Pereiti prie turinio

E-parduotuve ? Vis dar verta?


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki , jau kuri laika domiuosi e-partuovemis Lietuvoje ir mastau realia galimybe atsidaryti pats , bet man kilo keli klausimai kuriuos noreciau paklausti butent sio forumo lankytoju . Visu pirma , kaip jus manote , kokios investicijos reiktu butent atidaryti e-parduotuvei ? Nekalbant apie visa produkcija kuo ten prekiaus , bet butent apie " Pati tinklapi ir jo stuktura ir patalpinima " , kokiu lesu reiketu ? ( As nesigaudau programavimuose , todel klausiu) , Visu antra , kaip jus manote , ar imanoma gerai isilieti i rinka ? Kaip paslaptis jau yra nemazai E-parduotuviu lietuvoje kurios prekiauja ivairiais dalykais , tai kaip manote ar sunku isilieti i rinka ir ar net tapti jos lyderiu ? :) Kiek jusu manymu tuomet reiktu skirti " Marketingui " ir koks tas Marketingas jusu nuomone turetu buti ? ;) Gal kas zinot kainas tokiu dalyku kaip pvz ( reklama , kokiuose tinklapiuose kaip autoplius.lt ar tuose paciuose socialiniuose one.lt ) . Aciu , prasau nesmerkti uz nezinojima , esu zalias kompiuteriuose , bet zinau , kad tai yra ateitis ir noriu sieti savo versla su kompiuterija . Aciu is anksto uz atsakymus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Elektroninės parduotuvės sukūrimai reikia bent >1000 Lt, jei nori turėti tvarkingą ir gražią parduotuvę, kurios nebus gėda parodyti klientams. Čia iš programuotojo pusės :)

Aišku galima ir už 200 LT susikurti, niekas nedraudžia...

Redagavo Esnyper
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikūrus už 200 Lt paskui už 10x didesnes sumas lopysi.

Gerai pasiskaičiuoti pradines galimybes ir nebijoti investuoti, kad viskas veiktų patogiai klientui. Svarbūs dalykai integravimas su mokėjimų sistema ir siuntimas.

 

Dizainas aišku svarbu, bet svarbiau prekių informacija. Platesnis aiškesnis aprašymas padeda ne tik seo, nes yra turinys, bet ir klientui apsispręsti ar pirkti.

 

Kas dėl reklamos, geriau nusisamdyti seo specialistą+adwords reklamos administratorių. Šių dviejų reklamos rūšių sočiai ir jos efektyviausios bent jau daugeliui sričių.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na jei tikrai pasiruošęs rimtai investuoti į šią rinką, tada iš el. parduotuvės pusės tau prireiks +/- 2500 LT (HOSTINGAS, E-Shop'as, SEO, AdWords). Ir tikrai nerekomenduočiau taupyti šioje vietoje.

 

Taip , as pasiruošęs rimtai , bet manau 2500 LT būtų mažoka , argi ne ? Aš taip pat ieškočiau žmogaus tinklapio kūrimui ir administravimui , nes kaip jau sakiau aš čia nelabai gaudausi . Plius gal kas gali plačiau paaiškinti kas tas " AdWords " ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taip , as pasiruošęs rimtai , bet manau 2500 LT būtų mažoka , argi ne ? Aš taip pat ieškočiau žmogaus tinklapio kūrimui ir administravimui , nes kaip jau sakiau aš čia nelabai gaudausi . Plius gal kas gali plačiau paaiškinti kas tas " AdWords " ?

 

 

Jei reikia unikalios sistemos tada mažokai. AdWords tai Google paieškos reklama.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na jei tikrai pasiruošęs rimtai investuoti į šią rinką, tada iš el. parduotuvės pusės tau prireiks +/- 2500 LT (HOSTINGAS, E-Shop'as, SEO, AdWords). Ir tikrai nerekomenduočiau taupyti šioje vietoje.

