Pereiti prie turinio

E46 330 vs 530D e39


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

 

Renkuosi pirmą mašiną ir dabar apsistojau prie e46 330 ir e39 530d ir galvoju, kuris variantas geresnis? 530 komfortas didesnis, pati mašiną didesnė, 330 sportiškesnė ir išvaizda gal kažkiek geresnė. Bet domina daugiau jų techninė pusė, eksplotavimo kaina, kurį būtų pigiau išlaikyti, kuris būtų patikimesnis ir ilgiau išliktų ,,gyvas"? Ką jūs rinktumėtės? Šiuos variantus žiūriu iki ~10k.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Čia ne tos mašinos, kurių išlaikymas būtų pigus.

Vien jau man sunku įsivaizduoti kiek turi kainuoti draudimas ant savęs pirmąsyk draudžiant, jei gyvenama mieste, 3.0l tūris ir dar BMW. Už savo spuogą su 1,4l, būdamas rajono gyventoju ir turėdamas 8,5 metų stažą be jokių įvykių su nuolaida metams palikau 100EUR.

Ir čia tik pradžia, kur dar visi aptarnavimai ir visokių bėdų išgaudymas.

Žodžiu, jei nori, reikia tokios pirmos auto, pinigų yra ir negaila, tai tik ieškokis kuo gyvesnio varianto.

Jei nežadi baisiai daug kilometrų minti, dar klausimas kodėl nežiūri į kokį 2.8 benziną? Nors dar realus klausimas kurį labiau tikėtina Lietuvoj nupirkti užvaikytą..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man zinok atrodo 3litrinio nei vieno gero facelifto nerasi uz tokia kaina. O kuris patikimesnis, tai viskas genda. E39 man asmeniskai daugiau komforto, patogiau vaziot. E46 per maza ir per kieta man. O kadangi dyzelis ne sportui skirtas tai e39.

 

 

P.S. Nu ir sekas jum, as pirma masina nusipirkau uz 1500lt ford escorta ir pravazinejau laimingas vien del to kad turejau masina :)

Redagavo Thirdsoul
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vien jau man sunku įsivaizduoti kiek turi kainuoti draudimas ant savęs pirmąsyk draudžiant, jei gyvenama mieste, 3.0l tūris ir dar BMW.

Nu kiek galima? Automobilio markė neįtakoja privalomojo civilinio draudimo kainos! Atrodo, lyg kažkiek gaudytis turėtum, ar taip labai niežti pasigirti, kad vairuoji Toyota, o kiti kas nevairuoja Toyotos yra durniai?..

 

Dėl pirmojo automobilio BMW, labai puiki citata iš senesnės temos, žmogaus, kuris žino ką šneka:

Kadangi užvirė tokia diskusija dėl BMW, papasakosiu apie savo patirtį su šia marke :)

 

Visą gyvenimą nekenčiau bmw, nes vairuotojo karjerą pradėjau būdamas audi fanas, o taisyklė tokia, kad jei turi audi - reiškia privalai nekęst bmw :) Nors tada apie bmw nieko nežinojau, tik buvau įsitikinęs, kad byra ir daug valgo. Po kažkiek metų paragavęs japoniško autopromo atsimerkiau, atsižadėjau visiems laikams audi ir visų kitų vokiškų mašinų, ypač vw. Po to draugas nusipirko bmw e36 coupe 320i, nors jį atkalbinėjau, bet vistiek nusipirko :) Teko nemažai pavairuot, dalyvaut eksploatacijoj ir t.t. Su laiku supratau, kad bmw visgi nėra tokia bloga mašina, ir jos reitingai mano sąmonėje pakilo.

Šiais metais pradėjau ieškot nebrangios mašinos važinėjimui autobanais. Pagrindiniai kriterijai buvo:

Ekonomija prie dideliu greičių (tam reikalinga ilga dėžė ir galingas variklis),

Kruizo kontrolė,

Universalas,

Spalva ne sidabrinė, bmw ne juoda,

Ne dyzelis,

Kaina iki 2000€.

