Pereiti prie turinio

Honda Accord vs. Toyota Avensis vs. Mazda 6.


Rekomenduojami pranešimai

Kalba eina apie:

 

Accord 7gen 2003-2005(Fl)-2008

post-79777-0-41002900-1492451422_thumb.jpg

 

Toyota Avensis 2003-2006-2009

post-79777-0-39283600-1492451722_thumb.jpg

 

ir Mazda 6 2002-2005-2007

post-79777-0-60444700-1492451869_thumb.jpg

 

Kadangi kaip tik vienu metu pavažinėjau visais trim auto ir šiaip juos čiupinėju dažnai, todėl nusprendžiau juos aprašyti čia, gal kam bus aktualu ir pačiam po kelių metų bus įdomu prisimint :) Visi buvo universalai, benzinai. Nors lyginant su kitom markėm jie visi labai panašūs, tačiau lyginant tarpusavyje skirtumų visgi yra.

 

Dizainas.

1. Accord. Aišku dėl skonio nesiginčijama, bet manau daug kas sutiks, kad jis gražiausias ne tik šioje trijulėje, bet ir tarp daugelio kitų auto. Atrodo gerokai naujesnis nei jo amžius ir kaina. Nors miesto sraute pasimeta tarp naujesnių auto, tačiau jegu stovi vienas, tai atkreipia kitų dėmėsį, ypač Type-S versija :)

2. Netoli nuo jo Mazda 6, tik grožio atima tai, kad šių modelių gatvėse jau nemažai.

3. Toli nuo jų atsilieka Avensis. Tai nėra nei graži nei negraži mašina. Tai tiesiog mašina pasimesti sraute ir atkreipti kuo mažiau dėmesio į save.

 

Kėbulo kokybė.

1. Absoliutus lyderis Avenis. Jie visiškai nerūdija. Jeigu matote su rūdim, reiškia kėbulas buvo pažeistas ir blogai sutvarkytas.

2. Accord nepūva, bet parūdyti kartais mėgsta. Dažniausiai rūdys būna ant kapoto, galinių arkų, iš po kuro bako dangtelio. Tai ne priežastis nepirkti šio modelio, nes pvz., koks BMW ar VW tų pačių metų rūdija panašiai, sutvarkius galima važiuoti toliau.

3. Mazda pūva smarkiai, tai turbūt labiausiai pūvantis tokio amžiaus modelis. Bet ir tokį galima eksploatuoti, svarbiausia nupirkti su kuo mažiau rūdžių, nelipdytą iš molio, padaryti pilną antikorozinį padengimą ir žiemą nuolat plauti nuo druskų.

 

Varikliai.

1. Absoliutus lyderis Hondos 2.4 140kW variklis. Labai patikimas, paprastas, smagiai traukia, gerai draugauja su dujomis, o kas svarbiausia kuro sąnaudos tokio dydžio ir galios mašinai ant tiek juokingos, kad net nerašysiu, nes nepatikėsit :) 2.0 irgi nėra blogas, tačiau galios daug mažiau, kuro sąnaudos nesiskiria, o trasoje netgi didesnės, kadangi 2.0 eina su 5-ių, o 2.4 su 6-ių pavarų mechaninėmis dėžėmis. Vienintelis 2.4 trūkumas, kad trūksta sukimo momento, žemomis apsukomis trūksta galios, reikia nuolat mėtyti bėgius norint staigiau įsibėgėti.

2. Toyota. 1.8 paprastas ekonomiškas variklis, gan neblogai važiuoja nuo žemų kaip ir visos Toyotos. Nors galios mažai, bet kadangi modelis visiškai nesportino charakterio, tai jos užtenka. Tačiau gan nemažai nusiskundimų apie jų didelį tepalo valgymą, ši bėda ištaisyta berods nuo 2004m. Perkant reikia žiūrėti variklio kodą. 2.0 ir 2.4 patikimi varikliai, tačiau su tiesioginiu kuro įpurškimu, kas reiškia, kad dujų įranga kainuos brangiau ir pasiims ~30% benzo. Toyotos dažnai sutinkamos su lambda zondų gedimais, kadangi užsienyje jų pakeitimas kainuoja kosmosą.

