Pereiti prie turinio

Keleiviniai autobusiukai


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

 

kiek matau čia yra nusimanančių apie automobilius. Norėčiau sužinoti jūsų nuomonę apie šiuos variantus, kurį rinktumėtės ir kodėl. Kurie modeliai yra problematiški ir nenusisekę? :

 

VW Transporter T5 serija

Renault Traffic, Opel Vivaro ir ten Nissan Primastar (kaip suprantu jie yra vienas prie vieno viskuom ir net iš tos pačios gamyklos?)

Mercedes Benz Vito w639

Peugeot Boxer, Fiat Ducato, Citroen Jumper (šitie irgi vienas prie vieno atrodo. Kas gamina nežinau :) )

Ford Transit VI

Redagavo Tomas_klp
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taip, tie 3 vienodi, tiesiog vienas pigesnis, kitas brangesnis atvirkščiai nei jų dalys, o dalys perkamos pigiausios ford ar renault

VW brangesnis, bet kantresnis

Japonai gana kantrūs, bet dėl remonto problematiškiau..

Prancūzai bendrai turi kosminių trūkumų, bet koks fiat pigiausias.

 

Esminio skirtumo nėra, tik jei turi atitinkamo bagažo ar kažkokių poreikų, pasižiūrėk į išdėstymą, kai kurių smulkmenų praktiškumą.

Redagavo iPauL
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na mane domina prailginti variantai. Tarkim transporterio T5 yra 1,9 ir 2,5 motorai. Kiek domėjausi, tai dauguma sako, kad 1,9 geresni, nes remontas pigesnis kelis kartus. Ir nežinau ar tai tiesa, bet irgi šnekama, kad T4 buvo geriau nusisekę, nei T5.

Dėl to kiek tas busikas tarnaus irgi turbūt laimės dalykas ir nuo vairuotojo priklauso.

O Renault Traffic, Opel Vivaro motorai kaip suprantu visi 1,9, tai ten klausimų kaip ir nebelieka. Sorry, yra irgi 2,5 motorai.

 

Mačiau pigių variantų Peugeot Boxer, metai, kaina, kėbulas, rida ir pan viskas atrodo kaip ir idealu. tai tokio busiko 2009-2010 metų kaina buvo kaip ir Renault traffic kokių 2007.. :) Tai jie prastesni ar kaip čia gaunas?

Redagavo Tomas_klp
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Turiu Ford Transit 2000, 2004 ir 2010 metų. Visi turi 2.5l variklius. Tai 2000m. ir 2004 metų iš viso yra ilgaamžiai autobusiukai, kuriems priežiūros didesnės nereikia. Nors aš pats su jais vežioju baidares, tad jie visada būna pilni žmonių ir gale dar priekaba, važinėjama didžiąją dalį bekelę, bet pakabos jų yra vienos geriausių ir gedimų dar nėra buvę per 5 sezonus, tik į metus pakeičiu visus einamuosius dalykus, t.y. tepalai ir kiti skysčiai, kaladėlės ir t.t. 2010 metų yra krovininis su įmontuota papildoma triviete sėdynę, pirktas naujas ir buvo tik vienas gedimas su elektronika irgi per 5 sezonus. Tad mano rekomendacija būtų Ford Transit.

 

Turėjau ir Transporterį su 2,5l, tad pritarsiu tau, jeigu pirksi jį, tai pirk tik su 1.9l varikliu.

Redagavo PagamintaLietuvoje
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tie 1.9 dci motorai gana sunkiai minivenus velka (pvz., renault espace) ir linksta (velenas, turba), o tu nori mikroautobusiuka su 1.9 imt, kur dar didesnis svoris ir apkrova varikliui. manau, dar daugiau bedu butu. tad siulyciau imti su didesne kubatura, ne lengvaja auto juk perki.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

MB išmesčiau.

Toliau pasirinkimas priklauso nuo to, kaip ir kur važinėsi. Ar užmiesčiais ar autostradom ar malsies mieste. Ar tik keleivius vežiosi ar ir krausi krovinių pilną kiek telpa + priekabą kabinsi.

Dėl variklių, tai busams reikia žiūrėti ne į kūbaturą ar kW, o į sukimo momentą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Turiu tris vivaro ir T5 facelifta. visi pirkti nauji prieš porą metų. pravažiuota su jais 45-60k... Kad ir koks opel fanas būčiau, t5 maloniau. Vienas vivaro net 10k km nesulaukė, pradėjo mesti pilna klaidų kompas. Vw teko keisti tik tarpinę durų, nes vanduo bėgo :) Apie einamesnes bėdas dar nežinau, nes mašinos naujos :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

MB išmesčiau.

Toliau pasirinkimas priklauso nuo to, kaip ir kur važinėsi. Ar užmiesčiais ar autostradom ar malsies mieste. Ar tik keleivius vežiosi ar ir krausi krovinių pilną kiek telpa + priekabą kabinsi.

