Pereiti prie turinio

Hibridinis automobilis prieš dyzelinį


  

56 nariai balsavo

  1. 1. Hibridinis prieš dyzeliną

    • Hibridinis
      42
    • Dyzelinas
      14


Rekomenduojami pranešimai

Jei su dyzeliu neturi problemų, arba nusipirkai tikrai puikų variantą, arba tiesiog automobilius taip dažnai keiti, kad nesulauki tų problemų. :D

 

Kiek pažįstu žmonių, beveik visi arba keičia mašinas kaip kojines, arba sulaukia vargo akimirkos. :) Bet, jei jau keiti auto kaip kojines, tuomet čia dar ir sėkmės faktorius būna.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei su dyzeliu neturi problemų, arba nusipirkai tikrai puikų variantą, arba tiesiog automobilius taip dažnai keiti, kad nesulauki tų problemų. :D

 

Kiek pažįstu žmonių, beveik visi arba keičia mašinas kaip kojines, arba sulaukia vargo akimirkos. :) Bet, jei jau keiti auto kaip kojines, tuomet čia dar ir sėkmės faktorius būna.

 

Galima išsirinkt ir gerą, tikrai ne visi nuvarinėti. Nes taip pat ir benziną gali gaut nuvarinėtą taip, kad tvarkysi kas mėnesį.. :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Galima išsirinkt ir gerą, tikrai ne visi nuvarinėti. Nes taip pat ir benziną gali gaut nuvarinėtą taip, kad tvarkysi kas mėnesį.. :D

 

Žinoma, galima. Pats šiuo metu kol kas sėkmingai važinėju dyzeliuku, kurį labai ilgai ir rūpestingai rinkausi. Bet šiaip, logiškai žiūrint, dyzeliuose yra daugiau kam gesti, ypač kalbant apie brangiai atsieinančius remontus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Žinoma, galima. Pats šiuo metu kol kas sėkmingai važinėju dyzeliuku, kurį labai ilgai ir rūpestingai rinkausi. Bet šiaip, logiškai žiūrint, dyzeliuose yra daugiau kam gesti, ypač kalbant apie brangiai atsieinančius remontus.

 

Tai faktas. Bet jei išsirenki auto su patvariu varikliu, nenuvarytą baisiai, tai gyveni laimingai. Man kaip tik dujų įranga kažkodėl neatrodo patikima, bet ne dėl gedimų pusės, o tiesiog saugumo. Vis tiek tai variklio modifikavimas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Žinoma, galima. Pats šiuo metu kol kas sėkmingai važinėju dyzeliuku, kurį labai ilgai ir rūpestingai rinkausi. Bet šiaip, logiškai žiūrint, dyzeliuose yra daugiau kam gesti, ypač kalbant apie brangiai atsieinančius remontus.

Auksinis argumentas "yra daugiau kam gesti". Tai pirkim Golfus antrus, ten nera kam gesti. Arba perkam masinas su kuo plikesne komplektacija, nes kiekvienas elektroninis navarotas - tai dar viena grandine, kuri gali sugesti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Auksinis argumentas "yra daugiau kam gesti". Tai pirkim Golfus antrus, ten nera kam gesti. Arba perkam masinas su kuo plikesne komplektacija, nes kiekvienas elektroninis navarotas - tai dar viena grandine, kuri gali sugesti.

Skirk kur genda purkstukai kur 4 pakeitimas 800€ kur sildomos sedynes kuriu rele 20€

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Auksinis argumentas "yra daugiau kam gesti". Tai pirkim Golfus antrus, ten nera kam gesti. Arba perkam masinas su kuo plikesne komplektacija, nes kiekvienas elektroninis navarotas - tai dar viena grandine, kuri gali sugesti.

 

Argumentas geras, tik ne visi jį sugeba tinkamai suprasti. Tie elektronikos gedimai yra visiškos smulkmenos ir jos nutinka šiaip retai (daugelyje automobilių). O smagračiai, turbinos purkštukai - visa tai yra tik laiko klausimas, kuris anksčiau ar vėliau ateina grynai taip pat kaip važiuoklės remontas.

 

Tas galioja ir senesniems dyzeliams, kurie jau tiek kilometrų pravažiavę, kad turbūt buvo jau kelis kartus perrinkti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Siuolaikiniai nauji benzininiai varikliai turi ta pati - ir turbinas, ir tiesiogini ipurskima, ir daug daugiau galios (kalbant apie galima smagracio defekta), tad gendanciu mazgu lygiai tiek pat kiek prie dyzeliu. O jus cia vis dar pasilike XX amziuje, diskutuojat apie vw 1.9 tdi ir honda civic 1.6.

