Pereiti prie turinio

Rekomenduojami pranešimai

Tai būtent, kad po 3 metu vėl pasiimsi nauja auto lizingu, o sena atiduosi į saloną, iš kurio pirkai

Tokiu būdu perkant automobilį kiek pinigų išleidžiama maždaug? Nesigauna pigiau tiesiog naudotą automobilį pirkti, nes jo vertė taip stipriai jau nekris kaip naujo automobilio?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

as irgi jau 4 metai su nauju auto, po penkiu metu kai baigsis garantija imsiu vel nauja. Vieninteles islaidos tai draudimas, kuras ir metiniai aptarnavimai.

Sunkiausia yra issilizinguoti pirmaji auto. Ji pardaves vel visus gautus pinigus meti i naujo auto lizinga, tada belieka labai maza dalis issimoketi ir labai mazos imokos. Arba imi aukstesnes klases ir vel po tiek pat moki :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

as irgi jau 4 metai su nauju auto, po penkiu metu kai baigsis garantija imsiu vel nauja. Vieninteles islaidos tai draudimas, kuras ir metiniai aptarnavimai.

Sunkiausia yra issilizinguoti pirmaji auto. Ji pardaves vel visus gautus pinigus meti i naujo auto lizinga, tada belieka labai maza dalis issimoketi ir labai mazos imokos. Arba imi aukstesnes klases ir vel po tiek pat moki :)

 

Papasakok plačiau. :) Kiek moki į mėnesį, koks auto? Ar žiauriai daug draudimas kainuoja?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

As sau emiau ekonomines klases miesto masina. Per pazistamus, tai gavosi gerokai pigiau, nes masina laimeta teleloto, bet galejau rinktis spalva, pasiemiau is salono. Hyiundai i20. Su papildomais zieminiais ratais ant disku, kilimais, gesintuvais ir vaistinele gavosi lygiai 8k euro. Po 3.5 metu dabar jos verte 6000-6500, baigiantis 5 metu garantijai planuoju isstumpi uz 5k.

Menesine imoka su 20% pradiniu ~110 Eur.

Draudimas civilke ~130 eur, casko ~350 eur. metinis aptarnavimas ~130 eur.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

As sau emiau ekonomines klases miesto masina. Per pazistamus, tai gavosi gerokai pigiau, nes masina laimeta teleloto, bet galejau rinktis spalva, pasiemiau is salono. Hyiundai i20. Su papildomais zieminiais ratais ant disku, kilimais, gesintuvais ir vaistinele gavosi lygiai 8k euro. Po 3.5 metu dabar jos verte 6000-6500, baigiantis 5 metu garantijai planuoju isstumpi uz 5k.

Menesine imoka su 20% pradiniu ~110 Eur.

Draudimas civilke ~130 eur, casko ~350 eur. metinis aptarnavimas ~130 eur.

Na tuomet visai nieko variantas. Dažni gedimai? Kaip surinkimo kokybė? Tik jaučiu nekoks jausmas kas mėnesį tas įmokas nubraukti nuo algos :/ toks kabantis įsipareigojimas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na tuomet visai nieko variantas. Dažni gedimai? Kaip surinkimo kokybė? Tik jaučiu nekoks jausmas kas mėnesį tas įmokas nubraukti nuo algos :/ toks kabantis įsipareigojimas.

 

Bet nebėra nenumatytų išlaidų remontui, nes garantinis viską dengia. Paskaičiavus kiek remontui išleidžiu per metus, tai tas skirtumas ne toks jau ir didelis gaunas. Juolab galima ir pigesnių automobilių rasti.

