Pereiti prie turinio

Audi A2, jusu nuomone


Rekomenduojami pranešimai

Sveikuciai,

 

kadangi pastaruoju metu tenka keliauti gana didelius atstumus ir automobilį pailikinėti įvairiose vietose, vis svarstau pasimti nedideli, ekonomšską darbinį automobiliuką.. Dabar mano dėmesį patrauke Audi A2 benzinas/dyzelinas 1.4. Kiek skaičiau jis visas aliuminis ir sveria vos 800-900kg. Taigi manau kad ir 1 varikliukas traukos jam neturėtu trūkti.

 

Kokia jūsų nuomonė apie šį modeliuką? Gal buvo tekę susidurti? Kokių lygų pasitaiko šiam modeliukui?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tinka, jei tai nėra beprotiškai dideli atstumai ir nesi išrankus. O kad ji visa iš aliuminio ir tiek sveria, tai toks ir pasiekimas čia. Yaris mk1 sveria apie 960kg, dabar turimas mk2 1130kg. Su 1.4 66kw dyzeliuku važiuoja padoriai tiek mieste, tiek užmiesty. Ko man trūksta tikrai ilgesnėse kelionėse (pvz. iki Talino tenka pavažinėti kartkartėmis), tai autopiloto, nėra jo kaip įkišti, nes ECU nepalaiko tokio dalyko. Triukšmas kažkaip neerzina, tyliau važiuoja nei seniau vadeliotas Avensis T22, ilgesnės aukštosios pavaros.

 

O šiaip A2 dyzeliukas irgi netyliai dirba (trys cilindrai daro savo :|), aliuminis kėbulas brangiau remontuojasi nei plieninis (aišku, nelinkiu tokio remonto..) ir turbūt smagiai ten turėtų būti lemputes keisti, kai taip paprastai nenuimsi kapoto (būtent, kad visai neatidarysi). Dėl 55kw/195nm irgi dar klausimas, siūlyčiau išsibandyti, ar užmiesty bus adekvatu, mieste, tai nematau kodėl ne.

 

Kaip pigesnį analogą siūlyčiau VW Polo, vos ne tas pats daiktas, tik be tų premium dalykų ir aliuminio.

 

Yaris mk1 nebent facelift siūlyčiau žiūrėti (ėjo nuo 2005 metų, priekinės lempos iš anglies stiklo, geriau šviečia tolimosios šviesos, padoresnis interjeras) tik, kad tuometinis dyzeliukas buvo nekažką tikrai (nebent 1.3 VVT-i benziną imti, gal net automatą, nes jo pavaros ilgesnės, o ir patogu visai).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Turim Audi A2. Dyzelis. Ką galiu pasakyt, tai nėra labai patogu, bet keliaujant neilgai tai čia ne problema. :) Ilgoms kelionėms nepatarčiau imti :D Nors čia kaip kam tas patogumas :)

acidminde, dėl kapoto, tai blogos žinios pas tave. :) Vietoj grotelių yra dangtelis, jis atsidaro skysčiams, o jei reikia visai nusiimti kapotą, atsisuka tokie lyg ir varžtai(net ne varžtai, šiaip jungtys ir joms atsukti nereikia jokių įrankių), tai kapotas tada nusiima visiškai. :) Beveik lygiai tas pats, kas kituose automobiliuose, tik čia ne pasikelia, o nusiima visiškai, užsideda taip pat paprastai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man teko važinėti pusmetį su A2 1.4 benzu. Važiuoja jis tikrai labai smagiai, vietos viduje daugiau, negu gali įsivaizduoti. Tik bėda, kad jis skirtas miestui, trumpos pavaros, kurios lemia gerą ekonomiją mieste (iki 8l benzo), bet išvažiavus į plentą sąnaudos gerokai išauga.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kazin kokios sanaudos šio automobilio mieste ir užmiestije, tarkim dyzelinio varianto?

 

Dabar važyneju su BMW 2006 2.0 120kw dyzeliuko ekonomiskai važiuojant trasoj ryja vos 5-5.5 l. Kazin kokie reikalai su A2? :)

Redagavo Amerikonas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kazin kokios sanaudos šio automobilio mieste ir užmiestije, tarkim dyzelinio varianto?

 

Dabar važyneju su BMW 2006 2.0 120kw dyzeliuko ekonomiskai važiuojant trasoj ryja vos 5-5.5 l. Kazin kokie reikalai su A2? :)

su tokiom sanaudom trasoje, net negalvočiau keisti, nebent pereini daugiau į miesto režimą

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

su tokiom sanaudom trasoje, net negalvočiau keisti, nebent pereini daugiau į miesto režimą

Man atstumai gaunasi tiek mieste tiek trasoj vienodi, manasis bmw mieste mėgsta daugiau užkandžiauti, beje kalbu ne vien apie kuro sanaudots, o ir apie pačio automobilio išlaikymą, remontą. Manau tikrai A2 išlaikymas yra pigesnis nei mano BMW.

