Pereiti prie turinio

Mašina iki 5000€


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki, ieškau sau pirmos mašinos iki 5000€.

 

Tarp variantų: golf 5-6, audi 6, opel signum.

 

Ieškau ekonomiškos, tvarkingos, žiūriu, kuo naujesnę (bent nuo 2005), kad nebūtų po to gedimų. Gal kas gali ką nors pasiūlyti ar pasidalinti patarimais? Iš anksto dėkoju.

Žiūriu hečbekus ir sedanus, o universalai nelabai ir domina.Auto gerai,kad nebūtų labai žema,nes pats esu aukšto ūgio. Internete ieškojau, bet nelabai ką gero, patarimų ir radau.

Redagavo Langas123
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

1. Metai nepadės pabėgti nuo gedimų. Gali būti ir 2014 metų, ir gesti fatališkai. Kai ne naują perki, visokių netikėtumų gali pakliūti, tad į metus tiek siūlyčiau nesusikoncentruoti. Metai labiau dėl kėbulo aktualūs, bet tai dar ne viskas.

 

2. Ekonomijos su A6 nesitikėk - jei nori normalios traukos, ekonomijos nebus. O jei imsi silpną, tai kam išvis į tą A6 žiūrėti? Kiek pažįstami turi, gedimų irgi daug įvairiausių pasitaiko. Nepigių, tad ir remontas ekonomijos neprideda.

 

3. Neįvardini, koks kuro tipas domina. Tas irgi yra svarbu, renkantis mašiną, nes pagal dabartinius išvardintus variantus atrodytų, kad ieškai dyzelio. A6 elektroniniai purkštukai lepūs, kiek girdėjau. Golf V (naujesnių nevairavęs, nežinau, bet esu įsitikinęs, kad tas pats) komforto nebus, nes visi golfai yra taburetės su ratukais.

 

4. Jei esi aukštas ir žiūri į hečbekus, apsvarstyk, ar dažnai turėsi keleivių, kurie sėdės gale. Pavyzdžiui, Volvo S60 priekyje vietos pakankamai, bet gale ankštoka, tad S80 yra kiek didesnė ir patogesnė visų keleivių atžvilgiu.

 

5. Žema tai kuria prasme? Lubų aukščio? Man asmeniškai daug maloniau vairuoti žemas mašinas, nes taip labiau jaučiu mašiną, yra daugiau vairavimo malonumo ir jos įprastai būna manevringesnės.

 

Aš asmeniškai už tokią sumą žiūrėčiau į Volvo S60/S80, Toyota Avensis, Hondo Accord, Subary Legacy arba BMW E60. Bet čia labiau tai lemia mano potraukis šiek tiek manevringesnėms (na, neskaitant Volvo ir Avensio), įprasto dydžio mašinoms.

 

Visos šios malonesnės nei golf'as, bet dauguma ne tokios kaip A6. Tai, kadangi paties pasirinkimai yra ganėtinai skirtingi, o ir kriterijai visi neaiškūs, tai sunku ir patarti būtų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

1. Metai nepadės pabėgti nuo gedimų. Gali būti ir 2014 metų, ir gesti fatališkai. Kai ne naują perki, visokių netikėtumų gali pakliūti, tad į metus tiek siūlyčiau nesusikoncentruoti. Metai labiau dėl kėbulo aktualūs, bet tai dar ne viskas.

 

2. Ekonomijos su A6 nesitikėk - jei nori normalios traukos, ekonomijos nebus. O jei imsi silpną, tai kam išvis į tą A6 žiūrėti? Kiek pažįstami turi, gedimų irgi daug įvairiausių pasitaiko. Nepigių, tad ir remontas ekonomijos neprideda.

 

3. Neįvardini, koks kuro tipas domina. Tas irgi yra svarbu, renkantis mašiną, nes pagal dabartinius išvardintus variantus atrodytų, kad ieškai dyzelio. A6 elektroniniai purkštukai lepūs, kiek girdėjau. Golf V (naujesnių nevairavęs, nežinau, bet esu įsitikinęs, kad tas pats) komforto nebus, nes visi golfai yra taburetės su ratukais.

 

4. Jei esi aukštas ir žiūri į hečbekus, apsvarstyk, ar dažnai turėsi keleivių, kurie sėdės gale. Pavyzdžiui, Volvo S60 priekyje vietos pakankamai, bet gale ankštoka, tad S80 yra kiek didesnė ir patogesnė visų keleivių atžvilgiu.