 

O pirkti naują mašiną, kuriai katik pasibaigęs garantinis tai nemanau, kad labai gerai, nes tokios dalių ir remonto kaina vis dar bus kosmosas, o turint omeny, kad automobiliai yra prikišti begalo daug technologijų, dėl kurių resursas tik kenčia, tai ir remontuoti tikrai teks per tuos 3-5 metus, kuriems pirksi automobilį.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei grynai iš piniginės pusės tai naujas tikrai niekaip nepigiau. Senas nuvertėja mažiau ir lyginant metines auto išlaikymo išlaidas tai remontam tikrai tiek nesukiši kiek atsieina lizingo įmokos. Ir dar greičiausiai senas bus aukštesnės klasės. Tik yra kitas reikalas dėl ko ir pats pradėjau apie naują galvot, tai patikimumas. Tiesiog nori sėst ir važiuot kur tau reikia, o su sena pastoviai kažkas, sutvarkai važiuoklę kažkas atsitinka su elektra, sutvarkai elektra prasideda variklio bėdos ir taip sukasi ratas :D O tie važinėjimai į servisus, automobilio palikimas remontui ar dar blogiau kažkur kelyje sugendi tikrai daug atima laiko ir nervų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gali plačiau apie auto? Ar tikrai apsimokėjo jį pirkti? Nebus taip kad 2-3metus važinėsi su minimaliom išlaidom, o paskui kai pabirs viskas, tai pigiau išeis vėl lizingu pasiimti?

 

Ir dėl pietų darbe ir kavinėj - kiek skiriasi kainos?

 

Dar nebuvo dienos, kad pasigaileciau sprendimu. Ypac kai taip nusvilau su ta sena auto. Gal ir nesigauna is salono auto pigiau galutiniame variante, bet uztat ramiai gyvenu. O konkreciai lyginant su savo sena auto, tai i ja buvau daugiau sukises remontui nei kol kas i nauja lizingo imoku.

O pabirt, tai ji nepabirs. Net jei ir pabirs, yra garantija, tad galvos nesuku. Pasibaigus 3 metu gamyklinei garantijai, pratesiu ja dar 2 metams uz mazdaug 300€. Ir siaip, automobilis toyota corolla, tai manau, gana patikimas variantas.

 

O del pietu, tai anksciau isleisdavau 4-6€ uz vienus pietus, tai per savaite apie 25€ gaunasi. Dabar per savaite su drauge apie 50€ isleidziam ant maisto ir uztenka ir namie pavalgyt, ir i darba nusinest. Tai manau apie 20€ tikrai susitaupo per savaite dabar.

 

As sau emiau ekonomines klases miesto masina. Per pazistamus, tai gavosi gerokai pigiau, nes masina laimeta teleloto, bet galejau rinktis spalva, pasiemiau is salono. Hyiundai i20. Su papildomais zieminiais ratais ant disku, kilimais, gesintuvais ir vaistinele gavosi lygiai 8k euro. Po 3.5 metu dabar jos verte 6000-6500, baigiantis 5 metu garantijai planuoju isstumpi uz 5k.

Menesine imoka su 20% pradiniu ~110 Eur.

Draudimas civilke ~130 eur, casko ~350 eur. metinis aptarnavimas ~130 eur.

 

Mikai, o ne tau buvo parejes variklis kazkuriai auto? Kartais ne sitai? Kaip ten tau baiges?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

As sau emiau ekonomines klases miesto masina. Per pazistamus, tai gavosi gerokai pigiau, nes masina laimeta teleloto, bet galejau rinktis spalva, pasiemiau is salono. Hyiundai i20. Su papildomais zieminiais ratais ant disku, kilimais, gesintuvais ir vaistinele gavosi lygiai 8k euro. Po 3.5 metu dabar jos verte 6000-6500, baigiantis 5 metu garantijai planuoju isstumpi uz 5k.

Menesine imoka su 20% pradiniu ~110 Eur.

Draudimas civilke ~130 eur, casko ~350 eur. metinis aptarnavimas ~130 eur.

