Pereiti prie turinio

Uber.com jau veikia Vilniuje


Rekomenduojami pranešimai

  • po 2 savaičių...

Klientams tiek taxiFy tiek Uber - geras variantas. Visi patenkinti.

 

Vairuotojams, deja, nieko gero. Su Uber maždaug dvi galimybės: arba tenkintis ~3 EUR/val. uždarbiu arba naudotis "garantuotu valndiniu" 5-6 EUR/val uždarbiu piko valandomis, tačiau imti keleivius 3 km atstumu taip gaunant kartais mažiau nei 20 cnt/km.

 

TaxiFy ima gerokai mažesnį mokestį ir būtų daug patrauklesnė vairuotojui negu Uber. Tačiau ši firma turi visiškai kvailą ir logiškai nepaaiškinamą reikavimą - imti visus keleivius, nesvarbu koks atstumas. Taigi reikia pusę ir daugiau kelio važiuoti tuščiam, kas vėl padaro 20 cnt/km. Tarkim būdamas centre gauni užsakymą iš Santariškių ir paskui veži keleivį iš Santariškių iki Baltupių.

 

Taigi, "paprasti" taksitai gal ir neturėtų labai skustis, nebet ir jie tenkinasi 3 EUR/val. uždarbiu.

Redagavo Darrius
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 2 savaičių...

„Pažiūrėjo, kad jeigu vieniems galima veikti šitaip, vadinasi, galima ir kitiems. Ir pradėjo daryti lygiai tą patį. Paradoksas tik tas, kad, pavyzdžiui, Vilniuje viešosios tvarkos specialistai pradėjo kovą su visais, teikiančiais keleivių pavėžėjimo paslaugą, tačiau „Uber“ nejudina“, – sako p. Kriukovas.

 

Anot pašnekovo, atskirti, kur keleivių pavėžėjimo paslaugą teikiančių taksi bendrovių automobiliai, sunku, nes ant šių užklijuoti iškvietimo adresai, trumpieji telefonai, kita informacija. Vizualiai automobilis primena taksi, tačiau neturi nei plafono, nei taksometro, nei geltonų numerių, nei šachmatinio žymėjimo.

 

Plačiau: http://vz.lt/sektoriai/transportas-logistika/2016/04/28/4178/taksi-rinka-krecia-uberizacijos-karstine

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

„Pažiūrėjo, kad jeigu vieniems galima veikti šitaip, vadinasi, galima ir kitiems. Ir pradėjo daryti lygiai tą patį. Paradoksas tik tas, kad, pavyzdžiui, Vilniuje viešosios tvarkos specialistai pradėjo kovą su visais, teikiančiais keleivių pavėžėjimo paslaugą, tačiau „Uber“ nejudina“, – sako p. Kriukovas.

 

Anot pašnekovo, atskirti, kur keleivių pavėžėjimo paslaugą teikiančių taksi bendrovių automobiliai, sunku, nes ant šių užklijuoti iškvietimo adresai, trumpieji telefonai, kita informacija. Vizualiai automobilis primena taksi, tačiau neturi nei plafono, nei taksometro, nei geltonų numerių, nei šachmatinio žymėjimo.

 

Plačiau: http://vz.lt/sektoriai/transportas-logistika/2016/04/28/4178/taksi-rinka-krecia-uberizacijos-karstine

Įdomiai rašo, atrodo kad uberiui užtenka užsiregistruoti ir jau esi uber vairuotojas :D

 

„Taksi automobilių techninė apžiūra vykdoma dažniau, teikiant taksi paslaugą 3–4 kartus tenka brangiau mokėti už privalomąjį civilinės atsakomybės draudimą. Galiausiai automobilio likutinė vertė mažesnė, jei šis buvo pažymėtas taksi skirtu valstybiniu numeriu, nes visi šią informaciją mato, taksometrui taikoma metrologinė patikra. Tokių nemažai kainuojančių smulkmenų ir skirtumų yra labai daug. Taksi bendrovės, veikiančios pagal „Uber“ pavyzdį, turi mažiau išlaidų“, – aiškina pašnekovas.

 

Kur kas lengviau imtis keleivių pavėžėjimo veiklos nei tapti taksi vairuotoju, nes, pavyzdžiui, Vilniuje taksistams privalomas ne mažesnis nei 3 metų vairavimo stažas, kvalifikacijos įskaita ir kvalifikacijos pažymėjimas.