Dėl variklių, tai busams reikia žiūrėti ne į kūbaturą ar kW, o į sukimo momentą.

 

Šito nežinojau. Sukimo momentą? Kur jis rašomas? :) Aš kaip tik maniau KW.

Na per kamščius išvažiuoti ir grįžti. O šiaip užmiestis pagrinde. Galbūt vienas ar daugiau keleivių ir daiktų ~200-300 kg. Priekabą retesniais atvejais. Kodėl MB išmestum?

 

Turiu tris vivaro ir T5 facelifta. visi pirkti nauji prieš porą metų. pravažiuota su jais 45-60k... Kad ir koks opel fanas būčiau, t5 maloniau. Vienas vivaro net 10k km nesulaukė, pradėjo mesti pilna klaidų kompas. Vw teko keisti tik tarpinę durų, nes vanduo bėgo :) Apie einamesnes bėdas dar nežinau, nes mašinos naujos :)

 

Na svarbiausia, kad būtų patikimas. Nesinorėtų stumdyti po autoservisus. T5 mano akimis atrodo patikimesnis.

Redagavo Tomas_klp
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nori absoliučiai patikimo busiko, tai teks labai sunkiai ieškotis Toyota Hiace, nes žiauriai retas daiktas Lietuvoj. Giminėj vienas toks drožiamas visiškai be jokio gailesčio 2003 metų, išmaišyta praktiškai visa Europa su juo, netoli 500k km jau tuoj persisuks. Tik eksploatacinės išlaidos, visiškai jokių gedimų jau gerą dešimtmetį. Nepamenu, nuo kurių metų, bet lyg ir nuo 2005 išėjo atnaujintas modelis, buvo ir su Full Time 4x4 versija. Norvegijoj jų pilna visur, pas mus tai kone egzotika. Tikri neužmušami tankai. Aišku, senesnis modelis toks kaip "ūkiškas", bet su vienu keleiviu važiuoti prisikrovus ne tiek jau daug svorio, tai normaliai turėtų būti.

Vivaro/Trafic/Vivastar - tragedijos, sunkiai ištempiančios ir 150k km be rimtesnių gedimų, neteko pažinti nė vieno, kas kuo nors nesiskųstų turėdami kažkurį iš tos trijulės.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nori absoliučiai patikimo busiko, tai teks labai sunkiai ieškotis Toyota Hiace, nes žiauriai retas daiktas Lietuvoj. Giminėj vienas toks drožiamas visiškai be jokio gailesčio 2003 metų, išmaišyta praktiškai visa Europa su juo, netoli 500k km jau tuoj persisuks. Tik eksploatacinės išlaidos, visiškai jokių gedimų jau gerą dešimtmetį. Nepamenu, nuo kurių metų, bet lyg ir nuo 2005 išėjo atnaujintas modelis, buvo ir su Full Time 4x4 versija. Norvegijoj jų pilna visur, pas mus tai kone egzotika. Tikri neužmušami tankai. Aišku, senesnis modelis toks kaip "ūkiškas", bet su vienu keleiviu važiuoti prisikrovus ne tiek jau daug svorio, tai normaliai turėtų būti.

Vivaro/Trafic/Vivastar - tragedijos, sunkiai ištempiančios ir 150k km be rimtesnių gedimų, neteko pažinti nė vieno, kas kuo nors nesiskųstų turėdami kažkurį iš tos trijulės.

 

Tikrai retas egzempliorius, dar klausimas kaip būtų su dalimis ir remontais. Tai truputį baido šitas variantas. O Norvegijoje ir aš mačiau nemažai tokių darbinių autobusiukų.

Kas liečia 1.9 motorus, tai manau jie pritaikyti didesnei apkrovai. Nesakau, kad tik kroviniams gabent, bet kad kokius 5-7 žmones turėtų be didelių kančių tempti. Čia aišku tik mano pamąstymai. Nesu žinovas :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ratas variantas, nes lietuvis geriau nusipirks tautovežį ir su juo į pastoviai į servisą važinės. Nes visi taip daro.

 

Lietuvoj pardavimui beveik nėra, bet dalių skelbimų užtenka. Dalis galima ir iš Lenkijos pirktis. O pačio Hiace mobile.de pasirinkimo pilna.

Aš sau pirkčiau Toyotą, nes pasitikiu jų kokybe, tų laikų neužmušamos mašinos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ratas variantas, nes lietuvis geriau nusipirks tautovežį ir su juo į pastoviai į servisą važinės. Nes visi taip daro.

 

Lietuvoj pardavimui beveik nėra, bet dalių skelbimų užtenka. Dalis galima ir iš Lenkijos pirktis. O pačio Hiace mobile.de pasirinkimo pilna.

Aš sau pirkčiau Toyotą, nes pasitikiu jų kokybe, tų laikų neužmušamos mašinos.