 

5. Žema tai kuria prasme? Lubų aukščio? Man asmeniškai daug maloniau vairuoti žemas mašinas, nes taip labiau jaučiu mašiną, yra daugiau vairavimo malonumo ir jos įprastai būna manevringesnės.

 

Aš asmeniškai už tokią sumą žiūrėčiau į Volvo S60/S80, Toyota Avensis, Hondo Accord, Subary Legacy arba BMW E60. Bet čia labiau tai lemia mano potraukis šiek tiek manevringesnėms (na, neskaitant Volvo ir Avensio), įprasto dydžio mašinoms.

 

Visos šios malonesnės nei golf'as, bet dauguma ne tokios kaip A6. Tai, kadangi paties pasirinkimai yra ganėtinai skirtingi, o ir kriterijai visi neaiškūs, tai sunku ir patarti būtų.

 

 

Ačiū už atsakymą. Pamiršau paminėti, kad žiūriu tik dyzelius. Jo, kad lubos nebūtų žemos, ta prasme į A3 tą hečbeką įlipęs buvau, tai nelabai ten ir vietos yra.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Honda Civic 8 generacijos.

 

Pirmas automobilis kuriuo nesigailiu nei vienu euro centu. Maniškis 2.2 litrų dyzelinis variklis, 103KW, Mechaninė pavarų dėžė. Trauka tikrai labai gera, kuro sanaudos, taip pat labai malonios akiai(5l/100km trasa, 6l/100km mieste). Važiuklė galima sakyti sportinio tipo, tai kažkiek kietoka. Konfortinio s klasės mercedes-benz važiavimo gali nesitikėti, bet tai tikrai netrugdo. Trumpai šnekant, važiuklė kietoka, bet neerzinanti.

 

Priekyje vietos LABAI DAUG, gale vietos LABAI DAUG (Prisiminkim, kad tai keturduris hečbekas). Galinių sėdynių sėdimoji dalis (ten kur dedame užpakalį, o ne atraminė vieta), pasikelia į viršų, tai net mažesnį dviratį gali susikišti, ar lagaminus susidėti ar dar kažka plataus ir aukšto. Bagažinė labai talpi, plius yra dar papildomas uždaromas didelis dugno skyrius. Sėdynės susilygina su bagažine, bėdai esant pavyks ir pernakvoti. :))

 

Patvarumas superinis. Apart kaladėlių ir tepalų, generatorių atsirestauravimo, nes krovė ne pilnu pajėgumu, daugiau nieko nereikėjo daryti.

 

Prieš pusę metų pirkau su šviesios odos salonu, Navigacija/LCD, Panoraminiu stogu, šildomomis sėdynėmis, balsu valdoma sistema, multifunkciniu vairu, užlenkiamais, bei šildomais veidrodėliais ir daug daug kitų funkcijų, puikios būklės iš Prancuzijos, esu labai patenkintas ir dar ilgai jos nepaliksiu.

 

Vietos ir aukštam ir žemam. Ir stambesniam ir kudam. Labai gerai išspręstas modelis visomis prasmėmis.

 

REKOMENDUOJU.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Honda Civic 8 generacijos.

 

Pirmas automobilis kuriuo nesigailiu nei vienu euro centu. Maniškis 2.2 litrų dyzelinis variklis, 103KW, Mechaninė pavarų dėžė. Trauka tikrai labai gera, kuro sanaudos, taip pat labai malonios akiai(5l/100km trasa, 6l/100km mieste). Važiuklė galima sakyti sportinio tipo, tai kažkiek kietoka. Konfortinio s klasės mercedes-benz važiavimo gali nesitikėti, bet tai tikrai netrugdo. Trumpai šnekant, važiuklė kietoka, bet neerzinanti.

 

Priekyje vietos LABAI DAUG, gale vietos LABAI DAUG (Prisiminkim, kad tai keturduris hečbekas). Galinių sėdynių sėdimoji dalis (ten kur dedame užpakalį, o ne atraminė vieta), pasikelia į viršų, tai net mažesnį dviratį gali susikišti, ar lagaminus susidėti ar dar kažka plataus ir aukšto. Bagažinė labai talpi, plius yra dar papildomas uždaromas didelis dugno skyrius. Sėdynės susilygina su bagažine, bėdai esant pavyks ir pernakvoti. :))

 

Patvarumas superinis. Apart kaladėlių ir tepalų, generatorių atsirestauravimo, nes krovė ne pilnu pajėgumu, daugiau nieko nereikėjo daryti.

