Pereiti prie turinio

Paštas meluoja apie siuntos būseną online


Rekomenduojami pranešimai

Šian radau lapelį, nueinu į paštą, klausiu kas per nesąmonės vyksta? Sako mes nieko nežinom, laiškanešiai čia nedirba. Man iškart kilo klausimas - o kur jei ne pašte??? :D Sako visi sėdi Justiniškėse, o iš Šeškinės pašto ima korespondenciją.

 

Beje, paštininkai siuntas tikrai nešioja. Kaip dėl didelių nežinau, bet maždaug telefono dėžutės dydžio siuntas ne kartą buvo atnešę už kurias reikėjo pasirašyt.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

1. Paštininkai neturi išvis eit į namus, siunta didesnė negu telpa į dėžutę - metamas lapelis atsiimt pačiam. Paštininkas =/= kurjeris. Jeigu paštininkas tau atneša siuntą į namus, tai jis tau suteikia paslaugą nemokamai ir turėtum padėkot, o ne vištom vadint ar dar kažkuo.

2. Didžioji Lietuvos pašto darbo ir pelno dalis yra iš išankstinių sutarčių. Matei kada, kaip į paštą ateina žmogus su krūva dokumentų ir laiškų, pasako "išsiųskit registruotu" ir išeina? Tai va, tada "tos vištos" eina registruot krūvos jo laiškų, kas užtrunka dažnai apie valandą ir atitinkamai tada vienas iš langelių nedirba, nes darbuotojas užimtas.

3. Jokių popieriukų nereikia, jeigu siunta registruota (užtenka nurodyt tracking kodą). Jeigu ateini atsiimt neregistruotos siuntos ir iš kažkokių lubų ištrauki, kad "ji jau pašte", tai aišku, kad nieks neis verst viso sandėlio, kuriam yra dar keli šimtai siuntų, ieškodamas tavosios. Jeigu dėl kiekvieno durnelio, kuris iš lubų išsitraukia, kad "jo siunta jau atėjo", darbuotojai eitų pusvalandį knist visą sandėlį, tai eilėj stovėtum ne "1-2 valandas", o "4-6 valandas" (ir labai abejoju, ar tenka stovėt 1-2h, nes kiek susidūriau pats su paštu - o vienu metu tai buvo vos ne kasdienybė - daugiausia tekdavo laukt apie pusvalandį per patį "pensijų piką").

 

Ir tavo prioritetai, jeigu nesi sudaręs jokių sutarčių, yra tokie pat svarbūs kaip ir tų pensininkų, nemokančių naudotis internetine bankininkyste. Ir dar iš tokios tamstos retorikos tikrai suabejočiau, ar tu labiau kažkur skubi negu tie pensininkai (o visi žinom, kaip pensininkai "skuba visad visur").

 

Žmonės, kurie tikrai skuba ir kuriems būtina ne "siuntos pristatymo/išsiuntimo" paslauga, o greito pristatymo į namus/darbovietę su skambučiais, vietos suderinimais ir kitais privalumais paslauga renkasi privačių kurjerių paslaugas, o ne naudojasi paštu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei būtų pasirinkimas - pašto tikrai nesirinkčiau, nes jis dar užstrigo kažkur tarybų sąjungoj. Deja, jeigu ateina neregistruota siunta iš užsienio - ji eina tik per paštą ir tu negali pasirinkti nei gavimo būdo nei pašto skyriaus, net jeigu ir primokėtum papildomai.

 

Taip pat nereikia pamiršti, kad pirminė pašto funkcija yra siuntų gavimas ir siuntimas, o ne visokių komunalinių mokesčių mokėjimas ar valiutos keitimas (kaip buvo prieš metus, tada išvis tragedija buvo). Klientai ateinantys į paštą atlikti tiesioginių jo funkcijų turėtų būti aptarnaujami be eilės. Konkrečiai Šeškinės pašte padarė atskirą langelį siuntų atsiėmimui, bet jis paveikė gal mėnesį, dabar vėl visus priima bendra eile.

