Pereiti prie turinio

Kaip suprasti tokią Tele2 SMS žinutę?


Rekomenduojami pranešimai

Perspėju, kad geriau mokėt. Nes kai išmušinėt skolas pradės...

 

Sesė dirba Omnitel salone. Turi vienas T2 skolą. Nu ir ką padaro? Neleidžia nei Bitė nei Omintelis jam naujos sim gaut. Ir viskas. Nebent ant tėčio jei buvo pvz, tai ant mamos tada imtum, bet vistiek, bandys gi skolą išsimušinėt.

 

Išsiaiškink, kas buvo, nes man atrodo, jei jau pasirašei sutartį, tai kaip gali neleist naudotis?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Perspėju, kad geriau mokėt. Nes kai išmušinėt skolas pradės...

 

Sesė dirba Omnitel salone. Turi vienas T2 skolą. Nu ir ką padaro? Neleidžia nei Bitė nei Omintelis jam naujos sim gaut. Ir viskas. Nebent ant tėčio jei buvo pvz, tai ant mamos tada imtum, bet vistiek, bandys gi skolą išsimušinėt.

 

Išsiaiškink, kas buvo, nes man atrodo, jei jau pasirašei sutartį, tai kaip gali neleist naudotis?

 

Tikriausiai nutraukė, dėl SMS siuntimo. Ir dabar kai įdedu SIM į telefoną, tai rašo, kad "Registracija nepavyko". Skambinti, rašyti SMS ir nieko negaliu daryti

Redagavo neilazz
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Paskambinau į 117, paklausiau dėl šio sms. Sakė, jei nutrauktas paslaugų tiekimas (iš T2 pusės), tai mokėti nereiks, bet dėl išsamesnės informacijos liepė parašyti į emailą ([email protected]) ir paklausti. Ką tik parašiau, žiūrėsim ką atrašys

Redagavo neilazz
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taip pat nutiko ir man ir draugeliui, bet ten kolkas situacija neiaiški.

Aišku viena, kad tele2 eilini kartą necivilizuotomis ir nepagrįstomis priemonėmis bando spręsti savo klaidas. Pirma buvo su telefonais ir jų blokavimais, tačiau strategiškai gerai sužaidė, nes viską darė švenčių metu ir realiai pažeidimų oficialiai nelabai kaip buvo galima užfiksuoti bei bandyti kažko išsireikalauti. Jau nekalbu apie tai, kad buvo naudojamasi pildyk. Tarifus pakeisti taip pat nebuvo bėda, nes sutaryts jokios nepasirašytos su pildyk vartotojais ir nėra kaip pasiskųsti. Aišku didesnių problemų tai nesukėlė ir į trasą pradėjo eiti Studento planas. tele2 griebėsi kito varianto, tačiau nelabai pasverto - sms apribojimo ir apmokęstinimo. Savaime suprantama, tai buvo sutarties pažeidimas, tačiau jie tikėjosi lengvai prasisukti, kaip su pildyk. Savaime suprantama ne vinas nustojo siuntinėti SMS bijodamas, tačiau buvo ir tokių, kurie nepabūgo, nes žinojo jog sutartis jų pusėje. Tele2 gavo skundų ir t.t., kurie buvo pagrįsti ir jie kuo puikiausiai suprato, kad tie, kurie toliau siunčia yra visiškai teisūs ir prieš juos nebus galima imtis jokių sankcijų, taigi teks kentėti iki akcijos pabaigos. Savaime suprantama jiems tai nebuvo priimtina ir nusprendė anksčiau apriboti SMS siuntinėjimą legaliai. Visus, jei neklystu, sausio 22 dieną informavo, kad iki vasario 18 dienos pasilieka standartiniai tarifai, o vėliau taikomi apribojimai. Tele2 pagal sutartį turi informuoti ne vėliau kaip prieš trisdešimt dienų. Realiai sms žinutes atsiuntė pavėlavę, bet atsižvelgiant į tai, kad internetas taip pat yra informavimo priemonė, o jame apie sąlygų pakeitimą buvo pranešta maždaug sausio 18 dieną, niekas nedrįso ginčytis tele2 sprendimui ir su juo sutiko nors ir giliai širdyje pasispjaudė dėl pradingusių 11 dienų. Čia atsirado dar viena problema. Tele2 negalėjo informuoti tik tų, kurie visgi siuntė sms žinutes nepabūgę nepagrįsto sutarties sąlygų pakeitimo, jie turėjo išsiųsti žinutes visiems plano vartotojams. Ir vėl prasidėjo linksmybės, nes gavę sms žinutę visi nusprendė iki galo išspausti tai, kas tik įmanoma ir pradėjo mąsiškai siųsti. Tele2 vėl nuostoliai ir jie nenori nusileisti, tačiau nieko teisiškai bei pagrįstai negali padaryti, tai pabandė kitą necivilizuotą būdą - apkaltinti tinklų užlaužinėjimu ir panašiais dalykais, tačiau, to sprendimo jie pagrįsti taip pat negali, nes sutartyse kiekvienas žmogus aseniškai įsipareigoja nekenkti tinklui ir jo neužlaužinėti. Vienas žmogus su viena kortele to padaryti niekaip negali ir sutarties nepažeidžia, tačiau visa masė kažkiek tinklo darbą stabdo. Bėda ta, kad tele2 negali skausminti vieno žmogaus ir kaltinti jo tuo dėl ko atsakingas ne jis, o visi vartotojai. Aišku jie tikisi, kad tai praslįs, tačiau taip toli grąžu nebus ir su jais dar bus pasispardyta.

