Pereiti prie turinio

Toyota prius ar Honda civic ? Nuo 2006 [HYBRID]


  

63 nariai balsavo

  1. 1. Toyota prius ar Honda civic ? [Nuo 2006 metų] Hibridai

    • Toyota prius
      30
    • Honda civic
      10
    • Susilaikau
      23


Rekomenduojami pranešimai

Dėl Civic nežinau, tai Priusą rinkčiausi. Važiuoja, jei geros būklės, gerai ir sklandžiai, yra ekonomiška, gal tik vietos mažokai (šis įspūdis iš kelionių su bolt, nes vien priusai laksto) bet šiaip normali mašina jei lygintume.

 

Su lygintuvu lyginti :D

 

 

Esu girdėjęs iš Priusų savininkų prikolą, kad pastoviai užsukus į kiemą pradeda lipti žmonės į vidų, nes galvoja, kad jų taxas atvažiavo :)

Redagavo venom
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kai buvo nauji Prius gerokai lenkė Civicą technologijom ir charakteristikom, bet praėjus tiek metų viskas kitaip. Civicas bus pigesnis, naujesnis ir geresnės būklės, nes nenaudojamas taxi, tuo tarpu Priusą kaip tik sunku rast nebuvusio taxi. Civic atrodo žymiai geriau nei lygintuvas. Minusai: valgo šiek daugiau mieste, bagažinė ne tokia praktiška, rinkoje nemažai parduodama su baterijos defektu, to nereiktų bijoti, bet ir kaina turėtų būti atitinkama. Taip pat Civicai šiek tiek daugiau linkę rūdyti, bet kai dauguma Priusų atidaužyti taxi, tai klausimas kas geriau.

Šiaip labai panašūs auto, kuris labiau patinka tą ir imk. Aš patarčiau imti Priusą tuo atveju jeigu jis bus skirtas darbui arba visiškai jokio skirtumo su kokia mašina važinėt, svarbu kuo pigiau nuvažiuot iš taško A į tašką B. Tik reikės išleisti daug laiko paieškoms ir daugiau pinigų mašinai. Jeigu nori, kad turima mašina bent kiek patiktų, tai imk Civicą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kai buvo nauji Prius gerokai lenkė Civicą technologijom ir charakteristikom, bet praėjus tiek metų viskas kitaip. Civicas bus pigesnis, naujesnis ir geresnės būklės, nes nenaudojamas taxi, tuo tarpu Priusą kaip tik sunku rast nebuvusio taxi. Civic atrodo žymiai geriau nei lygintuvas. Minusai: valgo šiek daugiau mieste, bagažinė ne tokia praktiška, rinkoje nemažai parduodama su baterijos defektu, to nereiktų bijoti, bet ir kaina turėtų būti atitinkama. Taip pat Civicai šiek tiek daugiau linkę rūdyti, bet kai dauguma Priusų atidaužyti taxi, tai klausimas kas geriau.

Šiaip labai panašūs auto, kuris labiau patinka tą ir imk. Aš patarčiau imti Priusą tuo atveju jeigu jis bus skirtas darbui arba visiškai jokio skirtumo su kokia mašina važinėt, svarbu kuo pigiau nuvažiuot iš taško A į tašką B. Tik reikės išleisti daug laiko paieškoms ir daugiau pinigų mašinai. Jeigu nori, kad turima mašina bent kiek patiktų, tai imk Civicą.

 

Civic pagal autoasa 4,6 litro ryja ?

 

https://autoasas.lt/modelio-perziura/honda-civic-2005-2011-id-780/modifikacijos#model_menu

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Toyotos hibridas efektyvesnis, variklis gęsta ant žemų apkrovų, kamštyje riedi vien ant elektros ir pan. Hondos variklis niekada neužgęstą išskyrus paprastą Start/Stop sistemą kamštyje. Tiesiog kai riedi ar stabdai baterija kraunasi, o kai spaudi gazą el. variklis padeda begėtis benzininiam taip sumažindamas kuro sąnaudas. Pas Toyotą planetarinė transmisija, kuri nemirtinga, pas Civicą paprastas CVT, kuris teoriškai mirtingas, bet praktiškai nemačiau nei vieno sugedusio.