 

Su tokia suma galima sukurti padoria eparduotuve, taciau tai bus tik remai. Jei rimtai galvoji apie prekyba, pridek antra tiek, o gal dvigubai daugiau (nezinau koks asortimentas) originaliam prekiu aprasymui ir sukelimui. XML sukelimas is tiekejo duombazes tai pinigu metimas i bala. Tiek del seo, tiek del vartotojo patogumo. Realiai normaliai parduotuvei reikalingas ir zmogus, kuris uzsiima normaliu pasiulymu ir prekiu aprasymu. Pavyzdziui, grupinio pirkimo portaluose vien siam darbui samdoma po keleta zmoniu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki , jau kuri laika domiuosi e-partuovemis Lietuvoje ir mastau realia galimybe atsidaryti pats , bet man kilo keli klausimai kuriuos noreciau paklausti butent sio forumo lankytoju . Visu pirma , kaip jus manote , kokios investicijos reiktu butent atidaryti e-parduotuvei ? Nekalbant apie visa produkcija kuo ten prekiaus , bet butent apie " Pati tinklapi ir jo stuktura ir patalpinima " , kokiu lesu reiketu ? ( As nesigaudau programavimuose , todel klausiu) , Visu antra , kaip jus manote , ar imanoma gerai isilieti i rinka ? Kaip paslaptis jau yra nemazai E-parduotuviu lietuvoje kurios prekiauja ivairiais dalykais , tai kaip manote ar sunku isilieti i rinka ir ar net tapti jos lyderiu ? :) Kiek jusu manymu tuomet reiktu skirti " Marketingui " ir koks tas Marketingas jusu nuomone turetu buti ? ;) Gal kas zinot kainas tokiu dalyku kaip pvz ( reklama , kokiuose tinklapiuose kaip autoplius.lt ar tuose paciuose socialiniuose one.lt ) . Aciu , prasau nesmerkti uz nezinojima , esu zalias kompiuteriuose , bet zinau , kad tai yra ateitis ir noriu sieti savo versla su kompiuterija . Aciu is anksto uz atsakymus.

Investicijos nuo 0.00 Lt iki N Lt...

 

Įvertink savo tikslus, poreikius ir galimybes, sužinosi galimas investicijas:

1. El. parduotuvės "bazė"

1.1 Platforma (naudoti nemoką platformą; išsinuomoti už N Lt/mėn; nusipirkti už kelis šimtus/tūkstančius; užsisakyti visiškai unikalų produktą pagal tavo poreikius);

1.2. Dizainas (gali naudoti standartinę išvaizdą; naudoti nemokamą/mokamą šabloną; naujas dizainas);

1.3. Serveris (pasiekiamus, veikimo greitis; neverta taupyti);

1.4. Produktai (produktų talpinimas (užsiimti pačiam/samdyti darbui atlikti), aprašymų paruošimas ir t.t.);

1.5. El. parduotuvės optimizavimas (visomis prasmėmis);

2. Prekyba

2.1. Užsakymai (patvirtinimas, vykdymas, siuntimas);

2.2. Vadyba

2.3. Reklama

 

Suskaičiavai? Didelės išlaidos? Nesėkminga veikla? Analizuojam nuo pirmo punkto...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taip , as pasiruošęs rimtai , bet manau 2500 LT būtų mažoka , argi ne ? Aš taip pat ieškočiau žmogaus tinklapio kūrimui ir administravimui , nes kaip jau sakiau aš čia nelabai gaudausi . Plius gal kas gali plačiau paaiškinti kas tas " AdWords " ?

 

Surasti gali kas eshopą paleis tau ir už tūkstantį litų, bet.. 2500lt čia yra realiai vos ne pati mažiausia suma, norint tuo užsiimti RIMTAI.

Vien logo/brandbook kūrimas kainuos minimum 500lt kalbant lietuviškomis kainomis, toliau pats tinklalapio dizainas.. KOKYBIŠKAI patyręs dizaineris padarytų gal už kokį 1500lt :) Va, jau ir turi 2000lt išlaidų. Toliau programavimas. Randi nevalgiusį studenčioką - padarys už kelis šimtus, ir paskui pastoviai turėsi prižiūrėt tą puslapį iš techninės pusės, o jei dirbsi su specialistais - dar 2000lt+ :) Na, tai va, dvigubini sumą t.y. iki 5000lt ir pradžiai turėsi TVIRTĄ pagrindą. Ir tai, viską čia surašiau minimaliomis kainomis.

