Pereiti prie turinio

Pirmojo automobilio pirkimas


Rekomenduojami pranešimai

Dabar jau pradėjau rimtai galvot apie Volvo. Žiūriu skelbimuose s40 modelį iki 2000 metų, tai daugumos jų kainos nesiekia net 500 eurų. Galit kas man ne itin daug nusimanančiam paaiškint kodėl jų tokios žemos kainos? Juk Volvo tai ne koks renault ar peugot, nors ir tuos už tokią kainą sunkiai rast paeitų, be to visi kiek žiūriu tai nei papuvę nei ką, tad kas įtakoja tokias jų kainas? :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nes S40 tik ženkliukas Volvo. Varikliai reno, važiuoklė carismos (carismoj ji laiko gerai, volvoj kažkodėl byra), dėžės ir pusašiai nelaiko, kėbulai rūdija ir daug kitų ligų. Turėjo du draugai, abu nusivylė, antrą kartą tokio modelio nepirktų. Nors auto jau senas, bet dalys nepigios, nes visiems reikia.

Aišku radęs labai gyvą, nenuvažinėtą ir prižiūrėtą gal ir pavažinėsi kiek ilgiau be didesnių investicijų, bet tam jau turi būti gerokai didesnis biudžetas, ne 500 ir ne 1000.

Redagavo Stanley
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nes S40 tik ženkliukas Volvo. Varikliai reno, važiuoklė carismos (carismoj ji laiko gerai, volvoj kažkodėl byra), dėžės ir pusašiai nelaiko, kėbulai rūdija ir daug kitų ligų. Turėjo du draugai, abu nusivylė, antrą kartą tokio modelio nepirktų. Nors auto jau senas, bet dalys nepigios, nes visiems reikia.

Aišku radęs labai gyvą, nenuvažinėtą ir prižiūrėtą gal ir pavažinėsi kiek ilgiau be didesnių investicijų, bet tam jau turi būti gerokai didesnis biudžetas, ne 500 ir ne 1000.

O kaip su s60 ar s80 modeliais? Ten tas pats kaip kad sakei s40 yra ar gal jau normaliau kas sudėta?

Redagavo Phoenix3
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O kaip su s60 ar s80 modeliais? Ten tas pats kaip kad sakei s40 yra ar gal jau normaliau kas sudėta?

Iki 1k gero švedo nerasi, nei volvo, nei saab. Iki tiek jei geri per minutes nuo skelbimo įkėlimo paima ir po to 200+ deda ant kainos ir kelia vėl į skelbimus perekupai.

Redagavo RockNotDead
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Investiota 4000, parduodamas uz 2550. Tikras biznis!

Jei žmogus sau darosi bet nebeturi kur laikyt ar prireikia babkių tai nesistebiu, LT ne USA kad iš custom dalykų uždirbt būtų galima, retenybė kad kažkas pusę auto pakeitęs savu stilium investiciją bent atgautų, ką jau kalbėt apie pelną. O čia dar ir volvo sleeperis, ne kokia tai emkė ir ne sline kad būtų galia vien už apdailas lupt, tokios mašinos paklausa daug mažesnė.

Redagavo RockNotDead
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O kaip su s60 ar s80 modeliais? Ten tas pats kaip kad sakei s40 yra ar gal jau normaliau kas sudėta?

Apie tuos kur nuo 00m. pamiršk. Turėjau S80 ir V70. Nesuprantu kaip toks šū*as gali vadintis automobiliu. Ir tokio vistiek neįpirksi. Apie senesnius nuomonės neturiu, nes nei pats nei artimam rate tokių niekas neturėjo.

Apskritai žiūri ne į tą pusę. Kaip pirmas auto turi būti kuo paprastesnis techniškai, ypač jeigu rūpi ekonomija. Vistiek dar pradžioj pats nieko netaisysi, o kai kas nors nutiks ir nuveši į servisą, tai skirtumą pajausi kur už tą patį remontą išstatys sąskaitą 50€ ar 500€.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Turėjau s80 2.0 Turbo 120 kw, tai buvo mano antras auto, tikrai džiaugiuosi tuo. Trauka labai gera, ekonomiška (mišriai dujų 10 imdavo), stabilumas ant kelio 10/10. Na žinoma kaina ne 1000eur. Bet kaip pirmai mašinai galiu pasiūlyti variantą, draugo tėvukas kaip tik pardavinėja savo pežuką, 406.

