrinėti parduodamų mašinų tiek Lietuvoje tiek Vokietijoje - dyzelinių daug daugiau būna su variklio defektais nei benzininių. Pvz., Iš trijų apžiūrinėtų Toyota Verso 2015m., viena buvo su rida 20k, variklis purtėsi ir netraukė. Va jum ir naujas dyzelis.

 

Kartais reikia įsijungti savo galvą ir į viską žiūrėti blaiviomis akimis, o ne kartoti ką turguje bobutės šneka.

Redagavo Stanley
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveikinu, kad pasisekė su mašinom. Deja ne visiems taip sekasi, mano pažįstamų tarpe visiems su dyzeliais nesiseka. Vienam tas pats 2.5V6 Tdi C5 kėbule po metų nuo pirkimo užsilenkė, variklio keitimas kainavo gal 80% mašinos vertės. Kitas vis su Nissan Almera Tino vargsta - tai dūmija, tai netraukia. Trečias irgi nusipirko Nissaną, po poros dienų siurblys užsilenkė. Nuneša į restauraciją - meistras žvengt pradėjo. Pasirodo tą patį siurblį jau buvo prieš savaitę atnešęs pardavėjas. Jo jau atrestauruoti nebeįmanoma, galima tik padaryti, kad kažkiek km nuvažiuotų. Naudoti nelaiko, o nauji kosmosą kainuoja, tai teko pardavinėti. Penktas turėjo B4 passatą su 1.9tdi, per metus pakeitė absoliučiai viską - turbiną, purkštukus, siurblį, žvakes ir t.t. Šenktas nusipirko Carismą dyzelinę vasarą - viskas ok, atėjo šalčiai ir vos užsiveda, reikia starterį sukt kokias 10s, ir užvedus mėlynas dūmų kamuolys, greičiausiai nėra kompresijos. Septintas nusipirko tą visų išgarbintąjį e39 530d - blogos pakaitinimo žvakės, du siurbliai iš trijų, keli purkštukai ir keli davikliai.

 

Dar vardint?

 

Su mašinom turiu patirties nemažai, taip kad mano nuomonė ne iš piršto laužta, kaip daugelio čia rašančiu nesąmones. O dūmijančių dyzelių Vilniuje vos ne kas trečias, nereik ir kolchozą važiuot.

Beje, kiek tenka apžiūrinėti parduodamų mašinų tiek Lietuvoje tiek Vokietijoje - dyzelinių daug daugiau būna su variklio defektais nei benzininių. Pvz., Iš trijų apžiūrinėtų Toyota Verso 2015m., viena buvo su rida 20k, variklis purtėsi ir netraukė. Va jum ir naujas dyzelis.

 

Kartais reikia įsijungti savo galvą ir į viską žiūrėti blaiviomis akimis, o ne kartoti ką turguje bobutės šneka.

 

 

Pagal tave jei dyzelių nebūtų tai autoservizų nebūtų. Nemanau, kad pasisekė tiesiog niekad neperku pigiausio varijanto. Dbr ieškau auto apie 10k, atitinkamas modelis ir t.t kainuoja panašiai pliu minus 1k eu, bet atsiranda retkarčiais ir už 7k kurio net skelbimo neatverčiu, o yra kas nusipirkęs paskui skiedžia tokes nesamones. Visos mašinos genda, tik dyzeliu gal remontas brangesnis, bet ir varikliai gerokai ilgiau tarnauja. Vienintelė problema, kad jie atvažiuoja čia jau atitarnave ir visiem px kad rida atsukta ir t.t. svarbu pasigirt pigiai nusipirkus.

Redagavo edis33
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

<..>Pvz., Iš trijų apžiūrinėtų Toyota Verso 2015m., viena buvo su rida 20k, variklis purtėsi ir netraukė. Va jum ir naujas dyzelis.

 

Kartais reikia įsijungti savo galvą ir į viską žiūrėti blaiviomis akimis, o ne kartoti ką turguje bobutės šneka.

