Pereiti prie turinio

Važiuoklės remontas


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki, teko apsilankyt servise dėl cypimo stabdant (tikėjaus, kad užteks pakeisti priekines stabdžių kaladėles), tačiau gavau sąrašiuką su nustatytais važiuoklės defektais. Dėl dalių kainų kaip ir viskas aišku, tačiau remonto kainose nelabai orentuojuosi. Tiesiog kai kurios kainos mano akimis yra pervertintos - stabdžių disko keitimas 1 vnt. - 10 eur, nors ant mano automobilio jį laiko tik vienas T30 galvutės varžtas (jeigu jis neprikepęs), o supportas nuėmimas/pastatymas jau įtrauktas į kaladėlių keitimo kainą.

 

Galbūt kažkas galėt +/- pakomentuot, ar dar yra galimybė sutaupyti su darbų kainom (tvarkyt ruošiuosi mažesniame miestelyje, garaže/servise).

 

Automobilis GOLF V 2004, 1.4 55kW benzinas.

Kainoraštis iš Vilniaus autoserviso (darbų kainos):

 

1. Trūkusi spyruoklė priekis x2 | 25x2 = 50 eur

 

2. Šakės galiniai sailentblokai išplyšė priekis x2 | 25x2 = 50 eur

 

3. Stabilizatoriaus traukė priekis | 7 eur

 

4. Duslintuvo sujungimas ir galinis bakelis | 20 eur

 

5. Stabdžių diskai priekis x2 | 10x2 = 20 eur

 

6. Stbadžių trinkelės priekis x2 | 16x2 = 32 eur

 

7. Suvedimas | 20 eur

 

 

Iš viso darbai: 183 eur

Redagavo AidasB
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dabar pradėjau ieškot dalių, galvoju gal pagal tą sąrašą pačiam susipirkt ir nuvežt, kad pakeistų gautūsi pigiau.

 

Stabilizatoriaus traukę jie paskaičiavę už 22 eur, man pavyko surast nuo <7 eur iki 17 eur su 40 gamintojų pasirinkimu. Kokybė, žinoma, tikriausiai skirsis, bet kai su mašina pravažiuoju iki 10 tūkst. km per metus, galbūt būtų galima ir ant dalių kažkiek sutaupyt.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dabar pradėjau ieškot dalių, galvoju gal pagal tą sąrašą pačiam susipirkt ir nuvežt, kad pakeistų gautūsi pigiau.

 

Stabilizatoriaus traukę jie paskaičiavę už 22 eur, man pavyko surast nuo <7 eur iki 17 eur su 40 gamintojų pasirinkimu. Kokybė, žinoma, tikriausiai skirsis, bet kai su mašina pravažiuoju iki 10 tūkst. km per metus, galbūt būtų galima ir ant dalių kažkiek sutaupyt.

 

tu tikrai manai, kad servise tavo brangesnės detalės bus kokybiškesnės? :lol:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki, teko apsilankyt servise dėl cypimo stabdant (tikėjaus, kad užteks pakeisti priekines stabdžių kaladėles), tačiau gavau sąrašiuką su nustatytais važiuoklės defektais. Dėl dalių kainų kaip ir viskas aišku, tačiau remonto kainose nelabai orentuojuosi. Tiesiog kai kurios kainos mano akimis yra pervertintos - stabdžių disko keitimas 1 vnt. - 10 eur, nors ant mano automobilio jį laiko tik vienas T30 galvutės varžtas (jeigu jis neprikepęs), o supportas nuėmimas/pastatymas jau įtrauktas į kaladėlių keitimo kainą.

 

Galbūt kažkas galėt +/- pakomentuot, ar dar yra galimybė sutaupyti su darbų kainom (tvarkyt ruošiuosi mažesniame miestelyje, garaže/servise).

 

Automobilis GOLF V 2004, 1.4 55kW benzinas.

Kainoraštis iš Vilniaus autoserviso (darbų kainos):

 

1. Trūkusi spyruoklė priekis x2 | 25x2 = 50 eur

 

2. Šakės galiniai sailentblokai išplyšė priekis x2 | 25x2 = 50 eur

 

3. Stabilizatoriaus traukė priekis | 7 eur

 

4. Duslintuvo sujungimas ir galinis bakelis | 20 eur

 

5. Stabdžių diskai priekis x2 | 10x2 = 20 eur

 

6. Stbadžių trinkelės priekis x2 | 16x2 = 32 eur

 

7. Suvedimas | 20 eur

 

 

Iš viso darbai: 183 eur

 

Na ka as zinau. Jei brangu paciam. Tai paimi i garaza isivarai ir viska pasidarai apart suvedimo ir sailenblokus ipresuot nebent. Darbo cia kokiom 4val :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Išvada tik viena, jeigu Tau brangu remontuokis pats. Visi mes žinom, kad servisai kaip ir kitos paslaugos kainuoja daug. Gali važiuoti į garažiuką pas vietinį su savo detalėm, bus žymiai pigiau, bet garantijos ne. Važiuoji į normalų servisą ir turi garantiją, kurią sutarėt prieš remontą. Pasimokiau pora kartu, kad skupas moka du kartus, tai dabar tikrai automobiliui nebandau ieškot vietos kur sutaupyt, nes teks dar kart mokėti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Eilinis ale firiminis servisas prifantazavęs visokių nereikalingų darbų ir kainų.

