Pereiti prie turinio

Autoservisas


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki, pasidalinkite savo nuomone apie Autoservisu rinka (versla) Vilniuje.

Kokia padetis siuo metu, ar yra poreikis konkreciom paslaugom kuriu truksta ir pan.?

Suprantu, kad tokiame versle konkurencija didziule, bet visgi kas susidure su tokio verslo kurimu, galbut turi patarimu.

Jusu nuomone kokia optimaliausia investicija tokiam verslui reikalinga kuriant tarkim 4 darbo vietu servisa.(suprantu kad nuo daug faktoriu priklauso investicija, bet butu malonu isgirst kazkieno patirti tame versle). Dekingas

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Normaliam servisui visada atsiras vietos, nes dabar š*darankiai visur dirba. Net elementariai tepalus keičiant, sugeba pusę variklio skyriaus aptaškyt.

Visiskai pritariu, kaip pvz paimu miesta kur tvarkausi, tai yra praktiskai tik 1 autoservizas...

Jo reklama eina is lupu i lupas, ju autoservizas privaciam name, kieme...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O kokios pats patirties su servisais, remontais esi turėjęs? Spėju nelabai, jei klausi kiek investicijos kainuos. Šiaip tai siūlau išsinuomoti patalpas jau su įranga, o po to jau matysi kaip sekasi šioje srityje. Šiaip 4 mechanikų garažiukui tikrai vietos rinkoje užteks, bet tik mechanikų neužteks, nes būtinai reikės žmogaus priėmėjo, kas detalėmis rūpinsis ir pan. Geri įrankiai gerai ir kainuoja, o jų reikia nemažai ir labai skirtingų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Patirties yra dviejuose servisuose kaip meistro priemejo, darbas kaip ir zinomas, tiesiog idomu skaiciai, investicijos kam teko tai jau kurti. Juk ir iranga galima lizinguoti, ir padeveta pirkt. Beja kokia padetis su elektrikais Vilniuje?ar kaip ir daug kur ju mazuma?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Servise nedirbs joks save gerbiantis meistras. Nebent tai jo pacio servisas. Visi kas moka normaliai dirbti supranta kad atiduoti 50 proc uzdarbio neapsimoka....Servise ateinama ismokstama ir iseinama ant saves dirbti. Todel visi ir loja ,kad servize sudarankiai dirba :D Tai cia del praktikos stokos...Poto tie sudarankiai pramoksta ir pabega...Ateina kiti kakarankiai :D.... O pasilieka tik tie kurie geria ar taip kazkas nito...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Servise nedirbs joks save gerbiantis meistras. Nebent tai jo pacio servisas. Visi kas moka normaliai dirbti supranta kad atiduoti 50 proc uzdarbio neapsimoka....Servise ateinama ismokstama ir iseinama ant saves dirbti. Todel visi ir loja ,kad servize sudarankiai dirba :D Tai cia del praktikos stokos...Poto tie sudarankiai pramoksta ir pabega...Ateina kiti kakarankiai :D.... O pasilieka tik tie kurie geria ar taip kazkas nito...

gryno 50% uždarbio tikrai neatiduodi,pamiršti serviso įranga,įrankius,mokesčius.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Patirties yra dviejuose servisuose kaip meistro priemejo, darbas kaip ir zinomas, tiesiog idomu skaiciai, investicijos kam teko tai jau kurti. Juk ir iranga galima lizinguoti, ir padeveta pirkt. Beja kokia padetis su elektrikais Vilniuje?ar kaip ir daug kur ju mazuma?

 

Kai reikėjo pernai elektriko Vilniuj, eilės po savaitę ir ilgiau. Vieną radau, tai akivaizdžiai nė kapoto atsidaręs nebuvo ir pasakė, kad nieko padaryt negali, nes problema ne elektroj, o galas žino kur.

Na situacija maždaug tokia: padangų tau nekeisim, nes duslintuvas kiauras.