 

Jeigu sakai, kad darbuotojos dažnai eina registruoti laiškų, tai turėtų būti atskiras darbuotojas paskirtas tam, kad visi langeliai nuolat veiktų. Bet kaip minėjau, tos vištos dažniausiai nieko neveikia, tarsi demonstruodamos, kad joms visiškai nusišikt ant visos eilės žmonių.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei būtų pasirinkimas - pašto tikrai nesirinkčiau, nes jis dar užstrigo kažkur tarybų sąjungoj. Deja, jeigu ateina neregistruota siunta iš užsienio - ji eina tik per paštą ir tu negali pasirinkti nei gavimo būdo nei pašto skyriaus, net jeigu ir primokėtum papildomai.

 

Nesirinktum, nes pamatęs, kad siuntos kaina yra mažiausiai 30-50 EUR pagalvotum, kad gal pasikankinsi su tom "vištom", kaip ir didžioji dalis tautiečių. Kaip ir kiekvieną kartą eBay matydamas shipping pasirinkimus net nežiūri į tą, kur parašyta "$49.99" ir renkiesi "free shipping". Taip, kad neapgaudinėk savęs. Perkant beveik visuose eshopuose galima selleriui parašyt žinutę ir paprašyt kito siuntimo būdo (S&H), bet dar nė karto neprašei, nes pats supranti, kad pamatęs kainą visgi rinksiesi tą patį Lietuvos paštą.

 

Ir taip, Lietuvos paštas turi tarybinio režimo bruožų, kaip ir kiekviena valstybinė institucija Lietuvoj. Ir, believe it or not, paštas yra bene labiausiai pažengęs į priekį lyginant su kitomis institucijomis. Ir pašto paslaugų kainos/kokybės santykis yra įspūdingas mažų mažiausiai (už mažiau negu 1 EUR gali nusiųst siuntą į absoliučiai visą pasaulį, už 2 EUR - užregistruot ir gaut tracking number). Už tokias kainas reiktų tikėtis to, kad siunta keliaus pusė metų, o pašte eilėj reiks stovėt pusė dienos, imant tai, kad privatūs kurjeriai siūlo tas pačias paslaugas už mažiausiai 30 EUR (net ir turint sutartis dėl periodinių siuntimų), o gaunant siuntą dar ir muitinės tarpininkavimas kainuodavo DHL'e 190 LTL (kai pašte buvo kiek? 13 LTL ar kažkas panašaus).

 

Taip pat nereikia pamiršti, kad pirminė pašto funkcija yra siuntų gavimas ir siuntimas, o ne visokių komunalinių mokesčių mokėjimas ar valiutos keitimas (kaip buvo prieš metus, tada išvis tragedija buvo). Klientai ateinantys į paštą atlikti tiesioginių jo funkcijų turėtų būti aptarnaujami be eilės. Konkrečiai Šeškinės pašte padarė atskirą langelį siuntų atsiėmimui, bet jis paveikė gal mėnesį, dabar vėl visus priima bendra eile.

 

Reiktų nepamiršt, kad paštas yra valstybės subsidijuojama paslauga, kuri būtent dėl šitų papildomų paslaugų sugeba veikt pelningai (kas, vėlgi, yra įspūdinga). Aišku, jeigu tu pasiūlytum paštui atlygint nuostolius atsisakant šių paslaugų ar prioritetizuot kažką, tai paštas manau sutiks. Bet turėsi atlygint kokį milijoną eurų nuostolių per metus.