Tavo "rimto tyrimo" (ne bobutės iš turgaus šnekos) leidžia suprasti, kad trečdalis visų Toyota Verso 2015 su dyzeliniais varikliais ir 20k rida purto ir netraukia.

a) tai dabar belekoks recall Toyotai nusimato? (ir susidėk su bavarais..) :o

b) o pusgalvis pardavėjas (tas, kur pastatė ją pardavimui ir tavo rimto tyrimo peržiūrai) pamiršo apie tai, kad jo mašina su garantija yra? Ar jau nebėra tos garantijos dėl kažkokių priežasčių po 20k km? Ar "purto ir netraukia" yra subjektyvu?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Deja ne visiems taip sekasi, mano pažįstamų tarpe visiems su dyzeliais nesiseka

Ties čia ir reiktų baigti skaityti. Vėl VBS pasaka prasideda.

 

Ar tu čia tokias xujovas mašinas veži, kad tavo draugam taip sekasi? :D Tėvas su itališku dyzeliu žiemą vasarą suka jau 250k km. Viena problema buvo, tai turbo užlinko dėl blogo tepimo, o tai atsitiko dėl to, kad po avarijos meistras nepastebėjo užlinkusio tepalo tepimo vamzdelio. Šiuo metu rida (skaičiuojant nuo lietuviškos) - 500k km. Vieną kartą žiemą neužsivedė, kada numirė originalus akumas. Nuo to laiko pasikeitė ir no problems. O mašina galima sakyti darbinė. Dažnai ir tempia ką nors, pilnai pakrauta būna ir t. t. Sankaba vieną kartą keista, smagratis nekeistas. Tiesa, lupo kartą dėžę, nes išminamas dar guolis išsitaškė, bet man tas pats su benzu buvo. Nors galėsi ateitį ir šitą problemą savo pasakojimuose vaikams priskirti prie dyzelio problemų.

 

Prieš tai turėjo kelias benzas ar benzas/dujos. Pasiskaičiavus realias sąnaudas ir išlaidas ir palyginus su buvusiom mašinom dyzelis visom prasmėm pigiau važiuoja.

 

Kitas nusipirko visiškai naują Astra 1.7 DTI. Žmogus, kuris mašiną tvarko tada, kada ji nebevažiuoja. Ją naudojo visiškai nesaugodamas. Ta prasme praktiškai kiekvieną savaitgalį į sodybą ir atgal (100km į vieną pusę), beveik visada pilnai pakrauta + priekaba. Sodyboj vietoj traktoriaus tiesiogine prasme buvo naudojama. Per tą laiką 2 kartus trūkęs diržas, nes jo tiesiog nekeisdavo. Čia dyzelinio motoro ar savininko problema? Sugalvosi manau kaip nurašyt šitą problemą dyzeliui :D

 

Mano patirtis su benzu:

~6 mėnesiai - 3 kartus keistas motoras. 1 kartą prasuko indėklus, aišku nupirktas jau su 3.5 cilindro veikiančiu varikliu. 2-as po pirmojo pasivažinėjimo prapūtė galvos tarpinę. Kompresija į antifreez'ą, fun. 3-čias variklis turėjo belekokių problemų su kuro tiekimu, niekas nieko nerado. Nafik išmetėm, nes po 20 litrų ryjo. 2.0 DOHC (mašina mėgėjiškam sporte naudota, tačiau aš su savo daily dyzeliu dar labiau padroždavau, ir tas dyzelis neatspėsi. Visas tas tris mašinas tampė visur, kai tik kas nutikdavo).

Dabar nupirktas kitas, senesnio tipo, ale patvaresnis motoras. Rytais apsukos plaukioja, sunkiai vedasi. Kuro srebia nežmoniškai daug. 12-15 litrų, jei važinėju savo stilium. Jeigu visišku pencininko režimu važiuoju (ta prasme gazas spaudžiamas tik su mažuoju piršteliu, jokių skubių stabdymų, 50/50 miestas/trasa, trasoj max 100km/h. Čiut čiut į gamintojo rekomenduojamą 8.5 litrą tilpau. Draugas su tokiu pat motoru, tik automatu normaliai važiuojant į 16 sunkiai telpa. Kai tik nupirko buvo problemų su kuro slėgio reguliatorium, tai ir 25 surydavo.

Kitas turi Foresterį su 2.0T motoru ir dujom. Laukia galvos ėmimas ir vožtuvų reguliavimas dėl to, kad su dujom važinėja. Kaina smagi. Irgi turi problemų su apsukom.

