Pereiti prie turinio

aliumine vaziuokle


Rekomenduojami pranešimai

betkokiu atveju ji nera tokia gera kaip buvo ankstesnes audi vaziuokles.

Pradziai i ja ziurejo visi kaip i velnia, su laiku apsiprato. Ir paziurek visgi gatvei pilna audi su ta pacia aliumine vaziuokle ir is to gali suprasti, kad nors ji ir nera pats geriausias pasirinkimas, bet ji nera tokia baisi.

 

Renkantis auto neziureciau ar aliumine ar ne ta vaziuokle.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Daugiau nei pusė metų turiu a4, išniro tik granatą (120lt granata(būna pigesnių, bet ėmiau geriausią) + 50lt darbas), nuvažiavęs 12k~ ir draugas turi nuvažiavęs 20k~ keitė 2 šarnyrus. šarnyro restauracija 50-60lt. Ką žn per tiek km ar verta sukti galvą del to :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ji turi penkis sarnyrus vienam ratuj, mano nuomone vistiek mazesne apkrova tenka sarnyrams palyginus kai buna du ar trys sarnyrai. O aliumines paziuokles pliusas yra kad ji lengvesne :rolleyes: . Avarijos atveju jau sarnyrai neberupi, svarbiausia sveikata. Sarnyru restauravimas nuo 15 iki 30 ziurint kur restauruoji :rolleyes:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ji turi penkis sarnyrus vienam ratuj, mano nuomone vistiek mazesne apkrova tenka sarnyrams palyginus kai buna du ar trys sarnyrai. O aliumines paziuokles pliusas yra kad ji lengvesne :rolleyes: . Avarijos atveju jau sarnyrai neberupi, svarbiausia sveikata. Sarnyru restauravimas nuo 15 iki 30 ziurint kur restauruoji :rolleyes:

 

Jei pats neši šarnyrą tokia kaina, o jei atvarai mašiną už šarnyrą 50lt mažiau nemokėsi :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 1 metų...

Kaip kažkurioje temoje rašiau, visiems ta aliuminė važiuoklė kelia sentimentus prisiminus mokykloje aliuminius šaukštus iš kurių buvo galima gulbe išraityt. :D NĖRA TAIP. Aliuminė dalis yra labai geras ir tvirta. Visa bėda su tom važiuoklėm kad priekinė pakaba turi N traukikių, stabilizatorių.. Pats važinėju su passat'u b5 ir problemų nebuvo, keičiau tik šake kairės pusės ir granata. Fsio. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip kažkurioje temoje rašiau, visiems ta aliuminė važiuoklė kelia sentimentus prisiminus mokykloje aliuminius šaukštus iš kurių buvo galima gulbe išraityt. :D NĖRA TAIP. Aliuminė dalis yra labai geras ir tvirta. Visa bėda su tom važiuoklėm kad priekinė pakaba turi N traukikių, stabilizatorių.. Pats važinėju su passat'u b5 ir problemų nebuvo, keičiau tik šake kairės pusės ir granata. Fsio. :)

 

Nuo kada aliumininis yra tvirtas? Beje jei ta važiuklė būtų labai gera, tai vw ir audi nebūtų gryžę prie senosios.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal ir varikliai 1.9 tdi prasti? :)

variklyje ir gal aliumo kur yra :D

Ką čia tiems lodoriams įrodinėsi.... Aliumas vieniem silpnas metalas, kitam dar kažkas negerai. Nemačiau, kad kam aliuminis sulinktų, o ne guma susidevėtų. Na ir kokie Audi modeliai sugrįžo prie senosios važiuoklės? O išvis kas yra senoji važiuoklė? Čia kur B4 ir C4 buvo? Naujose audi taip pat daugiasvirtė pakaba stovi.... Ai dėl "paprastos" pakabos tai jin golfuose stovi... Na ir kaip golfas? Minkštas? Manevringas? Aš už komfortą susimokų ir problemų nematau, ir minksčiau važiuoja, ir kelyje daug daug geriau stovi. Tam ir buvo sukurta ši daugiasvirtė pakaba. Kam nepatinka tai ir nepirkti, bet erezijų čia jau nebeskleiskit.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ką čia tiems lodoriams įrodinėsi.... Aliumas vieniem silpnas metalas, kitam dar kažkas negerai. Nemačiau, kad kam aliuminis sulinktų, o ne guma susidevėtų. Na ir kokie Audi modeliai sugrįžo prie senosios važiuoklės? O išvis kas yra senoji važiuoklė? Čia kur B4 ir C4 buvo? Naujose audi taip pat daugiasvirtė pakaba stovi.... Ai dėl "paprastos" pakabos tai jin golfuose stovi... Na ir kaip golfas? Minkštas? Manevringas? Aš už komfortą susimokų ir problemų nematau, ir minksčiau važiuoja, ir kelyje daug daug geriau stovi. Tam ir buvo sukurta ši daugiasvirtė pakaba. Kam nepatinka tai ir nepirkti, bet erezijų čia jau nebeskleiskit.

 

Erezijų niekas neskleidžia, tiesa yra tiesa. Nežinau kaip apie audi, bet passat b5, b5,5 buvo su aliumine važiuokle, o b6 jau ėjo vėl su normalia sena važiuokle.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Erezijų niekas neskleidžia, tiesa yra tiesa. Nežinau kaip apie audi, bet passat b5, b5,5 buvo su aliumine važiuokle, o b6 jau ėjo vėl su normalia sena važiuokle.

 

Uoj tikras erezijų skleidėjas tu. Kalbi, nors net nežinai jog tospačios važiuoklės ėjo tiek audi, tiek passatam. Beto tos pačios važiuoklės su daugiasvirtėm ėjo ir B6 modeliams iki 2005 metų. Tai savo tiesas ir išmanymą pasilik giliai kokiam nors stalčiuke.

 

Nesiūlau niekam tikėti jog šitos važiuoklės lūžta ar ką, čia neišmanančių žmonių vepezėjimas. Važiuoklės itin tvirtos, visa bėda kad daug kas keičiama, bet retai ir tvarkoma.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pats šią mašiną eksplotuoju virš metų laiko, iš tiesų pirmi remontai buvo auto servise, bet visos kainos prasidėdavo už taisymą nuo 200 LT, dažniausiai vidurkis būdavo apie ~500 LT per vieną taisymą, dėl to nusprendžiau prisidėti prie "audifanų". Forumuose klausdavau, skaitydavau kas gali būti atsitikus esamai problemai, kaip kas sugesdavo ir iki šiol viską taisausi pats, pasikeitęs esu visą važiuoklę pats, o kas liečia saugiklius, durelių taisymą, langų taisymą tai išvis ten nebuvo ką veikt, tereikia mokėti išsiardyti ir sudėti į vietas viską tvarkingai, kitur palituot reikėdavo ir ttt. Esmė, kad važiuoklės problemų reikia nebijoti, jei turi žmogų šalia kuris atrestauruoja traukias, šarnyrus ir tt gerai, mano atveju turiu, labai gerai padaro darbą, o važiuoklę tvarkyti nėra ką veikt, aišku, ant išvardintų modelių ji yra sudėtinga, daug visko, prastas priėjimas, tačiau visas mokslas yra išimti, nuvežti atsirestauruoti, ar ir įdėti, arba dėti naują, toks ir mokslas, gaunasi tikrai nebrangiai.

post-25985-0-53071700-1361478497_thumb.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...