Pereiti prie turinio

Straipsnis: Nevykėlių karta


Rekomenduojami pranešimai

Šiandien interentinėje erdvėje radau nerealų straipsnį. Daugumą idėjų dažnai kartoju savo aplinkoje ir viešojoje erdvėje. Kartais tampu savotišku maištininku prieš dabartinią susenusią sovietinę švietimo sistemą. Tad dalinuosi šiuo straipsniu su jumis, bičiuliai, ir manau galime užvesti diskusiją :)

 

Straipsnio šaltinis čia: http://www.pinigukarta.lt/blog/ekonomika-ekspertai/nevykeliu-karta

"Mūsų studentai ir moksleiviai yra nevykę. Krenta testų rezultatai, o studentai nežino, kad Latvija yra ne jūra. Todėl rimti ekspertai, o ypač dėstytojai ir mokytojai, rimtai baiminasi, kad už 10 metų Lietuvoje nebeliks mokančių rašyt. Kiekvieną taip rašantį pedagogą derėtų už kojų pakabinti nuo skirtingų miestų tiltų. Kad apsiverstų mąstymas.

 

Nes tai, jog studentai kažko nemoka, yra būtent jų ir jų kolegų kaltė. Na ir dažnais atvejais tėvų. Kaltinti studentus, kad jie nieko nemoka yra taip pat kvaila kaip kaltinti Saulę, kad ji nesisuka aplink žemę. Visiškai, absoliučiai visiškai visais atvejais, kai studentas ar mokinys kažko nesupranta, yra kaltas jam tai aiškinantis mokytojas. Ir niekas kitas. Tad nuo to ir pradėkim. Tik prašau neverkit, kad „visų neįmanoma sudomint“, nes apie tai ir pakalbėsim.

 

Atskiras klausimas, kuo mokinys domisi. Jei jam neįdomu geografija, arba mokytojas nesugeba sudominti mokinio šiuo dalyku, tai gal ir nereikia iš mokinio daryti geografijos eksperto ir dėl kažkokių mistinių priežasčių versti išmokti visas pasaulio sostines. Yra toks Google Maps ir veikia puikiai.

 

Tad dažniausiai mokiniui tų žinių tiesiog nereikia. Šiais laikais mokiniai supranta, kas yra google ir kaip juo naudotis. Todėl seni modeliai, kai verčiama ne ieškoti, o susikišti į galvą kuo daugiau informacijos veikia vis prasčiau. Dabartinė švietimo sistema paremta faktų ir aksiomų kalimu. Laikas supratimui, kodėl, kam ir dėl ko nėra skiriamas. Tad kuomet sakoma, kad tokioje sistemoje krenta testų rezultatai, man yra šventė. Nes mokiniai yra protingesni už mokytojus: jie jau sugeba suvokti, kad faktai yra pasiekiami, todėl juos kalti yra daugiau nei kvaila.

 

Žinoma, niekas neneigia, kad tam tikra bazinė informacija turi būti suteikta. Bet net ji turėtų būti pradedama aiškinti nuo to, kodėl to reikia. Ir ne kodėl to reikia akademinėje erdvėje, o grynai kiekvieno mokinio gyvenime. Jei man kas pasakytų, kad matematika reikalinga tam, kad galėčiau suskaičiuoti apskritimo dydį, tai esu įsitikinęs, kad matematika man nepatiktų. Kaip bebūtų, jei kažkas pasakytų, kad matematika yra visatos kalba, kuri yra naudojama visiškai visur ir visiškai viskam, aš manau, kad pradžia užsikabinimui būtų visai ne prasta.

 

Galima būtų sakyti, kad čia sovietinis palikimas, kai mokiniai be jokios teisės mąstyti į galvą turi kišti faktus. Bet tai būtų neteisinga, nes sistema visur funkcionuoja panašiai. Per paskutinius dešimtmečius, kai kur situacija pasikeitė. Mokytojas nebėra tiesiog autoritetas, kuris viską žino ir prieš kurį negalima žodžio tarti. Bet yra daug vietų, kur toks autoritarinis mokytojo ir mokinio santykis vis dar gajus.

