Pereiti prie turinio

Nissan Murano


Rekomenduojami pranešimai

Ar cia mano zinios pasenusios, ir jau yra duju irangu su kuriom gali iskart ant duju kurt ir vaziuot? :D

Yra. :D Turėjau auto su pirmos kartos paprastom dujom, tai vasarą, kai šilta be problemų lengvai kurdavosi iš karto ant dujų ir važiuodavo. Žiemą kurdavau ant benzino ir kartais iš karto pergazuodavau, kad persijungtų ant dujų. Na ir ką, geriausiai važiuodavo ant dujų ir šalta, prie -20. Tik tiek, kad spėju tuomet nelabai ekonomiškai važiuodavau, nes dujos gal nelabai spėdavo pavirsti iš skystos į dujinę būseną ir taip daugiau rydavo (na čia pats sugalvojau, gal ir klystu :D).

Redagavo Andrius.
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Yra variklių į kuriuos net neįdėsi dujų. Yra variklių, kuriem pofig ar tu ant benzo ar ant dujų. O ar liksi patenkintas benzu/dujom - tik tavo vieno reikalas. Jei pataupysi, pirksi pigias ir numosi rankas į reguliavimus ir t. t., tai būsi vienas iš tų, kurie čia forume baisiausiai nusiteikę prieš dujas. Aš pats, kadangi pravažiuoju daug, tikrai dėčiausi dujas. Kitam - jos neatsipirks.

 

Bent kiek teko važinėtis su naujesnėm mašinom, tai kol savininkas nepasigirs, tol tu net nesuprasi ar toje mašinoje yra dujos ar ne. Nebe praeitas amžius, kur įdėjus dujas dingdavo pusė traukos, o šaltais žiemos vakarais sproginėja įsiurbimo kolektoriai...

 

Kas dėl temos, tai bent man šis džipas toks biudžetinis atrodo. O ir šiaip pacanui, kuris dar karts nuo karto skersą pastato pirkt džipą... Matomai jau labai lauki šeimyninio gyvenimo rolleyes.gif

Redagavo Esnyper
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Yra variklių į kuriuos net neįdėsi dujų. Yra variklių, kuriem pofig ar tu ant benzo ar ant dujų. O ar liksi patenkintas benzu/dujom - tik tavo vieno reikalas. Jei pataupysi, pirksi pigias ir numosi rankas į reguliavimus ir t. t., tai būsi vienas iš tų, kurie čia forume baisiausiai nusiteikę prieš dujas. Aš pats, kadangi pravažiuoju daug, tikrai dėčiausi dujas. Kitam - jos neatsipirks.

 

Bent kiek teko važinėtis su naujesnėm mašinom, tai kol savininkas nepasigirs, tol tu net nesuprasi ar toje mašinoje yra dujos ar ne. Nebe praeitas amžius, kur įdėjus dujas dingdavo pusė traukos, o šaltais žiemos vakarais sproginėja įsiurbimo kolektoriai...

 

Kas dėl temos, tai bent man šis džipas toks biudžetinis atrodo. O ir šiaip pacanui, kuris dar karts nuo karto skersą pastato pirkt džipą... Matomai jau labai lauki šeimyninio gyvenimo rolleyes.gif

Tai jeigu as dabar Mondeo vairuoju, o ne BMW 330d tai as jau irgi 2 vaiku tevas? :D Zmones visureigus perka del komforto (bent jau as taip manau), o ne kad vien vaikus veziot.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu sorry, bet niekada nesuprasiu nei pacano už limuzino ar visureigio, nei čiulpėdros blondinės už x'o vairo... Toks jausmas, kad kuo blogiau vairuoji, tuo didesnę mašiną renkiesi :D (joke'as)

 

Pats kol dar teisių neturėjau svajojau imt universalą, dabar važinėju su sedanu ir kažkaip didelės problemos iš to nebedarau. 8 dėžės alaus telpa be problemų - ko daugiau reikia? laugh.gif Komforto? Faq - dedi didelius lietus ir plačias padangas + žemini važiuoklę :D

 

Anyway, čia mano asmeninė nuomonė, jos niekam nekišu. Tik parašiau ir tiek. Bet šiaip įdomumo dėlei atsakyk kam tau reikalingas visureigis?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sunku atsakyti, kam man reikia visureigio, tikrai nenaudosiu jo kaip visureigio, tai tiesiog belieka isvaizda.

