Pereiti prie turinio

Hibridinis automobilis prieš dyzelinį


  

56 nariai balsavo

  1. 1. Hibridinis prieš dyzeliną

    • Hibridinis
      42
    • Dyzelinas
      14


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki. Tie kas perkat hibridus arba tiesiog žinot (prius, yaris, honda civic), tai ar kuro sąnaudos mažesnės padaro eksploataciją pigesnę nei dyzelinio pvz automobilio (jei kas dien daug važinėjama mieste), ar vis dėl to kai jau reikia taisyt hibridą, kainuoja daugiau ir gaunasi "tas ant to", suprantu, kad čia sunku palygint, bet vairuoju daug ir dažnai su savo automobiliu (toks darbo pobūdis) ir galvoju ar ekonomiškesnį dyzelį (golf 4 ar 5 labiausiai domina) ar hibridą kokį žiūrėt. Ačiū.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Arba klausimas ką labiausiai tokiu atveju jei daug mieste ir dažnai važinėji (kurą savo piltis reikia), ir norisi ne daugiau 3000 išleisti? Na gal dar iki 3500 nebūtų taip skaudu. Dyzelino gal dar kažkiek gaučiau pigiau, nes mamos draugas ūkininkas, bet čia nėra garantijų, nes kartais net ir pačiam to pigesnio neužtenka.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Arba klausimas ką labiausiai tokiu atveju jei daug mieste ir dažnai važinėji (kurą savo piltis reikia), ir norisi ne daugiau 3000 išleisti? Na gal dar iki 3500 nebūtų taip skaudu. Dyzelino gal dar kažkiek gaučiau pigiau, nes mamos draugas ūkininkas, bet čia nėra garantijų, nes kartais net ir pačiam to pigesnio neužtenka.

Beabejo gali pirkti dyzeliny varianta. Manau viskas daug paprasciau, nei su hibridu, o del zalio kuro, rizika, ir siaip, hibridu pinigu nepritaupysi, gausis mazdaug tas pats. O kalbant apie masina, siulyciau pasiziureti ta 4 golfa, tikrai uz tokia suma padoru nusipirksi, o ir ryja tikrai neperdaugiausiai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Beabejo gali pirkti dyzeliny varianta. Manau viskas daug paprasciau, nei su hibridu, o del zalio kuro, rizika, ir siaip, hibridu pinigu nepritaupysi, gausis mazdaug tas pats. O kalbant apie masina, siulyciau pasiziureti ta 4 golfa, tikrai uz tokia suma padoru nusipirksi, o ir ryja tikrai neperdaugiausiai.

O automatą už tokią kainą normalų išeitų surast? Kai vairuoju mieste po 12 h kasdien norėtųsi jau ir automato.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar galvojau apie a2 (aišku ji baisi, bet man svarbiausia kuro sąnaudos, eksploatacija, nestengiu kažkam kažko įrodyt ar panašiai :D), bet ten tos sąnaudos tokios turbūt jei visad ant 50 važiuoji ir visai nespaudi gazo, o kartais tenka truputį, kad suspėt į užsakymą :D

 

4 golfa taip, 5 automato tikrai uz 3000e nerasi :]

Va ir klausimas dabar kas geriau... :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar galvojau apie a2 (aišku ji baisi, bet man svarbiausia kuro sąnaudos, eksploatacija, nestengiu kažkam kažko įrodyt ar panašiai :D), bet ten tos sąnaudos tokios turbūt jei visad ant 50 važiuoji ir visai nespaudi gazo, o kartais tenka truputį, kad suspėt į užsakymą :D

 

 

Va ir klausimas dabar kas geriau... :D

 

Žinok audi sąnaudos gali būti panašios į deklaruojamas ir normaliai važiuojant. Optimaliausias greitis automobiliams su 5 pavaromis 70-80km/h, su 6 - ~100km/h. Tik aišku tikrosios sąnaudos skirsis nuo gamintojo ir borto kompiuterio parodymų. Jau kokius pusę metų daug važinėju užmiestyje su 2.2 dyzeliu, 6 pavaros. Greitis dažniausiai ~110km/h + kažkiek miestų vistiek patenka. Deklaruojamos gamintojo sąnaudos:

Mieste 6.6

Greitkelyje 4.3

Mišriai 5.1

 

Borto kompiuteris rodo ~5.5, o realybėje gaunasi 6.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Arba klausimas ką labiausiai tokiu atveju jei daug mieste ir dažnai važinėji (kurą savo piltis reikia), ir norisi ne daugiau 3000 išleisti? Na gal dar iki 3500 nebūtų taip skaudu. Dyzelino gal dar kažkiek gaučiau pigiau, nes mamos draugas ūkininkas, bet čia nėra garantijų, nes kartais net ir pačiam to pigesnio neužtenka.

