Pereiti prie turinio

MTB dviratis, patarkite


Rekomenduojami pranešimai

Kokybiškiem perjungėjam tikrai nepagailėčiau pinigų, nes kiek pamenu visą vaikystę juos vien keitėm su draugais, pagrinde buvo shimano, kurie skaitosi lyg ir geriausi, nors kas ten žino, tais laikais gal buvo padirbti kokie :D

Dėl rėmo, tai nesu matęs nei vieno sulūžusio, nors ir per tramplynus šokinėjom ir t.t. Tik kad brangesni bus lengvesni, bet kažin ar apsimoka kelis šimtus permokėt vien dėl rėmo.

Man labiau įdomu guolių kokybė ar galima kaip nors atskirt kur geresni guoliai kur ne? Manau jie labiausiai įtakoja tą važiavimo lengvumą. Jei taip, tai už juos tikrai sutikčiau permokėt kelis šimtus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kokybiškiem perjungėjam tikrai nepagailėčiau pinigų, nes kiek pamenu visą vaikystę juos vien keitėm su draugais, pagrinde buvo shimano, kurie skaitosi lyg ir geriausi, nors kas ten žino, tais laikais gal buvo padirbti kokie :D

 

Ne padirbti, bet Shimano turi gal 7 kokybės lygius, tai visi važinėdavom su pigiausiais. Kaip ir su visokiais kiniškais "amortizatoriais" tiek gale tiek prieky, kurie iš tikro nė velnio neamortizuodavo.

 

post-10219-0-94021000-1591910421_thumb.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Abejoju :) Nesenai ir aš pirkau dviratį, tokie patys klausimai kilo ir man. Turiu kelis draugus užkietėjusius dviratininkus, tai jie irgi buvo "šitas brangesnis, nes geresnės ir kokybiškesnės dalys", bet kai paklausi "o tai kas tam rėmui gali atsitikti - lūžti? kaip susidėvės tie perjungėjai ir ar kamnors jie išvis yra susidėvėję kadanors?", tada ir paaiškėja tiesa... :D

 

Mano patirtis tokia.

Nupirkau MTB uz 500 eur, tai kai aš sveriu 100 kg, lekiant nuo kalno visiškai nebuvo stabdymo, galėjai spausti bet jokios naudos. Tai teko parduoti ir isigyti už 800 eur Dviratis, jau už tokia kaina pasikeitė ši problema, o skirtumas buvo toks, kad už šia kaina gavau didesniu diskus kurie išsprendė problema.

Tai per 3 metus, susidėvėjo pedalai, teko keisti balnelį, nes orginalus tik 10 km nuvažiuoti. priekinio veleno Deore guoliai susidėvėjo, bet dar šį sezona pratemsiu.. Galinė padanga apdilo - dar porai sezonų liko.. Rėmas, perjungėjai, (stabdžiai - apart to kad nebesusireguliuoja funkcionuoja. )

Galimai reikės sekančiam sezonui pervaržyti ratų stipinus, nes atsiranda nestabilumas.

Grandinės neturiu kom pamatuoti, bet tikriausiai jau laikas bus keisti.

Priekinė šakė veikia puikiai, nors ir paprasta orinė. Kaip ir minėjo privalumas jeigu yra amortizatoriaus rakinimas ant vairo, tai kai pervaziuoja ir žvyrkelio į asvalto danga, tai patogiau kai šakė už rakinta.

Tai tos papildomos naudos ir padidina kainą dviračio.

 

Tai va tokios bėdos su to brangiu dviračiu. Vienas geras privalumas yra tas kad jis lengvas ir sveria tik 12 kg, kas labai palengvina užtempima į kalną :)

 

šis žmogus testuoja pigius MTB :

 

 

Dar karta pasikartosiu, kad dviratį reikia rinktis pagal tai kur važiuosi...

Jeigu važiuosi dviračių takais manau pakaks ir už pora šimtų Eurų. Net ir miško takeliais gali drasiai važinėtis.

Bet jeigu kaip aš nori pasimėgauti miškais, palaikyti tempa bekelėje. Reikalingas geresnės kokybės dviratis.

Redagavo Vilkates
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • Administratoriai

Nuo savęs patarsiu orientuotis ties arba aukštčiau Deore groupset'o. 4 vasara jau su bus su MTB, kuris yra su Deore stabdžiais, XT galiniu permetėju, SLX priekiniu, tai veikia labai patikimai.

 

Lipt aukščiau XT nematau prasmės nes, tada jau moki už lengvumą detalės, kuri dar greičiau susidėvi. Mid-range'as yra pats tas kainos/kokybės santykyje.

 

Taip pat patarimas imti orinę šakę ir pasistengti aplenkti Suntour firmos pigiausias šakes bei galbūt SRAM'o Recon ir eiti aukščiau, jei važinėjate daugiau.

 

Tiek nuo manęs :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nuo savęs patarsiu orientuotis ties arba aukštčiau Deore groupset'o. 4 vasara jau su bus su MTB, kuris yra su Deore stabdžiais, XT galiniu permetėju, SLX priekiniu, tai veikia labai patikimai.