 

O į saloną atiduot atgal negalima ir naują pasiimt? Nes esu girdėjęs, kad ir taip daro.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar nebuvo dienos, kad pasigaileciau sprendimu. Ypac kai taip nusvilau su ta sena auto. Gal ir nesigauna is salono auto pigiau galutiniame variante, bet uztat ramiai gyvenu. O konkreciai lyginant su savo sena auto, tai i ja buvau daugiau sukises remontui nei kol kas i nauja lizingo imoku.

O pabirt, tai ji nepabirs. Net jei ir pabirs, yra garantija, tad galvos nesuku. Pasibaigus 3 metu gamyklinei garantijai, pratesiu ja dar 2 metams uz mazdaug 300€. Ir siaip, automobilis toyota corolla, tai manau, gana patikimas variantas.

 

O del pietu, tai anksciau isleisdavau 4-6€ uz vienus pietus, tai per savaite apie 25€ gaunasi. Dabar per savaite su drauge apie 50€ isleidziam ant maisto ir uztenka ir namie pavalgyt, ir i darba nusinest. Tai manau apie 20€ tikrai susitaupo per savaite dabar.

 

 

 

Mikai, o ne tau buvo parejes variklis kazkuriai auto? Kartais ne sitai? Kaip ten tau baiges?

 

Ne, man moto variklis subyrejo. Masina du kart buvo garantiniam, viena karta kazkas barskejo pakaboj, kita kart kondikas streikavo.

 

O į saloną atiduot atgal negalima ir naują pasiimt? Nes esu girdėjęs, kad ir taip daro.

 

Salonas is taves atperka masina, o uz tuos pinigus panaudoja kaip pradini inasi. Tik salonas visada atperka zemesne nei rinkos kaina, tai nelabai ir apsimoka

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar nebuvo dienos, kad pasigaileciau sprendimu. Ypac kai taip nusvilau su ta sena auto. Gal ir nesigauna is salono auto pigiau galutiniame variante, bet uztat ramiai gyvenu. O konkreciai lyginant su savo sena auto, tai i ja buvau daugiau sukises remontui nei kol kas i nauja lizingo imoku.

O pabirt, tai ji nepabirs. Net jei ir pabirs, yra garantija, tad galvos nesuku. Pasibaigus 3 metu gamyklinei garantijai, pratesiu ja dar 2 metams uz mazdaug 300€. Ir siaip, automobilis toyota corolla, tai manau, gana patikimas variantas.

Na gerai, bet vistiek eksplotuojant auto susidėvės kažkokie mazgai. Tarkim nuo temperatūrų pokyčių sutrūkinės ir prakiurs antifrizo šlangutė, išsimals važiuoklė, perdegs lemputė, akumas nebelaikys/greit išsikraudinės - visa tai garantinis nemokamai tvarkys? Tokie dalykai kaip susidėvėję stabdžių diskai/kaladėlės, oro filtrai, tepalų keitimas - kaip suprantu čia periodiškas aptarnavimas ir už jį jau iš savų mokėti reikia? :)

Susidomėjau ir aš lizinginiu auto :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Asmeniskai man labiausiai sutaupyti pinigus padejo pietu valgymas darbe vietoj valgymo kavinej (dabar gaila pasidaro pagalvojus, kiek anksciau isleisdavau kasdien valgydamas pietus kavinese), taip pat auto isigijimas is salono ir senojo pakeitimas (tiesiog su senu auto nenusiseke ir vis gedo, teko remontuoti ir kisti i ji pinigus, o visad tvarkiau nuosirdziai - kaip priklauso sau, kol galiausiai avarija padariau ir isvis nuejau i totalu minusa, nes masina nebepataisoma buvo, o dabar susimoku lizinga ir papildomu islaidu, apart kuro, nebuna). Na ir del pramogu - visiskai nebetraukia ejimai i miesta ir savaitgalio pramogos Vilniaus centre, tad ir cia susitaupo.

Nesakau, kad kazkurioj vietoj reikia is manes imti pavyzdi, tiesiog tokia mano patirtis, kaip man susitaupo pinigai.

