Pereiti prie turinio

Patarkite dėl garantinio


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki, pirkau varlė(lt) televizorių. Ir dėl gamintojo broko po kelių dienų sugedo motininė plokštė. Varlė gali pakeisti TV į naują, arba gali suremontuoti servisaict (com). Klausimas: ką pasirinkti? Naują? Ar geriau remontuoti ir laukti? Ir dabar sužinojau, kad tie servicai neatsiklausė ir užsakė dalis. Ta dar klausimas ar aš turėjau jiems pats pasakyti, kad neremontuotų? Ar galiu šiuo atveju reikšti pretenzijas?

Redagavo ewaldux779
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Bet supranti, niekas manęs neklausė ir užsakė dalis iš kažkur.. Ir dabar negali duoti naujo, nes servisas užsakė dalis, tai ką daryti?

 

Pamenu man panašus scenarijus buvo, skalbimo mašinos dalis užsakinėjo irgi "garantinis", pusę metų pralaukiau. Belieka tikėtis, kad nebus panašaus scenarijaus. :) Arba pasiskambink, kad nori naujo televizoriaus, o ne jo dalių ar remonto, turėtų nesunkiai šią bėdą išspręst, manau kaip vartotojas tokią teisę tikrai turi.

Redagavo SofteriZ
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pagal įdėją, tai be tavo žinios negali jie užsakyt tau remonto, o turi duoti pasirinkti ką daryti, nes klientas visada teisus :D

Taip manai? Nežinau iki kokio lygio nukritę tie varlė.lt, bet nenori jie keisti.. Nors ir vartotojo teisėse parašyta, kad keisti, taisyti, ar grąžinti pinigus pasirenka pirkėjas.

 

Pamenu man panašus scenarijus buvo, skalbimo mašinos dalis užsakinėjo irgi "garantinis", pusę metų pralaukiau. Belieka tikėtis, kad nebus panašaus scenarijaus. :) Arba pasiskambink, kad nori naujo televizoriaus, o ne jo dalių ar remonto, turėtų nesunkiai šią bėdą išspręst, manau kaip vartotojas tokią teisę tikrai turi.

Nenori jie keisti to TV, iš karto matosi, sako, kad aš kaltas, jog servisas užsakė dalis, bet niekur nenurodyta, kad turiu servisui pasakyti, kad netaisytų, jei noriu gauti naują. O į varle aš kreipiausi..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kuo greičiau atsiimk pinigus ir daugiau niekada gyvenime ten nepirk. Broką prasčiausią tik kiša, apgaudinėja, įmonės pastoviai bankrutuoja su nuplaukiančiu garantiniu.

 

Jeigu *******ės tiesiai į vartotojų teises. Jie jau tokie dalbajobai, turi pilną teisę atgaut pinigus per 24 mėn. nuo pirkimo už nekokybišką elektroniką

Redagavo erne456
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kuo greičiau atsiimk pinigus ir daugiau niekada gyvenime ten nepirk. Broką prasčiausią tik kiša, apgaudinėja, įmonės pastoviai bankrutuoja su nuplaukiančiu garantiniu.

 

Jeigu *******ės tiesiai į vartotojų teises. Jie jau tokie dalbajobai, turi pilną teisę atgaut pinigus per 24 mėn. nuo pirkimo už nekokybišką elektroniką

Tai tame ir esmė, vartotojo teisėse nerašo, kad turiu kreiptis į servisas, kad jie man gražintų ir netaisytų. Aš kreipiausi ten, kur parašyta vartotojo teisėse - pardavėją. Jie parašė, kad turėjau į servisą skambint ir pasakyti, kad neremontuotų. Kažin ar tuos pinigus norės gražinti, jei jau nenori keisti į kitą..

Redagavo ewaldux779
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

jei laiku nepasakei, ir jau užsakytos dalys tai "šaukštai po pietų", beliko laukti.

Ir mokykis iš klaidų

Kodėl tai mano klaida? Iš kur aš galėjau žinoti, kad man reikia kreiptis į servisą, dėl netaisymo, jeigu aiškiai parašyta teisės aktuose, kad kreiptis į prekės pardavėją? O į pardavėją aš kreipiausi :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kodėl tai mano klaida? Iš kur aš galėjau žinoti, kad man reikia kreiptis į servisą, dėl netaisymo, jeigu aiškiai parašyta teisės aktuose, kad kreiptis į prekės pardavėją? O į pardavėją aš kreipiausi :)

Na tai ir kreipiesi į pardavėją, pasakai ar, dar geriau, parašai jog remiantis teisės aktais nori vietoj brokuotos prekės gauti naują analogą ir psio.