Redagavo neprisimenu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Siuolaikiniai nauji benzininiai varikliai turi ta pati - ir turbinas, ir tiesiogini ipurskima, ir daug daugiau galios (kalbant apie galima smagracio defekta), tad gendanciu mazgu lygiai tiek pat kiek prie dyzeliu. O jus cia vis dar pasilike XX amziuje, diskutuojat apie vw 1.9 tdi ir honda civic 1.6.

O dpf turi? Turbina suodziais uzsinesa?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O dpf turi? Turbina suodziais uzsinesa?

Taigi, liko paskutinis mazgas-argumentas suodziai ir dpf? Kad jus zinotumet su kokia rida parvaziuoja tos auto i Lietuva, kur po apsilankymo Vimotoj isrieda jau be DPF'o... Po tokios ridos daznam benzininiam varikliui jau reiktu kapitalinio. Bet cia vel pereinam i amzina diskusija benzinas/dyzelis, o as savo nuomone jau issakiau ;)

Redagavo neprisimenu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Temos autorius perka mašiną už 3k, tai apie tokias ir kalbam. O paprasti benzininiai varikliai dar ėjo daug metų vėliau, ir už 15k galima nusipirkt mašiną su paprastu varikliu, bet turbos ir tiesioginio įpurškimo. Jeigu šnekam apie VAG grupės variklius, tai jų gama yra labai plati tiek benzų tiek ir dyzelių. Tame pačiame modelyje, tais pačiais metais, tokio pat litražo ir kw gali eiti keli skirtingi varikliai skirtingais kodais iš kurių vienas bus patikimas, kitas ne, todėl reikia būti VAG'ų guru, kad visa tai žinoti. Imant japonus - Toyota, Honda dauguma benzininių variklių paprasti ir patikimi ir naujesniuose modeliuose, juos tikrai reikia rinktis vietoj dyzelių.

BMW 6cil dyzeliai patys varikliai patikimi, tačiau aplinkinės dalys byra kaip pas visus ir valgo kaip dyzeliui labai daug, beveik nesiskiria nuo benzo. Benzai 6cil iki 2004m. visi patikimi, nuo 2004m. vieni patikimi, kiti ne, reik žiūrėt pagal kodą. 4cil visi daugiau ar mažiau blogi.

 

Dėl paprastumo jūs abudu esat teisūs. Jeigu norisi gausios komplektacijos, navarotų ir gali sau tai leisti, tai pirk, gyvenimas trumpas, reikia džiaugtis :) Bet kas liečia techniką, ypač variklius - ten viskas turi būti kuo paprasčiau, kuo lengviau aptarnaujama ir pigiai taisoma. Nes dauguma technologijų diegiamos tik dėl ekologijos arba marketingo, kad daugiau gražių žodžių parašyt reklamoje. O realybėje gaunam brangiai aptarnaujamą variklį su labai mažu resursu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pasakysiu labai paprastai, už golf 4 ar 5 kainą neišeina joks normalus hibridas. Na ok, sakysit Priusas tas antros kartos, bet jis bus už tokią kainą greičiausiai buvęs taxas ar šiaip nuvažiavęs bent pusę mln kilometrų, o baterija kaip žinote labai priklauso nuo ridos, kuo baterija bus silpnesnė, tuo mažaiu naudos bus iš hibrido. Jei žiūrint iš naujų automobilių, aš būčiau tik už hibridą, visu 100%, jei sakykim renkantis analogišką variantą tarp dyz ir hibrido.

Bet tokia kaina tik dyzeliuką.

Ir dar, hibrido privalumai yra tik miesto salygomis, užmeistyje jis jokios prasmės nebetenka dėl ekonomijos.

Redagavo EddieWAL
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Buvo šeimoj volvo v70 dyzelis, buvo opel signum dyzelis, dabar yra audi a6 dyzelis ir antra toyota prius antros kartos. Turbūt galiu pasisakyt šia tema :) Visi dyzeliai pirkimo metu buvo tvarkingi ir visi dyzeliai pareikalavo nemažų investicijų. Na volvo mažiausiai galvos skausmo buvo ir palyginti ekonomiškai važiavo įvertinus galią. Audi išvis tragedija, apie ekonomija nėra ką kalbėt, į servisą stabiliai kas antrą mėnesį, kartais rimtesnė problema, kartais smulkmena, bet laikas gaištamas, o už darbus servisai vis daugiau prašo.

