Pereiti prie turinio

Vidinė įmonės dilema / galima kompetencijos stoka


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

Suprantu, kad papasakoti konkrečiai visko negaliu, tad ir atsakymai bus tokio pačio lygio, bet gal pavyks pasisemti gerų minčių iš žmonių, turinčių patirties tokioje sferoje, ar bent logiškai galinčių išmąstyti kažką, kas man iki šiol dar į galvą nešovė.

Tad trumpai: dirbu įmonėje, kuri gamina maisto produktus. Turime du visoje Lietuvoje žinomus prekių ženklus, kuriuos galite pamatyti bet kurioje parduotuvėje. Dar šiek tiek eksporto, interneto. Taip pat yra penkios fizinės parduotuvės.

Parduotuvės pelno ne tik neneša, bet eina į minusą, o dar kyla darbo užmokestis, komunalinės išlaidos. Atsakingas ir finansus įmonėje tvarkantis žmogus nori uždaryti parduotuves, nes "išlaikyti sunku". Verta paminėti, kad joms skiriamas mažas dėmesys, neinvestuojama - seni baldai, lentynos, kompiuteriai - viskas atgyvenę. O ir minusas buvo visada, net didesnis, tiesiog norima kirpti, nes šiek tiek "raudona".

Vienintelis dalykas, ką atsakingas žmogus paskaičiuoja - kiek brangs žaliavos, jei sumažės mūsų užsakymo kiekiai (perki mažiau - moki brangiau). Kiti faktoriai šiai akimirkai neegzistuoja - prekės ženklo naikinimas, prestižas, lengvesnis naujų klientų pritraukimas - sako, "o kaip tai pamatuoti?".

Dar vienas sprendimas būtų samdyti profesionalus, kurie išanalizavę įmonės veiklą parodytų konkrečias klaidas bei pasakytų, kokios bus pasekmės, bet į tai investuoti nenorima, viską "reikia" išspręsti įmonės viduje, o žinių turime per mažai.

Tad ir klausimas iš tos pačios srities - gal kas esate susidūrę su tokia situacija, kai buvo uždaroma viena prekybos šaka, geriausiai mažmena, - kaip tai palietė kitas ? Kokie rimti argumentai galėtų būti, norint įtikinti, kad tai gali būti neteisingas sprendimas ? Nes dabar atrodo, kad žiūrima tik į kelis skaičius (minusas, kiek brangs žaliavos), o dėl kompetencijos stokos nesuvokiama, kokia gali būti padaryta ilgalaikė žala. Negaliu nepaminėti, kad atsakingas žmogus nesugebėjo užtikrinti savalaikio žaliavų tiekimo, tad ne retai parduotuvėse nebuvo paklausiausių prekių, o to pasekoje prarandami pinigai ir potencialiai - klientai, kurie du kartus neradę, ką visada pirkdavo, susiras, kur kitur bus galima įsigyti norimą prekę.

Taip pat iš teorinės perspektyvos, būtų įdomu sužinoti, ar verta ieškoti "partnerių", kurie norėtų savo produkciją pardavinėti mūsų parduotuvėse. Mūsiškėse tikrai yra prekių, kurios neturi reikiamos apyvartos, judėjimo, tad jų atsisakyti nebūtų gaila. Tada galėtume išstatyti dvi - tris lentynas / vitrinas su kažkokia nesikertančia mums preke. Šiuo atveju galėtų būti saldumynai / konditerija / papildai / tabakas ir pan. Partneriui nereikėtų ieškoti atskirto nuomos taško, samdyti pardavėjų, mokėti komunalinių - užtektų sutarti kažkokią metinę / mėnesinę sumą, arba fiksuotą, arba priklausomą nuo apyvartos ir būtų "win - win" situacija abiem pusėms. Ar tame yra racijos, verta bandyti ?

Dar paminėsiu, kad prekė yra sezoninė, 4 žiemos mėnesiai beveik atperka 8 šiltesnius mėnesius, o permesti viską į internetą labai sunku, nes ir prekė nėra labai į jaunimą orientuotą ir žmonės mėgsta pamatyti gyvai. 

Iš karto dėkoju už komentarus, vertinsiu ir skaitysiu viską. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tos parduotuves dar vakar turejo buti uzdarytos. 

Pvz.: vilniaus pergale, turi daug visiems zinomu saldainiu. Tiekia produkcija i visas parduotuves. 

Ir kas nori saldainio - randa bet kurioje maksimoje. 

Firmine parduotuve butu grynas minusas - niekas del keliu kg spec nevaziuos, praeinantis srautas apyvartos nedarys. 

 

Kitaip sakant jusu produktai kaip pavienes prekes nera paklausios. Jas galima rasti ant kiekvieno kampo ar lengvai pakeisti kitomis. Todel dedikuota parduotuve visalaik bus minusine. 