Stabdžių diskų keitimas - turi būti kaina tik už juos, kaladėlių keitimas papildomai nesiskaičiuoja, kadangi jos vistiek nuimamos. Normali kaina paprastai mašinai 15-20€ už ratą.

Normalus servisas kai atlieka kelis darbus vienoje pusėje (prie vieno rato) automatiškai visus darbus skaičiuoja pigiau, nes viską vienu metu keisti yra žymiai paprasčiau ir greičiau. Tavo atveju už vienos pusės remontą lupa 83€, kas yra visiškas kosmosas.

"Trūkusi spyruoklė" - čia kaip suprast? Gal dar kažko nežinau, bet gyvenime nesu matęs, kad spyruoklė būtų įtrūkus. Spyruoklė gali lūžti, bet tada tikrai girdėtum bildėjimą važiuojant ar sukiojant vairą.

 

Apie detales trumpai: tarkim detalės kaina parduotuvėje be nuolaidos 100€, servisas tą pačią detalę nupirks su nuolaidą už 50€, tau parduos už 120€. Čia geriausiu atveju. Blogesniu atveju įdės pigiausią kinišką arba dėvėtą, o paskaičiuos kaip už brangiausią. Blogiausiu atveju išvis nieko nepakeis.

 

Dar neretai iš tokių servisų mašinos išvažiuoja be katalizatorių, su pakeistais akumais ir t.t.

 

Jeigu nori kokybės ir žmoniškų kainų, tai važiuok pas garažinį. Aišku ne pas tokį kur už butelį viską padaro, bet pas patikimą meistrą. Pas juos kainos gali būti ir kaip servise, tačiau visų pirma jie neapgaudinėja (taigi galutinės sumoj išleisi mažiau nei servise), visų antrą pasitaikius darbo brokui pataisys be kalbų ir dar atsiprašys. Tuo tarpu didelis servisas tau tik makaronus kabins, kad čia ne jie kalti, mašinai neva dar reik pakeist tą ir aną už daug pinigų ir pan. Jeigu visgi neįtikins ir liepsi jiem taisyt savo brokus, tai pasakys lauk dvi savaites, nes žino, kad nebelauksi ir tvarkysi kitur. Servisuose visada eilės, todėl jiems viskas dzin, išsi*isinėja iš žmonių kaip tik gali. Draugas dirbo tokiam servise, tai kartą šefas ateina ir sako visiems "dulkinkit klientus kaip tik galit - man namą statyt reik"... Ir tokiuose servisuose beveik nėra gerų meistrų, pagrinde vien studentai, kurie pramokę išeina ir atsidaro savo garažus. Žmogus sėdi priimamajame su baltom plytelėm ir odine sofa, varto žurnalus ir džiaugiasi, kad sumokėjo 3x brangiau, užtat gaus dabar afigeną kokybę ir ilgas garantijas, o tuo tarpu studenčiokas jo mašinai nuiminėja kardaną, kad stabdžių kaladėles pakeist...

Kiekvienas renkasi pats - ar mokėt už meistro darbą ar už baltas plyteles.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na ka as zinau. Jei brangu paciam. Tai paimi i garaza isivarai ir viska pasidarai apart suvedimo ir sailenblokus ipresuot nebent. Darbo cia kokiom 4val :)

 

Per keturias valandas garazo salygomis geriausiu atveju spyruokles pasikeisi, ir tai jeigu turesi visus tinkamus raktus ir suspaudeja. O jei neturesi ta pati spyruokle gali palikt skyle galvoje :D

 

https://www.pigiausiosdalys.lt/ as perku dazniausiai cia.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Per keturias valandas garazo salygomis geriausiu atveju spyruokles pasikeisi, ir tai jeigu turesi visus tinkamus raktus ir suspaudeja. O jei neturesi ta pati spyruokle gali palikt skyle galvoje :D

 

https://www.pigiausiosdalys.lt/ as perku dazniausiai cia.

 

Kad keturias valandas keist spyruokles, tai čia jau tikrai turėtum tempt laiką :D Be suspaudėjų, visas keturias spyruokles savo automobiliui pasikeist galiu per maximum 2h, jei su papyzdėlinimais visokiais ir pan. Jei turėčiau garažo sąlygas, na bent jau keltuvą, tai spėju, kad ir per valandą spėčiau pasikeisti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kad keturias valandas keist spyruokles, tai čia jau tikrai turėtum tempt laiką :D Be suspaudėjų, visas keturias spyruokles savo automobiliui pasikeist galiu per maximum 2h, jei su papyzdėlinimais visokiais ir pan. Jei turėčiau garažo sąlygas, na bent jau keltuvą, tai spėju, kad ir per valandą spėčiau pasikeisti.

