Pereiti prie turinio

Rekomenduojami pranešimai

Kad gerai išmanytum apie kiekvieną prekę, turi samdytis atitinkamus specialistus. Pripažink, kad nebus tokio žmogaus, kuris puikiai išmanys viską apie kiekvieną prekę. O vos ne to čia ir reikalaujama. Taigi, prisamdysi daug specialistų, kad galėtum pakonsultuoti kiekvieną klientą, kartais sau į nuostolius nurašysi, pasirodo, geras prekes, kurias klientai atnešė kaip brokuotas.. IR ką rezultate turėsi? Paprastą fizinę parduotuvę, tik elektroninėje erdvėje. Pagal kainas. El. parduotuvės tuo ir populiarios, kad jose dažnai būna(ar bent būdavo) pigiau. O kai tu prisisamdysi specialistų, ant savo galvos imsi prekių garantinį, nes už geras prekes tau niekas nekompensuos, klientui jos taip pat neatiduosi ir nepareikalausi atgal pinigų, tai rezultate pas tave kainos bus tokios pat kaip įprastose parduotuvėse, ar net didesnės.

 

Čia verslas vyksta ne nuo to galo. Pardavinėti derėtų tai, ką supranti, nesvarbu elektroninėje parduotuvėje ar fizinėje. Bet kai nori pardavinėti viską ir bet ką, net tai, ko neturi, apie kokį išmanymą išvis galima kalbėti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tris kart teko pirkt iš Pigu.lt, tris kart pasirodo neturėjo prekės sandėlyje - įmonė prekiauja viskuo, net jei to neturi. Nieko naujo :)

Nu nenorėk, kad per kelis metus taptų Amazon'u (kur irgi klaidų su sandėliais būna).

 

Didelė dalis prekių yra list'inama iš kitų pardavėjų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu žmonės užsisako prekes likus kelioms dienoms iki švenčių ir galvoja, kad viskas sklandžiai bus. Aš dovanas susipirkau prieš 1.5 men ir dabar nesuku galvos. Gaila, kad tūkstančiai susigalvoja tik paskutinę dieną, o po to verkia, kad visur viskas vėluoja ir nesklandžiai. Iš pigu.lt teko pirkti ne kartą ir nei syk neteko nusivilti. Viskas greit, patogiai, ir tikrai užgaudžius akcijų dar ir sutaupyt pavyksta.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu žmonės užsisako prekes likus kelioms dienoms iki švenčių ir galvoja, kad viskas sklandžiai bus. Aš dovanas susipirkau prieš 1.5 men ir dabar nesuku galvos. Gaila, kad tūkstančiai susigalvoja tik paskutinę dieną, o po to verkia, kad visur viskas vėluoja ir nesklandžiai. Iš pigu.lt teko pirkti ne kartą ir nei syk neteko nusivilti. Viskas greit, patogiai, ir tikrai užgaudžius akcijų dar ir sutaupyt pavyksta.

 

Va va. :D Tas pats kaip iš kiniečių pašto tikėtis, kad prieš šventes nepradės strigti.. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Va va. :D Tas pats kaip iš kiniečių pašto tikėtis, kad prieš šventes nepradės strigti.. :)

 

Ne vien apie strigimą eina kalba,o apie jų apgailėtiną aptarnavimą ir siunčiamą šlamštą.Paskambinau administracijai pasiterauti,kaip reikalai vyksta,nieko detalaus nepasake,net nežino kur mano prekė šiuo metu randasi.

 

Ir taip ne pirmą kartą,jie net savo įranga nesugeba naudotis.Lietuviai jiems durnelių vietoj,atsiunčia šlamštą,lauki mėnesį kol atgausi pinigus.

 

Galit gint kiek norit,viskas čia akivaizdu,parduotuvė visiškai nesiskaito su klientais.O tie kas gina,tai eiliniai "specialistai" kurie iš Lietuvos nosies nėra iškišę,aria už minimumą ir keikia valdžią.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne vien apie strigimą eina kalba,o apie jų apgailėtiną aptarnavimą ir siunčiamą šlamštą.Paskambinau administracijai pasiterauti,kaip reikalai vyksta,nieko detalaus nepasake,net nežino kur mano prekė šiuo metu randasi.

 

Ir taip ne pirmą kartą,jie net savo įranga nesugeba naudotis.Lietuviai jiems durnelių vietoj,atsiunčia šlamštą,lauki mėnesį kol atgausi pinigus.

