Pereiti prie turinio

Automobilio ziemines padangos


Rekomenduojami pranešimai

Turėjau Graspic. Jei neturi normalaus išmetimo, tai ant pliurzės plaukiodavau.

 

 

Šiemet įsigyjau Goodyear UltraGrip 9. Prioritetą teikiau komfortui. Tai tikrai tylios ir minkštos padangos. Piktai dar nebandžiau važiuot, bet manau, kad gali būt perminkštos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 11 mėnesių...

faktas, kad į priekį, aš irgi manau, kad galima, tačiau draugas pažįsta policininką, kuris sako jog negalima, dabar ieškau info galima ar ne, bet atsakymo taip ir nerandu.

 

Tai manau pagrindinis reikalavimas yra kad ant vienos asies dvi tokios pat butu, o toliau jau prisiimi pats visas rizikas :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai manau pagrindinis reikalavimas yra kad ant vienos asies dvi tokios pat butu, o toliau jau prisiimi pats visas rizikas :)

 

šitas viskas žinoma, turiu dvi dygliuotas ir ruošiuosi pirkti dvi kitas, tai ar tas ar tas galiu nusipirkti, dabar noriu tiksliai išsiaiškinti ar galima su dviem dygliuotomis, be spyglių žieminėmis važinėti ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Manau kad galima, tik protingiau turbut butu dygliuotas i prieki det :)

 

Nežinau dėl šito pasiginčyčiau, aš dėčiau dygliuotas ten, kurie varomi ratai yra, faktas kad variklis spaus "arčiau žemės" ne visada pasiteisinantis dalykas, tad aš už tai kad dygliai varančiuose ratuose.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nežinau dėl šito pasiginčyčiau, aš dėčiau dygliuotas ten, kurie varomi ratai yra, faktas kad variklis spaus "arčiau žemės" ne visada pasiteisinantis dalykas, tad aš už tai kad dygliai varančiuose ratuose.

 

tai jis tikriausiai rašė su ta mintim, kad varantys ir yra priekyje :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nesu girdejęs, kad negalima. Jeigu dėt, tai tik į priekį nepriklausomai nuo varančiųjų ratų, nes priekis ir vairuoja ir stabdo ir variklis jį labiau spaudžia. Bet sau nedėčiau, nes geri dygliai ant ledo kabina gerai, o nedygliuotos tas pats kas plikos, todėl ant ledo mašina bus labai nestabili. Jau geriau visos 4 nedygliuotos. Jei jau turi 2 dygliuotas kurias nori pasilikt, tai kitas dvi pirk tik dygliuotas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nesu girdejęs, kad negalima. Jeigu dėt, tai tik į priekį nepriklausomai nuo varančiųjų ratų, nes priekis ir vairuoja ir stabdo ir variklis jį labiau spaudžia. Bet sau nedėčiau, nes geri dygliai ant ledo kabina gerai, o nedygliuotos tas pats kas plikos, todėl ant ledo mašina bus labai nestabili. Jau geriau visos 4 nedygliuotos. Jei jau turi 2 dygliuotas kurias nori pasilikt, tai kitas dvi pirk tik dygliuotas.

 

Įsivaizduojam, automobilis įklimpo geroj pusny, varomi ratai: galiniai, priekis dygliai, galas be dyglių, galas kasasi ir ni*uja nekabina, tai kas iš tavo tu prieky dyglių jai galas nekabina nifiga ir mašina vietoj tik kasasi?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nesu girdejęs, kad negalima. Jeigu dėt, tai tik į priekį nepriklausomai nuo varančiųjų ratų, nes priekis ir vairuoja ir stabdo ir variklis jį labiau spaudžia. Bet sau nedėčiau, nes geri dygliai ant ledo kabina gerai, o nedygliuotos tas pats kas plikos, todėl ant ledo mašina bus labai nestabili. Jau geriau visos 4 nedygliuotos. Jei jau turi 2 dygliuotas kurias nori pasilikt, tai kitas dvi pirk tik dygliuotas.

 

tai manau, kad ir pirksiu ir kitas dygliuotas, tiesiog pasakė mentas kažkoks, kad tipo negalima taip, todėl dabar labai įdomu pasidarė kaip čia ištikrųjų yra, nes ket tokio dalyko neradau .

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Įsivaizduojam, automobilis įklimpo geroj pusny, varomi ratai: galiniai, priekis dygliai, galas be dyglių, galas kasasi ir ni*uja nekabina, tai kas iš tavo tu prieky dyglių jai galas nekabina nifiga ir mašina vietoj tik kasasi?

 

Atsigauk žmogau, dygliuotos padangos nėra skirtos braidyt po pusnis su mašina...T.Y jų pranašumas yra sukibimas ant ledo. Tai prie ko čia dabar tavo tos pusnys....

Redagavo asteroidas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš tai savo logika pasidalinsiu, kuri visiškai priešinga Jūsų logikai. Geresnes, t.y. dygliuotas maut būtent ant galo. Esmė ta, kad galinė auto ašis yra visiškai nekontroliuojama prieki varomam automobilyje, t.y. pametęs galą ant vingio rūkai, tai geriau pasirūpinti, kad tas galas išvis pamestas nebūtų. O prieki tai bet kuriuo atveju turi labai daug būdų suvaldyti, tiek akseleratorius, tiek stabdžiai, tiek vairas. Na čia mano du centai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Įsivaizduojam, automobilis įklimpo geroj pusny, varomi ratai: galiniai, priekis dygliai, galas be dyglių, galas kasasi ir ni*uja nekabina, tai kas iš tavo tu prieky dyglių jai galas nekabina nifiga ir mašina vietoj tik kasasi?

