Pereiti prie turinio

Reik nuomonių apie benzinas/dujos automobilius


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki, norėčiau išgirsti nuomones apie automobilius, kurios važiuoja ant benzo/dujų, bet prašyčiau, kad rašytu tik tie, kurie patys važinėjo/važinėja su tokiais automobiliais, o ne kažkur girdėjau ar kažkas sakė.

 

Kokios problemos būna su tokiom mašinom?

Ar būna problemu žiema kažkokių su tokiom mašinom?

Redagavo ubeR
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ko reikia klausk.

 

Kalba apie tiesiogines dujas kaip suprantu? Pats zadu detis kaiptik po svenciu, jeigu senis saltis dosnus bus , nes baisu moket po 4.8lt kai galima perpus maziau :)

 

Trauka praktiskai nesiskiria, jeigu naujausios kartos dujos. Aisku dar priklauso nuo variklio nesuvisais draugauja jos :)

Redagavo bahu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jeigu dujos ne tos senesnės(kur eina mišinys, o ne dujos), tai jokių problemų nebūna. Pats pora mėnesių turiu benziną/dujas, tai iki šiol nebuvau susiduręs su jokiomis problemomis, bet aišku čia aš dar "žalias" pagal tą laikotarpį, tai dar visko gali būt (tfu tfu tfu).

 

2. Mašina vistiek pradžioje kuriasi ant benzino, ir ant dujų persijungia tik išilusi, tai žiema užkurinėsi kaip paprastą benzininę mašiną. O persijungus ant dujų važiuoja taip pat kaip ir kitu klimatu.

 

 

P.S būtinai atkreipk, kad dujos būtų ne mišinio pagrindu, o tiesioginės, kitaip dažnai "šaudys" ir užgesinės mašina.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Esu daug įvairių nuomonių girdėjas, kad pvž.: trauka daug silpnesnė su dujom; kad dujos gadina motorą; kad žiema kažkokios problemos pastoviai būna; ir t.t. Todėl ir sukūriau šią temą ir sužinočiau tiesą apie automobilius, kurie važiuoja ant dujų, nes pats planuoju pirkti automobilį varoma ant dujų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dėl traukos, tai jeigu žadi lenktyniauti ar šiaip skraidyti, tai gali ir pasijausti(tėvas dujas įsidėjo į mazda mpv o ten 100+kW, tai jeigu autostradoje bandai spaust, jaučiasi kad lėčiau begėjasi), bet jeigu po miestą važinėti, tai abėjoju, jog didelį skirtumą pajausi.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Esu daug įvairių nuomonių girdėjas, kad pvž.: trauka daug silpnesnė su dujom; kad dujos gadina motorą; kad žiema kažkokios problemos pastoviai būna; ir t.t. Todėl ir sukūriau šią temą ir sužinočiau tiesą apie automobilius, kurie važiuoja ant dujų, nes pats planuoju pirkti automobilį varoma ant dujų.

turejau du automobilius su b/d, paskutinis buvo pezo 607 kuris praejusia ziema man vos pora kartu buvo uzgeses persijungiant dujoms prie dideliu salciu, o siaip kazkokiu didesniu problemu kuriu neimanoma uz nebrangiai sutvarkyti nebuvo. Pas volvo reikeju vamzdukus pakeisti kazkokius, tai 200lt ir sake ilgam pamirsiu trukciojimo bedas, o pas pezo kazkokios babinos nusprogsta karta metuose, bet ta zinojau jau is pezo forumo pries perkant auto.

Dabar turiu dyzeliuka, bet prisiminimai vistiek malonesni kai turejau b/d.

 

Kas liecia trauka, tai nzn, volvo mano buvo paprastas, tai tiek su benzu tiek su dujom nieko ipatingo ji nevaziavo, o pezo gal siek tiek ir jautesi skirtumas, bet kazko tokio WOW vaziuojant ant benzo tikrai nebuvo.

Motoru nesugadinau nei vienai vazynedamas su dujomis.

 

Manau svarbu jog dujos butu tvarkingai sudetos ir suderintos su kompu. Mano abi masinos turejo BRC duju irangas su visais reikiamais dokumentais ir pas meistrus atlekus reguliuotis ismetimo (cia pries TA su abejom ismetimas tiek benzo tiek dujom virsydavo norma), tai meistras nera uzsimines jog dujines iranga kreivarankio ideta.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Yra 2 skirtingos duju irangos, Tiesiogines (dar vadinamos BRC, taskines), ir paprasta duju iranga ji nieko verta ir su ja zymiai daugiau minusu - gali saudyt, daugiau ryja t.y. benzo tarkim 8 o duju gali ir iki 12 pasimt..

 

Tai jei dujos tai tik tai Tiesiogines. Naudoja duju panasiai, kaip ir benzino. Problemu lygtais per daugiausiai nebuna, tik reikia ziemos metu palaukt rytais kol pasyla ir persijungia (automatiskai). Jei duju iranga sudeta tvarkingai, tai ir jokio specifinio kvapo nieko neturi but. Daugiau informacijos internete pasiieskok tikrai atrasi ir tokia pacia tema kokiam forume sukurta.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ko reikia klausk.Kalba apie tiesiogines dujas kaip suprantu? Pats zadu detis kaiptik po svenciu, jeigu senis saltis dosnus bus , nes baisu moket po 4.8lt kai galima perpus maziau :)Trauka praktiskai nesiskiria, jeigu naujausios kartos dujos. Aisku dar priklauso nuo variklio nesuvisais draugauja jos :)

 

Traukia nesiskiria? Hm, kažin kur. Imkim kaip pavyzdį turbūt gan dažną automobilį GOLF 3 klasės, atsisėk už 2,0l 121kw kuris nebuvo ragavęs dujų, ir atsisėsk kuris su įdėtomis dujomis kažkur nuo ~pusės iki vienerių metų laiko. Duodu ranką nukirsti pajausi skirtumą totalų, ar tu važiuosi vidurkiu ~50 mieste ar skraidysi autostradom 220.