 

 

Ko trūksta? Patikimumo ir kokybės. Jeigu meistras patikimas ir rankos ne iš šiknos auga, tai pas tokį eilės bus savaitėmis. Net jeigu dirba garaže ir kainos kaip pas išreklamuotą servisą.

 

Patikimumą man suteikia tik aukšto lygio servisai. Ten galima tvarkyti automobilius, kurių vertė yra nemaža. Kai prie griūvančio garažo stovi naujas Porsche, man atrodo keista, bet pastaruoju metu pavyksta ir pačiam atrasti "garažiukų", kur visgi nebijant galima varyti automobilį. Kita problema - dauguma jų neturi įrangos naujesnių auto tvarkymui, tad yra rizika, kad bandys "atitaikyti".

Beje, ir pas tuos, kur rankos iš šiknos auga eilės po savaitę kaip minimum, nežinau kame čia reikalas...

 

Servise nedirbs joks save gerbiantis meistras. Nebent tai jo pacio servisas. Visi kas moka normaliai dirbti supranta kad atiduoti 50 proc uzdarbio neapsimoka....Servise ateinama ismokstama ir iseinama ant saves dirbti. Todel visi ir loja ,kad servize sudarankiai dirba :D Tai cia del praktikos stokos...Poto tie sudarankiai pramoksta ir pabega...Ateina kiti kakarankiai :D.... O pasilieka tik tie kurie geria ar taip kazkas nito...

 

Servisuose taip pat dirba ir save gerbiantys meistrai. Visų pirma, tai įranga, kuri kainuoja labai daug. Antra, nereikia sukti galvos dėl klientų paieškos. Trečia, kartu dirba ir kiti patyrę meistrai, todėl dalis klientų ateina nuo jų, dalį galima nukreipti pas kitą patikimą žmogų (nežinau nei vieno meistro, kuris gerai tiesintų kėbulą, būtų geras elektrikas ir dar užsiimtų važiuoklės remontu).

 

 

 

Mano nuomone, autoservisai yra paklausus verslas, tačiau investicijos reikalingos labai didelės. Lizinginės įrangos neįsigysi, esi naujas rinkoje, todėl teks ieškoti geriau naudotos kokybiškos. Išeitis - serviso patalpų nuoma su įrangą. Ne kartą mačiau tiek Vilniuje, tiek Kaune, manau, yra ir kituose miestuose.

 

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

Patikimumą man suteikia tik aukšto lygio servisai. Ten galima tvarkyti automobilius, kurių vertė yra nemaža. Kai prie griūvančio garažo stovi naujas Porsche, man atrodo keista, bet pastaruoju metu pavyksta ir pačiam atrasti "garažiukų", kur visgi nebijant galima varyti automobilį. Kita problema - dauguma jų neturi įrangos naujesnių auto tvarkymui, tad yra rizika, kad bandys "atitaikyti".

Beje, ir pas tuos, kur rankos iš šiknos auga eilės po savaitę kaip minimum, nežinau kame čia reikalas...

 

Ką tu vadini aukšto lygio servisu? Kai išreklamuotas pavadinimas, baltos plytelės ir sofa priėmime? Tai jokio lygio neparodo, tik įvaizdis. Tokiame servise, kaip jau minėjo, daugiausiai meistrų - ką tik iš profkių atėję studenčiokai, kurie dar neskiria atsuktuvo nuo replių. O už darbą mokėsi trigubai dėl baltų plytelių.

Dėl naujų auto irgi ne bėda. Dabar jau yra gan nemažai guru kurie specializuojasi viena marke ir nebijo naujų modelių, turi visas įrangas ir t.t. Aišku dirba garaže be baltų plytelių, todėl jam mokėsi ne už reklamą, o už kokybę. Apie tokius forumuose nei vieno nusiskundimo, visi tik giria ir džiaugiasi, kad sutvarkė tai, ko negalėjo sutvarkyti oficiali atstovybė.