 

Iš šio autoritarizmo kyla dar vienas ciniškas ir absurdiškas išvedžiojimas. Mokytojas žino, ką vaikas turi mokėti. Todėl, jei vaikas kažko nemoka, tėvams siūloma imti papildomų pamokų. Bet juk tai absurdiška. Jei vaikas kažko nemoka, reiškias jis to nesimoko, nes tai jam yra neįdomu. Tad čia pirmiausia mokytojo kaltė. Bet ne tik. Gal būt vaikui tiesiog elementariai ir paprastai įdomu visai kas kita. Gal jis gabus visai kitur.

 

Todėl visiškai neaišku, kokiu tikslu reikia kankinti žmogų, verčiant jį mokytis tai, kas jo visai nedomina. Kai vietoj to, galima būtų skirti laiko papildomai mokyti tai, kas jam ir taip sekasi. Jei žmogus gabus tam tikrame dalyke, tai akivaizdu, kad to ir turėtų mokytis papildomai. Kad lavintų savo talentą. O ne švaistyti laiką ir kankintis bandydamas išmokti tai, kas jam visiškai neįdomu ir greičiausiai niekada nebus naudinga.

 

Čia galima pridėti ir tėvus. Tuos tėvus, kurie paaiškina vaikui, ką jis turi mokytis ir kur stoti, nes kažkodėl jie žino geriau. Tarkim mokykloje žmogui visada sekėsi dailė ir jis labai nori mokytis VDA. Bet tėvai jam aiškina, kad iš to nepragyvensi, todėl vaikas įstoja į MIF mokytis finansų draudimo (nes tetos pažįstamo pusbrolio dukra ten mokės ir dabar banke dirba). Tada vaikas po studijų likuį gyvenimą dirba kažkam už mažą atlyginimą be perspektyvos kurti kažką pats ir nekenčia savo darbo.

 

Mieli tėveliai, jei Jūs iš kažko nesugebat pragyventi, tai tikrai nereiškia, kad nesugebės ir Jūsų vaikas. Jis gali būti ir gudresnis už Jus. Tuo tarpu, kai Jūs nusprendžiat, kur jis turi mokytis ir įkišat jį į MIF FDM, aš po to turiu bendrauti su visiškai savo srity nesigaudančiu draudiku, už kurį tenka suskaičiuot riziką. O jisai, suprasdamas, kad yra visiškai niekam tikęs savo darbe, kiekvieną rytą atsikelia nemėgdamas nei savęs, nei pasaulio. Skamba gerai?

 

Todėl tikrai atrodo, kad visi rašantys apie tai, kaip studentai nieko nemoka yra kvaili. Vieni už tuos studentus nusprendžia, ką jie turi žinoti. Ką turi mokėti gerai, o ką blogai. Kiti nusprendžia, ką tie studentai turi veikti su savo gyvenimu. O tada tas pats studentas dar ir apkaltinamas, kad darė neteisingus pasirinkimus. Nors turbūt gyvenime nei vieno pasirinkimo padaryti pats negalėjo.

 

Nesuvokimas, kad informacija ir jos pasiekiamumas iš esmės pasikeitė yra tiesiog stulbinantis. Dabar nei mokiniai, nei studentai neprivalo mokytis tai, ką jiems siūlo švietimo įstaigos. Jie turi internetą ir ten gali domėtis kuo tik nori. Savaime suprantama, ateina vėl į trasą argumentas, kad iš to nepragyvensi, todėl nesąmones aš čia kalbu. Vaikas turi mokytis mokykloje ir taškas.

 

Ir vėl Jūs neteisūs. Nes jei Jūs patys nežinote ir nesugebate paaiškinti kaip monetizuoti bet kokias žinias, tai yra Jūsų ir tik Jūsų kaltė. Eikit geriau Antanui Guogai papasakot, kad žaidimas kortom prie gero tikrai neprives.

 

Todėl prastėjantys rezultatai yra gerai. Nes žmonės pradeda suprasti, kad dabartinė mokymo sistema yra nevykusi. Visi nežinojimai ir prasti rezultatai rodo ne mokinių, o sistemos kvailumą. Kuris ir taip yra akivaizdus.