Pagal mano naudojima man uztektu dviviecio kupe, bet tokiu nera, vienintelis variantas MB CL 500, kas cia zino gal ir jis atsiras pas mane.

 

Man nepatinka mazos masinos, todel dairausi tik nuo vidutines klases sedano tai yra e60, audi a6, MB e klases.

Limuzinas ir visureigis traukia daugiau del isskirtinumo, pvz audi A8 yra 90% maziau nei audi A6, aisku cia jau savo daro islaikymas.

Tarkim islaikyti bmw e65 nera kazkas baisaus, nors jis taip pat limuzinas.

 

Is visureigiu zvalgiausi tik i X5, bet jie man tokie moraliskai pasene, tai va mieste akyse uzkliuvo sitas nissanas ir atsirado sita tema.

 

Aplamai tema galima rankinti, nes bandziau gauti informacijos apie Nissan Murano, tai zmones man paaiskino apie dujas (uz dali tikrai geriau nusimanau apie jas), o galiausiai prades aiskintis kodel renkuosi tam tikra automobilio tipa.

 

Protingai mastant tureciau imti Pasata kokiu 2008m, 2.0 dyzeli. Ekonomika, islaikymas, geri metai, super pasirinkimas.

Bet man automobilis nera transporto priemone nuo tasko A iki tasko B, myliu masina kaip pana, o kad mylet ji pirmiausia turi patikti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Bet man automobilis nera transporto priemone nuo tasko A iki tasko B, myliu masina kaip pana, o kad mylet ji pirmiausia turi patikti.

Gal net labiau nei paną happy.gif

 

Passat'o 2.0 TDI neimk, problematiškas variklis. Gali kad ir autobilde pasiskaityti, buvo darytas ilgaamžiškumo testas (100k km). Paskutinę vietą pajamė, o žinant, kad testo sudarinėtojai vokiečiai - tai daug ką reiškia.

 

Na nežinau, nei A8, nei A6 niekada nelaikiau išskirtine mašina. Tai tiesiog prabangi (gal ne A6), tačiau tikrai ne išskirtinė.

 

Tavo vietoje žiūrėčiau į Nissan 350Z (tik biudžeto gali būt maža), RX-8 (bet brangus ir sudėtingas išlaikymas), Mitsubishi Eclipse (reiktų pasidomėt dėl išlaikymo, patikimumo)... Daugiau nelabai kas šauna į galvą.

 

Anyway, turint tokio dydžio biudžetą ir ieškantis ne darbinio arklio, galima tikrai surasti kur kas įdomesnį automobilį, nei nuvalkiotus A6, A8, E60, kuriuos vos ne prie kiekvieno namo gali rasti... Na bet čia mano nuomonė :)

 

Jop, tiksliai Infinity. Jei dar orandžinis... Mmm, tas variklio garsas cool.gif

Redagavo Esnyper
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu sorry, bet niekada nesuprasiu nei pacano už limuzino ar visureigio, nei čiulpėdros blondinės už x'o vairo... Toks jausmas, kad kuo blogiau vairuoji, tuo didesnę mašiną renkiesi :D (joke'as)

 

Pats kol dar teisių neturėjau svajojau imt universalą, dabar važinėju su sedanu ir kažkaip didelės problemos iš to nebedarau. 8 dėžės alaus telpa be problemų - ko daugiau reikia? laugh.gif Komforto? Faq - dedi didelius lietus ir plačias padangas + žemini važiuoklę :D

 

Anyway, čia mano asmeninė nuomonė, jos niekam nekišu. Tik parašiau ir tiek. Bet šiaip įdomumo dėlei atsakyk kam tau reikalingas visureigis?

Idomus mastymas... tai dabar kad vairuociau X5, turiu but nusipenejas dede, nes kitaip nerimtai atrodysiu? :D blemba pas tave paniatkes jau kaip pas tuos, kurie "ant laiptu" sedi...

