Pereiti prie turinio

Automobilis, kurį vairuoti malonu


Rekomenduojami pranešimai

Teko važinėti su W220 430, tai jo vairuoti tikrai nėra didelio malonumo. Vat gale sėdėti - tam šis modelis ir skirtas. Link pensijos, jei tik finansinė padėtis leidžia - tikrai neblogas variantas.

 

Automobilis, kuris nupirko mane, dar prieš man jį nuperkant - Alfa Romeo 156. Dabar važinėju su 159, ši stovi ant kelio nepalyginamai geriau, nors žeminta (coil'ai) važiuoja komfortiškiau už 156 standartą, tačiau turi didelį trūkumą - papildomus kelis 100 kg. Jie tiesiog užmuša vairavimo malonumą, tačiau plaukti autostradoje ar prasilėkti vingiuotais miško keliukais vienas malonumas.

 

Tiesa, kiekvienas vairavimo malonumą supranta vis kitaip. Vienam reik didelio ir komfortiško automobilio, kitam smagios skarbonkės. Asmeniškai smagiau važiuoti lėtu automobiliu greitai, nei greitu - lėtai :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O, smagi tema. Bus apie ką padiskutuoti.

Pats vairuoju E klasės Mersą (w211), tai viena iš maloniausių mašinų, kurią teko vairuot. Nekalbu apie naujuosius E, CLS, CL, S, SL, ML, GL modelius. Didžiulis malonumas - sunkus vairas, plaukimas keliu. Kitąmet planuoju persėsti prie w221 (Hibrido ar 420 dyzeliuko) arba w216 vairo. Nes w211 modeliukų gatvėse priviso nemenkai, o ir šiaip norisi persėst prie prabangesnio modelio.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na man malonu vairuoti, kai nėra nuobodu, o toks vairavimas labiau priklauso nuo kelio, o ne nuo automobilio. T.y. smagus vingiuotas kelias ir paprastas auto man geriau nei koks nors naujesnis ar geresnis auto nuobodžioje autostradoje ar Via Balticoje.

 

Šiaip pats vairuoju e60 535d LCI tai būtent tuose vingiuotuose keliuose ir pasijunta visas smagumas, kad galėtum važiuoti dar ir dar. Man galiniai varomi + kietesnė važiuoklė yra puikus receptas smagiam vairavimui :) Tik labai daug tokių gerų kelių Lietuvoje nepasitaiko...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sutinku, man daug maloniau vairuoti kalnų serpantinais arba palei jūros krantą nei stovėt kamšty. Nors yra žmonių, kuriems tokie keliavimai nepažįstamais keliais kaip tik labiau stresą sukelia :)

 

Kad būtų malonu vairuoti mano asmeniniai kriterijai tokie:

Nedyzelis.

Galingas variklis su kuo lygesniu sukimo momentu.

Mechanas.

Galiniai arba visi varantys ratai (su didesniu perdavimu į galą).

Svorio pasiskirstymas kuo artimesnis 50/50.

Dirbanti, stabili ir tiksliai valdoma važiuoklė.

Patogios sėdynės ir salono išdėstymas.

Malonios salono medžiagos, gera surinkimo kokybė.

Kokybiška audio sistema.

 

Pats maloniausiai vairuojamas auto (o vairavęs esu labai daug auto) buvo Jaguar XJ berods 2003m.

Iš tautovežių maloniausia vairuoti BMW, praktiškai visus modelius išskyrus X. Tačiau didžiausias trūkumas, kad bmw nekenčia visi, kas neturi bmw. Todėl kelyje niekas nepraleidžia, tyčia užkišinėja, nuolat "sėdi ant šiknos" ir t.t. Bet valdymas viską atperka. BMW filosofija yra mašiną daryti pirmiausia vairuotojui, o tik po to eina praktiškumas ir eksploatacija.

Į trečią vietą statyčiau Subaru. Nors komforto mažai, bet pats valdymas kažkiek primena bmw.

Iš priekio varomo maloniausiai vairuojasi Honda. Geras variantas, kas neturi pinigų, bet nori malonumo.