3. Mazda 2.3 man asmeniškai trūko galios tiek žemom tiek ir aukštom apsukom. Kuro sąnaudos taip pat didelės kaip tokiam auto. Pats variklis nėra patikimiausias ir paprasčiausias. Nesijaučia, kad eksploatuotum japoną. Pats variklio darbas nėra malonus. 2.0 manau būtų racionalesnis sprendimas. 1.8 tiesiog per siplnas.

 

Šiek tiek apie japoniškus benzininius variklius: Internete pilna visokių nusiskundimų neva jie kažkiek valgo tepalą, todėl variklis yra blogas arba sugedęs. Iš tikrųjų beveik visi japoniški varikliai kažkiek valgo tepalo jau iš gamyklos, taip numatė gamintojas, manuale nurodyta norma netgi iki 1l/1000km, bet realybėje nemačiau dar nei vieno kuris tiek valgytų. Kartą per savaitę pasitikrinti alyvos lygį ir kas 1000km papildyti keliais šimtais gramų yra normalu. Jeigu jums tai problema, tai važiuokit autobusu :)

 

Dyzelių nerekomenduoju, kadangi kokia prasmė pirkti nuvažinėtą sudėtingą variklį, kai yra paprastas patikimas benzinas kuris valgo vos 1-2l daugiau nei dyzelis ir dar galima dujas įsidėt. Ir važiuoja tyliau ir maloniau.

 

Važiuoklės komfortas, garso izoliacija.

1. Avensis. Iš šios trijulės jis važiuoja tyliausiai ir duobes suvalgo geriausiai. Lyginant su vokiškom markėm labiau girdisi kelias ir variklis, tačiau išorinė izoliacija nuo vėjo ir pravažiuojančių mašinų visai nebloga, beveik kaip pas vokiečius. Salone pakankamai tylu net ir važiuojant autostradoje.

2. Mazda 6. Važiuoklė dirba panašiai kaip Avensio, garso izoliacija kiek prastesnė.

3. Accord. Kaip bebūtų keista, bet jo garso izoliacija prasčiausia, važiuoklė kiečiausia. Paradoksas, bet važiuojant per žvyrkelį beveik nesijaučia nelygumų.

 

Salonas.

1. Accord. Labiausiai dėl sėdynių, kurios yra labai patogios, su prilaikymu, nors reguliavimų mažai, bet atsisėdi ir iškart gerai :) Sėdėsiena patogi, išvažiuoja porankis, prietaisai lengvai pasiekiami. Dizainas man asmeniškai gražiausias. Bagažinė labai ilga, atlenkus sėdynes, atsigulus ir pilnai išsitiesus (mano ūgis 175), dar lieka kokių 20cm. Dar nesu matęs tokios ilgos bagažinės. Tačiau aukštis mažas, todėl didesnis krovinys geriau tilps į Mazdą arba Avensį.

2. Nedaug nuo Accord atsilieka Mazda, sėdynės irgi patogios, dizainas irgi gražus.

3. Avensis šiuo klausimu atsilieka, sėdynės nėra tokios patogios, kietesnės, sėdimoji dalis labai trumpa. Dizainas bent jau man negražus, nuobodus.

 

Surinkimo kokybę priskyriau prie garso izoliacijos. Medžiagų kokybė visų trijų daug maž vienoda. Vietos galiniams keleiviams irgi panašai.

 

Komplektacija.

1. Mazda. Nors Avensis pilna komplektacija pilnesnė, tačiau Mazda lengviau rasti su daugiau privalumų ir kaina dėl jų nebūna užkelta. Dažnai sutinkama su xenon žibintias, neblogai grojančia Bose aparatūra. Tiesa, klimato kontrolė tik vienos zonos. Automatinis langas tik vienas vairuotojo. Atskiras mygtukas priekinių žibintų apiplovimui, kas sutaupo langų skystį. Salonai dažniausiai skuduriniai.

2. Avensis. Dviejų zonų klima yra visur, šildomos sėdynės maždaug kas antrame auto, xenon jau retesnis dalykas. Garso aparatūra nebent žinioms klausyti :) Dažnai būna užsilenkiantys veidrodėliai. Visi langai automatiniai. Salonai dažniausiai skuduriniai.