 

Aišku yra keli žmonės kurie važiuoja su benzu ir didesnių problemų neturi, tiesiog norėjau parodyt, kaip tas tavo vapšė neproblematiškas benzas iš tikrųjų nusiėmus rožinius akinius atrodo.

Redagavo Esnyper
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kiek tas nemažai? Visas vienas benzininis motoras ar kelios jo atmainos (1.8 kubatūros), kurių bėdos išspręstos 2004 gale?

Mano ex Avensis jau kažkiek valgė 2.0D-4D, bet pagal savo ridą (virš 250k km), labai normaliai.

 

Kodėl vienas ? šią bėdą turėjo ir 1.6 variklis. Kaip dėl 1.4 negaliu pasakyti, tiesiog nesidomėjau ir susidurti neteko.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kitas turi Foresterį su 2.0T motoru ir dujom. Laukia galvos ėmimas ir vožtuvų reguliavimas dėl to, kad su dujom važinėja. Kaina smagi.

Oj brolyti, su šituo pasisakymu ką tik išsidūrei :D Visiems įrodei, kad skleidi visišką briedą.

Pats turiu tokį patį foriką su dujom, prieš mėnesį reguliavo vožtuvus, jokių galvų išiminėti nereikia, reguliavimas profesionaliam servise su visom naujom tarpinėm ir varžtais 200€. Šiuose varikliuose standartiškai reguliuojami vožtuvai kas 100k, įdėjus dujas - kas 50k. Jei būtų atmosferikas, tai viskas kainuotų 3x pigiau.

O dyzelinius variklius turi tik naujesni subarai, nuo kuriu reikia bėgti kaip nuo maro. Netiki - paklausinėk subaru klube.

 

Reikės kažkur pasižymėti, kad tavo postus reikia ignoruoti...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kodėl vienas ? šią bėdą turėjo ir 1.6 variklis. Kaip dėl 1.4 negaliu pasakyti, tiesiog nesidomėjau ir susidurti neteko.

Nelabai teko girdėti, kad 1.6 tepalą degintų. Čia VVT-i jau ar senesnis? Įdomu, apie kuriuos čia metus eina kalba.

 

<..>Šiuose varikliuose standartiškai reguliuojami vožtuvai kas 100k, įdėjus dujas - kas 50k. Jei būtų atmosferikas, tai viskas kainuotų 3x pigiau.

O dyzelinius variklius turi tik naujesni subarai, nuo kuriu reikia bėgti kaip nuo maro. Netiki - paklausinėk subaru klube.

 

Reikės kažkur pasižymėti, kad tavo postus reikia ignoruoti...

Boxer dyzeliniai varikliai tikrai nieko gero, pilnas internetas ir ne tik to. Bet nesuprantu, kodėl išvis reikia XXI amžiuje vožtuvus reguliuoti tokiai auto kaip Subaru. Ar negali į opozicinius motorus kompensatorių sudėti (nope, nesu mechanikas uber specialistas)? Kažkaip archajiškai toks reikalas atrodo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nelabai teko girdėti, kad 1.6 tepalą degintų. Čia VVT-i jau ar senesnis? Įdomu, apie kuriuos čia metus eina kalba.

 

Taip, 1.6 VVT-i, jie gi beveik identiški, į avensius berods nėjo, bet į corollą e12, dar kažkuriuos modelius.. Bėje, kiek teko susidaryti nuomonę tai šią corollą (e12/e13) labiausiai verta žiūrėtis būtent su dyzelniu, 1.4 d4d 66kw varikliu. Tik visa bėda kad kainos nevaikiškos jų dabar eina, 2.0 dyzelį galima ir ant 1000 eu pigiau pasiimt tokį patį :(

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Oj brolyti, su šituo pasisakymu ką tik išsidūrei :D Visiems įrodei, kad skleidi visišką briedą.

Pats turiu tokį patį foriką su dujom, prieš mėnesį reguliavo vožtuvus, jokių galvų išiminėti nereikia, reguliavimas profesionaliam servise su visom naujom tarpinėm ir varžtais 200€. Šiuose varikliuose standartiškai reguliuojami vožtuvai kas 100k, įdėjus dujas - kas 50k. Jei būtų atmosferikas, tai viskas kainuotų 3x pigiau.

