Pereiti prie turinio

Grupinių pirkimų svetainės - patrauklus verslas?


  

62 nariai balsavo

  1. 1. Grupinių pirkimų svetainės - patrauklus verslas?



Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

 

Nuolaidų efektyvumas Lietuvoje (ir ne tik)tiesiog stebina.Susiformavo ištisa palankesnių kainų pasiūlymų gaudytojų auditorija. Na, o įprotis pirkti kartą ir dar kartą, ir dar šimtus kartų prekę ar paslaugą su nuolaida įsitvirtina tūkstančių pirkėjų elgsenoje. Tai išnaudoja verslininkai.

 

Taigi grupiniai pirkimai - tikrai įdomus reiškinys. Nors šiuo verslu užsiimančių rinkos dalyvių skaičius Lietuvoje nėra pastovus, visgi grupiniai pirkimai rado savo pirkėjų minias.

 

Studio4 padėjo atsirasti ne vienam dabar jau sėkmingai veikiančiam projektui, tad visad jautėm šios srities pulsą. O įdomiausia tai, kad vis dar gauname naujų užsakymų tokio tipo svetainėms sukurti... Taip gimė manokuponai.lt projektas, kuriame norintys imtis verslo gali išsirinkti jau paruoštą projektą ir po poros dienų jau pardavinėti kuponus (http://vimeo.com/32050607).

 

Kaip manote, kuo grupiniai pirkimai yra patrauklūs (kad susidomjimas ir pirkėjų srautai nemažėja)?

Galbūt šios idėjos iki galo neišnaudoja ir didieji rinkos dalyviai, dažniausiai veikiantys tik didžiausiuose Lietuvos miestuose?

 

Galbūt pasigendate nišinių grupinių pardavimų puslapių ar apie tokį verslą galvojate patys? Galiausiai, ar naudojatės tokiais portalais, ir kokių pastabų turėtumėt jų vystytojams?

 

Plati ir [manome] iki galo neišsemta tema, ypač stebint, kaip mūsų klientai vysto savo grupinių pirkimų svetaines ir verslus. Mes linkime jiems sėkmės šiose gražiose varžybose!

 

post-65348-0-26658800-1331126652_thumb.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Svetainės - taip, sutinku, patrauklus verslas, kaip ir elektroninės parduotuvės dabar "ant bangos". Bet kažkaip nesigirdi nei vienos garsios "sėkmės istorijos" iš įmonės, kurie platina savo paslaugas per tokias grupinių apsipirkimų svetaines. Kiek teko skaityti, tai daug tokių įmonių susižavi potencialių klientų antplūdžiu, bet galiausiai arba neapskaičiuoja nuolaidos ir nueina į minusą, arba netgi fiziškai nepasiruošia aptarnauti tiek klientų, kiek užregistruoja akcijai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Iš įmonių pusės, tai populiarinimui naudoti tokius kuponų puslapius neapsimoka. Gerai, jie duoda didelę nuolaidą, ateina klientas, kuris šiaip neitų, nes neturi pinigų tokioms kainoms, o paskui jis ir vėl prarastas, kai kainos atsistato.

Kita vertus, tokie puslapiai naudingi pvz. viešbučiams kurortuose žiemą, kai mažai gyventojų. Kambariai taip ar taip tušti, tad net apgyvendinant "pigesnius" svečius nieko neprarandama.

 

Tie, kurie kuria tokius puslapius, tai daro be reikalo, jei neturi investicijų arba labai gero marketingo plano. Nuolat spaminti facebooką ir kviesti bet ką už "nemokamą iPad" neapsimoka. Reikia turėti labai gerą viziją ir kažką išskirtinio ir funkcionalesnio nei kitur, kad galėtum žaisti su jau įsitvirtinusiais ir juos aplenkti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Iš įmonių pusės, tai populiarinimui naudoti tokius kuponų puslapius neapsimoka. Gerai, jie duoda didelę nuolaidą, ateina klientas, kuris šiaip neitų, nes neturi pinigų tokioms kainoms, o paskui jis ir vėl prarastas, kai kainos atsistato.

 

Na ne visai sutikciau, nes jei klientas apie imone "x" nezinojo iki siol ir isigyjes kupona gavo kokybiska paslauga ar preke, liko ja patenkintas, tai yra tikimybe, kad jis ar jo draugai (kuriems jis papasakojo apie savo pirkini), anksciau ar veliau vel pasinaudos imones "x" paslaugomis. Tad jei bent 1 is 10 nauju klientu sugrys veliau, reiskia tai pasiteisino.

Kitas variantas, atsikratyti ivairiais nelikvidais, uzsilikusiais sandelyje :) Arba parduoti tokias prekes, kuriu, zmogus pamates parduotuves lentynoje, nesugalvotu isigyti.