 

Blondine uz dzipo vairo, gal ir nekazka, bet jeigu moka vairuot, kodel gi ne? Aisku suprantu, sedint uz civico vairo sankryzoj kai akys uzkliuna uz blondines, kuri uz X5 vairo, suprantu kad nejaukiai jauciamasi... Man atrodo cia tik pavydas, is tavo puses.

Kazkaip tiesa pasakius, kiek maciau panu vairuojanciu prabangias, aukstos klases masinas, - ju vairavimas man neuzkliuvo. Matyt vyrai ismoke vairuot. :) priesinga situacija, kai studentes su savo "blusom" ir klevo lapais, tai gryba pjauna kaip reikiant.

 

Beje, laikui begant suprasi, kad smagiau vaziuot su galinga komfortiska masina, negu su "sportiniu" bolidu, kuris is tikro nera sportinis. :)

Redagavo neprisimenu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu jau, toli gražu man pavydėt parketinio džipo. Ką aš su juo veiksiu? Vat būtų koks Nissan Patrol ar TLC, tai tada taip, galima pavydėti. Tačiau man tokio automobilio nereikia. Kiek važiavau dar nei karto neteko apsisukti, nes nepravažiuočiau su dabartine. Tai kam save apsikrauti?

 

O man karts nuo karto užkliūna merginos priaugintais nagais už parketniko vairo, nes jos visiškai nejaučia gabaritų ir elgiasi neadekvačiai. Niekada negali žinoti kas jom šaus į galvą. Tačiau visada būna išimčių. Pakankamai neblogai situaciją reprezentuoja Rusijoje vykdoma socialinė akcija STOPxam. Ne retai sustabdžius tokią vairuotoją ir paprašius važiuoti atgal iš kur atvažiavo jos pradeda verkti, kad nemoka važiuoti atgal :D Kas dėl žalių lapų su kibiriukas - aš neturiu nieko prieš. Pats pirmus kartus išvažiavus į miestą tikrai nežibėjau ir juos suprantu. Tačiau mano patirtis forume leidžia suprasti, kad daugelis uždarbiečių vairuoja geriausiai pasaulyje nuo pat gimimo... Nesvarbu, kad dar teisių didžioji dalis neturi, bet pasireikšti forume - pirmi.

 

Dėl to „blusų" įvardijimo, tai parodei savo labai neteisingą mąstymą. Užtenka nuvažiuoti į vakarietiškas šalis ir pamatai kaip turėtų būti. Tikrai nerasi kas ketvirto žalio lapo su A8 ar panašaus kalibro automobiliu (o dar sako Lietuvoj blogai gyvent :D).

 

Taip, laikui bėgant kaulai silpnėja, tenka lipt į komfortiškesnes mašinas. Nebėra to jaunatviško noro spustelt gazo iki galo, atsiranda visiškai kiti prioritetai gyvenime. Galbūt, artėjant pensijai pasiimsiu MB S klasės ir pasisamdysiu vairuotoją, kad visur vežiotų mano seną subinę (drambliuko svajonės happy.gif). O gal būt būsiu amžinai jaunas ir išėjimo į pensiją proga pasidovanosiu sau kokį Ferrari laugh.gif.

 

P. S. Sportinė ir sportiška yra visiškai skirtingos sąvokos ir bent aš jas skiriu. O tu?

Redagavo Esnyper
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Taip, laikui bėgant kaulai silpnėja, tenka lipt į komfortiškesnes mašinas. Nebėra to jaunatviško noro spustelt gazo iki galo, atsiranda visiškai kiti prioritetai gyvenime. Galbūt, artėjant pensijai pasiimsiu MB S klasės ir pasisamdysiu vairuotoją, kad visur vežiotų mano seną subinę (drambliuko svajonės Paveiksliukas). O gal būt būsiu amžinai jaunas ir išėjimo į pensiją proga pasidovanosiu sau kokį Ferrari Paveiksliukas.