 

Na o mažiausiai malonu vairuoti visokius paprastus pigius auto - opelius, wagenus, toyotas, ford focus ir pan. Ir kuo naujesni modeliai - tuo malonumo mažiau, tas pigus plastikas vemt verčia, įlipus iš karto norisi išlipt :)

 

Dar labai didelis malonumas cabrio - kol nesi važiavęs be stogo nesuprasi :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sutinku, man daug maloniau vairuoti kalnų serpantinais arba palei jūros krantą nei stovėt kamšty. Nors yra žmonių, kuriems tokie keliavimai nepažįstamais keliais kaip tik labiau stresą sukelia :)

 

Kad būtų malonu vairuoti mano asmeniniai kriterijai tokie:

Nedyzelis.

Galingas variklis su kuo lygesniu sukimo momentu.

Mechanas.

Galiniai arba visi varantys ratai (su didesniu perdavimu į galą).

Svorio pasiskirstymas kuo artimesnis 50/50.

Dirbanti, stabili ir tiksliai valdoma važiuoklė.

Patogios sėdynės ir salono išdėstymas.

Malonios salono medžiagos, gera surinkimo kokybė.

Kokybiška audio sistema.

 

Pats maloniausiai vairuojamas auto (o vairavęs esu labai daug auto) buvo Jaguar XJ berods 2003m.

Iš tautovežių maloniausia vairuoti BMW, praktiškai visus modelius išskyrus X. Tačiau didžiausias trūkumas, kad bmw nekenčia visi, kas neturi bmw. Todėl kelyje niekas nepraleidžia, tyčia užkišinėja, nuolat "sėdi ant šiknos" ir t.t. Bet valdymas viską atperka. BMW filosofija yra mašiną daryti pirmiausia vairuotojui, o tik po to eina praktiškumas ir eksploatacija.

Į trečią vietą statyčiau Subaru. Nors komforto mažai, bet pats valdymas kažkiek primena bmw.

Iš priekio varomo maloniausiai vairuojasi Honda. Geras variantas, kas neturi pinigų, bet nori malonumo.

 

Na o mažiausiai malonu vairuoti visokius paprastus pigius auto - opelius, wagenus, toyotas, ford focus ir pan. Ir kuo naujesni modeliai - tuo malonumo mažiau, tas pigus plastikas vemt verčia, įlipus iš karto norisi išlipt :)

 

Dar labai didelis malonumas cabrio - kol nesi važiavęs be stogo nesuprasi :)

LS Lexusa esi vairaves?

Redagavo minde1979
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Esu viduj sėdėjęs. Salonas pigesnis nei opelio. Nesuvokiu kaip gamintojai į tokį gražų ir prabangų auto galėjo tokį saloną sudėt...

 

Vat cia minusas jo labai baisus ir didelis. Girdejau, kad gana minkstai vaziuoja.

Redagavo wault
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kas nors 300c chrysler yra vairaves?

as vairuoju 5.7l motoru su tikrai geru sukimo momentu, net su r22 panevezio gatvem tiesiog "plaukiu"

 

na o del vidaus tai erdvu, ir palyginus jo vidus kaip 2005 metu tai geras, toks grieztas, ne kaip kokio bmw tokiu paciu metu su visokiais israitymais ir pribambasais.

Redagavo justas696661
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

as vairuoju 5.7l motoru su tikrai geru sukimo momentu, net su r22 panevezio gatvem tiesiog "plaukiu"

 

na o del vidaus tai erdvu, ir palyginus jo vidus kaip 2005 metu tai geras, toks grieztas, ne kaip kokio bmw tokiu paciu metu su visokiais israitymais ir pribambasais.

 

 

Vat pas mane dilema ka pirkti ar 3l dyzeli ar 5.7 motoru. Ka pats galetum pakomentuoti? Aisku hemi labiau noretusi, bet cia visgi Lietuva...

 

Beja pirkai is Lt skelbimu? Seku 300c skelbimus jau gal 2 metus tai per visa laika buvo 3-4 jie.

Redagavo wault
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sutinku, man daug maloniau vairuoti kalnų serpantinais arba palei jūros krantą nei stovėt kamšty. Nors yra žmonių, kuriems tokie keliavimai nepažįstamais keliais kaip tik labiau stresą sukelia :)

 

Kad būtų malonu vairuoti mano asmeniniai kriterijai tokie:

Nedyzelis.