 

Suprask, kad su pašto kainomis konkuruot jokia privati kurjerių bendrovė negali, tuo tarpu mokėjimų rinkime, teleloto bilietų pardavimuose, Western Union ir panašiam segmente su Lietuvos paštu konkuruoja tiek prekybos centrai, tiek bankai. Jeigu paštas prioritetizuoja tas paslaugas, kurios yra nuostolingos (siuntų atsiėmimas/išsiuntimas), tai jis patiria nuostolius, nes tie pensininkai tada bėgs į bankus ar atsiskaitinės maximos kasose. Ir, žinoma, tada pradėsi aiškint, kad visi bankų darbuotojai gaidžiai, o maximos kasininkės vištos. Ir kad maxima turi daryt tą ir aną, o bankai turi vykdyt veiklą irgi kitaip.

 

Jeigu sakai, kad darbuotojos dažnai eina registruoti laiškų, tai turėtų būti atskiras darbuotojas paskirtas tam, kad visi langeliai nuolat veiktų. Bet kaip minėjau, tos vištos dažniausiai nieko neveikia, tarsi demonstruodamos, kad joms visiškai nusišikt ant visos eilės žmonių.

 

O gal reiktų atskiro darbuotojo, kuris tamstai už 71 centą ne tik išsiųstų laišką į Šiaurės Korėją, bet ir užpakalį nuvalytų? O kaip apie darbuotoją, kuris dar ir valgyt pagamintų? O gal dar kažkokių darbuotojų reikia? Paštas yra subsidijuojama paslauga, pašto principas ir yra būt absoliučiu bottomline už ypatingai prieinamą kainą kiekvienam. Sakau, jeigu taip jau nepatinka, kitąkart selleriui parašyk dėl kito sprendimo. Pvz. pasirinkęs DHL priority sumokėsi už savo prekę tarkim 10 EUR, už shipping'ą - 40 EUR, už handlingą - 5 EUR (in total 55 EUR už 10 EUR vertės prekę). Ir galėsi laimingas būt!

 

Na, o kalbant apie vištas, panašu, kad kokie gaidžiai (klientai), tokios ir vištos... Ką čia dar galima pridurt. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

1. Paštininkai neturi išvis eit į namus, siunta didesnė negu telpa į dėžutę - metamas lapelis atsiimt pačiam. Paštininkas =/= kurjeris. Jeigu paštininkas tau atneša siuntą į namus, tai jis tau suteikia paslaugą nemokamai ir turėtum padėkot, o ne vištom vadint ar dar kažkuo.

 

 

Klysti, registruotas siuntas privalo nesti i namus ir uz tai yra mokamas atlyginimas. Kad atlyginimas mazas, tai nera pasiteisinimas, cia jau darbuotojo pasirinkimas dirbti toki darba.

 

"Korespondencijos siuntos ir pašto siuntiniai pristatomi pagal Lietuvos Respublikos

pašto įstatymo 10 straipsnio 2, 3, 4 dalis:

25.1. paprastosios korespondencijos siuntos, įteikimo pranešimai pristatomi gavėjams į

tvarkingas gaunamųjų laiškų dėžutes, pašto dėžutes, pašto siuntų dėžes nereikalaujant parašo;

 

25.2. registruotosios, įvertintosios korespondencijos siuntos pristatomos gavėjui vieną kartą

ant korespondencijos siuntos nurodytu gavėjo adresu, o jei gavėjo nėra namie – pilnamečiui

šeimos nariui arba įgaliotajam asmeniui laiškininko darbo metu;

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Cia zmones kazka labai jau painiojate. Pastas neturi pristatyti siuntos i namus. Nemaisykite su kurjeriais. pastas nera kurjeriu imone kuri siunta i namus atnesa. Ju darbas i pasto dezute imest lapeli. O kurjeris turi pristatyt siunta iki duru.

 

Ar esat mate lietuvos pasto darbuotoja siuntas nesiojanti? Juk jie dauguma pesciomis vaiksto. Butu labai panasu i kaledu seneli.