 

Kas liecia pati kuponu versla, tai manau butu neblogas variantas neturintiems darbo ir norintiems uzsiimti nuosavu verslu. Nes salyginai su nedidelem investicijomis, galima bandyti uzimti nedidele rinkos dali ir tokiu budu sau uzsitikrinti pastovias pajamas. Taciau norint uzimti didesne rinkos dali, jau reikia pakankamai rimtai apgalvoti. Nes teko kazkada perzvelgti populiariausiu ir nelabai populiariu (bet visgi nemazai investuojanciu i reklama: baneriai delfi.lt ir pan. ). Tai pardavimu mastai labai stipriai skiriasi. Nes konkuruoti su grupinis ir beta, kuriuos valdo imone, kuriai priklauso one.lt ir kiti projektai, tikrai yra sudetinga, nes jie vien per savo kanalus istransliuoja tiek reklamos, kiek negaletu sau leisti nei vienas kitas kuponu pardavimu puslapis.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

@programeris007 žinai dėl "nesigirdi sėkmės istorijų" tai tu klysti:) Beta kartu su grupiniu per diena padaro virš 100 tūkst. lt (pagal pick.lt), tai žinant, kad grupinių projektų portalai pasilieka apie 20% tai labai jau nebloga sėkmės istorija.

 

Ne taip supratai mano mintį. Turiu omeny, kad taip - beta.lt ir grupinis.lt neblogą verslą daro, man būtų įdomu išgirsti nuomonę iš tų įmonių, kurios naudojasi jų paslaugomis - talpina savo akcijas ir nuolaidas į jų svetaines. Ar apsimoka? Ar atneša PASTOVIŲ klientų? Ar akcijos metu nepatyrė finansinės duobės ar problemų su sąlygų įvykdymu tiems, kas užsisakė kuponus?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nieko čia patrauklaus. Kiek girdėjau, grupinis.lt, kurio savininkas "garsusis" "elyto" atstovas Titas Blėdis, yra nemokus, nes išlaidos reklamai viršijo pajamas

 

Konkurentai prabudo? Man neteko girdeti, kad Titas Bledis butu sios kompanijos akcininkas. Jam kadaise priklause jamam.lt.

Redagavo bob denard
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kviečiu pasinaudoti pick.lt įrankiu ir susipažinti su kitų portalų statistika.

 

Pavyzdžiui akivaizdžiai artėjama prie bankroto:

http://pick.lt/dienos-akciju-portalu-pardavimu-statistika/myredcat ;-)

 

Nebutinai, gal pavyzdziui atsisake dideles reklamines kampanijos, kuri nesdavo puse pajamu, ber bendrai paemus buvo nuostolinga.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pasitelk elementarią matematiką. 15k per mėnesį, nuo šito jau pačiu geriausiu atveju nuskaičiuok 20%, tai galimas jų pelnas - mėnesiui ;-)

 

Norejau pasakyti, kad galimas variantas, kad dabar su 15000Lt jie laikosi ne prasciau, o gal ir geriau nei tada kai dare 30000. Apyvartos kritimas nebutinai reiskia, kad artejama prie bankroto. Reikia daugiau duomenu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Norejau pasakyti, kad galimas variantas, kad dabar su 15000Lt jie laikosi ne prasciau, o gal ir geriau nei tada kai dare 30000. Apyvartos kritimas nebutinai reiskia, kad artejama prie bankroto. Reikia daugiau duomenu.

 

Ką reiškia geriau, jei yra tendencija mažėjančių pardavimų. Mažėja pardavimai, mažėja pajamos. Aplamai paskaičiavus maksimalų galimą uždarbį, manau jie pliuse niekada nebuvo.

 

Didžiųjų grupinių portalų įtaka vis auga ir jų marketshare didėti gali tik kitų, t.y. mažųjų portalų sąskaita.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ką reiškia geriau, jei yra tendencija mažėjančių pardavimų. Mažėja pardavimai, mažėja pajamos. Aplamai paskaičiavus maksimalų galimą uždarbį, manau jie pliuse niekada nebuvo.

 

Didžiųjų grupinių portalų įtaka vis auga ir jų marketshare didėti gali tik kitų, t.y. mažųjų portalų sąskaita.

 

Pavyzdys:

parduodi uz 15000Lt, tavo dalis 20% 3000Lt, reklamai isleidi 1000Lt. Pelnas 2000Lt.

Sugalvoji investuot daugiau i reklama, uz dar 5000Lt nuperki reklamos, pardavima padideja iki 30000Lt, tavo dalis 20% 6000Lt, rekalamai isleidi 5000+1000 taigi pelnas sumazeja iki nulio.

Nusprendi, kad ta reklamos kampanija tau nepelninga ir grizti prie pradines 15000Lt apyvartos.

