Pereiti prie turinio

Wizzair perparduoda vietas ir išmeta keleivius iš reiso? Bėda, padėkite


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki, atėjo laiškas informuojantis kad:

"We regret to inform you that there has been a schedule change that affects your flight(s) under confirmation code HDKYFN.

Please accept our sincere apologies for the inconvenience this change may cause.

 

We have automatically rebooked you onto the following alternative flight and schedule. Please review the details, or select your preference from the options below:"

 

Problema: bilietus pirkau su drauge vasaros atostogoms. Pirkau vieną atskirai jai ir vieną sau. Jos vardu atėjo toks laiškas, bet man ne. Reiškia skrydis nėra atšauktas, tik ją išmetė iš lėktuvo ir viskas, nors viskas jau apmokėta. Pasiūlė alternatyvą: skrydis į visai kitą oro uostą, laiko skirtumas apie 7 valandos (ir mes nespėjame persėsti į kitą lėktuvą, o netgi jeigu ir spėtume, jai siūlo skrysi į kitą oro uostą, kuris randasi 200km atstumu nuo to, kur mums reikia būti!)

 

Kaip suprantu tiesiog kažkokiam žmogui pardavė jos vietą! Kas esate susidūręs ir ieškojote sprendimo - ar galima išreikalauti atlyginti žalą? Ieškojau internete tokios pat situacijos aprašymo, neradau kol kas nieko panašaus.

Nuostolis: mes nebegalime skristi, aš prarandu ir savo bilietą ir sumokėtus už jį pinigus (ar galėsiu atgauti ir už savo bilietą pinigus, nes be draugės gi ne skrisiu vienas?)

Alternatyvaus skrydžio tai dienai pirkti nėra (skyscanner ištyrinėtas visais įmanomais būdais tai dienai), nes nebėra tokio laiko pasiūlos, kur spėtume į kitą reisą (į galutinį kelionės tašką).

Gaunasi taip, kad mes priversti pirkti kitai ankstesnei datai skrydį, aš kaip minėjau prarandu savo bilietą (draugei tai kaip suprantu bent jau gražins pinigus), ieškoti viešbučio už kurį vėl gi reikės mokėti - ko nebuvo planuose, ir trintis toje šalyje be reikalo vieną parą savo gyvenimo.

 

Ar įmanoma kreiptis į teismą dėl šios situacijos? Čia be pagrindo piktybiškai atšaukiama skrydis vienam žmogui (o gal jų buvo ir daugiau), dėl kažkokių aplinkybių, kad atlaisvinti vietą kažkam kitam! Aš šokiruotas, dabar daug nemalonumų bus dėl papildomo planavimo, naujo atostogų grafiko derinimo darbovietėse, papildomų išlaidų ir prarandamo laiko. Taip pat jau baisu, kad ir kiti užsakyti skrydžiai gali būti atšaukti vienam iš musų arba išvis abiem, viešbučiai visur užsakyti, visur kitur skrydžiai suplanuoti per Ryanair (gal jie tokių bajerių nedaro taip dažnai?). Su wizzair čia man jau antras kartas nuo šio mėnesio pradžios!

 

 

P.S. vaikai, nerašykite tik man, kad skaityčiau wizzairo nuostatas - ten visas tekstas suformuotas taip, kad jie apsigintu. o jus nuspręstumėte, kad esate bejėgiai ir nieko nedarytumėte, o tik paklustumėte...

Redagavo Revolt
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar papildau: ar įmanoma tikėtis, kad paskambinęs į klientų aptarnavimo centrą (minutė kainuoja 1,45€), jie sutiks palikti mano draugę, nes ji skrenda ne viena, o išmesti kažką kitą? Kaip suprantu, jeigu pirkčiau iškart du bilietus dviem asmenims, tai nepatekčiau į tokią situaciją, iš reiso išmetsu kažką kas pirko vieną bilietą atskirai. Nenoriu dar skambinti be reikalo ir dar 20eur išmesti vien pokalbiui ir bandymams, bet gal kas esate susidures?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • Administratoriai

Dar papildau: ar įmanoma tikėtis, kad paskambinęs į klientų aptarnavimo centrą (minutė kainuoja 1,45€), jie sutiks palikti mano draugę, nes ji skrenda ne viena, o išmesti kažką kitą? Kaip suprantu, jeigu pirkčiau iškart du bilietus dviem asmenims, tai nepatekčiau į tokią situaciją, iš reiso išmetsu kažką kas pirko vieną bilietą atskirai. Nenoriu dar skambinti be reikalo ir dar 20eur išmesti vien pokalbiui ir bandymams, bet gal kas esate susidures?

 

Per Skype skambink - pigiau bus (jei čia ne premium numeris).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai vat ir istorijos pabaiga.

Ateinantį rytą po mano temos uždarbyje, delfyje radau straipsnį - https://m.delfi.lt/pilietis/article.php?id=76998387

Ta pati problema. Aš iš konteksto supratau, kad skrydis turėtu būti atšauktas visam lėktuvui. Nustebino, kad draugei atėjo laiškas apie atšaukimą, man ne. Pasijungiau į paskyrą wizaairo, radau savo rezervaciją ir matau, kad man irgi siūlo susigrąžinti pinigus, bet kažkodėl manes apie tai neinformavo jokiais būdais - apsidžiaugiau, nes bent jau išgelbėjau savo 60eur už bilietą.

 

Manau su wizzair stengsiuosi nebeskraidyti ir rinksiuosi ryanair (nors ten manau irgi anksčiau ar vėliau bus problemų, bet iki šiol nebuvo), padarysim cashback. Dar jie siūlo susigrąžinti 120% sumos į wizzzair sąskaitą - kas žino, kiek galioja tie pinigai sąskaitoje, ar nėra laiko limitų per kuriuos turėčiau juos panaudoti? Manau čia daugumai bus naudinga informacija, nes neradau internete atsakymo :)

 

O mes tai nupirkome bilietus dienai anksčiau ir ieškosime viešbučio, kito pasirinkimo neturėjome..

Redagavo Revolt
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Istorija tęsiasi:

Sveiki, dar viena priežastis nebesinaudoti wizzair paslaugomis - draugės bilietą refundinau (refund į banko sąskaitą įmanoma padaryti tik spaudžiant nuorodą elektroniniame pašte, kur buvai informuotas apie tai, kad skrydžio tvarkaraštis pasikeičia.) Bet savo bilieto refundinti negaliu, nes nebuvau gavęs el. laiško, kur butu mygtukas šiam veiksmui padaryti. Niekur kitur nerandu kaip padaryti refund sau į banka :) Siūlo tik susigražinti su +20% nuo vertės į wizzair paskyrą. O norit prikolą? Radau tokia info:

The amount refunded to your WIZZ Account will be available for 90 days to be used for the purchase of Wizz Air flights and services.

Taip išeina, kad jie specialiai per vieną paskyra tam pačiam emailui siunčia tik 1 pranešimą apie skrydžio atsaukimą, kad antras žmogus negautu pinigu atgal jokiais įmanomais būdais.. Netgi nėra kur normaliai parašyti jiems, rašo, kad per 30 dienų nagrinėja skundus.. Na ką, bandau rašyti...

 

Taigi refundinsiu su 20proc. premija į wizzair paskyrą - sudegs pinigai po 90 dienų. Nerefundinsiu - irgi sudegs. Tikėkimės supportas atrašys pateikdamas nuorodą pinigų susigrąžinimui į banko sąskaitą...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...