 

„Norint tapti „Uber“ vairuotoju, nereikia nieko, tik Valstybinėje mokesčių inspekcijoje (VMI) pasiimti individualios veiklos pažymą“, – skirtumą nurodo p. Kriukovas.

 

 

Uberiui ir draudimo reikia ir veiklos reikia, ir automobilio kitokio ir vairuotojas turi būti atitinkamas :|

Tik kad lipdukų, plafono ir taksometro nereikia :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pries kelias dienas Uber'is Kalifornijije pralaimejo teisme byla, sumokejo 100 mln. usd nepatenkintiems vairuotojams.

 

Na tu čia tiesiog iš konteksto ištraukiai ir tiek. Uberis labai laukia, kad šis teismo nuosprendis įsigaliotų.

 

Daugiau info - http://www.theverge.com/2016/4/22/11489114/uber-driver-settlement-lawsuit-misclassification-contractor-california

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dabar susidarė labai durna situacija.

Uberis atėjo tvarkingai, su aiškia vizija ir sąlygom, tik tiek, kad apeinant įstatymą, patraukiant valdžią į savo pusę. Tai nėra labai gerai iš konkurencijos perspektyvos, bet gerai, kad bent kažkas gali pajudint konservatyvią mūsų valdžią. Kiti kopijuodami daro šiukšlyną ir tai yra labai blogai, bet apribot įstatymu labai sunku. Patys žmonės turėtų išmokt atsirinkt, kas patikima, o kas ne, bet kai kai kuriems visiškai dzin, ar taksi yra 25+ metų senumo passatas, ar koks apynaujis automobilis, tai ir gyvuoja anie, siūlydami mažesnes kainas ir teršdami miesto įvaizdį.

Galutiniam rezultate uberis vietoj pasitempimo rinkoje, ko tikėjosi dauguma, tame tarpe ir aš, padarė atvirkščiai - naudodamiesi pavyzdžiui kiti pradėjo kopijuot ir į gatves išriedėjo dar daugiau netvarkingų, senų "taksi".

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na tu čia tiesiog iš konteksto ištraukiai ir tiek. Uberis labai laukia, kad šis teismo nuosprendis įsigaliotų.

 

Daugiau info - http://www.theverge.com/2016/4/22/11489114/uber-driver-settlement-lawsuit-misclassification-contractor-california

 

"Didele" pergale, kai reikia 100 milijonu pakloti. Ir tai tik 2 vastiju dalis vairuotoju. Kiek ju JAV?

Tik pradek moketi, o norinciuju is taves paimti atsiras.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

"Didele" pergale, kai reikia 100 milijonu pakloti. Ir tai tik 2 vastiju dalis vairuotoju. Kiek ju JAV?

Tik pradek moketi, o norinciuju is taves paimti atsiras.

 

Taip, tai skaitau jų pergale. Nes vairuotojai norėjo žymiai daugiau. Ir jeigu visko būtų pasiekę, Uberiui reikėtų mokėti dešimtimis kartų daugiau mokesčių pavidalu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dabar susidarė labai durna situacija.

Uberis atėjo tvarkingai, su aiškia vizija ir sąlygom, tik tiek, kad apeinant įstatymą, patraukiant valdžią į savo pusę. Tai nėra labai gerai iš konkurencijos perspektyvos, bet gerai, kad bent kažkas gali pajudint konservatyvią mūsų valdžią. Kiti kopijuodami daro šiukšlyną ir tai yra labai blogai, bet apribot įstatymu labai sunku. Patys žmonės turėtų išmokt atsirinkt, kas patikima, o kas ne, bet kai kai kuriems visiškai dzin, ar taksi yra 25+ metų senumo passatas, ar koks apynaujis automobilis, tai ir gyvuoja anie, siūlydami mažesnes kainas ir teršdami miesto įvaizdį.

Galutiniam rezultate uberis vietoj pasitempimo rinkoje, ko tikėjosi dauguma, tame tarpe ir aš, padarė atvirkščiai - naudodamiesi pavyzdžiui kiti pradėjo kopijuot ir į gatves išriedėjo dar daugiau netvarkingų, senų "taksi".

 

Pala pala, tai gal Uberis iškraipė rinką ir padarė šiukšlyną padarydamas du reguliavimus tai pačiai veiklai, o ne kiti pasirinkdami ekonomiškai naudingesnį variantą? O tai dabar matai Uber'is yra šventa karvė ir jai reikia visiškai kitokio reguliavimo, o kiti - šiukšlintojai. Patikimumas tiek taxify, tiek eTaksi, tiek Uberio yra identiškas - jau daug metų nesu girdėjęs apie atvejį, kada taxi Vilniuje pvz. nuvežtų žmogų į kokį mišką vietoj Perkūnkiemio, tai nelabai suprantu, ką turėjai omeny minėdamas patikimumą.

