Pereiti prie turinio

Vairuotojų tema


Rekomenduojami pranešimai

Jau nebejuokink :D 325 prasileidžia prieš tą kibiriuką tiesiojoj, jau nekalbu, kad bmw turi pusės litro pranašumą. O su tais savo x30d tai iš vis slėpkis po pernykščiais lapais. Įsibėgėjimas toks pat, o tūrio skirtumas ant litro skiriasi. Vat ir vokiški varikliai :)

 

Variklio kubatūra nebūtinai nusako jo galingumą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jau nebejuokink :D 325 prasileidžia prieš tą kibiriuką tiesiojoj, jau nekalbu, kad bmw turi pusės litro pranašumą. O su tais savo x30d tai iš vis slėpkis po pernykščiais lapais. Įsibėgėjimas toks pat, o tūrio skirtumas ant litro skiriasi. Vat ir vokiški varikliai :)

Po šito posto tai man atrodo tau pačiam reikėtų slėptis po savo minėtais lapais. Net nebėra tokiam autofanatikui ką ir bepakomentuot.

Redagavo Dezininkas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Po šito posto tai man atrodo tau pačiam reikėtų slėptis po savo minėtais lapais. Net nebėra tokiam autofanatikui ką ir bepakomentuot.

 

Turbūt būsi iš tų, kuris iš kilovatų skaičiaus ir duslintuvų kiekio sprendžia kaip greit automobilis įsibėgi :)

 

Variklio kubatūra nebūtinai nusako jo galingumą.

Tame ir esmė. Sakykim jei japaškei duotų amerikietiško variklio tūrį, tai jie spėju kokią atominę elektrinę sukurtų iš jo...

 

Aš sakau, kad netikslinga lyginti visiškai skirtingų kubatūrų variklius...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

Tame ir esmė. Sakykim jei japaškei duotų amerikietiško variklio tūrį, tai jie spėju kokią atominę elektrinę sukurtų iš jo...

 

 

Kas jiems ko neduoda? kokius nori variklius tokius daro, bet matuoti galingumus pagal kubatūrą gali 6-ių metų vaikas, o 7-ių jau matuoja pagal duslintuvų skaičių (kaip bebūtų keista, bet šis matavimas labiau realybe atspindi :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kas jiems ko neduoda? kokius nori variklius tokius daro, bet matuoti galingumus pagal kubatūrą gali 6-ių metų vaikas, o 7-ių jau matuoja pagal duslintuvų skaičių (kaip bebūtų keista, bet šis matavimas labiau realybe atspindi :)

Jiems neduoda valdžia kurti didelio litražo variklių (labai retai ir tik tam tikroms markėms padaromos išimtys). Tačiau galingumas neribojimas. Todėl visi japoniški kibiriukai yra mažalitražiai, tačiau laisvalaikiu daro pro šoną vokiečių apsamanojusius variklius.

 

Anyway, čia vokiečių mylėtojų dauguma, tai belieka apleisti šią temą. Nepatinka jiems tiesa, kaip ir nepatinka užkietėjusiems golfistams kalbėt apie 2.0 TDI variklio patikimumą laugh.gif

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jau nebejuokink :D 325 prasileidžia prieš tą kibiriuką tiesiojoj, jau nekalbu, kad bmw turi pusės litro pranašumą. O su tais savo x30d tai iš vis slėpkis po pernykščiais lapais. Įsibėgėjimas toks pat, o tūrio skirtumas ant litro skiriasi. Vat ir vokiški varikliai :)

Konkretus jauniklis :D Ir kaip matau dar sventai tiki ka raso :lol:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Teises turiu truputį daugiau nei 2 metus. Turėjau Opel Astra, 1.7 TD su 50kw. Kol išmokau normaliai važinėti, buvo variantas idealus, tik, kad "valgė" gan nemažai, apie 7l. Dabar nusipirkau Audi A4 B5 universalą (1.9 TDI). Parvarytas iš vokiečių, ten pat ir čipuotas (97kw). Labai smagus mašiniukas tiek drage, tiek mieste važinėti, o valgo kaip ir senasis opeliukas ~7l.

Beje, tiem kas sako, kad 50kw ar panašiai yra mažai mieste, tai važiuot reikia išmokti ;) Sočiai per akis. Užmiesty lenkt ir panašiai nelabai gerai, bet mieste pats tas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Teises turiu 11mėnesių.

Vairuoju WV GOLF IV, 1.9l, 81kw, pasiėmiau per žvyrkeli važinėt (kadangi reikalauja aplinkybės), o vasarai jau baigiu ruoštis PORSCHE 944 Turbo su truputį perdarytų varikliuku. 3l ~240kw. Benziną siurbia neblogai, bet ir kaifuoji už vairo sėdėdamas :)

Redagavo facemark
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Teises turiu 11mėnesių.

