Pereiti prie turinio

25 faktai apie naujienlaiškius


Rekomenduojami pranešimai

Marketingas, atliekamas elektroniniu paštu, vis dar yra viena iš efektyviausių pardavimų skatinimo būdų. Neįtikėtina, ar ne? Juk dauguma mūsų, gavę reklaminį el. laišką, tuojau pat puolame spausti “Delete” net jo neperskaitę. Nebent… jis patraukia mūsų akį. Tačiau nereikia pasitikėti tik mano žodžiu – ExactTarget tyrimas parodė, kad net 77% interneto vartotojų pasirenka naujienlaiškius, kaip informacijos gavimo būdą. Reikėtų pabrėžti vieną labai svarbų faktą – naujienlaiškius, kuriuos jie užsisakė patys.

 

Geros kokybės komunikacija ir tinkamas naujienlaiškio turinys gali sukelti reikiamą efektą, kai potencialūs Jūsų klientai laukia naujienlaiškio iš Jūsų. Tad laikykitės savo kavos puodelių tvirčiau! Štai Jums 25 faktai apie naujienlaiškius. Esu beveik tikras, kad didžiosios daugumos jų – nežinojote:

 

1. 44% elektroninio pašto savininkų atliko bent vieną pirkimą internetu, kurį paskatino gautas elektroninis laiškas (naujienlaiškis).

2. 33% elektroninio pašto savininkų atidaro gautą laišką vien remdamiesi laiško tema (subject).

3. Jeigu Jūsų naujienlaiškiai suformuoti teisingai – juos atidarys mažiau nei 30% gavėjų.

4. Jeigu elektroninio laiško temos (subject) pavadinimą sudarys mažiau nei 10 simbolių – greičiausiai, Jūsų laišką atidarys 58% gavėjų.

5. El. laiškai, turintys suasmenintą temą, turi 22.2% didesnę tikimybę būti atidarytais.

6. B2B segmente, el. laiškai, kurių temose nurodyti žodžiai “pinigai”, “apyvarta” ir “pelnas”, turi didžiausią galimybę būti perskaityti.

7. 7 iš 10 žmonių teigia, kad pasinaudojo elektroniniu paštu atsiųstu nuolaidos kodu.

8. 39% reklamos užsakovų neturi menkiausio supratimo apie naujienlaiškių formatavimą mobilioms platformoms.

9. 72% B2B segmento pirkėjų yra linkę pasidalinti naudingu turiniu elektroniniu paštu.

10. 56% verslo teigė, kad planuoja padidinti marketingo elektroniniu paštu kiekį 2013-aisiais metais (atleiskite, naujesnės informacijos neradau).

11. Didžiausią pelningumo-el. laiško naudingumo koeficientą turi naujienlaiškiai, siunčiami pirmadieniais.

12. 27% vartotojų linkę sakyti, kad jų mėgstami verslai turėtų investuoti į didesnį kiekį elektroninių laiškų.

13. 1 iš 2 marketingistų naudoja animuotus “.gif” paveikslėlius savo elektroninių laiškų kampanijose.

14. Maždaug 84% viso el. laiškų kiekio per metus yra spam’as (nepageidaujami laiškai).

15. Daugiau nei pusė verslo pasiekia virš 10% pardavimų naujienlaiškių dėka.

16. El. laiškai, kuriuose yra pasidalijimo gauta informacija socialiniuose tinkluose mygtukai, turi 158% didesnį efektą paspaudimų kiekyje.

17. El. laiškus, gautus į mobiliąsias platformas, atidaro 10% daugiau moterų nei vyrų.

18. Kasmet investicijos į marketingą el. laiškais auga 10%.

19. 40% B2B segmento marketingistų įvertino el. laiškais sugeneruotus potencialius klientus (t.y. pasiektus ir atsiliepusius) kaip “aukštos kokybės“.

