Pereiti prie turinio

Kodėl skūpus moka du kartus


Rekomenduojami pranešimai

Turėjau blogą patirtį perkant iš Euronics - pirkau pigų mygtukinį nokia, kuris iškart rodė blogo veikimo požymius (ryšys, išsikraudavo per dieną, dar kažkas tokio). Tai vos po poros dienų norėjau pakeisti į naują - nekeičia! Nes reik garantinio išvadų! Palikau savaitei, kad tas išvadas padarytų, gaunu atsakymą - pataisytas! Nu galvoju bus px, pataisytas tai pataisytas, bet ir toliau durniuoja viskas, naudotis normaliai neįmanoma, parduotuvės "konsultantai" nieko negali pasakyti apie "taisymą" ar koks buvo "gedimas"... Tai vėl pareikalavau grąžinti pinigus arba pakeisti - vėl į garantinį savaitei siunčia! Nu komedija kažkokia, galiausiai raštu parašiau, kad dėl taisymų naujo daikto aš noriu pinigus atsiimti ir viskas. Atidavė. Bet daugiau jokios elektronikos iš parduotuvių - tam yra internetas su kiek platesne vartotojų apsauga (14 dienų grąžinimo terminas net be realios problemos, nereik jokių garantinio išvadų). Nes nusipirkęs iš parduotuvės brokuotą aparatą su juo gali ir pasilikti, jei garantinis servisas taip nuspręs ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Turėjau blogą patirtį perkant iš Euronics - pirkau pigų mygtukinį nokia, kuris iškart rodė blogo veikimo požymius (ryšys, išsikraudavo per dieną, dar kažkas tokio). Tai vos po poros dienų norėjau pakeisti į naują - nekeičia! Nes reik garantinio išvadų! Palikau savaitei, kad tas išvadas padarytų, gaunu atsakymą - pataisytas! Nu galvoju bus px, pataisytas tai pataisytas, bet ir toliau durniuoja viskas, naudotis normaliai neįmanoma, parduotuvės "konsultantai" nieko negali pasakyti apie "taisymą" ar koks buvo "gedimas"... Tai vėl pareikalavau grąžinti pinigus arba pakeisti - vėl į garantinį savaitei siunčia! Nu komedija kažkokia, galiausiai raštu parašiau, kad dėl taisymų naujo daikto aš noriu pinigus atsiimti ir viskas. Atidavė. Bet daugiau jokios elektronikos iš parduotuvių - tam yra internetas su kiek platesne vartotojų apsauga (14 dienų grąžinimo terminas net be realios problemos, nereik jokių garantinio išvadų). Nes nusipirkęs iš parduotuvės brokuotą aparatą su juo gali ir pasilikti, jei garantinis servisas taip nuspręs ;)

c'mon lyg internete ir parduotuvėj viskas ne iš to pačio sandėlio. Juokingi tokie nusistatymai. Sutinku tik su vienu, kad Lt nėra normalaus mob. aparatų serviso ir tiek. Iš dalies būtų įdomu pamatyt kaip viskas vyksta iš vidaus. Bet ta prasme kaltinti parduotuvę ar tuo labiau konsultantą tai išvis kvaila.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

c'mon lyg internete ir parduotuvėj viskas ne iš to pačio sandėlio. Juokingi tokie nusistatymai. Sutinku tik su vienu, kad Lt nėra normalaus mob. aparatų serviso ir tiek. Iš dalies būtų įdomu pamatyt kaip viskas vyksta iš vidaus. Bet ta prasme kaltinti parduotuvę ar tuo labiau konsultantą tai išvis kvaila.

 

c'mon (naglai skamba, tai irgi parašiau) - ne dėl skirtingų sandėlių, o dėl 14 dienų grąžinimo be jokios priežasties internetu pirkt geriau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Turiu klausimą kaip yra su telefonais iš užsienio, ne kartą esu pirkęs iš Ebay random žmonių telefoną tiek Sony, Apple it kitų kurie turi garantiją, tačiau būna be pirkimo dokumentų dažniausiai nebent paypal invoice kuris nieko neduoda. Kažkada idomumo dėlei užklausiau MTTC jie sakė kad tvarko ir šiuos telefonus, bet žmogus pirkęs iš manęs telefoną pradėjo skūstis ir mušti kainą dėl garantijos nes esą jie netvarko telefono kuris su tarptautinę garantija nes nėra telefono pirkimo čekio. Kaip yra ištikrūjų?