3. Accord. Komplektaciją pavadinčiau keistoka, nes nėra kai kurių dalykų kurie jau laikomi standartais net ir senesnėse auto, tačiau yra opcijų kurios ne visada sutinkamos net ir naujuose prabangiuose auto. Pvz., nėra borto kompiuterio, jis atsirado tik Facelift modelyje. Xenon ir šildomos sėdynės gan retas dalykas. Tik vienas vairuotojo langas automatinis. Užtat būna pilnai elektra nuo raktelio atsidarantis ir užsidarantis bagažinės dangtis, lietaus daviklis. Dviejų zonų klima yra visur. Standartinė audio nors ir neturi žemadažnio, tačiau groja beveik taip pat gerai kaip ir Mazdos Bose. Salonai arba pilna oda arba pusiau oda - sėdynių vidurinė dalis iš įdomios malonios medžiagos, panašios į veliurą. Skudurinių pasitaiko mažai.

 

Kruizo kontrolė būna visuose galingiausiose varikliuose, silpnesniuose jau reikia paieškoti. Mazda ir Accord aiškiai matosi pagal mygtukus ant vairo, Avensis lopetėlė po vairu.

 

Stabilumas, valdomumas.

1. Accord. Labai stabilus ant kelio, gerai klausosi vairo, jokių svyravimų. Turbūt geriausiai valdomas FWD universalas. Iš karto jaučiasi, kad tai sportinio charakterio auto. Puikiai tinka tiems, kas ieško vairavimo malonumo, bet nenori RWD/AWD.

2. Mazda 6. Valdosi irgi neblogai, atrodo lyg mašina būtų lengvesnė nei yra.

3. Avensis. Nėra nestabilus, bet ir nėra labai gerai valdomas. Tiesiog paprastas auto.

 

Techninės ligos.

1. Avensis. Jau minėti lambda zondai ir greičiau susidėvėinti sankaba. Tačiau realybėje jeigu ir reikės juos keisti, tai tik vieną kartą gyvenime. Nelabai žinau tokio amžiaus mašinos kuri turėtų mažiau ligų.

2. Accord. Vidinės granatos. Kai spaudžiant gazą atsiranda vibracija. Būtent 2.4 variklio granatos Lietuvoje gan deficitas. Teko skaityti rusų forumus, kad pritaiko pusašius nuo CRV ir taip išaiso šią ligą. Taip pat lyg ir vairo stiprintuvai nėra stipri vieta.

3. Mazda 6. 2.3 variklio nusireguliuojanti variklio grandinė, dėl kurio pabėga degimo kampas. Vanosai būna sugenda. Stabdžių suportai užrūdija. Askritai stabdžiai šiame modelyje yra labai prasti.

Gal dar kokių ligų žinot - parašykit.

Važiuoklės visų trijų modelių laiko bene geriausiai, lyginant su vokiškom markėm. Gan dažnai susidėvinti važiuoklės detalė yra stabilizatoriaus traukės ir įvorės, bet taip yra jau pas beveik visus tokio amžiaus ir naujesnius auto, todėl to nelaikau kaip išskirtinio trūkumo.

 

Dalių kainos.

Visiems trims einamos dalys kaip filtrai, stabdžiai ar stabilizatorių įvorės kainuoja centus. Dėvėtos dalys laužynuose pigiausios Mazdos, brangiausios Accordo, ypač kėbulo, kadangi kiniečiai jų negamina. Pvz., Accord priekinis sparnas dėvėtas 50-100€, bamperis 100-200€, Mazda 6 naujas sparnas ~20€, bamperis ~40€, Toyota Avensis naujas sparnas ~30€, bamperis ~60€. Bet jeigu iš karto perkat mašiną geros būklės, o ne laužą, kad po to surinkinėti lego, tai šis dalykas nėra labai svarbu.

 

Dar toks Accord trūkumas yra labai prastas matomumas į visas puses. Priekiniai statramsčiai labai stori, už jų lengvai pasislepia kitas automobilis ar pesteiji, jau turėjau ne vieną avarinę situaciją dėl to. Lygiai tokia pati problema yra pas Opelius. Parkuojantis atbulom dėl kėbulo formos nieko nesimato nei pro veidrodėlius nei pro galinį langą nei iškišus galvą pro duris. Maža to, dar ir atbuinės eigos žibintas kažkodėl tik vienas. Parktronikai arba galinio vaizdo kamera yra būtini netgi patyrusiam vairuotojui.