Teko paskambinti 117, tai kai pradėjau sutarti skaityti ir punktus, kuriuos pažeidinėja susimėtė ir nukreipė į klientų lojalumo skyrių ar kažką panašaus, kad su jais išsiaiškinčiau sutarties sąlygas. Ten taip pat išdėsčiau viską ir man nieko nesugebėjo paprieštarauti ir pagrįsto atsakyti, bet pažadėjo, kad atsakingi asmenys per 1-2 valandas paskambins ir informuos mane nuo A iki Z. Savaime suprantama skambučio taip ir nesulaukiau, nes nieko jie negali pakomentuoti, iš mano pusės sutartis nepažeista, o jie daro nesąmones. Su draugeliu nulėkėm į atstovybę, ten labai maloniai ir gerai aptarnavo, tik bėda, kad konsultantės pačios nieko nežino ir nėra informuotos apie tokius dalykus, kai pamatė, tai joms ten stebuklas buvo. Teko nemažai pasedėti, nemažai šnekėjosi konsultantės su kažkuo iš aukščiau, bet kolkas nieko naudingo taip ir nesužinojau tik mano skundas užregistruotas ir per 5 dienas jie man turi paskambinti ir argumentuotai bei teisiškai išdėstyti savo veiksmų teisėtumą. Taip pat turi atsiųsti ir raštišką paaiškinimą. Pradėjau rinktis ir kitus dokumentus, kurie gali praversti šioje situacijoje. Dabar jie taip nepapokštaus kaip su pildyk ir telefonų blokavimų, nes yra sutartys ir kolkas jos mūsų pusėje.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taip pat nutiko ir man ir draugeliui, bet ten kolkas situacija neiaiški.