 

O vat LPexpress (lietuvos pastui priklausanti siuntu tarnyba kuri samdosi vezejus ir nelabai kuo susijusi su pastu) yra kurjeriu tarnyba. Taciau uz toki pristatyma reikia papildomai susimoketi. O jei siunciates visokius daiktus is kiniju ir t.t. kur nemokami pristatymai paprastu pastu, nenorekite kad kazkas nemokamai jums patarnautu :)

 

Ir nemaisykite registruotu siuntu (Uz kurias taip pat mokama papildomai) su paprastomis siuntomis. Paprastos siuntos taip pat turi tracking number

 

 

Jeigu ateini atsiimt neregistruotos siuntos ir iš kažkokių lubų ištrauki, kad "ji jau pašte", tai aišku, kad nieks neis verst viso sandėlio, kuriam yra dar keli šimtai siuntų, ieškodamas tavosios. Jeigu dėl kiekvieno durnelio, kuris iš lubų išsitraukia, kad "jo siunta jau atėjo", darbuotojai eitų pusvalandį knist visą sandėlį, tai eilėj stovėtum ne "1-2 valandas", o "4-6 valandas" (ir labai abejoju, ar tenka stovėt 1-2h, nes kiek susidūriau pats su paštu - o vienu metu tai buvo vos ne kasdienybė - daugiausia tekdavo laukt apie pusvalandį per patį "pensijų piką").

 

 

Deje bet kiek kartu teko paste ieskoti siuntos (Velavo labai laukiama siunta), tai tik pasakius savo pavarde ir adresa (neturint tracking numerio) moteriskes mielai perzvelgdavo visa siuntu sarasa ir atsakydavo i visus klausimus.

Redagavo TheMiserMan
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Klysti, registruotas siuntas privalo nesti i namus ir uz tai yra mokamas atlyginimas. Kad atlyginimas mazas, tai nera pasiteisinimas, cia jau darbuotojo pasirinkimas dirbti toki darba.

 

"Korespondencijos siuntos ir pašto siuntiniai pristatomi pagal Lietuvos Respublikos

pašto įstatymo 10 straipsnio 2, 3, 4 dalis:

25.1. paprastosios korespondencijos siuntos, įteikimo pranešimai pristatomi gavėjams į

tvarkingas gaunamųjų laiškų dėžutes, pašto dėžutes, pašto siuntų dėžes nereikalaujant parašo;

 

25.2. registruotosios, įvertintosios korespondencijos siuntos pristatomos gavėjui vieną kartą

ant korespondencijos siuntos nurodytu gavėjo adresu, o jei gavėjo nėra namie – pilnamečiui

šeimos nariui arba įgaliotajam asmeniui laiškininko darbo metu;

 

Na, juodu ant balto parašyta - vienąkart turi mėgint pristatyt į namus. Panašu, kad klydau - anksčiau man visad pašte sakydavo, kad pristatyt į namus nėra privaloma. :) Ačiū už pataisymą.

 

Kam įdomu, šita info yra iš Pašto paslaugų teikimo taisyklių.

 

Ir nemaisykite registruotu siuntu (Uz kurias taip pat mokama papildomai) su paprastomis siuntomis. Paprastos siuntos taip pat turi tracking number

 

Lietuvoje tracking numerius turi tik registruotosios siuntos (RN), registruotieji siuntiniai (CN) ir greitojo pašto siuntos (EE). Siunčiant neregistruotą siuntą sekimo numeris neišduodamas ir ant pačios siuntos neklijuojamas joks brūkšninis kodas.

 

http://www.post.lt/lt/pagalba/siuntu-paieska

 

Deje bet kiek kartu teko paste ieskoti siuntos (Velavo labai laukiama siunta), tai tik pasakius savo pavarde ir adresa (neturint tracking numerio) moteriskes mielai perzvelgdavo visa siuntu sarasa ir atsakydavo i visus klausimus.