Su Prius pokolkas į servisus visai nereikia važiuot, tik tepalo keitimas ir kiti einami dalykai. Vien tik dėl to jį ir pirkau, tokio patikimo automobilio nėra tekę turėt. Pažįstamui Prius taip pat gerai laiko, nors pirko daugiau nuvažiavusį ir pats daug daugiau važiuoja. Jų varikliai, dėžės po 100 € šrotuose, nes niekas neperka, baterijos celėmis keičiasi, kainos irgi nedidelės, nors nepažįstu kam būtų tekę jas keisti. Jau vien remontams susitaupo daug pinigų. Trasoj jei 110 km/h laikai vidurkis apie 5.2L, nemanau, kad dyzelis mažiau ima. Mieste labai nuo važiavimo priklauso, jei švelniai spaudi daugiau elektrą išnaudoji, ekonomiškiau, kamščiuose tai joks dyzelis taip pigiau nevažiuos.

 

Temos autoriui tikrai rekomenduočiau Prius, tik gal reiktų biudžetą iki kokių 4000 € padidint, už 4500 € tai jau tikrai puikios būklės galima nupirkt. Manau tas papildomas 1000 € greit atsipirks, kas iš to jei nupirksi seną dyzelį ir dar papildomai į remontus sukiši.

 

Pas mane kieme irgi jau planuose antras Prius arba koks Honda Acord su dujom, kad vieną didesnį auto turėt. Į dyzelių pusę nenoriu žiūrėt.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pasakysiu labai paprastai, už golf 4 ar 5 kainą neišeina joks normalus hibridas. Na ok, sakysit Priusas tas antros kartos, bet jis bus už tokią kainą greičiausiai buvęs taxas ar šiaip nuvažiavęs bent pusę mln kilometrų, o baterija kaip žinote labai priklauso nuo ridos, kuo baterija bus silpnesnė, tuo mažaiu naudos bus iš hibrido. Jei žiūrint iš naujų automobilių, aš būčiau tik už hibridą, visu 100%, jei sakykim renkantis analogišką variantą tarp dyz ir hibrido.

Bet tokia kaina tik dyzeliuką.

Ir dar, hibrido privalumai yra tik miesto salygomis, užmeistyje jis jokios prasmės nebetenka dėl ekonomijos.

Po tureto volkswageno net priesui nerekomenduociau. Del priuso uz tokia kaina tai tu teisus. Uzmiestyje zinok nekyla tos sanaudos beveik, buna apie 5. Minusai uzmiestyje tai didziulis vejo garsas nes garso izoliacija tragiska, mazesnis stabilumas lyginant su vokeciais ir zinoma jauciasi galios trukumas jeigu nori lenkt kazka.

 

 

Dar vienas dalykas del golfu, traukia jie vagis. Kaune arba visus nuvaro arba tik magus islupa, kad pasitaiko labai daznai.

Redagavo Smart24
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Buvo šeimoj volvo v70 dyzelis, buvo opel signum dyzelis, dabar yra audi a6 dyzelis ir antra toyota prius antros kartos. Turbūt galiu pasisakyt šia tema :) Visi dyzeliai pirkimo metu buvo tvarkingi ir visi dyzeliai pareikalavo nemažų investicijų. Na volvo mažiausiai galvos skausmo buvo ir palyginti ekonomiškai važiavo įvertinus galią. Audi išvis tragedija, apie ekonomija nėra ką kalbėt, į servisą stabiliai kas antrą mėnesį, kartais rimtesnė problema, kartais smulkmena, bet laikas gaištamas, o už darbus servisai vis daugiau prašo.

Su Prius pokolkas į servisus visai nereikia važiuot, tik tepalo keitimas ir kiti einami dalykai. Vien tik dėl to jį ir pirkau, tokio patikimo automobilio nėra tekę turėt. Pažįstamui Prius taip pat gerai laiko, nors pirko daugiau nuvažiavusį ir pats daug daugiau važiuoja. Jų varikliai, dėžės po 100 € šrotuose, nes niekas neperka, baterijos celėmis keičiasi, kainos irgi nedidelės, nors nepažįstu kam būtų tekę jas keisti. Jau vien remontams susitaupo daug pinigų. Trasoj jei 110 km/h laikai vidurkis apie 5.2L, nemanau, kad dyzelis mažiau ima. Mieste labai nuo važiavimo priklauso, jei švelniai spaudi daugiau elektrą išnaudoji, ekonomiškiau, kamščiuose tai joks dyzelis taip pigiau nevažiuos.