 

Lipt aukščiau XT nematau prasmės nes, tada jau moki už lengvumą detalės, kuri dar greičiau susidėvi. Mid-range'as yra pats tas kainos/kokybės santykyje.

 

Taip pat patarimas imti orinę šakę ir pasistengti aplenkti Suntour firmos pigiausias šakes bei galbūt SRAM'o Recon ir eiti aukščiau, jei važinėjate daugiau.

 

Tiek nuo manęs :)

 

Pas.mane alivio. Kuo blogiau uz deore ir kuo geriau uz acera ir tourney?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • Administratoriai

Aukštesnės kokybės detalės tiesiog, patvaresnės, tiksliau veikia, mano tokia nuomonė. Pirkdamas pirmą dviratį kokį mėnesį nėriau į studijas apie dviračius, n+1 konsultacijų su pardavėjais ir forumuose. Išvada sukramtyta, nori kažko rimtesnio - Deore ir aukštyn.

 

Pvz. kitam dviratyje išbandžiau bėgių perjungėjus SLX ir jungimo lengvumas kaip diena nuo nakties nuo Deore, kuris ir taip jau man labai geras atrodo. Visai jėgos nereikia įdėti ir vienu nulenkimu per 2 bėgius peršokt gali, vienas malonumas. Tai tikiu einan žemyn nuo Deore būčiau nustebintas blogąja prasme :D

 

Rekomenduoju pirkti jei randate tinkamą variantą iš https://www.canyon.com ten prieš 4 metus pirkau, tai sutaupiau labai daug ir gavau super dviratį, tiesa, pažiūrėjus jų kainodarą šiai dienai, tai jie kainas kilstelėjo, o dalių klases pažemino, tačiau vis tiek neblogų yra variantų. O jei visai kainos norisi geros - https://www.rosebikes.com/bikes/mtb/cross-country/count-solo

Redagavo Impaler
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Is mano kuklios praktikos - kaip daugelis jau ir minejo pigesniuose groupset'uose uzp** plastmasines dalys kurios prades trumpinti gyvenima. Kruva metu atgal turejau Trek'o hibrida su alyvio dalimis. Nieko ten blogo. Darbinis arklys vaizneti i darba. Per tris metus pakeiciau visus trosus viena karta, grandine, gal dvi poras ratu (nes neatlaike) ir bottom bracket'a (pradejo guoliai tasketi). Bet kas labiausiai uzkniso - plastmasines dalys norit paversti ar tai begiu permetimo ar tai stabdziu trosus. Jau po kokiu 3 menesiu prasisuko.

Del MTB nesimanau nieko, bet ziurint is plentinio puses - aukso vidurys yra kur baigiasi plastmases ir pradeda pereidineti i aukstesnes klases. Pavyzdys butu Shimano 105, Ultegra ir DuraAce rinkiniai. Pats naudoju 105 nes pilnai patenkina poreikius. Esu isbandes ir visus brangesnius - skirtumas: -100 ar 200 gramu lengvesni, begiia persimetineja tikrai preciziskai (kiek tai naudos duoda neaisku) ir kerta per pinigine taip jog net kojos linksta :)

Kaip Imapler jau minejo - Canyon yra geriausiais variantas ziurint kokybes ir kainos santyki. Bet reikia atsargiai, nes bent jau su plentiniais kai kuriuos dalys yra specifines gaminamos tik ju paciu (kas tiksliai nepamenu).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip Imapler jau minejo - Canyon yra geriausiais variantas ziurint kokybes ir kainos santyki.

 

atsidariau nuoroda, prasukau dviracius - 4000, 7000 tukstanciai, pigesni po 2500, pigiausias 1100 :D

Nusieleiskite ant zemes, eiliniam savaitgalio vadeliotojui kalba suktusis apie 500 eur :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Cia tas pats kaip ir su auto - jei nori kad ir lengvas butu, ir ka mintusi gerai, ir kad dalys butu geros, ir kad negestu, ir kainuotu kapeikas - toki ir gausi. Tik po to nereikia skustis :)

 

O kas cia taip nori?

Ir 500 nera kapeikos, speciau vidurkis dviracii parko ne didesnis. Yra minimaliai kas perka uz 1000, yra nemazai kas perka is senuju uz pora simtu.

 

Uz 500 kainos kokybes prasme gali pimt, kuris tenkins pilnai statistini savaitgalini vazinetoja

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kas kėlė klausimą ar rėmas gali lūžti tai taip, labai nesunkiai palyginus. Geras dviratis, kaip ir kiekvienas geras daiktas kainuoja atitinkamai. Jeigu važiavimas skirtas savaitgaliui išminti su žmona, drauge ar draugais pasivažinėti tisiog tai siūlyčiau paprastesnius sprendimus - geriau vbrake tipo stabdžius (svoris geresnis, o ir šiaip išeis aukštesnė klause, kas yra efektyviau nei lievi diskai) permetėjų užteks alivio, deore. Dviračio brandas nelabai svarbus realiai. Šakės neimčiau amortizuojančios aplamai už tokia sumą, full hardą pasiimčiau dviratuką, ratukus 29" jamčiau.