 

Sąnaudos Civic hybrid:

https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/18-Honda/958-Civic_Hybrid.html?constyear_e=2012&powerunit=2

Sąnaudos Prius:

https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/49-Toyota/439-Prius.html?constyear_e=2011&powerunit=2

Realiai kiek pačiam teko važinėt, tai mieste Prius mažiau valgo, ypač kai stovi kamštyje, užmiesty panašiai, gal net Civic ekonomiškesnis.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

1) Atsiverti Spritmonitor, pasiziuri hibrido sanaudas priespaskutiniam puslapy.

2) Ta pati padarai su bet kokiu dyzeliu panasios klases.

3) Pasalini uzprenumeruotus hibridus is Autoplius ir Mobile.

4) Uz sutaupytus eurus, kuriuos butum isleides permokejes uz masina su baterijom, isipyli n baku saliarkos.

5) Galutiniam variante esi net maziau tarsus, nes tiek daugiau saliarkos nesudeginsi, kiek gamtai atsilieps bateriju utilizavimas.

 

Nera uz ka.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

6) Pakeiti smagratį už 600-1000€, purkštukus už 500-2000€, kuro siurblį už 200-800€, atrestauruoji turbiną už 400€. Susimoki registracijos mokestį 100-500€.

7) Išsipjauni DPF, EGR, užsičipuoji pas Vasią garaže ir nuodiji gatves apsipylęs juodais dūmais.

8) Pili 8-12l/100km salerkos mieste, bet fourme rašai, kad valgo lygiai 5,43221554l.

9) Kad nebūtų taip brangu važinėt nupilinėji žalią salerką nuo kaimyno traktoriaus.

10) Garsiai rėkauji komentaruose, had hibridai ir elektromobiliai š***s, no smoke no power.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

6) Pakeiti smagratį už 600-1000€, purkštukus už 500-2000€, kuro siurblį už 200-800€, atrestauruoji turbiną už 400€. Susimoki registracijos mokestį 100-500€.

7) Išsipjauni DPF, EGR, užsičipuoji pas Vasią garaže ir nuodiji gatves apsipylęs juodais dūmais.

8) Pili 8-12l/100km salerkos mieste, bet fourme rašai, kad valgo lygiai 5,43221554l.

9) Kad nebūtų taip brangu važinėt nupilinėji žalią salerką nuo kaimyno traktoriaus.

10) Garsiai rėkauji komentaruose, had hibridai ir elektromobiliai š***s, no smoke no power.

Sneki taip, lyg kiekvienas dyzelis yra lavonas, o kiekvienas hibridas ka tik is gamyklos su 5 metu garantija ;) 10 metu su dyzeliais vazineju nei vienam purkstuku nekeiciau, nei vienam turbinos nekeiciau ir nei vienam smagracio nekeiciau. Nusipirk masina su normalia rida ir problemu nematysi. Pavazinesi, iseis naujas modelis, atsinaujinsi. Su tokiom problemom susiduria tie kurie perka modeli, o ne bukle ir rida.

 

Hibridas mieste taksuot gal ir apsimoka (taksistas zmogus skaiciuojantis pinigus, nera ko abejoti ju ismintimi ir Toyota Prius pasirinkimu), bet daily zmogui pas kuri 50/50 miestas/uzmiestis ir kai reikia Vilnius-Kaunas pavazinet dazniau ekonomijos as cia niekur nematau. Dar net daugiau sudeginsi benzo. Tai cia pirkt hibrida vien tik tam kad vaikytis mados ir vaziuot A juosta - nesamone.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Turėjau normalių dyzelių, kurie negedo, bet matau kaip dauguma turintys senus dyzelius vargsta su jais. Sprendžiant iš modelių žmogus ieško mašinos už 3-4k€, už tiek gyvo dyzelio nepaimsi. Ir ne visi važinėja 50/50 ar į Kauną, nereikia spręst pagal save, nemažai vilniečių 80% laiko prastovi kamščiuose į darbą ir atgal, tokiu atveju joks dyzelis automatas nė iš tolo nepasieks tokių sąnaudų kokios bus pas hibridą, į kurį dar ir dujas gali įdėt. Plius tylesnis malonesnis važiavimas, žiemą sušyla žymiai greičiau.