 

Na, o tiems, kas sako, kad mokinius sudominti sunku, galiu teikti keletą rekomendacijų. Matematikos mokytojams pasiūlyčiau kreiptis į Neringa Urbonavičienę. Absoliučiai geriausia matematikos mokytoja evah. Kaip mokyti lietuvių kalbos ir apskritai išmokti, ką turėtų reikšti mokynis, Jums galėtų padėti Danė Lapinskienė. Tą patį, tik link biologijos, galėtų padaryti ir Gedas Batulevičius. Čia gautumėt išvis kito lygio pamokų. Tiesa, iki šiol negaliu atleisti už tai, kad prieš kokius 6 ar daugiau metų turėjau iškalti 100 žuvų pavadinimus. Bet net tai nepermuša viso kito gėrio. Na ir mokyti ekonomikos, natūraliai ir be papildomų klausimų, siūlyčiau keliauti pas Aušrą Maldeikienę. Jei ne jos „ekonomika yra mokslas apie pasirinkimus“ ir iš to sekęs ne ortodoksiškas mokymas apie tai, kaip galvoti apie ekonomiką, labai gali būti, kad šiuo metu būčiau labai gyvenimu nepatenkintas buhalteris (tai nereiškia, kad visi buhalteriai yra nepatenkinti gyvenimu. Tai reiškia, kad aš būčiau tragiškas buhalteris).

 

Na ir galiausiai, nors čia jau galimybės mažesnės, bet jei Jūs esate dėstytojas ir Jums tikrai rūpi studentai, susisiekite su Gianluigi Vernasca. Don GG arba Padre GG. Žmogus, kuris be kalbų turėtų būti dėstytojo etalonu. Kuriam ne problema su studentu išgerti alaus ir pašnekėti apie gyvenimą, o kad ir 10 valandą vakaro kilus bet kokiam klausimui, galima ramiai užeiti ir į kabinetą arba nusiųsti el laišką. Į kurį bus atsakyta greit. Jei kas iš pas jį besimokančių skaitot šitai, atiduokit nuo manęs respecto.

 

Jei visi pedagogai būtų bent perpus tokie, kaip šie mano išvardinti žmonės, tai tikrai nekiltų jokių problemų dėl mažėjančių testų rezultatų ar negabių studentų. Nes jie visi suvokia, kad dirba dinaminėje aplinkoje ir 1932 metais naudoti metodai šiandien nebetinka. Lygiai taip pat jie suvokia, kad kiekvienas mokinys negali būti gabus jų mokomam dalykui, bet taip pat šventai tuo pačiu metu tiki, kad kiekvieną galima sudominti ir padaryti gabiu.

 

Negabių mokinių nėra. Yra tik negabūs mokytojai ir kvaili tėvai."

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Turbūt antras blogiausias reikalas, kurį pastarosiomis dienomis perskaičiau. Po Rusų okupacinių pasivaikščiojimų, žinoma.

 

Seniai aišku, kad švietimo sistema iš š*do plaukusi, bet blogam šokėjui...

Redagavo frix
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Frix, sveikinu, kad perskaitei bloga straipsni, taciau cia tiesos tiek daug, kad net baisu :) jei mokytojas tau liepia ismokti piesti su akvarele, o tu esi fizikas - bus idomu? Manau ne, bet vistiek privalai moketi, nes svietimo sistema geriau zino.

 

Niekada nepamirsiu savo pradiniu klasiu mokytojos zodziu: Gerbiami teveliai, ateinanti mokiniu karta turi augti kaip #####, todel tokiais juos ir pavers musu svietimas.

 

Gaila, bet taip yra ir mes vis dar mokomes pagal senasias technologijas.......

Redagavo ModestasV
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Geras straipsnis, daug teisingų minčių. Kelis metus mokiausi ir pas Lapinskienę, ir pas Maldeikienę - geros mokytojos, žiūrinčios plačiau.