 

Prieš pusę metų pirkau su šviesios odos salonu, Navigacija/LCD, Panoraminiu stogu, šildomomis sėdynėmis, balsu valdoma sistema, multifunkciniu vairu, užlenkiamais, bei šildomais veidrodėliais ir daug daug kitų funkcijų, puikios būklės iš Prancuzijos, esu labai patenkintas ir dar ilgai jos nepaliksiu.

 

Vietos ir aukštam ir žemam. Ir stambesniam ir kudam. Labai gerai išspręstas modelis visomis prasmėmis.

 

REKOMENDUOJU.

 

Tik ne visiem tokio baisoko stiliaus automobiliai patinka

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Už šitą sumą pats jei dabar reikėtų pirkčiau Audi a6 (c6) arba Audi A4 (b7). B7 turėjęs, tai tik geraiusi atsiliepimai dvilitrį TDI 103kw. 40 000km pas mane, jokių problemų, neskaitant smulkmenų ir einamų aptarnavimų - realiai tik diržus keičiau, tepalus, ir atraminius pakeičiau. Viskas, čia visi remontai. Pati auto buvo bėgusi jau 215000km. Tikrai likau patenkintas, ir galiu visiems parekomenduoti.

Gali dar Avensį II paimt, pamirši kelią iki serviso. Tikrai sakau iš patirties, tik neužvaikytą paimk ir džiaugsies geru kainos - kokybės - patikimumo - praktiškumo - ekonomijos santykiu.

Arba jei nori naujesnės, žiūrėk iš prancūzų kažką (dabar jau geresnė situacija su jų elektronika). Beje, galiu tau pasakyti, kad nesusiję gadimai su automobilio amžiumi ir prabegimu. Tikrai ne. Darbinis Sprinteris "02, bėgęs 800 000km, nieko nereik remontuoti, eina puikiai, o va pažiūrėt gali kaip žmonės skundžiasi kad jų su "200 000km" byra. Taigi, vienas auto kitam, nelygus, žiūrėk kaip eksplotuota buvo, kiek realiai prabėgus, ten vėlgi ar drožta mieste buvo pastoviai ar trasoj važiavus, ta rida irgi turės kitą reikšmę. Nevisada tą sužinosi, bet verta bandyt.

Redagavo EddieWAL
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tik ne prancuza, nes as su prancuzu nuvariavau 100 000 km ir per ta laika jau buciau nupirkes dar viena prancuza kiek remontai kainavo.

Kiek teko tureti masinu tai pigiausia eksploatacija buvo Honda civic, ir Mazda 626. Sio metu viaruoju Subaru Legacy (del to kad pritaikyta didesnems greiciams nei outback) ir galvoju dar prancuza pakeisti i Suzuki. Zinoma visos pas mane masinos benzinines, be jokiu priedu. Subaru dyzeliai pigus del to kad nelaiko ju varikliai.

Toyota taip pat geras pasirinkimas geriau rinktis dyzeli, nes kaip tik benzino varikliai nelaiko :)

Redagavo Vilkates
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ekonomiškas ir komfortabilus variantas būtų Volvo S80 2.5tdi automatas, pats turėjau kaip pirmą mašiną, liuks,

stabili, didele, patogi (tikra karvės oda), kad ir kaip būtų keista, buvo pakankamai ekonomiška, mieste, aišku su automatų Vilniuje ~7-8l, užmiestyje iki 130km/h varant vidurkis apie 5-5.5l, kai tuo tarpu turiu dabar avensį jau kelis metus t25 modelį, 2.0 d4d, tipo taupusis, bet taupesnis už volvo tik iki 90km/h, tad jeigu pradedi važiuoti jau apie 100km/h, sąnaudos būna lygiavertės, o tokioj kaip autostradoj išvis ryja kaip mieste. Ok, avensis aišku iš išorės atrodo neblogai, dalys ne brangios, remontai ne brangūs, ligos pagrindinės visiems aiškios ir greitai pataisomos, bet be to nieko daugiau ir nėra, ten važiuoji kaip skarbonkėje, diržai nepatogūs, greitai net nesusitraukia ir dažniausiai su durim priveriu, panelė atrodo, kad iš kinietiško plastiko padaryta, atvarius į degalinę reikia pirma patikrinti ar telpa žarna, nes buvau atvaręs į savitarną, įmečiau 50 eurų ir po to žarna netilpo, tai gal puse valandos varvinau ir vos ne puse ant žemės išbėgo.., Dabar net svarstai peršokti ant to pačio S80, na bent jau ant XC90.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Žmogus ieško cituoju: "ekonomiškos, kad nebūtų po to gedimų", o jūs jam siūlot Audi A4/A6, BMW E90/E60, Volvo S60/S80. Nežinau ar juoktis ar verkt...