 

Ekonomiškas, salerkos ima 5 trasoj, mieste 6 kokius (priklauso kaip važinėsi). Salonas idealus, kondiškė, ir kt pribambasai. 2000 m, HDI 2.0 66kw (dar padoriai trauke kaip toks motoriukas). Pora kartų veržė, padori maškė kaip klevui tai čia kaulinė mašina. Aj ką aš čia pasakoju, pasižėk skelbimą: http://www.autogidas.lt/peugeot-406-sedanas-2000-0128671307.html

 

 

P.s dar čia kai sakė kažkas, kad volvo na mašina... Na.. :D esu vairavęs s70 2.3 166 kw + čipas ~200 kw, tai kažkas nerealaus yra, mechanas.. arba per akis galios s60 2008m 2.5 t 154 kw, draugas turi, daug važinėjęs su ja, tai vajezau, tikrai per akis traukos, automatas dar.. spust per gaziuką žių jau 100km/h... tai čia kaip kam, komforto irgi per akis, nežinau bet aš asmeniškai tik volvus perku, na sako, kad senių mašina.. ok kai pasiimi 1999 metų, pasimk 2008 ir nebus senių :))

Redagavo barstis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

S80 stabilumas 10/10??? Palyginus su kuo? Su troleibusu? Tos minkštos vangios didelės sunkios volvo yra vienos prasčiausiai valdomų auto kokias man teko vairuot. Daugelis minivenų ir tai stabilesni. Netgi užkietieję Volvo fanatikai pripažįsta, kad tai nestabili auto. Taip kad čia jau visišką nesąmonę parašei.

Komfortas kaip kam. Važiuoklė nors ir labai minkšta, bet duobių nesuvalgo, salonas patogus, bet labai nekokybiškas, lupasi, barška ir t.t., garso izoliacija nebloga, bet vokiečių geresnė. Na o apie kokybę ir elektronikos bėdas gal neišsiplėsiu. Galios ir sąnaudų santykis geras, bet iš tos galios jokios prasmės, nes mašina nevažiuoja smagiai. Ne tik atrodo, bet ir vairuojasi kaip pensininko mašina.

 

Dėl S70 nieko nesakysiu, nes tai senesnė karta ir labai skiriasi nuo S80.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš tai patarti galiu pirmam automobiliui taip: pirk tokį, kurio nebus gaila pistelt į kokį stulpelį, sieną braukt ar pan. nes pradžioje visko pasitaiko, pasivažinėk su belekuo, nes kad išlaikei teises nereiškia jog ir vairuoti moki - realiai vairuoti tu dar nemoki ir patirtis prie vairo ir kilometražas parodys koks iš tavęs vairuotojas bus.

 

Sėkmės.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš savo pirmą auto pirkau negražiu kėbulu, lengvai daužtą, užtat buvo pilnai važiuojanti, su dujom, TA ilgam ir tik už 1000Lt :) Daužtas dalis pasikeičiau pats, spalvos šiek tiek skyrėsi, bet tai nei kiek neįtakojo malonumo vairuot :) Buvo ir grioviai ir pusnys, ir stulpeliai, bet nieko, kažką "samarėzais" prisuki, kažką balionėliu padažai ir leki toliau :D O antra auto jau buvo ledinė.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nežinau kur jūs nematot stabilumo kelyje. Ypač važiuojant dideliu greičiu 160-200km/h :)

Aš kažkada galvojau, kad VW Passat B3 stabilus ant kelio, bet tada persėdau į AR 156. Nuomonė apsivertė aukštyn kojom. Dabar persėdau į 159, kurią jau norėjau nurašyti dėl per didelio svorio ir FWD (nors ir turi ji elektroninį LSD, kuris labai gelbėja, bet tai vis gi ne RWD). Po track day Kačerginėj supratau, kad ji stovi ant kelio žymiai geriau, nei aš galėjau tikėtis. Kol kas dar drąsos tiek neturiu, kad pasiekčiau jos galimybių ribą, nors autosporte aš ne visiškai žalias ir greitį mėgstu. Savo klasėje ji net BMW 3 į savo vietą stato, kas yra kosmosas, nes BMW laikomas kaip „geriausiai valdomas automobilis". Kas jau ruošiasi prieštarauti, pažiūrėkit:

. Ir čia tik mažas pavyzdys kaip keičiasi nuomonė bandant automobilius :)

 

Grįžtant prie temos, važinėjau ir su tavo tuo S80. Tikiu, kad dideliais greičiais autostradoje ji stabili, kaip kitaip, kai toks svoris. Tačiau, kaip sakiau, pabandyk vairą pasukiot važiuodamas greičiau. Volvo stabilių mašinų negamina, jos skirtos dantistams ramiai ir saugiai grįžti namo iš darbo :)

Redagavo Esnyper
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip vairuoti Volvo: Važiuoji, pamatai posūkį, pasuki vairą, tada išsitrauki ismanųjį telefoną ir paskaitai dienos naujienas. Per tą laiką mašina užbaigs galvot ir pradės pamažu svirti į šoną. Na ir dar po kiek laiko pagaliau suks į posūkį ir jį įveikęs galėsi atsikvėpti. :D

 

