Pereiti prie turinio

Ziema arteja, vel padangos


Rekomenduojami pranešimai

Prieš 28 minutes, Stanley parašė:

Nepriklausomai nuo temperatūros - ant šlapio asfalto žieminės padangos sukimba žymiai blogiau nei vasarinės. Čia iš asmeninės patirties autosporte. Todėl nesuprantu logikos žiemines padangas rinktis kuo blogiau važiuojančias šlapiu asfaltu kai didžiąją dalį žiemos būtent juo ir važiuojam. Teoriškai jeigu jos blogiau važiuos ant šlapio tai geriau važiuos ant sniego, bet praktiškai viena padanga gali važiuoti gerai ir ten ir ten, kita gali važiuoti blogai ir ten ir ten. 
Dėl metų irgi nesutiksiu, jei jos buvo sandėliuojamos sausoje patalpoje, o ne lauke, tai per porą metų nieko joms nenutiks, o 6 metus kažin ar kas važiuoja su tom pačiom padangom. Žieminė padanga veikia kaip žieminė tik iki ~6mm, po to jau tampa demisezoninė, tinkama tik pradėt ar damušt sezoną kai sniego nėra, bet su vasarinėm milicija atiminėja TA. Geriau atiminėtų tiems kas per sniegą važiuoja su 4mm. 

Na pradekim nuo to kad vasarines padangos sukibimo savybes jau pradeda keistis nuo +4 jei neklystu laipsiu celsijaus. Sportas sportu bet teorijos nenugincysi. Tad ir paaiskinau kame logika tokio mano pasirinkimo kuris beja ne mano sugalvotas o netgi buvo parodytas normalioje televizijos laidoje kurios teikiama info as ne kiek neabejoju.

Del sukibimo ant sniego ar ledo as visiskai nesiginciju as tiesiog sakau kad renkuosi tai kas susije su slapiu asfaltu kaip jos laiko ant sniego ar ledo jau kita kalba ir fakats kad visos laikys skirtingai.

Del sandeliavimo - kad padanga kuo ilgiau islaikytu savo savybes ji sandeliojama ir laikoma turi buti atitinkamomis salygomis. I tai ieina temperatura dregme ir netgi tai kaip ir kokioje pozicijoje padanga laikoma ir gal dar eibe visokiu kintamuju. Elementarus klausimas kuris LT pardavejas turi tokias salygas kad taip islaikyti padangas - nuimam visus kintamuosius paliekam tik padangos padejima ant kazko ir butinai ne ant vina kitos? Tai kuris cia tokias laikymo salygas turi kad gali padangas sandeliuoti net po 6 ir daugiau metu kad jos neprarastu savo savybiu?

Del padangu naudojimo ilgio - na cia jau kekvieno atskirai reikalas viskas juk priklauso kiek vuvaziuojama ir sakau is patirties kad zinau zmoniu kurie suka su tuo paciu komplektu ir penkias ir sesias ziemas taip kad visokiu kaip sakant yra.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Žiemines padangas jau kelis metus perku iš https://www.pirkitpadangas.lt geros kainos ir greitai pristato. Nusipirkau auto su prastom galinėm žieminėm padangom. Šiandien užsakiau, rytoj atveža. Operatyviai.

Prisipažinsiu, nesu auto fanas, nesidomiu padangų naujienomis ir nelakstau. Kiekvienais metais perku biudžetines žiemines naujas padangas. Jokių problemų žiema nebūna. Nė karto nesu užklimpęs ir t.t. Mano manymu, geriau naujos, negu restauruotos ar ten brendinės dėvėtos...

Taip pat ir vasara, naujas nusiperku ir nesuku galvos. Važiavau į Maroką, Ispaniją per karščius ir kiniškos puikiai atlaikė... 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Smagu ir man sužinoti kažką naujo apie padangas 😄 Kas liečia žymėjimus - nėra didelio reikalo į juos žiūrėti, europiniai gamintojai vadovaujasi reglamentu, padangos gaminamos ne europoje reglamenta turi bet juo vadovautis tikslo nemato, todėl ant labai pigių padangų galima matyti ir labai gerus rezultatus. Bei vertinant yra daug kintamųjų, kurių įprastas vairuotojas nesusiduria su dauguma.