 

Na, pats supranti, kad ne nuo markės tokie dalykai priklauso. :) Aš pvz., siūlau azijiečius, nes man jie patinka, bet, iš kitos pusės, kai tu gyri japonus, tu kalbi apie benzininius variklius, o čia žmogus ieško dyzelio.

 

Žinau žmonių, kuriems pasisekė nusipirkti ledinius S60 ir jie važinėja ramiai be jokių remontų su 6l mišriomis kuro sanaudomis.

 

Jau pirmoje žinutėje rašiau, kad autoriaus norai nelabai derinasi. Parodykit Jūs man daug vietos turintį, ekonomišką, negendantį dyzelinį hečbeką/sedaną... šitie kriterijai nesiderina. BMW eksploatacija brangesnė, A6 nesiūlau dėl panašios priežasties. Volvo nelaikau žiauriai bloga, nes mano patirtis teigiama.

 

Čia, aišku, atsakymas gal ne tiek man taikomas, bet šiaip tokie pasvarstymai. Autorius pats konkrečiai nežino, ko nori. :) tai ir siūlyti sudėtinga.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Premium klasėje niekada nebus ekonomijos, nesvarbu ar dyzelis ar vandenilis. Nebent Lexus, kur bent jau ant remontų sutaupysi. Bet dyzelių nėra, tai jau tautiečiams netinka.

 

Jeigu reikalingas ekonomiškas, bet didelis auto, tai reikia žiūrėti ne į verslo klasę, o į mažus vienatūrius, kaip Corolla Verso, Opel Meriva ir pan. Ten vietos gerokai daugiau ir lubos labai aukštos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pilna gerų mašinų ir už 5k ir už 20k kaip ir hujovų.Svarbiausia pirk tą kuri tau asmeniškai patinka,kaip sakant prie dūšios,iš kurios išlipęs dar norėsi atsisukt pasižiūrėt,o ne ką mes čia visi tau prirašysim :rolleyes: kad poto nebūtų,kad nusipirkęs galvosi kaip čia prakalus greičiau tą baidyklę.išsirink savo mėgstamą modelį,markę,ir eik į vietinius forumus,plačiau pasidomėt apie tos mašinos niuansus,pliusus,minisus,atsiliepimus ir t.t. nes čia pats matai,kad būsi priverstas pirkt bemwą kitaip nebūsi bachūras :lol:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Honda Civic 8 generacijos.

 

Pirmas automobilis kuriuo nesigailiu nei vienu euro centu. Maniškis 2.2 litrų dyzelinis variklis, 103KW, Mechaninė pavarų dėžė. Trauka tikrai labai gera, kuro sanaudos, taip pat labai malonios akiai(5l/100km trasa, 6l/100km mieste). Važiuklė galima sakyti sportinio tipo, tai kažkiek kietoka. Konfortinio s klasės mercedes-benz važiavimo gali nesitikėti, bet tai tikrai netrugdo. Trumpai šnekant, važiuklė kietoka, bet neerzinanti.

 

Priekyje vietos LABAI DAUG, gale vietos LABAI DAUG (Prisiminkim, kad tai keturduris hečbekas). Galinių sėdynių sėdimoji dalis (ten kur dedame užpakalį, o ne atraminė vieta), pasikelia į viršų, tai net mažesnį dviratį gali susikišti, ar lagaminus susidėti ar dar kažka plataus ir aukšto. Bagažinė labai talpi, plius yra dar papildomas uždaromas didelis dugno skyrius. Sėdynės susilygina su bagažine, bėdai esant pavyks ir pernakvoti. :))

 

Patvarumas superinis. Apart kaladėlių ir tepalų, generatorių atsirestauravimo, nes krovė ne pilnu pajėgumu, daugiau nieko nereikėjo daryti.

 

Prieš pusę metų pirkau su šviesios odos salonu, Navigacija/LCD, Panoraminiu stogu, šildomomis sėdynėmis, balsu valdoma sistema, multifunkciniu vairu, užlenkiamais, bei šildomais veidrodėliais ir daug daug kitų funkcijų, puikios būklės iš Prancuzijos, esu labai patenkintas ir dar ilgai jos nepaliksiu.

 

Vietos ir aukštam ir žemam. Ir stambesniam ir kudam. Labai gerai išspręstas modelis visomis prasmėmis.

 

REKOMENDUOJU.

 

Pats turiu jau beveik 3 metus ir pritariu viskam, kas parašyta :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...