Pereiti prie turinio

Pastovėjęs dyzelis sunkiai kurias


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki, mano mechanikas šiuo metu užsiėmęs ir pagelbėt negali, tai bandau klaust čia. Gal kas esat turėję auto su Nissan 2.2 L YD22DDTi I4 (diesel) 82-84kw varikliu ir žinosit kame bėda. Pas mane Almera 2000 pastovėjus sunkiai kuriasi (suka kokias 6-10sek kol užsikuria ir reikia dar gazo spustelt kitaip užgesta pasikūrus. Jei trumpai pastovi (iki 5h) tai dar pusę velnio kuriasi ir gazo duot nereikia, bet jei per naktį ar ilgiau tai viskas. Pakūrus meta nemažai balto dūmo, bet dabar visos šaltos panašiai išmeta tai manau nesvarbus dalykas, pašilus nebemeta išvis jokio dūmo ryškaus. Kas galėtų būt (kiek skaičiau nissan forumus yra kelios dažnesnės bėdos, bet vieno tokio aiškaus ats neradau).

 

Akumas apie 2,5m senumo, bet žalia lemputė dega, su voltais ok, testuotas, pakrautas neseniai, sukimas nelėtėja tai lyg ne jame bėda. Žvakės tikrintos, geros, pakaitinimo rėlė gera (ar šildau 1 ar 3 kartus rezultatas plius minus toks pat). Bake visada daugiau nei 50% kuro, žieminio aišku.

 

Kiek skaičiau intere greičiausiai bus vienas iš šitų variantų, tik kuris?

1. Apsinešus arba blogai veikianti oro srauto matuoklė paduoda ne tokį kuro/oro mišinį

2. grįžtamoji leidžia kurui atgal į baką subėgt ir kuriant siurblys iš naujo ilgai traukia

3. kuro siurblys nekažką (bet važiuojant netrūkčioja, viskas ok kaip prie +25 tai manau atkrenta)

4. apsinešę puršktukai

 

Dar kokių variantų yra? Žinau kad viską reik žiūrėt gyvai, bandyt, t.t., bet viliuosi kad čia bus "šitų variklių bėda" ir esat jau kažkas susidūręs ir padėsit. :D Kol kuriasi ir važiuoja dar neskubu į bet kurį priimantį servisą varyt, bet be reikalo starterio ir akumo kamuot nesinori aišku.

Redagavo RockNotDead
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O bandei pasikeisti kuro filtrą? :) Gal kiek prasčiau paduoda iš pat pradžių. Paspaudęs gazą, gauni didesnį kuro kiekį (kuris prateka pro filtrą) - todėl iki tol gal sunkiau teka, gal užsikimšęs. Jei tokie simptomai pasireiškė tik dabartiniais orais (kai neretai būna minusinį temperatūra), kuro filtras - galimas variantas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Supratau, pasigilinsiu į tuos du. Šiaip dar galvojau gal koks kuro filtras gali būt, bet service manual rašo "fuel filter is maintenance-free and lasts the lifetime of the vehicle". Kaip ir pasimečiau nes tokio varianto dar nematęs, kad nesikeistų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

Turi keistis. :) Teoriškai visą laiką gali važiuoti su tuo pačiu, bet praktikoje taip nebūna. Vis tiek iš bako papuola kokie nešvarumai ir filtras keičiasi, kad būtų normalus švaraus kuro padavimas. Asmeniškai sakau, kad pradėčiau būtent nuo šito. Beje, kiek metų turi šitą automobilį? Nes, kaip supratau dabar, kuro filtro nesi keitęs... Žinau, kad tėvas anksčiau nelabai vairuodavo, tai ir neprižiūrėjo savo mašinos - žiemą buvo sunku užkurti po ilgesnio pastovėjimo. Pakeitėm kuro filtrą ir vuolia - kūrėsi ir dirbo kaip bitutė.

 

Pabandyk tai padaryti, vis tiek nebrangiai kainuoja tie kuro filtrai, o keist juos visada reikia.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Turi keistis. :) Teoriškai visą laiką gali važiuoti su tuo pačiu, bet praktikoje taip nebūna. Vis tiek iš bako papuola kokie nešvarumai ir filtras keičiasi, kad būtų normalus švaraus kuro padavimas. Asmeniškai sakau, kad pradėčiau būtent nuo šito. Beje, kiek metų turi šitą automobilį? Nes, kaip supratau dabar, kuro filtro nesi keitęs... Žinau, kad tėvas anksčiau nelabai vairuodavo, tai ir neprižiūrėjo savo mašinos - žiemą buvo sunku užkurti po ilgesnio pastovėjimo. Pakeitėm kuro filtrą ir vuolia - kūrėsi ir dirbo kaip bitutė.