Dėl kinietiškų padangų šiuo metu skirtumas nuo kitų gamintojų yra labai nedidelis, kas liečia kokybę tikrai verta geriau rinktis truputį brangesnes. Yra ir kinietiškų neblogų modelių, tačiau pas mus jų yra vos keleta. Dauguma yra tiesiog kopijuotas protektorius nuo premiumo ir štampuojamas begale skirtingų pavadinimų.

Toliau, tikrai yra žmonių ir po 5 ir po 10 sezonų minančių su tomis pačiomis padangomis. Mes juos vadiname ekstremalais. Nevertėtų naudoti padangų jei jos yra senesnės nei 5 metų. Bei mano darbo pobūdis yra tiesiogiai susijęs su padangų defektais, todėl žinau puikiai kas nutinka su tam tikromis padangomis.

Dėl laikymo ilgalaikio sandeliuose - taip yra kas ir mūsų šalyje turi sąlygas idealiai laikyti padangas. Bet mes neturime savo šalyje nei vieno stambaus žaidėjo padangų prekyboje, visi mes ruošiamės sezonams, darome užpirkimus iš didmenininkų prognozuodami pardavimus pagrindinius. Logistika yra pažengusi todėl jus padangos pasiekia greitai net jei mes jų ir neturime LT sandeliuose.

Jei domina padangos uždarbio nariams galiu padaryti geresnes kainas. Taip pat yra galimybė aptarnauti įmonės automobilių parkus įvairaus dydžio sezoninių montavimų metu įmonės buveinės vietoje.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
2023-09-19 07:55, InTeXaS parašė:

Jei nėra reikalingas didesnis pravažumas tai renkamasi iš įprasto mišinio žieminių padangų, bei jau pagal savo važiavimo stilių bei kiekį žvelgi ar užtenka vidutinės kokybės, ar geriau rinktis premiumą.

Tmaster, privačia žinute imesiu pavyzdžių.

Domintu ir mane pavyzdžiai, žmona nuvažiuoja per metus tik 3-4 tūkst km., tai manau geriausia būtų visus metus su žieminėmis važinėti. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 2 valandas, Tomson parašė:

Domintu ir mane pavyzdžiai, žmona nuvažiuoja per metus tik 3-4 tūkst km., tai manau geriausia būtų visus metus su žieminėmis važinėti. 

Kažin ar geriausia, vasarą su žieminėm tiek komfortas tiek sukibimas mažesnis, ypač per lietų. Vasarą per karščius susidėvi protektorius, nors mm dar lieka daug, bet užapvalinami protektoriaus kraštai, po to ir žiemą sukibimo nebelieka. 
Geriausia nusipirkt antrą ratų komplektą kad ir skardinių ratų, pasikeist du kartus per metus nieko sudėtingo nėra. 
Jei jau labai biudžetas spaudžia ir visiškai nėra pinigų padangoms, tai galima dėt kieto mišinio žiemines su kuo mažesniais tarpais tarp protektoriaus. O jeigu žiemą važiuoja tik gerais orais gerais keliais, nevažiuoja per sniegą, tai geriau dėt demisezonines. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 3 valandas, InTeXaS parašė:

Smagu ir man sužinoti kažką naujo apie padangas 😄 Kas liečia žymėjimus - nėra didelio reikalo į juos žiūrėti, europiniai gamintojai vadovaujasi reglamentu, padangos gaminamos ne europoje reglamenta turi bet juo vadovautis tikslo nemato, todėl ant labai pigių padangų galima matyti ir labai gerus rezultatus. Bei vertinant yra daug kintamųjų, kurių įprastas vairuotojas nesusiduria su dauguma.

Dėl kinietiškų padangų šiuo metu skirtumas nuo kitų gamintojų yra labai nedidelis, kas liečia kokybę tikrai verta geriau rinktis truputį brangesnes. Yra ir kinietiškų neblogų modelių, tačiau pas mus jų yra vos keleta. Dauguma yra tiesiog kopijuotas protektorius nuo premiumo ir štampuojamas begale skirtingų pavadinimų.