Nagi nagi, rasiai cia toliau apie garantija, tai pasakyk kiek kainuoja vienas apsilankymas gamintojo atstovaujame servise, kad garatinja islaikyti galiojancia? Tepalu, dirzu keitimas etc. kiek zinau tepalai vistiek keiciami kasmet, nepaisant kad numatytos keitimo ridos nenuvaziavai, norint tureti galiojancia garantija. :) ar dar tiek laiko nepraejo? be to, jei kas suges ir varysi i garantini aptarnavima, parasyk bent jau man i pm, ar gedimas buvo "garantinis" :)

 

Na gerai, bet vistiek eksplotuojant auto susidėvės kažkokie mazgai. Tarkim nuo temperatūrų pokyčių sutrūkinės ir prakiurs antifrizo šlangutė, išsimals važiuoklė, perdegs lemputė, akumas nebelaikys/greit išsikraudinės - visa tai garantinis nemokamai tvarkys? Tokie dalykai kaip susidėvėję stabdžių diskai/kaladėlės, oro filtrai, tepalų keitimas - kaip suprantu čia periodiškas aptarnavimas ir už jį jau iš savų mokėti reikia? :)

Susidomėjau ir aš lizinginiu auto :)

Taip is savu, plius visi keitimo darbai atliekami gamintojo atstovu servise, su originaliomis dalimis ir ju ikainiais. Daznu atveju ta garantija gaunasi kaip suniui penkta koja. :))

Redagavo neprisimenu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na gerai, bet vistiek eksplotuojant auto susidėvės kažkokie mazgai. Tarkim nuo temperatūrų pokyčių sutrūkinės ir prakiurs antifrizo šlangutė, išsimals važiuoklė, perdegs lemputė, akumas nebelaikys/greit išsikraudinės - visa tai garantinis nemokamai tvarkys? Tokie dalykai kaip susidėvėję stabdžių diskai/kaladėlės, oro filtrai, tepalų keitimas - kaip suprantu čia periodiškas aptarnavimas ir už jį jau iš savų mokėti reikia? :)

Susidomėjau ir aš lizinginiu auto :)

 

Matai, reikia ziureti i konkrecia situacija, kas nutiko, ir tada tik matai, cia garantinis, ar ne garantinis. Kas liecia filtrus, tepalus ir kitus einamus dalykus, tai juos pakeicia aptarnavimo metu. Jis vyksta kas 15k km arba kas metus. Mano toyotai pvz po 15k km aptarnavimas kainuoja iki 100€ mazdaug, po 30k km apie 180€, po to po 45k km vel apie 100€ ir t.t. Del siu aptarnavimu nei kiek nesiparinu, nes filtrus, tepalus ir kitus iprastus dalykus reikia keisti kievienam auto - ir naujam, ir senam. Ir nematau didziulio kainos skirtumo keiciant visus tuos dalykus autorizuotam servise, ir kazkokiam tiesiog paprastam servize. Aisku, nebent tepalus perki is norfos, filtrus kai kuriuos keiti, kai kuriuos ne ir dar pats garaziuke viska susitvarkai. Tada zinoma, kad pastarasis variantas pigesnis.

 

Nagi nagi, rasiai cia toliau apie garantija, tai pasakyk kiek kainuoja vienas apsilankymas gamintojo atstovaujame servise, kad garatinja islaikyti galiojancia? Tepalu, dirzu keitimas etc. kiek zinau tepalai vistiek keiciami kasmet, nepaisant kad numatytos keitimo ridos nenuvaziavai, norint tureti galiojancia garantija. :) ar dar tiek laiko nepraejo? be to, jei kas suges ir varysi i garantini aptarnavima, parasyk bent jau man i pm, ar gedimas buvo "garantinis" :)

 

Pries tai zinuteje kaip tik parasiau aptarnavimo kainas. Reikia aptarnavima daryti kas 15k km arba kas metus. As per metus kaip tik apie 15k km ir pravaziuoju. O ir senesnei auto, jeigu ja priziuri, kas 15k km darai juk bent kazkoki minimalu aptarnavima (pasikeiti tepalus ir filtrus). Zinoma, cia jau kiekvienas renkasi pagal save, kiti tepalus kas 30k km, t.y. kokius du metus keicia.. :) ok, jei suges, galesiu ne parasyt ne tik i pm, bet ir cia.