 

Galit gint kiek norit,viskas čia akivaizdu,parduotuvė visiškai nesiskaito su klientais.O tie kas gina,tai eiliniai "specialistai" kurie iš Lietuvos nosies nėra iškišę,aria už minimumą ir keikia valdžią.

 

Matai čia dar yra toks labai smulkus niuansas. Lietuviai dažniausiai ieško tik kur pasukčiaut kur ką apgaut. Ne visi, bet tikrai daug yra tokių. Tai kol mentalitetas nepasikeis, tol negalim tikėtis ir užsienio praktikos čia, tol ir bus siunčiamos prekės tikrinimui ar tikrai ne pats sugadinai. Ir dar kartą sakau, ne nuo jų priklauso ar gausi šlamštą ar ne. Jie yra paprasčiausi perpardavėjai, kokių turim ir forume, kurie tiesiog užsisako pigiau, parduoda brangiau. Skirtumas tik toks, kad pigu.lt į šitą traukinį įšoko labai geru laiku, kai buvo pati pradžia elektroninės prekybos, ir investavo gerai į reklamą. Jie neišpakuos kiekvienos prekės ir dėl tavęs jos nepatikrins ar ji nesugedusi.

O jeigu tavo atsakymas į logiškus argumentus yra "esat eiliniai "specialistai", ariat už minimumą" tai sorry, nebeturiu ką daugiau pasakyt. :) Sunku diskutuot su žmonėm, kurie į argumentus negali atsakyti argumentais ir atsako tik bandymu pastumti, nieko nežinodami apie kitus žmones. :)

Redagavo Blofeld
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Matai čia dar yra toks labai smulkus niuansas. Lietuviai dažniausiai ieško tik kur pasukčiaut kur ką apgaut. Ne visi, bet tikrai daug yra tokių. Tai kol mentalitetas nepasikeis, tol negalim tikėtis ir užsienio praktikos čia, tol ir bus siunčiamos prekės tikrinimui ar tikrai ne pats sugadinai. Ir dar kartą sakau, ne nuo jų priklauso ar gausi šlamštą ar ne. Jie yra paprasčiausi perpardavėjai, kokių turim ir forume, kurie tiesiog užsisako pigiau, parduoda brangiau. Skirtumas tik toks, kad pigu.lt į šitą traukinį įšoko labai geru laiku, kai buvo pati pradžia elektroninės prekybos, ir investavo gerai į reklamą. Jie neišpakuos kiekvienos prekės ir dėl tavęs jos nepatikrins ar ji nesugedusi.

O jeigu tavo atsakymas į logiškus argumentus yra "esat eiliniai "specialistai", ariat už minimumą" tai sorry, nebeturiu ką daugiau pasakyt. :) Sunku diskutuot su žmonėm, kurie į argumentus negali atsakyti argumentais ir atsako tik bandymu pastumti, nieko nežinodami apie kitus žmones. :)

 

Nes taip ir yra,aš asmeniškai laikausi principų,jei mane apgavo,aš gyvenime nebepirksiu iš tos parduotuvės.

O kas yra blogiausia,kad žmonės leidžiasi būti maišomi su žeme.Tarkim,ši situacija:El.parduotuvės politika turi spragų,išdurinėjami šimtai žmonių,tačiau atsiranda dėdė Blofeld,žmogus dėl kurio Lietuva pasmerkta dar geram penkiasdešimtmečiui būti maustoma.Kodėl? Nes tu gini tokias apgailėtinas parduotuves arba tavo charakterio bruožas yra viską neigti...Norėjau pasakyt tik tiek,kad viskas čia akivaizdu,jei ieškai argumentų,pereik per visus puslapius ir prisirankiosi.

O kalbant apie pačią parduotuvę,aš suprantu,kad tokios jų taisyklės(siųsti į garantinį ir etc.).Tačiau gal vertėtų pasimokyti bendrauti su klientais.

 

Taip pat,užvakar pasiskambinau dėl prekės,niekas nieko nežino,jokių žinių iš garantinio - Live support apgailėtinas(ko tikėtis tie patys "lietuviai" taupo ant tokių dalykų arba nėra pakankamai kvalifikuoti,kad sutvarkytu tai)...

