Pereiti prie turinio

Mašinų ardymas - pelninga?


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

kaip ir minėjau ankstesnėje temoje, su draugu sugalvojom pradėti verstis mašinų ardymu ir jų dalių pardavinėjimu. Iš jūsų skirtingų nuomonių supratome vieną - nepabandę nesužinosim. Patalpas ardymui rasim (nuomotis greičiausiai nereikės), dalių kaupimui taip pat, žmonių išmanančiu apie mašinas taip pat pažįstam. Apie legalų verslą minčių kolkas neturime, tiesiog norime užsidirbti šiek tiek papildomų pinigų ir kažko išmokti.

Pagrindinė mintis yra pirkti mašinas be draudimo, be TA, galbūt surudijusias ir t.t. Tačiau mums liko keletas neatsakytų klausimų. Manau, kad šioje vietoje galėtumėte mums padėti.

 

Taigi, kreipiamės į žmones kurie šioje srityje turi šiek tiek patirties:

1. Kokių mašinų dalys šiuo metu einamiausios?

2. Ar daug įrankių reikia norint išardyti mašiną, ar užtenka įprastos įrankių dėžės?

Redagavo Lingee
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Del einamiausiu daliu tai sakyciau visu Lietuvos megstamiausiu markiu t.y. BMW, VW ir t.t. Taip pat pasidomek tu masinu pagrindinem ligom,o siaip patarciau pereit per skelbimus kur iesko tam tikru daliu, tiesiog visus perziurek ir susidarysi tikslia nuomone ko zmonem reikia. Versliskai sakant, isanalizuok pilnai paklausa ir pateik pasiula :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dėl einamų markių tai gali pavartyti skelbimus ir palyginti, kokias markes daugiausiai parduoda, pagooglinti, paskaityti straipsnius tokius kaip šis: http://www.regitra.lt/lt/naujienos/transporto_registravimas/praejusiais_metais_automobiliu_lietuvoje_iregistruota_maziau_nei_2011iais ir t.t.

 

Šiaip keista, kad lendi į tokį verslą be menkiausio supratimo. Normalūs ardytojai žino rinką kaip nuluptą, vos pažiūrėję į auto gali pasakyti, kas iš jos bus išparduota iškart, o kas mėtysis garaže ilgai ir nuobodžiai. Jie "šrotuose" ardo iškart po daug mašinų, nes po vieną reikia labai ilgai laukti kol atsipirks.

Redagavo bratkax
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pastebėk gatvę kokias 10 min, ir suprasi, kad Focusą kaži ar išvis pamatysi, nors tu pateikei firmos markes 2 ir tada du konkrečius modelius..

 

Audi A4/A6

Bmw visi..

VW Passat pagrindas, ir dar kelis..

 

Čia didžioji dalis bus.

 

Kadangi klausi kokių įrankių reikia, tai nesi nei bandęs ardyt, na bet išmoksit po biški.

Replių ir atsuktuvo neužteks.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Svečias ricdap3

1. Manau svarbiausia uz kiek sugebesit automobili nupirkt. Pries imant koki nors modeli, patarciau pasitikrinti, ar Taiwanas nesiulo. Jei nesiulo, tai jau pliusas - kebulo dalys iseis daug greiciau. O bendrai, tai visos einamos auto geros ardymui, jei iseina nupirkt uz protinga kaina.

2. Reikes gero galvuciu rinkinio ir to daikto, ant kurio jos maunasi. Nepagailek pinigu ant sito, nes su pigiu neisardysi nei puse masinos ;) Dar bulgarkes reikes!

 

Sekmes!

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

[*] keliu skirtingų galvučių komplektų,

[*] viena 1/2" kitą 1/4"

[*] gerų šešiakampių raktų

[*] įvairių daugiakampių raktų jei nėra komplektose

[*] šarnyrų traukių nuemėjų

[*] spyruoklių suspaudėjų

[*] ,,riezkos"(pjovimo dujomis aparato) nes daug bus dalių kurių atsukti nepavyks

[*] domkratų

[*] atramų kėbului kol ardysi

[*] prožektorių

[*] replių visokių

[*] atsuktuvų visokių

[*] multimetro,patikrinimui el.dalių

[*] ir dar daug visokiausių įrankių,beardydami susipirksit,kai prireikus neturėsit ko

 

Visa tai ką parašiau yra galim sakyt būtina, kelis tūkstančius pradžiai tikrai paruoškit kol susipirksit įrankius šiokius tokius

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

realiai paciai pradziai uztenka kokiu 600lt irankiam susipirkt.