Ir kad turit parduotuve savo, tai del to maximoje daugiau neparduodat. Jokios reklamos papildomos nekuriat. 

Ir tai jau irodet. Visos 5 parduotuves nuostolingos. 

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 7 valandas, vSS88 parašė:

Sveiki,

Suprantu, kad papasakoti konkrečiai visko negaliu, tad ir atsakymai bus tokio pačio lygio, bet gal pavyks pasisemti gerų minčių iš žmonių, turinčių patirties tokioje sferoje, ar bent logiškai galinčių išmąstyti kažką, kas man iki šiol dar į galvą nešovė.

Tad trumpai: dirbu įmonėje, kuri gamina maisto produktus. Turime du visoje Lietuvoje žinomus prekių ženklus, kuriuos galite pamatyti bet kurioje parduotuvėje. Dar šiek tiek eksporto, interneto. Taip pat yra penkios fizinės parduotuvės.

Parduotuvės pelno ne tik neneša, bet eina į minusą, o dar kyla darbo užmokestis, komunalinės išlaidos. Atsakingas ir finansus įmonėje tvarkantis žmogus nori uždaryti parduotuves, nes "išlaikyti sunku". Verta paminėti, kad joms skiriamas mažas dėmesys, neinvestuojama - seni baldai, lentynos, kompiuteriai - viskas atgyvenę. O ir minusas buvo visada, net didesnis, tiesiog norima kirpti, nes šiek tiek "raudona".

Vienintelis dalykas, ką atsakingas žmogus paskaičiuoja - kiek brangs žaliavos, jei sumažės mūsų užsakymo kiekiai (perki mažiau - moki brangiau). Kiti faktoriai šiai akimirkai neegzistuoja - prekės ženklo naikinimas, prestižas, lengvesnis naujų klientų pritraukimas - sako, "o kaip tai pamatuoti?".

Dar vienas sprendimas būtų samdyti profesionalus, kurie išanalizavę įmonės veiklą parodytų konkrečias klaidas bei pasakytų, kokios bus pasekmės, bet į tai investuoti nenorima, viską "reikia" išspręsti įmonės viduje, o žinių turime per mažai.

Tad ir klausimas iš tos pačios srities - gal kas esate susidūrę su tokia situacija, kai buvo uždaroma viena prekybos šaka, geriausiai mažmena, - kaip tai palietė kitas ? Kokie rimti argumentai galėtų būti, norint įtikinti, kad tai gali būti neteisingas sprendimas ? Nes dabar atrodo, kad žiūrima tik į kelis skaičius (minusas, kiek brangs žaliavos), o dėl kompetencijos stokos nesuvokiama, kokia gali būti padaryta ilgalaikė žala. Negaliu nepaminėti, kad atsakingas žmogus nesugebėjo užtikrinti savalaikio žaliavų tiekimo, tad ne retai parduotuvėse nebuvo paklausiausių prekių, o to pasekoje prarandami pinigai ir potencialiai - klientai, kurie du kartus neradę, ką visada pirkdavo, susiras, kur kitur bus galima įsigyti norimą prekę.

Taip pat iš teorinės perspektyvos, būtų įdomu sužinoti, ar verta ieškoti "partnerių", kurie norėtų savo produkciją pardavinėti mūsų parduotuvėse. Mūsiškėse tikrai yra prekių, kurios neturi reikiamos apyvartos, judėjimo, tad jų atsisakyti nebūtų gaila. Tada galėtume išstatyti dvi - tris lentynas / vitrinas su kažkokia nesikertančia mums preke. Šiuo atveju galėtų būti saldumynai / konditerija / papildai / tabakas ir pan. Partneriui nereikėtų ieškoti atskirto nuomos taško, samdyti pardavėjų, mokėti komunalinių - užtektų sutarti kažkokią metinę / mėnesinę sumą, arba fiksuotą, arba priklausomą nuo apyvartos ir būtų "win - win" situacija abiem pusėms. Ar tame yra racijos, verta bandyti ?

Dar paminėsiu, kad prekė yra sezoninė, 4 žiemos mėnesiai beveik atperka 8 šiltesnius mėnesius, o permesti viską į internetą labai sunku, nes ir prekė nėra labai į jaunimą orientuotą ir žmonės mėgsta pamatyti gyvai. 

Iš karto dėkoju už komentarus, vertinsiu ir skaitysiu viską. 🙂

ar tu kartais nesi suinteresuotas, jog neuždarytų fizinių parduotuvių? Nes firminės parduotuvės išnyko prie dešimtmetį. Investuoti reikia į maximos lentynas, reklamą, ir internetinę prekybą. Jog žmonės apžiūrėtų maximoje, o pirktų internete. Ir pirkėjai būtų sugrįžtantys, nebenorintys apžiūrėti, bet žinotų ką perka.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Atrašyta (redaguota)

Prekybos centruose yra pigesnės, paprastesnės prekės. 