Tik vienas is galimu scenariju. Negi sunku suprasti, kad apyvartos kritimas nebutinai yra artejimas prie bankroto?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pavyzdys:

parduodi uz 15000Lt, tavo dalis 20% 3000Lt, reklamai isleidi 1000Lt. Pelnas 2000Lt.

Sugalvoji investuot daugiau i reklama, uz dar 5000Lt nuperki reklamos, pardavima padideja iki 30000Lt, tavo dalis 20% 6000Lt, rekalamai isleidi 5000+1000 taigi pelnas sumazeja iki nulio.

Nusprendi, kad ta reklamos kampanija tau nepelninga ir grizti prie pradines 15000Lt apyvartos.

Tik vienas is galimu scenariju. Negi sunku suprasti, kad apyvartos kritimas nebutinai yra artejimas prie bankroto?

 

Ką reiškia pelnas 2000 Lt? ;D Tu manai tie pasiūlymai patys portale atsiranda? Ne pelnas, o pajamos, kurias ištaškai mokesčiam ir dar turi iš kišenės krapštyti.

 

1. Kažkas turi dirbti ir ieškoti pasiūlymų, gerai jei tave pvz tėvai išlaiko ir gali pats tą daryti, bet portalais užsiima įmonės.

2. Įmonei priklauso eilė mokesčių (ofisas, atlyginimai, banklink, mokėjimai.lt, etc.)

3. Sistemos priežiūra, hostingas

 

Ir dar daug kitų reikalų, kuriuos susumavus tokios įplaukos tikrai neatperka investicijų.

 

Beje, tokio dydžio procentą Lietuvoje gali gauti tik patys didieji, nes sąlygas stato jie. Mažieji portalai dvidešimt procentų atkatą labai sunkiai pasiekia.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,

aš šiuos metus buvau surengęs kokia 20 akcijų per grupinių pirkimo puslapius, kai kurios akcijos pasiteisina net lb,o procento klausimas yra derinamas, galima suderėti iki 15proc.Šiaip vidutiniškai parduodu po 150 kuponų, ir jei greit išsiunti prekes ir prekė yra kokybiška ir gera, tai klientas net parašo atsiliepimą i meilą teigiamą, o tas jau didžiulis pliusas.

Didžiausia problemą apturėjau kai buvo parduotą 3098 kuponų, visa mėnesį nesiliaujantys skambučiai, prekių keitimas dėl broko, nes fiziškai neįmanoma visko patikrinti- bet po mėnesio bemiegių naktų viskas baigėsi.Viskas vyko eksprontu, nes kiekį nustatės buvau kiek galima parduoti tik 120, nes tiek turėjau sandėlyje.Teko dauk streso apturėti tiek muitinėse, tiek skambučią atlaikyti, nes žmonės skambino dėl absurdiškiausių klausimų.

Tik pastebėjau vieną tendencija, kad dabar patys grupinių pirkimų portalai jau prekes vežasi patys.realiai jie uždirba kur kas daugiau, bet kitas pastebėjimas, kad jie nebesistengia pateikti kažką įdomaus, nes visa jų energiją išeina ant pačių savęs aptarnavimo.

O šiaip padaryti gerą akciją reikia tik geros įdėjos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,

aš šiuos metus buvau surengęs kokia 20 akcijų per grupinių pirkimo puslapius, kai kurios akcijos pasiteisina net lb,o procento klausimas yra derinamas, galima suderėti iki 15proc.Šiaip vidutiniškai parduodu po 150 kuponų, ir jei greit išsiunti prekes ir prekė yra kokybiška ir gera, tai klientas net parašo atsiliepimą i meilą teigiamą, o tas jau didžiulis pliusas.

Didžiausia problemą apturėjau kai buvo parduotą 3098 kuponų, visa mėnesį nesiliaujantys skambučiai, prekių keitimas dėl broko, nes fiziškai neįmanoma visko patikrinti- bet po mėnesio bemiegių naktų viskas baigėsi.Viskas vyko eksprontu, nes kiekį nustatės buvau kiek galima parduoti tik 120, nes tiek turėjau sandėlyje.Teko dauk streso apturėti tiek muitinėse, tiek skambučią atlaikyti, nes žmonės skambino dėl absurdiškiausių klausimų.

Tik pastebėjau vieną tendencija, kad dabar patys grupinių pirkimų portalai jau prekes vežasi patys.realiai jie uždirba kur kas daugiau, bet kitas pastebėjimas, kad jie nebesistengia pateikti kažką įdomaus, nes visa jų energiją išeina ant pačių savęs aptarnavimo.

O šiaip padaryti gerą akciją reikia tik geros įdėjos.