 

O eilės pas šiknarankius yra dėl servisų trūkumo tam mieste. Taip pat, kad ir koks jis būtų blogas meistras - vis tiek visi giminės ir draugai važiuos pas jį, kuriems nori nenori - padarys gerai.

Redagavo Stanley
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ką tu vadini aukšto lygio servisu? Kai išreklamuotas pavadinimas, baltos plytelės ir sofa priėmime? Tai jokio lygio neparodo, tik įvaizdis. Tokiame servise, kaip jau minėjo, daugiausiai meistrų - ką tik iš profkių atėję studenčiokai, kurie dar neskiria atsuktuvo nuo replių. O už darbą mokėsi trigubai dėl baltų plytelių.

Dėl naujų auto irgi ne bėda. Dabar jau yra gan nemažai guru kurie specializuojasi viena marke ir nebijo naujų modelių, turi visas įrangas ir t.t. Aišku dirba garaže be baltų plytelių, todėl jam mokėsi ne už reklamą, o už kokybę. Apie tokius forumuose nei vieno nusiskundimo, visi tik giria ir džiaugiasi, kad sutvarkė tai, ko negalėjo sutvarkyti oficiali atstovybė.

 

O eilės pas šiknarankius yra dėl servisų trūkumo tam mieste. Taip pat, kad ir koks jis būtų blogas meistras - vis tiek visi giminės ir draugai važiuos pas jį, kuriems nori nenori - padarys gerai.

 

 

 

Aukšto lygio servisą vadinu tą, į kurį atvažiuoji ir nesuki sau galvos - sutvarko viską, ką reikia taip, kaip reikia. Pas kitus atvažiuoji, tai kokios nors smulkmės reikia vežt pas kitą, vėl laukt eilėj, tą sutvarkai, vėl grįžti ir taip pasaka tęsiasi. Kolega šaipėsi iš manęs, kad už remontą sumokėjau 4x daugiau nei jis. Man remontas vyko taip: 1 diena. Skambutis į servisą dėl laiko. 3 diena. Nuvežamas automobilis. 5 diena. Automobilis pasiimamas. Jam panaši problema sprendėsi maždaug taip: 1 diena. Skambutis į servisą (garažiuką?). 3 diena. Nuvežamas automobilis. 4 diena. Važiuojama į dvi-tris vietas detalės pirkti. 6 diena. Paaiškėja, kad detalė netinka. 7 diena. Randama tinkama detalė. 10 diena. Pasiimamas automobilis ir skambinama į kitą vietą, kur pabaigtų tvarkymus. 13 diena. Automobilis pristatomas į antrąjį servisą. 15 diena. Automobilis pasiimamas. 16 diena. Paaiškėja darbo brokas. 18 diena. Brokas sutvarkomas. Sumokėjau 4 kartus brangiau, bet remontas trunka greičiau, jis yra patogesnis užimtam žmogui. Abu bent metus su tom problemom nesusidūrėm, tad kokybė tebūnie tokia pat gera, bet jei esi užimtas žmogus, tas laikas yra labai svarbus ir bent man nesinorėtų maltis po miestą ieškant detalių, ieškant kur pabaigs remontus ir t.t. Teko kartą pasiieškot, daugiau nenoriu.

 

Vilnius, Kaunas tikrai nėra tie miestai, kuriuose trūktų servisų iš pirmo žvilgsnio...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Didziausios bedos Vilniuje butu patalpos ir darbuotojai.

Patalpu cia yra, taciau jei galvojama ne apie Kirtimus ar Minsko plenta, tai kainos kosmines. As is kliento puses nenoreciau automobilio varyti kazkur praktiskai uz miesto ir galvoti, kaip nusigauti i darba (nebent servisu nebutu paciame mieste, o ju cia yra).