O dyzelinius variklius turi tik naujesni subarai, nuo kuriu reikia bėgti kaip nuo maro. Netiki - paklausinėk subaru klube.

 

Reikės kažkur pasižymėti, kad tavo postus reikia ignoruoti...

Galbūt, pripažinsiu klaidą dėl galvos ėmimo. Pasakojo tik tai, kad Subarike dar vietos yra, Imprezoj reik iš vis variklį išimti. Arba galbūt ten tiesiog tokie meistrai, parašiau atsiliepimai iš savininko. Sakė būtų žinojęs, būtų pirkęs senesnį atmosferiką. Bet esmės nekeičia, remontas brangus, 200 eur kas 50k km? Kur ta ekonomija?

 

Radai vieną sakinį ir prie jo prisiknisai? Ech, gerai, kad čia pradėjai reikštis ankščiau, nei aš apsisprendžiau kam patikėsiu ieškoti man naujos mašinos :)

Redagavo Esnyper
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taip, 1.6 VVT-i, jie gi beveik identiški, į avensius berods nėjo, bet į corollą e12, dar kažkuriuos modelius.. Bėje, kiek teko susidaryti nuomonę tai šią corollą (e12/e13) labiausiai verta žiūrėtis būtent su dyzelniu, 1.4 d4d 66kw varikliu. Tik visa bėda kad kainos nevaikiškos jų dabar eina, 2.0 dyzelį galima ir ant 1000 eu pigiau pasiimt tokį patį :(

Ėjo ir į Avensis kažkiek metų, bet buvo baisiai nepopuliarus variantas (paprasčiausiai neracionalus). Nežinau, mano aplinkinių ratuose, kas vadeliojo 1.6 neturėjo jokių skundų, 1.8 tai jau gan daug kur girdėdavosi ta bėda.

 

Realiai Europoj į E12 dyzeliniai eiliškumu šiokiu tokiu ėjo:

 

2.0 D-4D 66kw (analogiškas Avensis stovėjusiam 1CD-FTV, tik be interkūlerio)

2.0 D-4D 85kw (jau toks pat kaip ir į to meto Avensis, kad ėjo, su interkūleriu) <- labai smagiai toks spuogas juda, kiek man teko bandyti

1.4 D-4D 66kw (1ND-TV, naujas motoras, Bosch purkštukai ir ECU) <- pradėjo eiti ir į mk2 Yaris.

 

Kažkiek galima tą kainų skirtumą paaiškinti tokiais (mano galva) pliusais 1.4 vs. abi 2.0 D-4D atmainas:

 

ekonomiškesnis (bent jau 0.5l/100km skirtumas, aišku, nuo daug ko priklauso);

stovi grandinė, kurios nereikia keisti (o ne keistinas pagrindinis diržas);

šiek tiek tylesnis variklio darbas;

paprasčiau pasiduoda "galios kėlimui" (Bosch ECU vs. Denso ECU, kuris tik visai neseniai nulaužtas ir visos procedūros jam brangesnės);

yra "automato" galimybė, kam labai labai reikia (nors MMT dėžės yra baisokas dalykas (klasikiniai automatai FTW!), bet 2.0 variantai yra tik mechaniniai be jokių išimčių);

2.0 D-4D 85kw variantui reikia purkštukų tarpinėles kartkartėmis keisti (nepamenu dabar intervalo, gal kas 50k km?)

2.0 D-4D abu variantai buvo su dvimasiu smagračiu, tai čia irgi buvo didelis baubas darytas iš to (pamirštant, kad didžioji dauguma Common Rail su nors kiek didesne kubatūra auto su analogiškom bėdom susidurdavo), 1.4 D-4D viskas paprasčiau padaryta ir toj vietoj.

 

Šiaip realiai tai tiesiog žiūrėčiau į būklę ir jei pavyktų atrasti tikrai geros būklės 85kw variantą, turbūt tokį ir imčiau. Prieš pirkdamas Yaris, dairiausi ir į E12 Corolla, bet nebuvo kažkokios padoresnės pasiūlos. Va, jei stogą nurautų, tai turbūt gerokai rimčiau dairyčiausi į Corolla T-Sport su 1.8 VVTL-i 141kw, retkarčiais išlenda tokių egzempliorių Lietuvoj, turėtų smaigiai judėti toks :)

Redagavo acidminde
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...