Pereiti prie turinio

UAB vs Ind. įmonė vs Ind. veikla


Rekomenduojami pranešimai

  • po 5 mėnesių...
  • po 1 metų...

Sveiki, na upp keliu jau metu senumo tema.

 

Jau kuris laikas dirbu CPA kompanijose ir nusprendziau kad reiktu viska legalizuoti, nes anksciau ar veliau VMI vistiek suseks;]

Taigi po siandienos apsilankymo VMI liko daugiau klausimu nei atsakymu, idomu ar kuriam is jusu yra teke registruoti individualia veikla, kai dirbate internetu ir kompanija yra ne EU ar Lietuvoje o JAV teritorijoje? Net nezinau kokius dokumentus pateikti ;/

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 3 mėnesių...

Tarkim turiu aš tuos atliekamus 10k, bet abejoju IV ar UAB? Taupyt laiką ir iškart UAB atidaryt ar pasižaist su IV?

 

Priklausomai, kokie yra tavo tikslai...

 

IV -- tu praktiškai esi vienintelis savininkas ir atsakingas už jos veiklą, supaprastinti mokesčiai, nereikia įstatinio kapitalo, lengva likviduoti.

 

UAB -- Sunkiau likviduoti, didesni mokesčiai, reikia pradinių 10 000 LTL ir t.t.

 

Žodžiu, priklauso kokia tavo veikla bus, kiek žmonių samdysi (jei samdysi), kokios darbo apimtys, apyvarta ir pan. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Priklausomai, kokie yra tavo tikslai...

 

IV -- tu praktiškai esi vienintelis savininkas ir atsakingas už jos veiklą, supaprastinti mokesčiai, nereikia įstatinio kapitalo, lengva likviduoti.

 

UAB -- Sunkiau likviduoti, didesni mokesčiai, reikia pradinių 10 000 LTL ir t.t.

 

Žodžiu, priklauso kokia tavo veikla bus, kiek žmonių samdysi (jei samdysi), kokios darbo apimtys, apyvarta ir pan. :)

 

 

Kaip ir minėjau, 10k tarkim turiu, tad dėl šito punkto mažiausiai suku galvą.

 

Kuo toliau skaitau, tuo labiau prie UAB linkstu. Kas, kad daugiau popierizmo ir panašiai. Bankroto atveju niekas neprisilies prie mano asmeninio turto.

Pradžiai dirbčiau vienas pats, bet kiek paskaičiavau, vėliau jau vienas nebespėčiau, o ir nelabai logiška visus darbus sau ant pečių kraut.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip ir minėjau, 10k tarkim turiu, tad dėl šito punkto mažiausiai suku galvą.

 

Kuo toliau skaitau, tuo labiau prie UAB linkstu. Kas, kad daugiau popierizmo ir panašiai. Bankroto atveju niekas neprisilies prie mano asmeninio turto.

Pradžiai dirbčiau vienas pats, bet kiek paskaičiavau, vėliau jau vienas nebespėčiau, o ir nelabai logiška visus darbus sau ant pečių kraut.

Dirbti vienas is dalies gali. Taciau bet kuriuo atveju turesi samdyti buhaltere :) tai kaip ir nebe vienas :) Jei mastai iskart apie bankroto atvejus, tai siulyciau pagalvoti ar isvis verta kazka pradeti :) Cia seip pamastymui :)

Mano nuomone pradziai tai tik IV, jei gerai sekas, tada UAB apie jokias II net negalvojant :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dirbti vienas is dalies gali. Taciau bet kuriuo atveju turesi samdyti buhaltere :) tai kaip ir nebe vienas :) Jei mastai iskart apie bankroto atvejus, tai siulyciau pagalvoti ar isvis verta kazka pradeti :) Cia seip pamastymui :)

Mano nuomone pradziai tai tik IV, jei gerai sekas, tada UAB apie jokias II net negalvojant :)

 

Nu iš tavęs verslininko tikrai nebus... :D

 

Žinai, jau geriau ant popieriaus bankrotuot, tad reikėtų kiek įmanoma daugiau numatyt ir suplanuot.

Apie buhalterę pradžioje net negalvoju, yra tam tikros firmos tvarkančios buhalteriją.

Redagavo Daruz
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu iš tavęs verslininko tikrai nebus... :D

 

Žinai, jau geriau ant popieriaus bankrotuot, tad reikėtų kiek įmanoma daugiau numatyt ir suplanuot.

Apie buhalterę pradžioje net negalvoju, yra tam tikros firmos tvarkančios buhalteriją.

gal tu koks aiskeregis esi? :)

o gal visdelto jau turiu savo versla?