 

Daugiau - čia.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

3 faktai, kodėl man nepatiko šis tavo straipsnis:

  1. Kad norint pabaigti skaityti tavo straipsnį, man reikėjo keliauti į tavo svetainę. Taip, kad šią temą galima būtų pavadinti spamine. Nori pasireklamuoti? Patalpink pilną straipsnį ir gale turi teisę palikti nuorodą. Jei mane tikrai užkabins aš nueisiu į tavo svetainę paieškoti daugiau man aktualios info.
  2. Kiekvieno fakto gale, turėtų būti pateikta nuoroda į šį faktą patvirtinantį pirminį šaltinį. Iš kur man žinoti, kad skaičiai ne iš oro paimti?
  3. Nepaisant to, kad šis straipsnis buvo verstas iš anglų kalbos, vis vien reikėtų nurodyti šaltinį iš kurio jis buvo išverstas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ExactTarget tyrimas parodė, kad net 77% interneto vartotojų pasirenka naujienlaiškius, kaip informacijos gavimo būdą. Reikėtų pabrėžti vieną labai svarbų faktą – naujienlaiškius, kuriuos jie užsisakė patys.

Taigi, naujienlaiškius, kuriuos jie užsisakė patys, o ne tai, kas įkyriai brukama ir vadinama naujienlaiškiais. Nesupranta reklamuotojai paprastos žmonių psichologijos - nepasitikėti brukama informacija ir gintis nuo jos... viskas, kas brukama - yra š***! :D Pabandykit įrodyti, kad taip nėra. Jei tai, kas brukama, turi kokią nors vertę, tai akivaizdu, kad ta vertė labai ir tiesiogiai priklauso nuo brukimo rezultatų, nuo vartotojų masiškumo... antraip tylėtų užsislėpę ir tik bijotų, kad kas nesužinotų...

Redagavo Auksinis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

3 faktai, kodėl man nepatiko šis tavo straipsnis:

  1. Kad norint pabaigti skaityti tavo straipsnį, man reikėjo keliauti į tavo svetainę. Taip, kad šią temą galima būtų pavadinti spamine. Nori pasireklamuoti? Patalpink pilną straipsnį ir gale turi teisę palikti nuorodą. Jei mane tikrai užkabins aš nueisiu į tavo svetainę paieškoti daugiau man aktualios info.
  2. Kiekvieno fakto gale, turėtų būti pateikta nuoroda į šį faktą patvirtinantį pirminį šaltinį. Iš kur man žinoti, kad skaičiai ne iš oro paimti?
  3. Nepaisant to, kad šis straipsnis buvo verstas iš anglų kalbos, vis vien reikėtų nurodyti šaltinį iš kurio jis buvo išverstas.

 

3 faktai, kodėl man visiškai nesvarbu tai, ką Tu galvoji:

 

1. Forumo taisyklės jokiu būdu nedraudžia man pateikti nuorodos į savo portalą. Nenori į jį eiti ir perskaityti likusio straipsnio - niekas neverčia Tavęs to daryti.

 

2. Juk toks "gudrus" esi, kad suradai, iš kur paimta pirmoji straipsnio dalis - tai būk toks pat "gudrus" ir pažiūrėk šaltinius straipsnyje anglų kalba. Jie ten nurodyti.

 

3. Esi tipiškas (ir esu garantuotas - nieko nepasiekęs, išskyrus beveik 5k pranešimų šitam forume ir šiek tiek "hustling", kaip valiutos keitimas) lietuvis, kuriam aktualus vienas iš dviejų: a) apš*kti kieno nors atliekamą darbą; arba b) turi per daug laisvo laiko. Tiek vienu, tiek kitu atveju - gali kreiptis į mane ir pasakysiu, kur (kokioje savanoriškoje organizacijoje) gali save realizuoti.

