Pereiti prie turinio

Nesikuria mašiniukas


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

 

Taigi yra šioke toke bėda su užkurimu. Paprastam ore ~ nuo -10* su šaltu varikliu mašina užsikuria puikiai, pavažinėjus iki šilto variklio ir užgesinus ir vėl bandant kurt mašina nebesikuria tiesiog starteris sukasi ir viskas, taip koki 15 kartu sukioju rakteli kol galiausiai pagriebia is pasukimo, jei laykciau ant starterio ilgai taip pat nesikurtu niekaip, tai reikia sukioti. Taip pat ant dabartinio oro -16* niekaip neuzsikuriu.

 

Taip pat yra ABS priekinis kairys dačikas sugedes tai šviečia ABS/ASC/ lemputės, gal tai turi kažkoke įtaka?

 

Gal kas ižvelgia akivaizdžia bėda? :D

Mašiniukas BMW 525D E39, variklis: 2.5D 120kw

 

Dekui.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,

 

Taigi yra šioke toke bėda su užkurimu. Paprastam ore ~ nuo -10* su šaltu varikliu mašina užsikuria puikiai, pavažinėjus iki šilto variklio ir užgesinus ir vėl bandant kurt mašina nebesikuria tiesiog starteris sukasi ir viskas, taip koki 15 kartu sukioju rakteli kol galiausiai pagriebia is pasukimo, jei laykciau ant starterio ilgai taip pat nesikurtu niekaip, tai reikia sukioti. Taip pat ant dabartinio oro -16* niekaip neuzsikuriu.

 

Taip pat yra ABS priekinis kairys dačikas sugedes tai šviečia ABS/ASC/ lemputės, gal tai turi kažkoke įtaka?

 

Gal kas ižvelgia akivaizdžia bėda? :D

Mašiniukas BMW 525D E39, variklis: 2.5D 120kw

 

Dekui.

 

Tai prie -16 isvis neuzsikuri ar tik kai siltas variklis?

Redagavo asteroidas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei žvakės būtų šaltos neužkurtum, jos kai variklis šiltas nieko nedaro.

Siurbliai dyzelį būna du. Vienas magistralinis (bake) tai tu būtent jį girdi tas 10-15sec. Kitas aukšto slėgio kuris gali būt parėjęs. Bėda turbūt bus kuro padavime kažkur nuo aukšto slėgio siurblio. Greičiausiai aukšto slėgio siurblys (nepamenu mechaninė ar el. dalis parėjus būna, kai taip nutinka) arba purkštukai.

 

Aišku jei kuro mažai pirma pili kurą. Žiemą išvis nerekomenduojama važiuot su mažiau nei pusė bako.

 

Pas draugą BMW e46, 320d žiemą bake kuras nepasiskirsto normaliai ir ties ta riba kai užsidega kuro lemputė, viena pusė bako kur yra siurblys bakas būna tusčias, o kitoj pusėj būna tie 6 ar kiek litrų. Tai jau ne kartą vežiau jam ~5l kuro, supylus tiek ir užtraukus (nesikuria paprastai jau tada, nes sistemoj oro nemažai jau) užsikuria iškart. BMW turi skydelį paslėptą meniu, pabandyk jame pažiūrėt gal ir pas tave vienoj pusėj bakas tusčias. :D

Redagavo Povilasarl
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei žvakės būtų šaltos neužkurtum, jos kai variklis šiltas nieko nedaro. Siurbliai dyzelį būna du. Vienas magistralinis (bake) tai tu būtent jį girdi tas 10-15sec. Kitas aukšto slėgio kuris gali būt parėjęs. Bėda turbūt bus kuro padavime kažkur nuo aukšto slėgio siurblio. Greičiausiai aukšto slėgio siurblys (nepamenu mechaninė ar el. dalis parėjus būna, kai taip nutinka) arba purkštukai. Aišku jei kuro mažai pirma pili kurą. Žiemą išvis nerekomenduojama važiuot su mažiau nei pusė bako.Pas draugą BMW e46, 320d žiemą bake kuras nepasiskirsto normaliai ir ties ta riba kai užsidega kuro lemputė, viena pusė bako kur yra siurblys bakas būna tusčias, o kitoj pusėj būna tie 6 ar kiek litrų. Tai jau ne kartą vežiau jam ~5l kuro, supylus tiek ir užtraukus (nesikuria paprastai jau tada, nes sistemoj oro nemažai jau) užsikuria iškart. BMW turi skydelį paslėptą meniu, pabandyk jame pažiūrėt gal ir pas tave vienoj pusėj bakas tusčias. :D

jei nesupranti tai gal tada nerašyk išvis ok? E39 magistralinis po vairuotojo sėdyne. bake yra dar vienas pagalbinis. Šiaip tai siūlau užsipilt kuro nes panašu kad siurbliukas bake nudusę, ir nuo to nesikuria kai kuro mažiau nei ~20l kažkur

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

jei nesupranti tai gal tada nerašyk išvis ok? E39 magistralinis po vairuotojo sėdyne. bake yra dar vienas pagalbinis. Šiaip tai siūlau užsipilt kuro nes panašu kad siurbliukas bake nudusę, ir nuo to nesikuria kai kuro mažiau nei ~20l kažkur

 

 

Esmė ta pati, tik dar vienas yra ne esminis siurblys. Nematau esminio skirtumo tarp magistralinio siurblio bake ir po sėdyne. Veikimo principas VISIŠKAI tas pats, tiesiog auto kita ir kitaip padaryta. :) Sveikinu tu žinai kur tiksliai randasi siurblys E39, bet kadangi čia 99% bėda ne ten, tai šios tavo žinios nieko nepakeitė.