 

Realiai, uždarbis.lt labai iškreipia tokių darbų kainų suvokimą. Nes čia visko gali rasti labai pigiai, tačiau lieka rinktis tau, ar kurdamas RIMTĄ verslą, nori rizikuoti to verslo pagrindais ar ne.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O tai sumoki už unikalų dizainą, įkeli jpg dizaino į ftp ir jau rodo tą naują dizainą prestashopo? :)

Tarkime, imkim paprasčiausią dizaino variantą: frontpage, product index, product page, checkout - keturi skirtingi puslapiai (neminiu paprastų tekstinių puslapių, kontaktų formos, naujienų puslapio, produktų archyvo puslapių, vartotojų registracijos, vartotojų profilio puslapių ir pan.) tai vien sukarpyt tvarkingai html/css/js kainuos ~300lt tik šie keturi puslapiai (o dar pasiskaičiuok, kiek kainuotų kiti visi skliausteliuose..), tada reikia, kad kažkas užmautų tuos html/css ant prestashopo. Surasi naujoką - sumokėsi tarkim 300lt, ieškosi presta profo - sumokėsi kurkas daugiau. Taigi va jau ir turi tūkstantėlį. Norėsi dar kitų visų puslapių, kuriuos minėjau skliausteliuose - sumokėsi dar tūkstantį kaip minimum :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kiek kainuoja el. parduotuvė?

 

„Per kiek laiko galite sukurti elektroninę parduotuvę ir kiek tai kainuos?“ – vienas pirmųjų ir dažniausių klientų klausimų. Atsakyti keliais žodžiais neįmanoma, taigi pabandysiu išdėstyti, nuo ko priklauso el. parduotuvės sukūrimo kaina ir kokie yra kainų rėžiai Lietuvoje.

 

Elektroninės parduotuvės sąvoka

 

Pirmiausia svarbu išsiaiškinti, kaip užsakovas suvokia el. parduotuvę, ko iš jos tikisi bei ko siekia. Pastebėjau, kad elektroninės parduotuvės samprata labai skiriasi. Kaip ir Užsakovų lūkesčiai. Vieni mano, kad reikia kurti tinklalapį su prekių katalogu ir įdėti užsakymų formą. Kiti galvoja, kad el. parduotuvė - daiktas, kurį galima „įsidėti“ į serverį ir dirbti. Vieni nori kopijuoti kitas el. parduotuves, kiti prašo programuoti pagal jų norus ir dizainą. Vieni el. parduotuvėje nori matyti klientų valdymo, komercinių pasiūlymų rengimo, sąskaitų išrašymo, net logistikos grandinės valdymo galimybes, kiti prašo integruoti el. parduotuvę su apskaitos ar kitomis programomis.

 

Dažniausiai klausiantieji patys niekada nėra nieko pirkę internete, nežino elektroninė komercijos principų ir ko, be kainos, norėtų paklausti.

 

Idealu, kai yra norinčių ir galinčių viską papasakoti. Blogai, kai el. prekybos sistemos diegimo partneris pasirenkamas pagal pirminę kainą, galutinę sąmatos eilutę, neįsigilinus į paslaugų turinį ir, tuo labiau, kompetenciją. Dažniausiai paslaugų tiekėjai siūlo itin skirtingus sprendimus, kurių tarpusavyje palyginti neįmanoma.

 

Patirtis leidžia daryti prielaidą, kad vyrauja du požiūriai į tai, kas yra el. parduotuvė:

1. Internetinis tinklalapis - katalogas su prekių krepšeliu.

2. Tinklalapis su rinkodarinių bei verslo valdymo įrankių visuma, kuri leidžia patogiai atlikti kasdieninius darbus.

 

Reikia pastebėti, kai kurie paslaugų teikėjai dar teikia ir mokymų bei profesionalių konsultacijų paslaugas. Bet apie žinių pirkimą mūsų versle, deja, kalbama mažai, nors mokytis tikrai yra ko… Džiugu, kad bent populiarėja SEO ir Google Analytics mokymai.

