Pereiti prie turinio

Auto diagnostikos paaiškinimas


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki, ar yra kas galėtų pakomentuoti diagnostikos išrašą? passat 2006m b6 2litrai dyzelis.

Ar išvis tuo išrašu galima tikėti? Nes labai daug rodo gedimų. Šeip mašina kuriasi ir važiuoja, tik kol šaltas variklis, prieš pasikurimą ji sekundės laike keistą garsą išduoda, kaip trinktelėjimas koks. po to užgesinus ir vėl pakūrus, jau viskas ok.

 

Jei info mokama, galiu sumokėti

 

http://pastebin.com/dz8wLhqk

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pirmiausia vertėtų klaidas ištrint, tada pavažiavus vėl tikrint. Kai kurios klaidos gali būti neaktualios arba jau sutvarkytos ankstesnio savininko.

O tarkim ten tarp klaidų kaikur galima rasti datą, dauguma, jei ne visos, datų atitinka 2016 gruodžio mėnesi. Ką rodo tos šalia klaidų nurodoma data ir laikas? Pirmo iškritimo datą? Paskutinio iškritimo datą? Ar tiesiog nieko reikšmingo, ar kažką kitą?

 

Esmė tokia, kad šita mašina nupoliruota "iščiustita" stovi pardavimui, ir ją kaip pastatė sausio mėnesi, taip ir stovi iki dabar, stovės, kol kažkas nupirks

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Klaidu placiau neaiskinsiu,bet bek ko toliau nuo tokio varianto. Prie bloku lindo,pilna nepastoviu klaidu. Su purstukais problemos. Klaidos lieka tik pirmines,jei tapati klaida buna veliau,tai lieka senesne.

Na ir rida itartinai maza..

Redagavo taimeris
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Iš klaidų datos ir pagal ridą matosi, kad mašina pastatyta ir praktiškai nevažinėjama. Per tris dienas 4km nuvažiuota, o per 16 dienų ~45km. Įspūdis toks, kad pravažiuoti bandomieji važiavimai. Klaidų begalė, gali būti ir rimta ir ne. Tiek laiko prastovėjus, galėjo akumas išsikrauti ar buvo akumas atjungtas ir klaidų prisigaudė. Bent jau mano C6 atjungus akumą tai belekiek prisigaudo, ar su pasatu taip būna nepasakysiu. Tai reikia trinti klaidas ir bent 100km pravažiuoti. Gali vienas gedimas n klaidų primesti. Realiai vien iš klaidų tai nepirkčiau ir kaip minėjo bėgčiau kuo toliau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne i data reikia ziuret o i kilometraza visos klaidos iskrito nuo 181540 iki 181585 reiskia pries 181540 visos klaidos buvo istrintos ir per 45km atsirado dabartines. Su didele tikimybe galima teigt kad klaidos aktualios. Greiciausiai klaidos buvo trintos pries ridos atsukinejima. Bet kokiu atveju issamaesnei diagnostikai reika realiai ziuret. Dabar galima teigt kad proglemos gali buti su purkstukais, abs valdymo blokau, ir dar daug kitais mazgais.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne i data reikia ziuret o i kilometraza visos klaidos iskrito nuo 181540 iki 181585 reiskia pries 181540 visos klaidos buvo istrintos ir per 45km atsirado dabartines. Su didele tikimybe galima teigt kad klaidos aktualios. Greiciausiai klaidos buvo trintos pries ridos atsukinejima. Bet kokiu atveju issamaesnei diagnostikai reika realiai ziuret. Dabar galima teigt kad proglemos gali buti su purkstukais, abs valdymo blokau, ir dar daug kitais mazgais.

Va va va!

super naudingas pastebėjimas, dabar ir aš atkreipiau į šitą dėmesi.

Vadinasi perekupas nusistūmė mašiną nuo tralo ir važiavo remontuoti, nes sparnai perdažyti, keitė sankabos dalis kažkokias, tai jis važinėdamas ir remontuodamas ir prisigaudė tų klaidų. Į aikštelę pastatė sausio 30.

Žodžiu čia yra nieko gero...

 

Dar klausimas ar tos klaidos visada kabo net ir akumą atjungus ilgam laikui? Galbūt niekas tų klaidų niekada netrynė, o jos atsirado tik po kelionės iš užsienio į Lietuvą, pajungus akumą ir pavažiavus tuos kelioliką kilometrų?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Va va va!

super naudingas pastebėjimas, dabar ir aš atkreipiau į šitą dėmesi.

Vadinasi perekupas nusistūmė mašiną nuo tralo ir važiavo remontuoti, nes sparnai perdažyti, keitė sankabos dalis kažkokias, tai jis važinėdamas ir remontuodamas ir prisigaudė tų klaidų. Į aikštelę pastatė sausio 30.

Žodžiu čia yra nieko gero...

 

Dar klausimas ar tos klaidos visada kabo net ir akumą atjungus ilgam laikui? Galbūt niekas tų klaidų niekada netrynė, o jos atsirado tik po kelionės iš užsienio į Lietuvą, pajungus akumą ir pavažiavus tuos kelioliką kilometrų?