Darbuotojai irgi atskira tema. Didele dalis geru darbuotoju isvyke i uzsieni dirbt, kur uzdirba kelis kartus daugiau nei cia. Tai cia ir like tai, kas like. O dar is tu likusiu autorizuoti servisai su savo ikainiais ir atlyginimais daznai geresnius sugeba nugriebt.

Del tik profkes pabaigusiu, tai as manau, kad jei dirba 4 saltkalviai, 2 reiktu patyrusiu. O dar 2 tik profke pabaige gali but. Tikrai nereikia ypatingu igudziu montuot padangas ar keist stabdziu kaladeles/diskus/svirtis/tepalus. O tokiu darbu - didzioji dalis. Jei kas neaisku, visada gali konsultuotis su kitais 2, patirties sukaupusiais specialistais. Jie savo ruoztu galetu diagnozuoti gedimus, atlikti variklio/pavaru dezes remonta. Aisku, 4 saltkalviu servisiukui gal ir perdaug cia butu apsiziot viska daryt.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aukšto lygio servisą vadinu tą, į kurį atvažiuoji ir nesuki sau galvos - sutvarko viską, ką reikia taip, kaip reikia. Pas kitus atvažiuoji, tai kokios nors smulkmės reikia vežt pas kitą, vėl laukt eilėj, tą sutvarkai, vėl grįžti ir taip pasaka tęsiasi. Kolega šaipėsi iš manęs, kad už remontą sumokėjau 4x daugiau nei jis. Man remontas vyko taip: 1 diena. Skambutis į servisą dėl laiko. 3 diena. Nuvežamas automobilis. 5 diena. Automobilis pasiimamas. Jam panaši problema sprendėsi maždaug taip: 1 diena. Skambutis į servisą (garažiuką?). 3 diena. Nuvežamas automobilis. 4 diena. Važiuojama į dvi-tris vietas detalės pirkti. 6 diena. Paaiškėja, kad detalė netinka. 7 diena. Randama tinkama detalė. 10 diena. Pasiimamas automobilis ir skambinama į kitą vietą, kur pabaigtų tvarkymus. 13 diena. Automobilis pristatomas į antrąjį servisą. 15 diena. Automobilis pasiimamas. 16 diena. Paaiškėja darbo brokas. 18 diena. Brokas sutvarkomas. Sumokėjau 4 kartus brangiau, bet remontas trunka greičiau, jis yra patogesnis užimtam žmogui. Abu bent metus su tom problemom nesusidūrėm, tad kokybė tebūnie tokia pat gera, bet jei esi užimtas žmogus, tas laikas yra labai svarbus ir bent man nesinorėtų maltis po miestą ieškant detalių, ieškant kur pabaigs remontus ir t.t. Teko kartą pasiieškot, daugiau nenoriu.

 

Vilnius, Kaunas tikrai nėra tie miestai, kuriuose trūktų servisų iš pirmo žvilgsnio...

Pradžioj pasakyk kokie gedimai buvo pas tave ir pas draugą, tada bus galima lygint.

Vilniuj servisų daug, kaip tu sakai iš pirmo žvilgsnio, bet realiai aš tris metus ieškojau serviso, kuriame nebūtų baisu palikti automobilio. Didžioji dalis jų bando apgauti prisigalvodami papildomų remontų, kad užsidirbt daugiau.

Pvz., atidaviau mašiną į vieną didžiausią servisų tinklą pakeist tepalų (reikėjo skubiai, o pats neturėjau sąlygų tam). Prieš atiduodant klausiu kiek kainuos - 30lt. Ok. Pakeitė tepalus, einu į kasą mokėt - sako 60Lt! Dar 30Lt už tepalo intervalo nunulinimą. Po ilgo ginčo numečiau jam ant stalo 30Lt ir išvažiavau.