 

P.S. Važiuoju su dviračiu tiek, kad suvažiuoju bent 2 komplektus padangų per sezoną. Pats vairuoju Canyon, MTB.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kas kėlė klausimą ar rėmas gali lūžti tai taip, labai nesunkiai palyginus. Geras dviratis, kaip ir kiekvienas geras daiktas kainuoja atitinkamai. Jeigu važiavimas skirtas savaitgaliui išminti su žmona, drauge ar draugais pasivažinėti tisiog tai siūlyčiau paprastesnius sprendimus - geriau vbrake tipo stabdžius (svoris geresnis, o ir šiaip išeis aukštesnė klause, kas yra efektyviau nei lievi diskai) permetėjų užteks alivio, deore. Dviračio brandas nelabai svarbus realiai. Šakės neimčiau amortizuojančios aplamai už tokia sumą, full hardą pasiimčiau dviratuką, ratukus 29" jamčiau.

 

P.S. Važiuoju su dviračiu tiek, kad suvažiuoju bent 2 komplektus padangų per sezoną. Pats vairuoju Canyon, MTB.

 

As kap tik tuo ir vadovavausi - ieskojau tik su V stabdziais ir tik be sakiu. Tai galiu pasakyti buvo nelengva, nes minimum 95proc dviraciu turejo arba diskinius, arba amortikus, arba abu :)

 

Tik pas mane ne MTB, bet hibridas, tai gal MTB teritorjoj procentas kitoks bus.

 

Beje ir taves paklausiu - kokie realus blogsni pojuciai butu jei vietoj alivio stovetu vienas is 2 zemesnes klases (tourney ir dar tas kitas nepamenu pavadinimo) ?

 

Ar tik ilgaamziskume reikalas, ar kazkas ir jauciasi gyvai?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prie to pačio gal ir man kas labiau pakomentuos :) Esu šiek tiek nusižiūrėjęs kelis modelius: Cube Attention, Scott Aspect 910, Scott Scale 970. Gal kas užmatys profesionalesne akimi, ar yra kažkas kuo vienas už kitą geresnis ar kurį reikėtų rinktis? :)

 

Cube Attention ir Scott Aspect žemesnės klasės skaitosi. Scale jau eina su geresne komplektacija, agresyvesnė geometrija.

Pirmieji skirti dviračių takais labiau pasivažinėt, na bet įsukus į miško takelį nieko nenutiks.

 

Cube Reaction arba Scott Scale pasižiūrėk, kuris patogesnis tą ir imk jeigu biudžetas leidžia, priklausomai nuo komplektacijos. Šiai dienai dviračiai skiriasi tik geometrija realiai, visos dalys Shimano arba Sram. Dar siūlyčiau atkreipti į REACH parametrą kalbant apie geometriją, čia priklauso nuo sėdimos pozicijos. Jeigu kažkas neaišku - klausk.

Redagavo Madd
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

Beje ir taves paklausiu - kokie realus blogsni pojuciai butu jei vietoj alivio stovetu vienas is 2 zemesnes klases (tourney ir dar tas kitas nepamenu pavadinimo) ?

 

Ar tik ilgaamziskume reikalas, ar kazkas ir jauciasi gyvai?

 

Jausmas nedidelis, bet bus veikimo, bet geriau žiūrėti aukštesnės klasės, tiesiog tai vietos kurios gali erzinti dėl gedimų.

 

 

Kokį Canyon'ą turi pats? Įmesk foto :)

 

Grand Canyon AL SL 8.0

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O šiaip pasivažinėjimams dviračių takais, gatvėm važinėt kas geriau, kietas dviratis ar su spyruoklėm ant rėmo ir šakėje? Logiškai galvojant spyruoklės būtų komfortiškiau, bet žiūriu šioje temoje jų daug kas nemėgsta :) Apie orines šakes neklausiu, nes kaip suprantu ten jau biudžetai kosminiai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O šiaip pasivažinėjimams dviračių takais, gatvėm važinėt kas geriau, kietas dviratis ar su spyruoklėm ant rėmo ir šakėje? Logiškai galvojant spyruoklės būtų komfortiškiau, bet žiūriu šioje temoje jų daug kas nemėgsta :) Apie orines šakes neklausiu, nes kaip suprantu ten jau biudžetai kosminiai.

 

Tai, klad spyruokles skirtos amortizuoti smugius, nelygumus.

Kokiu budu tau pasirodde, kad lygiam asfaltui jos reikalimgos.

Kaip tik netgi minusas jos ten. Be joku kalbu tik be spyruokliu tavo atveju, cia net kalbos nera.

Vieni minusai.

 

Svarsto zmones poliusus ir minusus kai vaziuoja bekelem, tada uz ir pres yra.

 

O lygiu asfaltui tai i vienus vartus tik pries spyruokles.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...