 

Žinoma, dažniausiai taip ir būna, nes siuntų informaciją darbuotojai mato kompiuteryje, ir pačiam teko apturėt panašių situacijų, tai problemų niekad nekilo (na vienąkart darbuotoja pacomplainino, kad "tuos lapelius duodam ne tam, kad išmestumėt", kai pasakiau, kad pamečiau kažkur). :) Bet įsivaizduok klientą, kuris ateina be tracking number, matoma kompiuteryje, kad jo siuntos nėra, o jis pradeda aiškint, kad "eik pažiūrėt į sandėlį, višta"... :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei būtų pasirinkimas - pašto tikrai nesirinkčiau, nes jis dar užstrigo kažkur tarybų sąjungoj. Deja, jeigu ateina neregistruota siunta iš užsienio - ji eina tik per paštą ir tu negali pasirinkti nei gavimo būdo nei pašto skyriaus, net jeigu ir primokėtum papildomai.

 

Taip pat nereikia pamiršti, kad pirminė pašto funkcija yra siuntų gavimas ir siuntimas, o ne visokių komunalinių mokesčių mokėjimas ar valiutos keitimas (kaip buvo prieš metus, tada išvis tragedija buvo). Klientai ateinantys į paštą atlikti tiesioginių jo funkcijų turėtų būti aptarnaujami be eilės. Konkrečiai Šeškinės pašte padarė atskirą langelį siuntų atsiėmimui, bet jis paveikė gal mėnesį, dabar vėl visus priima bendra eile.

 

Jeigu sakai, kad darbuotojos dažnai eina registruoti laiškų, tai turėtų būti atskiras darbuotojas paskirtas tam, kad visi langeliai nuolat veiktų. Bet kaip minėjau, tos vištos dažniausiai nieko neveikia, tarsi demonstruodamos, kad joms visiškai nusišikt ant visos eilės žmonių.

1€ už siuntą ir gali visas siuntas gauti į pasirinktą paštomatą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Lietuvoje tracking numerius turi tik registruotosios siuntos (RN), registruotieji siuntiniai (CN) ir greitojo pašto siuntos (EE). Siunčiant neregistruotą siuntą sekimo numeris neišduodamas ir ant pačios siuntos neklijuojamas joks brūkšninis kodas.

 

Bet turbut tik Lietuvoje. Tarkim is Kinijos einanti paprasta siunta ir ji dazniausiai turi sekimo numeri

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Bet turbut tik Lietuvoje. Tarkim is Kinijos einanti paprasta siunta ir ji dazniausiai turi sekimo numeri

Tai jei turi reiskias yra registruota. Idomus tavo terminas "paprasta". Dazniausiai kai perki kazka brangesnio, tai ir gauni su registruota siunta. Bet kai perki koki raktu pakabuka uz 1$ ir buna free shipping, tai nesu nei karto gaves prie tokios siuntos trackingo - reiskia ji nera registuota.

Redagavo neprisimenu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,

 

Kazkas rase, kad pastininkes turi atnesti siuntas klientui patogiu metu ? Deja nezinau kaip kituose miestuose, bet Alytuje situacija tokia, kad tos pastininkes, kurios nesioja siuntas/laiskus po namus (registruotas arba paprastas) dirba iki tol kol isnesioja tos dienos gautas siuntas. Jeigu siunta sveria daugiau nei 2 kg tai dar paste budama atsispausdina lapeli, kad nepavyko pristatyti siuntos ir palieka lapeli pasto dezuteje. Jeigu siunta sveria iki 2 kg ir ji yra nesvarbu registruota ar paprasta, bet netelpa I pasto dezute tai bando pristatyti I namus. Jeigu niekas neatidaro duru tada isnesiojus kitas siuntas grysta I pasta ir atsispausdina lapeli. Tada kita diena siuntos nenesa, o imeta I pasto dezute lapeli, kad siunta gauta ir eini pasiimti...

 

Dar kazkas rase, kad turint reg numeriuka pasto darbuotojos aiskina, kad jos nieko neieskos ir laukt lapelio tai yra visiska nesamone ir tokiu atveju iskart kviest virsininke arba rasyt skunda post.lt tinklapyje, nes tinginiai neturetu dirbti paste...