O jei rimtai, tai kartą prireikė važiuoti į Vokietiją, Volvo eilinį kartą sugędo ir teko paimti civiką. Važiuoju naktį autobanu sau ramiai 120, lenkiu mašiną, aplenkęs įjungiu tolimas ir savo juostoj pamatau gulintį didžiūlį briedį. Net nebuvo kada stabdyt, staigiai pasukau vairą ir išvairavau. Būčiau važiavęs su Volvo, tai gal jau čia ir neberašyčiau. Kur tas akcentuojamas Volvo saugumas - nesuprantu. Po to karto už Volvo vairo net nebesėdau, sutvarkęs iškart pardaviau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš galiu prisidėt prie temos. Broliui nesenai išrinkom pirmą mašiną. Honda Civic MB2. Na kėbulas dar neblogas, tik viena arka parūdijus. Variklis ledas 1.5 84kw VTEC-E. Suderėjom už 370 su žieminių padangų komplektu. Variklis rimtai pasaka. Jei nori kad geriau valintų, keiti pavarų dežę nuo kito variklio ir skrendi. Dabartinė ekonomiška nes daugiau spaudžiant ir permetant pavarą jaučiasi duobė kol VTEC įsijungia. Sąnaudos vidutiniškai 6-8 litrai vasarą, žiemą daugiau. Na ir priklauso kaip važinėsi. Mėgdamas spausti ir laikant ant aukštų apsukų kuro sąnaudos atitinkamai didėja. Pakaba paprasta nėra ką ten tvarkyt.

 

Dėl Roverių. Na tikrai nieko gero. Nebent imti Rover 600 2.0 benzas, kur Roverio kėbulas, o visa kita Honda Accord V įskaitant variklį. Visos tokios pačios bėdos kaip Honda Accord V. T.y. arkos galinės rūdija, pasukamumas ratų mažas. Su varikliu jokių problemų, elektronika japoniška, pakaba ta pati Accord. Tik kad komplektacija šūstresnė.

Redagavo Chevy
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš tai patarti galiu pirmam automobiliui taip: pirk tokį, kurio nebus gaila pistelt į kokį stulpelį, sieną braukt ar pan. nes pradžioje visko pasitaiko, pasivažinėk su belekuo, nes kad išlaikei teises nereiškia jog ir vairuoti moki - realiai vairuoti tu dar nemoki ir patirtis prie vairo ir kilometražas parodys koks iš tavęs vairuotojas bus.

 

Sėkmės.

Va būent tokio automobilio ir ieškau, kad įvažiavus kur nebūtų per daug gaila tiek mašinos, tiek investuotų pinigų. Na bet ir golfo vairuot nesinori ar šiaip kokio kibiro. Tai kokį variantą gal dar kas pasiūlytumėt konkretesnį? :) Dėl Volvo jau persigalvojau kaip ir dėl roverio iš po komentarų visų. Na dabar jau grynai prie Japoniškų modelių linkstu..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kiekvienas, save gerbiantis, lietuvis turi vaziuoti su pasatu. Taskas. :D

 

Sveiki! Baigiu išsilaikyti teises, tad jau galvoju kokį automobilį pirkti. Svarbiausia, jog kaina būtų iki 800€, pirmenynę labiai teikčiau japoniškiems automobiliams su mechanine pavarų dėže. Turėtų būti gan ekonomiškas, labiai norėčiau sedano ar hečbeko. Ilgai svarstau jau apie rover75 ar rover600, ką manot apie juos? Nebūtinai turi būti japoniškas, svarbu kad rūpesčių su juo nebūtų daug, kad metus ar kelis pavairuot pradžiai būtų galima. Gal kas patarimų kokių turit iš savo patirties ar taip? :)

Vazineju su rover 75. 2005 metu. 2.0 diesel BMW variklis. Dirzo keisti nereikia. Vaziuoju jau sesis metus. Jokio vargo. Uztai visi privalumai. Oda, automatas, pasildomos sedynes. Viskas apie ka gali svajoti. O ir kaina nedidele.

Redagavo adas777
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kiekvienas, save gerbiantis, lietuvis turi vaziuoti su pasatu. Taskas. :D

 

 

Vazineju su rover 75. 2005 metu. 2.0 diesel BMW variklis. Dirzo keisti nereikia. Vaziuoju jau sesis metus. Jokio vargo. Uztai visi privalumai. Oda, automatas, pasildomos sedynes. Viskas apie ka gali svajoti. O ir kaina nedidele.

Pasvoji dar yra apie ka.. Oj yra..