Mažmena labiau skirta išrankiam pirkėjui, kuris daugiau supranta apie produktą, gali mokėti daugiau už kokybę. N

Su quality preke į prekybos tinklus patekti nepavyks, nes kiekiai niekada nebus tonos, o tik dešimtys ar max 100kg. 

Dabartinės fizinės parduotuvės ir randasi prekybos centruose, kaip Akropolis. 

Redagavo vSS88
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Atsakymai yra tavo įraše.

prieš 10 valandų, vSS88 parašė:

Turime du visoje Lietuvoje žinomus prekių ženklus, kuriuos galite pamatyti bet kurioje parduotuvėje.

Puiku, visi žino, perka. Tai tikriausi neša pelną? Puiku, paskirkite gerą vadybininką, kuris sužiūrėtų, jog prekės tinkamose lentynose būtų, būtų akcijų, būtų patrauklios pakuotės pirkti nežinantiems prekinio ženklo.

prieš 10 valandų, vSS88 parašė:

Parduotuvės pelno ne tik neneša, bet eina į minusą

Versle sentimentams dažniausiai ne vieta. eina į minusą, reiškia reikia arba kardinaliai pertvarkyti, arba naikinti.

prieš 10 valandų, vSS88 parašė:

4 žiemos mėnesiai beveik atperka 8 šiltesnius mėnesius

Parduotuvė veikia ištisus metus? O kas jei dirbti tik sezono metu? Kiek sumažėtų minuso? Tuose pačiuose akropoliuose galite "saleles" keliems mėnesiams imti, o ne visiems metams.

prieš 10 valandų, vSS88 parašė:

Turime du visoje Lietuvoje žinomus prekių ženklus, kuriuos galite pamatyti bet kurioje parduotuvėje.

 

Prieš 25 minutes, vSS88 parašė:

Su quality preke į prekybos tinklus patekti nepavyks

Kodėl šios dvi mintys prieštarauja viena kitai? 

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

maisto gaminių gamyba, ir nedideli kiekiai man asocijuojasi su tom salėlėm, kuriose gali gauti skanios rukytos dešros, vyniotinių, ir panašių gatavų produktų (apart žalios šviežios mėsos)

tokiu atveju, gal fizines parduotuves daryti turguose, ir dirbti tik "turgaus dieną"? Nes jei noriu geros mėsos, aš jos neperku maximje, ir tuo labiau akropolyje, aš palaukiu turgaus dienos, ir ten iš pirmų rankų nusiperkų gerų gaminių.

Tad gal jūs šaunate pro šalį, jei akropolyje jūsų salelė dirba 12valandų, nors realiai užtektų poros valandų viskam išsiparduoti?

Smulkesnė analizė tiesiog būtina, bet dabar negalime kažko smulkiau analizuoti, nes trūksta konteksto, galim tik pametinėti va tokias mintis kaip kad aš dabar parašiau.

Šeip tavo iškelta problema labai idomi, ir ne vienas skaitantis turėtų susidurti su tokiais iššūkiais

Redagavo Tmaster
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 2 valandas, zawe parašė:

Atsakymai yra tavo įraše.

Puiku, visi žino, perka. Tai tikriausi neša pelną? Puiku, paskirkite gerą vadybininką, kuris sužiūrėtų, jog prekės tinkamose lentynose būtų, būtų akcijų, būtų patrauklios pakuotės pirkti nežinantiems prekinio ženklo.

Versle sentimentams dažniausiai ne vieta. eina į minusą, reiškia reikia arba kardinaliai pertvarkyti, arba naikinti.

Parduotuvė veikia ištisus metus? O kas jei dirbti tik sezono metu? Kiek sumažėtų minuso? Tuose pačiuose akropoliuose galite "saleles" keliems mėnesiams imti, o ne visiems metams.

Kodėl šios dvi mintys prieštarauja viena kitai? 

Prekės ženklas tas pats, bet produkto lygis skirtingas, kainos skiriasi. 

Prekybos tinkle tai, ką gali nusipirkti ir žemas pajamas gaunantis žmogus. Firminėse parduotuvėse - aukštos klasės, 10x kainuojančios alternatyvos, tam, kas tais dalykais domisi, supranta. Arba nori dovanoti. Taip pat aksesuarai prie to maisto produkto. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš valandą, vSS88 parašė:

Prekės ženklas tas pats, bet produkto lygis skirtingas, kainos skiriasi. 

Prekybos tinkle tai, ką gali nusipirkti ir žemas pajamas gaunantis žmogus. Firminėse parduotuvėse - aukštos klasės, 10x kainuojančios alternatyvos, tam, kas tais dalykais domisi, supranta. Arba nori dovanoti. Taip pat aksesuarai prie to maisto produkto. 