Taip pat Accordo prasčiausias pravažumas žiemą, bet ne dėl aukščio, o dėl svorio pasiskirstymo, kurio tenka mažiau varančiajai ašiai. Tačiau tas gerai atsiliepia stabilumui, neįsivaizduoju ar įmanoma važiuoti taip, kad užneštų važiuojant per ledą.

 

Avensis ir Mazda privalumas, kad apart sedano ir universalo jie dar turi ir hečbeko kėbulą (kai bagažinė atsidaro su stiklu. Tai puikus kompromisas kai vyras nori praktiškumo, o žmona sako, kad į katafalką net nesės :D

 

Kiti konkurentai.

Iš japoniškų nebent Nissan Primera, bet apie juos nieko nežinau. Jeigu kas nors turėjot - papasakokit apie šį modelį komentaruose.

Iš vokiškų artimiausias konkurenas būtų Opel Vectra C. Prastos kokybės salonas, mažiau komfortiška ir mažiau stabili važiuoklė. Užtat kiek geresnė garso izoliacija ir yra 3.2 variklis, kuris labai ekonomiškas didesniais greičiais.

Škoda Octavia irgi auto iš šio segmento, tačiau senesnės kartos mano manymu labai pervertinta, nes atrodo kaip kokių 88m. mašina už keis šimtus eurų, o naujesnės kartos vienintelis paprastas variklis yra 1.6, kuris yra per siplnas tokio dyžio mašinoje, o visi kiti yra sudėtingi TSI/FSI. Nors pats modelis yra erdvus ir komfortiškas.

 

Reziumė.

Nėra vienos geriausios. Visos turi minusų, tereikia pačiam nuspręsti kurie minusai jums trukdys, o į kuriuos galima numoti ranka.

Toyota Avensis - puikiai tinka neautomobilistams, paprastiems žmonėms, kuriems reikia tiesiog paprastos patikimos auto kuo pigiau nuvažiuoti iš taško A į tašką B.

Mazda 6 - tinka tiems, kurie nori šiuolaikiškai atrodančio automobilio, tačiau biudžeto neužtenka Hondai ar Toyotai, nes Mazda kainuoja maždaug dvigubai, kartais net trigubai pigiau. Tačiau reikės gerokai papraikaituoti kol rasit nesupuvusią ir priežiūros reikalaus kiek daugiau.

Honda Accord - tinka automobilistams, kurie širdy dar jauni, bet jau reikia ir labiau praktiško ekonomiško šeimyninio auto nei koks sportinis coupe. Kurie nenori susilieti su pilka mase, mėgsta palakstyti mieste ar didesniu greičiu paspaust trasoje, žinant, kad variklis mėgsta aukštas apsukas :)

Redagavo Stanley
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pats vairuoju Accordą 2.2 i-ctdi sedaną, mama jau daug metų vairuoja mazda 6 2.0 dyzelį hečbeką. Iš esmės su viskuo, kas parašyta sutinku. Tik kadangi pas mane dyzeliai, tai dėl variklių jau kita istorija eina :)

 

Jeigu Accordas turėtų geresnę garso izoliaciją, tai būtų išvis super. Dėl važiuoklės irgi tikrai kieta. Žiemą su R16 visai padoriai, bet vasarai su R17 jau iškart pasijaučia. Dėl matomumo irgi sutinku, kad parktronikai labai padėtų, bet jau pripratau ir be jų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dėkui už pagyrimus, gal kada kitus modelius aprašysiu kuriuos gerai žinau :)

 

Jei ką domina - akordeonas parduodamas :) Dar pardavimui niekas neruošta, todėl ir normalių foto nėra. Kaina aišku žymiai mažesnė nei skelbime, bet už dyzelio kainą neatiduosiu :)

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=241155366

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Puiki apžvalga, su viskuo pilnai sutinku, nors šitas, deja, tik dyzelines vairavau. :)

 

Šiek tiek ne į temą, bet turiu klausimą. Visokias mašinas vairavau, bet dar neteko susidurti su kabrioletu, nors visai norėtųsi. Kaip 186 cm ūgio žmogui situacija? Ar juose užtenka vietos? Žinau, vienose modeliuose užtenka, kituose nelabai, tad tas ir domintų, jei su jais turi patirties.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vairuoju trecius metus toyota avensis 2.0 .Per 3 metus teko keisti du lambdo zondus,tai nelabai noreciau ,kad tai kainu kosmosas.Kadangi pakeitimas lengvas(atsukti ir prisukti),tai asmeniskai pirkau is sroto po 15eu.(kiek ziurejau universalus eina nuo 40eu.,originalus nuo 120eu.).Lambdu zondas toyotos forume turbut net nepapuola i TOP 30 temu,nes pagrindines temos tai dyzeliu problemos.