 

Pirmą kartą girdžiu apie tokį dalyką. Deja, negaliu plačiau pakomentuoti apie tas tarptautines garantijas, nes su jomis jau servisas dirba. Tiesiog jei telefonas pirktas salone, tai kreipiantis į servisą prie garantinės pažymos visada reikia pirkimo įrodančio dokumento-kasos čekio arba sąskaitos faktūros

 

 

Jei garantinis nustato drėgmės požymius, ar tai išlieka serviso istorijoje?

 

Taip dažnai telefonas yra registruojamas gamintojų bazėje, tai net ir į kitą servisą kreipiantis jie gali matyti, kad šitas telefonas buvo jau priimtas taisymui, bet rasti drėgmės požymiai ir garantija anuliuota. Tai aišku idealiomis sąlygomis. Praktikoje tarp to informacijos dalijimosi gali būti išimčių. Nors kiek žinau TSC servisas mato MTTC darytus remontus ir atvirkščiai

 

Turėjau blogą patirtį perkant iš Euronics - pirkau pigų mygtukinį nokia, kuris iškart rodė blogo veikimo požymius (ryšys, išsikraudavo per dieną, dar kažkas tokio). Tai vos po poros dienų norėjau pakeisti į naują - nekeičia! Nes reik garantinio išvadų! Palikau savaitei, kad tas išvadas padarytų, gaunu atsakymą - pataisytas! Nu galvoju bus px, pataisytas tai pataisytas, bet ir toliau durniuoja viskas, naudotis normaliai neįmanoma, parduotuvės "konsultantai" nieko negali pasakyti apie "taisymą" ar koks buvo "gedimas"... Tai vėl pareikalavau grąžinti pinigus arba pakeisti - vėl į garantinį savaitei siunčia! Nu komedija kažkokia, galiausiai raštu parašiau, kad dėl taisymų naujo daikto aš noriu pinigus atsiimti ir viskas. Atidavė. Bet daugiau jokios elektronikos iš parduotuvių - tam yra internetas su kiek platesne vartotojų apsauga (14 dienų grąžinimo terminas net be realios problemos, nereik jokių garantinio išvadų). Nes nusipirkęs iš parduotuvės brokuotą aparatą su juo gali ir pasilikti, jei garantinis servisas taip nuspręs ;)

 

Na kaip kažkas ir minėjo, kaltinti konsultantus tai čia žemas lygmuo. Jie juk KONSULTANTAI, o ne technikai. Ne jie remontuoja telefoną ir ne jie nusprendžia ar keisti telefoną ar gražinti pinigus. O juos gražinti konsultantai gali tik su garantinio serviso išvada-broko aktu

 

Žodžiu, iš temos galima padaryti vieną išvadą: neškit mums pinigus, bet mes už nieką neatsakome :D (Vaizdžiai kalbant)

 

Tai paskaityk dar kartą, nes blogą išvadą padarei. Turėjo būti labiau "pirk papigiai telefoną iš draugo kaimyno pažystamo sugėrovo valieros ir viskas bus zj#s"

 

c'mon (naglai skamba, tai irgi parašiau) - ne dėl skirtingų sandėlių, o dėl 14 dienų grąžinimo be jokios priežasties internetu pirkt geriau.