 

prieš 14 valandų, vSS88 parašė:

Turime du visoje Lietuvoje žinomus prekių ženklus, kuriuos galite pamatyti bet kurioje parduotuvėje.

prieš 14 valandų, vSS88 parašė:

Kiti faktoriai šiai akimirkai neegzistuoja - prekės ženklo naikinimas, prestižas, lengvesnis naujų klientų pritraukimas - sako, "o kaip tai pamatuoti?".

Zinok atrodo jog su firminem parduotuvem ir tave reiktu naikinti toje imoneje. Nes tu deliusional.. Nenoriu įžeisti, bet nera kaip kitaip suformuluoti. 

Prekes zenklas bet kurioje parduotuveje Lietuvoje.. Tai ka jusu tos 5 firmines duoda pries simtus ar tukstancius maximu/iki/ rimi parduotuviu  lietuvoje ? 

Jus is esmes skirtinga produkcija prekiaujate firminese ir standartinese. Kas perka uz  10x nepirks maximoje. Kas perka maximoje nepirks firmineje. Ir panasu jog tiesiog nera tiek zmoniu, kad pirktu firminese. 

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 2 valandas, vSS88 parašė:

Prekės ženklas tas pats, bet produkto lygis skirtingas, kainos skiriasi. 

man dabar idomiau tapo atspėti kas čia per produktas, negu kažką toliau eskaluoti apie biznio pagerinimą 😂

gal ir aš maximoje perku per pigiai tą patį produktą? Ar jis turi skiriamuosius ženklus tarp maximos ir firminių parduotuvių? Čia gal koks žemaitijos pieno džiugo sūris ir jo aksesuarai? Nors jam manau sekasi gan neblogai. Prekės ženklas žinomas net už EU ribų

Redagavo Tmaster
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Yra tokia sąvoka - neigiamas sąnaudų efektas. Kai dėl sentimentų, baimės prisipažinti suklydus laiku nesustabdo nuostolingo projekto - veiklos.

Reikėtų atsakyti - kokią funkciją atlieka tos parduotuvės.

Ar tai nišinių produktų prekyba? Brangesni, įdomesnių skonių gaminiai (pvz kaip Biržų duona).

Didesnis asortimentas (pvz kaip Rūtos)

Reprezentuoja prekinį ženklą? Vykdomos degustacijos ir pan?

Ar tiesiog skylė, kuri neturi jokios vertės?

 

Ir koks procentas produkcijos parduodamas per parduotuves. Gal tas procentas toks mažas, kad niekas nebenori terliotis ir nemato esmės investuoti. 🙂

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nieko vertingo neatnešanti diskusija. Panašu kad temos autorius turi savo išankstinį nusistatymą/poziciją (kolega neturi kompetencijos), galimai temos autorius turi ir savų tikslų (tarkime - pakeisti kolegą..?).

Konkretumo skaičiuose nėra jokio - o nuo skaičių ir priklauso ar kalbame apie esminius įmonės veiklą įtakojančius rodiklius, ar tik apie "raudonus minusus", kurie realiai bendroje įmonės apyvartoje paskęsta ir nesodina visos įmonęs pelningumo rodiklių?

Čia mes galime "šaudyti" patrankomis į danguje skraidančias varnas, bet ar betkuris iš mūsų pataikys - nepasakys nei temos autorius nei kiti forumo dalyviai galėtų suprasti skaitydami šią temą.

Tiesiog "lengvo fleimo" tema, leidžianti pasisakyti betkam-apie-beleką.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nei vienas spėjimas nebuvo į tą pusę. 

Ir neturiu nusistatymo nei dėl uždarymo, nei palikimo. Ir vadinu tai galima (!) kompetencijos stoka, nes nežinau. 

Ne su pardavimais dirbu, todėl žinių turiu dar mažiau, bet šiuo atveju norėjosi daugiau pasigilinti, paieškoti alternatyvų, gal per patarimus ar kitų žmonių patirtis. 

Ačiū už visus komentarus. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki, 

kreipiuosi į autorių, daug čia nesiplėsiu. Pats esu bendraįkurėjas ir dalinis savininkas maisto produktų gamybos įmonės, turime ir firminę parduotuvę ir dirbame su prekybos tinklais ir visais kitais dalykais. Jei būtų įdomu susisiek PM, galėsim pasikalbėti rūpimais klausimais plačiau, gal galėsiu kažką patarti ar padėti, nes pats dirbu su verslo plėtra, pardavimais ir t.t.. 

Taip pat, jei ieškote produktų, asortimente turime virš 30 skirtingų produktų, gal bent kažkas iš jų nesikirs ir galėsime juos išstatyti Jūsų lentynose. 

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...