Pereiti prie turinio

Rekomenduojami pranešimai

Kaip su Swedbank ir Revolut? Girdėjęs esu, jog ne visi Swedbank kortelės tinka? Draugė bando daryti top-up iš Swedbank Mastercard, bet pas ją kortoje mažiau skaičių, nei prašo įvesti Revolut. Kaip ten yra? Su kamera nuskenuoti kortelės irgi nepavyksta.

 

EDIT: Su Maestro yra nesuderinamumas (bet ne visada) bet šiuo atveju tas atvejis, jog neišeina top-up daryti. Tai koks nors būdas yra papildyti jai sąskaitą banku? Ar jau būtina tada Paysera naudoti pildymams?

Kitas variantas daryt top-up per banką (pavedimas) kainuos apie 0,4€

Redagavo Tmaster
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Swedbank Maestro tikrai palaiko ir sėkmingai nuskaito pinigus, bet turi būti saugus pirkimas įjungtas.

O ką daryt, jei užsakyta kortelė neateina? Blokuot ir užsisakyt naują už 8eu?

 

Kiek laiko neateina?

 

Dėl naujos pirkimu neskubėčiau - jei praėjusi bent 14 dienų kortelės dar nėra, tai vertėtų pasidomėti Revolut Support'e. Be to, gali būti, jog gal kas išėmė iš pašto dėžutės, ypatingai, jeigu ji lauke, nes tą kortelę tai ne į paštą, o į dėžutę įmeta ir tiek.

 

 

Per kiek laiko iš Paysera į Revolut ateina pinigai? Atlikau pavedimą šeštadienį. Suprantama savaitgalį bankas nedirba ir tokį pranešimą ir rodė Paysera, galiausiai pasakė, jog pavedimas automatiškai bus atliktas artimiausią darbo dieną (07d) bet šiandien taip ir neatėjo pinigai į Revolut, nors pavedimas įvykdytas.

Redagavo Petrasr
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

Per kiek laiko iš Paysera į Revolut ateina pinigai? Atlikau pavedimą šeštadienį. Suprantama savaitgalį bankas nedirba ir tokį pranešimą ir rodė Paysera, galiausiai pasakė, jog pavedimas automatiškai bus atliktas artimiausią darbo dieną (07d) bet šiandien taip ir neatėjo pinigai į Revolut, nors pavedimas įvykdytas.

dariau du pavedimus iš paysera, vienas atėjo tą pačią dieną, rytą daryta, vakare jau buvo, o kitas po pietų darytas, kitos dienos vakare buvo. Abu kartus darbo dienomis

Sakyčiau luktelk bent 48h darbo valandas ir tada rašyk revolut supportui, galbūt paskirtį blogai nurodei ar kažkas tokio.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

dariau du pavedimus iš paysera, vienas atėjo tą pačią dieną, rytą daryta, vakare jau buvo, o kitas po pietų darytas, kitos dienos vakare buvo. Abu kartus darbo dienomis

Sakyčiau luktelk bent 48h darbo valandas ir tada rašyk revolut supportui, galbūt paskirtį blogai nurodei ar kažkas tokio.

 

Supratau, ačiū. Tačiau, toks dalykas yra, jog pavyzdžiui SWIFT kodo iš vis nebuvo kur vesti Payseroje (nors Revolut'e jis buvo nurodytas) o paskirties numerį įrašiau, bet Paysera visada paskirtyje dar prideda vardą ir pavardę. Negalėjo šitaip Revolut neatpažinti paskirties?

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Supratau, ačiū. Tačiau, toks dalykas yra, jog pavyzdžiui SWIFT kodo iš vis nebuvo kur vesti Payseroje (nors Revolut'e jis buvo nurodytas) o paskirties numerį įrašiau, bet Paysera visada paskirtyje dar prideda vardą ir pavardę. Negalėjo šitaip Revolut neatpažinti paskirties?

paskiryje paysera vardą ir pavardę prirašo tada kai darai skubų pavedimą, prie neskubių to prierašo nebūna

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

paskiryje paysera vardą ir pavardę prirašo tada kai darai skubų pavedimą, prie neskubių to prierašo nebūna

 

Ką manai apie tai?

 

 

http://i.imgur.com/23BSA06.jpg

 

 

Paysera sąskaita mano, greičiausiai, kad pjauna todėl, nes siuntėją skaito kaip "EVP International". Ką tokiu atveju daryti? Kaip Supportui paaiškint, kad čia mano sąskaita?

 

EDIT: Revolut žudo - "I'm Afraid we do not accept top-ups from Paysera. I can revert the transfer but it may incur a fee. Can i proceed? Pasakiau, kad kiti žmonės persivedinėja iš Payseros į Revolut, man atsakė: We do not accept such transfers. Apologies for the inconvenence. Any ideas?

Redagavo Petrasr
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ką manai apie tai?

 

 

http://i.imgur.com/23BSA06.jpg

 

 

Paysera sąskaita mano, greičiausiai, kad pjauna todėl, nes siuntėją skaito kaip "EVP International". Ką tokiu atveju daryti? Kaip Supportui paaiškint, kad čia mano sąskaita?