 

Kita labai gera lietuvių kalbos mokytoja, pas kurią dabar mokausi - Gerlanda Griškevičienė, nors man šis dalykas nelabai įdomus, bet ji papasakoja įdomių dalykų, atiduoda visą save mokiniams..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tokie straipsniai,mano manymu, yra perenelyg sutirštinti, "rėkiantys" ir slepiantys vienintelę potekstę: "visi kalti tik ne aš", o gal tik man taip pasitaikė, jog teko sutikti vos porą nekokių pedagogų, visi kiti buvo fantastiški. Žmonės ir specialistai iš didžiosios raidės. Lietuvių kalbos mokytoja tikriausiai ir liks didžiausiu autoritetu iki gyvenimo galo. Sako dabartinė sistema tokia, kad įspraudžia mokinį/studentą į rėmus. Kai aš mokiausi, bent jau mokykloje, buvo labai daug vietos savirealizacijai, mokytojai visuomet skatindavo save atskleisti, ieškoti naujų būdų, kaip mokyti ir mokytis. Universitete disciplina griežtesnė, bet vėlgi erdvės saviraišai daug, nors mokiausi čia Lietuvoje, kurios aukštosios mokymo įstaigos taip dažnai peikiamos. Baigiau bakalaurą, magistrantūrą - vėlgi pasitaikė tik keli nepatikę dėstytojai, visi kiti buvo įdomus, kompetetingi, nuoširdžiai dirbantys, nors girdėdavau daug kalbų iš kitų, kokie tie mokytojai/dėstytojai tragiški, nusenę, nieko neišmanantys. Savi mokslai pabaigti, dabar pati vedu sūnų į darželį ir vis tenka išgirsti iš kitų moteriškių, kokios bjaurios, baisios, vaikus traumuojančios tos dabartinės auklėtojos. Keista, nes man ir vaikui visos atrodo nuostabios + įdedančios daug daugiau pastangų ir širdies nei joms už tai atlyginama. Manau, viskas priklauso nuo požiūro. Pasiskųsti, žinoma, visada lengviau.

Redagavo Isyankar
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tokie straipsniai,mano manymu, yra perenelyg sutirštinti, "rėkiantys" ir slepiantys vienintelę potekstę: "visi kalti tik ne aš", o gal tik man taip pasitaikė, jog teko sutikti vos porą nekokių pedagogų, visi kiti buvo fantastiški. Žmonės ir specialistai iš didžiosios raidės. Lietuvių kalbos mokytoja tikriausiai ir liks didžiausiu autoritetu iki gyvenimo galo. Sako dabartinė sistema tokia, kad įspraudžia mokinį/studentą į rėmus. Kai aš mokiausi, bent jau mokykloje, buvo labai daug vietos savirealizacijai, mokytojai visuomet skatindavo save atskleisti, ieškoti naujų būdų, kaip mokyti ir mokytis. Universitete disciplina griežtesnė, bet vėlgi erdvės saviraišai daug, nors mokiausi čia Lietuvoje, kurios aukštosios mokymo įstaigos taip dažnai peikiamos. Baigiau bakalaurą, magistrantūrą - vėlgi pasitaikė tik keli nepatikę dėstytojai, visi kiti buvo įdomus, kompetetingi, nuoširdžiai dirbantys, nors girdėdavau daug kalbų iš kitų, kokie tie mokytojai/dėstytojai tragiški, nusenę, nieko neišmanantys. Savi mokslai pabaigti, dabar pati vedu sūnų į darželį ir vis tenka išgirsti iš kitų moteriškių, kokios bjaurios, baisios, vaikus traumuojančios tos dabartinės auklėtojos. Keista, nes man ir vaikui visos atrodo nuostabios + įdedančios daug daugiau pastangų ir širdies nei joms už tai atlyginama. Manau, viskas priklauso nuo požiūro. Pasiskųsti, žinoma, visada lengviau.

 

Tau nuskilo ir tiek ;)

 

Pavyzdžiui dabar mokytojai: Ateina į klasę - paduoda pratybas ir viskas, vaikai dirba, o jie nieko neveikia arba vaikšto ratais... Arba dar geriau kai vaikas paklausia jam atšauna - kam tau vadovėlis duotas? Nemoki skaityti?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jau tik nereikia "nieko neveikia". Kontrolinius taiso, į seminarus važiuoja, ruošia metodinę veiklą, planus rašo, rūpinasi socialiniais klasės reikalais ir pan. Kažkaip dauguma įsivaizduoja, jog mokytojai išvis už orą pinigus gauna. O, jeigu pasitaiko tokių, kurie tikrai NIEKO NEVEIKIA, tai tada problemą reikia kelti, aiškintis su administracija ir ieškoti būdų, kaip išspręsti problemą(žinoma, galima atkirsti, kad vis tiek niekas nepadės). Jeigu atrodo, kad mokytojas nieko neveikia, tai dėstytojas tokiu atveju išvis atostogauja... ateina, parodo skaidres, pakomentuoja ir viskas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jau tik nereikia "nieko neveikia". Kontrolinius taiso, į seminarus važiuoja, ruošia metodinę veiklą, planus rašo, rūpinasi socialiniais klasės reikalais ir pan. Kažkaip dauguma įsivaizduoja, jog mokytojai išvis už orą pinigus gauna. O, jeigu pasitaiko tokių, kurie tikrai NIEKO NEVEIKIA, tai tada problemą reikia kelti, aiškintis su administracija ir ieškoti būdų, kaip išspręsti problemą(žinoma, galima atkirsti, kad vis tiek niekas nepadės). Jeigu atrodo, kad mokytojas nieko neveikia, tai dėstytojas tokiu atveju išvis atostogauja... ateina, parodo skaidres, pakomentuoja ir viskas.