 

O dėl kuro irgi tą patį pasakiau, reikia visų pirma užsipilt kuro daugiau, bet jei nesikuria šilta o kuriasi šalta tai čia irgi bėda ne ten.

Redagavo Povilasarl
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Žvakes pasikeisk. Arba tiesiog kompresija pasėdus.

galetum paaiskinti prie ko zvakes,jei saltas variklis kuriasi be problemu,o karstas nebesikuria???

Nesakau kad autoriui ta pati beda,bet man Vectrai C 2,2 ,tas pats buvo kai buvo elektrine siurblio dalis sugedusi

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Esmė ta pati, tik dar vienas yra ne esminis siurblys. Nematau esminio skirtumo tarp magistralinio siurblio bake ir po sėdyne. Veikimo principas VISIŠKAI tas pats, tiesiog auto kita ir kitaip padaryta. :) Sveikinu tu žinai kur tiksliai randasi siurblys E39, bet kadangi čia 99% bėda ne ten, tai šios tavo žinios nieko nepakeitė.

 

O dėl kuro irgi tą patį pasakiau, reikia visų pirma užsipilt kuro daugiau, bet jei nesikuria šilta o kuriasi šalta tai čia irgi bėda ne ten.

jo jo principe tu, neveikiant magistraliniam auto išvis nevažiuoja, o neveikiant esančiam bake tik kai kurio likę mažiau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

galetum paaiskinti prie ko zvakes,jei saltas variklis kuriasi be problemu,o karstas nebesikuria???

Nesakau kad autoriui ta pati beda,bet man Vectrai C 2,2 ,tas pats buvo kai buvo elektrine siurblio dalis sugedusi

Tegu patikslina temos autorius ar iškart kuria ar po keletos valandų. Nes jei lauke geras minusas ir bandant kurti tarkim po 2-4 val kai variklis būna ~+5-10 laipsnių tai žvakės neįsijungia ir todėl sunkiai kuriasi. Plius jei prie -16 visai neužkuria tai ir va tau dėl ko tos žvakės.

O jei užkuria, užgesina ir iškart kuriant neužkuria tai panašu jog siurblys, bet čia speliojimai prasideda jau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

jo jo principe tu, neveikiant magistraliniam auto išvis nevažiuoja, o neveikiant esančiam bake tik kai kurio likę mažiau.

 

 

Taigi yra šioke toke bėda su užkurimu. Paprastam ore ~ nuo -10* su šaltu varikliu mašina užsikuria puikiai, pavažinėjus iki šilto variklio ir užgesinus ir vėl bandant kurt mašina nebesikuria tiesiog starteris sukasi ir viskas, taip koki 15 kartu sukioju rakteli kol galiausiai pagriebia is pasukimo

Dekui.

 

Mašina važiuoja, tik kurt reikia belekiek kartų. Tai reiškia kuras iki magistralinio ateina, jei ateina iki magistralinio, tai bėda ne ta. Jei magistralinis veikia (o jis veikia) reiškia bėda UŽ magistralinio. Tai realiai bėda yra betkur NUO magistralinio IKI variklio. Nežinau kodėl išvis apie tuos bako siurbius mes čia šnekam. :)

 

Ką tikrai žinau, kad kai aukšto slėgio siurblys pradeda dvėst tai šalta kuriasi, šilta ne. Kaip autoriui ir yra. Bet aišku čia nėra vienintelė priežastis, gali būt ir kitų. Išvis autoriau po kapotu prieš aukšto slėgio siurblį nusiimk šlangutę kuro (nesakysiu kur jis yra, nes afdrug pasakysiu ne tiksliai tą vietą sudirbs kas nors mane :D) ir pamatysi ateina kuras iki aukšto slėgio ar ne, tada bus išvis 100% aišku kuriam gale ieškot bėdos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dabar prie -16 nesikuria, gal del to kad bake kaip sakiau nedaugiau 10L, bet pripyliau dar 15litru, siek tiek pradejo graibyt vietomis bet neuzvede, vel akuma nudusinau. O su praaitos savaites orais saltas is pasukimo kuresi.

O šiltas nesikurdavo, bandziau nugesint minutei ir vel kuriau, nebesikure.

 

Dar pries perkant masina, bake buvo kokie 16L palikta, tada jokiu bedu nebuvo :D gal cia sutapimas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kai pirmą kartą susidūriau su BMW man iškart pasakė, kad jei bake bus mažai (nežinau kiek tas mažai) saliarkos ir jei bus šalčiau nei -10 tu nepakursi mašinos.

Taip ir buvo.

Tai dabar tiesiog jei Šulija per tv3 sako, jog bus šalta, sukrapštau paskutinius pinigėlius (Ramūnai nervuojies? pinigėli tju :D ) ir užpilu pilną baką. Mašina gali stovėt nors ir savaitę prie -20, ateinu ir iš pusantro prasukimo eina kaip bitutė.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...