Kitą kartą atidaviau mašiną į tą patį servisą tik į kitą filialą pakeist kaladėlių (buvau radęs kuponą už 29Lt), pakeitė, einu į kasą mokėt - sako kainą vos ne trigubai didesnę! Atseit už suportų pramankštinimą (nors bet kuriam garažiniam servise toks dalykas visada atliekamas keičiant kaladėles ir įeina į kainą). Vėl ta pati situacija ir vėl išvažiuoju su sugadinta nuotaika. Dabar juos apvažiuoju iš tolo, jeigu net atliekant elementarius darbus bando apgaut, tai kas būtų su sudėtingu remontu?

Yra kitas servisų tipas - kurie remontuot nemoka, užtat labai gerai moka malt liežuviu. Padarys blogai, bet niekada nepripažins kaltės, paprastą žmogų užspaus psichologiškai ir jis išvažiuos įtikintas, kad dėl blogo remonto kaltas jis arba jo mašina.

Beveik visi akivaizdžiai užsimeta antkainį ant detalių. Patys perka už 40-60% nuo įprastos kainos parduotuvėje, o tau liepia sumokėt 120-150%. Čia geriausiu atveju. Yra nemažai ir tokių, kurie įdeda pigiausią ar net naudotą, ar išvis nieko nepakeičia, o tau paskaičiuoja kaip brangiausią ir tu to iškart nesužinosi, juk nepulsi iš karto ardyt mašinos ir žiūrėt.

Servisai kurie atlieka technines apžiūras daro taip - nuvažiuoja į TA pas pažįstamą, jis specialiai prirašo kuo daugiau defektų, kad po to servisas turėtų daugiau darbo. Po visko kai žmogus atvažiuoja atsiimti mašinos ir pamato kosminę sąskaitą už nereikalingus remontus - jam parodomas lapas iš techninės apžiūros su surašytais gedimais ir jis jau niekaip negali paprieštaraut.

Yra ir daug daugiau servisų apgavysčių būdų, bet jau neberašysiu :)

 

Taip kad būkite budrūs palikdami mašiną nepažįstamam servise.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Pradžioj pasakyk kokie gedimai buvo pas tave ir pas draugą, tada bus galima lygint.

Vilniuj servisų daug, kaip tu sakai iš pirmo žvilgsnio, bet realiai aš tris metus ieškojau serviso, kuriame nebūtų baisu palikti automobilio. Didžioji dalis jų bando apgauti prisigalvodami papildomų remontų, kad užsidirbt daugiau.

Pvz., atidaviau mašiną į vieną didžiausią servisų tinklą pakeist tepalų (reikėjo skubiai, o pats neturėjau sąlygų tam). Prieš atiduodant klausiu kiek kainuos - 30lt. Ok. Pakeitė tepalus, einu į kasą mokėt - sako 60Lt! Dar 30Lt už tepalo intervalo nunulinimą. Po ilgo ginčo numečiau jam ant stalo 30Lt ir išvažiavau.

Kitą kartą atidaviau mašiną į tą patį servisą tik į kitą filialą pakeist kaladėlių (buvau radęs kuponą už 29Lt), pakeitė, einu į kasą mokėt - sako kainą vos ne trigubai didesnę! Atseit už suportų pramankštinimą (nors bet kuriam garažiniam servise toks dalykas visada atliekamas keičiant kaladėles ir įeina į kainą). Vėl ta pati situacija ir vėl išvažiuoju su sugadinta nuotaika. Dabar juos apvažiuoju iš tolo, jeigu net atliekant elementarius darbus bando apgaut, tai kas būtų su sudėtingu remontu?

Yra kitas servisų tipas - kurie remontuot nemoka, užtat labai gerai moka malt liežuviu. Padarys blogai, bet niekada nepripažins kaltės, paprastą žmogų užspaus psichologiškai ir jis išvažiuos įtikintas, kad dėl blogo remonto kaltas jis arba jo mašina.