Suprantu, kad tavo nuomone tokia, kad cia gaunasi viskas brangiau, garantinis nenaudingas ir pan. Tai, kaip ir minejau, nesakau, kad galutiniame variante gaunasi pigiau nei senas auto.

Man asmeniskai trumpuoju laikotarpiu (~1 m. trukmej) gaunasi tikrai pigiau, taciau galutiniam - dar bus matyti. Bet savo atveju galiu pasakyti, kad tie isleisti pinigai tikrai verti mano vidines ramybes, kurios neturejau vairuodamas ir pastoviai remontuodamas savo sena automobili.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Siaip perkant lizingu daugelis salonu siulo itraukti 3 arba 5 metu aptarnavimus i bendra lizingine suma.

Garantija is esmes negalioja tik tokioms dalims kaip stabdziu diskai ir kalades, lemputes ir langu purkshtukai. Reik ziureti i garantines salygas, pirmus 2-3 metus garantija yra viskam apart mano isvardintiems, likusius 2-5 metus jau priklauso nuo gamintojo, gali buti viskam, gali buti pagrindinems dalims, cia jau reiktu pries perkant ishsiaiskinti

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nesiginčysiu kas geriau, senas ar naujas, tik pasakysiu, kad jeigu auto byra pastoviai ir kiši daug pinigų į remontus, tai ne todėl, kad jis senas, o todėl, kad išsirinkai nepatikimą modelį ir/ar nusipirkai blogos būklės. Su naujais irgi ne visada taip gražu kaip atrodo. Ne viena istorija jau buvus kai koks nors gedimas pripažįstamas negarantiniu. Arba kai nusiperka naują, bet jau buvusią daužtą. Arba auto pasirodo jau buvęs naudotas.

Aš net negalvoju apie naujo auto pirkimą tik dėl nuvertėjimo. Aišku, kai koks nors naujas kibiras kainuoja 8k, o po kelių metų kainuoja 5k, tai viskas ok. Bet kai pvz., BMW 7 naujas kainuoja ~100k, o po kelių metų jau kainuoja ~20k, tai man čia kosmosas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nesiginčysiu kas geriau, senas ar naujas, tik pasakysiu, kad jeigu auto byra pastoviai ir kiši daug pinigų į remontus, tai ne todėl, kad jis senas, o todėl, kad išsirinkai nepatikimą modelį ir/ar nusipirkai blogos būklės. Su naujais irgi ne visada taip gražu kaip atrodo. Ne viena istorija jau buvus kai koks nors gedimas pripažįstamas negarantiniu. Arba kai nusiperka naują, bet jau buvusią daužtą. Arba auto pasirodo jau buvęs naudotas.

Aš net negalvoju apie naujo auto pirkimą tik dėl nuvertėjimo. Aišku, kai koks nors naujas kibiras kainuoja 8k, o po kelių metų kainuoja 5k, tai viskas ok. Bet kai pvz., BMW 7 naujas kainuoja ~100k, o po kelių metų jau kainuoja ~20k, tai man čia kosmosas.

 

Tarp kitko, Stanley, ta auto, kuris man pastoviai byrejo, tu ir padejai issirinkti. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

idomu skaityti ką čia visi kalba tik tada nesuprantu kodėl man užtenka pragyventi menesiui vidutiniškai apie 350 eur/mėn ir automobili turiu ir alų degtinę geriu aišku nedažnai nes sportuoju, ir proteina kreatina ir kitokiu papildu sportui nusiperku ir buta išlaikau ( nuomos nemoku) Ir vilniuje gyvenu o ne kur kaime. O kas svarbiausia nepasakyčiau jog aš labai taupau, tikrai neperku brangiausių dešrų, bet vištienos krūtinėlę leidžiu sau valgyti.