 

Siaip realiai jeigu norite laiskus/siuntas gaut I namus (nesvarbu 2kg+ ir t.t.) ir sutart su pastininke tai ar nevertetu koki maza menknieki padovanot pastininkei ar pora euru I menesi primoket ?

 

Nes tarkim as susimoku kelis eurus ir man bet koki laiska/siunta nemeta I pasto dezute, o nesa I namus. Manau nenubiednesit del keliu euru, bet busit ramus, kad siunta ateis laiku ir t.t. Jusu tie keli eurai ubagu nepadarys, bet pastininkei prie algos pliusas :)

Redagavo romas1985
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

1€ už siuntą ir gali visas siuntas gauti į pasirinktą paštomatą.

Teoriškai taip, bet praktiškai neveikia šitas dalykas. Visą laiką viskas buvo užpildoma teisingai, bet vistiek siuntos ateidavo į pašto skyrių, o ne į paštomatą. Atėjus pasiimt darbuotojos tik gūžčiojo pečiais ir sakė nesupranta kodėl siuntos atkeliavo pas juos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 1 mėnesio...

Viskas cia normaliai, siandien issius, o ryt turetu jau gaut zmogus. Nes tarkim Alytuj jeigu iki 13 val issiunti siunta tai ja ta pacia diena paima ir jau kita diena pas zmogu buna. Jeigu issiunti po 13 val tai tada paima ja kita d.d. ir tada dar kita diena zmogus gauna... Va del sestadienio nezinau ar aplamai siuntas veza. Jeigu neveza tai tavo atvejis normalus tada, jeigu veza tai turbut issiuntei tuo laiku kaip jau siuntos buvo surinktos...

 

Dar variantas, kad siuntei be pirmanybinio, bet realiai jis nieko nesudaro, tik centus susimoki, o ateina taip paciai...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Viskas cia normaliai, siandien issius, o ryt turetu jau gaut zmogus. Nes tarkim Alytuj jeigu iki 13 val issiunti siunta tai ja ta pacia diena paima ir jau kita diena pas zmogu buna. Jeigu issiunti po 13 val tai tada paima ja kita d.d. ir tada dar kita diena zmogus gauna... Va del sestadienio nezinau ar aplamai siuntas veza. Jeigu neveza tai tavo atvejis normalus tada, jeigu veza tai turbut issiuntei tuo laiku kaip jau siuntos buvo surinktos...

 

Dar variantas, kad siuntei be pirmanybinio, bet realiai jis nieko nesudaro, tik centus susimoki, o ateina taip paciai...

Čia tikriausiai pagal pašto apkrovas, nes kažkada pastebėjau jeigu paprastai tai skirstymo centre gali ir 2 dienas pragulėti, o kai pirmenybinis tik vieną dieną uždelsia

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Teoriškai taip, bet praktiškai neveikia šitas dalykas. Visą laiką viskas buvo užpildoma teisingai, bet vistiek siuntos ateidavo į pašto skyrių, o ne į paštomatą. Atėjus pasiimt darbuotojos tik gūžčiojo pečiais ir sakė nesupranta kodėl siuntos atkeliavo pas juos.

Nesiunčiau dar tuo būdu, bet galvoju siųst, o tai pašto klaida tikiuosi nebūna apmokestinama tuo euru? :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Mano nuomone Lietuvoje naudotis pašto paslaugomis tikrai neprotinga. Patogiausias ir pigiausias būdas - paštomatai, siuntos nukeliauja per naktį. Jeigu reikia dar greičiau arba siunta didesnė - autobusai. Siuntos nukeliauja tą pačią dieną, kartais net per kelias val. Iš bėdos DPD, Venipak ir t.t. O tarybinis paštas su savo greičiais ir aptarnavimu būtų paskutinėje vietoje...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Mano nuomone Lietuvoje naudotis pašto paslaugomis tikrai neprotinga. Patogiausias ir pigiausias būdas - paštomatai, siuntos nukeliauja per naktį. Jeigu reikia dar greičiau arba siunta didesnė - autobusai. Siuntos nukeliauja tą pačią dieną, kartais net per kelias val. Iš bėdos DPD, Venipak ir t.t. O tarybinis paštas su savo greičiais ir aptarnavimu būtų paskutinėje vietoje...

