Pereiti prie turinio

Matematikos VBE 2013


Rekomenduojami pranešimai

Na dar pasivelsim i gincus del 15 :D :D Sutiksite, kad a, b ir c yra kintamieji, tai ar logiskai skamba tokia salyga PVZ duoti trys kintamieji 10 10 ir 1 ? Tai ar cia su logika nesikerta, nes as matau tik 2 kintamuosiuos 1 ir 10 :) Juk egzamino sudarinetojai zinojo busimas a b ir c reiksmes ir jas pazymejo skirtingais kintamaisiais, o tai gal ir jus zinodami ir spresdami uzdavini ta pacia reiksme pasizymite keliomis raidemis ? Spresdami uzdavini pvz kad 3 dviratininku greiciai yra vienodi, pasizymesite greicius x,y ir z ? Cia pasaka be galo sitas uzdavinys yra ir tiek ir vieningo atsakymo niekada neprieisime :D :D Bet is kitos puses teisingas ir kad gali kartotis , juk niekur neparasyta kad visi skirtingi , taip paciai neparasyta kad ir gali kartotis :D

Ne nu jus su savo uzdaviniai sugalvotais tai stebinat... Skiri biski kas yra kintamasis ir kas yra konstanta?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nekorektiškas arba dėl gailesčio SAU, arba dėl to, kad realiai klaidinanti sąlyga :) Taipogi kalbėjau su savo matematikos mokytoja - egzaminų vertintoja, mokyklos pavaduotoja, kiečiausia matematikę kurią žinau, patvirtino, kad sąlyga nekorektiška. Bus matyt. Jeigu ji būtų normali, tiek daug diskusijų dėl jos nekiltų :)

Na, sąlyga, kuri gali suklaidinti, mano nuomone, nėra nekorektiška. Ar tie žmonės pasakė kokių nors argumentų kodėl sąlyga yra nekorektiška? Visad būna diskusijų dėl užduočių, kurios prigauna nemažai žmonių :) .

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne atsakymo prasiau, nes jis akivaizdus, o sprendimo, nes kiekvienas spresdamas pradzioje pasizymes abu skaicius skirtingomis raidemis, o galiausiai atsakymas gausis, kad abu skaiciai lygus.

vienas skaičius X; kitas 10 - x

f(x)= x(10-x)

f(x)= 10x - x^2

f'(x)= 10 - 2x

10- 2x = 0

x= 5

10- 5 = 5

Ats : 5x5

čia nereik antro kintamojo, nors realiai y=10 - x, bet niekada taip nevardindavom :)

Be to neputok ant manęs, aš sutinku su atsakymu 20 ir, kad skaičiai gali būti vienodi, užteks to pilstymo iš tuščio į kiaurą :)

Redagavo Peupeu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar vienas pavyzdys tikintiems į 19. Pitagoro teorema:

c2=a2+b2

Norite pasakyti, kad a negali būti lygus b? T.y., neegzistuoja status lygiašonis trikampis? Juk Pitagoras niekad nesakė, kad a ir b gali būti vienodi(bet aišku ir nesakė, kad jie skirtingi). Gaunasi, kad ši teorema yra klaidinga?

Valdai, as nesistengiu irodyti kad a negali buti lygu b, nes zinau kad taip nera :) as tik noriu pasakyt jei sudarinetojai zino kad a ir b reiksmes lygios , kam juos zymeti skirtingais koeficientais ? As tau kontraargumenta pateiksiu :

 

ABC Lygiasonis status trikampis , kurio izambine lygi 10*(saknis is 2). rasti statinius a ir b. Juk statiniu nesizymesi a ir b, nes jie yra lygus. Pasizymesi x(kvadratu) + x(kvadratu) = 200 ir gausi kad abu statiniai yra po 10 matavimo vienetu :) Tai as ta ir noriu pasakyti , kad egzamino sudarinetojai zino reiksmes tai kam jas skirtingai pazymeti ? Tai vat . O bus kaip bus , uzdavinys bet kokiu atveju yra nekorektiskas ir bent jau man jis yra nelogiskas nes kokiems velniams vienodas reiksmes uzrasyti skirtingais koeficientais , aisku cia mano nuomone as ja ir pasilaikau :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ir penktokai galetu isspresti 24 uzdavini su koncentracijomis, kuris turejo buti sunkiausias 2 dalyje. :)