 

Nuomonę išgirsti visada malonu. Pagrįstą kritiką - taip pat. Konstruktyvi diskusija - itin sveikintina. Dovanotam arkliui į dantis nežiūrima ;) Nei vienam lankytojui nekainuoja nei straipsnio skaitymas, nei nuėjimas į mano portalą. Niekas nerenka asmeninių duomenų, neprašo "prenumeruoti naujienlaiškio" ir neužsiima kitokiais marazmais. Prieš pateikdamas kritiką kitam, labiau patyrusiam žmogui - atsižvelk į "bendrą vaizdą". Jeigu įžvelgi monetizaciją bet kurioje vietoje - gali parašyti man privačiai ir turėsime nuostabią diskusiją ta tema. Jeigu nori pasirodyti labai protingas - atleisk, bet dar reikia pasistengti. Šiek tiek.

 

Su visa derama pagarba...

 

Taigi, naujienlaiškius, kuriuos jie užsisakė patys, o ne tai, kas įkyriai brukama ir vadinama naujienlaiškiais. Nesupranta reklamuotojai paprastos žmonių psichologijos - nepasitikėti brukama informacija ir gintis nuo jos... viskas, kas brukama - yra š***! :D Pabandykit įrodyti, kad taip nėra. Jei tai, kas brukama, turi kokią nors vertę, tai akivaizdu, kad ta vertė labai ir tiesiogiai priklauso nuo brukimo rezultatų, nuo vartotojų masiškumo... antraip tylėtų užsislėpę ir tik bijotų, kad kas nesužinotų...

 

Šioje vietoje galima konstatuoti vieną liūdną faktą - Lietuvoje dirbantys verslininkai nemoka padaryti taip, kad naujienlaiškius užsisakytų patys vartotojai. Yra atliekami primityvūs veiksmai, tokie kaip "gaukite dienos citatą užsisakę naujienlaiškį" arba "dalyvaukite loterijoje, įvedę savo el. pašto adresą", tačiau nei vienu, nei kitu atveju (dažniausiai) nėra pateikiama galimybė "dalyvauti loterijoje, bet negauti elektroninio šlamšto". Čia, manau, yra originalių marketingistų stokos reikalas. Iš kitos pusės - daugumą iš tokių "potencialių klientų" duomenų rinkimo būdų portalų savininkai sugalvoja patys (t. y. taip ir nepasamdę gero marketingo specialisto) arba nusižiūrėję kitur (ir neįsigilinę, kiek tai legalu ir/ar veiksminga).

Redagavo IdejosVerslui
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sutinku, bet kad tie naujienlaiškai - ne naujienlaiškiai, o tiesiog reklama, kurios niekas neužsisakinėja. Ta reklama siuntinėjama įmonių ir fizinių asmenų, kurie kur nors pasiskelbę, el. pašto adresais. Ir tai gražiai vadinama naujienlaiškiais.

 

Tikri naujienlaiškiai atrodo kitaip - tai nauja informacija vartotoją dominančiais klausimai, temomis, jis nori sekti, ką naujo paskelbs tinklapis, ir norėtų gauti naujienų santraukas... naujienlaiškai būtent prenumeruojami, įvedus savo el. pašto adresą arba pažymėjus varnele / nenuėmus varnelės, esančios prie "gauti įmonės naujienas" ir panašiai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taigi, naujienlaiškius, kuriuos jie užsisakė patys, o ne tai, kas įkyriai brukama ir vadinama naujienlaiškiais. Nesupranta reklamuotojai paprastos žmonių psichologijos - nepasitikėti brukama informacija ir gintis nuo jos... viskas, kas brukama - yra š***! :D Pabandykit įrodyti, kad taip nėra. Jei tai, kas brukama, turi kokią nors vertę, tai akivaizdu, kad ta vertė labai ir tiesiogiai priklauso nuo brukimo rezultatų, nuo vartotojų masiškumo... antraip tylėtų užsislėpę ir tik bijotų, kad kas nesužinotų...