Galingas variklis su kuo lygesniu sukimo momentu.

Mechanas.

Galiniai arba visi varantys ratai (su didesniu perdavimu į galą).

Svorio pasiskirstymas kuo artimesnis 50/50.

Dirbanti, stabili ir tiksliai valdoma važiuoklė.

Patogios sėdynės ir salono išdėstymas.

Malonios salono medžiagos, gera surinkimo kokybė.

Kokybiška audio sistema.

 

Pats maloniausiai vairuojamas auto (o vairavęs esu labai daug auto) buvo Jaguar XJ berods 2003m.

Iš tautovežių maloniausia vairuoti BMW, praktiškai visus modelius išskyrus X. Tačiau didžiausias trūkumas, kad bmw nekenčia visi, kas neturi bmw. Todėl kelyje niekas nepraleidžia, tyčia užkišinėja, nuolat "sėdi ant šiknos" ir t.t. Bet valdymas viską atperka. BMW filosofija yra mašiną daryti pirmiausia vairuotojui, o tik po to eina praktiškumas ir eksploatacija.

Į trečią vietą statyčiau Subaru. Nors komforto mažai, bet pats valdymas kažkiek primena bmw.

Iš priekio varomo maloniausiai vairuojasi Honda. Geras variantas, kas neturi pinigų, bet nori malonumo.

 

Na o mažiausiai malonu vairuoti visokius paprastus pigius auto - opelius, wagenus, toyotas, ford focus ir pan. Ir kuo naujesni modeliai - tuo malonumo mažiau, tas pigus plastikas vemt verčia, įlipus iš karto norisi išlipt :)

 

Dar labai didelis malonumas cabrio - kol nesi važiavęs be stogo nesuprasi :)

:lol: :lol: focus'a pavairaves nedristi apie visus fordus kalbet? :)))

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kas nors 300c chrysler yra vairaves?

Teko vazineti. Tik atsisedus likau suzavetas, itin patogu, taciau kuo daugiau vazinejau, tuo maziau man jis patiko.

Salonas pobaisis ir pigus, vaziuoja tikrai minkstai, posukius ima nenoriai, su 160kw traukos mazoka. Duociau 6.5/10

 

Is malonumo isskirciau siuos:

A8 sedint gale, vietos daug, patogu.

Jeep GC 2016 - malonus ir patogus, vairas kiek per lengvas, kely neperdaugiausiai plaukioja, vaziuot patogu, erdvu.

Alfa Romeo Gulia 2016 - 9/10, gerai valdoma, patogi, vietos uztenka, trauka gera, pritaikyta vairuot.

F10 - patogi ilgom kelionem, itin stabili, gerai prilipus prie kelio, malonu vaziuot tiek ramiai, tiek agresyviau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Teko važinėti su W220 430, tai jo vairuoti tikrai nėra didelio malonumo. Vat gale sėdėti - tam šis modelis ir skirtas. Link pensijos, jei tik finansinė padėtis leidžia - tikrai neblogas variantas.

 

Automobilis, kuris nupirko mane, dar prieš man jį nuperkant - Alfa Romeo 156. Dabar važinėju su 159, ši stovi ant kelio nepalyginamai geriau, nors žeminta (coil'ai) važiuoja komfortiškiau už 156 standartą, tačiau turi didelį trūkumą - papildomus kelis 100 kg. Jie tiesiog užmuša vairavimo malonumą, tačiau plaukti autostradoje ar prasilėkti vingiuotais miško keliukais vienas malonumas.

 

Tiesa, kiekvienas vairavimo malonumą supranta vis kitaip. Vienam reik didelio ir komfortiško automobilio, kitam smagios skarbonkės. Asmeniškai smagiau važiuoti lėtu automobiliu greitai, nei greitu - lėtai :)

Domina alfa 159, kaip sekantis auto. Ar daznai tenka susidurt su problemom? Kokie eksploatacijos kastai palyginus su kitom markem? Neorg. daliu gauti sunku? Isvis ar verta ziuret i si modeli?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Teko vairuoti Mondeo 2.5 turbo, visai ok važiavo, aišku toli nuo jaguar, bet prie blogiausių tikrai nepriskirčiau :)

Bendras pastebejimas, kad kvaila isskirti masinas vien pagal marke, kurias malonu vairuot, kurias ne. Bendras principas cia, kuo masina mazesne tuo ji labiau kratysis, bus kietesne, surinks kiekviena duobe. Kuo masina didesne - ji vaziuos minksciau, tiesiog plauks keliu. Tad teigti, kad pvz visi vagenai nemalonus vairuoti, tai nzn nzn... Manau koks VW Phaeton turetu buti itin malonus vairuoti.