4 mano klasiokai 24 pratimą tiesiog spėjo, pagalvojo kiek čia max galima pripilt ir viskas, tai labai geras pratimas pasakyčiau, penktokai nesupratę sąlygos irgi teisingai atsakytų, taip pat pagalvotų :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Valdai, as nesistengiu irodyti kad a negali buti lygu b, nes zinau kad taip nera :) as tik noriu pasakyt jei sudarinetojai zino kad a ir b reiksmes lygios , kam juos zymeti skirtingais koeficientais ? As tau kontraargumenta pateiksiu :

 

ABC Lygiasonis status trikampis , kurio izambine lygi 10*(saknis is 2). rasti statinius a ir b. Juk statiniu nesizymesi a ir b, nes jie yra lygus. Pasizymesi x(kvadratu) + x(kvadratu) = 200 ir gausi kad abu statiniai yra po 10 matavimo vienetu :) Tai as ta ir noriu pasakyti , kad egzamino sudarinetojai zino reiksmes tai kam jas skirtingai pazymeti ? Tai vat . O bus kaip bus , uzdavinys bet kokiu atveju yra nekorektiskas ir bent jau man jis yra nelogiskas nes kokiems velniams vienodas reiksmes uzrasyti skirtingais koeficientais , aisku cia mano nuomone as ja ir pasilaikau :)

Išsiaiškinti tai, kad skaičiai vienodi, yra užduoties dalis. Kaip tau atrodo tokia užduotis?

Turime trikampį. Pažymėkime jo kraštines a, a ir a. Žinome, kad visi trikampio kampai yra lygus ir kad trikampio perimetras yra 12cm. Surasti kiekvienos kraštinės ilgį.

Žinau, kad viskas kiek supaprastinta (ir pavyzdys šiaip sau :D ), bet nesvarbu. Tokią užduotį išspręstų trečiokas. Bet jei pažymėtume trikampio kraštines skirtingomis raidėmis, tai gal jau kokio šeštoko žinių reikėtų, kad susivokti, jog tos kraštinės yra lygios.

Iš vis, kokia dar nuomonė matematikoje? Esi arba teisus arba ne ir viskas. Aišku, nenustebčiau, jei užskaitys abu atsakymus, jei labai daug žmonių čia padarys tą pačią klaidą (kažkodėl man atrodo, kad dėl spaudimo gali palūžti nec :D ), bet tai būtų nesąžininga parašiusiems teisingą atsakymą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aha, matyt ne visiem.... Pažiūrėjau į 24, man pasirodė per lengvas, bandžiau darytis lygtį, spręsti su didžiausia mažiausia reikšme, galų gale spėjau, kad 2,5... Pasirodo viskas buvo daug lengviau :D

tai... reikejo tiesiog paskaiciuot kokia koncentracija butu su 3litrais (maximumu) ir kiek su tais 2.5, jei tiesiog neaisku buvo.

Nors as irgi durnu klaidu pridariau, kaip ta 17... 2;1.5 :| Kodel jie negalejo prasyt C tasko? :lol:

Ir 23... Parasiau 6... ir nubraukiau. :ph34r:

Redagavo Fragas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

 

Gal zinot 30-o sprendimo buda? tik nesakykit kad ten buvo per santykius ir bendra izambine. Nes tada susideginsiu kai juodrasti parasiau, o i svarasti pasirode per daug nelogiskas sprendimo budas.

S(ABD)=20

 

 

(1/2) AB AD sin<BAD = 20

 

S(BCD)=(1/2)BC CD sin<BCD

 

AB AD = BC CD

 

<BCD=180-<BAD

 

sin<BAD=sin(180-<BAD)

 

Vadinasi S(BCD)=S(BAD)=20

 

 

 

 

Taip dabar graužiuosi, kad per egzaminą elementaraus dalyko nesugalvojau ir nepadariau šitos užduoties.

 

 

 

 

 

 

 

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Birželio 17

 

O tai ne nuo šito pirmadienio pradės taisyti?

 

Beje, dėl to 30. Ar toks įrodymas tinka?

 

S(ABD)=(AB*AD*BD)/4R - (čia pagal formulę, duotą formulyne; R - apibrėžtinio apskritimo spindulys)

 

Kadangi AB*AD = CB*CD, o R ir BD - bendri dydžiai, vadinasi S(ABD)= S(BCD)= 20

Redagavo Gelbharas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...