200-300lt uz irankiu komplekta (~170 daliu) su maza ir didele "terksle" bei ivairiom galvutem, pats naudoju king roy komplekta, kiniskas ar indiskas, bet gana kokybiskas, geriausias kainos ir kokybes santykis, kiek teko matyt tokius pacius komplektus naudoja nemazai srotu. Su tokiu komplektu kiek teko ardyt masinu negalejau atsukti gal 2 ar 3 gana specifinius varztus, kur reik jau spec. rakto, taigi realiai visa masina su tokiu komplektu galima isardyt.

 

Pradzioje galima verstis su donkratu iki 2t, turguj iki 100lt.

Pjaustymui geriausias variantas tiesinis pjuklas, su bulgarke pavarksi kol supjausi kebula. Tiesini pjukla pirkau zinomos firmos, ~350lt, protingai naudojant jau laiko 2 metus, supjauta nemazai kebulu...

Dar reik salonui ardyt plastmasiniu irankiu komplektuko, kad detaliu neapgadint, norfoj 4 tokiu irankiu komplektukas yra uz ~6lt, 3-4 masinom uztenka :D

 

Vien su tokiais irankiais masina isardyt dviese per 1-2 dienas galima.

 

Na o veliau jau pagal galimybes... keltuvas - super, viska labai palengvina. Oro kompresorius + pneomatinis suktuvas irgi super kai reik ardyt vaziuokle.

 

Gerve, vadinama "libiotke" irgi geras dalykas kai reik iskelt varikli, kitu atveju varikli "numeti" ant senos padangos ir fsio.

 

beje toks patarimas is patirties, geriau orentuokis i vienos markes automobilius, nebent zadi iskart nupirkt 50+ automobiliu ardymui.

Apie automobilius kuriuos ardysi turi zinot gana daug:

-kaip greiciau isardyt, nuo kurios vietos pradet ardyt, kaip nuimt viena ar kita detale, kazko nesugadinant, patikek pirma masina ardant tokiu dalyku neisvengsi;

-kas dazniausiai genda;

-kokios detales einamiausios;

-ka ardyt iki paskutinio varzto o ka galima parduot ir net reik parduot komplekte

-kokios detaliu kainos rinkoje, teko ne karta susidurti su tokiais ardytojais, kai paskambini del detales, detale yra, bet nezino kainos, ir praso paskambint uz 15min, tada zinoma pardavejas skambina kitiem per skelbimus ir "gaudo" kokia tos detales kaina :D

-kokios detales tinka is vieno modelio i kita modeli, pvz: bmw 320 radiatoriai tinka ir bmw 120 na ir pan. tada tampa lengviau parduot detale.

 

Na ir sandeliavimas paprastesnis, ant skelbimu maziau pinigu iseina.

Redagavo n0l
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pastebėk gatvę kokias 10 min, ir suprasi, kad Focusą kaži ar išvis pamatysi, nors tu pateikei firmos markes 2 ir tada du konkrečius modelius..

 

Audi A4/A6

Bmw visi..

VW Passat pagrindas, ir dar kelis..

 

Čia didžioji dalis bus.

 

Kadangi klausi kokių įrankių reikia, tai nesi nei bandęs ardyt, na bet išmoksit po biški.

Replių ir atsuktuvo neužteks.

Na man kai reikejo focusui bamperio priekinio, kiek srotu apskambinau visur ispirkti buvo is lenkijos kaimynas parveze.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

realiai paciai pradziai uztenka kokiu 600lt irankiam susipirkt.

200-300lt uz irankiu komplekta (~170 daliu) su maza ir didele "terksle" bei ivairiom galvutem, pats naudoju king roy komplekta, kiniskas ar indiskas, bet gana kokybiskas, geriausias kainos ir kokybes santykis, kiek teko matyt tokius pacius komplektus naudoja nemazai srotu. Su tokiu komplektu kiek teko ardyt masinu negalejau atsukti gal 2 ar 3 gana specifinius varztus, kur reik jau spec. rakto, taigi realiai visa masina su tokiu komplektu galima isardyt.

 

Pradzioje galima verstis su donkratu iki 2t, turguj iki 100lt.

Pjaustymui geriausias variantas tiesinis pjuklas, su bulgarke pavarksi kol supjausi kebula. Tiesini pjukla pirkau zinomos firmos, ~350lt, protingai naudojant jau laiko 2 metus, supjauta nemazai kebulu...

Dar reik salonui ardyt plastmasiniu irankiu komplektuko, kad detaliu neapgadint, norfoj 4 tokiu irankiu komplektukas yra uz ~6lt, 3-4 masinom uztenka :D

 

Vien su tokiais irankiais masina isardyt dviese per 1-2 dienas galima.

 

Na o veliau jau pagal galimybes... keltuvas - super, viska labai palengvina. Oro kompresorius + pneomatinis suktuvas irgi super kai reik ardyt vaziuokle.