Beveik visi akivaizdžiai užsimeta antkainį ant detalių. Patys perka už 40-60% nuo įprastos kainos parduotuvėje, o tau liepia sumokėt 120-150%. Čia geriausiu atveju. Yra nemažai ir tokių, kurie įdeda pigiausią ar net naudotą, ar išvis nieko nepakeičia, o tau paskaičiuoja kaip brangiausią ir tu to iškart nesužinosi, juk nepulsi iš karto ardyt mašinos ir žiūrėt.

Servisai kurie atlieka technines apžiūras daro taip - nuvažiuoja į TA pas pažįstamą, jis specialiai prirašo kuo daugiau defektų, kad po to servisas turėtų daugiau darbo. Po visko kai žmogus atvažiuoja atsiimti mašinos ir pamato kosminę sąskaitą už nereikalingus remontus - jam parodomas lapas iš techninės apžiūros su surašytais gedimais ir jis jau niekaip negali paprieštaraut.

Yra ir daug daugiau servisų apgavysčių būdų, bet jau neberašysiu :)

 

Taip kad būkite budrūs palikdami mašiną nepažįstamam servise.

 

Matai, servise irgi zmones, ne ekstrasensai dirba. Vieniem automobiliam reikia intervalus nulint, kitiem ne. Todel ir sako, kad tepalo keitimas 30 Lt. Aisku, teisingiau tada butu sakyt nuo 30 iki 60, priklausomai nuo automobilio. Nes intervalu nulinimas servisuose laikomas atskiru darbu (vienur uztenka keleta veiksmu paciame auto atlikt, kad nusinulintu. Kitur jau gi reikia pajungineti pc, todel tai dazniausia daro elektrikas, t.y. kitas zmogus dirba).

 

Siaip is praktikos galiu pasakyt, kad t.a. jie daug maziau gilinasi ir tikrina nei servisai. Todel dalis zmoniu varo i t.a. masina, o ka jie suraso blogai, praso tik pagal ta lapa ir remontuot. Nes daznai automobiliai daugiau problemu turi. Pavyzdys - pas mane masinoj t.a. nepamate isplysusio sailenbloko. Ta beda pastebejo servise (pazistamas dirba, tikrai neprisigalvojo), kai nuvariau daryt suvedimo.

 

O del apgaudinejimo tai.. tikiu, kad ju yra. Bet tas labiausia veikia servisam, kuriem truksta darbo. Ir bando prisigalvot. Normaliai dirbantys servisai yra taip uzgrusti darbu, todel nera jiem tikslo mastyt nebutu dalyku. Daugumas servisu nedraudzia klientui stebet, kaip remontuojamas ju automobilis. Nedraudzia ir paprasyt grazint pakeistas dalis.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Bet koks neplanuotas darbas turi būti iš anksto aptartas su klientu. Juolab kad aš nebuvau išvykęs, o visą tą laiką sėdėjau servise. Būčiau visai dienai palikęs, tai dar būtų sugalvoję visą važiuoklę perrinkt. Bet čia tik vienas iš milijono pavyzdžių.

 

Nori tikėk, nori ne, bet realybė karti. Apgauti bando didžioji dalis servisų, vienuose tai daro patys meistrai, kituose tai daroma su vadovybės nurodymu. Nesvarbu, kad jie turi daug darbo, vistiek daugiau pinigų užsidirbs apgavę klientą, ypač kai mato, kad jis technikoj žalias ir nieko nesupras + yra patiklus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Bet koks neplanuotas darbas turi būti iš anksto aptartas su klientu. Juolab kad aš nebuvau išvykęs, o visą tą laiką sėdėjau servise. Būčiau visai dienai palikęs, tai dar būtų sugalvoję visą važiuoklę perrinkt. Bet čia tik vienas iš milijono pavyzdžių.

 

Nori tikėk, nori ne, bet realybė karti. Apgauti bando didžioji dalis servisų, vienuose tai daro patys meistrai, kituose tai daroma su vadovybės nurodymu. Nesvarbu, kad jie turi daug darbo, vistiek daugiau pinigų užsidirbs apgavę klientą, ypač kai mato, kad jis technikoj žalias ir nieko nesupras + yra patiklus.