Beje kiekvienas turi savo nuomone ir ja gali reiksti :)

Tau ja niekas neliepia naudotis, taciau, jei jau klausi tokiu klausimu forumuose, buk malonus bent jau tai toleruok.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

gal tu koks aiskeregis esi? :)

o gal visdelto jau turiu savo versla?

Beje kiekvienas turi savo nuomone ir ja gali reiksti :)

Tau ja niekas neliepia naudotis, taciau, jei jau klausi tokiu klausimu forumuose, buk malonus bent jau tai toleruok.

 

Kur tu mano pranešime netoleranciją matai?

 

Visada smagu, kai tam tikrose temose, nuomones reiškiabent kažką žinantis žmogus.

Redagavo Daruz
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tarkim turiu aš tuos atliekamus 10k, bet abejoju IV ar UAB? Taupyt laiką ir iškart UAB atidaryt ar pasižaist su IV?

 

Tik UAB tokiu atveju, nera ten kazko sudetingiau nei II.

Edit: kaip matau ne II, o IV ten visdelto... Siuo atveju primink kokie ten mokesciai IV, kiek atsimenu dideli (pajamu ir tt ar panasiai). o uab neskaitant mokesciu savo algai (kuria gali formint maza) moki is esmes tik 15% pelno mokesti.

As tik UAB daryciau nesvarstes cia. Nors dar ir nuo veiklos bei planuojamu pajamu/islaidu gali priklausyt sprendimas.

Redagavo biz
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kadangi esu turejes individualia imone ir dabar dar turiu UAB, galiu papasakoti.

visu pirma jei tik imanoma darykit UAB, nes trukumu beveik nera, tas 10000 istatinis yra laikinai, tam galit net pasiskolinti is pazystamo pinigu, po to juos naudojant veiklai issiimti ir grazinti is ko pasiskolinot :)

 

apskaita deja UAB'o siuo metu yra turbut viena is paprasciausiu lyginant su individualia, kad teisingai vesti apskaita individualioj imonej, sunkiai atrasit ta sugebanti buhalteri del istatymu makalynes, kuria pridare kubiliai visokie su savo reformomis, o pasisamdzius beleka ir sulaukus patikrinimu klaidu bus labai daug padaryta. UAB'ams jum apskaita padarys bet kuri normali buhaltere, visos programos irgi pritaikytos UAB'ams vesti. ten viskas gana aisku ir paprasta.

 

UAB'e galit apsiforminti ketvirciu etato (nezinau ar taip galima nedirbant dar kitur, bet as kadangi turiu kelis darbus tai problemu nebuvo del 0.25 etato), individualioje privalesit dabar moketi 800 lt minimuma sau ir mokescius ~300 lt vien to tos sumos, neskaitant kitu mokesciu - PRIVALOMAI, net neziurint i tai ar turit pajamu ar neturit.

 

siuo metu individualios imones labai arti isnykimo visiskai, nes mokesciai ir atsakomybe neadekvati atsakomybei savo turtu.

 

kas liecia buhalteri UAB'e aplamai tai nera tokio istatymo, kuris ten ipareigoja butinai ji tureti, gali apskaita vesti ir pats imones vadovas apsifoirmines atitinkamai, ten tas buhalteris (arba apskaitos imone pagal sutarti) reikalingas labiau tik pranesant visokiems registrams ir VMI kai registruoji imone, o siaip aplamai nera kazkokio ten ipareigojancio istatymo tam, kad butinai turi kita zmogu samdyt apskaitai, jei klystu irodykit istatymiskai :)

 

as persivedes imone is individualios i UAB mokesciu dabar sutaupau kone 2 ar 3 kartus labiau :) o su susirgus dar ir pinigu gaunu is sodros, ko nebuvo bunant II savininku ir atsakomybes savo turtu nebeliko, bet tas negelbetu jei darytumet aferas, nes UAB vadovus irgi traukia pagal BK, jei nustato aferizmus ir sukciavimus ir jie tada irgi atsako savo turtais, bet ten jau BK straispniai eina :)

 

o del tos supaprastintos II apskaitos pamirskit sita mita, tai jau nebeatitinka senai teisybes ir siuo metu privalumu beveik nebeliko lyginant su UAB. atsirado tik daugiau trukumu.

 

kazkas ten minejo, kad lengva likviduoti individualia :) deje realybej II likviduoti yra laaabai didelis vargas. UAB atsikratyt labai paprasta, daznai jas nuperka kiti (t.y. akcijas), net su skolom.