 

P. S. Sportinė ir sportiška yra visiškai skirtingos sąvokos ir bent aš jas skiriu. O tu?

Matai ta "pavyda" gal ne taip supratai... Turejau omeny masinos verte, kad "blondine" vazineja su belenkiek kartu brangesne masina. Ir as kartais pagalvoju, kad visai nieko ir "pavydziu" bet cia nieko blogo. Man ir kolkas to dzipo, simtas metu, kaip nereikia. bet uz tuos pinigus nusipirkciau aukstos klases lengvaja auto. :)

 

Kaulai susilpneja galbut prie 40-60 metu (priklauso koki gyvenima gyvenai...)... Kodel manai kad komfortiska negali but galinga ir su ja gazo pedalo spustelt negalima? Manau naujas BMW 750i (kaip pavizdys) tikrai smagiai vaziuotu :))

 

sportine ir sportiska savokas as irgi skiriu, bet matomai vistiek skirtingai mes jas suprantam. kiauras duslintuvas ir pritrumpintos spyruokles, uzmauti dideli ratai - pagal mane nera sportiska. sportiska yra, kai zmogus i masina susideda tam tikrus patobulinimus, kurie ir yra tam pagaminti. o visi spyruokliu trumpinimai ir duslintuvu bakeliu "pjovimai" (juk taip garsas isgauna, ar ne?), tikrai nera demesio vertas tiuningas...

Redagavo neprisimenu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na taip, tai bus greitas limuzinas, tačiau su juo tikrai nepalakstysi greitai vingiuotam keliuke, neįvažiuosi greitai į posukį, kaip tai galėtum padaryti su mažesne ir lengvesne mašina. Realiai galingi limuzinai daugiau skirti važinėti autobanuose, nei trasoje, tiesa? Daug esi matęs limuzinų crash'ų iš Nurburgring'o? Aš tai ne, nes ir vairuotojai yra atitinkami (ale susitupėję). Tik vat Lietuvoj truputį kitos „panetkės".

 

Ne, tu irgi mane ne taip supratai. Pas mane nei spyruoklės pjaustytos, nei duslintuvas kiauras... O ir ratai dar įsipaišo į gamintojo normas. Įdėtas strut bar'as, padarytas išvirtimas (-2.5 laipsnio - kiek perdaug, reiks pasimažint). Amortizatoriai ir spyruoklės originalios eibach'o skirtos būtent mano modeliui (ale sport kit). Sužeminimas ~20-40mm, ko pasekoje nėra problema ir į mišką nuvažiuoti, tik reik pasisaugoti, tačiau ant kelio stovi nepalyginimai (ypač jei kelias geras :D). Visokie bakelių pjovimai ir spyruoklių pjaustimai yra *******ėjimas ir aš esu prieš tai.

Redagavo Esnyper
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ir nei vieno komentaro i tema :]

Matau Tu čia nelabai rasi žmonių, kurie Tau patars apie Murano. Į šitą klausimą beveik pats atsakei „ Vilniuje važinėja vos keli“ iš to sprendžiam, kad Murano vairuotojų tikrai gan mažai yra.

 

Gerai aš kaip vokiškų mašinų gerbėjas, o tiksliau Bmw, tai galiu išsakyti šiokią tokią nuomonę. Matau, jog Tu norėtum gal truputėlį kažkokio išskirtinumo iš kitų, kaip tas pats Murano. Vienas didelis minusas iš mano pusės tai, jog ši mašina yra Japonija ir jeigu jinai sugestų (aišku Nissan yra labai patvari mašina kaip sakė vienas kolega) tai patikėk manim gali labai daug pakloti pinigų( prisimink ir tai, jog jų yra mažai Lietuvoje, o ką kalbėt apie detales..) Antras minusas tai, kad jeigu nėra dyzelio šios mašinos, tai gerai pagalvok ar tikrai pirksi benzą-dujos.. Čia yra gan sunkus apsisprendimas, atsižvelgiant į visokias nelaimes ir bėdas su jomis.

Trečias minusas, šį minusą skiriu tokiam apmąstymui Tau.. Jeigu Tu nori komforto, ir didelio kaifo (sakei dairaisi x5) tai kam dar dairaisi į Nissan'us, kurie Tau tikrai jo tiek nesuteiks kiek tas pats x5.. Pačiam x5 bus tikrai daugiau tų vadinamų „pribambasų“ nei Murane.