 

Vienareikšmiškai, el. parduotuvės pirkėjo dalis (angl. frontend – tai, ką visi matome užėję į el. parduotuvę) yra tik marketingo įrankis pardavimo procesui automatizuoti. Nematoma el. parduotuvės dalis (ang. backend) – pardavimo, logistikos ir klientų aptarnavimo procesų valdymas, yra bene svarbiausia, tačiau pradedančiųjų el. verslininkų nepelnytai pamirštama.

 

Projekto apimtis

 

Be abejo, visada reikia įvertinti projekto dydį. Norint tai padaryti, reikia daugiau žinoti apie patį projektą, užsakovo tikslus. Jau esu rašęs, ko turi paklausti profesionalus el. prekybos sistemų kūrėjas, siekdamas perprasti Jūsų verslo užmojus.

 

Paprastai didesni projektai skaidomi į etapus:

 

poreikių surinkimas, analizė ir specifikavimas: surašomi funkciniai ir nefunkciniai projekto reikalavimai;

projektinė dalis (dizainas, produkto diegimas, naujo funkcionalumo kūrimas, integracijos, mokymai);

marketingo įrankių gamyba;

reklamos kampanijų vykdymas ir optimizavimas;

nuolatinis darbo procesų automatizavimas. Visų įrankių tobulinimas ir naujų gamyba, įvertinus pokyčius rinkoje ir analizuojant pirkėjų elgseną bei atsiliepimus.

 

Bandant nustatyti kainą, reikia aptarti galimus projekto vystymo etapus, darbo principus ir sutarti dėl darbų apimties. Dar niekam nėra pavykę sukurti idealios el. parduotuvės iš karto, todėl svarbu racionaliai įvertinti, ką reikia padaryti pirmame etape. Idealu, kai pirmas etapas apsiriboja poreikių analize, o gamyba perkeliama į kitą etapą. Pradžioje neverta vystyti itin brangios, sudėtingos sistemos, verčiau daugiau dėmesio skirti marketingui, pirkėjo veiksmų studijoms ir kasdieninių darbo procesų analizei bei optimizacijai.

 

Reiktų prisiminti, kad nepakanka vien paleisti el. parduotuvę. Kur kas svarbesnė ir sudėtingesnė užduotis yra jos vystymas, kuriam reikalingas vienoks ar kitoks biudžetas. Atlikus detalią analizę, dažnai paaiškėja, kad norai prasilenkia su turimu biudžetu, todėl projekto skaidymas į etapus – dažna praktika.

 

Lietuvoje įprasta, kad paslaugų tiekėjai konkuruoja kaina. Pradiniame pasiūlyme numatomas tik minimalus planas, įtraukiama nedaug paslaugų, nes dažnai pirkėjas renkasi pagal kainą ir turi mažai patirties. Taip pat kiekvienas diegėjas žino, kad el. versle pardavėjas su sistemos kūrėju tarytum susituokia: nutraukti ryšius vykstant prekybai ne taip paprasta – projekto užsakovas nuolatos turės naujų poreikių ir užsakinės papildomus dalykus. Rimtas paslaugų tiekėjas gerai supranta, kad el. komercijos naujokui projektas nebus sėkmingas be aibės papildomų paslaugų ir kainos minimizavimas tokių paslaugų sąskaita yra paprasčiausiai nesolidus.

 

Kainų lygiai

 

Ideali situacija, kai užsakovas gali įvardinti investicijų sumą. Tuomet galima suplanuoti projekto eigą ir parinkti efektyviausius sprendimus. Bet kuriuo atveju, kaina visiems yra labai įdomu todėl pabandysiu įvardinti pirminės investicijos kainų rėžius.