 

Dabar žiūrėkim į realią pusę ;)

 

Taip, jie veikia, būtent atlieka tai ką parašei - taiso kontrolinius, važinėja į seminarus ir kartą per metus parašo planą... Nu dar viena kita bent jau pas mus ir klasės reikalais pasirūpina, tačiau pamokoje apart to, kad sėdi ir spokso į dienyną nelabai ką ir daro daugiau :)

 

Beje, kas ieško išeities - randa visada, tačiau kartais yra beviltiška kalbėtis su mokytojais, o nekalbu apie valdžią... Buvo pas mus toks pat bajeris, tai kol visa grupė (20 žmonių) nesukėlėm skandalo tol niekas nejudėjo :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Žinoma, yra tų ydų visur, jei taip elgiasi pedagogai, tai jų tikrai neteisinu, nes taip neturėtų būti, tačiau dažnai ir patys mokiniai užmiršta elementarias savo pareigas, kaip atlikti namų darbus ar kultūringai elgtis per pamoką, o paskui ohoho kaip šiaušiasi ir stato visus ant blakstienų, primindamai savo teises. Jokiu būdu netaikau niekam asmeniškai, tačiau norint pokyčių, turi keistis abi pusės :)

Redagavo Isyankar
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dabar žiūrėkim į realią pusę ;)

 

Taip, jie veikia, būtent atlieka tai ką parašei - taiso kontrolinius, važinėja į seminarus ir kartą per metus parašo planą... Nu dar viena kita bent jau pas mus ir klasės reikalais pasirūpina, tačiau pamokoje apart to, kad sėdi ir spokso į dienyną nelabai ką ir daro daugiau :)

 

Beje, kas ieško išeities - randa visada, tačiau kartais yra beviltiška kalbėtis su mokytojais, o nekalbu apie valdžią... Buvo pas mus toks pat bajeris, tai kol visa grupė (20 žmonių) nesukėlėm skandalo tol niekas nejudėjo :)

Iš kur čia toks išlindai visų galų meistras, kad visose temose savo kvapą palieki?

 

Jeigu žmogus nieko vertas - joks mokytojas jo nepadarys geresniu. Ypač už 1500-2000 atlyginimą. Sau nervus ėst? Dream on.

 

Auklėjimą, mokymą, ugdymą reikia pradėt nuo TĖVŲ. O ne kaltų aplink ieškot.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Iš kur čia toks išlindai visų galų meistras, kad visose temose savo kvapą palieki?

 

Jeigu žmogus nieko vertas - joks mokytojas jo nepadarys geresniu. Ypač už 1500-2000 atlyginimą. Sau nervus ėst? Dream on.

 

Auklėjimą, mokymą, ugdymą reikia pradėt nuo TĖVŲ. O ne kaltų aplink ieškot.

 

Oj, kokie nepatenkinti žmones :)

 

Rašau tai, ką matau aplink - nepatinka neskaityk - neverčiu ;)

 

Toliau - nesakiau, kad tik mokytojai kalti, tačiau jiems motyvacijos taip pat reikia. Jei mokytojas nėra motyvuotas - kaip vaikas ką nors išmoks? Turiu ne vieną tokį mokytoją - visi ant jų nusispjauna, nes mato, kad #####, o ne mokytojas. Tie, kurie mokė gerai - matėsi, kad specialistai ir tikrai nori išmokyti, o ne numesti sausą informaciją. Beje, nekalbu apie tuos, kuriems mieli tėveliai kalė į galvą teises, tačiau pamiršo pareigas ( o tokių tikrai daug ).