Liko tik trys man patinkantys variantai - Mazda 6 2.3, Volvo V70 2.4T arba 2.5T, BMW E46 325i arba 328i. Mazdos už tokią kainą neišėjo rasti nesupuvusios, Volvo kainos prasideda nuo ~400€, bet įvedus reikiamus kriterijus pigiausio kaina siekė beveik 2k, o tiek mokėt už seną katafalką kažkaip buvo gaila. BMW stabdė abejonės dėl brangios eksploatacijos, dėl morozų markės įvaizdžio ir dėl to, kad visur jų pilna. Susisiekiau su savo klientais, kuriems prieš metus - du parvariau bmw, paklausiau kaip sekasi eksploatuot, visi džiaugėsi, sakė didesnių gedimų neturėjo. Smalsumas nugalėjo ir nusprendžiau paragaut bimbalo :)

 

Taigi,

BMW E46 328i Touring

Mechaninė pavarų dėžė

Variklis 6 cilindrų 2.8l 142kw 280Nm benzinas/dujos (dujas dėjau Lietuvoj)

Įsibėgėjimas 0-100km/h per 7,3s (palyginimui 330d per 7,9). Didžiausias greitis 239km/h pagal spidometrą, 237 pagal katalogą.

Sąnaudos 10,5-13,5l dujų smagiai važiuojant. Per visą Lenkiją užmiesčio keliais 70-110km/h valgė 7,3l/100km benzino.

 

Eksploataciją įvertinau tik nusipirkęs. Per ~tris mėnesius nuvažiuota 28 000km, kažkokių gedimų dar nebuvo. Variklį suka grandinė, taigi brangų diržo keitimą galiu pamiršti. Tepalas keičiamas ne kas 10k, o kas 25k, tas irgi sutaupo laiko ir pinigų. Kadangi ne dyzelis, tai atkrenta amžinos problemos su siurbliais, purkštukais, žvakėm, matuoklėm ir t.t. Silpnoji vieta važiuoklė, bet užmiestyje taip greit nesubyrės. Kadangi mašina neskendus, nedegus ir dar nematė Lietuvos kreivarankių meistrų, tai bėdų su elektronika taip pat neturėjau.

Aišku tai nėra kokybiškiausia pigiausios eksploatacijos mašina, lyginant tarkim su civicu. Geros kaladėlės kainuoja ne 60, o 120lt, tepalo reikia ne 5w40, o 5w30LL, dujų mieste valgo ne 9, o 13l, naudotos dalys taip pat kainuoja 4-5 kartus brangiau. Bet lyginant su tos pačios klasės konkurentu Audi - smarkiai lenkia sąnaudom, galia, komfortu, stabilumu ir t.t.

 

Tikrai nesigailiu nusipirkęs, nors mašina nėra iš ekonomiškiausių, bet vairavimo malonumas, mašinos ir kelio pjūtis, komfortas viską atperka, nors nuvažiuoti 100km už 7-9€ sakyčiau nebrangu. Garso izoliacija kaip tokios klasės ypač gera, salonas surinktas gerai, medžiagos malonios, kokybiškos, visas salono išdėstymas patogus ir t.t. BMW - tai mašina maksimaliai orientuota į variuotoją, bet ta suprasi tik pavažinėjęs.

 

Tačiau tai visai kitas bmw pasaulis, tikrų bmw vertintojų ir tą markę suprantančių - vienetai. Deja, bet 99% bmw savininkų jo nepirko dėl vairavimo malonumo ar RWD smagumo. Jiems to nereikia, daugelis apie tai iš viso nesupranta. Jie pirko bmw tik dėl ženkliuko, tik tam, kad pasipuikuot prieš savo treninginius draugelius gliaudančius sėmkes ant suoliuko. Arba kad nusikabint kuo daugiau "katičių" (nors visi žino, kad padori mergina į bmw atsisės paskutinėje vietoje). Jiems išvis nesvarbu kas jiems patinka, jiems svarbu kas patinka aplinkiniams. Jeigu xebra ant suoliuko ir katitės girtų ne bmw, o kokią Fiat Multipla, tai visi morozai važinėtų su tom Multiplom, o bmw gatvėse beveik nebeliktų.