Jeigu esi dyzelių fanatikas, tai važinėk jais ir džiaukis, bet nereikia visiems jų kišti. Temos autorius aiškiai išsirinko, kad nori hibrido, tik neapsisprendė kokio, niekas neklausė kas geriau ar hibridas ar dyzelis, tai kam juos čia kiši nesuprantu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dyzelio nekisu, tiesiog kvestionuoju hibrido pasirinkima. Su civicu kuris ant elektros nevaziuoja net ir mieste pigiau nebus negu dyzelis, o autorius galvoja ir apie ji.

Tie patys hibridai Prius is uzsinienio parvaziuoja jau pabuve taksais ir sakyt kad jie gyvesni uz dyzeli - nesamone. Hibrida uz 3-4k nupirksi tiek pat lavona kiek ir dyzeli.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Koks skirtumas ar važiuoja visiškai ant elektros ar ne - baterijos darbas taupyt kurą nuimant dalį apkrovos nuo variklio, ji tą ir daro, taip gerokai sumažina sąnaudas. Prieš komentuojant bent paguglink apie hibridus, nes matosi, kad nei vienam net nesėdėjęs. Parodyk man bent vieną dyzelį automatą panašaus amžiaus ir kainos segmente, kuris per kamščius gali valgyt mažiau nei 6l, tada pašnekėsim.

Už 3-4k€ hibridas bus geresnės būklės nei dyzelis, net jei abu bus lavonai, tai hibridas apart baterijos daugiau neturi brangių gedimų, o kas gali sugest pas dyzelį aš jau išvardinau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Turėjau normalių dyzelių, kurie negedo, bet matau kaip dauguma turintys senus dyzelius vargsta su jais. Sprendžiant iš modelių žmogus ieško mašinos už 3-4k€, už tiek gyvo dyzelio nepaimsi. Ir ne visi važinėja 50/50 ar į Kauną, nereikia spręst pagal save, nemažai vilniečių 80% laiko prastovi kamščiuose į darbą ir atgal, tokiu atveju joks dyzelis automatas nė iš tolo nepasieks tokių sąnaudų kokios bus pas hibridą, į kurį dar ir dujas gali įdėt. Plius tylesnis malonesnis važiavimas, žiemą sušyla žymiai greičiau.

Jeigu esi dyzelių fanatikas, tai važinėk jais ir džiaukis, bet nereikia visiems jų kišti. Temos autorius aiškiai išsirinko, kad nori hibrido, tik neapsisprendė kokio, niekas neklausė kas geriau ar hibridas ar dyzelis, tai kam juos čia kiši nesuprantu.

 

Už tiek ir hibrido gyvo nerasi. Priusai visi bus nutaksuoti. Draugas dirba autoservize, tai pas juos važinėja priusai aptarnavimams, tai automobilis per savaitę prasuka aptarnavimus, tai įsivaizduok kokia jų rida, deda pigiausius filtrus, o tepalą atveža servizui patys, nes gauna po 1-2eur/ltr. Baterijos jų visų yra mirusios, tai kaip ir taupumas jo nebėra toks, kokį rašo gamikliškai.

 

Jeigu norėčiau baisiai sutaupyti ant kuro, tai imčiau B/D arba D su nedidesniu negu 2l motoru.

Redagavo venom
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Už tiek ir hibrido gyvo nerasi. Priusai visi bus nutaksuoti. Draugas dirba autoservize, tai pas juos važinėja priusai aptarnavimams, tai automobilis per savaitę prasuka aptarnavimus, tai įsivaizduok kokia jų rida, deda pigiausius filtrus, o tepalą atveža servizui patys, nes gauna po 1-2eur/ltr. Baterijos jų visų yra mirusios, tai kaip ir taupumas jo nebėra toks, kokį rašo gamikliškai.

 

Jeigu norėčiau baisiai sutaupyti ant kuro, tai imčiau B/D arba D su nedidesniu negu 2l motoru.

Taip, Priusai brangūs ir brangsta kasdien, realiai kokių 5k€ reikia ir ieškot ilgai kol rasi netaxą, o jeigu nori ledo, tai ir 6k ruošk. Bet Civicą tikrai galima iki 4k rast, kaip tik neseniai ieškojau tokio.