Tiesos yra, bet lpexpress tarkim tas pats Lietuvos paštas, tik brangiau ir greičiau :) kaip sakant kaina atitinka kokybę :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Mano nuomone Lietuvoje naudotis pašto paslaugomis tikrai neprotinga. Patogiausias ir pigiausias būdas - paštomatai, siuntos nukeliauja per naktį. Jeigu reikia dar greičiau arba siunta didesnė - autobusai. Siuntos nukeliauja tą pačią dieną, kartais net per kelias val. Iš bėdos DPD, Venipak ir t.t. O tarybinis paštas su savo greičiais ir aptarnavimu būtų paskutinėje vietoje...

 

Ne visuose atokiuose vietovėse yra paštomatai, tuo labiau autobusų stotys. Labai dažnai patogiau yra naudotis Lietuvos paštu, žmogus gauną siuntą tiesiai į namus arba į artimiausią pašto skyrių.

Yra tokių žmonių kur net nežino kas tas paštomatas išvis, tad "nurašyti" paštą yra neprotinga.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 3 mėnesių...

Tau rodo Lietuvos pastas, kad siuntejas issiunte siunta, o tos salies paskirstymo centras gavo... Tai yra kolkas is tos salies siunta neiskeliavo :)

 

Papildyta - ne taip perskaiciau, nes pamirsau, kad uzsienyje is apacios I virsu rodo :) Tai vadinasi tavo siunta jau issiusta I Lietuva 05.23...

Redagavo romas1985
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tau rodo Lietuvos pastas, kad siuntejas issiunte siunta, o tos salies paskirstymo centras gavo... Tai yra kolkas is tos salies siunta neiskeliavo :)

 

Papildyta - ne taip perskaiciau, nes pamirsau, kad uzsienyje is apacios I virsu rodo :) Tai vadinasi tavo siunta jau issiusta I Lietuva 05.23...

 

Dėkui už informaciją, šiandien jau rodo, kad siunta Lietuvos paskirstymo centre.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 1 mėnesio...

Na ką, eilinį kartą nusivyliau Lietuvos paštu...

 

Užsakiau prekę Japonijoje pirmadienį, į Lietuvą EMS'u atkeliavo neįtikėtnai greitai - trečiadienį, net greičiau nei iš Europos ateina. Online buvo žyma "sukurtas siuntos lipdukas". Ir viskas, taip ir liko kabėti. Pranešimą į namus gavau tik po dviejų savaičių - pirmadienį. Ir tai, pranešimas ne siuntai atsiimti, o laiškui iš skirstymo departamento, kad reikia išmuitinti. Pirmadienį mano kaime paštas nedirba, antradienį turėjau išvykti. Trečiadienį skambina iš išnaglėjusio pašto, sako saugojimo terminas dvi savaites jau praėjo, jeigu neišmuitinsi, tai siųsim siuntą atgal. Dar bandė meluot neva man pranešimas buvo įteiktas daug seniau. Teko gerai užvažiuot ant jų, kas čia per nesąmonė, kad iš Japonijos siunta per dvi dienas atskrido, o Lietuvoje lapukas 500 metrų dvi savaites keliauja. Tai tada jau sukruto ir kitą dieną atvežė siuntą.

Kas ten anksčiau rašė, kad jeigu už siuntimą nemoki tai nenorėk kokybės - šį kartą už siuntimą buvo sumokėta ~30€, tai kur ta kokybė?

 

Kažin kiek dar metų reikės laukti, kol tarybinis paštas pavirs europiniu?...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...