Prisiperka tų vienodų e39 arba e60 530d ir važinėja gatvėm kaip pensininkai, nes vos smarkiau gazą paspaus - iškart sąnaudų vidurkis perkops 10l. O visiems giriasi, kad tai pats ekonomiškiausias variklis. Į remontus įkiša tiek, kiek verta visa mašina ir čia ne tam, kad būtų idealios būklės, o tik tam, kad važiuotų. Bet vistiek visiems giriasi, kad tai pati patikimiausia auto, niekada negenda. Sako, kad pati gražiausia - tai aišku skonio reikalas, bet net jeigu ji ir būtų pati gražiausia, kai tokių pačių pri*ikta ant kiekvieno kampo, visas grožis išblėsta.

 

Vos tik atsiranda forume tema "patarkit automobilį" - visi iškart puola siūlyti bmw. Aš sakau - jeigu reikia pirmos auto - nepirk bmw. Jeigu reikia mašinos nuvažiuoti iš taško A į tašką B - nepirk bmw. Jeigu reikia ekonomiškos auto - nepirk bmw. Jeigu reikia mašinos įvaizdžiui - nepirk bmw. Jeigu reikia galingos greitos mašinos, kuri puikiai vairuotųsi ir teiktų malonumą - pirk Subaru arba BMW, bet ne dyzelį.

 

Linkiu turėti savo nuomone ir pirkti tokius auto, kokie patinka pačiam, o ne kokie patinka visiems ar tuo labiau siūlo aplinkiniai.

 

Ačiū už kantrybę skaitant :)

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu kiek galima? Automobilio markė neįtakoja privalomojo civilinio draudimo kainos! Atrodo, lyg kažkiek gaudytis turėtum, ar taip labai niežti pasigirti, kad vairuoji Toyota, o kiti kas nevairuoja Toyotos yra durniai?..

Akivaizdu, kad gyveni paranojos pasaulyje - jau girdisi balsai... :blink:

Kas dėl markės neįtakojimo - šito nuoširdžiai nežinojau, pasenusios žinios.

Dėl pirmojo automobilio BMW, labai puiki citata iš senesnės temos, žmogaus, kuris žino ką šneka:

Skaityta ir pritarta, kad supranta ką šneka.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu kiek galima? Automobilio markė neįtakoja privalomojo civilinio draudimo kainos!

 

Neskubinsiu daryti išvadų, bet gal tai priklauso nuo brokerių. Man prieš pusmetį AIŠKIAI pasakė, kad būtent BMW automobiliams draudimas yra BRANGESNIS. Paprasčiausiai dėl to, kad jie dažniau patenka į avarijas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Springsti andriuk nuo bmw su lagiu važinėdamas :D

Neturiu nieko prieš BMW markę, esu labiau nusistatęs prie etatinius BMW vairuotojus, tačiau ne tame esmė. Pagal dabartines madas, tautovežio pavadinimą greitu metu turėtų perimti būtent šita markė. Jei norėsi būt kiek išskirtinis, teks pirkt Golf'ą laugh.gif

Neskubinsiu daryti išvadų, bet gal tai priklauso nuo brokerių. Man prieš pusmetį AIŠKIAI pasakė, kad būtent BMW automobiliams draudimas yra BRANGESNIS. Paprasčiausiai dėl to, kad jie dažniau patenka į avarijas.

Nu tai kas kaltas, kad draudžiatės pas tokius brokerius, kurie savo klientus debilais laiko?