Redagavo arvydas999
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kažkas panašaus bus ir mano istorija, pagrindinis veikėjas- varle.lt

 

užsakiau go pro kamerą su akcija, laikikliai ir panašiai, kaina 450 €. Užsakiau 12.20. Gruodžio 22 skambinu, klausiu, kodėl prekės statusas nesikeičia, sako, a mes tik 28 dieną atvešime. Sakau, o kur parašyta, kad Jūs dropshipingu parduodate? Mykt mykt, atsakyti neturi ką, sakau grąžinkite pinigus, padvejoja, sako, gerai, gražinsime. Na, ok, laukiu... Šiandien 29 diena, nei pinigų nei prekės :D vat ir Kalėdos :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taip, yra nesąžiningų pirkėjų, kurie neskaito instrukcijų, tyčia gadina, kad galėtų grąžinti kai daiktas atsibodo ir prireikė pinigų ir pan. Bet tokių pirkėjų yra ne tik Lietuvoje, jų yra visur. Bet jų yra mažuma, pardavėjai juos tiesiog nurašo į išlaidas, o nuo normalių pirkėjų vistiek lieka pliuse. Vakarų Europoje išauginta pirkėjams lojali santvarka, kad jie pirktų bet ką nesvarstydami ir nebijodami, nes apsigalvojus ar netenkinant kokybei visada galės grąžint. Tai liečia ne tik online prekybą, bet viską, net ir drabužius. Ir iš to daugiau išlošia ne pirkėjai, o pardavėjai, nes parduoda gerokai daugiau priekių ir uždirba daugiau. Pirkėjas gaudomas ant to momento kai užsinori kažkokio daikto, kad jį nusipirktų čia ir dabar, nes po kiek laiko jis gali jau persigalvoti. Tuo tarpu Lietuvoje žmonės pirkti neskuba, domisi apie kiekvieną perkamą daiktą, ieško atsiliepimų forumuose ir t.t. Ir galiausiai nusprendžia pirkti tik tada kai tvirtai įsitikina, kad daiktas jam tiks. Paskubom niekas neperka, nes žino, kad po to grąžinti bus labai sunku. Prie to prisideda ir įstatymai, tokie kaip "kokybiškos prekės negrąžinamos", "elektros prekės negrąžinamos", "garantijai būtinas čekis" ir t.t.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nes taip ir yra,aš asmeniškai laikausi principų,jei mane apgavo,aš gyvenime nebepirksiu iš tos parduotuvės.

O kas yra blogiausia,kad žmonės leidžiasi būti maišomi su žeme.Tarkim,ši situacija:El.parduotuvės politika turi spragų,išdurinėjami šimtai žmonių,tačiau atsiranda dėdė Blofeld,žmogus dėl kurio Lietuva pasmerkta dar geram penkiasdešimtmečiui būti maustoma.Kodėl? Nes tu gini tokias apgailėtinas parduotuves arba tavo charakterio bruožas yra viską neigti...Norėjau pasakyt tik tiek,kad viskas čia akivaizdu,jei ieškai argumentų,pereik per visus puslapius ir prisirankiosi.

O kalbant apie pačią parduotuvę,aš suprantu,kad tokios jų taisyklės(siųsti į garantinį ir etc.).Tačiau gal vertėtų pasimokyti bendrauti su klientais.

 

Taip pat,užvakar pasiskambinau dėl prekės,niekas nieko nežino,jokių žinių iš garantinio - Live support apgailėtinas(ko tikėtis tie patys "lietuviai" taupo ant tokių dalykų arba nėra pakankamai kvalifikuoti,kad sutvarkytu tai)...

 

Aš jų live supporto neginu. Pats nebesupranti apie ką kalbama :D Aš tik ginu tvarką, su kuria apsisaugoma nuo nesąžiningų pirkėjų siunčiant prekę patikrinimui ar ji tikrai brokuota, ar pirkėjas pats sugadino. Ir dar ginu juos dėl to, kad jie kiekvienos prekės tikrai neišpakuos ir nepatikrins ar ji nebrokuota. Tiesiog to niekada nebus, niekur. Bet dėl supporto, jų bendravimo aš nieko nesakau, nes su tuo nesu susidūręs. O tinkamų argumentų ten nebuvo, tavo visi pageidavimai buvo, kad jie būtų išpakavę kiekvieną gautą prekę ir ją nuodugniai patikrinę, apie visas prekes žinotų visiškai viską ir kad tau iškart grąžintų pinigus nieko netikrinę.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš isivaizduojų Krūva darbuotojų kurie gauna minimuma, ar Minimuma ant popieriaus plius 100euru. Be to yra uzguiti Direktoriu,projektu vadovų,papildomais darbais, be to savų nespėja atlikti. O dar ir šeimoi antra pusė nervuoja, ir dar namuose jovalas... :D