 

Tiek Lietuvoje, tiek ir užsienyje į el. komercijos sprendimus investuojamos labai skirtingos sumos ir gaunami itin skirtingi rezultatai. El. komercijos projektų kaina dažnai skiriasi šimtus kartų, kokybė bei rezultatai – taip pat. Kaip galima matyti, įprasti kainų rėžiai Lietuvoje yra šie:

 

El. parduotuvės nuoma. Paprastai nuomojamas standartinis įrankis, kuris ir yra pritaikytas nuomai. Funkcijų kiekis būna minimalus, nes priešingu atveju aptarnavimas taptų labai sudėtingas (mokymai, priežiūra ir kt.). Pardavėjai turi itin mažai galimybių keisti el. parduotuvės išvaizdą, funkcionalumą. Paprastai tokia el. parduotuvė atrodo šabloniškai, bet gali būti pakankamai tvarkinga. Ši paslauga tinka tiems, kurie dar nežino, ko nori. Net šioje kategorijoje kainos skiriasi kelis kartus, pvz.:

 

Freeshop.lt paslaugų kaina yra 33 Lt/mėn. be PVM,

Verskis.lt – 170 Lt/mėn. be PVM.

 

Manau, kad ne itin gerai nuskambėjęs projektas beribu.lt be reikalo kūrė el. parduotuvę – būtų pakakę išsinuomoti savaitei ;) Sąžiningame versle viskas sudėtingiau.

 

Standartinės el. parduotuvės įsigijimas su šabloniniu dizainu, kuris šiek tiek pakoreguojamas, kad tiktų prie pardavėjo logotipo. Kaina: 2 500 – 5 000 Lt be PVM.

Standartinės el. parduotuvės diegimas su autoriniu dizainu, įvairių mokėjimų metodų diegimas, duomenų importas, naujų funkcijų programavimas. Dažna web programavimo įmonė už tokio projekto pirminį etapą projektą prašo 10 000 – 30 000 Lt be PVM. Tiesa, gali kainuoti ir daugiau, jei reikia įdėti daug kūrybinio darbo, jei trokštamų funkcijų nėra standartiniame produkte, pageidaujama marketingo ir konsultavimo paslaugų.

Jeigu reikalinga integracija su apskaitos ar kita programa, atsiranda B2B (didmenos) ir sudėtingesnių funkcijų programavimo darbai, jeigu įskaičiuojame ir marketinginių įrankių kūrimą (pvz. unikalios lojalumo sistemos kūrimas), sistemą ruošiame itin dideliam pirkėjų srautui, kaina viršija 35 000 Lt be PVM. Patirtis sako, kad ši suma yra didelis psichologinis barjeras daugumai pradedančiųjų interneto verslininkų. Visgi jį perlipę jie dažniausiai investuoja ir daug daugiau.

Unikalaus verslo modelio el. parduotuvės su sudėtingomis integracijomis, pritaikymu skirtingoms rinkoms, kaina viršija 80 000 Lt be PVM. Turėčiau pastebėti, kad virš 200 000 Lt be PVM vertės el. komercijos projektų Lietuvoje sukuriama vienetai. Be abejonės, marketingui ir personalui išleidžiama daugiau.

 

 

Svarbi ne sukūrimo kaina, o investicijų dydis iki atsipirkimo

 

Per metus paprastai bent ketvirtadalis pradinės projekto sumos yra skiriamas el. parduotuvės vystymui, bet ši suma gali ir skirtis. Jeigu pardavėjui sekasi, el. parduotuvės tobulinimas pereina į kitą lygmenį: automatizuojami darbo procesai, kai kada iškeliami net dirbtinio intelekto kūrimo klausimai :) Prie SEO, naujienlaiškių ir kitos rinkodaros galima dirbti amžinai… Išleisti galima daug, bet svarbiausia visada matuoti investicijų grąžą.

 

Tai kiek verta skirti el. parduotuvės kūrimui?

 

Deja, tokios kiekvienam tinkančios formulės nėra… Jeigu turite unikalią, žinomą ir trokštamą prekę, logistika nesudėtinga, dirbs nedaug žmonių, tuomet reikės mažiau pinigų. Jeigu dirbsite konkurencingoje aplinkoje, bandysite išmokyti vartotojus pirkti jūsų prekę ar paslaugą internete, dirbsite su daug tiekėjų ir reikės automatizuoti daug darbo procesų, investicijos bus didesnės.