Redagavo zytus
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kadangi esu turejes individualia imone ir dabar dar turiu UAB, galiu papasakoti.

visu pirma jei tik imanoma darykit UAB, nes trukumu beveik nera, tas 10000 istatinis yra laikinai, tam galit net pasiskolinti is pazystamo pinigu, po to juos naudojant veiklai issiimti ir grazinti is ko pasiskolinot :)

 

apskaita deja UAB'o siuo metu yra turbut viena is paprasciausiu lyginant su individualia, kad teisingai vesti apskaita individualioj imonej, sunkiai atrasit ta sugebanti buhalteri del istatymu makalynes, kuria pridare kubiliai visokie su savo reformomis, o pasisamdzius beleka ir sulaukus patikrinimu klaidu bus labai daug padaryta. UAB'ams jum apskaita padarys bet kuri normali buhaltere, visos programos irgi pritaikytos UAB'ams vesti. ten viskas gana aisku ir paprasta.

 

UAB'e galit apsiforminti ketvirciu etato (nezinau ar taip galima nedirbant dar kitur, bet as kadangi turiu kelis darbus tai problemu nebuvo del 0.25 etato), individualioje privalesit dabar moketi 800 lt minimuma sau ir mokescius ~300 lt vien to tos sumos, neskaitant kitu mokesciu - PRIVALOMAI, net neziurint i tai ar turit pajamu ar neturit.

 

siuo metu individualios imones labai arti isnykimo visiskai, nes mokesciai ir atsakomybe neadekvati atsakomybei savo turtu.

 

kas liecia buhalteri UAB'e aplamai tai nera tokio istatymo, kuris ten ipareigoja butinai ji tureti, gali apskaita vesti ir pats imones vadovas apsifoirmines atitinkamai, ten tas buhalteris (arba apskaitos imone pagal sutarti) reikalingas labiau tik pranesant visokiems registrams ir VMI kai registruoji imone, o siaip aplamai nera kazkokio ten ipareigojancio istatymo tam, kad butinai turi kita zmogu samdyt apskaitai, jei klystu irodykit istatymiskai :)

 

as persivedes imone is individualios i UAB mokesciu dabar sutaupau kone 2 ar 3 kartus labiau :) o su susirgus dar ir pinigu gaunu is sodros, ko nebuvo bunant II savininku ir atsakomybes savo turtu nebeliko, bet tas negelbetu jei darytumet aferas, nes UAB vadovus irgi traukia pagal BK, jei nustato aferizmus ir sukciavimus ir jie tada irgi atsako savo turtais, bet ten jau BK straispniai eina :)

 

o del tos supaprastintos II apskaitos pamirskit sita mita, tai jau nebeatitinka senai teisybes ir siuo metu privalumu beveik nebeliko lyginant su UAB. atsirado tik daugiau trukumu.

 

Šį įstatymą berods pakeitė nuo šių metų liepos 1 d. O UAB atskiro buhalterio nebūtina samdyti, juo gali būti ir pats direktorius, tarkim 0.25 etato direktorius, 0.25 buhalteris.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na galbut ir pakeite, bet trukumu tai nepasalina, as jau buvau su UAB tai naujausiu pakeitimu nebesidomejau.

bet kazkodel vis dar labai smarkus II imoniu nykimas siuo metu. pamenu po metu gale metu prisiskaiciuodavo kazkokie visokie mistiniai sodros mokesciai ir nemazi visokiom papildomom pensijos dalim, jei tik netycia virsyji kazkokia tai pajamu dali.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Su tuo buhalteriu idomiai, buhalteriu forumuose skaiciau, tai visi sako, kad privalomas buhalteris, cia sako, kad galima ir paciam apskaita vykdyt. Ir siaip sita diskusija ar reikalingas butinai buhalteris per ivairius forumus tesiasi metu metus. Negi negali bet kas is VMI ar dar kurnors viena karta aiskiai ir visiems laikams pasakyt - taip ar taip siuo klausimu... Atrodo, kad cia kazkokia aukstoji matematika nusprest butinas ar nebutinas.

 

 

kas liecia buhalteri UAB'e aplamai tai nera tokio istatymo, kuris ten ipareigoja butinai ji tureti, gali apskaita vesti ir pats imones vadovas apsifoirmines atitinkamai, ten tas buhalteris (arba apskaitos imone pagal sutarti) reikalingas labiau tik pranesant visokiems registrams ir VMI kai registruoji imone

 

Tai pasamdai pries pranesdamas ir paskui atleidi mokedamas dar kazkokia iseitine kompensacija? Ar pranesi varda pavarde siaip net nesamdes? Kaip techniskai visa tai atrodo?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Su tuo buhalteriu idomiai, buhalteriu forumuose skaiciau, tai visi sako, kad privalomas buhalteris, cia sako, kad galima ir paciam apskaita vykdyt. Ir siaip sita diskusija ar reikalingas butinai buhalteris per ivairius forumus tesiasi metu metus. Negi negali bet kas is VMI ar dar kurnors viena karta aiskiai ir visiems laikams pasakyt - taip ar taip siuo klausimu... Atrodo, kad cia kazkokia aukstoji matematika nusprest butinas ar nebutinas.