Ir šiaip ar aš sakiau, kad jie privalo tampytis nervus? Galima gražiai ir mandagiai mokiniui padėti - jei to nėra, tai kam tas žmogus reikalingas klasėje? Asmeniškai aš nematyčiau tikslo tokio laikyti.. Oj, tikrai, juk pas mus pedagogų trūksta... Nu kur netrūks, kai švietimo sistema pasenusi ir nepriimtina :)

 

Beje, nelabai supratau prie ko čia visų galų meistras? Ar čia tipo jau mūsų visuomenėje blogai, kad turi savo nuomonę? Jei taip tai nepykit - nežinojau, kad jos negalima pasakyti viešai...

 

Žinoma, yra tų ydų visur, jei taip elgiasi pedagogai, tai jų tikrai neteisinu, nes taip neturėtų būti, tačiau dažnai ir patys mokiniai užmiršta elementarias savo pareigas, kaip atlikti namų darbus ar kultūringai elgtis per pamoką, o paskui ohoho kaip šiaušiasi ir stato visus ant blakstienų, primindamai savo teises. Jokiu būdu netaikau niekam asmeniškai, tačiau norint pokyčių, turi keistis abi pusės :)

 

Visiškai sutinku, kad turi nuo savęs pradėti, bet kartais to neužteks, nes aplinka vistiek gali nusodinti :)

 

Beje, matau, kad visi labai suprantat tai, jog aš sakau, jog visi kalti, bet ne aš, teisybė? Jei taip, tai pasakysiu tik tiek - niekada nekaltinau nieko dėl neišmoktų eilėraščių, nepadarytų namų darbų, o visada kaltę prisiimdavau ir suvokdavau, kad tai įtakos mano pažymius ir mokymasį, tik va pikta yra tada, kai matau, kad žmogus deda visas pastangas į mokslą, o rezultatai tokie pat kaip pas mane, nes kaip žmogus gali žinoti tiek kiek mokytojas? Taigi jis tada dundukas. ( ps. mano paminėti geri mokytojai kaip tik juos iškelia, nes suvokia, kad jie nori mokytis, o kitiems... tiesiog giliai pofik )

 

 

________________________________________

Trumpai ir aiškiai dėl to, ko daugelis nesuprantat: Nesu iš tų, kurie verkia, kad kažkas blogai, o kaip tik esu iš tų, kuris nebijo sakyti savo nuomonės. Jei jau man įrodo arba aiškiai matau, kad klaidingai maniau - pripažįstu kaltę ir nebesikišu, tačiau kai drąsko akis tokie kaip Ramūnas - tylėti nesiruošiu, nes visgi nuomonė gali būti pasakyta ir neturi jos laikyti paslėpęs. Tik gaila, kad pas mus vienetai tų, kurie bendrautų ir diskutuotų neįžeisdami ir žemindami... Na bet tokie jau tie žmonės :)

Redagavo ModestasV
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Oj, kokie nepatenkinti žmones :)

<tl;dr>

Tu per daug idealizuoji mokyklą. Paskui idealizuosi universitetą kolegiją. T.y. šių įstaigų svarbą gyvenime. Turiu Tave nuvilti - gyvenime NIEKAM jos nebus įdomios. Reikalingi žmonės, o ne moksliukai.

 

Aš irgi galvojau, kad wow, so much knowledge, so wealthy, yay (ir pan iš to mėmės). Praėjo :)

Redagavo Ramūnas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tu per daug idealizuoji mokyklą. Paskui idealizuosi universitetą kolegiją. T.y. šių įstaigų svarbą gyvenime. Turiu Tave nuvilti - gyvenime NIEKAM jos nebus įdomius. Reikalingi žmonės, o ne moksliukai.