P.S. Tepalo ryjimas 1.8 varikliuose istaisytas nuo 2006m.(facelift)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Stanley, kodel parduodi? Berods anksciau dziaugeisi siuo pirkiniu.

 

245 000 km manau kad laikas parduoti auto. Turiu keliata auto viena japona kita prancuza ir japonas apie 300 000 km prancuzas jau virs 350 000km. Kaip ir laikas jas parduoti. nes prasideda ivairus gedimai nenumatyti eksplotacijoje.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

man asmeniškai, būtent šitas accordas universalas yra vienas iš šlykščiausiai atrodančių auto universalų :[

Kaip kam, bet man jis vienas gražiausių universalų. Ir ne tik todėl, kad jį turiu, jau buvau nusižiūrėjęs prieš daug metų :)

 

Puiki apžvalga, su viskuo pilnai sutinku, nors šitas, deja, tik dyzelines vairavau. :)

 

Šiek tiek ne į temą, bet turiu klausimą. Visokias mašinas vairavau, bet dar neteko susidurti su kabrioletu, nors visai norėtųsi. Kaip 186 cm ūgio žmogui situacija? Ar juose užtenka vietos? Žinau, vienose modeliuose užtenka, kituose nelabai, tad tas ir domintų, jei su jais turi patirties.

Esu važinėjęs su Miata, tilpt tilptum, bet bus ankšta.

Dabar turiu E46, prieky vietos pilna kaip ir sedane, dvimetrinis draugas telpa be problemų :) Bet gale vietos mažai.

Šiaip, kasdien važinėt jokių problemų, važinėjau ir prie -20, jokio skirtumo nuo įprasto automobilio nejaučiau, nėra nei šalta nei drėgna nei dar kažkas. Vienintelis trūkumas tai prastesnė garso izoliacija. Na ir kabrikai daugiau sveria.

 

Vairuoju trecius metus toyota avensis 2.0 .Per 3 metus teko keisti du lambdo zondus,tai nelabai noreciau ,kad tai kainu kosmosas.Kadangi pakeitimas lengvas(atsukti ir prisukti),tai asmeniskai pirkau is sroto po 15eu.(kiek ziurejau universalus eina nuo 40eu.,originalus nuo 120eu.).Lambdu zondas toyotos forume turbut net nepapuola i TOP 30 temu,nes pagrindines temos tai dyzeliu problemos.

P.S. Tepalo ryjimas 1.8 varikliuose istaisytas nuo 2006m.(facelift)

Kaina kosminė užsienyje, nes ten deda tik originalius, kurie kainuoja gal 400€. Pas mus nauji Denso arba Blue Print kas yra praktiškai tas pats originalas kainuoja 30-80€.

 

Stanley, kodel parduodi? Berods anksciau dziaugeisi siuo pirkiniu.

1. Noriu daugiau komforto autobanams.

2. Užsinorėjau troleibuso (automato).

3. Su ja pravažiavau virš 50k, tai jau spėjo atsibosti, norisi kažką naujo išbandyt :) Kol kas mano rekordas su viena mašina pravažiuoti ~70k :)

 

245 000 km manau kad laikas parduoti auto. Turiu keliata auto viena japona kita prancuza ir japonas apie 300 000 km prancuzas jau virs 350 000km. Kaip ir laikas jas parduoti. nes prasideda ivairus gedimai nenumatyti eksplotacijoje.