 

https://m.youtube.com/watch?v=1X14aiOWelY

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na pasitikslinsiu dar šiek tiek dėl to automobilio. Pastaruoju metu daug žiūrėjau skelbimų, komentarų skaičiau ir pan. Tai pteiksiu kelis kriterijus pagal kurį renkuosi automobilį, tačiau vis tiek reikia labiau nusimanančių žmonių patarimo, nes man nors ir atrodo jau tobulas automobilis, bet paaiškėja po to, jog pūna be galo greitai ar taisyt nespėja jo, kad ir su roveriu kaip, jau vos ne vos apsisprendęs buvau betva nuomomė pasikeitė. Taigi, kriterijai tokie:

● Kaina - iki 500€ ( šiek tiek pamažinau, vis dėl to pirmas automobilis, nieko ypatingo nereikia, svarbu nesupuvęs, nerytų labai jau daug ir atrodytų padoriai kad nebūtų gėda važinėt po Kauną :D )

● Durų skaičius 4/5. Na žodžiu svarbu, kad ne dviejų durų. Be to universalai taip pat nedomina. Sedanas arba hečbekas idealus variantas būtų.

● Mechaninė pavarų dėžė

●Prioritetą teikiu japoniškiems, tačiau nebūtinai tokie gali būt. Svarbu kad ne prancūziškas koks. Na ir vokiškų nesiūlykit nes nei į audi nei bmw, nei wv ar opel tikrai nesidairau. Visi lietuviai vien juos ir tevairuoja tad man kažkaip kaprizai neleidžia, nesinori vairuot ką visi vairuoja.

● Nereikia kažkokio jau itin gerai išlaikyto ir pan. Važinėsiu su juo tik apie metus, gal net mažiau, tai svarbu kad per tą laiką nesukeltų rūpesčių jokių per didelių.

 

● Na ir dar būtų gerai, kad nusipirkus nereiktų investuot į jį labai jau daug. Kaip jau minėjau, svarbu kad metus išsilaikytų.

 

Tai tam kartui tiek. Tikiuos atsiras dar pasiūlymų daugiau. Geriausia kai iš savo patirties kas papasakoja. Šiaip svarsčiau apie Mitsubishi Carisma. Ką apie ją manot? :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na pasitikslinsiu dar šiek tiek dėl to automobilio. Pastaruoju metu daug žiūrėjau skelbimų, komentarų skaičiau ir pan. Tai pteiksiu kelis kriterijus pagal kurį renkuosi automobilį, tačiau vis tiek reikia labiau nusimanančių žmonių patarimo, nes man nors ir atrodo jau tobulas automobilis, bet paaiškėja po to, jog pūna be galo greitai ar taisyt nespėja jo, kad ir su roveriu kaip, jau vos ne vos apsisprendęs buvau betva nuomomė pasikeitė. Taigi, kriterijai tokie:

● Kaina - iki 500€ ( šiek tiek pamažinau, vis dėl to pirmas automobilis, nieko ypatingo nereikia, svarbu nesupuvęs, nerytų labai jau daug ir atrodytų padoriai kad nebūtų gėda važinėt po Kauną :D )

● Durų skaičius 4/5. Na žodžiu svarbu, kad ne dviejų durų. Be to universalai taip pat nedomina. Sedanas arba hečbekas idealus variantas būtų.

● Mechaninė pavarų dėžė

●Prioritetą teikiu japoniškiems, tačiau nebūtinai tokie gali būt. Svarbu kad ne prancūziškas koks. Na ir vokiškų nesiūlykit nes nei į audi nei bmw, nei wv ar opel tikrai nesidairau. Visi lietuviai vien juos ir tevairuoja tad man kažkaip kaprizai neleidžia, nesinori vairuot ką visi vairuoja.

● Nereikia kažkokio jau itin gerai išlaikyto ir pan. Važinėsiu su juo tik apie metus, gal net mažiau, tai svarbu kad per tą laiką nesukeltų rūpesčių jokių per didelių.

 

● Na ir dar būtų gerai, kad nusipirkus nereiktų investuot į jį labai jau daug. Kaip jau minėjau, svarbu kad metus išsilaikytų.

 

Tai tam kartui tiek. Tikiuos atsiras dar pasiūlymų daugiau. Geriausia kai iš savo patirties kas papasakoja. Šiaip svarsčiau apie Mitsubishi Carisma. Ką apie ją manot? :)

Jei perki auto iki 500 tai per metus išleisi maždaug dar tiek pat, jei ne daugiau. Nu čia jau su draudimu ir padangom jei reiks. :) Bent mano apskaičiavimu panašiai. Ir čia be jokių netikėtų gedimų, vien keičiant susidėvinčias dalis kaip tepalai stabdžių kaladėlės ir t.t. Ir šiaip už 500 gausi arba su mažiau nei metams TA, o kad TA praeit jau tokiai auto reiks labai daug pinigų sukišt, arba gausi su ilga TA, bet daug mažų trūkumų arba vienu-dviem didesniais, kas irgi pareikalaus investicijų. Galvok. :)

Redagavo RockNotDead
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...