Toliau, tikrai yra žmonių ir po 5 ir po 10 sezonų minančių su tomis pačiomis padangomis. Mes juos vadiname ekstremalais. Nevertėtų naudoti padangų jei jos yra senesnės nei 5 metų. Bei mano darbo pobūdis yra tiesiogiai susijęs su padangų defektais, todėl žinau puikiai kas nutinka su tam tikromis padangomis.

Dėl laikymo ilgalaikio sandeliuose - taip yra kas ir mūsų šalyje turi sąlygas idealiai laikyti padangas. Bet mes neturime savo šalyje nei vieno stambaus žaidėjo padangų prekyboje, visi mes ruošiamės sezonams, darome užpirkimus iš didmenininkų prognozuodami pardavimus pagrindinius. Logistika yra pažengusi todėl jus padangos pasiekia greitai net jei mes jų ir neturime LT sandeliuose.

Jei domina padangos uždarbio nariams galiu padaryti geresnes kainas. Taip pat yra galimybė aptarnauti įmonės automobilių parkus įvairaus dydžio sezoninių montavimų metu įmonės buveinės vietoje.

Apie Europinius žymėjimus girdėjau, kad juos tiesiog reikia "nusipirkti" ir kaina priklauso nuo klasės, todėl pigiausios kiniškos padangos dažniausiai nusiperka pigiausią žemiausios klasės žymėjimą tik tam, kad galėtų jas pardavinėti ES. Nežinau ar tai tiesa, tik gandai iš tų kas dirba su padangom, bet panašu į tiesą. 

Dėl padangų amžiaus vienareikšmiško atsakymo nėra. Kad naujos yra geriausios sutinku, bet 5 metų padanga su pigiu gumos mišiniu gali būti žymiai prastesnė, labiau sudžiuvusi ir daugiau savybių praradusi nei 10 metų padanga, kur dar gumos mišinys buvo kokybiškas. Tai ypač galioja vasarinėms padangoms, kur amžius realiai nesvarbu jei padanga vizualiai atrodo gerai, be įtrūkimų. 
Kažkada vienoje prekyvietėje buvau radęs keliolikos metų senumo naujas Toyo Proxes ir tai buvo turbūt geriausią sukibimą turinčios padangos kurias esu kada bandęs. Jokios šių metų gamybos nei už tą pačią kainą kiniškos nei brangesnės vidutinės klasės padangos nė iš tolo tokio sukibimo neturėtų. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 19 valandų, Stanley parašė:

Kažin ar geriausia, vasarą su žieminėm tiek komfortas tiek sukibimas mažesnis, ypač per lietų. Vasarą per karščius susidėvi protektorius, nors mm dar lieka daug, bet užapvalinami protektoriaus kraštai, po to ir žiemą sukibimo nebelieka. 
Geriausia nusipirkt antrą ratų komplektą kad ir skardinių ratų, pasikeist du kartus per metus nieko sudėtingo nėra. 
Jei jau labai biudžetas spaudžia ir visiškai nėra pinigų padangoms, tai galima dėt kieto mišinio žiemines su kuo mažesniais tarpais tarp protektoriaus. O jeigu žiemą važiuoja tik gerais orais gerais keliais, nevažiuoja per sniegą, tai geriau dėt demisezonines. 

Visa tiesą surašei, žinoma geriausia keisti, tik tas dalykas su kuo susiduriame, kad važiuojantys visus metus su tomis pačiomis padangomis važiuoja su automobiliais kur jau skardų neuždėsi, ir automobiliai neprasti 😄 Visų būna pasiteisinimas, kad nedaug važiuoju ką čia keitinėsi. Tik kas liečia demisezonines ką parašei tikrai suprieštarausiu. Bet kokiu atveju yra geriau žieminės kietesnio mišinio nei demisezonines. Bet kokiu atveju sniego, suplukto sniego teks sutikti kelyje ar kiemuose, o ten jos nedirba visai.