@Auksinis - matosi kad dar neišbandei ir nesidomi email marketingu, "no offence" tik mano nuomonė

 

Kiekvienas toks tinklapis turi privatumo politika, kuriame būna parašyta apie tai, jog laikas nuo laiko galite gauti kokį nors susijusio produkto pasiūlymą, ne vien tik jus dominančią informaciją. Tiesiog tas privacy policy praleidžiamas pro akis ir beveik niekas jo neskaito...

 

Ką reiškia įkyriai brukama: atlikti, ne vienos kompanijos tyrimai parodė, kad pirmą kartą gavęs pasiūlymą žmogus turi priežasčių nepirkti: svarsto ar jam to reikia, laukia algos, šiandien jo prasta nuotaika ir t.t. Taigi tą patį pasiūlymą marketingistai siunčia kelis kartus per savaitę.

 

Viskas, kas yra brukama yra š***: na jeigu jums taip nepatinka naujienlaiškis iš tam tikro tinklapio, kodėl nepaspaudus "atsisakyti" arba "unsubscribe"?- Kas visuose normaliuose naujienlaiškiuose privaloma. Be kita ko, juk žmonės patys įveda savo email ir nori gauti naujienas- negi jūs galvojat, kad visi tinklapiai su gera informacija vystomi labdarai?- jei taip tai labai klystat :lol:

Redagavo mantas666
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tas ir yra, kad aš tų firmų tuose tinklapiuose niekada nesilankiau, jau nekalbant apie tai, kad kažką ten spausčiau... atsiprašau, bet jei kažkada vieną vienintelį kartą kokiame nors lietvuviškame tinklapyje neatsisakiau naujienų - tai dabar apgaule man visų įmonių, kurios užsisako reklamas "naujienlaiškiais" - dabar visos tos reklamos man brukamos? Bet, man rodos, yra žymiai paprasčiau - tiesiog mano emailas imamas iš rekvizitai.lt ir naudojamas begalės "naujienlaiškių" siuntinėjimui - kitaip sakant, virsta kloaka tiems š*** srautams sugerti. :lol: Kol kas dar interneto pasaulyje anksti kalbėti apie etiką ir jos suvokimą...

Redagavo Auksinis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tas ir yra, kad aš tų firmų tuose tinklapiuose niekada nesilankiau, jau nekalbant apie tai, kad kažką ten spausčiau... atsiprašau, bet jei kažkada vieną vienintelį kartą kokiame nors lietvuviškame tinklapyje neatsisakiau naujienų - tai dabar apgaule man visų įmonių, kurios užsisako reklamas "naujienlaiškiais" - dabar visos tos reklamos man brukamos? Bet, man rodos, yra žymiai paprasčiau - tiesiog mano emailas imamas iš rekvizitai.lt ir naudojamas begalės "naujienlaiškių" siuntinėjimui - kitaip sakant, virsta kloaka tiems š*** srautams sugerti. :lol: Kol kas dar interneto pasaulyje anksti kalbėti apie etiką ir jos suvokimą...

 

Čia tada visai kita situacija. Yra nemažai būdų, kaip rinkti emailus nelegaliai, tuo labiau yra tokių gudručių, kurie dar tuos gautus email parduoda kitoms kompanijoms- arba asmenims. Aš taip pat prieš tokį verslą...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

3 faktai, kodėl man visiškai nesvarbu tai, ką Tu galvoji:

 

1. Forumo taisyklės jokiu būdu nedraudžia man pateikti nuorodos į savo portalą. Nenori į jį eiti ir perskaityti likusio straipsnio - niekas neverčia Tavęs to daryti.

 

2. Juk toks "gudrus" esi, kad suradai, iš kur paimta pirmoji straipsnio dalis - tai būk toks pat "gudrus" ir pažiūrėk šaltinius straipsnyje anglų kalba. Jie ten nurodyti.

 

3. Esi tipiškas (ir esu garantuotas - nieko nepasiekęs, išskyrus beveik 5k pranešimų šitam forume ir šiek tiek "hustling", kaip valiutos keitimas) lietuvis, kuriam aktualus vienas iš dviejų: a) apš*kti kieno nors atliekamą darbą; arba b) turi per daug laisvo laiko. Tiek vienu, tiek kitu atveju - gali kreiptis į mane ir pasakysiu, kur (kokioje savanoriškoje organizacijoje) gali save realizuoti.