 

Pabandyk tai padaryti, vis tiek nebrangiai kainuoja tie kuro filtrai, o keist juos visada reikia.

nu, ten iki 120k km lentelė padaryta, gal nenumatė kad tiek ilgai gyvens, pas mane ant spidometro 290k+ ir velnias žino ar tikrai tiek. LT viena savininkė nuo 2010, jos vyras pats varėsi iš prancūzų, pagal saloną galėtų būt tikra rida, bet japonų girdėjau gerai išsilaiko jie. :) Turiu nuo vasaros, nekeičiau. Reiks pasiklaust lirostoj ar turės jį. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pirma tai buna dazniausiai pompikes arba permatoma slangute bent jau kur eina kuras, pries kuriant paziurek ar nera oro, antra - jei srauto matuokle itari, atjunk ir ziurek kaip kuria. Trecia susiziurek filtra oro ir kuro. Vien skaitant as buciau sakes kone zvakes, bet jei tikrinai tai ok. Jei ne tai nuvaryk pas bet kokio zioplio pajungs pc ir bent vaizda pagrindini matys ar klaidu nera ir kaip purkstukai dirba.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jokiam automobilyje nėra tokio dalyko kaip "lifetime". "lifetime" reiškia iki garantijos pabaigos, nes pagal gamintojų logiką kai baigiasi garantija tu turi išmest automobilį į šrotą ir nusipirkt naują :) Pradėk nuo filtrų. Jeigu nepadės - jungi diagnostiką ir žiūri klaidas. Jeigu klaidų nėra, bandai variantą nr. 2, nes finansiškai jis nebrangiai kainuoja. Jeigu vistiek nepadės, tada tikrini siurblį ir purkštukus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pakeitė filtrą ir du vožtuvėlius kad kuro neleistų atgal į baką, problemos kaip nebūta ir netgi galios atrodo kažkiek padaugėjo, filtras matyt pagyvenęs buvo, nors ir atrodė pusė velnio iš išvaizdos. :D

Redagavo RockNotDead
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ot nekenčiu tokių genijų kurie nesuprasdami kokios nors sriteis sako jog man taip buvo tai reiškia tau irgi tas pat.

Skaityti išmok genijau tu. Sakiau TURBŪT, žinai ką tas žodis reiškia? (Čia tik retorinis klausimas. (Retorinis - atsakymo nereikalaujantis) Geros dienos, eGZperte.

Redagavo ovsas1
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Skaityti išmok genijau tu. Sakiau TURBŪT, žinai ką tas žodis reiškia? (Čia tik retorinis klausimas. (Retorinis - atsakymo nereikalaujantis) Geros dienos, eGZperte.

einšteine, dr kartą sakau, kam tavo sapalionės įdomios? prie ko čia kiši savo snapą jei mašinose nesigaudai? išvis jam buvo ant opelio tai matai ir ant toyuotos turbūt bus tai pat, eik išsiblaivyk ir daugiau nerašinėk ten kur nesupranti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

einšteine, dr kartą sakau, kam tavo sapalionės įdomios? prie ko čia kiši savo snapą jei mašinose nesigaudai? išvis jam buvo ant opelio tai matai ir ant toyuotos turbūt bus tai pat, eik išsiblaivyk ir daugiau nerašinėk ten kur nesupranti.

Tau neįdomu, o temos autoriui gal įdomu, jis klausė čia, ne tu, tai ne tau čia ir vadovaut, eGZperte.

Redagavo ovsas1
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Išspręsta jau. :) Ne siurbly buvo bėda, tfu tfu tfu. Nors tiesa yra kita smulkmena, kad kai baką pilną užpilu tai spidometras rodo 3/4 ir ilgai ten stovi, tai jaučiu jau šmaru apėjus lygio matuoklė ir nebepasikelia tiek kad rodyt pilną. :D

Redagavo RockNotDead
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Išspręsta jau. :) Ne siurbly buvo bėda, tfu tfu tfu. Nors tiesa yra kita smulkmena, kad kai baką pilną užpilu tai spidometras rodo 3/4 ir ilgai ten stovi, tai jaučiu jau šmaru apėjus lygio matuoklė ir nebepasikelia tiek kad rodyt pilną. :D

 

Atsisuki baka ir pajudini matuokle. Nes buna jos uzgrybauja ir uzstringa. Arba kaip sakai apsinese s visokiu bet netikiu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 2 savaičių...