 

Kas del tavo paminetu kabrioletu - gal retkarciais ir kaifas pavaziuot be stogo, bet is patirties galiu pasakyt kad vaziuojant be stogo kasdien tiesiog uzknisa. Ypac 120km/h+, viskas aplink svilpia tiesiog. Jau nekalbu kai pravaziuoji po tiltu ar ivaziuoji i tuneli. Kamstyje be stogo kai vasara +30 tiesiog kepi stovedamas kamstyje, tik ir norisi uzsidaryt stoga ir isijungt kondiske. Tad driving pleasure cia tikrai nematau nei pro kur. :) nebent yra zmoniu tipas, kuriems svarbu pries kitus pasirodyt, tada kaifuoja dvigubai nepaisant nepatogumu :D

 

Dar rasei, kad turi buti mechanine pavaru deze, kad butu malonu vaziuot. Esi vaziaves su auto, kurioje stovi naujos kartos (pvz ford'e powershift'as) automatine pavaru deze? Nesulyginami dalykai, va cia yra malonumas. :) anksciau man automatas irgi buvo minusas, bet perkant kita masina, jei bus toks variantas, i sona jau nespjausiu. :)

Redagavo neprisimenu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Domina alfa 159, kaip sekantis auto. Ar daznai tenka susidurt su problemom? Kokie eksploatacijos kastai palyginus su kitom markem? Neorg. daliu gauti sunku? Isvis ar verta ziuret i si modeli?

Su 156 draugavau nuo 2008 metų. Lietuvoje su 159 nuo kovo mėnesio. Pravažiuota 20k+ km tikrai ne pensininko rėžimu. Apart vieno rato guolio (~80 eur, nepamenu firmos, bet brangesnis) ir generatoriaus diržo parazitinio guolio (8 Eur, Inna) problemų nebuvo. Na dar tepalai ir stabdžių kaladėlės, kurias vos ne tą pačią savaitę sudeginau Kačerginėj :D Esu labai patenkintas pirkiniu.

 

Su dalim niekada nebuvo problemų su italais, jei tik moki šiek tiek paieškoti ir atrandi reikiamas parduotuves. Po euro šrotuose 159 kai kurių dalių kainos pakilo tiek, kad nauja dalis pigesnė gaunasi. Todėl reik nepatingėti ir pasidomėti kiek iš tikrųjų ta dalis verta.

 

Minusai šio automobilio, tai jau mano minėtas svoris. 1.9 8V JTDm (88kw) net nežiūrėčiau, 1.9 JTDm 16V (110kw) būtų viskuo geresnis variantas. Pats idealiausias variklis, tai 2.0 JTDm 125kw, kuris yra ekonomiškesnis už 1.9 JTDm ir smagiau važiuoja. Nors aš saviškiu (1.9 JTDm 16V) nesiskundžiu, Belgijoje pas alfistus atsukta iki ~144kw, saugiai. Renkantis 1.9 JTDm reiktų atkreipti dėmesį ar neūžia pavarų dėžė ir ar atleidžiant sankabą nesujuda bėgių perjungimo svirtis ant 1 ar 5/6 bėgių. Italai kažkodėl patikėjo vokiečiam sukurti M32 pavarų dėžę, o jie padarė projektavimo klaidą, ko pasekoje tepalas perkaista ir sugadinami guoliai. 2.4 JTDm ir 2.0 JTDm jau naudoja rimtesnę F40 dėžę.