 

Gerve, vadinama "libiotke" irgi geras dalykas kai reik iskelt varikli, kitu atveju varikli "numeti" ant senos padangos ir fsio.

 

beje toks patarimas is patirties, geriau orentuokis i vienos markes automobilius, nebent zadi iskart nupirkt 50+ automobiliu ardymui.

Apie automobilius kuriuos ardysi turi zinot gana daug:

-kaip greiciau isardyt, nuo kurios vietos pradet ardyt, kaip nuimt viena ar kita detale, kazko nesugadinant, patikek pirma masina ardant tokiu dalyku neisvengsi;

-kas dazniausiai genda;

-kokios detales einamiausios;

-ka ardyt iki paskutinio varzto o ka galima parduot ir net reik parduot komplekte

-kokios detaliu kainos rinkoje, teko ne karta susidurti su tokiais ardytojais, kai paskambini del detales, detale yra, bet nezino kainos, ir praso paskambint uz 15min, tada zinoma pardavejas skambina kitiem per skelbimus ir "gaudo" kokia tos detales kaina :D

-kokios detales tinka is vieno modelio i kita modeli, pvz: bmw 320 radiatoriai tinka ir bmw 120 na ir pan. tada tampa lengviau parduot detale.

 

Na ir sandeliavimas paprastesnis, ant skelbimu maziau pinigu iseina.

 

Labai dėkui, kad nepatingėjai parašyt, daug naudingos informacijos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pastebėk gatvę kokias 10 min, ir suprasi, kad Focusą kaži ar išvis pamatysi, nors tu pateikei firmos markes 2 ir tada du konkrečius modelius..

 

Audi A4/A6

Bmw visi..

VW Passat pagrindas, ir dar kelis..

 

Čia didžioji dalis bus.

 

Kadangi klausi kokių įrankių reikia, tai nesi nei bandęs ardyt, na bet išmoksit po biški.

Replių ir atsuktuvo neužteks.

 

Focusu Kauno gatvese matau tikrai nemazai

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai kad ardysi tik einamas mašinas - nereiškia, kad dalis greit išparduosi ir daugiausia pinigų užsidirbsi. Konkurencija didelė, tautovežius ardo ant kiekvieno kampo. Jeigu užsiimsi mažiau populiariom auto - turėsi mažiau konkurencijos ir galėsi labiau kainas užsikelt.

Taip pat specializuokis tik vienos markės auto, tada daugiau sužinosi apie dalis, jų tinkamumą ir kitus niuansus ir taip lengviau parduosi, nes pvz., kai žmogus paskambins dėl variklio nuo Omegos, galėsi jam tokį patį parduoti nuo Zafiros.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiaip čia kažkas Ford Focus paminėjo prie einamų mašinų dalių gal ne todėl, kad jų daug būtų, o turbūt todėl, kad Fordai genda gal 10 kartų dažniau, nei kitos mašinos. :D

 

O dar turint omeny Fordų buferius, kurie sutrupa nuo prisilietimo prie pusnies ar nuo stipresnio vėjo... :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiaip čia kažkas Ford Focus paminėjo prie einamų mašinų dalių gal ne todėl, kad jų daug būtų, o turbūt todėl, kad Fordai genda gal 10 kartų dažniau, nei kitos mašinos. :D

 

O dar turint omeny Fordų buferius, kurie sutrupa nuo prisilietimo prie pusnies ar nuo stipresnio vėjo... :D

Na tada tikrai, kad fokusas... :D

 

Kaip kažmas minėjo, jog kaune jų daug, na tai gali būt, aš kaune nesilankau, tai pilnai tikiu, jeigu tokia situacija, tai tada ir ta fokusą įtrauk į sarąšą.

 

Bet Stanley gerą mintį pasakė, apgalvokit jo pasiūlymą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

1. Kokių mašinų dalys šiuo metu einamiausios? (mūsų manymu - VW, Peugeot, Ford focus, Espace??)

 

VW okey, o priciom tie kiti?

Kiek focusu ar espace gatvese matot palyginti su audi ar bmw? :)

 

Labai daug kas veza is UK bemwus su M apdaila ir juos ardo.