Visiškai nesutinku. Niekada nežiūriu į ridą. Pirkčiau ir su 500k jei būklė būtų kaip naujo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pas mane 2009 pabaigos Avensis 2.2 dyzelis, praktiškai viskas atitinka kaip čia ir parašyta tik tiek, kad dar nebuvo jokių problemų su lambdo žiedais, nors kiek teko skaityti lyg ir ištasiė ir galbūt daugiau tepalo ryna negu kiti modeliai (pastebėjau lyginant su Volvo ir BMW). Mašina, nors ir naujesnė, bet stabilumo atžvilgiu prastai kaip ir senesniam modelyje, o ir odinių sėdynių nėra.. :huh:

Redagavo ReborN
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Net nustebau tokia tema pamates, nes lygiai taip pat meciausi tarp situ 3 variantu ilga laika, labiausiai norejau honda accord (bet tik mechano ir sedano), bet ju itin mazai, aisku benzininis variklis yra japonijos inzinerijos stebuklas, mazda puva, ir puva ji baisiai tiek 2004 metu, tiek dar net ir 2011 metu, isvaizda patraukli labai, issiskirianti auto, bet ir garso izoliacija labai silpna, tad realiai liko tik toyota ir honda, kadangi hondu itin mazai, praktiskai neimanoma rasti variantu (jau nekalbu apie neblogus variantus), tad pasilikau toyota avensi, kadangi pravaziuoju ~15 000km tai nusprendziau jog neprotinga butu imti dyzeli, tad pasiemiau 1.8 benza, nedujinau, nors nieko pries dujas neturiu ir manau benz+dujos >dyzelis bet kokiu variantu, 2.0l avensio smagesnis, taciau ir kuros sanaudos isauga, o ir su apdujinimu sunkiau, 1.8 truputi nevaliuha, bet itin patikimas, nera kam gesti tiesiog, variklio grandine, ne dirzas, liambda buvo isejus, vienintele problemele buvo, 40e kainavo +idejimas toyota servise 30e, tepalu visiskai neryja. Aisku radus honda accord sedana benza gera varianta iskart ciupciau ko gero.. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Esu važinėjęs su Miata, tilpt tilptum, bet bus ankšta.

Dabar turiu E46, prieky vietos pilna kaip ir sedane, dvimetrinis draugas telpa be problemų :) Bet gale vietos mažai.

Šiaip, kasdien važinėt jokių problemų, važinėjau ir prie -20, jokio skirtumo nuo įprasto automobilio nejaučiau, nėra nei šalta nei drėgna nei dar kažkas. Vienintelis trūkumas tai prastesnė garso izoliacija. Na ir kabrikai daugiau sveria.

 

Tai man tame ir yra klausimas, kad vietos užtektų ir žinočiau, į kuriuos modelius žvalgytis. Mazdos traukia. Galvoju ateičiai įsigyti kaip antrą auto ir važinėti tik vasaros sezonu. :) Šiaip Mazdos pūna, bet, jei važinėsiu tik vasarą ir paimsiu kokią iš Italijos parvarytą? Gal bus normaliai? Laikymas būtų garaže. Tik abejoju, ar Mazdoje vietos užtektų.

 

Kabriko turbūt jau japono norėtųsi man.:)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

benzina imciau turbut

 

dyzeliai apskritai sudukas, nesuprantu as ju bumo, gal del sukimo momento ji megsta zmones, bet benzas+dujos visada ekonomiskiau, pamirsti egr, dpf visokius, tarpines, smagracius, sankabas, turbinas dar daznai, purkstukai visokie.. honda accord 2.2 dyzelis yra vienas geriausiu dyzeliu, tai yra pirmasis japonu hondos dyzelis, bet imciau nuo 2005m, 2004 patys pirmieji dar pasitaiko su pilnai neistaisytu broku (nuo roveriniu honda accord dyzeliniu varikliu) +aisku grandine pliusas didelis. jei dyzeliai tai:

 

mazda- pamirsk

toyota- 2.0 d4d arba 2.2 110kw d4d

honda- 2.2 nuo 2005m.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

suduke tu suduke, vienas geras, priziuretas dyzelis tarnaus tiek kad tu spesi savo 3 benzininius motorus pakeist, kad tiek nuvaziuot. be to, kalbi lyg benzininis auto smagracio ir sankabos isvis neturetu...

Redagavo neprisimenu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

suduke tu suduke, vienas geras, priziuretas dyzelis tarnaus tiek kad tu spesi savo 3 benzininius motorus pakeist, kad tiek nuvaziuot. be to, kalbi lyg benzininis auto smagracio ir sankabos isvis neturetu...

 

nejuokink tik :) ir palygink kainas tu paciu smagraciu, sankabu benzu ir dyzeliu, turejes as tu dyzeliu, benz+dujos >dyzelis ir gali nebandyt irodyt, nes liksi durniaus vietoj, dyzeliste.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...