Redagavo Esnyper
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Neturiu nieko prieš BMW markę, esu labiau nusistatęs prie etatinius BMW vairuotojus, tačiau ne tame esmė. Pagal dabartines madas, tautovežio pavadinimą greitu metu turėtų perimti būtent šita markė. Jei norėsi būt kiek išskirtinis, teks pirkt Golf'ą laugh.gif

 

Nu tai kas kaltas, kad draudžiatės pas tokius brokerius, kurie savo klientus debilais laiko?

As taip pat neturiu nieko pries BMW, tik kad mano laguna nuo bimbalo gauna malku (525D), tai krenta BMw reputacija stipriai :lol:

 

Autoriui patariu pirkti toki auto http://www.autogidas.lt/volkswagen-golf-iii-coupe-1994-0126670600.html ir ekplotacija pigi ir pigiai vaziuos ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiek tiek statistikos iš mano daržinės:

 

BMW 530D, 2000m, Rida: 330k. tikrinta.

 

Išlaidos:

80 priekinio disko tekinimas

100 sudurniavo signalizacijos imobilaizeris (galvojau, kad mirė siurblys, vežiau pas variklistus, paėmė 100lt ir siuntė pas signalizalčikus)

100 nulužo gazo laikiklis

200 signalizalščikai atkapstė ir sutvarkė imobilaizerį

480 pašildymo žvakių keitimas su rėlėmis.

100 xenonas

100 dingo vairo stiprintuvas (vairo stiprintuvas elektroniškai kietėja nuo greičio, o vietoje stovint vairo sukimas palengvėja)

250 tepalo keitimas

300 akumas

700 priekiniai diskai + kaladėlės + kaladėlių daviklis.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiek tiek statistikos iš mano daržinės:

 

BMW 530D, 2000m, Rida: 330k. tikrinta.

 

Išlaidos:

80 priekinio disko tekinimas

100 sudurniavo signalizacijos imobilaizeris (galvojau, kad mirė siurblys, vežiau pas variklistus, paėmė 100lt ir siuntė pas signalizalčikus)

100 nulužo gazo laikiklis

200 signalizalščikai atkapstė ir sutvarkė imobilaizerį

480 pašildymo žvakių keitimas su rėlėmis.

100 xenonas

100 dingo vairo stiprintuvas (vairo stiprintuvas elektroniškai kietėja nuo greičio, o vietoje stovint vairo sukimas palengvėja)

250 tepalo keitimas

300 akumas

700 priekiniai diskai + kaladėlės + kaladėlių daviklis.

Tai čia sakykim visai padorų variantą dar esi nusipirkęs.

Redagavo Esnyper
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Čia ne tos mašinos, kurių išlaikymas būtų pigus.

Vien jau man sunku įsivaizduoti kiek turi kainuoti draudimas ant savęs pirmąsyk draudžiant, jei gyvenama mieste, 3.0l tūris ir dar BMW. Už savo spuogą su 1,4l, būdamas rajono gyventoju ir turėdamas 8,5 metų stažą be jokių įvykių su nuolaida metams palikau 100EUR.

Ir čia tik pradžia, kur dar visi aptarnavimai ir visokių bėdų išgaudymas.

Žodžiu, jei nori, reikia tokios pirmos auto, pinigų yra ir negaila, tai tik ieškokis kuo gyvesnio varianto.

Jei nežadi baisiai daug kilometrų minti, dar klausimas kodėl nežiūri į kokį 2.8 benziną? Nors dar realus klausimas kurį labiau tikėtina Lietuvoj nupirkti užvaikytą..