 

Apibrėžtų kainos ribų nėra. Lietuvoje veikia ne vienas el. verslo projektas, į kurį yra investuota daugiau nei milijonas litų. Patyrę verslininkai kalba apie el. verslo pradžiai Lietuvoje reikalingus 100 000 Lt. Į šią sumą įskaičiuojami personalo, marketingo, IT ir kiti kaštai. Bet dažnam prireikia didesnės sumos, kol el. verslas pradeda veikti nepriekaištingai, t.y. atneša pelną :)

 

Darius Lebedzinskas

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kad turėtumėte bent žalią supratimą už ką mokate :)

  • Home page
  • Category page
  • Product page
  • Product comparison page
  • Search results page
  • "My Account" and its inner pages:
    • My vouchers
    • Orders history
    • Personal information

    [*]"My Cart"[*]Authentication page[*]Account creation[*]Checkout pages:

    • Addresses list
    • Shipping costs
    • Payment choice (check, bank transfer)
    • One page checkout

    [*]Address creation[*]Delivery page[*]Maintenance page[*]Manufacturers list and single manufacturer page[*]Suppliers list and single supplier page[*]The 404 page ("Page not found")[*]"Best sales" page[*]"New products" page[*]"Current promotions" page[*]"Forgotten password" page[*]Legal notice[*]Sitemap[*]Stores page[*]Contact form

Redagavo Esnyper
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pirma idomesnė diskusija apie el. komercijos projektus, kaip įvardino žmogus auksčiau sumos yra nuo 1000lt iki NNlt, turint omenyje, kad jei jau rimta bus tai įskaičiuoti administratorių + programuotoją tai galima ir darbo vietas įkurti jiems (puse etato ar pan).

 

Apie visokius freeshops.lt ar kitus net kalbos būti negali, standartiniai šablonai čia ne prie ko, skaitant, kad jie neiškils, o atrodys kaip dauguma. Net pasiėmus jau gatavą el. komercijos produktą (Magento, Presta, Opencart ir t.t.) savo reikmėms reikės daug modulių ir darbo prie jų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dėl e-parduotuvių manau tikrai labai verta.

Nes procentaliai dar labai mažai kas naudojasi LT e-parduotuvėm ir manau visą rinką yra paėmusios kelios e-parduotuvės.

Jei sugebėti pasiūlyti vartotojams unikalių prekių konkurencinga kaina tikrai manau galima uždirbti ir sąnaudos mažesnės nei paprastos parduotuvės :)

 

p.s manau verta pasiknisti po užsienio e-parduotuves. Pasižiūrėti kokių pavyzdžių su unikalesnėm prekėm, o tada pabandyti panašiai ir LT įgyvendinti.

 

apie unikalesnes prekes, tai kalbu kažkiokios ypač geros kokybės prekės už gerą kainą, kurios pagamintos ne kinijoje. Na mintį supratote.

Redagavo European
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jeigu nori rinkoje sekmingai konkuruoti reikia apie 50 000 lt

Smulkiau isedstyk kur tie pinigai turi nueiti.

Truputi keistas toks konkretus ivardijimas zinant, kad ta suma labai smarkiai priklauso nuo to kokia parduotuve (nisine ar "viskuo" prekiaujanti, jei nisine tai dar nuo nisos priklauso - viena kaina kompais prekiaujant, kita kaina darant specializuota tusinuku parduotuve)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Smulkiau isedstyk kur tie pinigai turi nueiti.

Truputi keistas toks konkretus ivardijimas zinant, kad ta suma labai smarkiai priklauso nuo to kokia parduotuve (nisine ar "viskuo" prekiaujanti, jei nisine tai dar nuo nisos priklauso - viena kaina kompais prekiaujant, kita kaina darant specializuota tusinuku parduotuve)

 

pasigaminti puslapi daug nereikia, bet reklamai reikia lb daug

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

< ... >

 

apie unikalesnes prekes, tai kalbu kažkiokios ypač geros kokybės prekės už gerą kainą, kurios pagamintos ne kinijoje. Na mintį supratote.