 

Nuomonę išgirsti visada malonu. Pagrįstą kritiką - taip pat. Konstruktyvi diskusija - itin sveikintina. Dovanotam arkliui į dantis nežiūrima ;) Nei vienam lankytojui nekainuoja nei straipsnio skaitymas, nei nuėjimas į mano portalą. Niekas nerenka asmeninių duomenų, neprašo "prenumeruoti naujienlaiškio" ir neužsiima kitokiais marazmais. Prieš pateikdamas kritiką kitam, labiau patyrusiam žmogui - atsižvelk į "bendrą vaizdą". Jeigu įžvelgi monetizaciją bet kurioje vietoje - gali parašyti man privačiai ir turėsime nuostabią diskusiją ta tema. Jeigu nori pasirodyti labai protingas - atleisk, bet dar reikia pasistengti. Šiek tiek.

 

Su visa derama pagarba...

 

Šioje vietoje galima konstatuoti vieną liūdną faktą - Lietuvoje dirbantys verslininkai nemoka padaryti taip, kad naujienlaiškius užsisakytų patys vartotojai. Yra atliekami primityvūs veiksmai, tokie kaip "gaukite dienos citatą užsisakę naujienlaiškį" arba "dalyvaukite loterijoje, įvedę savo el. pašto adresą", tačiau nei vienu, nei kitu atveju (dažniausiai) nėra pateikiama galimybė "dalyvauti loterijoje, bet negauti elektroninio šlamšto". Čia, manau, yra originalių marketingistų stokos reikalas. Iš kitos pusės - daugumą iš tokių "potencialių klientų" duomenų rinkimo būdų portalų savininkai sugalvoja patys (t. y. taip ir nepasamdę gero marketingo specialisto) arba nusižiūrėję kitur (ir neįsigilinę, kiek tai legalu ir/ar veiksminga).

 

Oho, koks įžvalgumas :) Sveikintina, kai pagal mano postų skaičių galima nustatyti ko aš gyvenime pasiekęs. Gaila, kad kartu su pranešimų skaičiumi, taipogi nepastebėjot, jog aš jau beveik 10 metų šiame forume dykaduoniauju ir kitiems gyvenimo neduodu.

 

O grįžtant prie temos, tai mano tikslas visai nebuvo sudirbti jūsų darbo. Tai ką jūs darote tikrai nėra blogai, bet man pačiam tenka labai daug su content marketing'u dirbti, tai elementarios estetikos nebuvimas labai krito į akį. Ir tai nebuvo kažkoks pienburnio akių kapojimas "labiau patyrusiam žmogui". Tiesiog pasakiau pastabas, paremtas grynai savo paties darbine patirtimi. Ir patikėkit manimi, tai tikrai labai stipriai pakeltų jūsų darbų estetinį vaizdą. Tai nebuvo piktybinės pastabos, ir labai keistai atrodo šis jūsų karštas atsakymas.

 

O pabaigai, labai norėtųsi padėkoti už išreikštą įvertinimą ir "vyriškai" priimtą kritiką, bei atsiprašyti už tą nepatyrusį išsišokimą prieš "labiau patyrusį žmogų".

 

P.S. sekantį sykį prieš pateikiant išankstinį įvertinimą, siūlyčiau geriau atlikti namų darbus. Juk galima ir ankstesnius pranešimus paskaityti, ir pasižiūrėti kokio stiliaus yra mano temos kuriamos ir taip toliau ir taip toliau. Informacija apie mane tikrai nėra įslaptinta. O išvados pagal tai, kokias aš esu transakcijas prieš 3 metus atlikęs su kitais šio forumo nariais, patikėkit manim, neparodo tikrojo veido.

 

Keep going.

Redagavo Marius
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...