 

Pats esu seniau dirbes įmonei, kada mane tiesiog nervuodavo visi ,apkraudavo ne mano papildomais darbais, o kentėjo klientai, ir darbo našumas tie kurie įkirei skambinėdavo dėl pinigų grąžinimo, ar blogos prekės, tiesiog uzblokuodavau nr arba nebekeldavau ragelio.

 

Jei savo darbuotoja, kad ir kiek jis gautu, valdžia gerbtu,mandagiai bendrautu, o jam darnnt klaidas, ne prota knistu o isiustu i kokius nors mokymus viskas pagerėtu :)

Bent 20 ar 30 euru savo darbuotoju lavinimui ar pramogoms išleistu tas pigu.lt tikiu pagerėtu pas juos viskas į gera.

Redagavo Lafas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vaje kiek komentaru :D

As irgi turejau problemu su pigu.lt dje tada nezinojau kad cia ##### kruva sitas shopas. Nupirkau tv, jis sugedo, pigu lt sako mes daigtu neremontuojam remontuoja treciosios salys, treciosios salys pasake kad negali suremontuoti . einu pas pigu tie kartoja tapati mes neremontuojame remontuoja treciosis salys, eini vel pas meistra tas vel sako negaliu suremontuoti :D

galiausiai pigu pasake netenkina kreipkites i vartotoju teises.

 

Tai tokia mano praktika su sitais invalidais. Geriau is aliexpreso pirkti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vaje kiek komentaru :D

As irgi turejau problemu su pigu.lt dje tada nezinojau kad cia ##### kruva sitas shopas. Nupirkau tv, jis sugedo, pigu lt sako mes daigtu neremontuojam remontuoja treciosios salys, treciosios salys pasake kad negali suremontuoti . einu pas pigu tie kartoja tapati mes neremontuojame remontuoja treciosis salys, eini vel pas meistra tas vel sako negaliu suremontuoti :D

galiausiai pigu pasake netenkina kreipkites i vartotoju teises.

 

Tai tokia mano praktika su sitais invalidais. Geriau is aliexpreso pirkti.

 

Tai trečiosios šalys turėjo išrašyt dokumentą, kad prekė neberemontuojama ir tau turėjo būti pakeista į kitą prekę arba grąžinti pinigai. Čia ne pigu šitą dokumentą išrašinėja, o be jo nelabai ką jie ir padarys.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai trečiosios šalys turėjo išrašyt dokumentą, kad prekė neberemontuojama ir tau turėjo būti pakeista į kitą prekę arba grąžinti pinigai. Čia ne pigu šitą dokumentą išrašinėja, o be jo nelabai ką jie ir padarys.

 

Man tai juokinga kaip sitas veikejas gina ta pigu.lt..:D Taip taip trecios salys kaltos, pigu.lt ne prie ko cia....Tegu gal pirma ismoksta bendraut isvis su zmonem..Ir nesvarbu ar tai pirkejas ar tai trecios salys kurios remontuoja ar ka ten daro..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai trečiosios šalys turėjo išrašyt dokumentą, kad prekė neberemontuojama ir tau turėjo būti pakeista į kitą prekę arba grąžinti pinigai. Čia ne pigu šitą dokumentą išrašinėja, o be jo nelabai ką jie ir padarys.

Vartotojui neįdomu niekas, kas susiję su garantija. Pardavėjas privalo nurodyti, kur gali atiduoti prekę remontui. Jeigu nenurodo, eini ten, kur įsikūrusi įmonė ir reikalauji ją priimti ten. O tada jau jų reikalas, kur jie ją dės.

 

Baik skiest nesąmones.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vartotojui neįdomu niekas, kas susiję su garantija. Pardavėjas privalo nurodyti, kur gali atiduoti prekę remontui. Jeigu nenurodo, eini ten, kur įsikūrusi įmonė ir reikalauji ją priimti ten. O tada jau jų reikalas, kur jie ją dės.

 

Baik skiest nesąmones.