 

Apibendrinu: jeigu Tau reikia paprasto džipuko, kuris gali atsieiti brangiais gedimais, bei prastu važiavimu, tai beabejo pirk Murano.. Pagalvok kodėl nėra jų daug? Todėl, kad tokios mašinos niekam nereikia. Ačiū, tikiuosi pagalvosi apie tai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Matau Tu čia nelabai rasi žmonių, kurie Tau patars apie Murano. Į šitą klausimą beveik pats atsakei „ Vilniuje važinėja vos keli“ iš to sprendžiam, kad Murano vairuotojų tikrai gan mažai yra.

 

Gerai aš kaip vokiškų mašinų gerbėjas, o tiksliau Bmw, tai galiu išsakyti šiokią tokią nuomonę. Matau, jog Tu norėtum gal truputėlį kažkokio išskirtinumo iš kitų, kaip tas pats Murano. Vienas didelis minusas iš mano pusės tai, jog ši mašina yra Japonija ir jeigu jinai sugestų (aišku Nissan yra labai patvari mašina kaip sakė vienas kolega) tai patikėk manim gali labai daug pakloti pinigų( prisimink ir tai, jog jų yra mažai Lietuvoje, o ką kalbėt apie detales..) Antras minusas tai, kad jeigu nėra dyzelio šios mašinos, tai gerai pagalvok ar tikrai pirksi benzą-dujos.. Čia yra gan sunkus apsisprendimas, atsižvelgiant į visokias nelaimes ir bėdas su jomis.

Trečias minusas, šį minusą skiriu tokiam apmąstymui Tau.. Jeigu Tu nori komforto, ir didelio kaifo (sakei dairaisi x5) tai kam dar dairaisi į Nissan'us, kurie Tau tikrai jo tiek nesuteiks kiek tas pats x5.. Pačiam x5 bus tikrai daugiau tų vadinamų „pribambasų“ nei Murane.

 

Apibendrinu: jeigu Tau reikia paprasto džipuko, kuris gali atsieiti brangiais gedimais, bei prastu važiavimu, tai beabejo pirk Murano.. Pagalvok kodėl nėra jų daug? Todėl, kad tokios mašinos niekam nereikia. Ačiū, tikiuosi pagalvosi apie tai.

 

X5 pribombasai?

As kalbu apie x5 e53 jose pribombasu tiek pat kiek mano e39, juk tai dalinai ta pati masina.

Vaziuokles dalinai ta pati, panele ta pati, o 3,0D motoras iki facelifto ejo tas pats kur ir i e39 :)

Uzdejus bent 19-20 (noretusi bent 21-22) ratus ant x5 tampa vaziavimas kaip su golfu ir cia jau neperdedant :)

 

Kiek teko dometis, o domiuosi daug tai siai dienai audi islaikymas yra praktiskai brangiausias, remonto ir detaliu kainos visiskai prasilenkia su automobilio kaina.

Kalbu apie modelius 20-30 tukst. tarpe.

 

Kas liecia murano nei vieno teigiamo atsiliepimo nesusilaukiau del jo, visi mane durnium palaiko kai tarkim e60 atmesciau del murrano.

Tai kaip ir dingsta po truputi tas noras jam.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jooo, paskaičius panašias temas forume, pamatai, kad dar tolokai mūsų jaunimui iki vakariečių mąstymo ( ir tai ne tik apie mašinas).

 

Vienas iš mašinos daro kažkokį kultą, myli mat kaip paną, antras klijuoja kiekvienam stereotipus pagal vairuojamos mašinos tipą ir plaukų spalvą ir t.t. Ir lyg jau ne šešiolikiniai spuoguoti vaikigaliai.