 

Temos autoriui tikrai rekomenduočiau Prius, tik gal reiktų biudžetą iki kokių 4000 € padidint, už 4500 € tai jau tikrai puikios būklės galima nupirkt. Manau tas papildomas 1000 € greit atsipirks, kas iš to jei nupirksi seną dyzelį ir dar papildomai į remontus sukiši.

 

Pas mane kieme irgi jau planuose antras Prius arba koks Honda Acord su dujom, kad vieną didesnį auto turėt. Į dyzelių pusę nenoriu žiūrėt.

 

O pvz Audi gedimų ir neapibūdini. Ar variklio, ar pvz. važiuoklės. Kaip ir kitiems auto.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Po tureto volkswageno net priesui nerekomenduociau. Del priuso uz tokia kaina tai tu teisus. Uzmiestyje zinok nekyla tos sanaudos beveik, buna apie 5. Minusai uzmiestyje tai didziulis vejo garsas nes garso izoliacija tragiska, mazesnis stabilumas lyginant su vokeciais ir zinoma jauciasi galios trukumas jeigu nori lenkt kazka.

 

 

Dar vienas dalykas del golfu, traukia jie vagis. Kaune arba visus nuvaro arba tik magus islupa, kad pasitaiko labai daznai.

Dėl stabilumo nėra problemų, toks pat kaip ir vokiečių panašios klasės. Jei lyginsi su bmw penktos klasės tai taip, bet koks golfas tikrai nestabilesnis. Jei spaudi beveik iki dugno atsiranda nemažai tos galios, bendrai su elektra gal 85 kw, tai visai padoriai, tik jis taip padarytas, kad nelabai norisi daug spaust dėl variklio garso. Garso izoliacija vienintelis šito auto minusas, bet visi kiti privalumai tai atperka. Aš ir kažkur toliau važiuodamas mieliau į prius sėdu nei į a6.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O pvz Audi gedimų ir neapibūdini. Ar variklio, ar pvz. važiuoklės. Kaip ir kitiems auto.

Tai, kad ir važiuoklė ne kaip kitiem auto. Lyginat su prius važiuoklės remontas kosminiai pinigai. A6 dyzelio išvis nematau patikimos vietos. Gal tik man tokia papuolė, bet nelinkėčiau niekam pirk audi dyzelį. Dar suprasčiau, kad tuos vargus atpirktų kažkoks ypatingas komfortas ar vairavimo malonumas, bet ir šitoj vietoj nieko ypatingo.

Kas liečia patikimumą lieku prie Toyota, o jei nori komforto ir gali sau tą leisti tada Lexus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dėl Priuso užmiestyje - aš anksčiau irgi taip galvojau, kad užmiesty jis beprasmis. Bet parvaręs kelis iš Vokietijos nuomonę pakeičiau. Važiuojant paprastu užmiesčio keliu dažnai tenka stabdyt, tuo metu išsijungia benzininis variklis, kraunasi baterija ir vėliau tą energiją perduoda įsibėgėjimui. Važiuojant autostrada benzininis variklis niekada neišsijungia, bet dalį apkrovos pasiima baterija, todėl sąnaudos vistiek gaunasi mažesnės. Paskutinį kartą važiavau 150km/h visą kelią ir sąnaudos vistiek gavosi kažkur apie 6-6,5l. Su ne mažiausio dydžio mašina ir automatu tokie skaičiai atrodo juokingi, ypač kai dar galima juos paverst į dujas.

Stabilumas nėra blogesnis nei vokiečių, daug kartų geresnis nei kokio Volvo. Bet valdomumas prastas, jokio malonumo vairuot, toks jausmas, kad vairas su ratais sujungtas per pagalvę. Visgi mašina skirta močiutėms, ko norėt :) Dar pastebėjau, kad dauguma Priusų gatvėse su smarkiai susėdusiom spyruoklėm, kas labai įtakoja ir stabilumą ir komfortą. Nusipirkus reiktų nepagailėt pinigų naujom spyruoklėm ir amortam - komfortas atsipirks. Valdomumą dar galima pagerinti uždėjus platesnius ratlankius, kad padanga mažiau plaukiotų.