 

Nu tai aš apie tą ir sakau, kad jau toliau taisančios įmonės reikalas kur jie ją padės ir kaip su ja tvarkysis. :D Jie turėjo parašyt, kad prekė nebepataisoma ir toliau pirkėjas į pigu.lt turi kreiptis su tuo išrašu :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu tai aš apie tą ir sakau, kad jau toliau taisančios įmonės reikalas kur jie ją padės ir kaip su ja tvarkysis. :D Jie turėjo parašyt, kad prekė nebepataisoma ir toliau pirkėjas į pigu.lt turi kreiptis su tuo išrašu :D

Pirkėjas turėjo pilną teisę palikti prekę pigu.lt atsiėmimo vietoje ir reikalauti išduoti daikto perdavimo aktą.

 

O pigu.lt neturėjo teisės varinėti žmogaus antrą kartą kažkur į servisą.

 

Taip kad čia vartotojas kaltas tik tiek, kad nežino savo teisių, o pigu.lt - chamiškai pasielgė ir vienareikšmiškai kalčiausi.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pirkėjas turėjo pilną teisę palikti prekę pigu.lt atsiėmimo vietoje ir reikalauti išduoti daikto perdavimo aktą.

 

O pigu.lt neturėjo teisės varinėti žmogaus antrą kartą kažkur į servisą.

 

Taip kad čia vartotojas kaltas tik tiek, kad nežino savo teisių, o pigu.lt - chamiškai pasielgė ir vienareikšmiškai kalčiausi.

 

Tai čia tas savaime aišku. Tik va mes nematėm laiškų, kas buvo rašyta iš pirkėjo ir iš pigu.lt, ar ką jie ten kalbėjo.

Dėl pigu.lt, kad jie nekalti šiuo atveju aš niekur nesakiau, patys čia šitą susigalvojot. :) Aš tik parašiau, kas turėjo vykt toliau, kad pirkėjas atgautų pinigus ar pakeistų jam prekę

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

visi siūlo apeiti šitą parduotuvę, dauguma apeina ir sugrįžta vėl į pigu.lt apsipirkti :D

Šiandien, kaip tik buvau atsiimti prekės iš fizinės parduotuvės. Žmonių srautas didelis tikrai, ir kaip tyčia sutrikusi eilių valdymo sistema, bet darbuotojai puikiai susitvarkė.

Ne visiškai teisingai. Man pigu.lt yra kaip "prekių paieškos google". Tarkim ieškau kažko, ko dar nežinau kaip tiksliai atrodo, ar koks modelio pavadinimas, "pigu" randu tą prekę, ją apžiūriu, ir vėliau google randu tą pačią prekę pigiau, iš kur ir nuperku.

Realiai dvi internetinės parduotuves turiu pagirti, dėl puikios prekių indexacijos, bei patogių paieškos filtrų. Tai pigu ir skytech. Tai yra pirmosios parduotuvės, kurias aplankau tam, kad apžiūrėjęs ir sužinojęs info apie prekę, ją nupirkčiau kitur, kur tos info yra mažiau, bet prekė yra identiška ir pigesnė

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kažkas panašaus bus ir mano istorija, pagrindinis veikėjas- varle.lt

 

užsakiau go pro kamerą su akcija, laikikliai ir panašiai, kaina 450 €. Užsakiau 12.20. Gruodžio 22 skambinu, klausiu, kodėl prekės statusas nesikeičia, sako, a mes tik 28 dieną atvešime. Sakau, o kur parašyta, kad Jūs dropshipingu parduodate? Mykt mykt, atsakyti neturi ką, sakau grąžinkite pinigus, padvejoja, sako, gerai, gražinsime. Na, ok, laukiu... Šiandien 29 diena, nei pinigų nei prekės :D vat ir Kalėdos :D

 

Ir dar teks palaukti,nes iki naujų sustabdyta bankų veikla :D O aš užvakar skambinau į pigu.lt ,tai sakė per 1-2 dienas susisieks,tai dar nesulaukiau skambučio :D O pats nenoriu įkyriai skambinėt,vistiek jiems ten dzin ant klientų. :)

Redagavo arvydas999
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

temos autoriau, parasyk i delfi, 15 min, lryta kur yra piliecio nuomone. Tik pasistenk viska graziau ir aiskiau isdestyti, nes belenkokios rashliavos nepublikuos.

 

Buvau parašęs,bet tikriausiai nepublikuos,juk patys dažnai reklamuoja pigu.lt (delfi).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...