 

Dėl traukos, tai jeigu žadi lenktyniauti ar šiaip skraidyti, tai gali ir pasijausti(tėvas dujas įsidėjo į mazda mpv o ten 100+kW, tai jeigu autostradoje bandai spaust, jaučiasi kad lėčiau begėjasi), bet jeigu po miestą važinėti, tai abėjoju, jog didelį skirtumą pajausi.

 

Priklauso nuo to, kokios dujos. Jeigu į variklį paduodamos tik dujos, o ne jų mišinys - taip, skirtumas yra kaip ji begėjasi, tačiau yra variantas dar toks - važiuojant ~120km/h autostradoje, siūlau iš tikriausiai 5 pavaros permesti atgal į 4, ar netgi į 3, apsukos padidės iki 6/ tūkstančių, taip greičiau susprogs sistemoje esančios dujos, tada savu ritmu vėl į 5-enktą, ir važiavimas tikrai pagerės.

 

P.S. Nesuprantu žmonių, ypač senolių kurie perka 3 klasės BMW, ar kitą galu varomą automobilį su 4l varikliu ir kokiu 210kw, kuris yra nematęs dujų, ir vos įsgyję, jas iškart deda. Kaip tai įmanoma, man nedaeina, jeigu tu jau perki tokio galingumo auto, tu turi suprasti kad nevažinėsi su juo 40 po miesto "po" klevo ženklu...

Redagavo Advy
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

P.S. Nesuprantu žmonių, ypač senolių kurie perka 3 klasės BMW, ar kitą galu varomą automobilį su 4l varikliu ir kokiu 210kw, kuris yra nematęs dujų, ir vos įsgyję, jas iškart deda. Kaip tai įmanoma, man nedaeina, jeigu tu jau perki tokio galingumo auto, tu turi suprasti kad nevažinėsi su juo 40 po miesto "po" klevo ženklu...

Nu ir? Tipo su dujom negalima greičiau važiuoti? Kaip tik į tokį automobilį dėti dujas yra protinga, nes važiuosi žymiai pigiau nei su benzinu ir tas labai pasijaus su didėlėm sąnaudom. Ir tik nereikia pradėti, kad tada tegu perka automobilį silpnu varikliu. Žmonės perka tai kas jiem patinka IR tuo pačiu sumažina kuro išlaidas. Tai kas čia yra nesuprantamo?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne viena auto pakeiciau. Nei kart nekilo ranka imt dyzeli. Pagrinde benzinas/dujos arba tik benzinas. Turejau tiek su slanginem, tiek su tiesioginem. Dabar turiu dvi auto, viena benzinas su tiesioginem dujos, kita tik benzinas. Kad ziema kiltu problemu uzkurt benzinas/dujos auto - ner teke susidurt, jei akumuliatorius geras, auto tvarkingas(zvakes,zvaiklaidziai ir pan.). Tiesioginem dujom vistiek pirma uzsiveda benzinu, o tik po to perjungia dujas. Slanginem - jau kaip pats isijungsi, taciau, drisciau teikti, kad daugiau problemu su slanginem dujom, tad jei det visiskai nauja iranga, tai rinkciaus tik tiesiogine. Del traukos... Nu kas per klausimas. Nori traukos, imi daug kilowatu ir vaziuoji daznai i degaline benzo pilt. :lol: :lol: O siaip jauciasi traukos pasikeitimas labai minimaliai, jei ne daug tu asilu po kapotu, tai beveik nejauciama. :lol: Ir apskirtai, geriau is kart pradet kalbet apie kazkuri auto modeli(kiek kilowatu, kiek nuvaziuosi per menesi kilometru ir pan., o cia dabar ta tema nieko verta).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal kas gali paaiškint ir techniškai pagrįst, kodėl "dujos gadina variklį" Teko sutikt "dujininkų", kurie ne vieną ir ne du metus pravažinėjo ant dujų ir mašinas pakeitė ne dėl variklio.

Tai yra mitas, kilęs iš to, jog seni varikliai buvo nepritaikyti bešviniam kurui. Švinas ant vožtuvų sudarydavo apsauginę plevelę, važinėjant dujomis, ji nesusidaro ir to pasekoje greitai nusidėvi vožtuvai. Tačiau atsiradus bešviniam kurui, vožtuvus pradėjo gamint iš storesnio metalo. Važinėjant dujomis, mažiau dėvisi cilindrai, nes į juos nepatenka benzino lašeliai, kurie gali plauti tepalą nuo sienelių.

Redagavo Advy
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki, ir aš pasireiškšti norėčiau. Tėvas prieš maždaug 10 metų, pirko audi 100 ir iškarto dėjo dujas. Tai su ta mašina atvažinėjome 10 metų, o poto ją pardavėme, tai net neišsivaizduoju, kaip dujos gadina variklį, tiesiog, kas 10000 km, kokia 500 km nuvažiuodavome su benzinu. Per metus prasukdavo nedaug maždaug 25000 km. Trauka jautėsi, kad kitokia nei ant benzino, juk dujos senos buvo , o su dabartinėmis tiesioginėmis, skirtumo faktiškai nėra. O dėl kuro sanaudų tai jei ankčiau mašina imdavo 9 litrus benzino, tai dujų maždaug 11 pasiimdavo, o dabar su tiesioginėmis dujomis ir ta problema išspręsta, skirtumas yra kokia 500 ml - 1l

Redagavo dawnofwar
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...