O dabar pabandyk akivaizdžiai naudotą telefoną gražinti. Nes tenka matyti optimistų, kurie per kurjerį nusipirkę telefoną jausmas kad du kartus ekranu per visą gedo prospektą pratempė ir gražinti užsimanė, nes jam "įstatymai leidžia". Deja, bet ne. Ir jei per tas 14 dienų nuspręsi gražinti, o paaiškės kad jis brokuotas, tai keliausi į tą patį nemylimą servisą, nes joks konsultantas ant savo galvos neprisiims brokuoto telefono kaip už gerą :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Lasickai, o kaip dabar su naujuoju Omnitel draudimu? Atvirai kalbant, ne kaip Omnitel darbuotojas, draudikas nėra problematiškas? Nes užsisakiau iPhone 7 ir galvoju ar imti draudimą. Ir kaip supratau dabar Omnitel turi savo taisyklą, t.y. nebesiunčia į MTTC?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Lasickai, o kaip dabar su naujuoju Omnitel draudimu? Atvirai kalbant, ne kaip Omnitel darbuotojas, draudikas nėra problematiškas? Nes užsisakiau iPhone 7 ir galvoju ar imti draudimą. Ir kaip supratau dabar Omnitel turi savo taisyklą, t.y. nebesiunčia į MTTC?

Taip. Nes dauguma skundų į operatoriaus pusę statistiškai krenta dėl remonto partnerio. Dėl šios situacijos rinkoje atsirado naujas žaidėjas-TSC, į kurį yra siunčiame visi remontuojami telefonai iš salono. Pats klientas gali kreiptis tiek į TSC, tiek į MTTC, kaip jam patogiau.

Draudimo sąlygos mano nuomone pagerėjo. Brangiem telefonam draudimas tapo pigesnis. Visiems naujai pirktiems telefonams draudimu galima pasinaudoti trim mėnesiais nemokamai. Sutartį galima sudaryti per 14 dienų nuo telefono įsigijimo, o nutraukti kada pats nori. Automatiškai ji nutrūksta tik po 5 metų, bet tai jokiu būdu nėra įsipareigojimas. Ir atlaidesnės sąlygos. Kaip patys draudėjai teigia, galioja ir vagystės bei praradimo atveju. Žodžiu draudžia nuo visko kas nutinka netikėtai. Nes senesnis partneris nuo smurtinių vagysčių drausdavo, o šis jau ir nuo "paprastų". Aišku yra tų sąlygų, kaip pvz jei pavogiamas telefonas iš atrakintos mašinos, tai nebus draudiminis įvykis, nes tu buvai aplaidus. Bet vis lengviau nei reikalavimas fiziškai gauti į snukį telefono atėmimo metu, kad pasinaudoti draudimu :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taip. Nes dauguma skundų į operatoriaus pusę statistiškai krenta dėl remonto partnerio. Dėl šios situacijos rinkoje atsirado naujas žaidėjas-TSC, į kurį yra siunčiame visi remontuojami telefonai iš salono. Pats klientas gali kreiptis tiek į TSC, tiek į MTTC, kaip jam patogiau.

Draudimo sąlygos mano nuomone pagerėjo. Brangiem telefonam draudimas tapo pigesnis. Visiems naujai pirktiems telefonams draudimu galima pasinaudoti trim mėnesiais nemokamai. Sutartį galima sudaryti per 14 dienų nuo telefono įsigijimo, o nutraukti kada pats nori. Automatiškai ji nutrūksta tik po 5 metų, bet tai jokiu būdu nėra įsipareigojimas. Ir atlaidesnės sąlygos. Kaip patys draudėjai teigia, galioja ir vagystės bei praradimo atveju. Žodžiu draudžia nuo visko kas nutinka netikėtai. Nes senesnis partneris nuo smurtinių vagysčių drausdavo, o šis jau ir nuo "paprastų". Aišku yra tų sąlygų, kaip pvz jei pavogiamas telefonas iš atrakintos mašinos, tai nebus draudiminis įvykis, nes tu buvai aplaidus. Bet vis lengviau nei reikalavimas fiziškai gauti į snukį telefono atėmimo metu, kad pasinaudoti draudimu :)

Super, dėkoju. Gal teko girdėti, kiek maždaug užtrunka iPhone tvarkymas TSC'e? Nebus kad po dvi savaites ir daugiau?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Super, dėkoju. Gal teko girdėti, kiek maždaug užtrunka iPhone tvarkymas TSC'e? Nebus kad po dvi savaites ir daugiau?