Pridedi ~500€ ir imi kokį pabraižytą priusą ir važiuoji ilgai ir laimingai už 5-7€/100km, vėliau pasitaupęs įdėsi dujas ir bus 3-3,5€/100km.

Arba jeigu pinigų neužtenka ir religija neleidžia batareikom važinėt, tada imi kokį japonišką kibiriuką, dedi dujas ir važiuoji mieste iki 6€/100km su automatu.

 

Dyzelis automatas mieste valgys daug, nesvarbu, kad tai golfas. Netgi katalogas rašo 9l, tai realybėje gali būti ir visi 10, o tai jau virš 10€/100km. Dar paskaičiuok dyzelio eksploataciją ir tai, kad už normalius pinigus gyvo nerasi, už rinkos kainas tik lavonai, kurį nusipirkus daugiau servise lankysies nei važiuosi. Aišku galima pirkti šviežią už kosmosą ir kurį laiką važinėti be gedimų, bet tada turėsi su ta mašiną apsiženyt, nes už tokius pinigus jo niekam nebeparduosi, teks leist už rinkos kainą ir patirt didelį nuvertėjimo nuostolį.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pridedi ~500€ ir imi kokį pabraižytą priusą ir važiuoji ilgai ir laimingai už 5-7€/100km, vėliau pasitaupęs įdėsi dujas ir bus 3-3,5€/100km.

Arba jeigu pinigų neužtenka ir religija neleidžia batareikom važinėt, tada imi kokį japonišką kibiriuką, dedi dujas ir važiuoji mieste iki 6€/100km su automatu.

 

Dyzelis automatas mieste valgys daug, nesvarbu, kad tai golfas. Netgi katalogas rašo 9l, tai realybėje gali būti ir visi 10, o tai jau virš 10€/100km. Dar paskaičiuok dyzelio eksploataciją ir tai, kad už normalius pinigus gyvo nerasi, už rinkos kainas tik lavonai, kurį nusipirkus daugiau servise lankysies nei važiuosi. Aišku galima pirkti šviežią už kosmosą ir kurį laiką važinėti be gedimų, bet tada turėsi su ta mašiną apsiženyt, nes už tokius pinigus jo niekam nebeparduosi, teks leist už rinkos kainą ir patirt didelį nuvertėjimo nuostolį.

O iš karto su dujom priusas aišku brangiau daug bus, bet gal irgi variantas tada?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Beabejo gali pirkti dyzeliny varianta. Manau viskas daug paprasciau, nei su hibridu, o del zalio kuro, rizika, ir siaip, hibridu pinigu nepritaupysi, gausis mazdaug tas pats. O kalbant apie masina, siulyciau pasiziureti ta 4 golfa, tikrai uz tokia suma padoru nusipirksi, o ir ryja tikrai neperdaugiausiai.

Su hybridu viskas paprasciau, ryte ateini pasuki rakteli viskas veikia, tuo tarpu su susiktu volkswagenu pasukus rakteli tave pasitinka lempuciu ivairove ir retkarciais variklio garsas. Turejau abu, hybridas simta kart geriau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O iš karto su dujom priusas aišku brangiau daug bus, bet gal irgi variantas tada?

Neverta, nes įranga jau bus pasenusi, reikės atnaujint ir mašina bus labiau nuvažinėta. Geriau imt gryną benzą ir dėti dujas geram servise. Nebent įranga neseniai įdėta ir dėl kažkokios priežasties parduoda.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar galvojau apie a2 (aišku ji baisi, bet man svarbiausia kuro sąnaudos, eksploatacija, nestengiu kažkam kažko įrodyt ar panašiai :D), bet ten tos sąnaudos tokios turbūt jei visad ant 50 važiuoji ir visai nespaudi gazo, o kartais tenka truputį, kad suspėt į užsakymą :D

 

 

Va ir klausimas dabar kas geriau... :D

 

A2 valgo tikrai nedaug. Žiemą daugiau, nes veikia webasto šildymui, bet vasaros metu nėra godi. O šiaip smagu skaityt, kaip vien varoma ant dyzelio ir kaip jie visi nuvarinėti... :D Važinėjam su dyzeliais 6 metus ar daugiau jau net, patys vieną pakeitę, dabar antras, yra dar kas iš giminės važinėja su dyzeliu. Visi seni - 1998-2001 m. Variklis nė karto netvarkytas, neskaitant pagrindinių reikalingų darbų - filtrai, diržas. Ir nepanašu, kad eitų link užsilenkimo.