 

Bet tai ir Apple produkcija Kinijoje gaminama :) Bet manau, tavo mintis buvo apie konkrečią nišą prekių, kurios būtų geros kokybės, o kur pagamintos, ja čia jau kainos ir parsigabenimo klausimas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man tik idomu is kur tas butent skaicius 50.000Lt

Yra kas su 10.000 isuko geriau nei kazkas su 100.000

 

nu turiu pazystamu kas dirba su parduotuve Lietuvoje ir mazdaug tiek sake reikia jei nori konkurencingai startuoti, bet tas negalioja unikalioms idejoms, kur nereikia su konkurentais kovoti arsiai del vartotojo.

 

Jeigu puslapis geras, automatiškai reklamai reikia išleisti mažiau.

 

kad ir koks butu geras puslapis vistiek reikia skirti nemazai reklamai, nes tiesiog taip bus greiciau pasiekiamas potencialus vartotojus, nei lupos is lupu metodu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nu turiu pazystamu kas dirba su parduotuve Lietuvoje ir mazdaug tiek sake reikia jei nori konkurencingai startuoti, bet tas negalioja unikalioms idejoms, kur nereikia su konkurentais kovoti arsiai del vartotojo.

 

 

 

kad ir koks butu geras puslapis vistiek reikia skirti nemazai reklamai, nes tiesiog taip bus greiciau pasiekiamas potencialus vartotojus, nei lupos is lupu metodu.

 

Nebūtinai 50k. Žiūrint kaip ir kuo prekiaujama.

Jeigu pristatai per tiekėja, pats neužsipirkinėji produkcijos, tai tada mažiau reikia.

Jeigu brangius daiktus pats turi pirktis, tai 50k gali būti mažai...

Čia verta kalbėti apie tai kiek kainuoja sukurti e-parduotuvę, įgauti pasitikėjimą ir išreklamuoti. Manau apie sumą galima tik tada šnekėti, jei numanoma koks tas eshopas bus ir kuo jis prekiaus.

 

Be to išleisti 50k tikrai negarantuoja, kad būsi pliuse.

 

Jeigu kažkokia bus labai unikali prekė, tai ir žodis į žodį pamažu per porą mėnesių pasklis. Sunkiausia yra konkuruoti ten kur jau yra konkurencija, pv. elektronikos e-shopai, kvepalai ir t.t

Redagavo European
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Neišradinėjame dviračio. Kaip paypal vadovas sakė - tam, kad pakeisti klientų įpročius paslauga ar prekė turi būti 10 kartų geresnė, bei senoji.

 

Jeigu dešimt kartų parduotuvė nebus geresnė nei kitų tai nėra ko ten ir lįsti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Neišradinėjame dviračio. Kaip paypal vadovas sakė - tam, kad pakeisti klientų įpročius paslauga ar prekė turi būti 10 kartų geresnė, bei senoji.

 

Jeigu dešimt kartų parduotuvė nebus geresnė nei kitų tai nėra ko ten ir lįsti.

 

kaip tuos kartus parduotuviu gerumo pamatuosi?

Uztenka, kad butu zenkliai geresne. Tada nesunkiai permusi. O jei bus nedaug geresne, tada gali permust su daug darbo.

 

Ir siaip nevisai tinka palyginimas, nes ten kalbeta daugiau apie tai kaip pakeist iprocius ir priversti rinktis kita, kokia nors naujoviske paslauga. Tuo tarpu parduuotuviu kontekste iprociu per daug nereikia keisti, reikia pakeist tik apsipirkimo vieta. Vaizdziai tariant tereikia, kad zmogus piena pirktu ne vienoj parduotuvej, o kitoj. Iprocio keitimas butu priversti zmogu vietoj pieno gert kefyra, cia jau sudetingiau nei tik vieta pirkimo pakeist.

Redagavo biz
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...