Redagavo Stanley
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

As tik pasakiau savo nuomone, kitiem vien galvoj uzsidega lempute *hibridas* ir jau isivaizduoja kad uz dyka vaziuoja ir ignoruoja fakta apie mirusias/nusilpusias baterijas, kaip ir minejo narys auksciau. Jeigu jum skaiciuojant tiek teoriskai, tiek faktiskai gaunasi pigiau - no problem, vazinekit, galvos man nuo to neskauda. As hibride kaip ir sakai nesu sedejes, bet pazistu kas vercias prekyba automobiliu is usa ir kas faktiskai isbande amerikonus hibridus. Juokiasi is tu kas juos perka ir permoka. Bet paklausa diktuoja pasiula.

Redagavo neprisimenu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ar tikrai ziema uzsyla greiciau benzinas?

kazkaip ant 18' 1.6 tucsonas labai jau panasiai, kaip 1,6d 15' dyzelis

 

 

As tik pasakiau savo nuomone, kitiem vien galvoj uzsidega lempute *hibridas* ir jau isivaizduoja kad uz dyka vaziuoja ir ignoruoja fakta apie mirusias/nusilpusias baterijas, kaip ir minejo narys auksciau. Jeigu jum skaiciuojant tiek teoriskai, tiek faktiskai gaunasi pigiau - no problem, vazinekit, galvos man nuo to neskauda. As hibride kaip ir sakai nesu sedejes, bet pazistu kas vercias prekyba automobiliu is usa ir kas faktiskai isbande amerikonus hibridus. Juokiasi is tu kas juos perka ir permoka. Bet paklausa diktuoja pasiula.

 

Lempute uzsidega, kad vaziuoti su prius - dujomis gali uz 3ur, o dyzelio bent 4l ims

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ar tikrai ziema uzsyla greiciau benzinas?

kazkaip ant 18' 1.6 tucsonas labai jau panasiai, kaip 1,6d 15' dyzelis

Tikrai. Jei lėtai šyla reiškia termostatas blogas. Arba pas dyzelį gal webasta yra. Dyzelis su webasta šyla maždaug tiek kiek benzas be jos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ar tikrai ziema uzsyla greiciau benzinas?

kazkaip ant 18' 1.6 tucsonas labai jau panasiai, kaip 1,6d 15' dyzelis

 

 

 

 

Lempute uzsidega, kad vaziuoti su prius - dujomis gali uz 3ur, o dyzelio bent 4l ims

 

Tai nusipirk tokio pačio litražo benziną ir įsidėk dujas, tai važiuosi už 3eur. Kam tada ta skardinė priusas? Gali tada ir komfortiškesnį automobilį pasirinkti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

As tik pasakiau savo nuomone, kitiem vien galvoj uzsidega lempute *hibridas* ir jau isivaizduoja kad uz dyka vaziuoja ir ignoruoja fakta apie mirusias/nusilpusias baterijas, kaip ir minejo narys auksciau. Jeigu jum skaiciuojant tiek teoriskai, tiek faktiskai gaunasi pigiau - no problem, vazinekit, galvos man nuo to neskauda. As hibride kaip ir sakai nesu sedejes, bet pazistu kas vercias prekyba automobiliu is usa ir kas faktiskai isbande amerikonus hibridus. Juokiasi is tu kas juos perka ir permoka. Bet paklausa diktuoja pasiula.

 

Bet ar toks dalykas ne nuo konkretaus modelio priklauso? Kiek pats esu girdėjęs, tai dažnai japonų hibridai sulaukai geresnių atsiliepimų nei į Lietuvą partempti Ford Fusion (Mondeo) ar panašūs automobiliai (bet iš JAV, kiek girdėjau, dažniau eina tokie nei japonai - galiu klysti).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na, matyt taksistu pasirinkimas aiskiai sako, kad Priusai taksuot geresni. Bet as kalbu apskritai apie hibridu pasirinkima paprastam zmogui, kuris turi viena automobili, kuriuo vaziuoja i darba 10km, o savaitgaliais pas gimines, prie juros ir i Lenkija apsipirkt. Tai jam nei c-max, nei Prius nebus geresnis variantas. Dabar ta hibridu mada uzejus, kad vos ne kiekvienas pirkdamas auto svarsto ir hibrida. Dar kitas dalykas kad hibridu modeliai yra pora simtu kg sunkesni. Tai kur cia ekonomija uzmiesty 4 bulviu maisus pastoviai veziotis. :) Ka mieste sutaupai, dali uzmiesty atiduodi.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...