ha ha... šventės baigiasi, grįžtam į realybę. :D Taip jau gavosi, kad tada pakeitė filtrą ir grįžtamąsias ir problema atrodė dingo, buvo pašilęs oras, tai kaip ir kurdavosi zjbs. Bet dabar vėl pašalo (skirtumas tik 2 laipsniai kokie, nežinau ir pats kaip suprast tokį jautrumą), ir vėl prasideda tas pats. Pašildau žvakes tris kartus, kuriu, suka suka suka suka suka ir bam užkuria (kol kuriu laikau 1/3 akseleratorių nes kitaip daug ilgiau suka), papilą baltų dūmų ir dirba gražiai, nepulsuoja, galios nepraradus, kol šalta kaip visos kiek mažiau traukia, pašilus kaip vasarą, užšyla greit, per kokias 5min miesto važiavimo.

 

Prisiskaičiau visko internete sočiai, bet naudos iš to nedaug, nes dauguma dalykų bandyti ar keisti ir vis tas pats.

 

Mechanikas ir pažįstami sako, kad 70% siurblys, 30% purkštukai (mechanikas netvarko jų, kitaip jau seniai problema išspręsta būtų, arba bent jau žinoma), tačiau aš nelabai suprantu kodėl tada kuriant meta tiek balto dūmo. Jis atsiranda dėl to, kad kai laikau akseleratorių užpila cilindrus kuru ir paskui išmeta jį nepilnai sudegintą, ar klystu? Tada logiškai mąstant siurblys dirba kaip ir :D purkštukai jei neveiktų, tai sakyčiau užkūrus dirbtų ne visi cilindrai, arba išvis nekurtų, ar klystu?

 

p.s. kompas buvo pajungtas klaidų nemeta, lemputės užkūrus jokios nedega.

p.p.s. galvojau gali būt kokia žvakių pakaitinimo rėlė, bet skaičiau manualą, tai nerado išvis tokio dalyko. Glow plugs yra, glow plug relay - nope. Gali išvis taip būt kad nėra tokios rėlės? Viršuj kai rašiau pakaitinimo rėlė gera turėjau omeny pakaitinimo žvakes.

 

Nebežinau ką daryt, pirmas dyzelis mano tai žalias visai, tėvas irgi labiau dujas mėgo...

 

Už šitą mokėjau 690 euro, sudėjau apie 400 kad pravaryt TA, praėjo sava eiga lapkritį, bet dar kišt minimum 200 nesinori, nes nei purkštukų nei siurblio diagnositka ir keitimas nebus pigu, kad ir šrotinius dedant. Ir šiaip net nežinau kur varyt reiktų, nes turiu mechaniką kuris jais neužsiima ir elektriką kuris savaime aišku irgi neužsiims, į nepažįstamą servisą nuvarius nulups turbūt plikai, į garažą nuvarius vėl prikolai gali būt...

 

Parduot irgi nei šis nei tas, papuvus kosmetiškai nes japonas ir dar sparnas įlenktas nežymiai, jaučiu pasisektų jei už 500 paimtų kažkas. O ką pardavus? Imi kitą už kokius 800 ir vėl gauni katę maiše? Kai šitą žiūrėjau buvo plius minus viskas ok, pirkau iš pirmų ir vienintelių savininkų lt, važinėjo moteris į darbą kasdien po 20km į vieną pusę, iš prancūzų pats vyras varėsi 2010m, pardavė dėl rūdžių ir jau turėjo nupirkę golf 6 jai, vyras su nauju opeliu važinėja, apžiūrėjau, pravažiavau, viską prasimaigiau, dėl smulkmenų 50eu nuderėjau ir vsio, iki šalčių važiavo 100% zjbs, taip kad dabar net ir axujenu variantu gyvai apžiūrėjus negalima pasitikėt. :D Plius internete skaičiau apie almerų modelius ir japonus tai visi gyrė variklio patikimumą...

 

O jei rimtai, yra minčių? Gali dar kur kokia smulkmena nepatikrinta būt? Ar tikrai tik siurblys ar purkštukai, niekas daugiau negali būt? Jei dar verta varyt diagnostiką, tai kur ją varyt ir kiek galėtų kainuot? Ačiū už visus atsakymus, nepergyvenu taip baisiai kaip atrodo, bet nu bl perki gerą variantą atrodo šrote dirbu ne pirmi metai, kažką išmanau apie auto, bet vat dėk nedėjęs babkių vis tiek gaidys. :D

Redagavo RockNotDead
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...