O tu man atsakyk kas geriau - užstrigt pusnyje, ar atsitrenkt į medį? O gal palyst po fūrą?

Kad išvažiuot iš pusnies galima su savim turėt dirželius kurie lengvai užsideda ir nusiima.

 

Aš tai savo logika pasidalinsiu, kuri visiškai priešinga Jūsų logikai. Geresnes, t.y. dygliuotas maut būtent ant galo. Esmė ta, kad galinė auto ašis yra visiškai nekontroliuojama prieki varomam automobilyje, t.y. pametęs galą ant vingio rūkai, tai geriau pasirūpinti, kad tas galas išvis pamestas nebūtų. O prieki tai bet kuriuo atveju turi labai daug būdų suvaldyti, tiek akseleratorius, tiek stabdžiai, tiek vairas. Na čia mano du centai.

Jeigu tamstai galas yra visiškai nekontroliuojamas, tai patarčiau pasitikrint mašiną arba kokių vairavimo pamokų paimt. Bent jau kokioj aikštelėj rankinį patraukiot. Nu ok, aš jau sugadintas drifto, ir nepriklausomai nuo varančios ašies man slystantis galas yra malonumas, kurį stengiuosi išlaikyt kuo ilgiau :) Bet ir kol toks nebuvau galėdavau greitai ir nesunkiai ištiesint mašiną. Tą turi mokėti kiekvienas vairuotojas. Priekiu varomam automobilyje apskritai labai sunku netgi tyčia sukelt galo slydimą. FWD auto, ypač su sunkiais varikliais pačiam priekyje, pvz., Audi ir Volvo kaip tik nuolat kenčia nuo slystančio priekio (understeer), sudėjus į priekį prastesnes padangas viskas tik dar labiau pablogės. O kai slysta priekis jau būna tikrai baisu. Ir nepamirškim, kad beveik visuose šiuolaikiniuose auto yra stabilumo kontrolė, kurios neišjungus neįmanoma užmesti galo, netgi su galu varomu spaudžiant dugną ant ledo. O jeigu bėga priekis, tai ir stabilumo kontrolė gali nepadėti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O tu man atsakyk kas geriau - užstrigt pusnyje, ar atsitrenkt į medį? O gal palyst po fūrą?

Kad išvažiuot iš pusnies galima su savim turėt dirželius kurie lengvai užsideda ir nusiima.

 

 

Jeigu tamstai galas yra visiškai nekontroliuojamas, tai patarčiau pasitikrint mašiną arba kokių vairavimo pamokų paimt. Bent jau kokioj aikštelėj rankinį patraukiot. Nu ok, aš jau sugadintas drifto, ir nepriklausomai nuo varančios ašies man slystantis galas yra malonumas, kurį stengiuosi išlaikyt kuo ilgiau :) Bet ir kol toks nebuvau galėdavau greitai ir nesunkiai ištiesint mašiną. Tą turi mokėti kiekvienas vairuotojas. Priekiu varomam automobilyje apskritai labai sunku netgi tyčia sukelt galo slydimą. FWD auto, ypač su sunkiais varikliais pačiam priekyje, pvz., Audi ir Volvo kaip tik nuolat kenčia nuo slystančio priekio (understeer), sudėjus į priekį prastesnes padangas viskas tik dar labiau pablogės. O kai slysta priekis jau būna tikrai baisu. Ir nepamirškim, kad beveik visuose šiuolaikiniuose auto yra stabilumo kontrolė, kurios neišjungus neįmanoma užmesti galo, netgi su galu varomu spaudžiant dugną ant ledo. O jeigu bėga priekis, tai ir stabilumo kontrolė gali nepadėti.

 

Aš matai padangas tiesiog normalias susidedu, tai čia kaip sakau, mano du teoriniai centai, paremti visiškai asmeninės patirties, t.y. normalus FWD auto (honda prelude) su normaliom žieminėm padangom. Vienintelis kartas kai (netikėtai) slydo, užsimetė būtent galas kažkodėl, tai buvo ant gryno ledo vingy, nes kažkodėl sugalvojau permest pavara iš 4 į 3. Neslėpsiu, patiko, noriu dar :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prelude kartais ne su galiniais vairuojamaisiais ratais? :) Ratų geometrija sureguliuota? Pats su Honda kartą buvau užsisukęs ant žiedo dideliu greičiu, po to išaiškėjo, kad suvedimo gale nebuvo. Ir šiaip Hondos mažiausiai understeer'ina iš visų FWD auto, dėl ko jos man ir patinka :)

 

Aplamai panašios diskusijos neturi prasmės, nes geros padangos turi būti ant abiejų ašių, o jei neturi pinigų padangoms, tai pirk pigesnę auto arba važiuok autobusu :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prelude kartais ne su galiniais vairuojamaisiais ratais? :) Ratų geometrija sureguliuota? Pats su Honda kartą buvau užsisukęs ant žiedo dideliu greičiu, po to išaiškėjo, kad suvedimo gale nebuvo. Ir šiaip Hondos mažiausiai understeer'ina iš visų FWD auto, dėl ko jos man ir patinka :)

 

Aplamai panašios diskusijos neturi prasmės, nes geros padangos turi būti ant abiejų ašių, o jei neturi pinigų padangoms, tai pirk pigesnę auto arba važiuok autobusu :)

 

Turėjai omenyje gal su varomaisiais ratais, bet ir tai tikrai ne, prelude priekis

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...