Vilnius, 1,6 l buvo autoivykis, 4 metai stazo ir draudimas kazkas apie 250 lt. Draugelis draude butent E39 3D, stazo pora metu, tai draudimas man rodos virs 1k isejo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Neturiu nieko prieš BMW markę, esu labiau nusistatęs prie etatinius BMW vairuotojus, tačiau ne tame esmė. Pagal dabartines madas, tautovežio pavadinimą greitu metu turėtų perimti būtent šita markė. Jei norėsi būt kiek išskirtinis, teks pirkt Golf'ą laugh.gif

Visiškai neidomus tas išskirtinumas mados ir panašiai, nors aišku būtų linksmiau jei klaipėdoj važinėtų tik pora penktukų :D perku tai kas man patinka, tai ką esu išbandęs, už tą +- 10k nieko daugiau sau patinkančio ir mano reikalavimus atitinkačio nerandu apart šių modelių: a4 b6,a6 c5 1.9, e39 530/528, e46 3.0, 2.0 110kw, volvo s60, na galbūt dar c klasės mb, ir aišku nekalbu apie limuzinus, tiesiog jau ne pagal kišenę, būtų normalus biudžetas galbūt į šiuos ir nežiūrėčiau. Suprantu, kad ir tas pats pasatas gali būt patikima mašina, dažnai mažai kuom nusileidžianti tam pačiam bmw, bet jei netraukia ir vien jau ryte atsikėlus pamačius savo mašiną susigadinsi sau nuotaiką tai kam to reikia :)

 

As taip pat neturiu nieko pries BMW, tik kad mano laguna nuo bimbalo gauna malku (525D), tai krenta BMw reputacija stipriai :lol:

 

Autoriui patariu pirkti toki auto http://www.autogidas.lt/volkswagen-golf-iii-coupe-1994-0126670600.html ir ekplotacija pigi ir pigiai vaziuos ;)

Mašiną perku ne dragams, nešnekėk vėjų apie kažkokias reputacijas :D Su tuo guoliu tai čia ale prikolas didelis :)

 

Šiek tiek statistikos iš mano daržinės:

 

BMW 530D, 2000m, Rida: 330k. tikrinta.

 

Išlaidos:

80 priekinio disko tekinimas

100 sudurniavo signalizacijos imobilaizeris (galvojau, kad mirė siurblys, vežiau pas variklistus, paėmė 100lt ir siuntė pas signalizalčikus)

100 nulužo gazo laikiklis

200 signalizalščikai atkapstė ir sutvarkė imobilaizerį

480 pašildymo žvakių keitimas su rėlėmis.

100 xenonas

100 dingo vairo stiprintuvas (vairo stiprintuvas elektroniškai kietėja nuo greičio, o vietoje stovint vairo sukimas palengvėja)

250 tepalo keitimas

300 akumas

700 priekiniai diskai + kaladėlės + kaladėlių daviklis.

Per kiek laiko pinigai sukišti? Ar viskas vienu metu tvarkyta?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu tai kas kaltas, kad draudžiatės pas tokius brokerius, kurie savo klientus debilais laiko?

 

Nežinau kas ten ką už ką laiko, bet faktai kalba patys už save. Parašiau laišką į kelias draudimo bendroves. Trys iš jų atrašė:

 

 

 

"Yra labai daug kriterijų, pagal kuriuos yra skaičiuojama kaina. Taip pat atsižvelgiama ir tai, kiek dienų transporto priemonės savininkas

turi transporto priemonę per visą automobilių istoriją, kiek laiko transporto priemonė buvo drausta pas mus. Taip pat kokia transporto priemonės

galia, kubatūra, markė, modelis ir t.t."

 

"Nuo markės ne. Nuo kubatūros priklauso."

 

"Draudimo įmoka priklauso daugelių aspektų, tokių kaip: stažas, drausmingumo istorija, draudimų istorija, registracijos adresas, jauniausias transporto priemonės vairuotojo amžius, transporto priemonės markės, galingumo."

 

 

 

Tad kaip ir sakiau, nuo bendrovės priklauso.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ką tik skambinau brokerei savo. Patikino, 100% markė neįtakoja privalomo draudimo kainos.

 

Kasko - tikrai taip, markė įtakoja kainą.