Peugeot einamos? Lietuvoje Porche labiau perkamos nei peugeot ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Peugeot einamos? Lietuvoje Porche labiau perkamos nei peugeot ;)

 

Naujos gal ir labiau perkamos, o naudotos? :)

 

Eina labai įvairios dalys, vienu metu eis labiau vienoms mašinoms, kitu metu kitoms. Tie patys fokusai, espace - senesnės mašinos, todėl dalys joms reikalingos, o naujas lietuviai nėra labai linkę pirkt. Logiška, kai dalis kainuoja pusę ar visą mašinos kainą. Turėjau seniau Citroen Xantia 98' td. Buvo įtarimas dėl kuro siurblio. Naudotas, geros būklės ir net su garantija (nustebino tuomet) - ~400 lt. Naujas 12 tūkst. litų :) Automobilio kaina - ne daugiau 5 tūkst. litų. Taip kad ir reikėtų orientuotis pradžiai į tas mašinas, kurioms naujos dalys gali būti brangesnės už jas pačias. Taip pat vertėtų daugiau galvoti apie asmeninius automobilius, o ne tokius, kuriuos mėgsta daugiau įmonės (fiat panda pvz...)

 

Passat, focus, audi a4, a6, mano minėtas espace (ypač antras, nors jų jau ir mažėja), golfai, bmw 3 ser... pilna automobilių, kuriuos tikrai greit turėtum realizuot.

Sutinku su tais, kurie siūlo orientuotis į vieną markę, o gal net konkretų modelį - tikrai daugiau naudos gali būt

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaune dalys pigiausios, gal dėl to. Vilniuj tai kosminės kainos. Pvz., reikėjo Zafirai galinio valytuvo koto, apskambinau visus šrotus - 80-120lt tik už kotą, be varikliuko be nieko. Tuo tarpu Ogmitoj naujas gražus su nauju valytuvu 45lt. Corollai ieškojau durų rankenos - šrotuose po 150Lt, Intercarse naują užsakiau už ~20lt.

Jeigu užsiimsi dar ir supirkimu, tai pigios mašinos atsipirks greitai. Girdėjau daug atvejų, kai nuperka mašiną pvz už 500lt, ratus parduoda už kokius 300, kėbulą už 300 į metalą ir dar daug dalių lieka kurios kada nors parsiduos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Trys mėnesiai atsipirkimui skamba daugokai. Nemažai mašinų paimt galima už 200-400€, išsirinkt, kad gali būti naudinga, ko nereikia - į metalą. 20-50% sumos iš karto grįžta. Likusi dalis grįš nuo 4-7 parduotų detalių. Jei kainos bus užkeltos, tai be abejo gali užtrukt parduot. Vieną kartą Escortui (buvo prieš ~8metus) ieškojau durelių raneknėlės Vilniuje. Kainos nuo 15 iki 100 Lt. Už 20 Lt paėmiau su visom durim, jų stiklu... :D Tiesiog žmogui nebereikėjo išardžius mašiną, užėmė vietą ir atsikratė. Tuo tarpu gavo 20 lt, o kitas galbūt laukia, kol už duris gaus ~100 lt ir turi laukt ilgai.

 

Espace vairo kolonėlė - prekė deficitinė, bent jau 2.2 varikliui. Vienur prašo 150 Lt, kitur 300 Lt, dar vieni nori 600 Lt (restauracija - 600-750 Lt + nuėmimas ir pastatymas). Kažkodėl jaučiu, kad tiem pirmiem dviem viskas juda kur kas greičiau.

 

Dabar ieškot teko Dodge grand Caravan 99' 3.3 L ventiliatorių (kur prieš radiatorių stovi) - nėra sveikų. Teko pirkt naują už ~400 Lt. Naudoti ir palūžę nuo 150 Lt. Turi gerą - už 200 Lt parduosi greit. O daužtu galu, šonu ar perpuvusį tokį caravaną paimsi už 500-750 € beveik nesiderėdamas. Ar jų mažai? Tikrai ne.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai kad ardysi tik einamas mašinas - nereiškia, kad dalis greit išparduosi ir daugiausia pinigų užsidirbsi. Konkurencija didelė, tautovežius ardo ant kiekvieno kampo. Jeigu užsiimsi mažiau populiariom auto - turėsi mažiau konkurencijos ir galėsi labiau kainas užsikelt.

Taip pat specializuokis tik vienos markės auto, tada daugiau sužinosi apie dalis, jų tinkamumą ir kitus niuansus ir taip lengviau parduosi, nes pvz., kai žmogus paskambins dėl variklio nuo Omegos, galėsi jam tokį patį parduoti nuo Zafiros.

 

Ką manai apie BMW ardyma? Norėčiau užsiimti pvz 5 serijos BMW

 

kokia pinigu suma zadama investuot?

 

Pradžiai apie 1200eur mašinai

 

rekordas: ~3men. per tiek atsipirko isardytas, uz tikrai gera kaina nupirktas, populiarus ir einamas modelis, o siaip 6men...kitos ir per metus neatsiperka, aisku detaliu dar kruvos like.

 

Apie kokias mašinas kalbi?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...