Dėl garso izoliacijos, tai čia žiūrint su kuo lygint. Prasčiau už bet kokį BMW, bet geriau nei Corollos ar Civico, gal net lyginčiau su Accordu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai, kad ir važiuoklė ne kaip kitiem auto. Lyginat su prius važiuoklės remontas kosminiai pinigai. A6 dyzelio išvis nematau patikimos vietos. Gal tik man tokia papuolė, bet nelinkėčiau niekam pirk audi dyzelį. Dar suprasčiau, kad tuos vargus atpirktų kažkoks ypatingas komfortas ar vairavimo malonumas, bet ir šitoj vietoj nieko ypatingo.

Kas liečia patikimumą lieku prie Toyota, o jei nori komforto ir gali sau tą leisti tada Lexus.

 

Ne taip supratai ką parašiau. Turėjau omeny, kad neapibūdinai kokie gedimai tiek Audi, tiek kitiems turėtiems dyzeliams. Jei tai ne variklio gedimai - sorry, dyzelis čia niekuo dėtas.

 

Dėl Priuso užmiestyje - aš anksčiau irgi taip galvojau, kad užmiesty jis beprasmis. Bet parvaręs kelis iš Vokietijos nuomonę pakeičiau. Važiuojant paprastu užmiesčio keliu dažnai tenka stabdyt, tuo metu išsijungia benzininis variklis, kraunasi baterija ir vėliau tą energiją perduoda įsibėgėjimui. Važiuojant autostrada benzininis variklis niekada neišsijungia, bet dalį apkrovos pasiima baterija, todėl sąnaudos vistiek gaunasi mažesnės. Paskutinį kartą važiavau 150km/h visą kelią ir sąnaudos vistiek gavosi kažkur apie 6-6,5l. Su ne mažiausio dydžio mašina ir automatu tokie skaičiai atrodo juokingi, ypač kai dar galima juos paverst į dujas.

Stabilumas nėra blogesnis nei vokiečių, daug kartų geresnis nei kokio Volvo. Bet valdomumas prastas, jokio malonumo vairuot, toks jausmas, kad vairas su ratais sujungtas per pagalvę. Visgi mašina skirta močiutėms, ko norėt :) Dar pastebėjau, kad dauguma Priusų gatvėse su smarkiai susėdusiom spyruoklėm, kas labai įtakoja ir stabilumą ir komfortą. Nusipirkus reiktų nepagailėt pinigų naujom spyruoklėm ir amortam - komfortas atsipirks. Valdomumą dar galima pagerinti uždėjus platesnius ratlankius, kad padanga mažiau plaukiotų.

Dėl garso izoliacijos, tai čia žiūrint su kuo lygint. Prasčiau už bet kokį BMW, bet geriau nei Corollos ar Civico, gal net lyginčiau su Accordu.

 

O tarkim pati dujų įranga varikliui nekenkia? Man tai kažkokia paranoja, kad nelabai saugu variklį modifikuoti ir dujas dėtis. Kas ir atbaido nuo benzino, nes pilti degalus gan brangu, ypač norint daugiau pasivažinėt. :D + jas galima išjungt, kai jų nereikia? Nes tarkim PC aikštelė požeminė, su dujų įranga draudžiama važiuoti. Tai jas išjungus jau galima, ar vis tiek išmetamos dujos jau nebe tokios, kaip būtų be dujų įrangos?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Antros kartos tvarkinga su gera komplektacija uz kokius 4500-5000 €. Trecios kartos ziureciau nuo 8000€, apie toki antra dabar ir galvoju. Skirtumas, kad jie turi daugiau galios, talpesnes baterijos, kazkiek geresne garso izoliacija. Tik patikimumu abejoju ar prilygsta antrai kartai

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Facelift nuo 2006 metu, is isores tik lempos melsvos ir gele hybrid zenkliukas. Techniskai kazkas patobulinta, lyg baterijos truputi talpesnes ir bus klaidos istaisytos jei kazkokiu turejo.