Vairuoju WV GOLF IV, 1.9l, 81kw, pasiėmiau per žvyrkeli važinėt (kadangi reikalauja aplinkybės), o vasarai jau baigiu ruoštis PORSCHE 944 Turbo su truputį perdarytų varikliuku. 3l ~240kw. Benziną siurbia neblogai, bet ir kaifuoji už vairo sėdėdamas :)

Prikėliai normaliai? :) Mano svajonė kažkada buvo toks Porshe, bet būtent elektrinė spalva kad būtų kaip ant moto :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prikėliai normaliai? :) Mano svajonė kažkada buvo toks Porshe, bet būtent elektrinė spalva kad būtų kaip ant moto :)

 

Nepirkau geldos, kad reiktų prikelt :) Iš Amerikos Draudimo aukciono iaai.com pasiėmiau tvarkingą, ten jos užlaikytos visos gerai būna, ir dar žmogus buvo pasidaręs ją į trasą lakstyt, nes variklis ir važiuoklė neblogai modifikuota. Nuvažiavus ~130'000km.

Pirmas mano automobiliukas buvo PORSCHE S2 kaip tik išsilaikiau teises, ten orginale buvo 155kw, tai kažkaip jis man labai patiko, ir užsimaniau galingesnio, laukiau ir sulaukiau :D

O kas liečia dėl važiavimo tai turbūt sunku būtų rast geriau valdomą mašina už tokią pačia sumą. Tėvas visą gyvenima su PORSCHE automobiliais užsiima, lenktyniauja, tai kaip ir nebuvo kito pasirinkimo. :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Teises išlaikiau vasario 14, per gimtadienį. Mašiną VW B5 pirkau sausio mėnesį, iki gimtadienio mašiną spėjau sutvarkyt, nors ir nebuvo ten daug problemų, bet profilaktiškai dirželius su įtempėjais, tepalus. Vėliau termostatą ir dačiką, kuris rodo temperatūrą (dažna liga ant WV). Pradžioje trauka stebino ir atrodė, kad velniškai gerai traukia, bet deja, pripratau ir norisi dar šiek tiek papildomų kilovatų, todėl vasarą manau vešiu čipuoti, dabar yra 85kW, 6 pavaros. Na ir pora mėnesių kelyje praleidus intensyviai supratau iš kur kilo tie stereotipai apie klevus, patys seniai, o ypač bobos užkiša labai dažnai, dar drįsta rodyt nepasitenkinima ir aplenkus (vos velkasi, ant 30 ar mažiau) dar kumščiu pamojuoja. Pats neoficialiai vairuoju nuo 12 metų, pradžioje su tėvų mašina, po kelių metų įsidarbinau tarp chronių, miške. Daug jų teikė labai pigią darbo jėgą, bet tuo pačiu ir nepavaldūs darbuotojai buvo, atrodė, jog jie čia vadovauja, tai po kelių savaičių šefas miške davė važinėt su sunkvežimiais, traktoriais ir kita sunkiąja technika. Ši kelis metus (iki pat šių metų) leido įgaut patirties, kurią vertinu ir kuri kartais kelia aroganciją ir nepasitenkinimą 2 ir daugiau metų stažą turintiems vairuotojams, kai jie labai silpnai jaučia gabaritus, nemoka normaliai lenkt (aplenkiant atleidžia gazo pedalą). Turiu labai daug pavyzdžių, kai vos nepatekau į avariją dėl kitų kaltės, visgi per pora mėnesių prasukau tikrai nemažai, gal apie 4~6 tūkst kilometrų, kaip neklauskit, teko į Vilnių dažnai važiuot, į Rygą. Siūlau visiems naikint tuos stereotipus apie klevus, dauguma tų klevų važinėja kur kas geriau. Patyrusių vilkų už vairo pagrindinis ir vienintelis pliusas - patirtis, toliau eina tik minusai ((:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Teises išlaikiau vasario 14, per gimtadienį. Mašiną VW B5 pirkau sausio mėnesį, iki gimtadienio mašiną spėjau sutvarkyt, nors ir nebuvo ten daug problemų, bet profilaktiškai dirželius su įtempėjais, tepalus. Vėliau termostatą ir dačiką, kuris rodo temperatūrą (dažna liga ant WV). Pradžioje trauka stebino ir atrodė, kad velniškai gerai traukia, bet deja, pripratau ir norisi dar šiek tiek papildomų kilovatų, todėl vasarą manau vešiu čipuoti, dabar yra 85kW, 6 pavaros. Na ir pora mėnesių kelyje praleidus intensyviai supratau iš kur kilo tie stereotipai apie klevus, patys seniai, o ypač bobos užkiša labai dažnai, dar drįsta rodyt nepasitenkinima ir aplenkus (vos velkasi, ant 30 ar mažiau) dar kumščiu pamojuoja. Pats neoficialiai vairuoju nuo 12 metų, pradžioje su tėvų mašina, po kelių metų įsidarbinau tarp chronių, miške. Daug jų teikė labai pigią darbo jėgą, bet tuo pačiu ir nepavaldūs darbuotojai buvo, atrodė, jog jie čia vadovauja, tai po kelių savaičių šefas miške davė važinėt su sunkvežimiais, traktoriais ir kita sunkiąja technika. Ši kelis metus (iki pat šių metų) leido įgaut patirties, kurią vertinu ir kuri kartais kelia aroganciją ir nepasitenkinimą 2 ir daugiau metų stažą turintiems vairuotojams, kai jie labai silpnai jaučia gabaritus, nemoka normaliai lenkt (aplenkiant atleidžia gazo pedalą). Turiu labai daug pavyzdžių, kai vos nepatekau į avariją dėl kitų kaltės, visgi per pora mėnesių prasukau tikrai nemažai, gal apie 4~6 tūkst kilometrų, kaip neklauskit, teko į Vilnių dažnai važiuot, į Rygą. Siūlau visiems naikint tuos stereotipus apie klevus, dauguma tų klevų važinėja kur kas geriau. Patyrusių vilkų už vairo pagrindinis ir vienintelis pliusas - patirtis, toliau eina tik minusai ((:

Painiai čia surašei, bet normaliai prikibsiu prie vieno dalyko tik, aplenkus galima (ir reikia?) greitį mažint, bet ne iškart aplenkus ir ne tiek, kad tas, kurį aplenkei stabdyt turėtų. :)

Redagavo RockNotDead
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Painiai čia surašei, bet normaliai prikibsiu prie vieno dalyko tik, aplenkus galima (ir reikia?) greitį mažint, bet ne iškart aplenkus ir ne tiek, kad tas, kurį aplenkei stabdyt turėtų. :)

 

Šiek tiek sergu, sunku dėlioti sakinius. Turėjau omeny, kad neretas be klevo veikėjas lenkdamas jau atleidžia gazo pedalą, taip sukurdamas pavojingą situaciją, aišku, dabar kiti pradės purkštaut, kad neleidžiu aplenkt ir paspaudžiu šiek tiek iš principų, deja, taip nėra.

Redagavo DomantasN
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Išaugsi iš to amžiaus, kai esi pats pačiausias. :) oi kaip išaugsi.

Jop, puikiai tai žinau. Pamenu ~metus (oficialiai) atvažinėjęs jaučiausi geriausiai vairuojantis pasaulyje, o aplink vien dzibiliukai su nupirktom teisėm :D Po to sekė silpnas bumpt į passat'o galą (žala - įlenktas numeris :D), bet man to užteko, kad pakeisčiau mąstymą.

 

Visi tą pragyvena (beveik), tik ne visi sėkmingai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiek tiek sergu, sunku dėlioti sakinius. Turėjau omeny, kad neretas be klevo veikėjas lenkdamas jau atleidžia gazo pedalą, taip sukurdamas pavojingą situaciją, aišku, dabar kiti pradės purkštaut, kad neleidžiu aplenkt ir paspaudžiu šiek tiek iš principų, deja, taip nėra.

atleides gazo pedala lenkimo manevre paprasciau masinos nebeaplenktum (nebent is inercijos, kai greitis zenkliai didesnis uz kitos masinos)... kazkokia cia nesamone parasei, arba as nesupratau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Teises turiu truputį daugiau nei 2 metus. Turėjau Opel Astra, 1.7 TD su 50kw. Kol išmokau normaliai važinėti, buvo variantas idealus, tik, kad "valgė" gan nemažai, apie 7l. Dabar nusipirkau Audi A4 B5 universalą (1.9 TDI). Parvarytas iš vokiečių, ten pat ir čipuotas (97kw). Labai smagus mašiniukas tiek drage, tiek mieste važinėti, o valgo kaip ir senasis opeliukas ~7l.

Beje, tiem kas sako, kad 50kw ar panašiai yra mažai mieste, tai važiuot reikia išmokti ;) Sočiai per akis. Užmiesty lenkt ir panašiai nelabai gerai, bet mieste pats tas.

Panevežy tai aišku, kad užtenka tų 50kw, bet Vilniuj tai tikrai ne.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...