 

 

 

Tai pasamdai pries pranesdamas ir paskui atleidi mokedamas dar kazkokia iseitine kompensacija? Ar pranesi varda pavarde siaip net nesamdes? Kaip techniskai visa tai atrodo?

 

Vėl apie tą patį klausi. Paskaityk mano post'ą. Buhalteris privalomas, išskyrus tuos atvejus, kai įmonė ieško samdomo buhalterio, tai gali būti ir be buhalterio, bet tada nesiveda buhalterija. O, kad direktorius gali būti ir buhalteris tai čia 100%. Kai registruoji įmonę nereik buhalterio. Kaip ir minėjau prieš tai - jo gali ieškoti iki 1 ar 2 mėnesių, bet jis yra privalomas pagal įstatymą. Žodžiu, kad viskas kainuotų pigiau, gali buhalteriui mokėti "grynais", o pats save apiforminti kaip direktorių ir buhalterį pagal darbo sutartį. Kas dar neaišku?

Redagavo Šarūnas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

buhateris yra butinas, tik daug kas maisosi, ir mano jog tai butinai turi buti atskiras zmogus.

Buhalteris gali buti, tas pats direktorius, apsiformines atitinkamai :)

Buhalteris gali buti samdomas kitas zmogus/darbuotojas.

Buhalteris gali buti kita finansu imone, su kuria UAB sudaro sutarti del buhalterijos vedimo (daznai tai gaunasi pigiau nei samdomas zmogus).

 

Su tuo buhalteriu idomiai, buhalteriu forumuose skaiciau, tai visi sako, kad privalomas buhalteris, cia sako, kad galima ir paciam apskaita vykdyt.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pusbrolis turi IĮ, kurioje yra apie 20 darbuotojų: direktorius, vadybininkas, ūkvedys (ar kažkas pnš), pora vairuotojų ir likę paprasti darbininkai. Buhalterės nėra ir jam jos nereikia. Tvarkosi jis dokumentus pats kiek žino ir veža juos pas laisvai samdomą diplomuotą buhalterę, kuri padaro viską iki galo.

 

Pažįstamas turi UAB, buhalteriją tvarko buhalterė, kurią paskyrė firma užsiimanti buhalterijos tvarkymo paslaugomis. Jis tą buhalterę temato per mėnesį kelis kartus, kai ji pati ateina į įmonę arba jis pats jai nuveža dokumentus.

 

 

 

Šarūnai, o nereikia kažkaip įrodyt jog tu buhalteris? Netikiu kad užtenka pasakyt VMI "Aš buhalteris!".

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

irodymas yra atitinkamas APSIFORMINIMAS toje imoneje.

elementari darbo sutartis, pareiginiai, etatas ir t.t. ir mokami atitinkami mokesciai.

irodymas lygiai toks pat, kaip irodymas jog esi direktorius :)

 

Šarūnai, o nereikia kažkaip įrodyt jog tu buhalteris? Netikiu kad užtenka pasakyt VMI "Aš buhalteris!".

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 1 mėnesio...

Ieškau +/- steigiant pasirenkant kapitalo dydį. Grynaisiais mąstau persivesti 10.000lt, tačiau dar galiu pridėt savo auto, kompą ir t.t. (daiktus bent kažkiek susijusius su UAB'o veikla).

 

Žinau, kad laimėsiu ant patikimumo versle, bendraudamas su kitais.

Minusas tas, kad bankrutavus viską ir prarasiu, tačiau neįsivaizduoju kaip galiu bankrutuot, na trumpiau - labai stipriai nemanau, kad bankrutuosiu.

Gal dar ką žinot?

 

Kas nustato mano naudotų daiktų vertę? Nepriklausomi vertintojai? O ar pats galiu imt ir įvertint?

 

Dėkui, kas žinot ir spėjat kaip yra.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kas nustato mano naudotų daiktų vertę? Nepriklausomi vertintojai? O ar pats galiu imt ir įvertint?

 

Nepriklausomi vertintojai.

 

 

Dar vienas dalykas. Kažkur kažkada girdėjau apie kompiuterius. Visa programinė įranga turi būti legali.

 

 

Šiuo atveju geriau jau turėti asmeninį kompiuterį, kurio tikrinti/paimti niekas neturi teisės.

 

 

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

UAB`ui dabar taikomos lengvatos, jei metines UAB`o pajamos nevirsija 500 000 Lt, yra nedaugiau 10 darbuotoju ir savininkas neturi daugiau nei 50 proc akciju kituose imonese, tuomet bus taikomas 5% pelno mokestis, kuris paprastai yra 15% ir ne ka maziau su IV.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...