Po to ir man viena iš bendrovių parašė papildomą laišką, patvirtindama, kad markė svarbi draudžiantis tik Kasko. Įdomumo dėlei, kurios bendrovės brokerė tau pasakė?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiek tiek statistikos iš mano daržinės:

 

BMW 530D, 2000m, Rida: 330k. tikrinta.

 

Išlaidos:

80 priekinio disko tekinimas

100 sudurniavo signalizacijos imobilaizeris (galvojau, kad mirė siurblys, vežiau pas variklistus, paėmė 100lt ir siuntė pas signalizalčikus)

100 nulužo gazo laikiklis

200 signalizalščikai atkapstė ir sutvarkė imobilaizerį

480 pašildymo žvakių keitimas su rėlėmis.

100 xenonas

100 dingo vairo stiprintuvas (vairo stiprintuvas elektroniškai kietėja nuo greičio, o vietoje stovint vairo sukimas palengvėja)

250 tepalo keitimas

300 akumas

700 priekiniai diskai + kaladėlės + kaladėlių daviklis.

 

Na aš už 13k pirkau savo investavau tik ~2000 čia su padangomis geromis žeminėmis naujomis Good year ICE arctic :) na sakyčiau nera baisu tas BMW :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Teko nemažai važinėt su skirtingais e46 ir skirtingais e39. Tarp jų tikrai nėra tokio didelio komforto skirtumo kaip daugelis čia rašo. Jei kažkam e46 yra kieta taburetė, tai siūlau kreiptis į gydytoją dėl stuburo problemų (nebent važiavote su R19 ir sveriamais coilais). e46 su standartine važiuokle ir standartiniais ratais duobes sugeria labai gerai. Gal šiek tiek blogiau nei e39, bet įsėdus tarkim po Opel Omega, Audi A4 B6 ar Toyota Avensis 2011m pasijunti kaip laive. Pas mane R17 ir kietesnė M-Tech važiuoklė - man komforto per akis + gerai vairuojasi. Garso izoliacija e46 ir e39 vienoda. Salono medžiagos ir surinkimo kokybė vienoda. Skirtumas tarp salono erdvumo labai mažas, jį jaučia tik aukštesni nei 1,90m. Tarp e46 ir e39 tikrai nėra tokio skirtumo kaip tarp Audi A4 ir A6. Universalų bagažinė šiek tiek didesnė pas e39.

Iš techninės pusės skirtumai būtų tokie:

e39 turi daugiau ligų. Kol turėjau kelis ant pardavimo daug jų sužinojau, nors mašinos buvo gerai išlaikytos. Visų nevardinsiu, nes neužteks puslapio :) Dažniausiai paplitusios tai neveikiantis galinis valytuvas ir supuvęs galinio stiklo rėmas.

e39 važiuoklė laiko prasčiau.

e39 maždaug 3-5 kartus sunkiau rasti geros būklės nei e46. Sakau iš patirties - pirkau ne vieną.

e39 sunkesnis, dėl to blogiau vairuojasi, daugiau valgo ir silpniau traukia.

Gal kažkam toks dalykas nesvarbu, bet man tai didelis minusas, kadangi ratus keičiu kaip kojines. e39 centrinė skylė didesnė ir reikia didesnio išnešimo, todėl ratų pasirinkimas ženkliai sumažėja.

 

e39 išeitis tik labai aukštiems žmonėms, kuriems pora cm platesnis salonas yra lemiamas skirtumas. Nors tokiu atveju jau geriau imt e38. Kitiems patariu ieškot e46.