 

Seni hibridai neapsimoka. Jų baterijos taip pat nusidėvi, o keitimas gan brangus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Turėjęs hibridą? Matosi, kad ne. Dyzeliui subyrės turba, smagratis, siurblys, purkštukai ir iškart veži į servisą. Hibridui baterija dėvisi po biškį ir to net nepajausi kol diagnostikos nepadarysi arba nepakils sąnaudos. Dyzeliui subyrėjus kokiam agregatui juk nevažiuoji į atstovybę pirkti naujo, restauruoji arba perki dėvėtą. Lygiai tas pats ir su baterijom. Dedi dėvėtas cėles už keliasdešimt € arba atrestauruoji pas elektrikus. Ir iš praktikos pasakysiu, kiek esu patikrinęs priusų, tarp jų ir į Lietuvą atvežtų visiškų laužų, buvusių taksi su atsuktom ridom - niekada nesu sutikęs blogų baterijų ar hibridinės sistemos. Vilniaus taksi jau po 500-700k pravažiavę ir problemų nemato. Tik atsilikę nuo pasaulio gali sakyt, kad dyzelis patikimesnis už hibridą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Turėjęs hibridą? Matosi, kad ne. Dyzeliui subyrės turba, smagratis, siurblys, purkštukai ir iškart veži į servisą. Hibridui baterija dėvisi po biškį ir to net nepajausi kol diagnostikos nepadarysi arba nepakils sąnaudos. Dyzeliui subyrėjus kokiam agregatui juk nevažiuoji į atstovybę pirkti naujo, restauruoji arba perki dėvėtą. Lygiai tas pats ir su baterijom. Dedi dėvėtas cėles už keliasdešimt € arba atrestauruoji pas elektrikus. Ir iš praktikos pasakysiu, kiek esu patikrinęs priusų, tarp jų ir į Lietuvą atvežtų visiškų laužų, buvusių taksi su atsuktom ridom - niekada nesu sutikęs blogų baterijų ar hibridinės sistemos. Vilniaus taksi jau po 500-700k pravažiavę ir problemų nemato. Tik atsilikę nuo pasaulio gali sakyt, kad dyzelis patikimesnis už hibridą.

 

Aš nesakiau, kad dyzelis patikimiau už hibridą. Aš tik sakau, kad senas hibridas yra laiko klausimas, kada bus keičiamos baterijos.

O ir kaip minėjau, naudojam dyzelius jau ilgai, dar niekas nesubyrėjo, o paskaičius internete tai vos ne kasdien viskas dyzeliui turėtų byrėt. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

15 metų mašinai bet kas yra laiko klausimas. Ir kai paskaičiuoji kas labiau apsimoka ar galbūt kartą per 15 metų susitvarkyti bateriją ar gerokai dažniau ir brangiau tvarkyti dyzelius, tai čia jau ir kalkuliatoriaus nereikia, kad pasiskaičiuot.

Džiaugiuosi už tave, kad tau dyzeliai nebyrėjo, bet mano ir mano pažįstamų rato patirtis kiek kitokia. Dyzelius giria tik tie, kas užmerkia akis į jų gedimus. "Kol kas pakeičiau tik smagratį, siurblį, atrestauravau turbiną. O šiaip labai gera mašina, niekas negenda, variklis neužmušamas"

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

15 metų mašinai bet kas yra laiko klausimas. Ir kai paskaičiuoji kas labiau apsimoka ar galbūt kartą per 15 metų susitvarkyti bateriją ar gerokai dažniau ir brangiau tvarkyti dyzelius, tai čia jau ir kalkuliatoriaus nereikia, kad pasiskaičiuot.

Džiaugiuosi už tave, kad tau dyzeliai nebyrėjo, bet mano ir mano pažįstamų rato patirtis kiek kitokia. Dyzelius giria tik tie, kas užmerkia akis į jų gedimus. "Kol kas pakeičiau tik smagratį, siurblį, atrestauravau turbiną. O šiaip labai gera mašina, niekas negenda, variklis neužmušamas"

 

Tai va, mums su dyzeliu viskas labai tvarkingai. :D Šiaip domėjaus Audi A3, tai benzininius variklius vos ne prakeikia žmonės.. :) Tai įdomu kuris geriau būtų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Zmona vazineja su honda issight. toks nieko kosminis laivas :) 1.4 automatas (cvt greiciu deze) Kaip ir turi buti su tokiu varikliu truputi buka, ypac ijungus econ. Po miesta blaskantis ir sedint kamstyje turetu buti pats ekonomiskaiusias variantas del IMA technologijos ("surenka" energija stabdymo metu ir panaudoja akseleracijai). Didziausia ekonomija su juo vaziuojant uzmiestyje apie 80-90lm/h su ijungtu econ ir isjungtu kondicionieriumi :) Tiek is asmeniniu pastebejimu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...