Aišku viena, kad tele2 eilini kartą necivilizuotomis ir nepagrįstomis priemonėmis bando spręsti savo klaidas. Pirma buvo su telefonais ir jų blokavimais, tačiau strategiškai gerai sužaidė, nes viską darė švenčių metu ir realiai pažeidimų oficialiai nelabai kaip buvo galima užfiksuoti bei bandyti kažko išsireikalauti. Jau nekalbu apie tai, kad buvo naudojamasi pildyk. Tarifus pakeisti taip pat nebuvo bėda, nes sutaryts jokios nepasirašytos su pildyk vartotojais ir nėra kaip pasiskųsti. Aišku didesnių problemų tai nesukėlė ir į trasą pradėjo eiti Studento planas. tele2 griebėsi kito varianto, tačiau nelabai pasverto - sms apribojimo ir apmokęstinimo. Savaime suprantama, tai buvo sutarties pažeidimas, tačiau jie tikėjosi lengvai prasisukti, kaip su pildyk. Savaime suprantama ne vinas nustojo siuntinėti SMS bijodamas, tačiau buvo ir tokių, kurie nepabūgo, nes žinojo jog sutartis jų pusėje. Tele2 gavo skundų ir t.t., kurie buvo pagrįsti ir jie kuo puikiausiai suprato, kad tie, kurie toliau siunčia yra visiškai teisūs ir prieš juos nebus galima imtis jokių sankcijų, taigi teks kentėti iki akcijos pabaigos. Savaime suprantama jiems tai nebuvo priimtina ir nusprendė anksčiau apriboti SMS siuntinėjimą legaliai. Visus, jei neklystu, sausio 22 dieną informavo, kad iki vasario 18 dienos pasilieka standartiniai tarifai, o vėliau taikomi apribojimai. Tele2 pagal sutartį turi informuoti ne vėliau kaip prieš trisdešimt dienų. Realiai sms žinutes atsiuntė pavėlavę, bet atsižvelgiant į tai, kad internetas taip pat yra informavimo priemonė, o jame apie sąlygų pakeitimą buvo pranešta maždaug sausio 18 dieną, niekas nedrįso ginčytis tele2 sprendimui ir su juo sutiko nors ir giliai širdyje pasispjaudė dėl pradingusių 11 dienų. Čia atsirado dar viena problema. Tele2 negalėjo informuoti tik tų, kurie visgi siuntė sms žinutes nepabūgę nepagrįsto sutarties sąlygų pakeitimo, jie turėjo išsiųsti žinutes visiems plano vartotojams. Ir vėl prasidėjo linksmybės, nes gavę sms žinutę visi nusprendė iki galo išspausti tai, kas tik įmanoma ir pradėjo mąsiškai siųsti. Tele2 vėl nuostoliai ir jie nenori nusileisti, tačiau nieko teisiškai bei pagrįstai negali padaryti, tai pabandė kitą necivilizuotą būdą - apkaltinti tinklų užlaužinėjimu ir panašiais dalykais, tačiau, to sprendimo jie pagrįsti taip pat negali, nes sutartyse kiekvienas žmogus aseniškai įsipareigoja nekenkti tinklui ir jo neužlaužinėti. Vienas žmogus su viena kortele to padaryti niekaip negali ir sutarties nepažeidžia, tačiau visa masė kažkiek tinklo darbą stabdo. Bėda ta, kad tele2 negali skausminti vieno žmogaus ir kaltinti jo tuo dėl ko atsakingas ne jis, o visi vartotojai. Aišku jie tikisi, kad tai praslįs, tačiau taip toli grąžu nebus ir su jais dar bus pasispardyta.

Teko paskambinti 117, tai kai pradėjau sutarti skaityti ir punktus, kuriuos pažeidinėja susimėtė ir nukreipė į klientų lojalumo skyrių ar kažką panašaus, kad su jais išsiaiškinčiau sutarties sąlygas. Ten taip pat išdėsčiau viską ir man nieko nesugebėjo paprieštarauti ir pagrįsto atsakyti, bet pažadėjo, kad atsakingi asmenys per 1-2 valandas paskambins ir informuos mane nuo A iki Z. Savaime suprantama skambučio taip ir nesulaukiau, nes nieko jie negali pakomentuoti, iš mano pusės sutartis nepažeista, o jie daro nesąmones. Su draugeliu nulėkėm į atstovybę, ten labai maloniai ir gerai aptarnavo, tik bėda, kad konsultantės pačios nieko nežino ir nėra informuotos apie tokius dalykus, kai pamatė, tai joms ten stebuklas buvo. Teko nemažai pasedėti, nemažai šnekėjosi konsultantės su kažkuo iš aukščiau, bet kolkas nieko naudingo taip ir nesužinojau tik mano skundas užregistruotas ir per 5 dienas jie man turi paskambinti ir argumentuotai bei teisiškai išdėstyti savo veiksmų teisėtumą. Taip pat turi atsiųsti ir raštišką paaiškinimą. Pradėjau rinktis ir kitus dokumentus, kurie gali praversti šioje situacijoje. Dabar jie taip nepapokštaus kaip su pildyk ir telefonų blokavimų, nes yra sutartys ir kolkas jos mūsų pusėje.

Įdomiai čia. Sėkmės tau kovojant su T2 :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

As vakar buvau nuejas i tele2 salona del to pacio pasneket, tai man sake, kad dazniausiai del tinklo apkrovu tik parai uzblokuoja, paros begyje turetu atblokuoti...

 

Praėjo 28val., bet mano korta vis dar užblokuota. Nors dabar tai išvis viskas lūžo, nes net nesako, kad ši paslauga jums neteikiama (kai bandau kur nors skambinti), o tik pypsi :D :)

Redagavo neilazz
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Praėjo 28val., bet mano korta vis dar užblokuota. Nors dabar tai išvis viskas lūžo, nes net nesako, kad ši paslauga jums neteikiama (kai bandau kur nors skambinti), o tik pypsi :D :)

Čia daugeliui taip.

 

P.S kažkur forume yra tema apie tai.

 

Va: http://www.uzdarbis.lt/index.php?showtopic...32&hl=tele2

Redagavo auris555
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...