 

Dėl apgavysčių pilnai sutinku, jų pasitaiko nemažai, bet man, kol kas, teko susidurt su tokiom problemom tik garažinio lygio servisuose.

Pilnai sutinku, kad apie kiekvieną papildomai kainuosiantį remontą servisas turėtų pranešti klientui. Pats vengiu servisų, kurie savivaliauja.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš tai savo VW Passat 2007m. tvarkau Moller auto "Direct Express Vilnius" tai detalių kainos labai nedaug brangesnės nei kitur, bet nepamirškim, kad tai orginalios detalės su 2 metų garantija. O ir darbų kainos nėra tokios didelės, nes Direct Express yra skirtas senesnėm mašinom ir valandos įkainis maženis.

 

Užtat esi ramus ir kainą visada žinai tiksliai prieš darbus ir ji nesikeičia nebent kažką randa papildomai paskambina ir paklausia ar darom :)

Redagavo DJManas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš tai savo VW Passat 2007m. tvarkau Moller auto "Direct Express Vilnius" tai detalių kainos labai nedaug brangesnės nei kitur, bet nepamirškim, kad tai orginalios detalės su 2 metų garantija. O ir darbų kainos nėra tokios didelės, nes Direct Express yra skirtas senesnėm mašinom ir valandos įkainis maženis.

 

Užtat esi ramus ir kainą visada žinai tiksliai prieš darbus ir ji nesikeičia nebent kažką randa papildomai paskambina ir paklausia ar darom :)

Oficiali atstovybė yra visai kas kita nei "rymti" servisai. Atstovybės neapgaudinėja, nes pagrindinis jų uždarbis ne iš kliento, o iš koncerno. Ten gali atiduot mašiną ir miegot ramiai. Bet jų trūkumas tame, kad jie viską taiso tik naujom oem dalim, kurių kainos kartais prasilenkia su realybe. Pvz jei nusprogs generatorius - tau įdės naują už kokius 500€, nors seną galima atrestauruoti su garantija už kokius 40€. Sulūžo kardanas - įdės naują už ~1000€ nors gali rasti naudotą už 20€ (juk tai tik metalo gabalas). Važiuoklę taisyt sakyčiau apsimoka, ypač jeigu ji byranti ir nuvažiuoji daug km. Sumokėjai daug, užtat žinai, kad du metus nebereikės nei cento daugiau investuot :)

Redagavo Stanley
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Oficiali atstovybė yra visai kas kita nei "rymti" servisai. Atstovybės neapgaudinėja, nes pagrindinis jų uždarbis ne iš kliento, o iš koncerno. Ten gali atiduot mašiną ir miegot ramiai. Bet jų trūkumas tame, kad jie viską taiso tik naujom dalim, kurių kainos kartais prasilenkia su realybe. Pvz jei nusprogs generatorius - tau įdės naują už kokius 500€, nors seną galima atrestauruoti su garantija už kokius 40€. Sulūžo kardanas - įdės naują už ~1000€ nors gali rasti naudotą už 20€ (juk tai tik metalo gabalas). Važiuoklę taisyt sakyčiau apsimoka, ypač jeigu ji byranti ir nuvažiuoji daug km. Sumokėjai daug, užtat žinai, kad du metus nebereikės nei cento daugiau investuot :)

 

Uzdarbis pagrindinis is kliento. Jie patys daug daro, kad atitiktu tu gamintoju reikalavimus. Gamintojas dyleriam tik garantinius remontus apmoka.

Cia tik Krasta (BMW) taip remontuoja, kaip parasei. Pvz Mollerauto (VW) tiksliai zinau, kad stato ir neorginalias dalis. O Autodina (Opel) ir generatorius restauruot veza, ir purkstukus, ir su srotais dirba). Ta pati situacija ir su kitais dyleriais - daugumas taikosi prie kliento.

Redagavo As Justas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...