Neturiu informacijos. Bet jei pirmi metai po aktyvacijos, tai visada siūlome kreiptis į iDeal servisą, kol galioja tarptautinė apple garantija. Didesnė tikimybė, kad tiesiog pakeis telefoną, o ne remontuos :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Neturiu informacijos. Bet jei pirmi metai po aktyvacijos, tai visada siūlome kreiptis į iDeal servisą, kol galioja tarptautinė apple garantija. Didesnė tikimybė, kad tiesiog pakeis telefoną, o ne remontuos :)

Jau iDeal netaiso, o siunčia į naują serviso taisyklą berods Olandijoje. Ir jau telefonai nebekeičiami, o tik taisomi :( O nebūna paskui, kad pirmus metus iDeal pakeitė įrenginį ar sutvarkė, o antraisiais metais sugedus, Omnitel sakys, kad turėjau tik pas juos nešti, nes jie kaip ir nebeatsako už įrenginį, kuris buvo taisytas kitoje taisykloje?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jau iDeal netaiso, o siunčia į naują serviso taisyklą berods Olandijoje. Ir jau telefonai nebekeičiami, o tik taisomi :( O nebūna paskui, kad pirmus metus iDeal pakeitė įrenginį ar sutvarkė, o antraisiais metais sugedus, Omnitel sakys, kad turėjau tik pas juos nešti, nes jie kaip ir nebeatsako už įrenginį, kuris buvo taisytas kitoje taisykloje?

Ne. Neatsako, jei taisytas neautorizuotoje taisykloje. Tiek mttc, TCS ar iDealas yra autorizuoti taisyti apple gaminius

Dėl tų siuntimų. Pats praitą savaitę kreipiausi į idealą, nes mano 6s home mygtukas "traška" nuo pat pirkimo ir pačiupinėjęs draugo iPhoną supratau, kad tai nėra normalu. Tai jie pasiūlė nemokamą ekrano keitimą, kas gali išspręsti problemą. Bet aš pasirinkau sumokėti 12€ ir iš jų gauti broko aktą, su kuriuo galiu tiesiog pasikeisti į kitą telefoną tokios vertės arba brangesnį pas savo operatorių :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne. Neatsako, jei taisytas neautorizuotoje taisykloje. Tiek mttc, TCS ar iDealas yra autorizuoti taisyti apple gaminius

Dėl tų siuntimų. Pats praitą savaitę kreipiausi į idealą, nes mano 6s home mygtukas "traška" nuo pat pirkimo ir pačiupinėjęs draugo iPhoną supratau, kad tai nėra normalu. Tai jie pasiūlė nemokamą ekrano keitimą, kas gali išspręsti problemą. Bet aš pasirinkau sumokėti 12€ ir iš jų gauti broko aktą, su kuriuo galiu tiesiog pasikeisti į kitą telefoną tokios vertės arba brangesnį pas savo operatorių :)

O kam tu mokėjai, jeigu yra garantija, tai jie turi nemokamai pateikt. Kokia penkis kartus (asmeniškai ir draugams) imdavau tuos aktus nemokamai ir niekad nereikalaudavo susimokėt. Paskutinį kartą ėmiau 2016-02 mėn. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O kam tu mokėjai, jeigu yra garantija, tai jie turi nemokamai pateikt. Kokia penkis kartus (asmeniškai ir draugams) imdavau tuos aktus nemokamai ir niekad nereikalaudavo susimokėt. Paskutinį kartą ėmiau 2016-02 mėn. :)

Nes idealas su savo "paniatkėm" :) Jei palikčiau remontuoti, tai nemokamai. O jei akto noriu, tai jis pats mokamas. Tuo tarpu mttc ar tsc nemokamai garantiniam telefonui jį išrašo. Nors iš kitos pusės ar mttc man išbrokuotų telefoną už 869€ nes jo mygtukas traška? I don't think so :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kas ten kalba dėl naujo partnerio omnitel tvarkymo, mano būtent yra ltsc.lt telefonas, nuo liepos antros girdžiu pažadus, pačiam spresti ar užtunka ilgiau nei dvi savaites ;D

O koks įrenginys?