 

Visos klaidos laikinos kiek matau, nieko reiksmingo, bet ka pradek krapstyt prie motoro ne tiek dar ju primetys. Plius atjunk akuma ar nusodinta bandyk vesti, vel ju primeto. Paimi pratrini klaidas, o tada paziuri kas vel isimes uzvedus, tada pravaziuoji, uzgesini, vel pajungi, pravaziuoji, varikli uzkaitini iki darbines temperaturos, dar jei ir atausti turi galimybe tai taip ir padarai ir galiausiai ziuri ka klaidas sumete. Nes dabar nei vienos rimtos klaidos nematau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Klaidos kaba visa laika iki kol jas istrinsi su kompu, nesvarbu ar akumas atjungtas. Tiesiog buna atjungus ir pajungus akuma del itampos sviravimo atsiranda klaidos kurios kabes kol jas neistrinsi, bet tokiu visos atsirastu vienu momentu pzv prie 181560km. Garantuotai jos jau buvo trintos Lietuvoje pries kazkokius tai darbus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Visos klaidos laikinos kiek matau, nieko reiksmingo, bet ka pradek krapstyt prie motoro ne tiek dar ju primetys. Plius atjunk akuma ar nusodinta bandyk vesti, vel ju primeto. Paimi pratrini klaidas, o tada paziuri kas vel isimes uzvedus, tada pravaziuoji, uzgesini, vel pajungi, pravaziuoji, varikli uzkaitini iki darbines temperaturos, dar jei ir atausti turi galimybe tai taip ir padarai ir galiausiai ziuri ka klaidas sumete. Nes dabar nei vienos rimtos klaidos nematau.

O kad trys purkstukai is keturiu kazkoki gryba pjauna? As isvis ta diagnostika dariau tam, kad mane gasdino tas trinktelejimas ant salto kurimo, lyg kas trinteltu per cilindra su plaktuku, pasipurtytu ir pasikurtu

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O kad trys purkstukai is keturiu kazkoki gryba pjauna? As isvis ta diagnostika dariau tam, kad mane gasdino tas trinktelejimas ant salto kurimo, lyg kas trinteltu per cilindra su plaktuku, pasipurtytu ir pasikurtu

 

Del tu visu trinktelejimu ir t.t. nezinau, bet va matau dar ardymo, gal motora remontavo, gal dar ka dare, issitrini klaidas ir ziuri vel kurias sumetys. Elementariausias dalykas yra tas, kai pvz meistrai dirba prie motoro, atsijungineja daug fyskiu, kad prieit ar nusiardyt, o paskui niekas nesivargina ju istrint, taip ir parsiduoda su milzinisku skaiciumi klaidu, as pats keliems motoristams su diagnostikom padedu karts nuo karto kai klientai ju papraso arba po kapitalinio neina uzkurt. Tai patikek klaidu buna ne vienetais o desimtim ir dar kartais 100 perkopia, viska istrini ir vsio, jei dar kas ne taip vel ziuri ka atgal sumete.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Del tu visu trinktelejimu ir t.t. nezinau, bet va matau dar ardymo, gal motora remontavo, gal dar ka dare, issitrini klaidas ir ziuri vel kurias sumetys. Elementariausias dalykas yra tas, kai pvz meistrai dirba prie motoro, atsijungineja daug fyskiu, kad prieit ar nusiardyt, o paskui niekas nesivargina ju istrint, taip ir parsiduoda su milzinisku skaiciumi klaidu, as pats keliems motoristams su diagnostikom padedu karts nuo karto kai klientai ju papraso arba po kapitalinio neina uzkurt. Tai patikek klaidu buna ne vienetais o desimtim ir dar kartais 100 perkopia, viska istrini ir vsio, jei dar kas ne taip vel ziuri ka atgal sumete.

hmmm...

Reikia grįžti prie tos mašinos, su diagnostika viską nutrinti, ir padaryti test drive koki 10-20km. Tada vėl jungt kompą ir žiūrėt kokios klaidos grįžo.

Ar teisingai čia sugalvojau?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kam isvis ziuret tokia masina? Jei nesamoniu pridaryta, plius dar garai visokie, poto sulus koks velenas

Nes rast passatą su kokia išskirtine komplektacija yra labai sunku. O ir čia neatrodo kad yra kažkokios nesamonės, 500-1000€ reiks turbūt vistiek atsidėti einamai explotacijai ir išlindusiom bėdom paremontuot, bet norisi kiek imanoma daugiau sutaupyti, bei neturėti DIDELIŲ bėdų.

 

Plikų pasatų ir dar jei universalų tai nors vežimu vežk, pilna. Bet retas kuris turi net tokias smulkmenas kaip priešrūkinės lempos ar multifunkcinis vairas, nekalbu apie dideli ekraną, ar patogius rekaro fotelius

Redagavo Tmaster
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Passatas 2006 2.0 dyzelis su rida 182k, tai reik būti visišku naivuoliu, kad tikėt tokiom nesąmonėm. Mažiausiai jis praėjęs 800k, tai nenustebk, kai reikės daryti kapitalinius remontus, kur tas 1k eur. greit išgaruos. Pusbrolio passatas 2013 ir tai jau prabėgęs 500k.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiaip netaip iš kažkur iškasiau beveik metus Lietuvio važinėta 1,9litro dyzeli tdi :D

apžiūrėsim.... nereikia galios, svarbu tvarkinga, kuo mažiau rūpesčių (ne išlaidų) kelianti mašina...

 

Iš tos diagnostikos kiti sako, kad gali būti skenduolis

Redagavo Tmaster
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nes rast passatą su kokia išskirtine komplektacija yra labai sunku. O ir čia neatrodo kad yra kažkokios nesamonės, 500-1000€ reiks turbūt vistiek atsidėti einamai explotacijai ir išlindusiom bėdom paremontuot, bet norisi kiek imanoma daugiau sutaupyti, bei neturėti DIDELIŲ bėdų.

 

Plikų pasatų ir dar jei universalų tai nors vežimu vežk, pilna. Bet retas kuris turi net tokias smulkmenas kaip priešrūkinės lempos ar multifunkcinis vairas, nekalbu apie dideli ekraną, ar patogius rekaro fotelius

bet tai kaip juos megsta vagys islupti,ahuj1enas navarotas tas ekranas..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...