O dabar jei tik pasakei kad brokas, tai jie savo iniaciatyva ją tvarko, nes tikrai jiems nebus pelno jei visiems dalins naujus įrenginius, kas tuos dėvėtus ir taisytus pirks? Ne visi gali sau apple politikos daryti, kur pardavę su 500% antkainiu, net nesigilindami duoda naują aparatą, vietoj sugedusio, ir vistiek pliuse lieka

Redagavo Tmaster
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na tai ir kreipiesi į pardavėją, pasakai ar, dar geriau, parašai jog remiantis teisės aktais nori vietoj brokuotos prekės gauti naują analogą ir psio.

O dabar jei tik pasakei kad brokas, tai jie savo iniaciatyva ją tvarko, nes tikrai jiems nebus pelno jei visiems dalins naujus įrenginius, kas tuos dėvėtus ir taisytus pirks? Ne visi gali sau apple politikos daryti, kur pardavę su 500% antkainiu, net nesigilindami duoda naują aparatą, vietoj sugedusio, ir vistiek pliuse lieka

Tmaster, supranti, aš visą dieną ir rašinėju, ir skambinu, nenori gražinti ir taškas. Sako, kad mano kaltė dėl to, kad servisui nepasakiau, jog netaisytų.. Nors jų taisyklėse rašo, kad jie turėjo man leisti rinktis ką daryti, o to nebuvo.

Redagavo ewaldux779
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tmaster, supranti, aš visą dieną ir rašinėju, ir skambinu, nenori gražinti ir taškas. Sako, kad mano kaltė dėl to, kad servisui nepasakiau, jog netaisytų..

Rašei, kad gali pakeisti arba remontuoti, o dabar rašai, kad visą dieną rašinėji ir skambini.

Nieko nepadarysi, suremontuos ir atiduos, tokios garantinio sąlygos, o jei netinka gali kreiptis į teismą. Nes inspekcijos tik rekomenduoja ir patarimus dalina.

Bet ar verta? Nuramink aistras ir palauk

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Rašei, kad gali pakeisti arba remontuoti, o dabar rašai, kad visą dieną rašinėji ir skambini.

Nieko nepadarysi, suremontuos ir atiduos, tokios garantinio sąlygos, o jei netinka gali kreiptis į teismą. Nes inspekcijos tik rekomenduoja ir patarimus dalina.

Bet ar verta? Nuramink aistras ir palauk

Rašiau, nes iš pradžių taip ir parašė, kuomet paklausiau, bet vėliau persigalvojo :) Tai pats įvertink, kaip jaustumeisi įstrigęs tokioje situacijoje, yra keli pasirinkimo variantai, bet rinktis kažkodėl negali. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

forume rasinedamas problemos neisspresi. nesuprantu, kaip dar galejo kilti dvejones renkantis tarp taisyto daikto ir naujo :D jei man po keliu dienu butu sugedes i joki garantini taisyma net nebuciau daves, iskart buciau reikalaves grazinti pinigus arba pakeisti TV i kita, nauja.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

forume rasinedamas problemos neisspresi. nesuprantu, kaip dar galejo kilti dvejones renkantis tarp taisyto daikto ir naujo :D jei man po keliu dienu butu sugedes i joki garantini taisyma net nebuciau daves, iskart buciau reikalaves grazinti pinigus arba pakeisti TV i kita, nauja.