Taip, jei padanga buvo laikyta geromis sąlygomis ji 10 metų gali atrodyti geriau nei 5 metų blogomis. Padangų struktūra yra vienas iš įtakojančių padangos kainą dalykų. Dėl to paties ir yra kodėl restauruotos padangos šaudo - senas karkasas. Bėja, toyo ir yra vidutinės klasės padangos 😄

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Turėjau omenyje ne laikymo sąlygas, o gumos kokybę, kuri su metais vis blogėja. Todėl kartais senesnių metų padangos gali būti geresnės nei naujesnės, net jei buvo laikomos vienodai (jei kalbam apie dėvėtas arba naujas gulėjusias padangas). 
Toyo tada paėmiau pigiau nei pigiausios kiniškos, tik dėl to, kad buvo senų metų, o sukibimo buvo daugiau nei pas dvigubai brangesnes, tą norėjau pasakyt 🙂 O skaitosi vidutinėm turbūt tik dėl kainos, nes važiuoja kaip premium, su gumos kokybe irgi problemų nebūna, montuotojai jas irgi mėgsta. Visgi Japoniška kokybė 🙂
Demisezoninės todėl ir vadinasi "All Season", nes skirtos važiuoti visus metus. Žinoma jos ant sniego neveikia, bet kaip sakiau jeigu per sniegą nevažiuoja, tai asfaltu daug geriau važiuoja All Season nei žieminės. Bet ir tas ir tas yra kraštutinumas, mes gyvename tokiame klimate kur vasarą dideli karščiai, o žiemą dideli šalčiai ir daug sniego, ledas, todėl reikia prisitaikyti ir turėti du komplektus ratų. Net vokiečiai keičia ratus kas sezoną, nors ten retai kada atšala žemiau 0*, sniegas iškrenta kartą per metus ir žieminės padangos net neprivalomos jei važiuojama asfaltu. O jeigu pas žmogų kaip sakai neprastas auto, tai čia jau klausimas ne dėl padangų, o dėl to kas jo galvoje dedasi, jeigu ant mašinos pinigų užteko, o ant padangų ne. Rizikuoja savo ir savo šeimos gyvybe tik tam, kad sutaupyt kelis šimtus €. Šiais laikais naujos padangos kainuoja kaip kelis kartus į restoraną nueit. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip gauti geros kokybes padangas pigiau:

1 - issirenki populiaru gamintoja, tarkim kazka is top 3 -  bridgestone

2 - pasiieskai tam koncernui priklausanciu maziau zinomu gamintoju - tam minetam bridgestone, priklauso firestone, nokian, lassa ir kiti

3 - pasiieskai megstamo bridgestone padangu atitikmenio is minetu pigesniuju brandu ir ieskai joms akcijos/geriausio pasiulymo su salyga kad jos yra sviezios, o ne stoveje ant saules pora metu.


Perkant bridgestone ar kazka is top 3, automatiskai permoki uz varda, nes jie daznai remia motosporta ir t.t - pigesnieji brandai dirba kukliau su reklamom, nors net padangu rastai ir receptura daznai buna panasus.

 

Redagavo s3cr3t
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 4 valandas, s3cr3t parašė:

Kaip gauti geros kokybes padangas pigiau:

1 - issirenki populiaru gamintoja, tarkim kazka is top 3 -  bridgestone

2 - pasiieskai tam koncernui priklausanciu maziau zinomu gamintoju - tam minetam bridgestone, priklauso firestone, nokian, lassa ir kiti

3 - pasiieskai megstamo bridgestone padangu atitikmenio is minetu pigesniuju brandu ir ieskai joms akcijos/geriausio pasiulymo su salyga kad jos yra sviezios, o ne stoveje ant saules pora metu.


Perkant bridgestone ar kazka is top 3, automatiskai permoki uz varda, nes jie daznai remia motosporta ir t.t - pigesnieji brandai dirba kukliau su reklamom, nors net padangu rastai ir receptura daznai buna panasus.

Jau ne pirmą kartą šiame forume matau, kai apie Nokian rašo jog tai vos ne eko brandas. 😄 Kaina ir kokybė premium. Jei kalbant apie žiemines, tai Nokian Top 1-3 vieta (kartu su Michelin ir Continental dalinasi, 2022 testas) 🙂 Kitas dalykas, Nokian nepriklauso ir niekada nepriklausė Bridgestone. Kažkada Bridgestone buvo didžiausias akcininkas su 15-20%, dabar jei google nemeluoja turi vos 3%. 

Redagavo MuniGod
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 2 savaičių...

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...