Pereiti prie turinio

Prekyba automobiliais Lietuvoje


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki, noreciau pabandyti nupirkti vienos markes sportini automobili Rusijoje. Lenkijoje, Lietuvoje, Baltijos salyse ir skandinavijoje visi uzdrosti gan gerai arba kainos dideles, apie Vakaru Europa nesneku kainos isviso kosmines. Rusijoje daug privesta is amerikos ju, tai aisku sudauzyti ir t.t bet labai daug variantu ir uz viliojancia kaina tai manau kaska issirinkti butu galima. Kitas klausimas tai tik muitas. Pvz: skelbime auto kainuoja 10000 Euru, as paprasau pardavejo i pirkimo-pardavimo sutarti parasyti 7000 Euru ar pagal sia suma ja man ismuitins ar ne?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Būna visaip. Skirtingi žmonės, skirtingos auto. Negali būti, kad vienoje šalyje visi prižiūri tik atstovybėse, o kitoje tik servisuose. Bet nei vienas nei kitas neturi būti kriterijus mašinos pasirinkimui. Jeigu yra pilna istorija atstovybėje, tai dar nereiškia, kad techniškai viskas bus tvarkoje. Atstovybėse irgi visokių cirkų būna. Atvažiavus į gerą servisą patyręs meistras iš garso, kvapo ar dūmų nustatys artėjantį gedimą ir patars žmogui greičiau susitaisyti, kad ateityje neturėti didesnių bėdų. Atstovybėje tokiu atveju pasakys - jei check'as nedega, reiškia viskas tvarkoje.

 

Reikia tikrinti realią mašinos būklę, o ne žiūrėti popieriukus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Būna visaip. Skirtingi žmonės, skirtingos auto. Negali būti, kad vienoje šalyje visi prižiūri tik atstovybėse, o kitoje tik servisuose. Bet nei vienas nei kitas neturi būti kriterijus mašinos pasirinkimui. Jeigu yra pilna istorija atstovybėje, tai dar nereiškia, kad techniškai viskas bus tvarkoje. Atstovybėse irgi visokių cirkų būna. Atvažiavus į gerą servisą patyręs meistras iš garso, kvapo ar dūmų nustatys artėjantį gedimą ir patars žmogui greičiau susitaisyti, kad ateityje neturėti didesnių bėdų. Atstovybėje tokiu atveju pasakys - jei check'as nedega, reiškia viskas tvarkoje.

 

Reikia tikrinti realią mašinos būklę, o ne žiūrėti popieriukus.

 

Zigulyje galejai gedima nustatyti dumus uostydamas. O dabar geriau jau prie kompiuterio jungti. O tai geriau daryti atstovybeje o ne kokiam garaze :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kompas nevisagalis. Žigulys - nežigulys, bet vidaus degimo variklių veikimo principas nepasikeitė. Dūmyja mėlynai arba yra pašalinis garsas iš pačio variklio - gali toliau mašinos net neapžiūrinėt, nes varikliui greit bus amen. Ir jokia diagnostika tau to neparodys.

O diagnostiką reikia daryti pas tos markės žinovą, kuris pagal realius parametrus galės daug ką pasakyti. Atstovybėje neretai tik klaidas nuskaito.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Kompas nevisagalis. Žigulys - nežigulys, bet vidaus degimo variklių veikimo principas nepasikeitė. Dūmyja mėlynai arba yra pašalinis garsas iš pačio variklio - gali toliau mašinos net neapžiūrinėt, nes varikliui greit bus amen. Ir jokia diagnostika tau to neparodys.

O diagnostiką reikia daryti pas tos markės žinovą, kuris pagal realius parametrus galės daug ką pasakyti. Atstovybėje neretai tik klaidas nuskaito.

 

Aišku, diagnostikos pagalba neįmanoma visų gedimų ir jų priežasties nustatyt. Daug kam tenka ardyt ir žiūrėt. Tačiau dažnai diagnostika nukreipia reikiama linkme, yra sutaupomas laikas.

Garažiukuose dažnai yra nuskanuojamos klaidos ir pasakomas jos kodas ir aprašymas. Bet konkretus gedimas nėra nustatomas. Pvz. - kuro įpurškimo sistemos klaida (nesigilinama, ar tai siurblys, purkštukai ar dar kas). Rimtesniuose servisuose (tame tarpe ir dyleriuose) stengiamasi nustatyti gedimą, t.y. po diagnostikos gali būti keičiamos dalys, kurios įtariamos blogu veikimu, ir tada vėl tikrinama (vien siekiant atlikti gedimo diagnostiką, nebūtinai suremontuoti). Taip tiksliai nustatant sugedusį mazgą/dalį. Maži garažiukai dažnai neturi nei laiko/noro/galimybės važiuoti iki šroto ir atsivežti kažkokias dalis pasibandymui, kad tiksliai išsiaiškinti gedimą. Aišku, didesni irgi dažnai grybą pjauna. Prieš važiuojant įdiagnostiką su gedimu, reiktų įsitikinti, kad tas servisas/garažiukas nustato gedimą, o ne klaidą pasako.

Tas mėlynas dūmas gali būt ir dėl paprasčiausio tepalo nuotėkio į turbiną..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Būna visaip. Skirtingi žmonės, skirtingos auto. Negali būti, kad vienoje šalyje visi prižiūri tik atstovybėse, o kitoje tik servisuose. Bet nei vienas nei kitas neturi būti kriterijus mašinos pasirinkimui. Jeigu yra pilna istorija atstovybėje, tai dar nereiškia, kad techniškai viskas bus tvarkoje. Atstovybėse irgi visokių cirkų būna. Atvažiavus į gerą servisą patyręs meistras iš garso, kvapo ar dūmų nustatys artėjantį gedimą ir patars žmogui greičiau susitaisyti, kad ateityje neturėti didesnių bėdų. Atstovybėje tokiu atveju pasakys - jei check'as nedega, reiškia viskas tvarkoje.

 

Reikia tikrinti realią mašinos būklę, o ne žiūrėti popieriukus.

 

Cia jei pas koste atvezi turbut

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...