 

Na va - kalbi kaip žmogus dabar ir be įžeidimų :)

 

Neidealizuoju nieko, o kaip tik suvokiu, kad turi būti visi unikalūs ir saviti, tačiau užknisa tai, kad visus bando suvienodinti ir visi turi būti lygūs. O prie to prisideda ir mokytojų darbas ;)

 

Beje, nepyk, bet neplanuoju nei univero nei kolegijos lankyti kolkas, todėl nežinau ko iš jų tikiuosi, bet iš mokyklos 100% tikėjausi gyvenimo pamato ir jį gavau - nepasitikėk kitų duodama informacija, kol jos nepatikrinai gerame šaltinyje :)

 

Ir šiaip - niekada nebuvau moksliukas, tik man asmeniškai graudu kaip mūsų mokytojai dirba, o nori, kad visi egzus baigtų su 100-tuku ir stotų tik į nemokamas vietas..... Čia jau mane juokina

Redagavo ModestasV
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Priklauso, kiek žmogus norės pasiimti tai, kas jam duodama. Kad ir tam pačiam universitete, galimybių išmokti, sužinoti daug, tačiau ar kiekvienas tuo pasinaudoja? Reikia pačiam ieškoti kelių, tada bus daug lengviau. Atsiras ir tinkami žmonės su laiku, kurie padės tais keliais eiti :)

Redagavo Isyankar
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Čia mano supračiu kas be ko - pirmiausia pradėk nuo savęs, o tada ieškokis pagalbos :)

 

Tik iš savo patirties kalbu, kad kai sakykim tu nors kartą parodei, kad žinai nemažai ir tave bando nusodinti - nebesinori nei tos pagalbos ieškoti - nieko ( žinoma, rankų nenuleidau :) )

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 3 savaičių...

Na, man irgi užkliuvo, kad straipsnyje VISA kaltė nuo studento/moksleivio nuimama. Juk yra ir tokių mokinių/studentų, kurie visiškai nesistengia mokytis. Jie nieko nesidomi, jiems viskas dzin (arba YOLO kaip dabar populiaru sakyti). Tad visko suverst ant tėvų ir mokytojų taipogi negalima.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na, man irgi užkliuvo, kad straipsnyje VISA kaltė nuo studento/moksleivio nuimama. Juk yra ir tokių mokinių/studentų, kurie visiškai nesistengia mokytis. Jie nieko nesidomi, jiems viskas dzin (arba YOLO kaip dabar populiaru sakyti). Tad visko suverst ant tėvų ir mokytojų taipogi negalima.

 

Čia yra kas be ko, tačiau jei klasėje yra tokių 10 ( iš 30 ), tai mokytojas nusispjauna ir ant tų 20-ties, kurie nori mokytis :) Retas mokytojas, kuris nenusisuka nuo mokinių, kai jie parodo kokį nors nenorą mokytis.. Bent jau pas mane tai jeigu parodei, kad nenori mokytis - nuo tavęs ir tavo grupės tiesiog nusisuka galima sakyti :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kiekvienas žmogus savo likimo kalvis ir dėlto aš manau, kad negalima vieno sulyginti su dauguma. Negalima niekinti visos kartos(nors gali būti, kad tai darysim ir mes kalbėdami apie ateities kartas)

Yra žmonės kurie nesimoko, nes:

Turi įdomesnių užsiėmimų(galbūt pinigus uždirba)

Turintys gabumų, bet tiesiog nugesinti/demotyvuoti - galbūt, netgi baudžiami už talento rodymą.

Gabūs kituose dalykuose/ negaunantys jokio paaiškinimo nuo ko pradėti.

 

Pvz: Aš niekada nebuvau super matematikas, bet praeitais metais pradėjęs b lygį, kur turėtų būtį Easy(kai kuriems ir yra) iš mokytojos negavau jokio support, ant lentos uždavinys ir tu sprendi visą pamoką ir daugiau nieko jokio paaiškinimo ar dar kokios pagalbos. (-_-)

O didžiausias demotyvuojantis dalykas yra tas, kad net jeigu ir įdedi pastangų vistiek gauni tiek pat (definition of madness).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Čia yra kas be ko, tačiau jei klasėje yra tokių 10 ( iš 30 ), tai mokytojas nusispjauna ir ant tų 20-ties, kurie nori mokytis :) Retas mokytojas, kuris nenusisuka nuo mokinių, kai jie parodo kokį nors nenorą mokytis.. Bent jau pas mane tai jeigu parodei, kad nenori mokytis - nuo tavęs ir tavo grupės tiesiog nusisuka galima sakyti :)

Kuo dar mokytojai kalti?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...