 

Nes idealas su savo "paniatkėm" :) Jei palikčiau remontuoti, tai nemokamai. O jei akto noriu, tai jis pats mokamas. Tuo tarpu mttc ar tsc nemokamai garantiniam telefonui jį išrašo. Nors iš kitos pusės ar mttc man išbrokuotų telefoną už 869€ nes jo mygtukas traška? I don't think so :D

Pamatysi, pardavėjas 90%, kad atsisakys keisti telefoną į naujesnį ar grąžinti pinigus su tuo tavo iDeal aktu. Nes jeigu pirmą kartą kreipies į servisą ir tai yra mažareikšmis gedimas, o jei dar praėjo daugiau nei vieneri metai, tai labai lengvai atsisakys ir vartotojų teisės nepadės. Tokia pat situaciją ir aš apturėjau.

Jeigu pirkai iš Omnitel, tai kaip Omnitel darbuotojas gal ir praslysi.

Redagavo Edgardas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O koks įrenginys?

 

 

Pamatysi, pardavėjas 90%, kad atsisakys keisti telefoną į naujesnį ar grąžinti pinigus su tuo tavo iDeal aktu. Nes jeigu pirmą kartą kreipies į servisą ir tai yra mažareikšmis gedimas, o jei dar praėjo daugiau nei vieneri metai, tai labai lengvai atsisakys ir vartotojų teisės nepadės. Tokia pat situaciją ir aš apturėjau.

Jeigu pirkai iš Omnitel, tai kaip Omnitel darbuotojas gal ir praslysi.

Net ne kaip omnitel darbuotojas. Yra tvarka. Jei idealas išrašo savo broko aktą, tai pristatai į omnitel patį telefoną su tuo aktu ir keitiesi į kitą arba atsiimi sumokėtus pinigus ir nesvarbu tu darbuotojas, valytojas ar ponas Dievas. Ši tvarka visiems galioja :)

Redagavo lasickui
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Net ne kaip omnitel darbuotojas. Yra tvarka. Jei idealas išrašo savo broko aktą, tai pristatai patį telefoną su tuo aktu ir keitiesi į kitą arba atsiimi sumokėtus pinigus ir nesvarbu tu darbuotojas, valytojas ar ponas Dievas. Ši tvarka visiems galioja :)

Pamatysi, prisiminsi mano žodžius ;) Nieks tau iškart nepakeis su tuo aktu nei iDeal'e, nei kitur. Kiek kartų teko susidurti, skaityti, tai procedūra tokia - pateiki prašymą su defektavimo aktu, pirkimo dokumentais, patį įrenginį ir visą jo komplektaciją. Tuomet darbuotojas priima, pasirašo ir perduoda salono vadovui arba direktoriui, jei įmonė mažesnė, kuris ir sprendžia ar grąžinti, ar ne. Paskui susisiekiama su pirkėju ir jam pranešama raštu, kas reikalaujama pagal įstatymus, arba telefonu.

 

Kai man buvo situacija su Mobili linija - atsisakė grąžinti pinigus, kreipiausi į VVTAT, tai gavau registruotu paštu atsakymą, kad defektas yra mažareikšmis (ekranas baltą spalvą geltonai atvaizdavo) ir pardavėjas neprivalėjo grąžinti pinigų, o įsipareigojo pakeisti įrenginį nauju (jie patys nekeistų, o kreiptųsi į iDeal pagal tarptautinę garantiją) ir viskas.

 

Teoriškai turėjo grąžinti pinigus ir VVTAT tai pripažinti, bet praktikoje viskas kitaip būna.

 

Na bet pats susidursi ir pamatysi ;)

 

Čia šiaip pasiskaitymui numečiau nuorodą ;)

http://www.15min.lt/verslas/naujiena/bendroves/pasityciojimas-is-pirkeju-lietuvoje-susigrazinti-pinigus-uz-brokuota-telefona-trunka-metus-663-448192

Redagavo Edgardas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Buvo užduotas įdomus klausimas, tačiau atsakymo nepastebėjau. Dar kartą pacituosiu nes irgi domina ką tokiu atveju turėtų žmogus daryti :)

 

na aš dar papildysiu Lasicko atsakymą. Taip būtent, kad priėmimo kvite yra dažniausiai žymima būklė apibraižytas ir dar telefonas yra fotografuojamas/skanuojamas priėmimo metu, kad išvengti būtent tokių atvejų iš kliento. Reti atvejai, bet žmonės specialiai ieško tokių įbrėžimų, kad tik sau naudos iš to gauti. O kad patys tuos įbrėžimus palikę būna tai nepamena.