 

Kalbant apie senus passatus ir miesto įvaizdį - aš pilnai pritariu, kad tas miesto nepuošia, bet kas aš esu toks, kad aš spręsčiau, kas gali vykdyt veiklą (man gražu), o kas - ne (man negražu)? Jeigu paklausa didesnė yra tiems 25 metų senumo passatams negu blizgantiems naujiems automobiliams (nes yra šiek tiek pigiau), tai gal problema yra tame, kad mes ubagai, o norim turėt įvaizdį tarsi būtume baisiai turtingi? Kai būsim verti turėt naujus taxi, tada seni passatai su Ruskoje Radio ir išnyks (čia nekalbu apie atvejus, kada yra pažeidžiami įstatymai ar slepiami mokesčiai). Nepamirškim, beje, kad dar labiau miesto įvaizdį teršia supuvęs viešasis transportas ir marozai pakampėse.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kažką gal skaitydamas ir praleidau, bet paklausiu, tarkim nebus problemų pridėjus Swedbanko DEBIT MASRERCARD'ą? Ar būtent kreditinę reikia pridėti? Pridėt kaip ir leido, tik pasitikslint noriu, kad vėliau problemų nekiltų. Ir pinigai nurašomi užsakant Uberį, įvedus adresus A-B ar jau atvažiavus į vietą?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kažką gal skaitydamas ir praleidau, bet paklausiu, tarkim nebus problemų pridėjus Swedbanko DEBIT MASRERCARD'ą? Ar būtent kreditinę reikia pridėti? Pridėt kaip ir leido, tik pasitikslint noriu, kad vėliau problemų nekiltų. Ir pinigai nurašomi užsakant Uberį, įvedus adresus A-B ar jau atvažiavus į vietą?

Tiks. Iš anksto nenuskaito.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 4 savaičių...

Vasarai pradėjo aktyviau ieškoti naujų vairuotojų, nes nori išplėsti jų ratą dvigubai.

Jei kas norit tapt vairuotoju: http://ubr.to/1S3heF9

Linku, kad nepasisektų :lol:

Ir taip klientų nėra, o dar jei dvigubai daugiau vairuotojų tai išvis ...

 

Kad būtų galima normaliai uždirbti, vairuotojų skaičių reikėtų du kartus sumažinti. :rolleyes:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 2 savaičių...
  • po 4 mėnesių...

Sveiki

Toks klausimas, kodel esant uber vairuotojui ir oficialiai dirbant tik vilniui.. nebutu galima padirbeti ir kituose miestuose? ar kazkaip automatiskai appsas neveikia vairuotojam nutolus nuo vilniaus?

 

 

Pvz gyvenu salyje kuriame yra uber, bet mano mieste aplink 200km nera.. BET yra uz 10km kitoje salyje UBEr, del ju taisykliu toj salyje negaliu registruotis nes neturiu tos salies teisiu, neturiu registracijos ir tit.t.t

 

bet jei prisiregistruociau savo salies (uz 200km) bet dirbciau prie sienos kuri salia manes?

 

nes tos salies darbuotojai maciau kad vazineja i mano sali.. tai kodel nepadaryt atvirksciai ir neapeit sistemos..

 

duokit ideju

 

tai pat.. ka reiskia zaibas? prie UberX pvz.. mano salyje prie uberx yra zaibas, toje kitoje salyje prie uberx nera jo..

Redagavo Alusgeras
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 5 savaičių...
  • po 3 savaičių...

Sveiki, kol kas neteko naudotis uberio paslaugomis, bet esu tikras kad tikrai isbandysiu. Klausimas tiems, kurie naudojates - ar pigiau ir efektyviau negu iprasti taxi? Kodel renkates uberi mieliau nei taxus?

 

Palyginti su eTaksi analogiška pavežėjimo paslauga (kai atvažiuoja ne taksi, o laisvu laiku dirbantis paprastas žmogus), tai pastaroji yra pigesnė. Normalus taksi? Čia jau turbūt priklauso su kuo palyginsi. Pigiausias taksi - tikrai laimės.

 

Uberis ne tik šiaip taksi paslaugas teikia, jie prižiūri ir kokybę. O garantuotą kokybę gausi tik sumokėjęs didesnę kainą. Tas galioje tiek Uber, tiek kokiam Smart Taxi.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...