Pereiti prie turinio

Automobilis 2700-3500lt?


Rekomenduojami pranešimai

Na reik tada pakurstyti manau šita tema iki galo kad visi užsipyktu negyvai.

 

Reik perliuku užduoti gal pvz

 

Kas geriau

 

Dyzelis vs Benzas

 

Rusiskas vs lietuviskas kuras

 

Automatas vs mechanine

 

Bmw vs audi

 

Universalios padangos ir ziemines.

 

Moterys vairuotojos ar vyrai vairuotojai

 

 

 

 

Va del situ pasigincikyt tai adminai uzrakins tema ir nebereiks gincytis del to ar ziema sildyt reik ar ne.

 

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

calibros piogs pvz tokia maroziska va http://www.autogidas.lt/opel-calibra-coupe-1995-0124359408.html

 

bet butu dar gerai man iki pavasario tokia poto arba parduot arba uz 100lt tecnikine ir vazinet

 

 

 

 

Bet kaip kalibru dalys? Daznai keist? Pigiau dei beske ar golfas?

 

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Neskaiciau as cia visko, bet matau tema eina apie masinos darbine temp.ziema. As sau i galva isispirciau jei ziema nusigrandes langus sesciau i masina ir tik tadar ja uzvesciau. Nedarau taip ant dyzelio ir ypac ant benzino, as kol langus nusivalau man jau siltesni ora pucia, pora sankryzu dariedi ir jau pilnai pasilusi masina, dyzelis ilgiau darbine temp.pasiekia. Nekalbu apie masinas iki 2000m. Pradedant golfu baigiant bmw, jei uzkures prie -20 iskart pradedi vaziuot tai sveikinu jumis ekspertai, cia masinai peilis iskart, dar jei apsukas virs 2.5k palaikot sekmes. Paziurekit jus i tuos salnikus,gumas visas nekalbu apie alyva, niekas nesitepa salnikai kai plytos tokiu metu. Kodel pvz. ant autoveziu ar vilkiku dyzeliniai varikliai ir pries vaziuojant nori nenori turi sildyt matora, dar yra specialiu mygtuku, funkciju kuriuos paspaudus uzdaro variklio sklendes ir greiciau uzsyla, pilota dar uzstato kad apsukos pasilaikytu pora min vietoj stovint apie 1.3k, nes jei nesildysi po tokiu prikoku darymo galesi varikli pasikeist, gi ten viskas kaip kose, o tuos tepimo skylutes kur bega tepalai juokingos, atrodo kaip siltas tepalas gali prabegt, nesneku prie -25.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Neskaiciau as cia visko, bet matau tema eina apie masinos darbine temp.ziema. As sau i galva isispirciau jei ziema nusigrandes langus sesciau i masina ir tik tadar ja uzvesciau. Nedarau taip ant dyzelio ir ypac ant benzino, as kol langus nusivalau man jau siltesni ora pucia, pora sankryzu dariedi ir jau pilnai pasilusi masina, dyzelis ilgiau darbine temp.pasiekia. Nekalbu apie masinas iki 2000m. Pradedant golfu baigiant bmw, jei uzkures prie -20 iskart pradedi vaziuot tai sveikinu jumis ekspertai, cia masinai peilis iskart, dar jei apsukas virs 2.5k palaikot sekmes. Paziurekit jus i tuos salnikus,gumas visas nekalbu apie alyva, niekas nesitepa salnikai kai plytos tokiu metu. Kodel pvz. ant autoveziu ar vilkiku dyzeliniai varikliai ir pries vaziuojant nori nenori turi sildyt matora, dar yra specialiu mygtuku, funkciju kuriuos paspaudus uzdaro variklio sklendes ir greiciau uzsyla, pilota dar uzstato kad apsukos pasilaikytu pora min vietoj stovint apie 1.3k, nes jei nesildysi po tokiu prikoku darymo galesi varikli pasikeist, gi ten viskas kaip kose, o tuos tepimo skylutes kur bega tepalai juokingos, atrodo kaip siltas tepalas gali prabegt, nesneku prie -25.

 

 

Vat kada mašinoj bus tokie navarotai, tada bus galima ramia sąžine šildyti mašiną stovint. Dabar, užvedus ir palaukus ~30 sek. (kol magę įsijungi) gali ramiai važiuoti gazo pedalą liesdamas pirštų galais. O jei žiemą iš aikštelės ant 2.5k apsukų išvažinėji, tai ir pašildymai su visais navarotais nepadės...

Redagavo Esnyper
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kiek man zinoma variklis dirbdamas ant laisvu apsuku, nesukelia pakankamo slegio tepimo sistemoj ir to pasekoje variklis negauna reikiamo tepimo. Aisku kol nera pasiekta reikiama temperatura nereiketu kelti iki redline ;)

 

Vat tą aš ir bandau paaiškinti visiem burundukam...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Būtent, manau, kad tu ne vienas toks :D

Na matai negerai darai, reikia pirma nusigramdyt, tada užsikurt ir lėkt. Pagal straipsnį 4-5 sekundes tik reikia duot padirbt. Nors pvz pas mane apsukos po minutės kažkur nukrenta į normalią poziciją. O tuo labiau pats malonumas į ledinius krėslus sėst.

 

P.S. audinėse 1.9 motoru dažnai aušinimo skystyje stovi papildomos 3 žvakės kurios jį šildo, tai bent jau man dažniausiai kol nuvalau langus ir šiltą orą pradeda pūsti salone :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na matai negerai darai, reikia pirma nusigramdyt, tada užsikurt ir lėkt. Pagal straipsnį 4-5 sekundes tik reikia duot padirbt. Nors pvz pas mane apsukos po minutės kažkur nukrenta į normalią poziciją. O tuo labiau pats malonumas į ledinius krėslus sėst.

 

P.S. audinėse 1.9 motoru dažnai aušinimo skystyje stovi papildomos 3 žvakės kurios jį šildo, tai bent jau man dažniausiai kol nuvalau langus ir šiltą orą pradeda pūsti salone :)

 

Nu reikės pabandyti, kai užpuls minusas

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O kokia nuomoine apie volvo? 460 1.9tdi

 

Radau cia uz 1200lt netoli namu

 

Bet vairo stiprintuvas ne visada veikai bet ne beda tas

 

 

Nu tai eik pesciom ir ziurek - ka mes tau cia isbursim?

 

Su tokiais pirkimu tempais, tai dar du metus pesciom vaiksciosi ;)

 

 

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...