Žmonės net teigia, kad taisykla tyčia padaro įmušimą, apipila skysčiais... absurdas, koks tikslas tai daryt taisyklai?

 

 

Turiu klausimą kaip yra su telefonais iš užsienio, ne kartą esu pirkęs iš Ebay random žmonių telefoną tiek Sony, Apple it kitų kurie turi garantiją, tačiau būna be pirkimo dokumentų dažniausiai nebent paypal invoice kuris nieko neduoda. Kažkada idomumo dėlei užklausiau MTTC jie sakė kad tvarko ir šiuos telefonus, bet žmogus pirkęs iš manęs telefoną pradėjo skūstis ir mušti kainą dėl garantijos nes esą jie netvarko telefono kuris su tarptautinę garantija nes nėra telefono pirkimo čekio. Kaip yra ištikrūjų?

 

Tarptautinę garantiją turi tik Apple. Paypal invoice tikrai negalioja. Sony, Samsung, LG reikia pirkimo dokumentų su čekiu.

Redagavo piktaskiskis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O koks įrenginys?

 

 

Pamatysi, pardavėjas 90%, kad atsisakys keisti telefoną į naujesnį ar grąžinti pinigus su tuo tavo iDeal aktu. Nes jeigu pirmą kartą kreipies į servisą ir tai yra mažareikšmis gedimas, o jei dar praėjo daugiau nei vieneri metai, tai labai lengvai atsisakys ir vartotojų teisės nepadės. Tokia pat situaciją ir aš apturėjau.

Jeigu pirkai iš Omnitel, tai kaip Omnitel darbuotojas gal ir praslysi.

LG zero

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kas ten kalba dėl naujo partnerio omnitel tvarkymo, mano būtent yra ltsc.lt telefonas, nuo liepos antros girdžiu pažadus, pačiam spresti ar užtunka ilgiau nei dvi savaites ;D

 

tai jei tvarkomas pagal draudimą ir dalys negaunamos iš tiekėjo, tai manyčiau galima rašyti aktas draudimo. Patarčiau kreiptis į patį draudimą su šia situacija.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar viena aktuali problema - mechaniniai pažeidimai. Jeigu jūs pirkote telefoną be draudimo ir netyčia jį pažeidėte, tai garantija jums nebegalioja. Yra buvę atvejų, kai miršta telefonas-nukepa motininė. Bet garantinis servisas pasiūlo remontą už ~200-300€, nes įskelta telefono galinės dalies nugarėlė 2mm ir viskas, garantija anuliuojama. Bet koks mechaninis pažeidimas panaikiną jūsų garantiją. Ir nesvarbu, kad gedimai visiškai nesusiję. Garantija panaikinama visam įrenginiui. Lygiai tas pats, jei telefonas buvo remontuojamas ne autorizuotame servise. Pvz iPhono ekranas pakeistas kur pigiau, bet tada sugedo motininė ir jūsų remontas tampa itin brangus, nes mokėsite iš savo kišenės.

 

Mano buvo taip, kad telefonas pradėjo pats persi krovinėti, per diena po 6 kartus. Nepadėjo jokie hard resetai, niekas. Nusiuntėm į garantinį (buvo pirktas iš operatoriaus), nepripažino, kad čia garantinis remontas, tipo telefonas buvo mėtytas ir už remontą paskaičiavo ~300 EUR. Telefono kampai buvo šiek tiek pazulinti, todėl nusprendė, kad čia mėtymo pasekmės, nors realiai jis nebuvo mėtomas. Naudotas apie mietus laiko :)

Panašu, kad pardavėjams svarbiausiai yra parduoti telefono draudimą šalia telefono. Draudimas sudaro nemažą procentą telefono kainos, o tą garantija kaip ir nereikalinga :)

Redagavo Dywaz
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...