 

Na as nesu rimtas mechanikas, bet pradedant nuo to, kad reikia pasikelt automobili, nusiimt ratus, isimt lauk visa amortizatoriu, isardyt (neisivaizduoju, kaip tai padaryt be suspaudejo), tada pakeist spyruokles ir viska atbuline eiga.. Net jeigu viskas sekmingai vyksta, nepasidaro taip skubiai, valandos bega greit.

Dar klausimas koks automobilis, bet 4 golfui viskas vyksta butent taip, gal ir 5 panasiai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Per keturias valandas garazo salygomis geriausiu atveju spyruokles pasikeisi, ir tai jeigu turesi visus tinkamus raktus ir suspaudeja. O jei neturesi ta pati spyruokle gali palikt skyle galvoje :D

 

https://www.pigiausiosdalys.lt/ as perku dazniausiai cia.

 

Jei spyruokle trukus tai jau jos nei suverzt nereikia, amortikas kiek varztu turi? :) 5 jei su virsumi nuiminesi, sutraukt spyruokle laisva yra tikrai nesunku jei turi bent jau minimalius irankius, na diska nuimt yra 2 varztai suportui ir geriausiu atveju 2 smulkus varzciukai diskui, kalades sudet sustumus cilindriuka ir proto didelio nereikia, ir viska surinkt, masinos visos kelt cia nereikia, su domkratu puikiai apsieini :) Tiesiog tokie darbai eina pas mane kasdien kone tai neisivaizduoju ka reik veikti prie spyruokles, tik nezinau kodel reikia abi keist jei viena gera :) Siandien ziurejau kiek dauzta tilta reiks isardyt laiko, t.y. nusiimt abu ratus, nuimt diskus su guoliais, amortikus nusisukt, spyruokles issiimt, atsijungt slangutes, rankini, tai poros valandu darbas, bet cia be pertrauku :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dėkui visiems už atsakymus. Bandysiu dar kažkur nuvežt mašiniuką papurtyt važiuoklę į kitą vietą, nes pats nesu visiškai tikras ar visa tai, ką man surašė yra tikrai būtina keisti - važiuojant nesigirdi jokių pašalinių garsų, važiuojant nelygiu keliu taip pat nieko nesijaučia.

 

Galbūt kas nors turit rekomendacijų, kam važiuoklės remonto darbus būtų galima patikėti Marijampolėje?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei spyruokle trukus tai jau jos nei suverzt nereikia, amortikas kiek varztu turi? :) 5 jei su virsumi nuiminesi, sutraukt spyruokle laisva yra tikrai nesunku jei turi bent jau minimalius irankius, na diska nuimt yra 2 varztai suportui ir geriausiu atveju 2 smulkus varzciukai diskui, kalades sudet sustumus cilindriuka ir proto didelio nereikia, ir viska surinkt, masinos visos kelt cia nereikia, su domkratu puikiai apsieini :) Tiesiog tokie darbai eina pas mane kasdien kone tai neisivaizduoju ka reik veikti prie spyruokles, tik nezinau kodel reikia abi keist jei viena gera :) Siandien ziurejau kiek dauzta tilta reiks isardyt laiko, t.y. nusiimt abu ratus, nuimt diskus su guoliais, amortikus nusisukt, spyruokles issiimt, atsijungt slangutes, rankini, tai poros valandu darbas, bet cia be pertrauku :)

1. Nes jeigu sulūžo viena, tai neužilgo sulūš ir kita.

2. Nes jeigu įdėsi kitą dėvėtą - ji vistiek bus skirtingai nusidėvėjus ir dirbs kitaip. Dedant naują net kalbų nėra. Jeigu nesupranti ką turiu omeny, tai užsidėk ant vienos kojos šlepetę, o ant kitos žieminį batą ir pavaikščiok :)

Tokie dalykai kaip stabdžiai, spyruoklės, amortai keičiami tik porom.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

1. Nes jeigu sulūžo viena, tai neužilgo sulūš ir kita.

2. Nes jeigu įdėsi kitą dėvėtą - ji vistiek bus skirtingai nusidėvėjus ir dirbs kitaip. Dedant naują net kalbų nėra. Jeigu nesupranti ką turiu omeny, tai užsidėk ant vienos kojos šlepetę, o ant kitos žieminį batą ir pavaikščiok :)

Tokie dalykai kaip stabdžiai, spyruoklės, amortai keičiami tik porom.

na cia jeigu kaip sau keiti,o jeigu pardavimui tai buna gerai betkaip :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...