 

Nu jo, yra keli prailginti variantai mobile.de. Bet kaina prasideda nuo ~10 000 € (čia...) ir metai neįspūdingi. Tokių investicijų į autobusiuką tikrai nesu numatęs.

 

Padesiu nupirkti auto dalis lenkijoje

Turėsiu omeny, bet šiaip tikiuos iškart dalių nereikės pirkti :)

Redagavo Tomas_klp
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 3 savaičių...

Jau nešnekėkim apie naujus MB sprinterius, kaip blogus. Labai geri variantai, pažystamas turi 3 tokius, visi pilotuojami Norvegijoje kėkviena diena prasukama apie 500-600 kilometrų, vežamas svoris apie 1 tona visados, o kartais būna ir daugiau.. Bėje sprinteris, 2007,2008 ir 2010 metų visi dyzeliai, dabar pirks nauja dar iš salono. :) Pats apie MB daug žinau ir pats pilotuoju tai tikrai nėra ko jų nuvertinti. Brolis dirbo si traficu tai šildyk kiek nori žiema bus jame šalta, visiškau netraukia, o buvo 2010 metų. Vat volkswagenų prisibijočiau naujesnių dėl variklio gedimų.

 

P.S matau, kad maža svorį žadi vešti, tai net nežiūrėčiau tokių busikų tavo vietoje, vistiek neišnaudosi vietos, žiūrėkis tada geriau mb vito, viato... visokiausius auto su būdom.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taigi naujesni MB Sprinter ir VW Crafter tai tie patys busai :)

 

Dėl vietos gerai pasakyta, jeigu tau nereikia tiek daug vietos, tai geriau žiūrėk kokį didesnį miniveną. Nes busas tai kitas pasaulis - eksploatacija, dalys, kuro sąnaudos ir visa kita daug brangiau nei lengvųjų auto. Ir kasdien važinėt ne taip malonu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taigi naujesni MB Sprinter ir VW Crafter tai tie patys busai :)

 

Dėl vietos gerai pasakyta, jeigu tau nereikia tiek daug vietos, tai geriau žiūrėk kokį didesnį miniveną. Nes busas tai kitas pasaulis - eksploatacija, dalys, kuro sąnaudos ir visa kita daug brangiau nei lengvųjų auto. Ir kasdien važinėt ne taip malonu.

 

 

sumaišyta, kai kalbėjau apie vw tai norėjau pasakyt apie multivanus :) Nežinau mano pažystamiems kurie užsiėma su busais, tai visi sprinterius giria, jeigu nauja pasėmi tai išvis su garantiniu važiuoji ir nesuki galvos... Ir šiaip reik dairytis kiek km į metus prasuksi, jeigu žadi labai daug aš irgi neimčiau tada naujo, o imčiau senesnį vien dėl motoro didesnio patikimumo.. Bet vėl gi tie patys pažystami gerus atstumus nuvažiuoja ir nesiskundžia del gedimų.

Redagavo Matasanu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

As jau kuri laika ieskau Vivaro 1.9 74kw, taciau sunkiai sekasi rast gyva uz normalia kaina. :)

O Vivaro dėl opelio ženkliuko? Nes Renault ir Nissan tokie patys? Trumpo varianto nerandi?

 

Gal kas ka patarti gali dėl Ford tranzit 2,2 (63kw) busiuku?

Šitie kažkodėl labai jau pigūs, rėžia akį ir man jų kainos :D

 

Jau nešnekėkim apie naujus MB sprinterius, kaip blogus. Labai geri variantai, pažystamas turi 3 tokius, visi pilotuojami Norvegijoje kėkviena diena prasukama apie 500-600 kilometrų, vežamas svoris apie 1 tona visados, o kartais būna ir daugiau.. Bėje sprinteris, 2007,2008 ir 2010 metų visi dyzeliai, dabar pirks nauja dar iš salono. :) Pats apie MB daug žinau ir pats pilotuoju tai tikrai nėra ko jų nuvertinti. Brolis dirbo si traficu tai šildyk kiek nori žiema bus jame šalta, visiškau netraukia, o buvo 2010 metų. Vat volkswagenų prisibijočiau naujesnių dėl variklio gedimų.

 

P.S matau, kad maža svorį žadi vešti, tai net nežiūrėčiau tokių busikų tavo vietoje, vistiek neišnaudosi vietos, žiūrėkis tada geriau mb vito, viato... visokiausius auto su būdom.

 

Dėl svorio tai taip, bet pasitaikys visko. Vito ir Viano jei trumpi, tai permaži, jei ilgas, tai irgi nei busikas nei kas. Tuomet geriau autobusiuką. Tik, kad vat pagal kainą kaip ir nėra kažkokių lyderių, visi su savo nesąmonėm. T5 su motorais, Renault su visokiausiom bėdom. Dėl Fordų nežinau. Neaukštų ir prailgintų kažkaip nemačiau net.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...