Ziureciau su pilna multimedija, tada ir garsiakalbiai jbl geresni, skamba tikrai normaliai. Berakte sistema irgi geriau, kad butu. Galine kamera man nelabai reikalinga, bet kai yra parkuotis lengviau. Galima pasiziuret ar nera rudziu gale uz galinio buferio, bet nepasakyciau, kad jie labai rudytu. Siaip nezinau i ka atreipt demesi, nes nera pas juos kazkokiu pastoviu bedu. Gal priekiniai guoliai silpnesne vieta, nors su vokieciais lyginant nesilpna.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O tarkim pati dujų įranga varikliui nekenkia? Man tai kažkokia paranoja, kad nelabai saugu variklį modifikuoti ir dujas dėtis. Kas ir atbaido nuo benzino, nes pilti degalus gan brangu, ypač norint daugiau pasivažinėt. :D + jas galima išjungt, kai jų nereikia? Nes tarkim PC aikštelė požeminė, su dujų įranga draudžiama važiuoti. Tai jas išjungus jau galima, ar vis tiek išmetamos dujos jau nebe tokios, kaip būtų be dujų įrangos?

Teoriškai dujos kenkia tik vožtuvams, jie greičiau prisitrina. Vokiškuose auto tai kompensuoja kompensatoriai, japoniškuose tiesiog reikia dvigubai dažniau reguliuoti vožtuvus. Kas liečia kitas variklio dalis - žiedus, indėklus ir pan., jiems kaip tik yra sveikiau, nes dujos švaresnės, į tepalą patenka mažiau teršalų ir jis ne taip greitai praranda savo tepimo savybės. Po 10k pravažiavus dujomis tepalą nupili beveik šviesų.

Na o praktiškai nežinau nei vieno kuriam sugedo variklis dėl dujų, taksai nuvažiuoja milijonus km su jom. Tik man pačiam buvo pradegęs vožtuvas, dėl to kalta buvo vožtuvų tepimo lašelinė. Jau buvo pirktoj mašinoj, pats niekada nededu, nes tai niekam nereikalingas šlamštas, dedamas tik dėl marketingo ir dėl neišmanėlių, verkiančių, kad neva sausos dujos gadina variklį.

Ženklai aikštelėse yra todėl, kad jeigu bus dujų nuotėkis ir sprogimas, pastato konstrukcijos tam bus nepritaikytos. Taip pat nepakankamas vėdinimas nuotėkiui pašalinti. Niekada nekreipiu dėmesio į tuos ženklus. Geriau tegu dūmijančių dyzelių neįleistų.

 

Labas, matau, kad turi daug patirties su Prius automobiliais, turiu keletą klausimų...Kokiomis REALIOMIS kainomis galima nupirkti antros ir trečios kartos Prius? Vokietijoje arba Lietuvoje? Nes didelė kainų variacija. Ar dideli tarp jų skirtumai apart kėbulo? Ačiū :)

Antros kartos pre-Facelift apie 4500-5000€, Facelift apie 5500-6000€. Čia šneku apie geros būklės, gyvus auto.

Perkant svarbiausia žiūrėti du dalykus - kėbulą ar nebuvo stipriai daužtas ir saloną ar nėra koks buvęs taksas. Rida ir servisų knygelės neįdomu, nes lengvai atsukama ir neįmanoma patikrinti. Norint ledinio kėbulo teks pavargti ir mokėti daugiau, nes dauguma jų pabraižyti, palankstyti. Rūdžių nesu matęs. Kapotas aliumininis, būna vietomis oksiduojasi. Kaip minėjau nusipirkus reikės keisti visas 4 spyruokles su amortais. Diagnostika pas daugelį rodys saulės daviklio klaidą, nieko rimto, jis reikalingas tik tikslesniam klimos darbui. Ir kaip pas visas Toyotas kartais būna blogi lambda zondai, irgi nieko kritiško, pasikeiti ir pamiršti.

Tik perspėju, kad Priusas tinka tik tiems, kam mašina tera daiktas nuvykti iš taško A į tašką B. Apie jokį vairavimo malonumą, draivą ir pan. negali būti nė kalbos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Stanley, o ką gali pasakyti apie Toyota Camry nuo 2007 m. hibridus? Ar patikimumas prilygsta Prius? Garso izoliacija manau geresnė ir komforto daugiau nei Avensį. Su kuro sąnaudom stebuklų nesitikiu, vis gi daug daugiau galios ir svorio. Nebent daug talpesnės baterijos tada mieste kažkiek padėtų sutaupyt. Nors čia svarstytinas variantas paprastas benzinas su dujo, tik labai nemėgstu, kad dujų balionas užima vietą.

Lexus GS labiau traukia, tik kainos tvarkingų pagal metus labai jau didelės, nors gal ir yra už ką mokėt...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...