Nes servisas turi patikrinti, ar tai mano kaltė, ar gamintojo. Kaip aš galėjau įvertinti kieno kaltė? O jie vertindami užsakė dalis. Gal kiek neaiškiai pirma poste viskas išdėstyta mano, bet esmė tokia, kad jie neinformavę manęs iš karto pradėjo taisyti, nors aš norėjau sužinoti gedimą (jeigu tai brokas) ir pasikeisti į naują, kitaip pasikeisti neįmanoma. Problemos neišspręsiu, tik buvo įdomūs patarimai: palaukti, kol suremontuos, ar kreiptis kažkur :)

Redagavo ewaldux779
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Juokingi kartais žmonės.. :D kur tu čia dar žadi kreiptis, raminkis :D Kam reikia naujo daikto, tas iškart rašo pretenziją ir prašymą brokuotą daiktą pakeisti į naują, o tada jie siunčia tikrinimui ar tai brokas ir su tavim susisiekia. :) šiuo atveju tu atnešei remontui, nes nerašei jokio prašymo pakeisti į naują. Ar čia tikėjaisi atskiro pasiūlymo, kad gal norėtum, kad naują duotume? :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Juokingi kartais žmonės.. :D kur tu čia dar žadi kreiptis, raminkis :D Kam reikia naujo daikto, tas iškart rašo pretenziją ir prašymą brokuotą daiktą pakeisti į naują, o tada jie siunčia tikrinimui ar tai brokas ir su tavim susisiekia. :) šiuo atveju tu atnešei remontui, nes nerašei jokio prašymo pakeisti į naują. Ar čia tikėjaisi atskiro pasiūlymo, kad gal norėtum, kad naują duotume? :)

Tu man irgi juokingas, kodėl rašai tai, kas absoliučiai nėra naudinga, jeigu aš prašiau patarimo. Ar nori parodyti, kad esi labai gudrus? Neparodei. Aš suklydau ir pripažįstu, bet ko norėjau - tą pasiekiau :) mokykis, brolau, iš manęs, o ne mane mokyk :) Vis gi ačiū, kad pakomentavai, bet turėk savigarbos ir nerašyk daugiau čia :)

Redagavo ewaldux779
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tu man irgi juokingas, kodėl rašai tai, kas absoliučiai nėra naudinga, jeigu aš prašiau patarimo. Ar nori parodyti, kad esi labai gudrus? Neparodei. Aš suklydau ir pripažįstu, bet ko norėjau - tą pasiekiau :) mokykis, brolau, iš manęs, o ne mane mokyk :) Vis gi ačiū, kad pakomentavai, bet turėk savigarbos ir nerašyk daugiau čia :)

 

Puiku, kad pasiekei. :) Mano savigarba neprarandama dėl parašymo čia, nes situaciją žiūriu ne tik iš kliento pusės, bet ir kaip pardavėjas turi jaustis. Nes dar yra toks dalykas kaip žmoniškumas, ir juo remiantis, klientai iškart pasako ko tikisi, o ne po kiek laiko, kai jau pusė darbų padaryta. :)

 

O ką mokytis aš neturiu - senai žinomos tiesos ir teisės, kuriomis jau ilgai vadovaujuosi, bet tuo pačiu prisidedu ir žmoniškumą.

 

Na, bet pasiekei ko norėjai, su tuo ir sveikinu. ;)

Redagavo Blofeld
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Puiku, kad pasiekei. :) Mano savigarba neprarandama dėl parašymo čia, nes situaciją žiūriu ne tik iš kliento pusės, bet ir kaip pardavėjas turi jaustis. Nes dar yra toks dalykas kaip žmoniškumas, ir juo remiantis, klientai iškart pasako ko tikisi, o ne po kiek laiko, kai jau pusė darbų padaryta. :)

 

O ką mokytis aš neturiu - senai žinomos tiesos ir teisės, kuriomis jau ilgai vadovaujuosi, bet tuo pačiu prisidedu ir žmoniškumą.

 

Na, bet pasiekei ko norėjai, su tuo ir sveikinu. ;)

Tiesos yra, žmogiškumas svarbu. Laiku susipratau ir tiek.. Visi klysta, negali visko žinoti. Dėkui už nuomonę. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kokia šiai dienai yra situacija?

Tiesa tokia, kad reikia būti žmogišku ir pripažinti klaidą.. Ir jei pasiseks, gal sutiks serviso darbuotojai parašyti gamintojo broko aktą. Nes jeigu užsako dalis tai atšaukti jau būtų nuostolis, bet jeigu susitarsi, tai gali gauti naują TV. Vienaip ar kitaip pamoka, kad prieš siunčiant reikia pasakyti, kad netaisytų, tiesiog nustatytų gedimą, o taisytų tik tokiu atveju, jeigu gedimas neatitinka sąlygų gauti naują prekę. Viską viršuj Blofeld parašė, tai daug tiesos tame yra.

Redagavo ewaldux779
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...