Pereiti prie turinio

Rekomenduojami pranešimai

  • po 2 savaičių...

Šitas 2.2 yra pakankamai ekonomiškas, teko kelis tokius parvarinėti savo eiga iš Vokietijos, sąnaudos buvo 1-2l didesnės nei 525-530d. Taip pat į jį lengvai statosi dujos, taigi gali važiuot žymiai pigiau nei su dyzeliu, ypač su dabartinėm kainom. Aišku, trauka žymiai prastesnė nei dyzelio ir neužčipuosi, bet nevisiems to reikia. Užtat tylesnis važiavimas, atkrenta dyzelių remontai ir nesmirdi juodais dūmais kitiems eismo dalyviams ? 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 6 valandas, Stanley parašė:

Šitas 2.2 yra pakankamai ekonomiškas, teko kelis tokius parvarinėti savo eiga iš Vokietijos, sąnaudos buvo 1-2l didesnės nei 525-530d. Taip pat į jį lengvai statosi dujos, taigi gali važiuot žymiai pigiau nei su dyzeliu, ypač su dabartinėm kainom. Aišku, trauka žymiai prastesnė nei dyzelio ir neužčipuosi, bet nevisiems to reikia. Užtat tylesnis važiavimas, atkrenta dyzelių remontai ir nesmirdi juodais dūmais kitiems eismo dalyviams ? 

Tai nelygink autobano su važiavimu pvz. Vilniuje, ryja tikrai ne litru ar dviem daugiau, o traukia du kart prasčiau. E39 523i 125kw su vanusais dar važiuoja, bet šitas išvis ne. Lengvai statosi dujos, bet dujų įranga kainuoja 1k eurų, kol atsipirks, pasiskaičiuok kiek KM prasukti turėsi. Betmenas už 6k, nesvarbu dyzelis ar koks, jau turi būti ledinio stovio, tai jis neges staiga. Vienintelį pliusą tu čia pasakiai iš dalies, tik dėl juodų dumų, bet ir jų nebus, jeigu purkštukai tvarkingi, katalizatoriai vietoje ir be jokių čipų ? 
Jokiais būdais 2.2 nebus ekonomiškas, pakankamai sunki mašina tokiam motorui, benzinas, kuris dar ir netraukia ir reikia normaliai užspausti norint Vilniuje eisme dalyvauti.

Mašina, matau, mylėta, gal ir verta tų pinigų, neskaitant kelių smulkmenų,  bet tikrai už 2.2, niekas 5.7k nemokės. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
2022-03-23 20:52, venom parašė:

Tai nelygink autobano su važiavimu pvz. Vilniuje, ryja tikrai ne litru ar dviem daugiau, o traukia du kart prasčiau. E39 523i 125kw su vanusais dar važiuoja, bet šitas išvis ne. Lengvai statosi dujos, bet dujų įranga kainuoja 1k eurų, kol atsipirks, pasiskaičiuok kiek KM prasukti turėsi. Betmenas už 6k, nesvarbu dyzelis ar koks, jau turi būti ledinio stovio, tai jis neges staiga. Vienintelį pliusą tu čia pasakiai iš dalies, tik dėl juodų dumų, bet ir jų nebus, jeigu purkštukai tvarkingi, katalizatoriai vietoje ir be jokių čipų ? 
Jokiais būdais 2.2 nebus ekonomiškas, pakankamai sunki mašina tokiam motorui, benzinas, kuris dar ir netraukia ir reikia normaliai užspausti norint Vilniuje eisme dalyvauti.

Mašina, matau, mylėta, gal ir verta tų pinigų, neskaitant kelių smulkmenų,  bet tikrai už 2.2, niekas 5.7k nemokės. 

523i pigesni už 520i, nes jie sudėtingesni ir mažiau patikimi, sunkiau dedasi dujos. M54 irgi turi du vanosus jei ką. 
Su dabartinėm kuro kainom važinėjant kasdien įranga atsipirks per kelis mėnesius. 
Visi tavo pasamprotavimai dėl sąnaudų ir pan yra tik iš teorinės pusės, kaip tau atrodytų turėtų būt. Aš tau sakau kaip yra iš praktinės pusės. 
M54 yra vienas patikimiausių visų laikų BMW variklių, o E60 yra paskutinis modelis su šiuo varikliu, net E90 jau jų nebuvo. Žmonės už patikimumą moka nemažus pinigus. Taip, 525i ar 530i su tuo pačiu M54 važiuos smagiau, bet jie ir kainuoja daugiau. 520i nors ir lėčiausias, bet jis vistiek nėra lėtas, iki 100 įsibėgėja per 9,9s, daugiau nei pusė srauto gatvėse važiuoja 11-13s ir jiem užtenka. Ne visiems reikia galios, jeigu žmogus ieško ekonomijos, tai 2.2 yra ekonomiškiausias E60 variklis kaip beskaičiuotum. Jeigu tu renkiesi dyzelį - šaunu, bet tai nereiškia, kad visi kiti irgi turi rinktis dyzelį, o benzai neturi vertės. Nors modelis ir tas pats, bet dyzelius ir benzus perka visiškai skirtingi pirkėjai, todėl ir jų kainų negalima lygint. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 43 minutes, Stanley parašė:

523i pigesni už 520i, nes jie sudėtingesni ir mažiau patikimi, sunkiau dedasi dujos. M54 irgi turi du vanosus jei ką. 
Su dabartinėm kuro kainom važinėjant kasdien įranga atsipirks per kelis mėnesius. 
Visi tavo pasamprotavimai dėl sąnaudų ir pan yra tik iš teorinės pusės, kaip tau atrodytų turėtų būt. Aš tau sakau kaip yra iš praktinės pusės. 
M54 yra vienas patikimiausių visų laikų BMW variklių, o E60 yra paskutinis modelis su šiuo varikliu, net E90 jau jų nebuvo. Žmonės už patikimumą moka nemažus pinigus. Taip, 525i ar 530i su tuo pačiu M54 važiuos smagiau, bet jie ir kainuoja daugiau. 520i nors ir lėčiausias, bet jis vistiek nėra lėtas, iki 100 įsibėgėja per 9,9s, daugiau nei pusė srauto gatvėse važiuoja 11-13s ir jiem užtenka. Ne visiems reikia galios, jeigu žmogus ieško ekonomijos, tai 2.2 yra ekonomiškiausias E60 variklis kaip beskaičiuotum. Jeigu tu renkiesi dyzelį - šaunu, bet tai nereiškia, kad visi kiti irgi turi rinktis dyzelį, o benzai neturi vertės. Nors modelis ir tas pats, bet dyzelius ir benzus perka visiškai skirtingi pirkėjai, todėl ir jų kainų negalima lygint. 

Tu vieną kartą pravažiavęs teigi, kad aš samprotauju, nors pats tik kartą su ja pavažiavęs, o aš tą viską turėjęs. Kad ir kiek čia gydytum, kad kokie patikimi motorai, lygiai taip pat ir pats 525d 530d yra vieni patikimiausių, o ir kitą įdėti kainuoja ženkliai pigiau negu benzininis swapas., nors vargu ar vieną ar kitą užmuši. Praktika yra tokia, jog 2.2 125kw 6 cyl variklis išvis nevažiuoja, o ryja kaip normalus 3l benzinas. Benzinas betkokiu atveju daugiau ryja negu dyzelinis to pačio litražo, cilindrų kiekio. Plius automatas, kuris dar ilgiau galvoja ir sunkiau važiuoja. 

Tokiems kaip tu ir skelbimo autoriui yra autopliuse sukurta sekcija ?
fK95BEd.png

Kad net virš 2k eurų didžiausios kainos šio modelio 520i norite abu. 

Rinka yra tokia ir nieko tu čia nepakeisi, betmeną šiais laikais perka studentai norintys pasirodyti, o su 125kw 2l benzinu nelabai išeis.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dyzelio tik pats variklio blokas su galva patikimi, o viskas aplink genda dažnai ir brangiai, benzas tų dalių net neturi. Aš ekonomiją vadinu kiek bendrai išleidi pinigų per mašinos eksploatacijos laikotarpį kurui ir eksploatacijai, o ne kiek valgo l/100km. Nors bmw 6cil dyzeliai irgi nėra ekonomiški. Pravažiuot bendroj sumoj 5-10k km su tuo pačiu varikliu skirtingose mašinose manau užtenka, kad suprast kaip jis važiuoja ir kaip jis valgo. Kad tu esi turėjęs ar bent važiavęs M54B22 labai abejoju, kitaip nerašytum tokių nesąmonių, kad daug ryja ir nėra vanosų. Aš irgi neimčiau tokio variklio, jeigu pirkčiau E60, tai žiūrėčiau tik 535i arba 540-550i, bet dėl to nebandau smerkti silpnesnių variklių ir puikiai suprantu tuos kas juos perka. 
Tavo autoplius chart'as nėra tikslus, nes apima tik vienus metus, tais metais ėjo ir E39, taip pat į 520 modelį įeina ir 520d, kuris nieko vertas. Aišku gal 6k gal ir didelė kainą už pre-FL betmeną, bet jeigu jis išties ledinis, tai nėra kosmosas, yra pirkėjų (ne pacukų), kuriem geriau iš karto nusipirkt tvarkingą mašiną, negu ieškot be galo geriausio kainos ir kokybės santykio ir galiausiai paieškoms išleisti daugiau nei sutaupė. 

P.S.: aš nepažįstu nei pardavėjo nei mašinos, ten gali būti ir subyrėjęs lavonas vertas 2k. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...