 

EDIT: Revolut žudo - "I'm Afraid we do not accept top-ups from Paysera. I can revert the transfer but it may incur a fee. Can i proceed? Pasakiau, kad kiti žmonės persivedinėja iš Payseros į Revolut, man atsakė: We do not accept such transfers. Apologies for the inconvenence. Any ideas?

Dėl ES taikomos pinigų plovimo prevencijos jie negali priimti pinigų. O jeigu ir galėjo - turbūt gavo perspėjimą apie baudą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Reikia daryti neskubu pervedima,nes kai skubu darai tada siuntejas paysera buna. Pacioje payseroje kai renkiesi koki daryti pervedima,iskarto paraso kas siuntejas bus ar Vardas pavarde,ar Paysera :) ir fiziniams asmenims iki 30 pervedimų per mėn. nemokamai duoda paysera.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Reikia daryti neskubu pervedima,nes kai skubu darai tada siuntejas paysera buna. Pacioje payseroje kai renkiesi koki daryti pervedima,iskarto paraso kas siuntejas bus ar Vardas pavarde,ar Paysera :) ir fiziniams asmenims iki 30 pervedimų per mėn. nemokamai duoda paysera.

 

Ačiū už mintis. Pabandysime. :)

 

 

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

paskiryje paysera vardą ir pavardę prirašo tada kai darai skubų pavedimą, prie neskubių to prierašo nebūna

 

 

Ką manai apie tai?

 

 

http://i.imgur.com/23BSA06.jpg

 

 

Paysera sąskaita mano, greičiausiai, kad pjauna todėl, nes siuntėją skaito kaip "EVP International". Ką tokiu atveju daryti? Kaip Supportui paaiškint, kad čia mano sąskaita?

 

EDIT: Revolut žudo - "I'm Afraid we do not accept top-ups from Paysera. I can revert the transfer but it may incur a fee. Can i proceed? Pasakiau, kad kiti žmonės persivedinėja iš Payseros į Revolut, man atsakė: We do not accept such transfers. Apologies for the inconvenence. Any ideas?

Taigi aš tau tą pati rašiau.

Tegu grąžina pinigus ir daryk neskubų pavedimą.

 

Be to revolut turbūt nežino, kad paysera siūlo skubius arba neskubius pavedimus, bei iš to išeinančius niuansus

Redagavo Tmaster
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pas mane is payseros ikrito vakar, darant pavedima sestadieni.

 

Kiek laiko neateina?

 

Dėl naujos pirkimu neskubėčiau - jei praėjusi bent 14 dienų kortelės dar nėra, tai vertėtų pasidomėti Revolut Support'e. Be to, gali būti, jog gal kas išėmė iš pašto dėžutės, ypatingai, jeigu ji lauke, nes tą kortelę tai ne į paštą, o į dėžutę įmeta ir tiek.

 

 

Per kiek laiko iš Paysera į Revolut ateina pinigai? Atlikau pavedimą šeštadienį. Suprantama savaitgalį bankas nedirba ir tokį pranešimą ir rodė Paysera, galiausiai pasakė, jog pavedimas automatiškai bus atliktas artimiausią darbo dieną (07d) bet šiandien taip ir neatėjo pinigai į Revolut, nors pavedimas įvykdytas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taigi aš tau tą pati rašiau.

Tegu grąžina pinigus ir daryk neskubų pavedimą.

 

Be to revolut turbūt nežino, kad paysera siūlo skubius arba neskubius pavedimus, bei iš to išeinančius niuansus

O gražinant pinigus nuo payseroje esančių pinigų komisinių jokių nenuskaičiuos? Nes supportas kalbėjo kažkokį fee.
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Swedbank Maestro tikrai palaiko ir sėkmingai nuskaito pinigus, bet turi būti saugus pirkimas įjungtas.

O ką daryt, jei užsakyta kortelė neateina? Blokuot ir užsisakyt naują už 8eu?

 

Aš negavau, customer supportas vis prašė palaukt dar kelias dienas, galiausiai sako, užblokuok seną, užsisakyk naują parašyk mums ir mes refundinsim tuos 7eur atgal į sąskaitą. :) Kontaktuok su jais, viską maloniai parašo ir noriai sprendžia problemas, ne taip kaip daugelis Lietuvos įmonių. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O gražinant pinigus nuo payseroje esančių pinigų komisinių jokių nenuskaičiuos? Nes supportas kalbėjo kažkokį fee.

Bus mokestis kažkoks, jei paysera apmokestinis bus iki 0,5€, jei revolut irgi nemanau, kad daugiau euro.

Bet kokiu atveju tu kito pasirinkimo neturi. Arba palieki pinigus revolutui arba grąžiniesi, nes pervesti tau į sąskaitą negali dėl to, jog darei skubų pavedimą

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O revolut sąskaitą galima paypal'u papildyti? Paypal > Revolut?

 

PP ju kortos nepripazysta. Neina nei prisideti. Tada pildytis negalima.



Šiuo metu nelabai veikia tas revolut, bandyta tiek su iphone tiek su android neleidžia prisijungti. "We're sorry, something has gone wrong. Please try again".

 

Tas pats su nauju vartotoju registravimu. Nors vakar bandziausi tai man veike, nors senokai turiu acc.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...