Redagavo Amerikonas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

acidminde, dėl kapoto, tai blogos žinios pas tave. :) Vietoj grotelių yra dangtelis, jis atsidaro skysčiams, o jei reikia visai nusiimti kapotą, atsisuka tokie lyg ir varžtai(net ne varžtai, šiaip jungtys ir joms atsukti nereikia jokių įrankių), tai kapotas tada nusiima visiškai. :) Beveik lygiai tas pats, kas kituose automobiliuose, tik čia ne pasikelia, o nusiima visiškai, užsideda taip pat paprastai.

Ne, aš kaip tik tą ir turėjau omeny. Žinau kaip jis nusiima. Tiesiog neracionalus inžinerinis sprendimas. Nori normaliai pasikeisti perdegusią lemputę jau turi kažkur dėti kapotą nukėlęs. Žodžiu, apsunkinimas lygioj vietoj. Kai perdegtų kur ne prie namų ta lemputė ir reiktų pasikeisti, gi nesinorėtų dėti ant asfalto to kapoto nuimto, kad nesubraižyti.

Kazin kokios sanaudos šio automobilio mieste ir užmiestije, tarkim dyzelinio varianto?

 

Dabar važyneju su BMW 2006 2.0 120kw dyzeliuko ekonomiskai važiuojant trasoj ryja vos 5-5.5 l. Kazin kokie reikalai su A2? :)

Priklausys nuo vairavimo įpročių. Pats tai Yaris linkęs dažnai ir smaugti, kad judėtų, tai sąnaudos svyruoja nuo 4,4 (užmiestyje) iki 5,6 (praeitą "žiemą", trumpi atstumai, miestas). Ramiai važiuojant mieste bent puslitris tikrai nukristų.

Draugas, turėjęs A2 su 1.4 TDI nesigyrė, kad baisiai ekonomiškas, bet ir vairavimas buvo ne pats ramiausias. Nenustebčiau, jei rezultatai būtų analogiški BMW, na, gal puslitriu mažesni. Nebent linkęs tikrai ramiai ir protingai vairuoti.

 

EDIT: mane irgi būtų sunku priversti perlipti iš tokio BMW į tokią A2, nors nesu išrankus mašinoms :|

Redagavo acidminde
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

asmeniškai a2 tai kažkoks negražus kibiras, ir baisus ir vietos neperdaugiausiai, čia tik mano nuomonė, bet siūlyčiau bent jau a3 (universalai a3 išvis labai gražiai žiuris), just my opinion

Labai norėčiau pamatyti, kaip tas "universalas" A3 atrodo.. ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

asmeniškai a2 tai kažkoks negražus kibiras, ir baisus ir vietos neperdaugiausiai, čia tik mano nuomonė, bet siūlyčiau bent jau a3 (universalai a3 išvis labai gražiai žiuris), just my opinion

Iš ekonomiškos klasės automobiliu mane šitie visi A3, VW Golf, opel astros yra ant tiek verčia vemt, lietuvoje vos ne kas atras automobils pasipuošes šiomis markėmis. O A2 kažkas naujo, ir šiaip kaip tokių metų mašina atrodo daug naujesnės gamybos nei mynėti šios klasės automobiliu konkurentai :)

 

Labai norėčiau pamatyti, kaip tas "universalas" A3 atrodo.. ;)

Taip as irgi norėčiau :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Iš ekonomiškos klasės automobiliu mane šitie visi A3, VW Golf, opel astros yra ant tiek verčia vemt, lietuvoje vos ne kas atras automobils pasipuošes šiomis markėmis. O A2 kažkas naujo, ir šiaip kaip tokių metų mašina atrodo daug naujesnės gamybos nei mynėti šios klasės automobiliu konkurentai :)

 

 

Taip as irgi norėčiau :D

 

Man atrodo jeigu nori pakankamai išskirtinio ir mažo automobiliuko pasiimk honda jazz'ą. Jis iš šitos klasės turbūt pats patvariausias, kuro nesrėbs labai daug jeigu dideliais greičias nekankinsi. + Vietos viduje kaip tokiam tikrai nemažai, ir galima sėdynes lengvai atkelt, sulankstyt kaip kokiam didesniam vienatūryje. Aišku kaip ir a2 komforto ten tikrai nerasi :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...