 

Paprasciausiai nemoka valdyti pinigu kai kurie zmones.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Primink koks tai buvo auto ir kur pirktas, Lietuvoje ar Vokietijoje. Radau mūsų susirašinėjimą, bet ten jokios info apie pirkimą, tik diskusijos apie modelius.

 

Volvo Lietuvoje. Susirašinėjimo nerandi, nes telefonu viską sutarėm. :)

 

Bet nesigilink, aš tikrai nieko nekaltinu. Mintis, kurią norėjau pasakyti, yra ta, kad niekas negarantuoja dėl gero automobilio nusipirkimo. Net tie, kurie tuo užsiima ir iš to gyvena.

 

Ir šiaip apie tas mašinas čia jau per didelis off topic, tegul žmonės toliau diskutuoja apie temos autoriaus situaciją.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nėra čia jokio off topico,susiję su taupymu,ir manau daugumai aktuali tema apie mašinas.

 

P.S.net keista,kad Stenley Volvo siūlė,šiaip jis labiausiai jų nekenčia kiek tenka paskaitinėt postų,volvofobas numero uno :lol:

Redagavo tomas7926
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš jam Volvo tikrai nesiūliau, siūliau kaip visada japonus :) Paprašė apžiūrėt, aš ir apžiūrėjau. Kaip pamenu daužta nebuvo, didelių problemų tuo metu irgi nebuvo. Tos Volvo nuo 00m iš prigimties problematiškos mašinos, sau buvau dvi nusipirkęs ir turėjau su jom tiek galvos skausmo, kiek neturėjau su visom kitom auto kartu sudėjus, nors pirkimo metu abi buvo geros būklės, pirktos vakarų Europoj. Todėl ir esu volvofobas, o po jkacinsko atvejo dar didesnis :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kuo mažiau nuvertėjančios.

Kuo žemesnės klasės.

Kuo paprastesnės konstrukcijos, lengvai aptarnaujamos ir remontuojamos.

Turinčios kuo mažiau ligų, kurios nėra brangiai taisomos.

Kuo geresnės būklės perkamos ir visą laiką palaikomos idealios techninės būklės. Taip yra gerokai pigiau nei važinėti du metus nieko nedarant, o po to prieš kiekvieną TA viską tvarkyti.

Ne egzotinis modelis, bet ir ne tautovežis.

Kuo mažesnės kuro sąnaudos skaičiuojant ne l/100km, o €/100km.

Tvarkyti tik pas išmanančius ir sąžiningus meistrus. Dažnai su auto būna viskas tvarkoje, bet kreivarankiai kažką sugadina arba sutaiso išgalvotus gedimus, po to žmogus skundžiasi, kad mašina š..., daug pinigų sukišo.

Dalis pirkti su protu. Nepirkti pigiausių vienai dienai, bet ir nepirkti brangiausių visam gyvenimui.

Daug kas akcentuoja detalių kainą, bet nuo to nedaug priklauso bendra suma išleista eksploatacijai. Nebent ruošiatės pirkti užmuštą laužą ir jį prikelinėti antram gyvenimui.

Neklausyti tų kurie giria vieną modelį kaip patį geriausią, sako, kad daug metų važinėjo ir nieko nedarė. Tokie dažniausiai po mašinos pardavimo kalba atvirkščiai :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Apie masinas kalbant sia yra sekmes reikalas pats turiu bmw 07m jau trys metus nieko netaisau isskyrius tas detales, kurios butinos tai tepalai, filtrai, padangos o draugas nusipirkes tapacia modeli ir panasaus amziaus vis taiso ir taiso kas menesi problemos tai variklio kapitalinis remontas,ir visokio sudo, jau butu tapti auto puse nupirkes kiek i remonta sukyso :D nors tik metus turi masina.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...