 

2.4 JTDm pradeda lysti problemos dėl skilusios galvos, o ir kuro sąnaudos šio variklio nedžiugina. Šiaip visi JTDm motorai nėra problematiški, pili gerą kurą ir reikiamą tepalą laiku - ir jie tau nekvaršins galvos. Opel, Saab'ai naudoja tuos pačius dyzelius. Apie benzinus kiek liūdnesnis variantas. 1.9 JTS ir 3.2 JTS yra Holden kūrinys (Opel grupės), problemų kratinys, o ne variklis. Remontas brangus ir bus dažnas. Turi labai daug problemų, eksploatacinės išlaidos dar didesnės. Kuro ryja taip pat daug, tikrai neverta ir net sakyčiau negalima pirkti. Tačiau yra dar 1750 TBi (1.8) 147kw (asmeniškai svajonė) iš 4C modelio variklis. Tik, kad tokie variantai nesimėto (ėjo tik paskutiniais metais), jų kaina vien dėl variklio +~3k eur ir tokie modeliai vos ne per kelias h dingsta iš skelbimų.

 

Šiaip po 156 jaučiasi, kad padirbėta prie reliability, po kapotu žymiai daugiau vietos, patogesnis remontas. Daugelis dalykų perdaryta protingiau. Važiuoklė ta pati daugiasvirtė, tačiau patobulinta, lyg ir laiko tikrai geriau. Saugiausia tarp savo konkurentų, kėbulas tvirčiausias (užtenka duris prasidaryti, kad suprastum).

 

Rinkčiausi FL modelį nuo ~2008 06 gamybos, gan daug pirmųjų metų klaidų sutvarkyta, USB'as eina visiem (ankščiau papildomas pasirinkimas), elektroninis LSD (nesitikėjau, bet veikia), hill holder'is ir t. t. Tai - bazinė komplektacija :D

 

Kaip ir su visais naujais automobiliais, kokio lygio lavoną nusipirksi, tiek ir remontuosi. Vis gi čia ne Toyota, tikėtis, kad į servisą tik tepalų pasikeisti reiks nuvažiuoti neverta, tačiau tas jausmas, kada pastatęs mašiną kiekvieną kartą nueidamas atsisuki ir ta natūrali šypsena kiekvieną kartą atsisėdus už jos vairo - atperka.

Redagavo Esnyper
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Teko vazineti. Tik atsisedus likau suzavetas, itin patogu, taciau kuo daugiau vazinejau, tuo maziau man jis patiko.

Salonas pobaisis ir pigus, vaziuoja tikrai minkstai, posukius ima nenoriai, su 160kw traukos mazoka. Duociau 6.5/10

 

Is malonumo isskirciau siuos:

A8 sedint gale, vietos daug, patogu.

Jeep GC 2016 - malonus ir patogus, vairas kiek per lengvas, kely neperdaugiausiai plaukioja, vaziuot patogu, erdvu.

Alfa Romeo Gulia 2016 - 9/10, gerai valdoma, patogi, vietos uztenka, trauka gera, pritaikyta vairuot.

F10 - patogi ilgom kelionem, itin stabili, gerai prilipus prie kelio, malonu vaziuot tiek ramiai, tiek agresyviau.

Gulia tai turbut geras aparaciokas :) Bet turbut reikes palaukti 10 meteliu :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

As vairuoju bmw e60, 3.0d. Nors pries tai renkantis auto ziauriai svajojau apie E65, bet dabar nesigaliu, kad nepirkau. Didziaja dali vazineju po miesta, tai pilnai pakanka komforto, o ir siek tiek agresyvesnis. Siaip patinka auto dezes darbas, skirtingai nei tarkim volvo ar merso e klases. O auto, kuriuose ne uz vairo sedejau, bet kaip keleivis tai CLS ziauriai nekazka gale, o vat a8 4.2 longas, tai buvo toks aparatas, kad nesinorejo islipti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gulia tai turbut geras aparaciokas :) Bet turbut reikes palaukti 10 meteliu :D

Jei QV, tada reikes, nes 510 AG nemazai kainuoja, bet yra mazesniu motoru, kad laikui begant daugeliui prieinama bus. Ir dar tik vyksta uzsakymai salone, gatvese dar nepamatysi.

 

Kazkas minejo vw phaeton, neteko vairuoti, tik sedeti, bet itin bjaurus automobilis. Bandomas buvo 5.0, atrodo jegos turetu but daugiau nei proto, bet nepasijuto visai, sedeti lyginant su A8 kaip colte, galines sedynes trumpos, kietos ir nepatogios. Metai buvo apie 2005~

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...