 

P.S. Dėl bendro išprusimo: abiejų varikliai ne 3 litrų, o 2.9 (2926cm). 3 litrų 150kw ėjo tik kelių paskutinių metų e46. Bet jeigu norit jaust kaifą iš bmw ir mažiau problemų - imkit benzą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Turejau E46 330d 2002m 135kw sedana. Nors rida buvo 215k km, bet aiskiai matesi, jog anksciau buvo bent dvigubai didesne, nes matosi, jog buvo persiutas vairas, stabdziu diskai gerokai pasideveje, vairuotojo sedyne iplysusi, kebulas toks pavarges, stiklas keistas, na zodziu papuole lavonas. Keista, bet variklis dar pakankamai gyvas buvo - buvo galima nesunkiai ant posukio ratus prasukt :D

Kas liecia kuro suvartojima, tai cia galima isskirti "pagal nuotaika" :D Jei esi nusiteikes palakstyt sportiniu rezimu, ta prasme, staigus isibegejimas, stabdymas ir pan. tai mieste kuro rodykle neatlinks nuo 20L ribos :D, manau tuo metu jis ima kazkur 16L/100km. Jei ta diena kazkur mieste matei avarija, tai galbut atsargiai mieste isspausi ir 7L :D, o siaip normaliai neskubant, mieste jis pasiims 8-9L :), uzmiestyje galima sutilpt iki 5L-5.5L.

Na palakstyt tikrai smagu, nes po buvusiu ir dabar tebeturimo 80KW varianto didesne trauka tikrai jauciasi :)

 

O dabar is minusu, ka man butu reikeje padaryti, kad privesciau iki gero stovio:

 

1. Neuzilgo pasikeisti turbina (330d turbina atitinkamai ir kainuoja :D)

2. Pasikeisti visus stabdziu diskus (velgi 330d stabdziu diskai kainuoja daugiau nei 320d)

3. Keisti tepalus

4. Perdazyti kapota, padazineti kitas kebulo detales, nupoliruoti visa kebula.

5. Pakeisti keleta davikliu, nes dege ABS, rankinio ir dar kazkas, kas zino galbut butu reikeje ir visa bloka pasikeist..

6. Pakeist kardano pakabinamaji guoli, skyva,

7. Buvo cypimo garsas is variklio, neaisku kas ten buvo.. :D

8. Pasikeisti bent 2 amortikus, bet geriausiai visus 4, nes jau beveik mire.

9. Isideti ta guma kur prie valytuvu buna, nes matosi, kad kai buvo pakeistas stiklas (dar pries mane) ta guma buvo nuplesta ir kai jos nera, lietaus vanduo tekejo ir i variklio skyriu.. :D

10. Tepalu leidimas is variklio, tik uzmetus aki is apacios pasidarydavo silpna..

11. Pasikeisti salona.

12. Ir dar kazkas buvo, bet jau nebepamenu.

 

Kaip supratot investuoti reikejo apie puse masinos kainos, o i ka investavau as:

 

Salono apmusalus (60 Lt), 2 melynus markerius (~6 Lt), 1vnt super Moment klyju tubele (6 Lt) :D

 

Auto turejau apie 2-3 savaites

 

su mazdaug 150eur nuostoliu + 72 Lt investuotom lesom pavyko prastumti 3 pirkejui, nors galejo baigtis ir liudniau :D

Manau sakysit, kad issirinkau pigu lavona - deja apziurejau 7-8 e46 bmw, nuo 320d iki 330d, nuo pigiu iki brangesniu - visi yra damusti, tik vienaip ar kitaip defektai yra uzmaskuoti...

 

Vis dar norit kazkas e46 330D kaip pirmos auto? :D

Redagavo nikasjohnsonas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Akivaizdu, kad gyveni paranojos pasaulyje - jau girdisi balsai... :blink:

Kas dėl markės neįtakojimo - šito nuoširdžiai nežinojau, pasenusios žinios.

 

Skaityta ir pritarta, kad supranta ką šneka.

 

Abejoju, kad kuriais nors laisvos Lietuvos laikais automobilio markė įtakojo privalomojo civilinės atsakomybės draudimo kainą, todėl žinios veikiau išgalvotos, nei pasenusios.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...