 

Tikiuosi praėjus keletui metų, kada suaugsite (subręsite) iki tokio lygio, kada į mašiną žiūrėsite kaip į transporto priemonę, ir pirksite tokį ar anokį modelį pagal savo išgales, savo asmenines simpatijas brandui ir patogumą, prisiminisite šią ir kitas panašias temas, kuriose diskutavote, ir tai jums sukels šypseną.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jooo, paskaičius panašias temas forume, pamatai, kad dar tolokai mūsų jaunimui iki vakariečių mąstymo ( ir tai ne tik apie mašinas).

 

Vienas iš mašinos daro kažkokį kultą, myli mat kaip paną, antras klijuoja kiekvienam stereotipus pagal vairuojamos mašinos tipą ir plaukų spalvą ir t.t. Ir lyg jau ne šešiolikiniai spuoguoti vaikigaliai.

 

Tikiuosi praėjus keletui metų, kada suaugsite (subręsite) iki tokio lygio, kada į mašiną žiūrėsite kaip į transporto priemonę, ir pirksite tokį ar anokį modelį pagal savo išgales, savo asmenines simpatijas brandui ir patogumą, prisiminisite šią ir kitas panašias temas, kuriose diskutavote, ir tai jums sukels šypseną.

 

Vienam automobilis yra transporto priemone, kitam gyvenimo, budo ar styliaus dalis.

Vienam sportas yra tik manksta po darbo, kitam tai saves aukojimas, daznai sveikatos gadinimas.

Vienas knygas skaito, kad atsipalaiduoti, kitas skaito jas tik tam, kad ismokti, suzinoti kazka naujo.

 

Taip Lietuvoje poziuris i automobilius yra tikrai ne vakarietiskas, bet kaip sakoma reikia dziauktis kol galim.

Gal ateis diena kai automobilio draudimas , keliu mokestis ar dar koks briedas kainuos tiek kiek vairuojama transporto priemone, o tada taupydami turesim lyst i mazuosius kia, hyundai ir t.t.

Redagavo Paulius.
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Mykolai, nespręsk pagal save apie kitus. Vienam automobilis tai transporto priemonė, kitam tai hobis. Ir tai nėra blogai, nes kitam hobis yra sėdėt rajone su draugais ir kasdien gert alų :)

 

Kiekvienas renkasi pagal savo „sugedimo“ laipsnį.

 

P. S. BMW mėgėjui klausimas, kada paskutinį kartą pats domėjaisi japoniškų dalių kainom? Klaust forume ar pas garažinį - netinka. Seniai jau tos detalių kainos nebekainuoja kosmoso, todėl daugelis praktiškų žmonių ir persėda iš „vokiškos kokybės etalono“ į paprastesnes japoniškas mašinas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

cia vienam forume skaitinejau ,pacituosiu:

 

 

 

tevukas turi, smagi masina, bet labai jau parketnikas, bet grybavimui uzteks.Tehnines puses masina gal ir negedo labai atarp to kai pries 3 metus kaskas ten su deze buvo, siunte ar visa deze ar ten kaskoki redukturiu labai ilgai ir kuris kainavo labai daug, bijau sumeluot kad gal 8000lt kaip sake meistriukai pabiro nes ziema ant 4x4 pastoviai vaziavo ir neatlaike, bet ne del pastovaus 4x4 bet del to kad ale ju sulpnos vietos, gamykline klaida, tiesa tai ar ne nezinau

 

Ziurint apie koki Murano kalbi. Turejau toki 2003 m. Jei amerikonas, tai greiciu dezes, tiksliau ju hidraulinis blokas, yra pagrindine liga. Srotuose einamiausia detale. Europiniuose buvo padidine greiciu dezes ausinimo radiatoriu, kad geriau ausintusi, bet del to panaikino priesrukinius zibintus.

Siaip, masina tikrai smagi, patogi ir gana taupi. Trasoje sukdavosi su 10l. benzino.

Kas liecia 4WD, tai jis jungiasi automatiskai, tik prabuksavus ratams.

 

Vienareiksmiskai, tai ne dzipas, tai tik SUVas. Ir i miska grybauti as su juo nevaziuociau..

Pas 3.5 variklį išsitempia grandinė prie 150 000km., keitimas brangus

 

 

tiek esu skaites,ir dar esu skaites kad viduj labai pigios plasmases.Tikiuosi padejau :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...