 

Kokio pobudzio prekiu akcijas darei?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ką reiškia pelnas 2000 Lt? ;D Tu manai tie pasiūlymai patys portale atsiranda? Ne pelnas, o pajamos, kurias ištaškai mokesčiam ir dar turi iš kišenės krapštyti.

 

1. Kažkas turi dirbti ir ieškoti pasiūlymų, gerai jei tave pvz tėvai išlaiko ir gali pats tą daryti, bet portalais užsiima įmonės.

2. Įmonei priklauso eilė mokesčių (ofisas, atlyginimai, banklink, mokėjimai.lt, etc.)

3. Sistemos priežiūra, hostingas

 

Ir dar daug kitų reikalų, kuriuos susumavus tokios įplaukos tikrai neatperka investicijų.

 

Beje, tokio dydžio procentą Lietuvoje gali gauti tik patys didieji, nes sąlygas stato jie. Mažieji portalai dvidešimt procentų atkatą labai sunkiai pasiekia.

 

Trecia karta kartoju - apyvartos sumazejimas nebutinai reiskia artejima prie bankroto.

As tau pateikiau viena is pavyzdziu, kad sumazejus apyvartai pelnas nebutinai sumazeja. Tai, kad prisikabinai prie skaiciu rodo, kad nesuvoki kas tau norima pasakyti. Skaiciai tik iliustarcija paties principo, kad galbut uz puse apyvartos buvo atsakinga kokia nors reklamos kampanija, kuri pasirode nuostolinga ir del to jos buvo atsisakyta taip PAGERINUS, o ne PABLOGINUS imones padeti.

 

Kitas scebarijus - imone startuoja su loss leader produktu tarpe savo kitu iprastu produktu, loss leader produkto deka turi gera apyvarta, atejus laikui atskirato to produkto, apyvarta smunka per puse. Ateini tu, pamatai apyvartos kritima ir pareiski, kad imonei pradejo prasciau sektis. Nors nieko pansaus nera.

 

Ir taip galima testi. Nesakau, kad butinai kazkas tokio buvo, sakau, kad neimanoma spresti apie imones padeti vien pamacius apyvartos grafika. Tai yra faktas. Tai, kad as ta turiu irodineti per kelis pranesimus mane stebina labai stipriai :)

 

Pakartosiu dar ketvirta karta, gal pagaliau uzteks:

APYVARTOS KRITIMAS NEBUTINAI REISKIA PABLOGEJUSIA IMONES SITUACIJA. Tam reikia isigilinti i daugiau rodikliu. Net geriausias pasaulio ekonomistas nedristu uztikrintai sakyti, kad imone arteja prie bankroto vien pamates apyvartos mazejima.

Redagavo biz
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Trecia karta kartoju - apyvartos sumazejimas nebutinai reiskia artejima prie bankroto.

As tau pateikiau viena is pavyzdziu, kad sumazejus apyvartai pelnas nebutinai sumazeja. Tai, kad prisikabinai prie skaiciu rodo, kad nesuvoki kas tau norima pasakyti. Skaiciai tik iliustarcija paties principo, kad galbut uz puse apyvartos buvo atsakinga kokia nors reklamos kampanija, kuri pasirode nuostolinga ir del to jos buvo atsisakyta taip PAGERINUS, o ne PABLOGINUS imones padeti.

 

Kitas scebarijus - imone startuoja su loss leader produktu tarpe savo kitu iprastu produktu, loss leader produkto deka turi gera apyvarta, atejus laikui atskirato to produkto, apyvarta smunka per puse. Ateini tu, pamatai apyvartos kritima ir pareiski, kad imonei pradejo prasciau sektis. Nors nieko pansaus nera.

 

Ir taip galima testi. Nesakau, kad butinai kazkas tokio buvo, sakau, kad neimanoma spresti apie imones padeti vien pamacius apyvartos grafika. Tai yra faktas. Tai, kad as ta turiu irodineti per kelis pranesimus mane stebina labai stipriai :)

 

Pakartosiu dar ketvirta karta, gal pagaliau uzteks:

APYVARTOS KRITIMAS NEBUTINAI REISKIA PABLOGEJUSIA IMONES SITUACIJA. Tam reikia isigilinti i daugiau rodikliu. Net geriausias pasaulio ekonomistas nedristu uztikrintai sakyti, kad imone arteja prie bankroto vien pamates apyvartos mazejima.

 

Mane tai stebina tai, kad tu manai jog iš tokių įplaukų galima išlaikyti internetinį verslą, būtent grupinių pirkimų srityje, kur dabar ir taip gan nemaža konkurencija ir jau ne vienas užsilenkė.

 

Greitu metu užsilenks dar ne vienas, tik laikas tą parodys, bet paminėsi mano žodį. Vasara bus jiems visiems išbandymų metas ;-)

 

Grafikėlis, kurį matei, tik maža dalis informacijos kuri prieinama viešai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...